Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/19/22 in all areas

  1. 9 points
    Put preko Rtnja i Boljevca, i kasnije magistralu do odvajanja za Bor nisam uslikao jer smo, kako već rekoh, u startu kasnili sat vremena, pa sam malko stisnuo gas ... Kroz Bor smo samo obrnuli jedan krug reda radi, a onda se okrenuli nazad, i preko Slatine se uputili ka Donjoj Beloj reci, pa preko sela Luka i Tanda došli do Crnjajke i tu skrenuli ka Klokočevcu. Put je do Bora bio Ok, ali se kasnije, od Bele Reke menjaju stvari, ali opet ništa kritično, malo grublji asfalt i veća buka ... i naravno krivina za krivinom ... ma prava uživancija ... Usput nas je, pred Klokočevcem malo i kiša uhvatila, ali kako smo nastavljali prema Nacionalnom Parku Đerdap i Milanovcu, sve se više razvedravalo. Inače, saputnice se nisu preterano bunile, jer sam malo entuzijastičniju vožnju po krivinama pravdao time da smo već okasnili i da ćemo što pre stignemo imati više vremena za obilazak tvrđave i kupanjac. Jedino se nesrećna navigacija malo malo žalila kad izgubi signal, čisto da se javi da je tu, uz nas ...
  2. 8 points
    Kao što već napisah u temi o bravu, prošle nedelje, tačnije 10. dana tekućeg meseca () posetio sam sa porodicom Golubačku tvrđavu. Nakon nekoliko pakleno toplih dana bilo je najavljeno kratkotrajno osveženje, pa smo odlučili da ovu odavno planiranu jednodnevnu ekskurziju obavimo baš tada. Ideja je bila da iskoristimo oblačno vreme prognozirano za prepodne i tako izbegnemo kuvanje u odlasku, a povratak tempiramo za kasnije popodne, tj. veče, jer je nama Golubac severozapadno a oblaci tj. osveženje će u toku vožnje preći preko nas i otići ka jugu. Prvobitni plan je bio da krenemo pre 8, ali od toga naravno nije bilo ništa, i dok smo se mi organizovali i spakovali i krenuli, već je bilo prošlo 9. Bravac natankan i proveren prethodno veče, dakle, spreman za dejstvo po džadama istočne Srbije ... kao i moja malenkost. Primetimo kako ženski deo posade nezainteresovano i bezbrižno drnda mobilne uređaje, i ne naslućujući predstojeću avanturu "1001 krivina" (x2) Napuštamo banju zaklopljenu debelim slojem oblaka, uzavrelu od ranog jutra i dupke punu jer je u toku festival "Prva harmonika". Forsiramo Rtanj, zagrevamo gume po poznatim krivinama, a sam masiv sa vrhom "Šiljak" ukazuje se tek kad izbijemo iznad 800m ... "Golupče, stizamo !"
  3. 8 points
    Nakon dva ipo sata od polaska, pred nama se ukazala tabla sa natpisom N.P. "Đerdap", a malo dalje i sam Dunav. Petnaestak minuta kasnije bili smo u Donjem Milanovcu. Tu smo napravili kraću pauzu i uslikali par snimaka plaže, koja jeste mala, ali je lepo sređena i ima sve potrebno, kabine za presvlačenje, tuševe, ležaljke i suncobrane. I naravno fenomenalan pogled na Dunav !
  4. 7 points
    Dakle, plaža u Donjem Milanovcu ubeležena u tevter, a mi dižemo sidro i nastavljamo ka Golupcu. Očekuje nas najlepši deo putovanja, krstarenje obnovljenom magistralom. Vreme idealno, kristalno plavo nebo, paperjasti beli oblaci i sunce iza leđa, baš kako smo i predvideli ... Pogled na Bravoa, i D.M. u pozadini ... A onda kreće pola sata kvalitetnog programa. Magistrala vijuga desnom obalom Dunava, prolazi kroz puno tunela, vijadukta, mostova, penje se i spušta praktično do nivoa same reke... Nadalje se klisura širi, i na njenom početku se ukazuje naš cilj, Golubačka tvrđava.
  5. 6 points
    neshtry

