Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/28/22 in all areas

  1. 8 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 8 points
    neshtry

    Funny photos

  3. 8 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  4. 8 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  5. 6 points
    TheWickerMan

    Funny photos

    Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk
  6. 5 points
    Mister No

    Fiat Nuova Tipo

    Evo još par sličica mog novog drugara
  7. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  8. 5 points
    Axic

    Funny photos

  9. 4 points
    Reacher Gilt

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Jeste, baš je bljaks Confezione ? Ma certo ! Za GP se slažem, previše je nekako "mišolik" napred ... Bravo je taman kako treba, i to bi barem svakom dobronamernom građaninu odavno trebalo da bude jasno. rasta ne preteruje, rasta zna !
  10. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

    Shuxx brate, ako nije slika ne treba da bude ovde, postoji tema za viceve, za off topic, mudre misli i izreke (vukajlija)... pravi se prevelika kupusara od ove teme.
  11. 4 points
    dekirs

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Malo preteraste sa hvalospevima modernog Stila
  12. 3 points
    mare011

    Fiat Bravo 1.6 JTD Multijet

    Pozdrav! Trazeci deo za auto naleteo sam na ovaj forum i prijatno sam iznenadjen kvalitetom sadrzaja i ljudima voljnim da pomognu Preskocio sam ovaj deo predstavljanja, pa evo da nadoknadim.. Ja sam Marko, a ovo je moj Fiat Bravo 1.6 JTD Multijet - 105 HP, 16V. Oznaka: 1.6JTD-16V-105CV-CF4+EOBD-EMOTION-GS.6M Proizveden 2008. godine u Italiji, u mom vlasnistvu od septembra 2021. godine. Kada sam ga kupio imao je predjenih 165.000 km (sto verovatno nije prava kilometraza), a trenutno je na 171.000 km. Auto ima prednju i zadnju panoramu (prednja se otvara) sto me je dodatno privuklo da ga kupim, ali tada jos nisam imao pojma da je potrebna dodatna briga i nega auta sa tim dodatkom. Super sam zadovoljan autom, isao sam vec nekoliko puta njime u Madjarsku i nisam imao nikakvih problema, osim sto pomenuta prednja panorama izgleda malo propusta vazduh, pa se pri vecim brzinama (preko 100 km/h) cuje sistanje sto moze malo da iritira. Sem toga, desavalo mi se da je auto gubio na snazi pa je ustanovljeno da je bilo napuklo crevo interkulera. Nakon zamene toga radi skroz korektno. Nadam se da cu uz redovno odrzavanje moci bar nekoliko godina da uzivam u ovom autu bez mnogo briga
  13. 3 points
    @djole81ar Kako si, leba ti, spakovao dva kreveta i krilo u taj auto?
  14. 3 points
    Ivan

