Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/24/22 in all areas

  1. 14 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  2. 9 points
    Dale

    Funny photos

  3. 6 points
    pilgrim011

    Grande Punto belac 1.3 MJ 75ks

    Da i ja predstavim mog ljubimca, pre svega kao upozorenje da ne kupujete kao ja, jer me fino koštao do sada. Mada se ne žalim mnogo, ipak sam zadovoljan - bitnije je moje mentalno zdravlje od nešto ulaganja u automobil. Elem, najpre o procesu kupovine - kao što se neki možda sećaju, imao sam više faza, a krenuo sam da gledam još tamo u decembru valjda: - Počeo da tražim isključivo 1.4 16v 95ks benzin, jer sam smatrao da će mi biti taman što se tiče snage, a nisam ljubitelj dizela. Vrlo malo ih ima na tržištu, i uglavnom bi se prodali brzo, pre nego što stignem da reagujem. - Pitam mog majstora kad sam svratio na servis da li mi je ok moje razmišljanje, navedem mu moje prohteve tj. želje vezano za auto. Majstor kaže da, s obzirom na ono što sam naveo, kao broj 1 predlaže dizel 1.3 75ks bez DPF, druga opcija 1.4 8v 77ks. Tu se pokolebam, počnem da tražim dizela, natrčim ovde na forumu na par mesta da je par ljudi napisalo da su svi pre Euro 5 standarda 1.3 75ks bez DPF, uzmem to zdravo za gotovo. Krenem da tražim, Beograd isključivo, jer nisam hteo da se cimam sa procedurama prenosa dodatno. Sve što deluje savršeno, proda se u danu. Počinjem polako da pizdim. Počnem da gledam i okolinu BG, nađem dosta dobar primerak iz Pančeva, i lik mi tada u razgovoru sam kaže da mu je majstor rekao da auto ima DPF. Tu se šokiram, onda ovde dobijem potvrdu da može da ima, ne mora da ima. Pošto imam problem i da dovezem auto kod mog majstora - ima mnogo posla i mora da se zakaže par dana unapred, a u tih par dana taman se proda to što meni deluje ok, počinjem da razmišljam o alternativama, posebno jer ne bih da kupim dizela kome je npr. izvađen DPF, a i želja mi je bila da fabrički nema DPF, što sve bez majstora ne mogu da proverim. Mislim na benzin 1.4 77ks, ali po svemu što čitam, slab je na autoputu, brunda mnogo, pa odustajem. - Vraćam se na 1.4 95ks benzinca, proširujem pretragu van Beograda. Nalazim u nekom selu kod Valjeva, deluje ok. Dečko došao u Bg kolima svojim poslom, pogledam i provozam 10 minuta, solidan. Kažem mu da samo hoću da pogleda majstor, može u Valjevu, može u Bg, kako hoće. Dogovorimo se da dođem za par dana kod njega, ja već zakazujem pregled u Valjevu kod ovlašćenog. Hoću da mi daju zeleno svetlo i uzimam. Zovem prodavca samo da potvrdim da mu odgovara jedan od dva termina koja su mi ponuđena u servisu, on kaže "dovešću ja auto u BG sledeći utorak, možemo kod tvog majstora", tad bio četvrtak, rekoh 'ajde. Zovem mog majstora, zakazujem za utorak ujutro. U ponedeljak mi mali šalje poruku na Viber da odustaje od prodaje. Tu već šizim polako, proširujem na placeve, pošto nema nigde u Srbiji automobila a da deluje iole ok. Idem u NS na neki plac sa idejom da ću kupiti ako deluje ok, jebeš majstora. Odem, tamo vidim da automobil koji je delovao savršeno na slikama ima rupetinu u gumi, + radnik ne zna ništa o kolima. Odustajem. Nalazim drugi primerak u Obrenovcu, plac, čak nalazim i majstora na minut od placa voljnog da pogleda (znam ljude iz Obr). Rešim da dođem sutradan posle posla, taman da krenem, javljaju mi iz Obrenovca da je prodat sinoć. - Proširujem pretragu i na Toyota Auris, ne znam zašto , nalazim samo jedan u BG na nekom placu, dolazim sutradan sa idejom da kupim 100% samo ako nije u stanju poluraspada, jer osećam bes i čini mi se da ću da poludim ako nastavim da gledam oglase. Prodat... - Odlučujem odmah da ću kupiti bilo šta, ma koliko me koštalo kasnije, da izbegnem smeštanje u Lazu koje me potencijalno čeka ako nastavim da listam oglase. U tom trenutku se nalazim na NBG, gledam koji mi je oglašivač najbliži. Nađem tog nekog belog GP 1.3 75ks kojeg sam već gledao ranije, deluje prihvatljivo. Nađem se sa čovekom nešto kasnije, poveo sam drugara. Provozamo ga malo, motor deluje ok, lepo se čuje, kvačilo meko, menjač lepo šalta, gume imaju jedno 7mm, sve što smo probali je radilo. Kaže da automobil nema DPF fabrički, ne mogu da proverim preko broja šasije jer je neki specifičan model. Rešim da kupujem. Kad sam se našao sa likom posle par dana oko ugovora, kaže mi da ga je sutradan zvao lik koji je već gledao auto, samo je čekao da proda svoju Astru, i taj dan je hteo da dođe da kupi GP. E sad idu troškovi kao posledica načina kupovine bez ikakve provere. - Posle par dana vožnje, osećam da mi je nešto čudno kod kočenja, odlazim kod nekog majstora preko puta kog ne znam, jer se moj ne javlja ne telefon dva dana. Menja mi sajle ručne (x2 ako je verovati), paknove (tj. jedan komad je menjao - pakn, pakan, kako se kaže u jednini već), kočione cilindre, + mali servis + kočiono ulje = 28.000 dinara. Nešto mi to delovalo mnogo, posebno jer nije naveo u računu koji tačno delovi su išli. - Osetim u vožnji da krči nešto kad motam na desno, odem opet kod ovog preko puta, kaže desni homo zglob, 7.000 kod njega bi koštalo. Moj majstor propao u zemlju, odem kod drugarovog, tamo me ista operacija koštala 5.500, s tim što su našli još nešto da ne valja kad su skinuli, neka kugla, zaboravih, to je bilo još 1.500, 4000 je bio homokinetički. - Radio ne hvata nijednu stanicu, a sećam se da je hvatao kad sam kupovao auto. To sredim za jednu crvenu - neko je prčkao po instalaciji, loš kontakt bio. - Radio sad krči, tj. zvučnici krče baš, kaže mi ovaj što je sredio kontakt da moram da ih menjam. Sređeno kod drugog koji se bavi time, napred dva Pioneer zvučnika, pozadi nije dirao, oko 10.000. - CD čitač izbacuje grešku za svaki CD maltene. AUX ima, ali prekida, loš kontakt i tu. Kupim AUX + onaj alat za izvlačenje radija, čini mi se oko 1.500 sve zajedno, rešim to sam. - Znak Fiat napred fali, pozadi iskrzan sav. Kupim neke turske, kao kvalitetne, pošto nisam našao original na otpadima. Mislim da su zajedno bili oko 3.000. Zamenim sam. - Primetim da se zadnja vrata teško otvaraju, s obe strane, nađem da je to fabrička boljka. Nađem lika koji to sređuje, mislim da je izašlo 4.000. - I dalje mi nešto čudno kod kočenja, najzad ugrabim termin kod mog majstora da mi pregleda full auto. Kaže da gume moram pod hitno da menjam - iako je 7mm šara, kaže da se raspadaju iznutra. Mehanički je sve cakum-pakum. Pošto su felne 205/45/r17, imam problem da nađem All Season a da nisu totalno đubre. Ničega nema nigde na stanju, osim ako 4 gume ne koštaju od 75.000 pa na gore (Conti i sl.). Nema ni letnjih Sava koje su mi preporučene. Nema Hankook Kinergy 4S2 H750 niti Vredestein Quatrac 5/Pro, čak i tamo gde piše da su na stanju. Uzimam Kleber Quadraxer 2, 49.000 dinara sa zamenom, bacam stare zimske. - Majstor mi kaže i da mi klima ne radi, što onda primećujem i sam. Sada je na servisu, čekam da mi kaže šta je. Reče da može da bude jednostavno, ali i komplikovano, 50/50 šanse. - Primetio sam i da zadnja prskalica ima prekid negde, zadnje štop svetlo - jedna ili dve sijalice ne rade. Tih par stvari sad čekam da mi se srede. - Kad budu sređene, ostaju još samo 2 stvari koje nisu hitne, a koje mi majstor pomenu: mrežica na auspuhu i zadnji lonac. Inače sam super zadovoljan za sada i potrošnjom i osećajem u vožnji, jedan malo duži put je izgurao odlično. U svakom slučaju, htedoh reći da je ipak bolje da majstor pogleda auto pre kupovine, inače rizikujete fina ulaganja, posebno ako ste pajseri kao ja, pa se ne setite ni klimu i slične stvari da proverite. Dole je par slika, nemam više. Poslednje dve sam slikao kad sam namestio znakove. E da, ima još jedna stvar koja me nervira - glupa fioka je sjebana, čitav mehanizam je otišao, mada može nekako da se sklepa i zatvori. Elem, za sada uloženo preko 100.000 dinara (kupljen krajem marta), ne računam što sam kupio neke sitnice poput kapica za ventile, sajle za vuču, kompresor i sl. Čekam za klimu da vidim. I da, dobio sam potvrdu iz AK Kompresora da auto fabrički nema DPF, što mi je i moj majstor potvrdio.
  4. 5 points
    Jug

