Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/21/22 in all areas
-
8 points
-
7 pointsNe tako smesno, koliko je edukativno Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
-
6 pointsSećam se reklame koja je bila pre 15-ak god po bilbordima. Riba napravila špagu a, ispod piše nešto kao "prijanja na sve podloge". Mislim da je bila za pireli ili mišelin i siguran sam da slično nećemo videti jer nije politički korektno Našao
-
6 points
-
5 points
-
5 points
Funny photos
PremieRacing and 4 others reacted to shuxx for a post in a topic
. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk -
5 points
Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti
pile_sale and 4 others reacted to darkman14 for a post in a topic
@Mister No obradovanje kao iz porodilišta da zovu... -
4 points
Ducato Maxi - Adria Coral / Fiat & ostali kamperi
neshaoct and 3 others reacted to Statler for a post in a topic
pozdrav... kolega me uputio na ovaj forum jer sam aktivan na forumu Honda Cluba Srbija več duži niz godina... eto nedavno sam nakon 15 godina navlačenja kamp prikolice napravio i taj korak i kupio prvog fiata... moj prvi FIĆO! nadgradnja nije Adria već talijanski McLouis... a paket opreme nije kao Coral koji je osnovni model u Adriji već je upoređujuća Adria Matrixu... spominjali ste u prvom postu da je 1.9... nije - jer ova generacija ima tri motora 2.2, 2.3 i 3.0.... mali kompaktni kamperi obično su na 2.2 motorima i među nama kampistima taj motor nije baš neka sreća.... mnogi su imali neke kvarove, 2.3 je odličan i dugotrajan, a 3.0 je prejak i najveći problem je kvačilo.... Ducato općenito glasi kao najbolja kupnja, a jedino što ga trenutno pobjeđuje je novi Renault Master za kojega novi vlasnici imaju samo riječi pozitive... od vožnje, ubrzanja, kočenja.... kamper je uvijek oko 3,5 tone težak i to je najveći problem plus i veliko otpor zraka .... zato nije čudo da neke komponente ovjesa, kočnice te lamela stradaju ranije nego na kombijima... ako koga što zanima o kamperima i kamp prikolicama, te samom kampiranju - vrlo rado ću odgovoriti... evo specifikacija i par slikica mog Ducata..... McLouis MC4 - 72, poluintegrirani 2.3 JTD, 131 KS 2011. proizvodnja (prva reg. 2013) 54000 km (sada) 2x bračni krevet - jedan je tzv. royal jer je pristupačan s dvije strane, a jedan se spušta s plafona iznad garniture na pola visine kampera... dok se ne koristi lagano se pospremi alkantara unutrašnjost, krovna klima, satelitska i digitalna antena, solarna ploča, tank čiste i otpadne vode (svaki po 150 litara), navigacija, kamera, nosač za 4 bicikla, alufelge, tenda 4,5 metra... vrijednost: oko 45000 eura -
4 points
-
4 points
Funny photos
nidza and 3 others reacted to knezevic76 for a post in a topic
Sent from my DN2103 using Tapatalk -
3 points
500L Cross Pino Silvestre
ISV_01 and 2 others reacted to oktopod for a post in a topic
Stigoh ja u Donje Goračiće kod Sjenice, beše dosta jakih uzbrdica, nas 4o odraslih u kolima i pun gepek uz povremena paljenja i klime. Sveukupno nije strasno kao sto sam mislio po brdima, zna da bude frustrirajuce ali je i put bio los te sam retko vracao u drugu, a i kad vratim zna da bude dzaba... Lose je ko zeli da spici uzbrdicu ali ako nema potrebe za jakim ubrzanjem nije strasno. Udobnost se pokazala sasvim dobro i to mi je vazno, put je bio los pokrpljen al bez udarnih rupa i bilo je sasvim dobro. Imao sam i deo autoputa, 130 na sat je 3500 obrtaja i 8 litara potrosnja. U gepek potrpasmo bas puno, to mi se dopalo, znaci ona daska dodatna. -
3 points
Večita dilema, koji auto kupiti?
Grafit and 2 others reacted to bane1321 for a post in a topic
Već sam pisao, Scenic 3 sa 1.5dCi se korektno vozi, ali da ima 1kw manje bio bi problem (bar meni). Prosto ne znam kako ide onaj najslabiji od 95ks!? Ali, opet, to je do lične percepcije i afiniteta. Drugar koji je vozio 1.6 TDI Oktaviju, bio je oduševljen mojim Scenicom... Zato i kažem, najbolje da sedneš i probaš, najbolja opcija da nađeš negde rentakar i isprobaš na celi dan! Scenic voze 99% porodični ljudi, koji većinom prevoze i decu, te je ljubav za brzinom, prevaziđena potrebom za velikim prostorom... Talismana voze u bar 50% slučajeva ljudi koji vole da zgaze gas... -
3 pointsU menzi su se tako najsitnije studentkinje uvek hvatale za tanjir sa najvecom beckom sniclom(inace premija medju obrocima) i uvek pojedu jedva pola...
