Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/23/22 in all areas

  1. 12 points
    horvat

    Funny photos

  2. 10 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  3. 10 points
    ChobbyNS

    Alfa Romeo GT

    Red je da se jednom godisnje javim u mojoj umrloj temi GT je i dalje tu, sluzi lepo, sredjuje se polako, kako se ima para i vremena U skorije vreme je uzet set GTA felni za zimu, gume su tigar smece ali obzirom da ne mrdam zimi iz grada s autom i vise nego dovoljno. Zamenjen je i set kvacila kao i 2 gornje viljuske pre par hiljada km. Pre par dana zamenjene sajle rucne, ugradjene ATE, zamenjena remenica radilice, montirane gewinde i uradjena optika. Auto se vozi odlicno, tek za nijansu neudobniji nego na oprugama a dosta nizi i mnogo upravljiviji. Farovi su na sredjivanju, ugradjuju se projektori sa DRL prstenovima, trebalo bi i to da stigne ovih dana pa da se kompletira estetika koliko toliko U skorije vreme je u planu prelazak na 330mm brembo, presvlacenje neba i stubova u crno a do tada ce se roditi neke nove ideje sigurno
  4. 7 points
    Axic

    Funny photos

  5. 7 points
    Usao sam vec u 5. godinu vlasnistva, sve hocu tim povodom da napisem review o Nuova Bravo kao modelu, iz mog skromnog iskustva. Znacice mozda zainteresovanim za kupovinu a i neka ostane zapisano na forumu. Pa konacno da uhvatim vremena, a i da se nakanim . Motorizacija - "cuveni" 1.4 MultiAir Turbo, u verziji od 140 KS, u Sport modu 260 Njutna, u Normal modu "prisrafljen" na 230 Njutna. Napisah "cuveni", zbog svih prica vezanih za MA jedinicu (manje ili vise tacnih), zbog koje su me vecinom odgovarali od kupovine bas te motorizacije. Kao i davno za JTD, kada se ovde tek pojavio. Ali ja sam malo drugaciji i ne povodim se misljenjem vecine. Jednostavno me je masina kupila na prvu voznju - vrlo lepo ide pogotovo u Sport modu, obrtni dostupan vec "iz bunara" sa obrtajima negde od 1.800 rpm, max snaga dostupna vec na 5.000 rpm, a ima je kroz pun opseg obrtaja. Sto znaci da (pogotovo po gradu) moze da se vozi maltene kao dizel na vr' gasa uz malu potrosnju, a opet i lepo da se igra u visokim obrtajima kada ti dodje da se izduvas na otvorenom. Kupljeno . Potrosnja oko 15-20% manja nego na T-Jet 150, nema zaje*ancije sa ekologijom kao kod dizela, niska cena registracije - tako da kada sam podvukao crtu, racunao sam i da se desi neka igranka sa MA jedinicom, potrli bi je troskovi koje bi sigurno imao sa drugim motorizacijama. Ako ne, samo sam u plusu. Ali opet kazem, prevagu su prvenstveno odnele vozne karakteristike. Za sada, da ne ureknem, sve super radi, revizija MA jedinice je poslednja koja je isla na ovu motorizaciju, sa kraja 2013. godine. Jedina investicija i ono sa cim je auto svesno kupljen, bio je problemcic na Wastegate ventilu, na izduvnom delu Garrett GT1238 turba, glavio je u nekom polozaju. Manifestovalo se najvise slabijom vucom od 140-150 km/h pa navise. Neko mozda nista ne bi ni cackao jer je auto lepo isao do tih brzina. Posto sam pi*ajzla, to je sredjeno odmah po kupovini uz veliki servis. A kada se turbo vec skidao, prekontrolisano je i preventivno zamenjeno sve ostalo u TS Uzice. Redovno odrzavanje, ali cisto da pomenem - na proslom malom servisu zamenjene svecice. Idu iskljucivo iridijumske, licno teram fabricku preporuku. Tj. NGK, Iridium Laser, oznaka IKR9J8, cena im je oko 14 EUR po komadu. Mali servis nepunih 60 EUR sa rukama, veliki nepunih 200 EUR. Od kupovine i inicijalnog sredjivanja, za 4 godine i kusur, bilo kakvih problema ili kvarova oko motorizacije = 0. Milina za voznju, bukvalno sipas i ne mislis. Menjac - dobro poznati FPT-ov C635 koji krece od 2010. godine, generalno pouzdan menjac koji ide u gomilu turbo i benzinskih i dizelskih FCA modela. Takodje na velikom servisu, zamenjeno menjacko ulje, sve lepo radi, nedavno sam se iz dosade zezao i malo podmazao mehanizam biraca na samom zvonu menjaca i jabucicu u kabini. Nije nista falilo ni ranije, ali sada moze da se salta i bukvalno malim prstom, ima i to na zadnjem videu : https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/83883-fiat-nuova-bravo-podmazivanje-sajli-i-mehanizma-za-biranje-na-zvonu-menjaca/ Trap - neverovatno ali istinito za Fiat , do sada kvarova = 0. Ramena, stabilizatori, sve je jos uvek onako kako je auto stigao iz Svice, cak trenutno jos uvek nema ni naznake da ce nesto otici. Kazem neverovatno, jer sam na Stilu stabilizatore menjao svaki cas, a viljuske 2 puta. Pisah vec da je moguce i da je do kvaliteta delova, ali i primetno lakseg motora u nosu. Zbog cega se auto i daleko lepse vozi kroz krivine od 1.9. Mada tome doprinosi i fabricki