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    @Ivan Izvinjavam se. Nekad se na forumima citiralo/quote-ovalo a)kada se nekom direktno obraćaš a važno je da se pročita šta je tačno napisano b)ili kada odgovaraš na post koji je već daleko u skrolu upravo da bi drugi koji dolaze znali šta je referentni kontekst. Ja sam iskoristio opciju pod jedan, ali, svakako, prihvatam sugestiju, te da to ovde nije bilo potrebno i nemaš frke nećemo citirati. I izvinjavam se ako je to bio problem u ovom slučaju zaista još jednom. Što se tiče@Dule 021 I tvog pitanja: vozio sam Audi A4, kolega je vozio BMW trojku paralelno i ne treba mi niko da mi kaže da je njega održavanje u proseku koštalo sigurno 20% više,plus mu je zveknuo motor na šta su zadovoljno trljali ruke. Bitan je kontekst. Meni se fućka koja je ks, šta, kako, od čega je liven blok, to treba da zanima fabriku, majstora, inžinjera, ja sam glupi IT-jevac, gledam račun i isključivo samo to radim kad gledam cenu održavanja neke bilo koje mašine, naročito polovne. Isto tako, pošto si se i na drugim forumima oglašavao po ovom pitanju, opet citiram sa jednog foruma kažeš: "Ne treba bezati od N47 jer nije svaki los ali je skuplji za odrzavanje jer mu se mora menjati lanac na svakih 180k km." Kako znati kod polovnjaka kad je tih 180k km je poseban bingo pošto tu niko nema tačnu km i prodaju se leševi sa predjenih pitaj boga (čast izuzecima). Šta je ključno, ja ne kažem da ti nisi u pravu, štaviše jesi formalno, jer nisu svi motori kod nijednog pa ni ovog proizvodjač savršeni niti jednako problematični, ali kažem da običnog kupca boli uvo da ulazi u detalje i da ga treba upozoriti: dragi kupče BMW je vrh za vožnju ako voliš sportskiju i da sediš zalepljen uz asfalt i premium je, ALI ima problematične motore a čak i kad nisu problematični, evo to i Dule kaže na jednom forumu, mogu da izbiju puno para. Ako ti je to ok da za polovnjaka starog + deset godina u kom se neko pre toga isprdeo i iskarao već u kolima ti plaćaš te sume, go ahead ako nije ovde smo da ti kažemo kako stvari stoje a ne da posle budeš jedan od onih BMW je djubre i nikad više BMW. Nadam se da smo se sad razumeli. Takodje, oseti se jedna vrsta nadobudnosti u tvom komentaru, na samom kraju, za koju nema potrebe. Ili ima ali onda ću ti ja teško ubuduće biti sagovornik. Uzdravlje
  5. 5 points
    PremieRacing

