Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/18/22 in all areas
-
9 points
Funny photos
Kosta Smosta and 8 others reacted to shuxx for a post in a topic
. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk -
7 points
-
5 points
-
5 points
Kolika vam je potrošnja goriva?
dennnis and 4 others reacted to ISV_01 for a post in a topic
Meni taj 1.9 8v ne laze isto. Laze zena da je sipala 30L pa okrivi skalu za gorivo da je netacna Obrni okreni, po njenoj racunici, trosi 9L u mestu na pumpi dok stoji, ko Nivu dok sam vozio... Vreme da menjam zen, ovaj, kola... -
4 points
Funny photos
notalone and 3 others reacted to neshtry for a post in a topic
Princip isti,sve su ostalo nijanse... Sent from my iPhone using Tapatalk -
4 points
-
3 points
Cene goriva...
MS PK and 2 others reacted to Mijailović P. for a post in a topic
Kakva taktika u privlačenju potencijalnih mušterija! Bravo! Ko zna-zna! -
3 points
BMW 320d F31(pijaca)
vagenovac and 2 others reacted to banjo1990 for a post in a topic
Novost je da je pre neki dan BMW otišao iz mog vlasništva. Jednostavno više nije bilo nikakve svrhe da ga držim, jer je od početka COVIDa bukvalno imao dve duže vožnje godišnje i to je to. Poslednjih nekoliko meseci ga provozam isključivo da ne bi propao zbog stajanja, a ne iz potrebe da idem negde. Poslednje dve godine vozim novu Corollu od firme, žena vozi Alfu, i BMW je gotovo tokom cele godine bio višak. Auto je otišao, što bi naši prodavci rekli, u perfektnom stanju. Tek registrovan, urađen servis, kompletni setovi točkova 16 i 18 cola sa gumama koje su jako malo prešle. Sva ulja izmenjana, kočiono, diferencijal, zamenjene kočnice itd... Lanac, zamajac i kvačilo su prešli oko 25 hiljada i to 99% otvoren put, tako da sam ga mirne duše predao budućem vlasniku. Jako mi je teško bilo što sam ga prodao, ali to je život... Za sve ovo vreme, moj zaključak je da je to jedan među poslednjim pravim vozačkim automobilima u kom svakako može da se uživa, ali da to ima svoju cenu u pogledu skupljeg održavanja, ima i to je to. -
3 points
-
3 points
-
3 points
Funny photos
Kosta Smosta and 2 others reacted to djomla for a post in a topic
Sent from my 3310 using Tapatalk -
2 points
Cene goriva...
Mijailović P. and one other reacted to totti for a post in a topic
A gle njega što provlači da ko zna - taj kupi Bravo [emoji57][emoji3] -
2 pointsDeda kao Alfu da ima [emoji2]
-
2 points
YouTube Music / Šta slušate dok vozite?
horvat and one other reacted to bane1321 for a post in a topic
-
2 points
Fiat Grande Punto - skidanje ukrasne lajsne na dnu kože menjača?