najniza verzija vesanja za Bravo. Zadnji sileni takodje bez problema. Oprema - vrlo lepa za Bravo, Sport verzija. Spolja su to pragovi i kacket, tamna stakla, prednji+zadnji parking senzori, 17'' dvobojne Sport felne (izbacenije, sa manjim ET za restyle), duple cevke izduva, hrom lajsna ispod prozora. Unutra profilisana dvobojna sedista, konfigurabilni Matrix diplej, digitalna klima, tempomat, alu-pedale, modovi voznje, Stop&Start sra*e , Blue&Me (handsfree telefon+MP3 mjuza+glasovne komande)... Ono sto mi je falilo sa Stila sam doradio naknadno za smesne pare: - ksenon 4300K, "CN Light": https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43708-xenoni-projektori-iskustva/&do=findComment&comment=1517711 - novija verzija InstantNav navigacije: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64656-fiat-nuova-bravo-promena-jezika/&do=findComment&comment=1616605 - polica za naocari sa Crome/Delte: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81541-nuova-bravo-ugradnja-nosačapolice-za-naočare/ - u restyle je reseno ljustenje koze sa startnih verzija, tako da nije bilo nikakvih problema. Ali me je odusevilo kako radi nas drugar Steva, imamo i popust pa sam mu poverio volan: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37980-presvlačenje-kožom/&do=findComment&comment=1631414 Sam enterijer je na restyle verziji vrlo lepo usukan, jos uvek nema cvrcaka, prijatni materijali pogotovo u gornjem delu... Kvantni skok u odnosu na Stilo koji sam prethodno imao. A generalno vrlo lepo i kvalitativno i vizuelno odradjeno, konzola okrenuta ka vozacu, cajgeri u dubokim hromiranim tunelima, ususkano oko vozaca, pun zvuk zatvaranja vrata... Potrosnja - do Corone se za 2 godine i kusur drzala na 6.7 l proseka po cepu. U Coroni je zbog dosta vise lokala to otislo na trunku preko 7l. Da bi zadnjih meseci, sa mojim prosekom otvorenog puta to opet pocelo da pada i sada je na okruglo 7.02 l. Vrlo sam zadovoljan, jer je u uslovima gde je potrosnja sa benzincem bila pomenutih 6.7 l, Stilo JTD je za 11 godina po cepu imao 6.1 l. Tako da mozete videti i sami odnos sa sadasnjim cenama goriva. Registracija - 20.600 din papirologija sa 1. premijskim stepenom, plus naravno cena tehnickog. Zabarske brljotine - u restyle je popravljeno prilicno stvari, ali ih opet ima par, srecom se sve jeftino resava. Najvise tu mislim na "Al" osvetljenje (Magneti Marelli): - pored ubacenih xenona, projektori su mi solidni pa srecom nije bilo potrebe da se menjaju. Ali gornja povrsina fara placa danak dizajnu i izlozenosti suncu, pa sam malo picnuo farove u DIY varijanti: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44283-poliranje-farova/&do=findComment&comment=1607886 - desna maglenka dobra, leva malo pozutela, pi*ajzla je menjala tu levu : https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81506-nuova-bravo-zamena-i-stelovanje-prednje-maglenkeskidanje-prednjeg-branika/ - standardno, znak pozadi na mikroprekidacu gepeka: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/76043-fiat-bravo-uputstvo-za-zamenu-zadnjeg-znakaprekidača-za-gepek/&do=findComment&comment=1645640 - opet standardno, obloga plastike oko rucne: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78846-nuova-bravodelta-popravka-plastike-oko-ručne-kočnice/ Summa summarum - vrlo lepo sklopljen autic, sa odlicnom motorizacijom, umeren potrosac, uz par sitnica koje se vrlo lako srede u DIY varijanti. Od kupovine i inicijalnog sredjivanja, bukvalno ni jedan jedini kvar, auto je do sada bio u servisu samo za male servise. Slatko smo se navozali, region, par puta na more, Dalmacija, Istanbul, a stigli smo da se provozamo i po Aziji . Od troskova su uglavnom bili moji hirovi (iz Svice je stigao sa maltene novim Pirelli gumama i OEM akumulatorom, tako da sam bio postedjen i tog troska). Izuzetno sam zadovoljan kupovinom i kako sluzi, a za sledeci auto iz klase bih (uz slican setup, motorizaciju i opremu), birao jedino nesto mladje 2017-2018, sa fabrickim ksenonima . Licno mislim da je neka restyle verzija Brava sa kraja produkcije (2012-2013), u dobroj opremi (Emotion ili Sport), sa bilo kojom motorizacijom sem 1.4 90 atmo benzinca ili 1.6 90/105 dizelasa - u ovoj konstelaciji poludelih cena, jos uvek sasvim pristojan izbor za to godiste i Compact klasu. PS: Za zle jezike - ne sprema se prodaja , u pitanju je cisto moja zelja da na jednom mestu ostavim zapisano neko licno iskustvo sa modelom, u 5. godini vlasnistva. Posto i privatno dobijam puno pitanja. Ako bilo kome pomogne u nekoj eventualnoj glavolomci, cilj je ispunjen.
  6. 7 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  7. 5 points
    Dale