    Funny photos

  6. 5 points
    ViktorBG

    Fiat Coupe 16V T

    Ofarban i crveni u Rosso Scuderia Ferrarijevu boju, 3 sloja baze, 5 sloja laka maxmayer. Uskoro poliranje i sklapanje ostatka. Motor spreman.
  7. 5 points
    Nece da otvori link. Ma patosnice je izvadio zbog slikanja To je punto takoreci tako da nema sta posebno da se gleda, jedan obican pregled limarije, da nema korozije, da nije bila jace havarisana. Motor pregledati standardno, da ne dize temperaturu, ne duva, nema nekog curenja ulja, antifriza, poslusati da li lupa..kvacilo da li lepo odvaja, menjac oslusnuti u voznji da nema nekih zvukova koje je bi trebao... Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  8. 4 points
    knezevic76

    Funny photos

  9. 4 points
    Nakon sve te vožnje, pentranja po tvrđavi i fotografisanja na sve strane u stilu kineskih turista, nismo morali na sat da gledamo da bismo videli da je vreme ručku. Sjurili smo se do kafanice "Kod Šilje" na nadaleko čuvenu grilovanu svežu ribu. Uboli smo mesto napamet, i dok je supruga slistila jednu alasku čorbicu, ćera i ja smo slistili po sprite dok smo čekali smuđa (takođe slisten) Smuđa smo zalili odličnim domaćim belim vinom, zahvalili se Šilji, i pravo na gradsku plažu na kupanjac ! Ovdašnja plaža je puno veća od one u Milanovcu, ali je kažu sezona već gotova, tako da nisu radili prateći objekti. I neke čudne nimfe se pojaviše ... Nakon malo bućkanja i izležavanja na plaži došlo je vreme za povratak. Ove sa parkinga su poslednje koje sam ubeležio, jer mi je nedugo nakon toga baterija u telefonu ispustila dušu ... O povratku malo kasnije, kad se dovatim ponovo tastature ...
  10. 4 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  11. 4 points
    neshtry

    Funny photos

  12. 3 points
    Sama magistrala je odlično odrađena, asfalt perfektan, milina za vožnju. Predeli kroz koje prolazi su bez preterivanja spektakularni, ove fotke koje sam postavio jedva da to nagoveštavaju, obavezno treba videti uživo ! Još nešto, ima jako puno bicikllista, pojačan oprez je obavezan ! Valja ispoštovati volju tih namučenih duša i ukazati im malo pažnje ... Eh da, Golubac ! Prođosmo kroz poslednji tunel, i eto nas pred lepo uređenim parkingom... Na ulazu kupujemo karte i ulazimo u kompleks. Puca pogled na tvrđavu, a u pozadini se vide vetrenjače na rumunskoj strani. Tvrđava je pošteno obnovljena, sa interesantnim propratnim sadržajem, zaista vredi posetiti je. Fenomenalno iskustvo. Postaviću još samo par fotki da ne kvarim previše ... Ovo je samo jedan mali deo, namerno neću u detalje ...
  13. 3 points
    Ja sam mislio da ne može gore od vulina za ministra... a onda se setim da je Mića negde moderator [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  14. 3 points
    bane1321

    Funny photos

  15. 3 points
    Ryan

    Auspuh servis ''Ljuba''

    Teoretski, duži put gasova, usporeniji na izlazima i samim tim trebalo bi da lonac bude tišu. U praksi lonac se više zagreva, pravi veću kondenzaciju i brže izgori, dosta je teži a zvuk zanemarljivo tiši. Cena mu je veća zbog komplikovane izrade itd,
  16. 2 points
    Ne, pre restylea su USB i AUX u kaseti ispred suvozača. Ekran nema, nema navigaciju. Moram da priznam da baš lepo izgleda, deluje potpuno ista oprema kao moja osim TCT menjača i boje. Traži VIN broj Edit: nije sigurno QV oprema, ovo je verovatno Dinsictive sa par dodataka. A lik ima dvorište puno Alfi...
  17. 2 points
    horvat

