Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/08/22 in all areas

  1. 12 points
    dach@

    Funny photos

  2. 8 points
    The Punisher

    Funny photos

  3. 8 points
    Axic

    Funny photos

  4. 7 points
    horvat

    Opel 159

    Mislim da nisi razumeo dobro. On sastavi UVEK, ali apsolutno uvek. Samo je u zadnje vreme, poneki hladan start malo, aj kako da kazem, 'funky'. Topli nikad. Znaci 0 slucajeva da nije upalio, a palim ga i po ~5-10 puta dnevno. Da nemam poverenja u njega, ne bih ga vozio sigurno. Mislim da si bas preuvelicao moje reci... Sto se potrosnje tice, to je sto je. Nemojte misliti da se ja tom potrosnjom iznenadjujem. Veoma je lepo dokumentovana potrosnja tog motora, svuda po internetu. Da vise njih misli kao ja, vise bi ih i bilo na ulicama. Ali vise njih misli kao vi, zato i nema nigde devetki sa ovim motorom. I ja to skroz postujem, al me uopste ne zanima. Meni je (moja) 159-ka premekana bukvalno. Da mi neko rekao da postoji tako mekana i udobna Alfa, ne bih ni verovao. Ljulja se kao neki Citroen. Ali je stvarno i udobnost na vrhunskom nivou. Dugacka, udobna sedista, mekano vesanje, dobra izolacija od trapa (od vetra bas i ne). Volan jeste tezak, ali ja to jako volim, jer je izuzetno dobra povratna informacija sa asfalta. To je nesto sto mi mnogo nedostaje kod SVIH modernih automobila, ukljucujuci i npr. Giuliu. Sto se tezine tice, moja je oko 1450 kg, sto nije sad toliko jako strasno. Osecam dodatnu tezinu u odnosu na Giuliettu, ali nista strasno. Rekao bih da je skoro pa normalno za ~4.6m dug auto D segmenta. Da je velika, jeste, footprint joj je velik, ali opet, otuda i udobnost, ne skakuce, ne pliva po uvalama na putu...
  5. 7 points
    horvat

    Opel 159

    Presao sam oko 4000 km, a potrosnja mi se kretala od 10 do 15. Najdalje sam putovao do BG zasad. Ne znam prosecnu brzinu jer sam bas nedavno resetovao a nisam to zapisao nigde. Tad kad sam isao za Bg bilo mi okruglo 10, a npr ako resetujem i vozim samo grad, onda uglavnom bude 13.5-15, zavisi od guzvi. Nisam jos proveravao cep metodom. Auto vozim trunku sporije nego sto sam Giuliettu jer je prosto takav. Najveca zamerka mi je menjac, bas je nekako nezgodan za brzo saltanje, nece onako da upadne sam u brzinu kad se malo gurne, nego mora bas rukom do kraja. Na cudnu pedalu gasa sam navikao, to nije tolko strasno koliko englezi kukaju. Glavni utisak je udobnost. Za sada nije potrosio nista ulja. Jedini problem koji imam, jeste sto nekad malo teze sastavi na hladnom startu. Upali uvek samo nekad to bude malo grublje. Poceo sam da ispitujem redom uzroke, pa polako, svaku promenu treba da testiram neko vreme… Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. 7 points
    totti

    Uticaj tempomata na potrošnju

    Najbolje da ću negde da krenem na put od 800 kilometara i da sve vreme blejim u bord i razmišljam o milimetarskom doziranju gasa radi uštede od 1 ili 2 deci [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  7. 6 points
    horvat

    Opel 159

    Evo vam iz malo drugog ugla, tu nije visok
  8. 5 points
    djomla

    Funny photos

    Same energy... Sent from my 3310 using Tapatalk
  9. 5 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  10. 5 points
    dekirs

    Opel 159

    Citajuci komentare pomislih da vi Horvatu sipate gorivo Mnogo ili ne, svakako nije na nama da sudimo jer ne placamo iz svog dzepa. Ja mislim da za cenu meraka, benzinca i to sto je auto fakticki nov sa 50k km, to ima smisla voziti. Druga stvar, kada bi ljudi realno pisali o svojoj potrošnji onda ne bi ova cifra koju je Horvi napisao bila prevelika
  11. 4 points
    Tadej