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Kako šta je skupo? Pa održavanje!
  6. 5 points
    PremieRacing

    Grande Punto belac 1.3 MJ 75ks

    Breeeeeee, Ne znam šta da ti kažem osim da nije ništa strašno! Može to još mnogo gore... Generalno, čak i da si vodio majstora, dva majstora, tri majstora, da ga je pregledao konzilijum ovlašćenih, skoro pa sve što si uradio nakon kupovine je normalno. Možda nisu gume, tu si fulao, mada ja mislim i da nisi. Malo mi je šuplja priča da se "raspadaju iznutra". I onaj servis kočionog sistema si mogao natenane i kako treba kod najstora kome veruješ, možda te je taj prekoputa izvaćario ali možda i nije. Šta hoću da kažem a da ne kenjam ovako nerazumno, polovan auto u toj klasi i tih nekih para ne postoji i ne prodaje se ako je sve kako treba. Da kupiš nešto bez dinara ulaganja nakon kupovine nije moguće bez obzira koliko ga 'majstora' gledalo. Šanse za tako nešto su svemirske i izražavaju se u promilima. Verujem da si kupio i sredio primerak koji će super da te služi. To ti iskreno želim A ova 'inicijalna ulaganja' su očekivana i brzo se zaborave kad te auto lepo služi. Pitaj @Milutinac za potvrdu
  7. 5 points
    shuxx

    Funny photos

    .
  8. 4 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  9. 4 points
    Vule

    Funny video / zanimljiv video

  10. 4 points
    knezevic76

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Ja sam imao taj m47 163ks i odličan je bio, barem meni. Sad moj kum je ima isti u trojci karavanu, nema problema. Isto u trojci drug ima M47, uradio zamajac, lanac preventivno i sve ostalo ok. Elem, kumu sam u startu rekao da gde god se pojavi sa BMWom, pašće dranje za servise. Nije verovao. Ok, mali redovan servis, tu su svi isti al eto, zadnja vrata mu gube kontakt, svi BMW servisi traže od 100-120 evrića navodno prekinut kabl, bal bla bla. Pa mu se javlja neku šum na volanu, odmah konstatuju da je špulna volana, još 120 evrića.... Ja ga pošaljem kod električara iz kraja, rešena zadnja vrata za 20€ a za špulni da dođe neki drugi dan, nije špulna već kad su mu vraćali volan, radio kožu, nije lepo vraćeno, tj upakovano, to će gratis da mu reši. Evo i nekih cena sa popustom bez ruku za majstore Po broju šasije sa popustom od 20%: - Diskovi AT 10550 , - Pločice sa senzorom AT 5800, - Paknovi zadnji 3800 sa popustom, - Zadnji desni ležaj je 9800, - Usisna grana iz originala (na nju nema popust) 4600. Mali servis sa rukama bez menjanja uljnoh separatora 17000dinara
  11. 4 points
    Mijailović P.