    Funny photos

    Lici kao da ovaj "ortak" desno zna da je imala neku havariju ta skoda...
  8. 5 points
    Axic

    Funny photos

  9. 4 points
    Nikola JTD

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Covek uzivao, uziva i dalje :). Svaki auto se kvari, ali retko koji pruza uzitak. Kao lepa devojka, oprostis joj 90% stvari koje ne bi oprostio onoj s kojom si zezanja radi. Elem, ja ne bi uzimao M47, kultura rada, i 2l manja potrosnja su meni zgoditak. Odrzavanje jeste skuplje, ali je i auto i motor noviji. Vozim i M47 i N47, razlike su velike. Od rada u leru i traktorisanja, do performansi koje su neuporedive. U zivotu ne bi dao 7+1k za auto 2005-2007god. Da ja prodajem auto, ali je moj karavan nazalost. Takodje, nikad ne bih gledao ( sem da uzimam novo ) dal je karavan, ili ne, biram sto bolji auto, limariju, stanje, enterijer. Kako ce izgledati spolja je manje bitno.
  10. 4 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  11. 4 points
    Tj varijator nije nikakav bauk, jos pre 10 godina je za alfe bio 200e nov i 100e reparacija, sad je cena sigurno manja tako da to ne treba nikako da odbije nekog od tih motora, nema varijator veze sa odrzavanjem motora. Svakako pri kupovini auta moze se proveriti da li je varijator dobar ili nije, ako se cuje dok motor radi (a radice kao dizel) onda je varijator u problemu i odmah znas da mu sledi zamena ili reparacija, ako se cuje samo na hladnom startu prvih par sec onda moze jos da tera i ne mora zamena odmah, a ako se nista ne cuje onda nema brige.
  12. 3 points
    knezevic76

