Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/05/22 in all areas

  1. 11 points
    BaneJ

    Alfa 156 Q4 Crosswagon

    Ovaj model mi je bio veoma interesantan, oduvek. Ali (uvek ali) nikako da se pojavi nešto vredno pažnje. Samo pogledajte klipove po Yt-u kako se izvlači iz snega, blata ili kako savlađuje klizave terene Ozbiljan 4x4 ( TorsenC ) koji nema elektronskih i hidrauličnih komponenti - čista mehanika. Kuriozitet je da ovakav pogon koristi i Audi na svojoj Q seriji. Napred ozbiljne kočnice - Brembo 330 mm. a nazad takođe ozbiljni diskovi 276 mm. Legenda kaže, da je Alfa poželela da ponudi tržištu svoj odgovor na SUV klasu ali da nisu imali odgovarajući pogon. Obratili su se matičnoj kući i dobili 4x4 pogon od Lancia Delta Integrale modela. Da ne dužim, auto je u top stanju sve na svom mestu, malo pređenih km. Urađen kompletan servis svega što je trebalo i nije trebalo. Novi svi diskovi, pločice itd. Motor 1,9 jtd sa 150 ks i fabrički bez klapni, fabrički bez dpf-a, samo egr koji radi svoj posao za sada dobro pa nemam nameru da ga diram. Vešanje skoro novo. Kardan i krst besprekorni. Pogon daje savršen osećaj sigurnosti. Proban je odmah na porodičnom putu do Tare, preko Užica i Kremne. Prosečna potrošnja, lepo natovarenog auta bila je 5,6 i to sa radom u mestu u kolonama. Ovako ga gledaju ostali vozači na putevima Kožni enterijer očuvan, bez komentara... Ovako se krije kada ne želi da bude viđen Malo po noći i bespućima Tare I naravno, Plaćem je malo, pa, malo više od proseka ali sam zadovoljan.
  2. 9 points
    Djuk85

    Naočare - opšta tema

    Vozim multiplu
  3. 7 points
    Axic

    Funny photos

  4. 7 points
    Dale

    Funny photos

  5. 6 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Skoknuli smo malo do CG za 1.maj, obisli Bjelasicu, Podgoricu, Skadarsko jezero, Bar, Budvu i svratili malo do sela.. Tura od 1500km sa prosecnom potrosnjom oko 6L, nas 4 i pun gepek.. Sa Novim farovima sam progledao, nocu bas fino sijaju a dnevna svetla joj daju mnogo lepsi izgled. Evo i obecanih slika
  6. 6 points
    MS PK

    Naočare - opšta tema

    Svaka vam cast kako u njega i njegove sposobnosti u tom polju imate poverenja..jel ni vi ne vidite koja "kola" je kupio? [emoji3]
  7. 5 points
    PremieRacing

    Naočare - opšta tema

    I ja otišao po Aviator, a izašao sa Silhouette na glavi... Oduševljen! Mnooooogo manje treba da se paze i to mi je bilo presudno. Ram bez stakla ima 2g. Dva grama jbt! Više se povuče za veče...
  8. 5 points
    integralac

    Funny photos

  9. 4 points
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Zavrsen mehanizam za pomeranje zadnjeg sedista, sad umesto 170l imam 210l. Ostalo samo da se ofarba, takodje isti mehanizam je napravljen i za zelenog: Imao sam mali tehnicki problem sa oil accumulator-om, sporo je punio sto se ispostavilo da je u pitanju zaprljan ventil, pa cu uvesti u praksi preventicno ciscenje pri zameni ulja: Na zelenku nastavljeni radovi, zavrsen usek za izduv i pala odluka na 60mm. Plus dodat katadiopter sa desne strane da bude "simetricno" sa fabrickom maglenkom levo: Napravljene caurice za montiranje tapcirunga u kabini (bice posle ugradjene i na ljubicastog). Tako da nema vise plasticnih zabica, nego lepo sve na imbuse: Zapoceti radovi na prednjem braniku, dodati fabricki nosaci koji su falili kao i neki dodatno napravljeni, skinut znak Z i prepravljen spoj maske i branika kao i popunjena rupa izmedju sivog i obojenog dela: Nabavljeni originalni elektircni podizaci stakala plus instalacija i prekidaci iz Kine da se sklopi ceo set:
  10. 4 points
    shuxx

    Biciklizam

    De se obrneš oko mene, Avala do Avale... Trošiću ja pločice i diskove, vredi... Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  11. 4 points
    BaneJ