-
3 points
Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti
nesa 169 and 2 others reacted to Mister No for a post in a topic
Mene upravo jutros zvali da obaveste da mi je juce proizveden auto. Prosto ne mogu da verujem da se ova agonija završila. Proizveli su ga tačno na dan kad je isticalo godinu dana od kupovine i potpisivanja ugovara. -
3 points
-
2 points
Funny photos
Nikola 1.6 and one other reacted to shuxx for a post in a topic
. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk -
2 pointsTesko se pretice, ali ako bude prevelike razlike u degradaciji guma izmedju Maxa i Sarla, ode mast u propast. Merc se popravio znatno, ali jos uvek nedovoljno da ugrozi RB i F. Landu ponisten krug, mada sa one kamere sto su prikazali, nisam video da je presao liniju sa sva 4 tocka...
-
2 points
Večita dilema, koji auto kupiti?
Dzimbo and one other reacted to bane1321 for a post in a topic
Na FB grupi Reno Srbija čitao sam postove nekoliko, većinom Talisman ovih, vlasnika kako hvale taj 1.6. Jedan lik koji je neka vrsta njihovog Ivana i koji mi je recimo dao neke kodove za dijagnostiku, kaže da je ovaj novi 1.7 ustvari nadograđeni 1.6... Sa druge strane pljuvanja tog motora stižu od, uglavnom, ljudi koji nisu vlasnici, već ono: rekao mi pašenog, čiji ujak ima strica, koji zna nekog da vozi 1.6! Uglavnom, ako prelomiš na 1.5 obavezno probaj, da ne bude kao kod nekoliko 'ponosnih' vlasnika 500l i Tipa koji su tek po kupovini shvatili da im je taj 1.4 fire slab... Sa druge strane ima dosta kojima 1.4 odgovara... Ako ti nešto znači, uvek sam raspoložen da se dogovorimo i provozati u mom Scenicu 1.5! -
2 points
Z10 by Shuxx
PremieRacing and one other reacted to MS PK for a post in a topic
Kako bre nema srafova? Svaki karter ima, bio plasticni, aluminijumski, metalni.. mozda si hteo da kazes da nema dihtunga nego samo diht mase? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока -
2 pointsOni to s visine monopoliste, ili za um zapadnog čoveka, nama treba malo i humora i ljudskosti u reklami da bi se primila [emoji6] Nikad neću zaboraviti, imam samo 10s... Grmeč
-
2 points
Funny photos
Kosta Smosta and one other reacted to djomla for a post in a topic
10 godina kasnije. Sent from my 3310 using Tapatalk -
1 pointTo je sasvim normalno za vozilo visine 165-166 sa Cw 0,31 ( Trekking/Cross je 0,32).
-
1 pointTipo Shumadija edition
-
1 pointBrate, ako hoces da pocnu da se pojavljuju mehurici i odlepljuju, sta da ti kazem . Pa sta mislis, zasto gledamo da vozila koja kupujemo budu sto napucanija opremom... Castis jednom i miran si. Salu na stranu, ako ne gledas estetiku, onda slobodno pici bar na 85%. Eto ja nisam ekstreman , gledao sam da dodatno ne upada u oci jer nista nije bilo regulisano zakonom i zeznuo sam se sto sam isao na manje. Ovo sa promo slika iznad mozes da okacis macku o rep, to je ono prikaz bas za tantuze. Konacan izgled ce zavisiti i od fabrickog zatamnjenja stakala, koliko je povrsina zatamnjeno i kolikim procentom, koja je povrsina stakala, koliko je kabina obasjana suncem, pod kojim uglom... Neka ti tamo na licu mesta urade demonstraciju, imaju primere pa vidi sta ti lezi. Napred ce moci samo maltene providna folija koja ce te stititi od UV zracenja. Pitaj i kako resavaju ono plasticno prozorce na 500L pozadi - na njega ne moze folija za stakla i kako ce to tumaciti na tehnickom. Evo ti par fotki mog bivseg Stila sa Llumar ATR35 (65% zatamnjenja), ali su bila zatamnjena i prednja stakla pa je efekat pojacan. Vidis i ono sto sam ti pricao - koliko od sunca i polozaja zavisi efekat zatamnjenja. Slika na snegu, kao da i nema foliija:
-
1 pointJel moze da prodje tehnicki? Sent from my SM-A805F using Tapatalk
-
1 pointSpoljni efekat mi je nebitan (nemojte da me banujete pls bice gurmanskih), resio sam samo zbog bebe jer danas kad smo isli na ski stazu oko 1, supruga prokuka, tako da cu da resim to laganim zatamnjenjm, jako me nervira da stavljam tetra pelene na prozore. Nadjoh kod ovih na sajtu preporuku od 85% pozadi i 30% napred, verovatno cu tako i da uradim: Pozvacu prvo da vidim da li stvarno svu dokumentaciju zavrsavaju i za termin, takodje da pitam je l 500L koNbi il nije: @Ivan je l i za zatamnjenje mora cast da padne?