    F1: Španija 2022

    @Vule Ferrari je pokazao da ima brz bolid i lošeg drugog vozača. RB nije mogao da parira ferrariju i Lecleru na ovoj stazi. Max i RB su počeli , kao mečka ranije, da se oslanjaju na svog drugog vozača. RB, Ferrari , mečka, sve su to vrhunski timovi, nijanse će odlučivati. Biće tu još kvarova, odustajanja ali i pravog trkanja i rivalstva. Rasel je odličan vozač, kao i Botas i upravo pokazuju svoja umeća. Vrlo pozitivna stvar je što su ti klinci pravi iskreni rivali, vidi se i nakon trka po izjavama, čestitkama, komunikaciji među njima. E to je razlog zašto ne gotovim Hamiltona, koji je vazda nešto kukao na Maksa i sve rivale koji su bili trkački nastrojeni i bez respekta prema njegovim tananom osećanjima. Za ovih par trka, nisam video ni jednom otrovne strelice i negodovanja između Rasela, Maxa, Leclera.....a bilo je lepih borbi, guranja a i rizičnih situacija. Drago mi je baš što su ti neki novi klinci tu i ispisuju neku novu istoriju u F1. 35 godina sam veliki obožavalac Ferrarija, od svoje 10 godine, ali bez obzira na tu činjenicu bilo je i boljih timova i još boljih vozača koji nisu vozili za ferrari. Isto tako volim kad vidim nove ili male timove da postižu neke rezultate a javljali su se i vozači koje sam jednostavno gotivio bez obzira gde voze. Pike, Mensel, Sena, Prost, Kimi, Alonso, Masa, Montoja...... Hamilton će mi ostati i sećanju kao odličan vozač koji je osvajao titule i kukao ko Damjanov Zelenko i da, ono najvažnije, tužio brend HAMILTON zbog naziva, pa jebote [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23], moma, spusti se na zemlju, naravno, izgubio je, ko bi rekao. Možda je i to razlog što ovako loše vozi sada!?[emoji41][emoji23]. BTW Russella će jedino zaustaviti timska naređenja i strategija mercedesa u nameri da pokaže da je odličan vozač, bolji i od Hamija.
  13. 3 points
    neshtry

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Puče zadnji brisač jutros….posle 20 godina… sreća imao rezerni…
  14. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    Ne tako smesno, koliko je edukativno Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  15. 2 points
    Dale

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    @m8b, Evo ti interesantnog stiva za pripremu pred kupovinu BMWa: Vidi koliko je covek uzivao, nervirao se. Koliko malo trosi dizela, a koliko je trosio na popravke. Ne kazem da treba da kupujes od njega, cini mi se da ga prodaje, nego samo da se upoznas malo sa zivitom jednog vlasnika BMW-a iz prve ruke. Sve najbolje, srecna kupovina! (kako kazu na kraju teksta oglasa )
  16. 2 points
    @Mijailović P. da dodam sa plinom
  17. 2 points
    neshaoct

    F1: Mercedes

    @ Dubai Mall:
  18. 2 points
    Reacher Gilt

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Pronaš'o sam mu ugao ... Fotke su super s' obzirom da su uslikane telefonom, jedino je dof preveliki, al' šta da se radi ... mrzi me iskreno da ih dorađujem, a i nemam PS, samo LR Evo jedna bonus fotka, samo za @PremieRacing Nije baš isti ugao, al' je bolje uklopljena pozadina ... a i više je naglašena ova sexy bočna linija ...
  19. 2 points
    srdjos

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Za vas krakate samo mpv ili tako neko oblik
  20. 2 points
    Woodoo

    Fudbal - jednostavno!