    Funny photos

    Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. 4 points
    Ivan

    F1: Ferrari

    TS Uzice prosledilo repariran turbo nazad u Maranello: Ferrari vraća u upotrebu Leclercov drugi motor iz Španije Tim je uspeo da ponovo oživi svoju pogonsku jedinicu. Charles Leclerc imao je sigurnu pobedu u rukama na VN Španije, ali je ona otišla u nepovrat jer je ovoga puta zakazao Ferrarijev agregat. Vozač iz Monaka je sa vodeće pozicije odmah morao u garažu dok je ova pogonske jedinica hitno poslata u Maranelo. Posle ispitivanja utvrđeno je da su stradali MGU-H komponenta i tubo punjač. Sada, prema pisanju italijanskog novinara Giuliano Duchesse, Ferrari je uspeo da osposobi ovaj motor sa VN Španije. Stigli su pozitivni rezultati sa testova koji dozvoljavaju da se ova pogonska jedinica ponovo upotrebi ali ovoga puta sa novim MGU-H i tubro punjačem. Tako je Leclerc na svom kontu sada iskoristio maksimalan broj dozvoljenih delova za ove dve komponente, što znači da će svaka sledeća aktivirati kaznu. Čeka se i zvanična potvrda Ferrarija. Preuzeto sa: pole-position.rs
  13. 4 points
    Axic

    Funny photos

  14. 4 points
    shuxx

    Funny photos

    .. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  15. 3 points
    Ivan

    500L Cross Pino Silvestre

    Takva (ali iskljucivo) predstavljanja su meni uvek bila najjaca. "Svrate" ljudi u prolazu bez izuvanja , procaskaju, zaje*avaju se, nasmeju... A nisu sad u pitanju neke tehnicke teme, pa da se strogo drzimo sadrzaja zbog pretraga ili ljudi koji ce kasnije citati. A to, s druge strane, opet govori i o "gazdi" teme, njegovom drugarskom odnosu sa ostalima... Ranije se daleko vise i privatno druzilo, ovo sve zadnjih godina je ni blizu u poredjenju sa tada. Stariji forumasi ce se setiti Janakisove teme o Stilu ili Markove o Delti (i par slicnih, ovo tek onako iz glave)... To su bili cirkusi . Jedno predstavljanje 200, drugo 150 strana. Cistog druzenja i zaje*ancije (i to za samo 3 godine i kusur postojanja tih tema), obe po skoro 200.000 pregleda... Tu se, brale moj, pricalo o svemu sem o kolima : https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/56772-kolega-stilo/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/63836-nuova-delta-20-mjet-165hp-platinum
  16. 3 points
    Reacher Gilt

    Opel 159

    @shuxx & @Ivan BG Merak nema cenu ? Malopre sednem u kola, pogledam borg kompjuter i u zadnjih 70Km prosečna brzina 15Km/h, potrošnja 10,6 l / 100Km ... al' tol'ko je leep da mu je sve oprošteno ... tako da ja razumem kolegu @horvat - a ... Bellissima ...
  17. 3 points
    Ivan BG

    Opel 159

    Samo mala ispravka 10-15L benzina, cenovno ne menja puno stvar. Ja sam imao takav auto samo u SW verziji i sa 1.9 mjet motorom, ispod 6.5L na AP sanse nije bilo da se spusti, neki prosek mi je bio 8.5-9L, a cist grad (BG) 10L pa cak i svih 11L.
  18. 3 points
    Dale

    Funny photos

    Ovako taksiraju pancevci...
  19. 3 points
    Axic

    Funny photos

  20. 3 points
    djomla

    Funny photos

    Tebra, traži te moja koleginica doktorka
  21. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  22. 2 points
    Sedla

    Opel 159

    Baš tako,merak nema cenu. Neka troši koliko hoće,dokle god mi mami osmehe dok je vozim ili kad se okrenem za njom na parkingu.
  23. 2 points
    Axic

    Z10 by Shuxx

    A kako možeš ja jedva čekam da se dohvatim autoputa i da ga drzim na 130-140 km/h ne bi li ga malo produvao bilo da sam samo ja ili nas je troje, četvoro.
  24. 2 points
    Axic