-
1 pointne znam kakva su pravila,ali i dalje sam ubedjen da bi prva verzija Mercedesa bolje funkcionisala. Možda su mogli ova dva dana da probaju obe kombinacije bolida pa da vide šta je brže, naravno ako je to uopšte dozvoljeno. Što se tiče Leklera ako ga Max i ovde odradi ode sezona. Što se tiče vodećih na ovoj stazi uvek su retka bila preticanja. Sad čujemo Ferari već počeo da kuka za gume
-
1 point@Dzimbo prezadovoljan je,vozim i ja često taj auto i bas se primeti razlika,tj.nepeče više. Nano keramička je sledeća generacija u neku ruku mora biti bolja a tačno razlika to samo ako je neko koristio i jednu i drugu kombinaciju
-
1 pointSnimano pod uglom, linija ce se opet videti, tamnija baza bez laka. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
-
1 pointKvalifikacije Nova pol pozicija za Leklera,odlično je vozio posle prvog pokušaja i okretanja. Šumaher prvi put u q3 . Ovde se teško pretiče ako Lekler startuje kako treba tu je pola pobede
-
1 point@moron remont je 60€, sa garancijom od godinu dana. Lik kod koga sam bio kaže da je to najbolja varijanta upravo zbog garancije, jer polovna ko zna u kakvom je stanju. @Ivan sudeći po potražnji na RCS FB stranici, jeste rak rana! A upravo sam se dogovorio sa servisom čiji si link postavio, Banatsko Novo Selo.
-
1 pointhttp://www.servis-spulni-volana.rs/spulnevolana Uglavnom namotaji flat kabla, ako je do toga, nista toliko komplikovano. Pogotovo ako samo spulna moze fizicki da se odvoji od ostatka i nema neke elektronike, kao sto je to bilo kod Stila. Kod Grandea je npr. to sve islo u paketu, ablender+spulna+tempomat. Po netu sam video da kablove za spulne prodaju najvise upravo za Renault i Nissan, kao da im je to boljka. Za neke modele imaju da se kupe samo flat kablovi, pa ako je do njih moze da se lako uradi i samostalno u DIY varijanti.
-
1 point
Reparacija boje i poliranje
Kosta Smosta reacted to OMP for a post in a topic
Ovde je fazon sto se pod ovim uglom ne vidi kako ispadne pa deluje savrseno ali iz nekog drugog ugla nema dileme da bi se linija idalje videla jer nema sta da je zatvori, ali proces je svakako brzi od cetkice. Nabavio sam jedno krilo od auta i na njemu experimentisem neke stvari pa cu probati i ovo. -
1 pointBravo Mićo,to sam mislio .... Davno sam ja to radio, već sam i zaboravio.... Mada nije retko da pusta ulje i dekli ventila i da se to teško sredi.Sa one strane do menjača Sent from my moto g(8) using Tapatalk
-
1 point
Funny photos
Kosta Smosta reacted to Grafit for a post in a topic
Ja se sećam prvih reklama za kablovsku u N. Sadu: Viče jedan: Baci kabl! Drugi: What? Prvi: Do you speak english? Drugi: Yes! Prvi: Pa, baci taj kabl! ______________ Ili reklama za neku banku gde namontirana poslovna ženska/manekenka sedi na klupi u parku i kucka nešto na lap topu, a pored nje sendvič od po metra. Veoma istinita reklama... -
1 point@Jug evo pa počni da čitaš https://forum.garaza.rs/viewtopic.php?f=9&t=6308 https://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/57078-kako-ste-zadovoljni-talismanom/ https://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/forum/135-talisman/ https://car-recalls.eu/model/talisman/ Na baš dosta mesta sam pročitao da je enterijer lošijeg kvaliteta (u odnosu na klasu), da pljuju 1.6dci motor jer curi ulje i da ima svoje bubice. Moj savet, ako možeš uzmi neko prelazno rešenje na kome nećeš puno izgubiti (tipa oktavija A6), na 2-3 godine, dok 2.0dci ne pojeftini. Em je restyle em su rešili probleme sa početka proizvodnje em je 2.0dci sa do 200ks.