    Grande Punto belac 1.3 MJ 75ks

    U dahu sam pročitao isčekujući epilog. Dočekao! Hebeš sve, bitno da nema dpfmfbfrf...
  12. 4 points
    Usao sam vec u 5. godinu vlasnistva, sve hocu tim povodom da napisem review o Nuova Bravo kao modelu, iz mog skromnog iskustva. Znacice mozda zainteresovanim za kupovinu a i neka ostane zapisano na forumu. Pa konacno da uhvatim vremena, a i da se nakanim . Motorizacija - "cuveni" 1.4 MultiAir Turbo, u verziji od 140 KS, u Sport modu 260 Njutna, u Normal modu "prisrafljen" na 230 Njutna. Napisah "cuveni", zbog svih prica vezanih za MA jedinicu (manje ili vise tacnih), zbog koje su me vecinom odgovarali od kupovine bas te motorizacije. Kao i davno za JTD, kada se ovde tek pojavio. Ali ja sam malo drugaciji i ne povodim se misljenjem vecine. Jednostavno me je masina kupila na prvu voznju - vrlo lepo ide pogotovo u Sport modu, obrtni dostupan vec "iz bunara" sa obrtajima negde od 1.800 rpm, max snaga dostupna vec na 5.000 rpm, a ima je kroz pun opseg obrtaja. Sto znaci da (pogotovo po gradu) moze da se vozi maltene kao dizel na vr' gasa uz malu potrosnju, a opet i lepo da se igra u visokim obrtajima kada ti dodje da se izduvas na otvorenom. Kupljeno . Potrosnja oko 15-20% manja nego na T-Jet 150, nema zaje*ancije sa ekologijom kao kod dizela, niska cena registracije - tako da kada sam podvukao crtu, racunao sam i da se desi neka igranka sa MA jedinicom, potrli bi je troskovi koje bi sigurno imao sa drugim motorizacijama. Ako ne, samo sam u plusu. Ali opet kazem, prevagu su prvenstveno odnele vozne karakteristike. Za sada, da ne ureknem, sve super radi, revizija MA jedinice je poslednja koja je isla na ovu motorizaciju, sa kraja 2013. godine. Jedina investicija i ono sa cim je auto svesno kupljen, bio je problemcic na Wastegate ventilu, na izduvnom delu Garrett GT1238 turba, glavio je u nekom polozaju. Manifestovalo se najvise slabijom vucom od 140-150 km/h pa navise. Neko mozda nista ne bi ni cackao jer je auto lepo isao do tih brzina. Posto sam pi*ajzla, to je sredjeno odmah po kupovini uz veliki servis. A kada se turbo vec skidao, prekontrolisano je i preventivno zamenjeno sve ostalo u TS Uzice. Redovno odrzavanje, ali cisto da pomenem - na proslom malom servisu zamenjene svecice. Idu iskljucivo iridijumske, licno teram fabricku preporuku. Tj. NGK, Iridium Laser, oznaka IKR9J8, cena im je oko 14 EUR po komadu. Mali servis nepunih 60 EUR sa rukama, veliki nepunih 200 EUR. Od kupovine i inicijalnog sredjivanja, za 4 godine i kusur, bilo kakvih problema ili kvarova oko motorizacije = 0. Milina za voznju, bukvalno sipas i ne mislis. Menjac - dobro poznati FPT-ov C635 koji krece od 2010. godine, generalno pouzdan menjac koji ide u gomilu turbo i benzinskih i dizelskih FCA modela. Takodje na velikom servisu, zamenjeno menjacko ulje, sve lepo radi, nedavno sam se iz dosade zezao i malo podmazao mehanizam biraca na samom zvonu menjaca i jabucicu u kabini. Nije nista falilo ni ranije, ali sada moze da se salta i bukvalno malim prstom, ima i to na zadnjem videu : https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/83883-fiat-nuova-bravo-podmazivanje-sajli-i-mehanizma-za-biranje-na-zvonu-menjaca/ Trap - neverovatno ali istinito za Fiat , do sada kvarova = 0. Ramena, stabilizatori, sve je jos uvek onako kako je auto stigao iz Svice, cak trenutno jos uvek nema ni naznake da ce nesto otici. Kazem neverovatno, jer sam na Stilu stabilizatore menjao svaki cas, a viljuske 2 puta. Pisah vec da je moguce i da je do kvaliteta delova, ali i primetno lakseg motora u nosu. Zbog cega se auto i daleko lepse vozi kroz krivine od 1.9. Mada tome doprinosi i fabricki najniza verzija vesanja za Bravo. Zadnji sileni takodje bez problema. Oprema - vrlo lepa za Bravo, Sport verzija. Spolja su to pragovi i kacket, tamna stakla, prednji+zadnji parking senzori, 17'' dvobojne Sport felne (izbacenije, sa manjim ET za restyle), duple cevke izduva, hrom lajsna ispod prozora. Unutra profilisana dvobojna sedista, konfigurabilni Matrix diplej, digitalna klima, tempomat, alu-pedale, modovi voznje, Stop&Start sra*e , Blue&Me (handsfree telefon+MP3 mjuza+glasovne komande)... Ono sto mi je falilo sa Stila sam doradio naknadno za smesne pare: - ksenon 4300K, "CN Light": https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43708-xenoni-projektori-iskustva/&do=findComment&comment=1517711 - novija verzija InstantNav navigacije: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64656-fiat-nuova-bravo-promena-jezika/&do=findComment&comment=1616605 - polica za naocari sa Crome/Delte: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81541-nuova-bravo-ugradnja-nosačapolice-za-naočare/ - u restyle je reseno ljustenje koze sa startnih verzija, tako da nije bilo nikakvih problema. Ali me je odusevilo kako radi nas drugar Steva, imamo i popust pa sam mu poverio volan: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37980-presvlačenje-kožom/&do=findComment&comment=1631414 Sam enterijer je na restyle verziji vrlo lepo usukan, jos uvek nema cvrcaka, prijatni materijali pogotovo u gornjem delu... Kvantni skok u odnosu na Stilo koji sam prethodno imao. A generalno vrlo lepo i kvalitativno i vizuelno odradjeno, konzola okrenuta ka vozacu, cajgeri u dubokim hromiranim tunelima, ususkano oko vozaca, pun zvuk zatvaranja vrata... Potrosnja - do Corone se za 2 godine i kusur drzala na 6.7 l proseka po cepu. U Coroni je zbog dosta vise lokala to otislo na trunku preko 7l. Da bi zadnjih meseci, sa mojim prosekom otvorenog puta to opet pocelo da pada i sada je na okruglo 7.02 l. Vrlo sam zadovoljan, jer je u uslovima gde je potrosnja sa benzincem bila pomenutih 6.7 l, Stilo JTD je za 11 godina po cepu imao 6.1 l. Tako da mozete videti i sami odnos sa sadasnjim cenama goriva. Registracija - 20.600 din papirologija sa 1. premijskim stepenom, plus naravno cena tehnickog. Zabarske brljotine - u restyle je popravljeno prilicno stvari, ali ih opet ima par, srecom se sve jeftino resava. Najvise tu mislim na "Al" osvetljenje (Magneti Marelli): - pored ubacenih xenona, projektori su mi solidni pa srecom nije bilo potrebe da se menjaju. Ali gornja povrsina fara placa danak dizajnu i izlozenosti suncu, pa sam malo picnuo farove u DIY varijanti: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44283-poliranje-farova/&do=findComment&comment=1607886 - desna maglenka dobra, leva malo pozutela, pi*ajzla je menjala tu levu : https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81506-nuova-bravo-zamena-i-stelovanje-prednje-maglenkeskidanje-prednjeg-branika/ - standardno, znak pozadi na mikroprekidacu gepeka: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/76043-fiat-bravo-uputstvo-za-zamenu-zadnjeg-znakaprekidača-za-gepek/&do=findComment&comment=1645640 - opet standardno, obloga plastike oko rucne: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78846-nuova-bravodelta-popravka-plastike-oko-ručne-kočnice/ Summa summarum - vrlo lepo sklopljen autic, sa odlicnom motorizacijom, umeren potrosac, uz par sitnica koje se vrlo lako srede u DIY varijanti. Od kupovine i inicijalnog sredjivanja, bukvalno ni jedan jedini kvar, auto je do sada bio u servisu samo za male servise. Slatko smo se navozali, region, par puta na more, Dalmacija, Istanbul, a stigli smo da se provozamo i po Aziji . Od troskova su uglavnom bili moji hirovi (iz Svice je stigao sa maltene novim Pirelli gumama i OEM akumulatorom, tako da sam bio postedjen i tog troska). Izuzetno sam zadovoljan kupovinom i kako sluzi, a za sledeci auto iz klase bih (uz slican setup, motorizaciju i opremu), birao jedino nesto mladje 2017-2018, sa fabrickim ksenonima . Licno mislim da je neka restyle verzija Brava sa kraja produkcije (2012-2013), u dobroj opremi (Emotion ili Sport), sa bilo kojom motorizacijom sem 1.4 90 atmo benzinca ili 1.6 90/105 dizelasa - u ovoj konstelaciji poludelih cena, jos uvek sasvim pristojan izbor za to godiste i Compact klasu. PS: Za zle jezike - ne sprema se prodaja , u pitanju je cisto moja zelja da na jednom mestu ostavim zapisano neko licno iskustvo sa modelom, u 5. godini vlasnistva. Posto i privatno dobijam puno pitanja. Ako bilo kome pomogne u nekoj eventualnoj glavolomci, cilj je ispunjen.
  13. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    Cute not so funny Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  14. 3 points
    Milutinac