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Secam se kada se Grande pojavio tamo polovinom pretprosle decenije, da mi se izuzetno svideo spoljasni dizajn. Po meni tipicno zabarski. Dinamicne bocne linije, lep zadnji kraj - sve sem prednjeg dela, koji mi je od starta delovao pomalo "tunjavo", sa sve onom resetkom hladnjaka i ogromnim H4 reflektorskim farovima. Iako su ga od starta zvali "mali Maserati". Isto vazi i za Bravo, koji se pojavio 2 godine kasnije i preuzeo taj "korporativni" dizajn prednjeg kraja (uz Cromu) - vrlo lepe spoljne linije, izuzetno dinamicni i visoki bokovi, obao - sto i dizajneri rekose, trudili su se da bude dizajniran rukom, poput skulpture. Ali isto kao i kod GP - pomalo "tunjav" i neubedljiv prednji deo. Po meni je to trebalo agresivnije, razvucenije po putu, agresivnija maska, maglenke, branik... I uz neka LED dnevna svetla koja prate spoljne konture, takav dizajn bi bio i dan danas relativno svez. Kacio sam i ranije, po meni je trebalo da ostane kao na donjoj skici ili jos agresivniji: A iza svega ostalog ranije napisanog uvek stojim, Mijailovic i ja smo komentarisali upravo Sport verzije. Cak sto vise probam novijih Compacta, taj utisak se pojacava (ili ja mnogo ocekujem od novijih generacija, ali sigurno ne tablete i ambijentalno LED koje menja boje). Niko ovde ne prica da je premium i sl. ali da je sasvim korektno sklopljen auto u kome uzivam, lep za voznju i krivine - itekako (spusten, siri trag tockova, modovi voznje, prateci spoljni dodaci, profilisana sedista, sasvim korektni i lepo dizajnirani materijali enterijera, tapaciri, gomila sitnica koja ga izdvaja od standardnog Brava, jeftino odrzavanje...). Caskali smo vec na temama o kupovini, za moje potrebe najvise mi leze opet Compacti - i za manevar i parkiranje po BG guzvama, a opet da posluze za duzi put. Najvise zato sto sam bas do u sraf sa informacijama i odrzavanjem u grupaciji, iako sam je vec gledao u prethodnoj kupovini - drugi restyle Giuliette (2016+), sportskija QV-Line ili tako nesto. I tu se prica sa Zabarima nazalost zavrsava. Od Vagen grupacije iskljucivo FR verzija Leona trojke. Od Francuza su mi se uvek izuzetno svidjali DS modeli, a iako gabaritima malo izlazi van klase, favorit mi je uvek bio DS5, opet i tu Sport Chic. Sto sam vise probao, manje mi se svidjao Megane Mk4, Pug 308 dobar autic ali mi ne pase i-Cockpit... I to je to sto me "radi", sve navedeno se trenutno krece uglavnom 10-13.000 EUR (racunam ugrubo 5-8 soma doplate). Premiumi su za mene ipak dominantni u visim klasama, verovatno gresim ali Audi A3 ili BMW keca nikada nesto nisam uzimao u razmatranje.
  15. 3 points
    Mister No

    Fiat Nuova Tipo

    Konačno stigao u salon, posle 13 meseci.
  16. 3 points
    Axic

    Funny photos

  17. 3 points
    Al' kako mi ovo baš iskoči [emoji23] https://vm.tiktok.com/ZMNrhVkBC/?k=1 Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  18. 3 points
    Ivan

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Kao vlasnik istog, mogu da kazem da Rasta i ti definitivno malo preterujete po ovom pitanju . Za ono napisano iznad se apsolutno slazem - vrlo lepo i korektno odradjen autic, solidni materijali, lepo sklopljen, bez cvrcaka... Trap vrlo dobro podnosi ove nase oranice, smesne cene redovnog odrzavanja (mali i veliki servis), benzinci su uglavnom peri-deri, nema zaje*ancije sa ekologijom... Sto ti kazes, bukvalno sipaj i vozi, identicno iskustvo, skoro sam bas u temi za kupovinu Brava napisao jednu malo detaljniju recenziju modela iz svog ugla, u 5. godini vlasnistva. Neka te i dalje tako lepo sluzi, pa kad dodje vreme da menjamo za nekog napucanog Nemca ili Francuza .
  19. 3 points
    ISV_01

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Jbg, sad ce padne fejs, forum, goo (you are offline)
  20. 3 points
    Axic

    Funny photos

  21. 3 points
    Mijailović P.