-
1 point
-
1 point
-
1 pointIzgleda. Mada najveće odstupanje je kod Mercedesa. Opet ko zna šta su sve danas testirali
-
1 pointReklamaciju su prihvatili, prespojile ćelije izbledeli račun su malo ugrejali upaljačem, račun pocrneo a brojke postale vidljive Mogao sam da uzmem nov akumulator ili povraćaj novca...pošto sam u medjuvremenu kupio nov aku. izabrao sam novac. Hvala vama na savetu, da nije bilo komentara, možda bi me i mrzelo da reklamiram.
-
1 pointOnda zaj... onaj koji je birao! Nije da cepidlacim, ali ako prodaju pamet oko guma, onda neka naprave ili izaberu smislene slike guma. K'o ona reklama za kurs popravke racunara gde manekenka drzi lemilicu za grejac ili pornic u kome majstor kljucem za srafove tocka cacka nesto oko cepa za ulje motora u trenutku dok dolazi sisata "musterija". :)
-
1 pointJa mislim da su to stock fotografije...
-
1 point
Funny photos
Kosta Smosta reacted to Dale for a post in a topic
Ko im radi ove reklame? Da li vam je i ovde nesto cudno? -
1 pointJeste remake, ali ovo mi stoji u kolima jos od pamtiveka i zbog toga ovu stvar vezujem za Vangelisa... timeless, poslednji grcki Bog.
-
1 point
Funny photos
Kosta Smosta reacted to shuxx for a post in a topic
. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk -
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointProšlog utorka tj.2 marta odradili folije u Sun Control na Zvezdari. http://www.zatamnjivanjestakala.com Sve sem prednje šoferke 145 evra folije na metalnoj bazi,ona 2 mala plastična prozora nemože folija iznutra već se spolja stavlja crna folija i nemogu više da se koriste.3 marta zakazali atest u Tehnolabu kod tempa na auto putu,tamo je bio slobodan termin.Otvorili su na Dušanovcu novi servis ako nekom treba.Cena za ispitivanje 4800 dinara plus taksa i uverenje 3310 din.Sve traje oko sat vremena ispitivanje i papirologija.Slika se ceo auto iznutra, spolja,pojasevi,dal ima kuka.Mere se sva stakla i slika rezultat.Kaže čovek da dosta ljudi u zadnji 1-2 godine odrade atest pa onda skidaju foliju sa prednjih stakala i dodatno zatamljuju,što je nemoguće ne primetiti jel su ove dozvoljene skoro providne.Kako sam ja video u papirologiji prednje su zatamljene 20% a zadnje 80%.Sad u ponedeljak 8 marta odradjen tehnički u Ak Kole 4200 dinara popune neke dodatne papire koji se dobiju na atestu pa se sve to opet odnese u Tehnolab i oni šalju u agenciju.Rekoše 3-4 dana nebi trebalo duže da traje.Kad stigne uverenje onda može da se registruje auto i upisuje se u saobraćajnu i trajno je,tako da nema potrebe više vući papire sa sobom.Dok se sve neodradi najbolje imati papire u kolima za svaki slučaj.Tehnički može da se iskoristi za registraciju. Odobrenje od Fiata- 4700 din Uverenje - 3000 din Taksa - 310 din Atest - 4800 din Folije za 500l - oko 17000 din (145 evra)Na metalnoj bazi one starije generacije neradi samo skuplje na keramičkoj bazi. Bila je priča još prošle godine za ovo odobrenje proizvodjača da će izbaciti, dodje korona i ništa od toga.Sad se opet priča za jul mesec kad budu menjali zakon o tehničkom pregledu da ubace i to odobrenje opet,mada to niko nezna šta će biti.Burazer nije hteo da čeka jel opet gubi celu godinu ili da plaća 2 puta tehnički a da rizikuje da naleti na neku budalu pa da ga isključi iz saobraćaja. Što se tiče odobrenje više proizvodjača netraži ništa,neki uzimaju po 3000 din,Fiat 4700 a ima za Land Rover 12000 soma U svakom slučaju folije su pun pogodak pogotovo za ovaj auto i većih staklenih površina.Prošle nedelje po onom suncu super nema potrebe za otvaranje prozora.Ja sam na Puntu imao samo pozadi sad bi uvek radio komplet auto pogotovo što je sada sve regulisano zakonom
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".