  21. 2 points
    Axic

    Funny photos

  22. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  23. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  24. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  25. 2 points
    dach@

    Funny photos

  26. 1 point
    neshaoct

    Garancija na nove automobile

    Vlasnik Kije Sorento u garantnom roku od 10 godina zamenio 9 motora i 4 menjača Jedan vlasnik Kije Sorento iz SAD-a je koristio 10-godišnju neograničenu garanciju na kilometražu i to se isplatilo na nečuven način. Prema rečima jednog mehaničara upoznatog s predmetnim vozilom, vlasnik je uštedeo desetine hiljada dolara. Na Reddit-u je neko objavio da je dotični trgovac ponudio tu garanciju za 7.000 dolara, a imajte na umu da je Kia već ponudila garanciju od 10 godina/160.000 kilometara u SAD još 2012. godine kada je automobil stigao na tržište. Čini se da je garancija nedavno istekla jer je vlasnik Kijom prešao gotovo 980.000 kilometara. Tokom tog vremena, Sorento je zamenio više glavnih delova pogonskog sklopa nego što možete da izbrojite na obe ruke. Naime, Sorento je tokom garantnog roka prošao kroz 203 promene ulja, 20 promena ulja u menjaču, 9 motora i 4 menjača. To je u proseku 4.800 kilometara između svake zamene ulja, jedan motor na svakih 108.000 kilometara i jedan menjač na svakih 245.000 kilometara. Mehaničar je takođe rekao da je primerak iz priče imao dosta težak život i da nije mažen. Posebno su pomenuli oštećene klipove, poluge, bregastu osovinu, glavu motora, pa čak i puknutu radilicu. Prema izvoru, samo jedna zamena motora za Sorento košta oko 4.500 dolara. Malo matematike i dobićete uštedu od 33.500 dolara, ako je garancija zaista koštala 7.000 dolara. Koliko god bilo teško priznati, lepo je videti da je barem neko imao koristi od garancije. Prema rečima tehničara, dotični vlasnik je zamenio Sorento otkako je garancija istekla. preuzeto sa - Auto Blog
  27. 1 point
    100 oktana benzin.
  28. 1 point
    Veoma kvalitetna a nadasve objektivna opservacija! Ipak, iz mog ugla, iskustvo sa t-jet 110kw je još-još bolje...mnoogooo!
  29. 1 point
    darkman14

    Alfa Romeo GT

    Razmišljao sam ja da šaljem kod njega svoje ali sam na kraju sam odradio. video sam na instagramu kako je radio i par alfi što im je radio prstenove i angel/devil eyes.
  30. 1 point
    BMW najavio kraj suludog trenda Ekrani u automobilima postaju sve veći i pitanje je do kojih granica će rasti. Ako je suditi po najnovijim modelima Mercedesa i BMW-a, granice ne postoje. Mercedesova limuzina EQS u kabini nudi glomazni, čak 141 cm dugački Hyperscreen ekran koji spaja tri ekrana, dok je BMW u novoj Seriji 7 putnicima na zadnjim sedištima obezbedio 8K bisokopski ekran veličine 31.3-inča (oko 80 cm). Međutim, ''rat ekranima'' uskoro bi trebalo da se završi. Na okruglom stolu u organizaciji Car Designa, dizajneri Pininfarine, Italdesigna, Polestara i BMW-a su podelili svoja mišljenja o budućnosti ekrana u kabinama luksuznih automobila. Najzanimljiviji komentar predimenzionisanih ekrana je dao Matthias Junghanns, šef dizajna enterijera bavarske kompanije. ''Sve ima svoj vrhunac, tako i veliki ekrani. Da li smo stigli do njega? Moguće. Pre ili kasnije, veliki ekrani će postati prošlost. Ali to ne znači da ih neće biti, samo će se pojavljivati po potrebi, kada putnici to požele'', završio je Junghanns. preuzeto sa - Auto Blog
  31. 1 point
    Milutinac

    Alfa Romeo GT

    Vrhunski! Na izvoru Svaka cast Cobi, sve po P.S., sve U KVALITETU!!!
  32. 1 point
    Abarth - a od Abartha ima znak na ključu, možda... @OMP - bravo za odgovor. Puntic kad bi mogao da se kupi, a da od ulaganja ima eventualno mali servis, kakav crni varijator, to je djavolja naprava...
  33. 1 point
    ChobbyNS