    Funny photos

  25. 2 points
    Ivan BG

    Opel 159

    Da me neko ne shvati pogresno, licno mislim da je potrosnja od 10 do 15L za auto te klase bezobrazna i da je to veliki i nepotreban izdatak u vremenu kada 1L benzina kosta skoro 200 din (minimalno je 100km = 2000 din). Nadji neki svakodnevni auto, a 159 ako ti se bas toliko svidja ostavi za neka duza putovanja ili da ti sluzi kao vikend auto, dok ne zadovoljis svoju potrebu za njom. I iskreno mene bi izludjivalo da razmisljam svaki put hoce li upaliti i kako ce sastaviti to paljenje....jednostavno to bi u meni budilo nepoverenje u taj auto i takvog bi ga ili popravio da znam na cemu sam ili bi ga sto pre prodao dalje. A sto se tice menjaca (imao sam AR 159 dve godine), nisam sam stekao utisak da se teze ili tesko saltala, mada je to subjektivan osecaj, sto je tebi tesko ne znaci da je i meni i obrnuto...ali zato mi sve ostalo na njoj nije odgovaralo, teska, tvrda, kruta, teskog volana, glomazna....hteo sam je, kupio, vozio, zadovoljio i prodao dalje, vozi se i dalje izgleda isto kao pre godinu dana kad sam je prodao.
  26. 2 points
    Šta ti je južnjačka žička Na torti će dođemo kad smo u prolazu, a ti vi'i da je ne napra'iš k'd ti se javnem
  27. 2 points
    totti

    Uticaj tempomata na potrošnju

    Pa dobro sad... nismo se rodili ni sa internetom i mobilnim telefonima, pa nam je sad nezamislivo bez istih [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  28. 2 points
    shuxx

    Z10 by Shuxx

    PK - NI - NS, i povratak. 720km, skoro 10h voznje, potrosnja oko 7L TNG, drzao od 100 do 110kmh, prosecna brzina 75kmh. 4 osobe. Posle dve skode fabie, prva sa lancem, druga sa trocilindarskim dizelasem (valjano bucni, prvi reži, a drugi radi kao golf II dizel) ovaj FIAT ima tako lep rad motora, da je to cudo. Zna i da povuce, da bez problema drzi brzinu. Ma odlican. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  29. 2 points
    bit

    Funny photos

    Sa nekog kanala na telegramu možda bude zanimljivo https://t.me/+Wefw4dWPADFjNjRi
  30. 2 points
    PremieRacing

    Opel 159

    Niiiiijeee breeee.... puno
  31. 2 points
    Dve stvari Juče je djembeli bio kod našeg druga Ždrnje, preko potrebno detaljno pranje spolja/unutra + vosak preko celih kola I onda nekih 150 slika kasnije.... Juce je bio "njegov" dan, tako da je dobio i set zupcastog + vodena pumpa Izabrao sam INU, mislio sam se na INA/Conti/Dayco, hteo kompletan INA set (i zupcenje i pumpa njihov), otisao po njega, nema to...ima samo set zupcastog + KWP pumpa, ma reko` moze, necemo komplikovati Skidam sada posle 5 godina i 65.000km dayco set sa kaišem koji ima taj neki silikonski sloj i koji je (trebalo bi ) dobro odradio svoje. Videcemo kada skinem, ali verujem da je sve kako treba. Mogao je opet i dayco ali eto...stigla INA. Šta je sa PK razvodom? to je sve menjano ali pre jedno 3 godine, tu je kombinacija isto INA ali Conti kaiš, menjana je i remenica na alternatoru, menjan je lezaj na kompresoru klime, remenica radilice je dobra, tako da je za sada samo zupcasti + pumpa na meniju...
  32. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  33. 1 point
    Ivan

