Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/01/22 in all areas
-
4 points
-
3 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Reacher Gilt and 2 others reacted to clockwork_orange for a post in a topic
Za prosecnog vozaca u 99% voznje ce odlicno da rade i celave linglong gume Problem je u onih 1% shvatis da su i najskuplje gume u stvari veoma jeftine -
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Kosta Smosta and one other reacted to knezevic76 for a post in a topic
I Fulda i Michelin, imao obe, služiće te odlično u granicama za šta su predviđene, dakle za sve sezone. Poslužiće i ostali brendovi, nije sporno, al mislim da ova dva navedena brenda, plus još po neki, pružaju maksim. Naravno sve zavisi od kupovne moći i onoga što ti želiš, ali ako želiš maksimum za dat novac, sa ovima nema greške. Lično imam dva seta guma, al da sam mogao da biram kad sam uzimao auto,umesto letnjih uzeo bi All season gume bez da razmišljam. I kad dođe dan za zamenu ovih koje imam, dolaze AS gume. -
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
knezevic76 and one other reacted to QuoreSportivo for a post in a topic
@AxicIspratio sam taj predlog na forumu i ok mi je. Mada ću radije prodavati ceo komplet posle dve godine ali videćemo već. @knezevic76Fulda mi ima interesantnu šaru, nego je tik ispod premijuma po ceni. Zavisno od radnje od nekih 8.800 do 10,000 je, pa bih se tu lomio da li bih uzeo CC na akciji za iste pare. -
2 points
500L Cross Pino Silvestre
shuxx and one other reacted to oktopod for a post in a topic
Sledeći put prvo ortak nek se uvati spreja pa tek onda rizli Aj bas javi kako si zadovoljan, danas kupih sa devojkom Grande Punta treba farovi da se poliraju i možda bih pretrčao još preko nečeg videću sa njim. Neko ce kazati opet si kupio Fiata, realno za žensko da čuka po gradu par godina jeste best buy i jeftin za održavanje a ima servisnu knjigu sve bitno je radjeno te ne bi trebala biti veća ulaganja skorije. Realno na oko nije baš najbolji al su to sve neka sitna grebanja i naslanjanja, bitno da nema korozije dole, sajtne, vrata, krila, gledao sam jedno 5 vozila Kia Corsa i slično svaki je krenuo da rdja, a proverena istorija tj kilometraza - ili prvi ili drugi vlasnik sa sve knjigom. Danas gledao korsa 2011 presla 100k prvi vlasnik knjiga ovlasceni servis, svo 4o vrata donja ivica trula. Pogledao sam odvode kiše ispod šoferke, crevo je odozgo čisto dole ne vidim a nisam imao pri ruci da sipam vode i gledam dal otiče. Nisam u autu držao ništa što bi iscurelo niti je igde vlažno, ne znam od čega bi ispod tepiha bilo mokro i kako vec nedelju dana ne ispari, a još uvek se oseća i evo večeras kad sam upalio duvanje bez klime zamagli pola šoferke doduše na kratko i prodje. Tipujem na polen filter tj filter kabine tj klime, cenim da njega treba menjati posle leta em od polena em od klime koju sam od 9k predjenih km koristio jedno 6k bez preterivanja, uvek kilometar dva pre destinacije gasim klimu a ostavim duvanje da istera iz kanala al prosto navlazio se valjda od kondenza. -
1 point
-
1 point
Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - cena održavanja?
shuxx reacted to Drasko bgd for a post in a topic
Uradjen drugi mali servis u sopstvenoj garaži,ulje wolf 5w40c3 4lit 2600,filter ulja purflux 980,vazduh comline 1080,klima comline 450. Sve kupljeno u Gazeli,opušteno uradjeno za 45min.Batalio sam garanciju! -
1 pointHvala ! Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
-
1 pointNisam se odavno javljao. Upravo dosao iz Becica, potrosnja u oba smera, prosek po bordu 6.1 L. Pun auto prtljaga, 2 odrasle osobe, dvoje dece. Super Delta sluzila. Dan pred put kod majstora (odlagao mi 15 dana), pregled, pukle zadnje opruge, i to na samom vrhu gde je ona guma, nije auto legao, ali preti da pukne i na drugom mesto, korozija i so u Ch odradili svoje. Jurka po otpadima i u tom haosu narucim 2 para nehotice (preuzeo oba, da me ne bije maler pred put hehe). Uzgred, napred plocice na minimumu, diskovi mogli da se obrade, opet u cajtnotu... menjaj. Diskovi Jurid 9.000 din, plocice Ate 5.400. Lepo naleglo u putu, mada sam bio dosta oprezniji. Za sada ne cvile, videcemo da li je to bila dobra kombinacija. E sad ono sto mi se i pre desavalo, stisnem kvacilo (nov set pre 15.000km) i na papucic se zacuje kao (kvrc). Savijem se ispod, na onom delu sto ide u patos ima neka cevka koja se okrece levo-desno. Okrenem je malo u jednu stranu i zvuk nestane posle skroz. Ima li ko ideju sta to moze biti, dal treba neko podmazivanje? E da, podmazane sajle za menjac, perfekcija je sada.