    Alfa Romeo GT

    Možda i previše [emoji16] Žena joj je već dala titulu ljubavnice [emoji23]
  34. 1 point
    Direktori napuštaju ''FCA Srbija'' ''FCA Srbija'' bi sledeće nedelje trebalo da izađe sa socijalnim programom, odnosno sa spiskom zaposlenih koji su tehnološki višak, kaže za ''Politiku'' Saša Đorđević, predsednik sindikata Fiata u Srbiji. U poslednjih pet dana kompaniju su napustili čelnici, Vladan Lukić direktor proizvodnje, a kako nezvanično saznajemo i Nikola Jerotijević direktor FCA, kao i nekoliko menadžera iz montaže i zaposlenih u službi ljudskih resursa, koji treba da sprovedu socijalni program. Sindikat je od poslodavca tražio da objavi socijalni program sa definisanim datumom početka i kraja izjašnjavanja zaposlenih. Broj radnika koji je planiran da radi u FCA Kragujevac, broj radnika koji treba da odu u inostranstvo i broj radnika na koje kompanija ne računa. Za zaposlene koji se izjasne za rad u inostranstvu traže da rad bude podeljen po grupama, a umesto 24 meseca da rad bude skraćen na tri ili šest meseci sa pauzom od jednog meseca. Takođe, za one koji bi da napuste kompaniju zahtevaju da otpremnine budu 1.000 evra po godini staža. A za radnike koji se ne izjasne za navedeni program traže plaćeno od 65 odsto kao i do sada. Naravno, sve da bude usklađeno sa zakonima Srbije, što se tiče staža, socijalnog, penzionog, puta i boravka u inostranstvu. ''Poslednja dva dana nemamo sa kim da razgovaramo, jer su nas napustila dva vodeća direktora. Većina radnika ne može da prihvati da dve godine radi u inostranstvu zbog porodica. Ovde je bilo prostora da se dosta učini po pitanju otpremnina, ali nema ko to da uradi. Čini mi se da su svi nezainteresovani, uključujući i državu kao trećinskog vlasnika. Čudno je da smo po drugi put ušli u posao veka, a mi na žalost imamo situaciju da Stellantis otpušta, prema nekim procenama, oko dve trećine radnika'', kaže Đorđević. U samoj proizvodnji radi 1.800 radnika i nudi im se ili da dve godine rade u inostranstvu ili odlazak na biro rada. Prema našim zakonima, naglašava Đorđević, radnik do godinu dana može da provede u inostranstvu, ali isključivo uz njegovu saglasnost. Ukoliko se izjasni da ne želi, ne može poslodavac da mu da otkaz. ''Naša kompanija je ovde jača od države. Poslali smo predsedniku Srbije, premijerki i resornim ministrima predloge za rad u inostranstvu u pisanoj formi. Niko nam ne odgovara. Pitam se kakav je to ugovor potpisan da se u naredne dve godine pokrene proizvodnja novog modela za koji država daje 48 miliona evra. Za dve godine se na livadi napravi fabrika, ubaci se oprema i počne da se proizvodi novi model. Mi imamo kompletnu infrastrukturu. Naravno dodaće se nešto od opreme, ali čemu dve godine pauze. Ili imate novi model ili nemate'', navodi predsednik sindikata ''FCA Srbija''. Prema njegovoj oceni ukoliko se veliki broj radnika bude izjasnio da ne želi da ide, zaposleni će biti u problemu. ''Poslodavac nam je rekao da on ne šalje naše zaposlene po Zakonu o upućivanju radnika u inostranstvo, nego po nekom drugom zakonu, a ja bih voleo da čujem koji je to zakon. Ovde se pokazalo da je kompanija jača od države kao što je bilo i 2017. kada smo bili u štrajku. Poslodavac nije prihvatio naše predloge. Država ćuti. Ovo nije u skladu sa investicijom koja je tako pompezno najavljena. Svesno nas guraju da tražimo rešenje na ulici. Ako ćemo da pregovaramo moramo da imamo sagovornika. Mi ga nemamo ni kod poslodavca ni kod države'', naglašava Đorđević. preuzeto sa - Auto Blog
  35. 1 point
    djole81ar

    Fiat Tipo HB CROSS

    Koju si dužinu mrežice uzeo? 30-40cm? p.s. lele al ti je čist gepek...
  36. 1 point
    OMP