    F1: Španija 2022

    Nije ni "Užice" što je nekad bilo...c c c...
  15. 3 points
    vagenovac

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    U sustini nemas iskustva i znanja iz prve ruke uopste, vec svoj stav zasnivas na predrasudama i iskustvima iz druge/trece ruke A inace se vrlo cesto ismevaju ljudi kad na ovaj ili onaj nacin otpisuju/odbacuju neki model automobila ili cak ceo brend zbog predrasuda ili zbog toga sto im je komsija/kolega/drugar imao neki los primerak Sto se tice audi/bmw na nasim prostorima glavna prednost audija ispada sto ga mogu odrzavati kod majstora koji odrzava vw program i ima vise majstora nego za bmw ili mercedes.
  16. 3 points
    PremieRacing

    Chip Tuning (čipovanje)

    Ništa se ne dešava u temi pa da joj ga malo podignem... Neki dan sedimo u kafiću i diskutujemo, naravno o automobilima, a drugar ima dobru folciku sa 2.0tfsi motorom. Ne zna gde bi išao pa hajde da vidimo koliko to košta u NS. Poziv SafeChip-u i sve smo saznali osim cene i mogućnosti za čipovanjem Kaže da izbegava benzince zato što mu razjebavaju valjke. Neki ležaj crkava kad se auto zavrti u visoke obrtaje, stalno ga menja i neće da radi. Kaže da su dizeli mama i da njih radi bez problema. Kod koga bi trebalo voziti tfsi, ako uopšte...
  17. 3 points
    PremieRacing

    Avantime

    Bio na obaveznoj reglaži posle zamene izvoda letve i naravno da je drugi majstor našao 'nešto' iako je prvi majstor-drugar rekao da je sve tip-top. Ništa strašno, upornice su za zamenu, u stvari desna je za zamenu ali kupljene obe i čekaju termin. Odvratan kraj auspuffa će biti ovih dana sređen ostacima od B klase - mini, mini zadnji lonac i dupli završetak kao fabrički ali za nijansu veći.
  18. 3 points
    Loon123

    Funny photos

  19. 2 points
    Ticma

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Honda mora biti benzin [emoji16] ti 2.2 dizeli jesu dobri ali izbiju podosta para iz dzepa kada pocnu da se menjaju delovi, pogotovu radilica [emoji23] Sent from my VOG-L29 using Tapatalk A koliko kosta odrzavanje A6 3.0tdi 2011 je druga prica. Mali servis 200+€,prednje plocice 100€ sa zamenom, lezaj tocka 15k, senzor kod dpf 10k, senzor na grani na motoru 15k, servis menjaca 17k, jastuci da ne spominjem (700€ najjeftiniji nov a da valja nesto). Inace glavni razlog crkavanja dpf je senzor koji daje lose vrednosti temperature i vremenom jbg a ne prijavljuje gresku dokle god skroz ne otkaze. Svakako izmenjao sam nekih 12 automobila i 7 brednova za 10 godina i svaki se podjednako kvari a svaki auto koji sam kupio je bio u top stanju, jednostavno kilometraze izmedju 30 i 40kkm godisnje pokazu sta je slaba tacka na svakom modelu. Onaj ko prelazi 10kkm godisnje trebalo bi da menja samo ulje prvih 2 godine ako kupi dobar primerak.
  20. 2 points
    Loon123

    Vicevi 120%

    Oženi se senilni deda Oženi se senilni deda mladom devojkom. Prva bračna noć u hotelu, on zakupio dve sobe za njih dvoje sa jednim vratima koja ih povezuju. Mlada se spremi za spavanje, legne u krevet i kaže sama sebi: “Pa, od seksa nema ništa, ali bar sam finansijski situirana.” Utom se čuje kuc-kuc na vratima. Mladoženja uđe u sobu, go kao od majke rođen, i pita: “Da li je moje luče spremno?” Skoči on na mladu i počne da vatreno vodi ljubav sa njom. Posle pola sata, ustane i ode, a mlada radosno pomisli: “O, pa ovaj i to može!” Spremi se ona da spava, kad posle 15 minuta, opet kuc-kuc na vrata. Uđe mladoženja i ponovi se procedura. Posle trećeg puta, mlada sva iscrpljena i umorna pomisli: “Pa, ovo je i za mene dosta!” Kad ono – opet kuc-kuc na vratima sobe. Uđe mladoženja i upita: “Da li je moje luče spremno?” Mlada će zaprepašćeno: “Šta, zar opet?!” A deda će: “Šta, pa zar sam ja već bio ovde?!”
  21. 2 points
    silenci

    F1: Španija 2022

    pa ti kupi Ferari i posle par kilometara vrisne ti turbo i taj mgu K
  22. 2 points
    Dale