    F1: Azerbejdžan 2022

    @Vule Pucaj dalje sta imas ... Nego, ima li sanse da sutra dobijemo vozaca sa najvise pobeda u Bakuu (od citave 4 trke odvezene do sada)? Zvanično ime: FORMULA 1 AZERBAIJAN GRAND PRIX 2022 Lokacija: Baku Street Circuit, Baku, Azerbejdžan Datum: 10.-12. jun 2022. Petak 10.06.2022. Prvi trening: 13:00 -14:00 Drugi trening: 16:00 – 17:00 Subota 11.06.2022. Treći trening: 13:00 – 14:00 Kvalifikacije: 16:00 – 17:00 Nedelja 12.06.2022. Trka: 13:00 Broj krugova: 51 Dužina staze: 6.003 km Dužina trke: 306.049 km Broj trka: 4 Prva trka: 2017. Najviše pobeda: Ricciardo, Hamilton, Bottas, Perez - 1 Mercedes, Red Bull - 2 Projekat održavanja F1 trke u Azerbejdžanu je započet pod nazivom VN Evrope koja do 2017. tri godine za redom nije bila na kalendaru F1. Konfiguraciju staze koja je duga šest kilometara i koja se vozi u smeru suprotnom kazaljke na satu je dizajnirao Herman Tilke. Startna linija će biti uporedo sa Azadliq Trgom. Staza potom pravi petlju oko zgrade vlade i potom skreće na zapad prema Maiden Tornju. Na ovom mestu je planirano da staza ima blagi uspon nakon šega će praviti obilazak oko Starog grada. Posle ove sekcije sledi pravac od 2.2km duž Neftchilar Avennije i povratak na ciljnu liniju. Ovo je najbrža ulična staza na svetu, a ima i drugi po dužini pravac na kalendaru, odmah nakon staze Spa Francorchamps. Krugovi na ovoj stazi u bolidima Formule 1 iznose oko 1m40s. Prva trka na ulicama Bakua održana je 19. juna 2016. a pobedu je odneo Nico Rosberg u Mercedesu ispred Vettela u Ferrariju i Pereza u Force Indiji. Već naredne godine, VN Evrope ponovo nestaje sa kalendara, ali staza u Azerbejdžanu ostaje kao jedna od trka. Od tog momenta događaj nosi naziv Velika Nagrada Azerbejdžana, a kao prvi pobednik trke pod tim imenom ostaće upisan Daniel Ricciardo u Red Bullu. U naredne dve sezone je slavio Mercedes (Hamilton i Bottas po jednom), a popularnost trke je polako počela da raste među fanovima, pošto je nekoliko godina zaredom viđeno dosta akcije i preokreta. Kao i veliki broj drugih lokacija, Baku nije bio u mogućnosti da organizuje trku u 2020. zbog situacije sa korona virusom, a na povratku 2021. je viđena još jedna izuzetno zanimljiva trka u kojoj je Perez na kraju doneo drugu pobedu za Red Bull a ulicama Bakua. Preuzeto sa: pole-position.rs
  34. 1 point
    Reacher Gilt

    500L Cross Pino Silvestre

    Sledeći put se javi, kad dođeš po taštu ... Bolje što je admin raščistio malo, da ti ne postane tema kupusara, k'o moja ... ne mogu slike da pronađem kad hoću da ih pokažem nekom ko nije na forumu ...
  35. 1 point
    shuxx

    Opel 159

    Ja lično, kada pročitam za tu potrošnju, i pomnožim sa cenom, jednostavno padnem u nesvest Godinama vozim, ali prelazim po 20K km, i baš gledam da me put malo košta, evo odosmo PK - NS i nazad 720km, a potrošnja oko 800din/100km. Znam ja da je to mali auto, udobnost i zadovoljstvo na minimumu, ALI brate 10L dizela je 2000din /100 km... lično volim taj novac da potrošim na neke druge stvari, ALI poštujem, da neko ne žali baš na auto i vožnju da da taj novac
  36. 1 point
    shuxx

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Sa Bravišom od 120ks, mož do Niš da ode u Lipu za Tortu [emoji1787] P. S. LIPA je odlična poslastičara, sa gotovim tortama [emoji106] Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  37. 1 point
    horvat

    F1: Ferrari

    Kad su metili IHI sa 1.4 T-Jeta hahah
  38. 1 point
    Reacher Gilt

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Zahvaljujem poštovane kolege, izvolite na torti ako ste u blizini ...
  39. 1 point
    Milutinac