-
1 pointHehe ma znaš kako, budžet joj je bio 3k eur, tom logikom ja gledam auta i za manje a ne više pa da spuštam. Pri tom nema primanja velika za održavanja. Imao sam problem da objasnim da auto 2005 godiste nije više rentabilan, da izbegava dizel zbog skupljeg održavanja i turbine bosch pumpe egr map dpf zamajac... Kad smo se to razumeli problem je šta se njoj na oko sviđa i da nije Dacia Citroen Chevrolet i slične koje je nalazila. Svelo se na novije Korse, Grande ne obican Punto i slično. Eto nađosmo Grande 2011 za 3k eur koji je na oko treba da se ulicka ali nije krenula rđa nigde i ima servisnu knjigu od prvog i drugog vlasnika te uz ceo stres koji sam doživljavao sa oglasima i ukusom i budžetom rekoh samo kupuj, a ja cu ako treba "krišom" da uradim šta bude trebalo o svom trošku.
-
1 point
Ovako bi mogle da izgledaju moderne verzije legendarnih automobila
Mijailović P. reacted to neshaoct for a post in a topic
Nissan Skyline GT-R za moderna vremena Nissan GT-R se bliži odlasku u penziju, posebno nakon što se oprostio od evropskog i australijskog tržišta, ali umetnici Roman Miah i Avante Design su zamislili kako bi izgledala evolucija sportskog coupea inspirisana modelima iz prošlosti. Renderi oživljavaju ideju R36 generacije čiji prednji deo podseća na R34 Skyline GT-R, a odlikuju ga modernizovani detalji poput horizontalnih LED linija na spoljašnjem delu svetala i niža maska. Rešetka hladnjaka je prilično uska, ali je ispod nje mnogo veći usis. Hauba ima otvor okrenut prema nazad, kao i NACA kanale blizu vetrobranskog stakla. Celokupni oblik završava padom na vrhu nosa. Ovaj izgled dosta podseća na aktuelni GT-R, više nego na ravniji stil modela R34. Profil ima sličnosti s trenutnim GT-R modelom, linija krova je zakošena, linija ramena oštro naborana, dok su i ugaoni zadnji bladobrani takođe slični pomenutom modelu. Na krovu je suptilni spojler, dok je na poklopac prtljažnika smešteno visoko krilo. Na zadnjem delu se ističu okrugla svetla koja su "zaštitni" znak model GT-R. U ovoj interpretaciji je centar osvetljen, tako da svetla liče na izduvne cevi. Aktuelni GT-R je prisutan već godinama, a njegov 3.8 V6 twin-turbo motor se vremenom poboljšavao tako što se snaga povećavala sa 480 na 600 KS za Nismo model, odnosno 710 KS za brojčano ograničeni GT-R50. Nissan je najavio dolazak nove generacije modela GT-R, ali nije poznato kada će se to dogoditi. Glasine govore da će biti elektrikovan, a moguće i potpuno električni. -
1 point
-
1 pointnisam bas normalni ljudi u Ferariju,oni se ponasaju kao da su neki osrednji tim,a ne ekipa koja treba da drzi predavanja o potezima u F1,taktici,zameni pneumatika i ostalim stvarima Ako ovako nastave i odlicni Leklerk ce doziveti sudbinu kao Alonso i Vetel
-
1 point
500L Cross Pino Silvestre
moron reacted to nemanja84bg for a post in a topic
Jel mu to prosao lak na krov i ispod retrovizora na vratima ili sam corav? bas se zaneo drugar farbar broj 1 nije zastitio pozadinu a? -
1 point
500L Cross Pino Silvestre
moron reacted to Mijailović P. for a post in a topic
Koja reklama, jbtisunce! Ono jes', poznam i sam tako neke. Al' ono "C" nema dalje! -
1 point
-
1 point
-
1 point
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".