neshaoct and one other reacted to Ivan for a post in a topic
Ako bi se bar na sekund pogledalo, videlo bi se da se nalazimo u podforumu "Saveti za kupovinu Fiat/Lancia/Alfa automobila" . Samo jednom od gomile tematskih. Stvar je u tome da se forumu sve vise pristupa preko mobilnih telefona - manje prikazanih informacija na ekranu, teze za pisanje, sve vise šturih pitanja i istih takvih odgovora, uglavnom se teme "sacnu" letimicnim pregledom novog sadrzaja.... O nekim kvalitetnim postovima, postavljanju sema ili procedura tek da ne govorimo (sto je ranije bilo kao dobar dan). A i generalno je deo ljudi zainteresovan samo da sto pre resi svoj problem i da nestanu do svoje sledece glavolomke, bez ikakvog doprinosa zajednici ili druzenja. Ili znaju da postoji jedna tema za model na koju su navikli, za koju imaju sacuvanu precicu u telefonu i onda tu pisu sve sto im padne na pamet. S druge strane, od samog starta foruma, vec 13-14 godina, trudimo se da sve to bude lepo organizovano po podforumima, za svaki model. Tehnicka pitanja, kvarovi, styling, ICE, predstavljanja, saveti za kupovinu... Upravo da bi se svaki postojeci ili novi clan sto lakse snasao, da putem pretrage brzo dodje do tacno onoga sto ga zanima, sa sabranim visegodisnjim iskustvima na jednom mestu o jednom pitanju, itd. A ne da sve za jedan model bude u jednoj "kupusari", u kojoj svi vlasnici pisu sve sto im padne na pamet. I u kojoj se posle par godina niko zivi nece snaci, na stotinama strana svog moguceg sadrzaja. -
2 points
Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir 16v
PremieRacing and one other reacted to totti for a post in a topic
Imali smo i mi Žiku barona. Kad je pao godinu, pričao da mu je ćale od besa srušio vikendicu na Avali. A vojsku je služio u kaubojkama, pošto nisu imali čizme u njegovom broju, pa mu keva poslala iz Nemačke [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk -
2 points
Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21
djomla and one other reacted to darkman14 for a post in a topic
Naredne 2 nedelje su ključne? -
2 pointsInteresantne, a nisu skupe...
-
1 pointZvanično ime: FORMULA 1 ARAMCO GRAN PREMIO DE ESPAÑA 2022 Lokacija: Circuit de Catalunya, Montmelo, Španija Datum: 20.-22. maj 2022. Petak 20.05.2022. Prvi trening: 14:00 -15:00 Drugi trening: 17:00 – 18:00 Subota 21.05.2022. Treći trening: 13:00 – 14:00 Kvalifikacije: 16:00 – 17:00 Nedelja 22.05.2022. Trka: 15:00 Broj krugova: 66 Dužina staze: 4.675 km Dužina trke: 308.424 km Broj trka: 51 Prva trka: 1951. Najviše pobeda: Schumacher, Hamilton /6/ Ferrari /12/ Staza u Barseloni dobro je poznata svim timovima F1 i jedna je od najčešće korišćenih staza u godini, jer pored mnogobrojnih serija koje se održavaju na njoj, predsezonska testiranja F1 daju inžinjerima dobar uvid u bolid i same performanse. Kako je prva trka na Evropskom kontinentu, većina timova dolazi na ovu stazu sa novim paketima i novim rešenjima u nadi da će njihov bolid dobiti još koju desetinku neophodnu za pobedu. Kada je napravljena 1991. godine, staza je bila poznata po čestim preticanjima i zanimljivim trkama. Zadnje dve krivine bile su idealno mesto za preticanje jer je auto koji je iza mogao da se približi dovoljno da napadne kad izadje na ciljni pravac. Međutim, kako je aerodinamika uzimala sve veći mah u F1 tako je i preticanje postalo sve teže jer bolidi više nisu mogli da budu tako blizu jedan drugom zbog turbulencije koju stvara bolid ispred. Poslednji sektor staze je redizajniran 2007. godine, pa se tako umesto brze krivine dobila