    Opel 159

    U toku je novi projekat. Tapaciri vrata se odlepili. Prvo sam primetio nazad, posle i napred. Evo sta je u pitanju: Sama koza nije ostecena ni na jednom mestu, prosto je taj sundjer koji je sastavni deo, propao i time se odlepilo sve. Angazovao sam istog tapetara koji je radio policu, trebalo bi da me primi od nedelje. I cisto za dnevnik, ulje posle ~7500 km:
  18. 2 points
    Dale

    Da li je ovo neko od "naših"...?

    https://fb.watch/e-ttd5tDKQ/
  19. 2 points
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20340070/alfa-romeo-giulietta-t-bqvxenpano?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0 sta mislite na ovu djulijetu,zvao coveka skoro je uvezena,kaze da je u super stanju,meni ovako super izgleda
  20. 2 points
    Ivan

    Fiat Nuova Bravo - silen blokovi

    @Boki Bugiboy Viljuska ima 2 silen bloka i kuglu. Kao sto Mile rece, sileni mogu da se menjaju pojedinacno, postoji tzv. "pastetica" (silen koji mnogo cesce strada) i valjkasti (koji su manje na udaru i trajniji). Stvar tvog izbora - da li da menjas samo ono sto ode (i svaki put placas ruke, ako ne menjas sam) ili da sve to repariras/zamenis o jednom trosku sa novom viljuskom. Sto se kugle tice, npr. na Stilu je bila vezana za viljusku i onda se cela viljuska nosila na reparaciju zbog kugle. Na Bravu, da kucnem u drvo, vec 5. godinu nije bilo potrebe da menjam nista na trapu, ali mislim da na njegovoj viljusci i samo kugla moze da se skine i zameni. I samo jos jedan dodatak i vazna napomena za vlasnike Brava i Delte (kada je vec otvorena tema). Ako auto ima fabricke xenon farove, ide drugacija desna viljuska, pisali smo vec. Ako se neko slucajno pita kakve veze ima xenon sa viljuskom - desna viljuska u kombinaciji sa fabrickim xenon farovima ima dodatnu usicu, koja se vezuje za polugu modula za automatsku nivelaciju visine snopa. A nije se retko i ovde pisalo, da ljudima strucnjaci stave standardnu viljusku i ostave autonivelaciju raskacenu:
  21. 2 points
    Ne mora, onda ne bi ni bilo u radnji da se kupi silen blok....svasta. Kupi silen blok, ako je samo on dotrajao, i zameni samo njega...
  22. 2 points
    Silen blok na viljušci - naravno zameniš samo to, ako je samo to dotrajalo, tu nema nikakvih problema... A gumica na štangli što se tiče...juče smo pisali o tome, pogledaj ovu temu...
  23. 2 points
    Zdravo društvo, Iako sam u poslednje vreme po malo lenj (ne postizavam) pa slabo pišem, ipak vas redovno pratim. Ipak, već neko vreme se kanim da se simbolično odužim zajednici tako što ću predstaviti novo prevozno sredstvo u našoj skromnoj i ne previše zahtevnoj porodici [emoji846] Kratak uvod: Posle Stila koga sam sa zadovoljstvom vozio 3,5 godine, njegovo mesto je zauzela Croma 1.9 MHz sa 150ks (2008.god, jer model pre fejsliftinga jednostavno nisam mogao da svarim). Nju sam vozio naredne 3 godine, u nju uložio preko 1.500,00€ a da nisam imao nikakav konkretan kvar (nego eto, jednostavno nisam baš najnormalniji). Služila nas je ekstra ali sam je prodao jer jednostavno nisam mogao da nadjem majstora od poverenja (bilo je nekoliko pokušaja vaćarenja od sitnih duša, a čega me je spasao majstor NEŠEC iz Čačka). Elem, Croma je prodata, jedva, ko da je šugava. I to sam je prodao prvom ozbiljnom kupcu za cenu koju je bio spreman da plati (išlo mi se dalje). Reših da ovog puta tražim nešto manje, Croma je jednostavno bila prevelika za gradsku vožnju i parkiranje (iako se vozi i parkira kao bicikla, jednostavno je predugačka a mi smo nekulturni i nemarni). Šta sada?!? Neka 2 meseca sam silom prilika vozao svašta, dok je potraga trajala... A tragalo se za - Audi A4 1.9 TDI, - Audi A3 1.9 TDI, - bilo šta zanimljivo... A onda drugar dobije iz IT Golf Plus 1.6 MPI (102 ks) sa fabričkim plinom. Čuknut sa prednje strane, plinske dizne oštetile plastičnu usisnu