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Šta da vi rečem. Sipaj, vozi i ne misli. Ovo poslednje mi najlakše ide od "ruke". Bogomi evo će treća godina i četvrta registracija a ja se još ne mogu nagledati linija. Dobro reče neko "umetničko delo". Još uvek se okrećem. Jbmlti sto kola kamena, al' vreme leti. Đe su ovi što nešto pala..e sa umetničkim slikama i nekakim poliranjima, voskiranjima i kojekakvim ...njima? Gle ovo... Sad da vas vidim "umetnici".
  22. 2 points
    Ivan

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Cika Pedja, a je li dozvoljeno da i mi okacimo sliku ponekog Brava, samo u Stealth modu ? Samo bih da dodam za televiziju, da je glavni i odgovorni za dizajn Nuova Brava bio Frenk Stivenson (Mini, BMW X5, posle prelaska kod Zabara slede Ferrari F430 i 612 Scaglietti, Maserati Quattroporte, GranTurismo, GranSport, od Fiata 500 i Nuova Bravo, kasnije par modela McLarena (nisam poznavalac istih )... Glavni tehnicki inzenjer je bio Djanfranko Romeo. I da je dizajn Nuova Brava bio samo evolucija onoga sto je Giugiaro prethodno uradio sa Grandeom, sto se vidi iz aviona. Ako nekoga detaljnije interesuje, jos pre par godina sam postavio pricu o nastanku i razvoju "Project 198": https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37713-fiat-nuova-bravo/&do=findComment&comment=1478618
  23. 2 points
    OMP

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    glupo je da raspravljamo o ukusima ovde ionako svaki ciga svog konja hvali meni je npr. bravo tuplji i dosadniji napred nego gp iako su bas slicni, bravo je manje vise croma napred samo malo lepsi...gp-u recimo fale neki farovi sa projektorima da bi bili lepsi ali i kad su crni kao kod sporta meni uopste nisu losi dok mi je onaj klasican šljasteci far npr. ruzan. Definitivno mis siva boja pored crne i borde meni najlepse stoje na bravu. I uopste nije bitno ko je dizajnirao koji auto, ne znaci i da svaki dizajner ume da ubode svaciji ukus, i gp je radio djudjaro koji je dizajnirao kave kultne automobile.
  24. 2 points
    Dale

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Zato mu dobro stoji "mis siva" boja
  25. 2 points
    neshtry

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    pontiac trans sport je prvi imao uzdignuta zadnja svetla 1989. za model iz 1990. Punto mk1 je krenuo 1993. Grande Punto ima značku Giugaro,što dokazuje da je dizajnerski izuzetan… Bravo je radio Alberto Dilillo at Centro Stile Fiat, što znači da je konfekcija
  26. 2 points
    neshaoct

    Biciklizam

    EmisijaSAT: Patrola kroz Srbiju na dva točka
  27. 2 points
    dekirs

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    @OMP Ne možeš stavljati u isti koš Brava i GP jer su stvarno nebo i zemlja. Vozio sam Brava, vozio sam i restajlinga, vozio sam GP i vozio sam Evo i vozio sam se vise puta u tim kolima. Isto tako sada vozim Mita koji je isti q kao GP. Ne mogu se porediti ta dva auta. Jer kada udjes u GP je kao da si usao u neku kutiju koja odzvanja. Materijali su daleko od istog. Sve je mnogo bolje i ususkanije uradjeno plus je Bravo mnogo udobniji.
  28. 2 points
    U Austriji, Mađarskoj, Češkoj, Sloveniji... je samo za ap, a u nekim zemljama čak ne i za svaki, tj neki delovi (nezavršenog ap) su vinjeta free.
  29. 2 points
    dekirs

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    GP pored Brava nema sta da traži. Bukvalno nisu za poredjenje jer je Bravo auto u odnosu na GP koji je kanta. Isto tako Bravo ima dobar dizajn al daleko od toga da je to sad nesto vau i auto za kojim se ljudi okrecu. Apropo price da nema sta da se kupi, po meni ima automobila i to dosta, cak i u istoj klasi koji se mogu kupiti pa cak i za vas koji ne volite tablete Naravno sve to kosta dosta vise, zato je i dalje Bravo "odlican"
  30. 2 points
    Dale