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Iju sta pitas coveka!
  23. 2 points
    Stellantis ojačava svoj rukovodeći tim u Srbiji da omogući održivu budućnosti fabrike u Kragujevcu Stellantis odlučno napreduje u sprovođenju svog industrijskog plana u Srbiji kako bi podržao implementiranje strateškog plana ''Dare Forward 2030'' Aktivnosti naglašavaju ''pobednički duh'' podeljen sa Republikom Srbijom i drugim zainteresovanim stranama U najsavremeniju električnu platformu biće investirano u Kragujevcu, kako bi započela proizvodnja kompaktnih vozila sredinom 2024. Stellantis je danas najavio sledeće promene koje su na snazi od danas, 24. maja 2022. i koje su deo sprovođenja strateškog plana ''Dare Forward 2030'' u Srbiji. Jovica Jovanović je imenovan za industrijskog direktora u Srbiji koji će biti direktno zadužen za proizvodnu lokaciju Stellantis-a u Kragujevcu. Jovica se vraća da predvodi poslovanjem fabrike nakon uspešnog međunarodnog iskustva, prvo na poziciji globalnog direktora procesnog inženjeringa i kasnije regionalnog direktora za Evropu poslovnih jedinica Preseraja i konstrukcije alata. Biće na čelu fabrike u Kragujevcu i zadužen za sveobuhvatno industrijsko prisustvo Stellantis-a u Srbiji na putu ka njegovoj novoj održivoj budućnosti. ''Stellantis je 28. aprila najavio da će instalirati novu električnu platformu u Kragujevcu za proizvodnju kompaktnih vozila počevši od sredine 2024'' rekla je Silvia Vernetti, direktorka Stellantis-ove ćerke firme FCA Srbija d.o.o. i direktorka globalne korporativne kancelarije Stellantis-a. ''Ovo će pomoći kompaniji da bude na putu ka postizanju 100% prodaje mixa električnih vozila na baterije u Evropi do kraja ove decenije i da dostigne nulte emisije ugljenika do 2038.'' Ova objava takođe potvrđuje da će Srbija, i njena fabrika u Kragujevcu, igrati ključnu ulogu u strateškom planu kompanije ''Dare Forward 2030'', a Jovica - i naši ljudi - će ga sprovoditi.'' Novi kompaktni automobil čije će ime tek biti objavljeno će se proizvoditi u fabrici u Kragujevcu, nasledivši trenutnu proizvodnju modela Fiat 500L. Fabrika takođe može da bude konfigurisana tako da podrži potencijalne dodatne količine još jednog vozila, na osnovu stalnog poboljšavanja performansi. ''Jovica je prava osoba u pravom trenutku, a njegovo imenovanje dokazuje ulogu srpskog rukovodstva u ovom projektu,'' rekao je Francesco Ciancia, direktor proizvodnje klastera nižeg i srednjeg segmenta za širi region Evrope u Stellantis-u. ''On je iskusan rukovodilac sa dokazanim iskustvom u automobilskoj industriji koje je stekao na više tehničkih i menadžerskih pozicija u Srbiji, Italiji i Francuskoj. U Srbiji implementiramo novi projekat, deo proizvodnog koncepta sa više proizvodnih lokacija u Evropi i razvijamo novu platformu za naša vozila budućnosti u nižem-srednjem segmentu, a Kragujevac će postati povezano strateško čvorište za industrijski uspeh ove inicijative. Jovicino stečeno liderstvo u njegovoj međunarodnoj karijeri u proizvodnji, njegove veštine i ličnost biće ključni faktori za uspeh kako bi se stvorili odnosi poverenja sa zaposlenima i dobavljačima dok se pripremamo za nova lansiranja.'' Kako ćemo već u 2022. videti pokretanje aktivnosti za uspostavljanje proizvodne linije za novu platformu koja će biti pokrenuta 2024. godine, Stellantis je već počeo da radi na fleksibilnom i agilnom industrijskom ekosistemu u okviru koga će se sprovesti neophodna faza tranzicije, uključujući prekvalifikovanje radnika. Ovo će biti moguće pomoću zajedničke posvećenosti koju su izrazile sve zainteresovane strane, uključujući Vladu Republike Srbije, socijalne partnere, dobavljače i zaposlene. Plan transformacije takođe predviđa dvogodišnje premeštaje u druge Stellantis-ove fabrike u Evropi, gde je prelazak na elektrifikaciju već počeo, ili programe za napuštanje kompanije. Prvi rezultati su vrlo ohrabrujući. Za samo jednu nedelju, 25% pozvanih zaposlenih izrazilo je interesovanje za rad u inostranstvu i više od 100 kolega već je prihvatilo rad u drugim Stellantis fabrikama u Evropi. Značajan broj radnih mesta u inostranstvu biće obezbeđen, a pojedinačni intervjui će se nastaviti tokom narednih dana. Današnja objava je prvi korak u sprovođenju plana i zajedno sa zainteresovanim stranama u Srbiji, počevši od svojih zaposlenih, Stellantis je posvećen omogućavanju slobode kretanja građana i borbi protiv globalnog zagrevanja pomoću inovativnih, čistih, bezbednih i pristupačnih rešenja. To zahteva sveobuhvatan tzv. 360° pristup, od upravljanja troškovima energije do podsticaja za podršku prelaska tržišta na električna vozila na baterije. Kombinacija ovih koraka će staviti Srbiju i Evropu u čvrstu poziciju u okviru energetske tranzicije ka pristupačnoj i održivoj mobilnosti.
  24. 2 points
    Automobil povezan sa rumunskim diktatorom na prodaju po bagatelnoj ceni Ako malo bolje poznajete istoriju, setićete se neslavnog kraja rumunskog diktatora Nicolaea Ceausescua (Nikolae Čaušesku). Gnevni narod ga je, nakon kratkotrajnog suđenja, streljao 1989. godine. Tako je završila vladavina jednog tiranina, koji je bio najokrutniji prema svojim ljudima. Sada, međutim, aukcija kuća Artmark vraća Ceausescua u medijski prostor, odnosno njegovu ostavštinu. Renault Fuego GTS koji je bivši rumunski diktator svojevremeno poklonio svojoj kćerki uskoro će se naći na aukciji. Početna cena ovog kupea je bila 500 evra. Ljubljena Zoia je dobila Fuego kao bračni poklon 1983. godine. Fuego je direktno iz fabrike Renault kupila Služba državne bezbednosti. Fuego ima 96 KS, 1.6 motor, a automobil je opremljen automatskim menjačem i braon presvlakama. Renault je vraćen vlasnici 1996. godine. Zoia je doktorirala matematiku, a umrla od raka u novembru 2006. Kilometraža, stanje i održavanje Fuega nisu poznati. preuzeto sa - Auto Blog
  25. 2 points
    m8b