    F1: Španija 2022

    Kako? Max je bio drasticno brzi, nisu mogli nikako da drze Pereza ipsred jer bi usporavao i Maxa a navukli bi Rasela na vrat. Da je Rasel bio 30sec iza pa i ajde da probaju ali ovako nije bilo realno.... RB je od pocetka trke isao na Maxa i bez obzira sto mozda negiraju ko je vozac 1. zajkljucje se da je to Max sto je i logicno. Opet Rasel ispade cudo svaki vozac je mogao da zadrzava Maxa koji nije imao DRS, celo umece u prici je bilo da se odbranis na prvoj krivini sto nije bilo uopste tesko kad te prati neko ko ne moze da aktivira drs a videlo se da ga Max jede po krivinama (Maxa inace uopste ne gotivim ali decko definitivo pokazuje da je sam vrh.) Rasel je 3. poziciju osvojio zahvaljujuci odustajanju Leclerca inace 4. je realno sto bi bilo u trci da je Lec ostao. Opet ne osporavam njegove kvalitete ali realno u datoj situaciji bi verovatno svako mogao to da odradi. Sta onda reci za Ham koji je sa 55. pozicije (banalizujem na osnovu kasnjenja za pretposlednjim posle izlaska iz pita) stigao do 4.? Kako niko da prokomentarise taj podvig ??? Eto i Toto smatra da je Ham imao tempo za pobedu da ga nije zadeseio incident na pocetku a i izglasan je za vozaca dana ispred Pereza.
  37. 1 point
    jevta

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Samo ću reći 159
  38. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    [emoji1787] Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  39. 1 point
    bane1321

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    @moron ja sam trenutno na 240.000 @Ivan 60€ to je ulje za Alfu za godinu dana!
  40. 1 point
    OMP

    Reparacija boje i poliranje

    Upravo sam probao ovu varijantu, sa ziletom sam isao kao na nekim klipovima, napravio sam par riseva ostrim srafcigerom nisam zadovoljan kako puni reseve, ta zilet varijanta mi se cini da je bolja sa akrilnom bojom (kao na klipu dole) nego bazom pa lakom, tako da cu probati opet. Sto se tice viska boje to se smrgla pre nanosenja laka pa se posle polira, Isto vazi i za akril, sastruze se visak ili osmirgla i polira. Za sad sam uradio par linija dobro poznatim sistemom cetkica baza pa par slojeva laka (kao na drugom klipu) takodje cetkicom i to radi posao sasvim fino. Prvo nanesem bazu(boju) na ogrebotinu pa visak ormisglam sa p2000 (bitno je da smirgla bude psotavljena na crvst predmet, ja koristim cetvrtasto parce tvrde gume) pa kad sam to osmirglao i skinuo visak boje koja je ostala samo u risu onda sam krenuo sa nanosenjem laka takodje cetkicom u vise slojeva sa pauzama za susenje. Kad se dobije solidan sloj laka i kad se sve osusi smirgla se istom metodom stim sto idem prvo sa p1000 (lakse je sa njom skidati deblji sloj laka) pa p2000 i na kraju moze i p3000 dok se novi sloj laka ne izravna sa postojecim starim. Na kraju ide poliranje i reultati su sasvim zadovoljavjuci, nije da se bukvalno nista ne vidi ali je skroz ok, pod rukom je sve ravno kao i stari sloj laka, jedino sto se vidi je ako boja nije pogodjena kako treba. Konkretno ja sam koristio neku crnu boju koji sam imao od drugog auta pa se zato vidi malo razlika, da je boja 100% pogodjena verovatno bi se jedva primecivalo da je postojala ogrebotina. Nisam nista slikao jer ne moze to lepo da se uslika telefonom a da snimam postupak bas i nemam volje ali princip ima na dosta klipova na YT. npr....
  41. 1 point
    Ivan

    Put oko sveta, posle sakea, konjak!

    http://www.servis-spulni-volana.rs/spulnevolana Uglavnom namotaji flat kabla, ako je do toga, nista toliko komplikovano. Pogotovo ako samo spulna moze fizicki da se odvoji od ostatka i nema neke elektronike, kao sto je to bilo kod Stila. Kod Grandea je npr. to sve islo u paketu, ablender+spulna+tempomat. Po netu sam video da kablove za spulne prodaju najvise upravo za Renault i Nissan, kao da im je to boljka. Za neke modele imaju da se kupe samo flat kablovi, pa ako je do njih moze da se lako uradi i samostalno u DIY varijanti.
  42. 1 point
    rocket