    Funny photos

    @shuxx, sledeci put uradis screen shot i okacis ovde
  31. 2 points
    OMP

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Kako bre naginje ka nemcima, po kom detalju??? Pre ce biti da nemci naginju ka italijanima.... kod GP prednji kraj fazon maserati 3200 gt (dizajn sa kraja 90ih), zadnji kraj vuce korene od punta mk1 (dizajn sa pocetka 90ih) kad nemci jos nisu imali pojma sta znace svetla podignuta na C stubovima...kad se pojavio GP nije locio ni na jedan evropski auto poput ovih danas koji lice jedni na druge skoro svaki.
  32. 2 points
    Pedjaa

    K: Gradski auto sa LPG

    Kupljen Renault Twingo, 2010. 120 000km, 1.2 plin, ocuvan. Gledali dosta Fiata, nista nije bilo bas da valja. Za sada sjajni utisci, prava gradska zujalica. Hvala na pomoci.
  33. 2 points
    Ivan

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Licno jos uvek imam nekih par favorita koja nije zahvatila tabletomanija i koje mogu da vidim kao iduci auto. Ovo ostalo mi se bukvalno nista ne svidja, ni vizuelno, a vozacki tek. Secam se kako smo se kao mladji odusevljavali novim modelima, dizajnom, motorima - dok mi je danas gro moderne industrije ne odbojno, nego blagi uzas. A ovaj cirkus sa pomodarstvom sa klasama, elektrifikacijom i promovisanjem "ekologije" teskom demagogijom, tek da ne govorimo ... Ali to su vec neke druge teme.
  34. 2 points
    Mijailović P.

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Fala puno! Što se tiče želja, da nema ovog smileta, rekao bih da smo u zavadi. U moru ovih "tabletauta" ja prosto nebih znao šta bih vozio. Auto industrija odavno "izbacuje" vozila bez "duše" ali ovo sada je propas'.
  35. 2 points
    Ja sam od onih što su salon automobila videli samo na Sajmu ali nevaspitanu decu i u svojoj kući. Neke ljude niti zovem niti odlazim kod njih. Meni je ne...(evo zabagovao sam jer ne znam koju reč upotrebiti), šta ovi "novi" roditelji smatraju za granicu pristojnosti. Svakoga dana i u svakom pogledu... Nekad su pravila bila isuviše kruta i konzervativna ali ovo danas je put u sunovrat. Iz krajnosti u krajnost.
  36. 1 point
    Goran Zemun

    Fiat servis ''Goran''

    Zupcenje ako hocete tacno proveriti, mozete samo pomocu alata. Gruba kontrola moze preko podpritska u usisnoj grani dijagnostikom. Popravka je 2000 rsd. Javite se na fiksni 011 2193543
  37. 1 point
    totti

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Renault 5 is typing... [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  38. 1 point
    U Bugarskoj vinjeta važi i potrebna je za sve puteve, ne samo auto put... Ne znam kako je kod drugih, ali mislim da je isto, tako da bi svakako svako plaćao uz registraciju. Za Tag se slažem, super bi bilo da se povremeno organizuju akcije, recimo spojiš sa bezbednošću, pa svako ko dođe do najnižeg stepena osiguranja dobije mogućnost da kupi Tag po povlašćenoj ceni!
  39. 1 point
    OMP