šikana, koja je trebala da poveća broj preticanja, ali taj broj se nije drastično uvećao. Vetar je jedan od važnijih faktora na stazi, jer u jednom delu staze se može desiti da je izuzetno jak, dok na drugom delu staze može biti normalan, a to predstavlja ogromne probleme inžinjerima koji pokušavaju da nadju najbolji set-up za trku. Često se dešavalo da u testiranjima timovi imaju odlične performanse, ali kad dodje trka stvari se potpuno promene. U istoriji staze vidjeni su mnogi veliki dueli i zanimljive trke. Senna i Mansel su vodili 1991. lavovsku borbu do samog cilja, Schumachera koji je 1994. uspeo da završi na 2 mestu iako je imao samo 5 brzina, 1999. kada se na celoj trci desilo samo 1 preticanje, 2001. kada je Mikka Hamkkinen u poslednjem krugu predao Schumacheru pobedu zbog kvara na kvačilu i mnogih drugih zanimljivih dogadjaja. Konfiguracija staze je pretrpela nekoliko promena tokom svoje istorije. Na zadnjem pravcu je ranije postojala šikana, koja je uklonjena nakon 1994. Krivina 10 na kraju zadnjeg pravca je 2004. pretvorena u sporiju ukosnicu, da bi 2021. bila vraćena prvobitna forma. Pored toga, 2007. je dodata šikana između ranije brzih krivina 13 i 14, ali se u poslednje vreme se više priča o njenom ukidanju. Od do sada 31 održane trke u Barseloni viđeno je 15 raličitih pobednika. Legendarni vozači poput Ayrtona Senne, Michaela Schumachera, Nigel Mensela, Mike Hakkinena, Alana Prosta, samo su neki od imena koji su se popeli na najviše pobedničko postolje u Barseloni. Ferrari je najuspešniji tim sa 7 pobeda, Williams – Renault sa 5, McLaren Mercedes sa 4, a tu su još i Red Bull, Brawn GP, Renault i Benetton – Renault. Od vozača najuspešniji su Michael Schumacher i Lewis Hamilton sa 6 pobeda, dok su iza njih imena poput Mike Hakkinena sa 3 i Nigela Mensela sa 2 pobede. Preuzeto sa: pole-position.rs
-
1 pointKlinci su palili prednje krovno svetlo na 500L/u koje sada gori non stop tokom voznje. Pretrazivah na bordu i multimediji ali nema nigde da se dodatno ugase osim valjda na prekidacima na samom svetlu. Da li su stradali prekidaci ili postoje neka podesavanja da nisam skapirao. Ugase se posle nekoliko minuta nakon gasenja i zakljucavanja auta, Pomoc????
-
1 pointJa koliko sad vozim svoj auto, bon za 30 litara bi mi pokrio celu godinu [emoji3]
-
1 pointMislim da je u gepeku, na podu, levo, pozadi, pored rupe za rez. točak.
-
1 pointBitno da nisu noviji od datuma proizvodnje, znao bi da je lupan i krpljen To je ok, odoizvodjac naruci delove na dzumle pa ugradjuje.
-
1 point
-
1 pointLa Gazzetta dello Sport: Ferrarijeva unapređenja vrede oko 3 do 4 desetinke Italijanski tim sprema se da donese prvi veći paket sa unapređenjima u Španiji. Kako prenosi La Gazzetta dello Sport tim iz Maranela sprema se da na Katalunji donese novi pod koji bi sprečio da F1-75 nastavi da poskakuje na pravcima, što bi svakako poboljšalo performanse bolida. Pre njihovim navodima ovaj paket bi trebalo da Ferrarijev bolid ubrza za tri do četiri desetinke po krugu a to bi ga svakako stavilo na crtu sa Red Bullom. Pored toga, prema pisanjima ostalih medija fabrika je u Maranelu za VN Španije pored novog poda spremila i novo zadnje krilo, uži bok, nove usisnike za vazduh kao i da će F1-75 izgubiti i 2 kilograma na svojoj težini. Preuzeto sa: pole-position.rs Horner se plaši da će Ferrari biti jači u Barseloni Šef Red Bulla očekuje tešku borbu između ova dva tima. Christian Horner očekuje od VN Španije potpuno novi izazov između Red Bulla i Ferrarija. Posle prvih pet trka italijanski tim ima samo 6 poena