    Funny photos

    Sećam se reklame koja je bila pre 15-ak god po bilbordima. Riba napravila špagu a, ispod piše nešto kao "prijanja na sve podloge". Mislim da je bila za pireli ili mišelin i siguran sam da slično nećemo videti jer nije politički korektno Našao
  43. 1 point
    totti

    Reparacija boje i poliranje

    https://vm.tiktok.com/ZMLwrFW3d/?k=1 Meni ovo deluje malo neverovatno prosto, ali ću baš probati na nekom autu. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  44. 1 point
    bane1321

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Već sam pisao, Scenic 3 sa 1.5dCi se korektno vozi, ali da ima 1kw manje bio bi problem (bar meni). Prosto ne znam kako ide onaj najslabiji od 95ks!? Ali, opet, to je do lične percepcije i afiniteta. Drugar koji je vozio 1.6 TDI Oktaviju, bio je oduševljen mojim Scenicom... Zato i kažem, najbolje da sedneš i probaš, najbolja opcija da nađeš negde rentakar i isprobaš na celi dan! Scenic voze 99% porodični ljudi, koji većinom prevoze i decu, te je ljubav za brzinom, prevaziđena potrebom za velikim prostorom... Talismana voze u bar 50% slučajeva ljudi koji vole da zgaze gas...
  45. 1 point
    MS PK

    Z10 by Shuxx

    Kako bre nema srafova? Svaki karter ima, bio plasticni, aluminijumski, metalni.. mozda si hteo da kazes da nema dihtunga nego samo diht mase? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  46. 1 point
    Ništa novo nemam da prijavim, redovno usisavam enterijer, brišem prašinu s komandne table, i tako to ... Uskoro sledi mali servis ... Eh, da, juče bilo opet zanimljivo svetlo predveče pa sam ga (ponovo) malo slikav'o ... Em je lep k'o lutka, em ide k'o zmaj ! Nije što je moj ...
  47. 1 point
    Hebo vas kineski jezik, gde vi to učite...?!
  48. 1 point
    Sedlicu, pretpostavljam da su ti tokom pokusaja kalibracije bila ukljucena oborena svetla? Koliko se secam, uslov za kalibraciju je to, zatim da je brzina ispod 5 km/h (a pozeljno u mestu) i da je vozilo na ravnom. Ne secam se da li u podesavanjima za Body Comp postoji nesto vezano za ukljucenje/iskljucenje xenona i sistema nivelacije, pogledaj i to npr. Ili mu trkni jedan Proxy Alignment cisto da pretrese konfiguraciju, 'leba ne jede. Idealno bi bilo kada bi nasao nekoga sa Alfom, pa da ti proveri ocitavanja naponskog nivoa senzora kod sebe. Znam da Milutin i Mijailovic imaju fabricke ksendze ali na Nuova Bravu, pa ako budu bili nekad dokoni mozda da ih zamolis da ti provere. Za restyle (Mile) sam 100% siguran da ima senzore i na prednjoj i na zadnjoj osovini, verovatno je isti sistem i pre restyle (Mijailovic). Rado bih pomogao, ali imam aftermaket "CN Light" ksenone .
  49. 1 point
    Ja bih vam preporucio neke druge sajtove explicitnog sadrzaja, sto bi neko tek onako gledao Dačijin sajt
  50. 1 point
    Udjem na sajt dačije i na jednom mestu ( pregled svih modela) piše da je sandero dostupan već od 13.910, a na drugom mestu ( detaljnije o sanderu ) da je dostupan od 13.490. Pogledam dalje i sada je kod dačije sandero obavezna doplata za boju (420). Znači, ne može Sandero manje od 13.910. Nova škoda fabia, ako želite motor TSI 95 (malo jači nego u Sanderu), startuje sa 14.988. Suzuki swift startuje od 12.900 ( a za 14.200 ima opremu da se smrznete u odnosu na ove gore ). Zaigrala se dačija sa cenama Sandera. Ne mislim da je loše vozilo. Naprotiv. Ali, baš da startuje sa 13.910, to nije normalno.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...