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Da se ne lazemo bravo je daleko od neke lepote i dizajna posebno ako nije sport verzija, grande punto je neuporedivo atraktivnijeg dizajna sto nije samo moje misljenje nego i mnogih ljudi, evo koliko godina prodje a narod se idalje lozi na GP i rado ga kupuje dok se bravo retko kome svidja i retko ko bi ga pazario kad onako u prici spomenemo oba auta. E sad ja bih uzeo bravo i gledao sam ga ali nisam nasao, naravno samo sport, ne zbog dizajna nego sto bi mi gabaritno vise odgovarao od GP-a i sto je opet auto koji dosta pruza za malo para u odnosu na konkurenciju iz klase. Takodje malo je automobila koji dolaze u obzir za sledeci auto i sto se tice cenovnog ranga i generalno kad bih i mogao da priustim skuplje ali nesto u okvirima do npr. 5000e nema mnogo toga sto bih uzeo.
  40. 1 point
    Hvala za savet.Ubuduce ce biti screenshota.
  41. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    E ja nisam siguran koja je, ali sam u gradu video jednog starijeg Leksusa i 100% mi izgleda jednaka boja pa kontam da je mozda njihova. Ljubicasta je od Pezoa iako je nikad nisam video ni na jednom Ne hebe lep nego uporan
  42. 1 point
    Ne znaci nista, ako tako gledamo onda je svaki drugi gp imao ispucan air bag, prosto je tako uglavnom kod plasticnih volana, nije to slucaj samo na gp vec i na drugim kolima se srece, razliciti materijali se razlicito i ponasaju tokom godina i kroz eksploataciju nesto brze izbledi, nesto se pohaba pre itd.
  43. 1 point
    horvat

    Yugo 1.1 EFI

    Ako ti je za utehu, ni meni nije uspelo farbanje druge plastike preko treceg stop svetla i to drugi put Kod mene je neka druga problematika, ali eto, isto me bas nece. Krvav je lebac farbarski
  44. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    No funny photo, malo poezije (!) Gorski vijenac - nova verzija Neđelja je osvanula sunce sija u svom sjaju, a na trgu Podgoričkom pederi se okupljaju. Skupiše se , al' narod ne shvaća, tople sestre - jos toplija braća. I razviše da ti duša plače dugin barjak kraj rijeke Morače. Naćeraše naše policajce da čuvaju homoseksualce, da čuvaju trtoguze stare što nam našu omladinu kvare. Nasta frka , metež i krkljanac da ne strada homoseksualac, pa prolazi nama ispred nosa ta besramna parada ponosa. I u vrijeme dok trajaše hajka zapjevala jedna stara majka iz evrope stići će joj snajka. Al' ujutru oko sedam sati mladoženje zakukala mati jer je počo snaji da se klati. Lele sine da bog da mi crko u krevetu šta će tebi brko, što nijesi ka ostali momci hrabri,časni,kršni crnogorci. Ja cu reći sjutra tvojoj braći idi snaju u evropu vraći. Nisam majko homoseksualac vec sam samo prevaren balkanac, to je majko sada hit u evropi peder bit'! Iz evrope tad stiže parola supružnici da su istog pola, Pa ostav'te svoje njive plodne vinograde vaše blagorodne, i ne sijte dolinama žita živjećete od evropskih kita. U pamet se braćo crnogorci napadaju na nas topli momci. Haotično postalo je stanje na guzice stavite tiganje. Obraz časni ponosno čuvajte svoje dupe nikome ne dajte. Pod okriljem tih ljudskijeh prava ne znaš dje je dupe, a dje ti je glava. Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  45. 1 point
    moron

    Kako u salonima prodaju automobile?