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Lambo znaci?
  26. 2 points
    @sasacalko Imao sam jako slican problem sa polovnim jugom pre vise godina ali prema opisu problema lici mi na ovo, kada je kupljen imao je takav zvuk i u odredjenom opsegu obrtaja je bio najizrazeniji i na uzbrdici najjaci, 2 majstora su konstatovala da je prolupao na radilici i moguce jos u maloj pesnici sto prema zvuku koji se cuo i jeste delovalo tako neverovatno ali 99% taj zvuk, dok nisam otisao kod treceg majstora koji je skinuo kais sa alternatora i upalio ga bez njega (sto ne znam da li moguce na 500L i sl.) zvuk je nestao i pri dodavanju gasa , na kraju remontovan alternator zamenjeni lezajevi.Vozim isti taj 1.4 16V motor i ima blago lupkanje dok je bas hladan kada spusti obrtaje posle minut-dva nakon paljenja , ne diram nista dok nema zvukova kada je zagreja i u voznji.Moje neko misljenje je da moze biti da je isto alternator tj lezajevi jer je nisko montiran pa mozda vlaga utice na njega.
  27. 2 points
    Tarkinho

    Fiat Punto 2 trza i gubi snagu

    Da zavrsimo ovu temu,jucer ostavio kod majstora auto,pregledao pumpu - nije do nje... Problem su pravili neki kablovi, oštećen bio i struja nije mogla doći u dovoljnoj snazi do svjecica... Zamijenio je taj kabal,i auto ide kao prije bez problema.... Nisam bio tu,pa ne znam tacno reci koji kabal je u pitanju ali problem je rjesen... Kostalo me 15€ ovi kablovi....
  28. 2 points
    Ivan

    Fiat Punto mk2a by neshtry

  29. 2 points
    Ivan

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    @Jug Postovani kolega, molba vec po ko zna koji put - da se nepotrebno ne citiraju prethodni postovi ili postovi neposredno iznad svog. Tj. ako nema drugacije potrebe, da se u temama odgovara sa Reply, a ne sa Quote. Citira se jedino ako se odgovara na neki konkretan raniji post ili njegov deo (a i to se moze skratiti na nivo recenice ili par reci, pogotovo ako je u pitanju neki ogroman post kao u ovoj temi). Takodje, ako se neko pominje, upravo radi preglednosti, imamo i opciju tagovanja drugih clanova - klikne se karakter "@" i zapocne kucanje nick-a clana. Nakon cega se otvara lista i bira korisnik koji se taguje. Na taj nacin i on dobija obavestenje da je pomenut u toj temi. Kao sto si i ti pomenut na pocetku ovog posta i dobio notifikaciju. Ovako sa besomucnim Quote-ovanjem i TapaTalk potpisima, teme postaju izuzetno nepregledne, naporne za citanje, skroluje se do besvesti (pogotovo na telefonima), vise puta se bespotrebno ponavlja isti sadrzaj... A mi konstantno idemo za istim ljudima i prepravljamo njihove postove. Imajte u vidu i da ce dosta ljudi citati bilo koji sadrzaj na forumu i kada mi ovde zavrsimo caskanje ili resimo svoj problem ili nedoumicu, pogotovo mislim na tehnicke teme. Pa cisto da svima bude lakse, hvala unapred .
  30. 2 points
    1. Pregledali su ga nekoliko majstora ( mehaničar, metalostrugar, precizni mehaničar....), zaključak je da je zvuk u taktu radilice, ali da liči na plastični ili gumeni zvuk, kao da nije udar metal od metala. S obzirom da je motor otvaran, niko ne zna šta može da bude konkretno. 2. Probao sam fiat tipo sa istim motorom, star 6 meseci, 22000km prešao, taxi vozilo plin/benzin. Isti zvuk se čuje samo mnogo prigušenije, vozili smo naizmenično tipo/500l. Čuo se zvuk i na plin i na benzin, ali morali smo da vozimo gde nema saobraćaja, sa zatvorenim prozorima itd. Kaže taxista, kad pređem 130000km verovatno će da se čuje jače, kao moj 500l. 3. Isti problem sam našao na forumu, isti motor samo stilo: https://www.fiatforum.com/threads/fiat-stilo-1-4-95hp-engine-weird-sound.462508/ , da li je problem rešen i kako ne znam, postavio sam pitanje, možda dobijem odgovor. auto ide, vuče, sve je ok. Hvala svima na pomoći Ako i kada bude pronašao problem, podeliću.
  31. 2 points
    Ista priča kao i za ostale...očuvan i održavan auto služiće dugo,a kanta je kanta....imam dva u komšiluku,rade kao singerice godinama
  32. 2 points
    neshtry

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Kod mene radi često,u Vojvodini ima baš puno prašine koja stiže iz atara, pogotovu kada su neki veliki radovi na njivama....drug zbog oblika zadnjeg dela,,kada pada kiša, sve baca na zadnje staklo...[mention=3605]PremieRacing[/mention] to i pitam [emoji6][emoji106][mention=17583 @Djuk85 https://www.facebook.com/192244702090/posts/10158625794667091/?sfnsn=mo Sent from my iPhone using Tapatalk
  33. 2 points
  34. 2 points
    PremieRacing