granu, stradala maska izmedju farova i prednji branik, nosači farova nisu oštećeni niti su farovi polomljeni. Uzet je od prvog vlasnika u zameni staro za novo i po IT tablicama, zadnji tehnički pregled je bio u januaru 2019.god sa 109.900 km. Nakon toga je peh imao u decembru a ja sam ga uzeo u martu (u februaru je kupljen od auto kuće u IT). Kada je došao u SRB na satu je imao 118.400 km. Učini mi se zanimljiv zbog plina i jeftinog održavanja. Padne dogovor da otvorimo glavu i proverimo da nije progutao delove usisne grane i ako je sve OK da mi ga ustupi. Sve je bilo više nego OK. Uradjeno odmah veliki servis, sredjena oštećenja, zamenjene dizne, odradjena papirologiju i tehnički. Sa registracijom me te 2021.godine izašao 4.000,00 eura. Utisci: Posle dizela od 140 i 150 ks prvi utisak mi je bio - ovo ne ide uopšte [emoji848] Naravno, morao sam se navići da odsustvo luksuza koji je imala Croma u odnosu na ovu kočiju... Žena kad je prvi put ušla pitala me gde je unutrašnja strana vrata, što stoji samo plastika [emoji1787] Deci se svidela promena jer zadnja sedišta imaju stočiće a zadnje sedišta su podesiva po dubini i imaju izmedju njih naslon za ruku sa mestima za flašice. Dakle, oprema je dobra, zato sam ga i uzeo. Od Stila sam zacrtao da više neću kupiti auto koji nema digitalnu klimu, tempomat i prelivanje lumbalnog dela na sedištu vozača. Dakle Golf plus je 2008.godište, bifuel, sa digitalnom klimom, tempomatom, sedištima vozača i suvozača koja se šteluju po visini i daljini od table, volan naravno u svim pravcima, ispod sedišta sve one kasete, u plafonu takodje, gepek mali ali sa duplim dnom, kaseta ispred vozača se hladi, 8 vazdušnih jastuka, običan radio sa CD i bez komandi na volanu... I konačno kod VW se brisači podešavaju kao kod Fiata(najsporija brzina i a nekoliko brzina). Po stanju se zaista vidi da je prešao malo, ali se po kvačilu i tepihu kod pedale kvačila vidi da je vožen mahom po gradu. Naime, u početku je lamela znala da zatrese povremeno pri laganom kretanju. Sad, posle godinu dana to je nestalo (jbm li ga što) ali sam spreman da ću u neko dogledno vreme imati intervenciju na korpi i lameli. Za sada ne proklizava i lepo odvaja. Ulje sipam Castrol 5w 40 i u jačim režimima vožnje ume malo da ga srkne (nepun litar od zamene do zamene, mahom u drugoj polovini servisnog intervala). Ako vozim na umerenim obrtajima potrošnja se i ne primeti. Ipak, i dalje ga proveravam sa vremena na vreme. Zaključak, sedišta bi mogla biti šira u predelu ledja a srdačni deo malo duži, tvrd je poprilično (pravi VW), sve radi besprekorno i pouzdano. Daje povratnu informaciju sa točkova. Nije nešto brz niti žustar i na to se treba navići. Pre 3 nedelje sam opet zamenio plinske dizne, ovog puta sam stavio STAG i primetno je življi u odzivu na gas. Došao sam do GR pre 5 dana, prosečna potrošnja mi je bila 10 litara, pod klimom, pun auto i sa oko 2,5 sata čekanja na granicama i oko 1 sat kreni stani oko Soluna. Gepek je oskudan, ali smo se pakovali nekako. Zbog problema u svojoj glavi set za krpljenje sam zamenio ćopavcem za put, što je dodatno redukovala količinu raspoloživog prostora. Ipad smo se spakovali [emoji16] Zaključak, žao mi je što sam prodao Stila te 2018.godine, te 2500€ me nije spasilo u životu a on bi mučenik bio odličan drugi auto u porodici, koji se koristi za sve... Trenutno kod sebe nemam nekih slika, ali ću dopuniti vremenom. Послато са M2007J3SG помоћу Тапатока
  24. 2 points
    EmisijaSAT: Kako prepoznati vraćenu kilometražu? Mnogi kupci polovnjaka sa pravom sumnjaju ono što piše na kilometar satu. Pogledajte sve načine kako se može proveriti/dokazati da li je na autu vraćena kilometraža. Pri kraju emisije tu je i gost koji se bavi poslom vraćanjem kilometraže, i koji će otkriti neke tajne tog svog ''zanata'':
  25. 2 points
  26. 2 points
    Axic