    Ne verujem da je lokacija posta baš dobra, ali, „moram“. U subutu sam doživeo neobično iskustvo u jednom auto salonu. Bar to još nisam vidjao u auto salonima. Kada sam ušao, bio je jedan prodavac, pet izloženih vozila i 3 „grupe“ kupaca. Svi kupci su bili u paru, osim jednih, koji su došli porodično, sa dvoje dece (dečaci, osnovci rekao bih) i sa psom (od nekih 7-8 kg). Ja sam ubrzo počeo da ćaskam sa dvojicom, rekao bih da su otac i sin (treće i rugo živitno doba), oko kola koja su oni gledali. I baš smo lepo ćaskali. Ti „porodični“ su sa prodavcem pričali srpski, a medjusobno ruski, čini mi se. Muž i žena su sedeli napred u kolima (pored ovih gde sam ja stajao), pas je bio pored suvozača, a prodavac je stajao spolja kola, pored vrata vozača. A oni dečaci... Uh, majko moja, trčali su po auto salonu kao „pušteni sa lanca“, kao po igralištu, vrištali, a povremeno su brzo ulazili u kola, pozadi, udju sa jedne strane, izadju sa druge, pa nastave tako sa kolima koja su stajala pored. I u krug. Vrata otvori, zatvori, otvori ... Roditelji ništa. Ne reaguju. Prodavac povremeno gleda decu, koluta očima ... Ja tada pridjem jednim od ta dva automobila i sedoh namerno pozadi, da prekinem to trčanje. Deca kada videše da više ne mogu da prolaze kroz kola kao kroz tunel, nešto jako glasno progundjaše (ne razumem ruski) i u tome majka izadje iz onih kola i nešto im reče. Pa se oni kao malo smiriše. Na neko vreme. Tek, Bog dragi da pomogne šta čovek sve neće da vidi. Kakvu bahatost ...
  46. 1 point
  47. 1 point
    neshaoct

    Dizajn automobila

    Mostro Barchetta Zagato Na ovogodišnjem izdanju manifestacije Concorso d'Eleganza di Villa d'Este, posetioci su mogli da vide i ekskluzivni Mostro Barchetta Zagato (''Čudovište''). Kako se navodi, ovaj fascinantni superautomobil je inspririsan roudsterima iz prošlosti, a u ovakvoj modernoj interpretaciji nudi ultra visoke performanse. Vozilo predstavlja najnoviji rezultat duge saradnje između Zagata i Maseratija koja traje od 1931. Tokom decenija dve kompanije su stvorile desetine prestižnih modela kao što su Maserati 8C 2500 Sport Zagato i 450S Coupe Zagato. Mostro Barchetta Zagato izložen u Vili d'Este je inspirisana potonjim modelom koji je Stirling Moss nazvao ''Čudovište''. Zagatovu novu kreaciju je dizajnirao Norihiko Harada (potpredsednik dizajna u milanskoj kompaniji) i generalno je inspirisan ''barketama'' iz 1950-ih. Međutim, tu su i elementi od ugljeničnih vlakana i 19-inčni aluminijumski točkovi sa gumama 255/40 R19 odnosno 295/35 R19. Mostro Barchetta Zagato je predviđen sa 4.2 V8 atmosferskim i 3.0 V6 biturbo motorima sa 420KS odnosno 630KS, uz 6-stepeni sekvencijalni menjač. Težina vozila iznosi 1.200 kg, dok je raspored težine 50:50. U planu je ekskluzivna serija od samo pet primeraka, dok se cena u vesti ne navodi. preuzeto sa - Auto Blog
  48. 1 point
    clockwork_orange

    Biciklizam

    Mozda si zamastio disk plocicu desava se Te kocnice koje imas su ubedljivo najgore kocnicne za bicikl, lose su projektovane, tesko se steluju i nikad ne koce kako treba. V brake bolje koci od diskova sa sajlom, diskovi sa hidraulikom pa cak i najlosiji bolje koce i zahtevaju manje odrzavanja Moj savet je da te kocnice bacis i kupis Shimano hidrauliku bilo novi bilo polovnu i bices miran godinama Plocice za shimano su svuda dostupne lako se menjaju koce odlicno, pouzdano Ako se dobro usteluju pazi prvo vreme kako kocis leteo sam ja par puta sa bicikla zbog naglog kocenja
  49. 1 point
    Mijailović P.

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Uživo...
  50. 1 point
    Ivan

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Mladost, ludost . Covek se preporodio kako je ubacio du*e u turbo. Zamisli jos da je dizlo, sreci nigde kraja. PS: Ova prva slika je vec profesionalnije odradjena nego onaj video gde nam namigujes izmedju pedala . Cisto da podsetim one koji nisu u toku:
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...