    F1: Ferrari

    Jeri su radili samo turbo ili i aktuator? Zna li se sta?
  40. 1 point
    shuxx

    Z10 by Shuxx

    Pa kod mene je TNG, uvek "čep" metoda, uvek ga napunim pun. Stvar je u tome da nneke pumpe imaju slabiji pritisak. Evo, PK - NS, mi je sipano manje, pa mi je izracunata potrosnja bila 6,5L, ali kad se vratih u PK i napunih, ono bi 7.5L. A isti put, isti tempo, isto opterecenje. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  41. 1 point
    Vidi sa nasim drugarom Stevom (TPC volana). Em je entuzijasta, em radi ekstra, em imamo klupski popust: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/83503-tapaciranje-volana-neba Pogledaj i na njegovim profilima po mrezama, video sam da radi reparaciju svega i svacega, delove sedista, naslone za ruku, zasecanje i modifikacije volana... Pa pretpostavljam da mu ni ovo nije neki problem. Radio sam kod njega volan cisto iz zaje*ancije, kada sam video jedan njegov rad. Hirurski precizno je uradio, takodje i kod jos par drugara. Pa cu mu odneti i kozu menjaca da samo provuce takodje sa crvenim koncem (kao sto su volan/kugla menjaca/rucna fabricki). Ljubazan, voljan da se isprica, iznese svoje ideje - svaka preporuka za Stevu sa moje strane: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37980-presvlačenje-kožom/&do=findComment&comment=1631414
  42. 1 point
    Vule

    F1: Monako 2022

    Ajmo Baku tema!
  43. 1 point
    shuxx

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Pridruzujem se čestitkama [emoji482] Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  44. 1 point
    Srećan rođendan domaćine!
  45. 1 point
    Ivan

    Opel 159

    Pusti bre, samo neka klevetJu , super su fotke. Nego, da pitam ja nesto konkretno... Reci mi, koliko si presao za ovih cca pola godine i kako se krece kombinovana (ukupna) potrosnja po cepu? Zivo me zanima da uporedim sa SpritMonitorom za 2.2 JTS, posto je redak motor. Ako imas slucajno i prosecnu brzinu, jos bolje .
  46. 1 point
    totti

    VW Golf VIII / Golf 8

    Ja nisam imao pojma da je Xantia i dan danas posle više od 20 godina i dalje rekorder: https://vm.tiktok.com/ZMNRAhftg/?k=1
  47. 1 point
    Brate, gde si naučio kineski...
  48. 1 point
    shuxx

    500L Cross Pino Silvestre

    Gledam da bude trajno. Jednostavno trazis gasom odgovarajucu snagu i brzinu u cilju najpovoljnije voznje. Tako po gradu, na pravcu od 500 - 700m, npr u 3 brzini, nadjem neku brzinu, gde je potrosnja npr 5L.. Isto i na otvorenom putu, postignes zeljenu brzinu, pomalo smanjis gas, i bitno padne potrosnja, a vozis 5km h sporije. Cesto vozim sam, i imam dosta vremena za opipavanje tempa voznje. Cesto je potrosnja u 4 brz, manja od 5 brz. Ako se ne vozi brzo. Znas kako je. Neko podje na letovanje, vozi 140kmh. I ne zali da da npr 40 € vise za gorivo, ali da stigne brze. Kod mene je drugacije, mada i vozim male automobile. Tako da i zbog sebe, i zbog auta, drzim na autoputu 100 do 110kmh. A to mi se vraca zaista niskom potrosnjom. PK - NS, nekih 360km, potrosnja TNGa oko 7L. Sto je nekih 4 L BMBa... Tesko da moze povoljnije. Ono jednom sto odem na letovanje, ne zurim, obicno podjem posle ponoci, manji saobracaj, i stignem ujutru na plazu [emoji106]. Bolje da dam nesto para za neko osvezenje, nego na gorivo.
  49. 1 point
    Radnik2

    500L Cross Pino Silvestre

    :-) ćuti ne pričajte sa strane
  50. 1 point
    BaneAK74

    Opel 159

    Bas je visoka ili je takav ugao, pa deluje Inacee, Alfa je kaoo "puce" sto se kaze
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...