    Funny photos

  27. 1 point
    integralac

    Funny photos

  28. 1 point
    totti

    Gde mogu da kupim...?

    Difuzor u zadnjem braniku za C4 košta 11.000 u ovlašćenom, nema ga kao kopija. Al' pazi sad - onaj sa lajsnom na sebi (imitacija hroma) košta 36.000 [emoji15] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  29. 1 point
    ALFA ROMEO MILOŠ I LAZAR - auto plac, Beograd-Sremčica | Polovni automobili - auto oglasi, prodaja vozila, auto delovi Deluje da jeste Stojanov i Kole da im pozavide
  30. 1 point
    Danas Mića moderator, sutra VD direktor EPSa
  31. 1 point
    Dobro izgleda, ne primecujem nista neobicno. Proveri kod majstora i toeto
  32. 1 point
    ISV_01

    Fiat Nuova Bravo - silen blokovi

    Skinu se (iseku) fabricke nitne i stave nove kugle sa srafovima. Delphi su meni ugradili kod Djoleta i zadovoljan sam. Kao sto kolege rekose, mozes sve komplet reparirati ili menjati po potrebi silene ako je viljuska dobra.
  33. 1 point
    milandjbg

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Juce sam isao Bg-Tumane,lagana magistrala sa ukljucenom klimom 4.5lit realne! 1..3 90 hp Grande Punto
  34. 1 point
    Ivan

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    @Rasta je ovim potezom vidjen za novog moderatora.
  35. 1 point
    Neka. Zaslužio ga je moj imenjak. To je čovek legenda! Mene...ako se sete, sete...to je bila moja dužnost
  36. 1 point
    shuxx

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Vidim ja temu, pogledam objavio@Rasta.... al brate fali jos slika...zabrinuh se... Salji pa da uzivamo [emoji106] Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  37. 1 point
    Nema na cemu. Tesko da bilo ko unapred moze nesto da ti kaze (pogotovo ovako virtuelno). Zavisi sta je od instalacije u problemu, u kom delu, da li je problem sa celim snopom, do kojih sve komponenti ide, itd... Opusti se , auto ti je u sigurnim rukama, a verujem da ce ti nas Gorance predloziti i sve solucije (ako ih bude vise). Pa ti vidi da li ti i sta odgovara.
  38. 1 point
    "Naredi" frizuru, osmeh na lice i pun gas .
  39. 1 point
    Taguj one čije ti je mišljenje relevantno, leto je, zamro forum, sve to ladi 00 tamo po morima, rekama, jezerima ... bazenima ... lavorima Nisam stručan, al' meni lepo izgleda, jedino što me odbija je odsustvo patosnica i prisustvo pepeljare ...
  40. 1 point
    Ryan

    Auspuh servis ''Ljuba''

    Ujedno da vas podsetim da svi članovi Fiat-Lancia kluba(sa zvaničnom karticom) kod nas ostvaruju popust od 10% na proizvode i usluge. Prilikom posete našem servisu potrebno je samo pokazati karticu. Pozz
  41. 1 point
    Grafit

    Neko negde nešto prodaje...