viša od ekipe iz Milton Kinsa, dok Charles Leclerc beži 19 poena Maxu Verstappenu. Sa druge strane ceo padok bruji od toga koja će unapređenja doneti ova dva tima sa kojim bi poboljšali svoje performanse. Do sada, Red Bull je imao dosta bolju brzinu na pravcima od Ferrarija dok su Italijani bili uspešniji od Austrijanaca kada je u pitanju prolaz u krivinama. “Ovo je baš tesno.” kazao je Christian Horner za RacingNews365.com. “Barselona je potpuno novi izazov za nas sa brzim krivinama i mi tu znamo da je Ferrari dosta jak na ovom polju.” Preuzeto sa: pole-position.rs
-
1 pointUh, vozio sam dosta ladu nivu. Kako ja to kažem "nivu prve generacije" ( sa 4MT) Privatno. Jednom sam je van grada terao "kao bez duše" i ostao bez goriva posle oko 270 km Ali je i imala neki problem sa "oduškom" rezervoara i nije moglo da joj se naspe više od 36-37 litara. Realno, van grada (magistralno) je trošila 10-12, po gradu 14-16, a samo jednom sam je uspeo spustiti na oko 8,5 ( kada sam se vozio dolinom Neretve, nizvodno ). One kasnije generacije ( sa 5MT ) su bile revolucionarno ekonomične (kao da nisu bile Niva), ugladjene (bez vibracija) i dosta tiše.
-
1 point@Ivan Zavrseno, odradio sam sve po tvojim instrukcijama. Evo rezultata, slike pre i posle Jos jednom, hvala kolega!
-
1 pointMoj broj su daaaavno prošli! Sad mogu samo ono VO da furam!
-
1 pointA sad najbolja stvar za "otključavanje" - odziv na gas promenjen sa gradual na direct, nisam inicijelno hteo ovo da radim jer sam mislio da nema potrebe, posebno posle remapa, međutim, bokte mazo, koja razlika! Tačno se oseti, u fabričkom modu koliko god da se stisne gas on ima neki svoj tajming ubrzanja, postepeno lepo linearno. Sada, koliko % se stisne, momentalno toliko % "puni", čuje se i razlika u zvuku motora, kao da odmah daje 100% snage kada se stisne pun gas iz bilo kojih obrtaja, momentalno zalepi bez sekunde zadrške. Jedino me sada još više muči ASR, druga nema poente da se stiska po suvom jer više radi ASR nego što ne radi, kad je malo vlažno treperi i većinu treće brzine, nažalost fabrički nemam dugme za gašnje nego mora kroz podešavanje, što je apsurdno, ali jbg... Zapravo, kada se isključi ASR i druga može lepo da se potopi kad je sunčano, ok - proklizava, ali čupa i ubrzava, ne guši ga kontrola...
-
1 pointTu je gde treba . Interno se nas dvojica nesto "ubedjujemo" u drugoj recenici. Pricace se i na ovim stranama kad se Nesa proslavi .
-
1 point
Funny photos
Kosta Smosta reacted to shuxx for a post in a topic
. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk -
1 pointUpravo o tome i ja pricam. Nabijes cene za najelegantnije resenje, a posle gledaj "dozvoljeno je sve sto nije zabranjeno". U tome smo specijalisti. Umesto da i prodavci/drzava vise zarade (ali jbg uz manje "marze" i malo vise posla), a i da vozaci budu zadovoljni. Najlakse je odvaliti cifru po principu APP. Isto mislim i za gomilu drugih stvari, personalizovane registarske tablice, itd...
-
1 point
Funny photos
Kosta Smosta reacted to shuxx for a post in a topic
. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk -
1 point
-
1 point@pilgrim011 @shuxx Ne radi vam play dugme na klipovima... Ili moj plejer ne može da pusti...
-
1 pointza ove pare očekujem da traju 20 godina hihihi. Kao nekad na kecu. Fabričke metlice do rashodovanja vozila
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointKome je interesantan General Admision....dobra ponuda za Moncu: https://www.zanimljivaputovanja.com/rs/formula-1/monza/
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".