    Alfa Romeo GT

    Znači i mi ostali od sada šaljemo kod tebe! Top!
  35. 2 points
    PremieRacing

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Ja, iz predostrožnosti, uvek skinem zadnji brisač (zajedno sa motorom) kad kupim auto. Da mi se tako nešto nikad ne desi.
  36. 2 points
    neshtry

    Grande Punto belac 1.3 MJ 75ks

    Klasika za starije automole... Želim ti puno km u zdravlju i bez većih poteškoća Sent from my iPhone using Tapatalk
  37. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    .. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  38. 2 points
    YUgisa

    Predlozi za Fiat Punto mk.2 styling

    Nebudze se auti
  39. 2 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  40. 2 points
    horvat

    Funny photos

  41. 2 points
    Axic

    Funny photos

  42. 1 point
    danijel55

    Škoda Yeti & BMW X3

    Nece ni posle 15k km da potrosi ni gram ulja. Eto razloga zašto ne volim turbo benzince.Svaki srce ulje i to bas.
  43. 1 point
    Svojevremeno sam imao na puntu 1.2 8v isto zvuk zveckanja ventila, ali nisam se bavio time. I sad pre malo jace od godinu dana, kad smo kupili mami Pandu 1.1, vrlo slican zvuk se cuo, i ajd, nije me mrzelo, odnesem kod coveka koji je skinuo poklopac ventila, izmerio zazore na svim ventilima, takodje i kompresiju, kad ono sve u meri, pod konac. I onda mi je bjasnio da (moj konkretno) zvuk najverovatnije dolazi od malo rasklimane bolcne na klipu, odnosno male pesnice, ili kako se to vec zove. Ne kazem da je ovde to slucaj, ali samo dodajem svoje iskustvo, eto mene je navuklo da mislim da su ventili a nisu bili. Naravno ne pada mi na pamet da otvaram motor zbog toga, jer sve ostalo sasvim normalno radi, ne trosi ulja, pali na pola kljuca, sve ok...
  44. 1 point
    bole-stilo.jtd

    Škoda Yeti & BMW X3

    lagano smo malo sredili i motorni prostor na parkingu pre neki dan na bembari , nije bio mnogo ni umazan plus ubacili nov filter .............. . ni gram ulja mi nije potrosio od kupovine , ulje na max kako je i sipano ............. a yetiju malo-malo dolivam jer je to po specifikaciji skode (TSI je cudo) .......... .
  45. 1 point
    nidza

    Chip Tuning (čipovanje)

    Revo, ali onaj pravi, apsolutno, ne naša loša kopija. 064/5432113 Za ove druge poznate nije mi poznato da imaju dilera ovde.
  46. 1 point
    pilgrim011

    Grande Punto belac 1.3 MJ 75ks

    Gume su definitivno bile katastrofa - najpre, moj majstor apsolutno nema razloga da me laže - čovek ne zarađuje na gumama u bilo kom smislu, ne prodaje ih, nije vulkanizer, već standardan mehaničar. Pritom, nakon kupovine sam i sam primetio u nekom trenutku da parčići gume fale, a pneumatici su bili DOT16 (jedan DOT17), pa je i logično da budu u užas stanju - još su bile sve 4 Tigar zimske, vožene kao AS. Kod vulkanizera su mi samo potvrdili da je za bacanje. Da ne pričam da sam imao i dokaz dodatni u vidu kočenja - klizale su se, a kočioni sistem je super, potvrđeno od strane mog mehaničara. Kad sam stavio Kleber, nebo i zemlja, ukopava se kad kočim. Majstor preko puta definitivno je uzeo dosta više para od većine majstora, i znam da je muljao čak i kad je u pitanju cena delova, čovek ima radnju pored servisa i vidim po računu i razgovoru koji sam vodio s njim po tom pitanju da je "sumnjiv", da se tako izrazim. Svakako nije ništa strašno, to što mi je on uzeo 28.000, negde bi bilo 18.000 i to je razlika. Najviše su gume napravile trošak, zbog dimenzija. Svakako, opet ponavljam, ja sam bas zadovoljan kolima, nisu trula i nemaju koroziju nigde, motor, kvačilo, menjač, sve u dobrom stanju, ne troši ulje itd. Samo nisam očekivao baš 1.000 evra ulaganja u auto koji vredi manje od 3.000, a biće hiljadarka dok mu sredim još ovih nekoliko sitnica. Mada, budimo realni, mnogi ljudi uopšte ne bi sređivali neke stvari za koje sam dao pare - znam dosta ljudi koji ne bi menjali gume dok god prolaze tehnički zbog dubine šare, ne popravljaju klimu, ne sređuju zvučnike dok god se iole čuju (mogao sam i ja da namestim da se čuju zadnji samo i tako "rešim"), itd. Tako da stvarno ne žalim. Ali zbog drugih pišem - pregledom od strane mog majstora pre kupovine bih dobio sve potencijalne troškove, pa bih lakše i odlučio isplati li mi se da kupim. Istina, u tom slučaju bih verovatno još tražio auto, tako da sam presrećan što to nisam uradio.
  47. 1 point
    Dule 021

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    @Jug Ne razumes. 177ks je kvarljiv motor i samim tim su mu delovi trazeni a cim su trazeni aitomatski su i skuplji. Uzmimo za primer 163ks i tu niti sta odlazi niti je trazeno i samim tim nije skup za odrzavanje. Kod njega redovno menjas ulje i filtere i to je to generalno uz povremeno ciscenje EGR ventila. Audi je dobar ali po cemu je bolji za odrzavanje? Ajd sad tebe da pitam posto po pisanju ispadne da znas. Cekamo odgovor da cujemo sta je to na Audiju jeffinije za odrzavanje u odnosu na BMW. Verujem da cemo dobiti bas standardni odgovor ali evo-cekamo.
  48. 1 point
  49. 1 point
    Sviđa mi se i poštujem entuzijazam, ali - davnoprošlo vreme... Mnogo pre ćeš naći dobre fotke pretragom na forumu nego što će neko danas, 2022. godine, da ti okači nešto moćno i brutalno za Punto mk.2
  50. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...