    Možda je tema za ovde: kupio sam letnje gume - Hankook Ventus Prime 4 - 205/55 R16 za 6.565 dinara komad. Rekao bih da je to odlična cena za kvalitetnu gumu. Ovde imate test tog pneumatika, doduše u drugoj dimenziji (17”), gde je bio drugi, odma posle Goodyeara. Ako je kupite u Kemoimpexu, možete dobiti njihovu garanciju od godinu dana na oštećenje pneumatika. https://www.kemoimpex.com/gume/automobili/letnje-gume-205-55-r16-91v-k135-ventus-prime-4-fp Prešao sam samo par desetina km i za sada mi deluju dobro.
  42. 1 point
    neshaoct

    Lada Granta

    Najpopularnija Lada dobila ''luksuz'' Iako su sankcije nesumnjivo ostavile veliki trag na rusku autoindustriju, entuzijazam ipak ne posustaje. Tako je Lada koja je proletos dostigla gotovo potpuno gašenje proizvodnje sada najavila još nekoliko novosti. Tako su objavili da će nakon povratka Nive u proizvodnju opet ponuditi najbitniji deo opreme na najpopularnijem modelu. U pitanju je model Granta koji se opet nudi s klima-uređajem. Klimu bira 80% kupaca modela pa se očekuje da će ovim pomakom proizvodnja i prodaja krenuti uzlaznom putanjom. Model sa klimom sada uz državne subvencije kreće cenom od oko 9.500 evra. Crossoverska verzija Cross s alu-naplacima, grejanim sedištima i još ponekim ''luksuznim'' detaljem startuje od 10.300 evra. preuzeto sa - Auto Blog
  43. 1 point
    totti

    Funny photos

    Zagrebački Električni Tramvaj Njihov GSP
  44. 1 point
    Niko nista? [emoji848] Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  45. 1 point
    Imas u Febiju novu balans stanglu, oko 100e je cena.
  46. 1 point
    Bokesh

    Funny photos

    No hard fillings [emoji16] Послато са M2007J3SG помоћу Тапатока
  47. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  48. 1 point
    Prošle nedelje pala jednodnevna tura po istočnoj Srbiji... Cilj je bio Golubac, poseta obnovljenoj tvrđavi, a nakon toga buć u Srebrnom Jezeru... Međutim, razgledanje tvrđave se malko odužilo, a i zalepili nam se posle prsti za smuđa kod Šilje... I dok smo se izborili s ručkom, već je bilo kasno za Srebrno, pa je buć pao na golubačkoj plaži, a potom i jedna auto-avantura preko Klenja, Kučeva, Majdanpeka, te lagani zagub kod Crnajke, (što sam skontao tek kod Klokočevca), usled čega je usledila gratis vožnja skroz do Štulbika, a zatim forsiranje magistrale do ZA, i povratak kući preko Boljevca... Imam kamaru slika, što usput, što nisput... U Nacionalni park Đerdap smo ušli kod Donjeg Milanovca, i onda vozili magistralom uz Dunav do Golupca, a povratak sam već opisao. Ne znam da l' da postavljam ovde, il' da otvaram temu u putopisima ... Bravo je očekivano bio na visini zadatka, na svom terenu, ko je prolazio tim krajevima zna o čemu govorim ... A ko nije, a voli da pegla krivine, trebao bi da proba ...
  49. 1 point
    Markoni Bg

    Škoda Fabia

    Jedino su samostalno razvili modele 120L , 110 , 1000MB (malih briga) i slicni sporeti
  50. 1 point
    Ja sam neki dan primetio da mogu da kreiram digitalni sertifikat u nalogu na skoda connect sajtu.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...