    Alfa 156 Q4 Crosswagon

    Hvala, ostalo je da zamenim gume, pošto je Švajcarac tražio doplatu još 800 CHF za potuno nove letnje gume Conti na alu felnama. To je u redu sa njegove strane ali nisam bio siguran 100% šta kupujem, mislim na auto, tako da sam odustao a sada vidim da sam pogrešio jer su 4 krštene all season gume u dimenziji koja meni treba oko/preko 80,000 din. Sve u svemu, prodavac je bio max. iskren i pošten, sve je kako je i rekao, ali to sada vidim. Tako da ostadoh kratak za Pefkohohori Tires. Inače zaboravih, auto je 2006. godište sa pedantnom servisnom, i 157 000 km. Ovo je presudilo, pored još nekoliko momenata, prilikom kupovine ....
  12. 4 points
    1.4T - tvoj Zameni se kao staro za novo (jer si ga kupio i to je staro) i doplatis da uzmes verziju sa turbom. Inace taj od 95 ks ide jakoooo dobro, izvlaci uz Begaljicko brdo 5tom. Mnogi sa turbom bi se postideli imanja istog pored tipa 1.4 95 ks ... makar tako kazu ljudi koji ga poseduju...
  13. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  14. 3 points
    Naravno da mi je problem. Nikad ni na jednom autu nisam imao ni jednu grešku,pogotovo ne za Air-bag. Neće je biti ni na ovom.
  15. 3 points
    Ova moja ljubimica je izgleda rešila da počne da me *ebe,i to ozbiljno. U ponedeljak zamenili letvu volana. Nikad lakše i brže zamenjena letva,mesta ispod koliko hoćeš. Bukvalno smo samo skinuli točkove i izvadili letvu napolje. Ništa rasturanje trapa,skidanje mosta,itd...baš lagan posao. Auto ostao kod Bureta,samo uzguran napolje iz garaže,čekalo se servo ulje. Stiglo juče,(utorak) i pošto nismo našli Tutelu GI/R nigde a da može da stigne za dan, majstor- Bure mi našao zamensko ulje. Ispunjava sve standarde i šifre kao i Tutela, (po tome je i radjena pretraga) samo što košta 30-40% jeftinije. Medjutim....isteravam kola sa dizalice sinoć,nisam još ni izašao iz garaže,upalio mi grešku za Air-bag. Dijagnostika kaže "B1001 - Control unit failure". I ne može da se obriše. E sad,ono što je interesantno je što dijagnostika čita sve podatke i parametre vezano za svaki Air-bag u autu,i dečko koji mi je radio dijagnostiku kaže da to ne bi moglo da radi da je centrala stvarno crkla kao što kaže dijagnostika. I kaže da možemo da probamo da resetujemo centralu za Air-bag, ili da je "flešujemo" kako neki kažu, kao što se inače radi posle udesa,valjda,da bi ta ista centrala ponovo radila sa zamenjenim jastucima. Ako to ne uspe,onda će morati da se zameni centrala. Došao sam do zaključka da čim se auto ne "osvešta" neko duže vreme, odmah počne da pravi probleme.
  16. 3 points
    Axic

    Funny photos

  17. 2 points
    clockwork_orange

    Biciklizam

    Konstrukcijski su lose zato sto kljesta ne pritiskaju disk ravnomerno sa obe strane vec je jedna strana fiksna a druga pritiska disk pa onda jedna plocica gura disk ka drugoj i tako ga krivi pri kocenju pa se ta plocica i brze trosi Za fiksnu plocicu postoji sraf za stelovanje zazora dok pomicnu stelujes preko sajle i bitno je da se redovno podesavaju Vremenom se disk toliko defermise pa je veoma tesko ostvariti minimalne zazore Takodje potrebna je velika sila stiskanja zbog male frikcione povrsine plocica pa se i sajla tegli V brake jje tu u prednosti zbog velike povrsine pakni ali zna da bude problema ako su tockovi mokri Hidraulika u teoriji moze da pregreje ali meni se to nije desilo mada imam preko 100kg i volim zahtevnu voznju Skupi parice i kupi polovnu hidrauliku bukvalno je tri srafa po tocku mozes to i sam da uradis
  18. 2 points
    Ivan

    F1: Majami 2022

    Mercedes donosi unapređenja za VN Majamija i VN Španije Nemački tim želi da što pre reši probleme sa poskakivanjem bolida na pravcu. Šef tima Toto Wolff potvrdio je da su oni pripremili dva paketa sa novim delovima koji će isprobati na stazama u Majamiju i Barseloni. Cilj je da se spreči efekat poskakivanja sa kojim se Mercedes bori još od zimskih testova. “Mi ćemo pokušati nešto u Majamiju pa onda još nešto u Barseloni.” kazao je Toto Wolff. “Imali smo dosta manje poskakivanja sa našim prvim modelom sa kojim smo radili tokom zime nego sa drugom specifikacijom koju smo doneli u Bahreinu. Upoređivanjem podataka između ova dva bolida trebalo bi dan nas dovedu do rešenja.” Sa druge strane poznati italijanski novinar Giuliano Duchessa navodi da ako ovaj plan ne uspe, Mercedes će se već od tada okrenuti radu na novom bolidu za 2023. Preuzeto sa: pole-position.rs
  19. 2 points
    knezevic76

    Ma OFF BRE!

    Moj kum uzeo Alfu 156 karavan dizlo pre više godina, sad ta alfa ima jedno 20 g ako ne i više. Platio je tada 900€ na rate. Odvezao kod pravog majstora po preporuci, sredio sitnice. Danas mi šalje poruku (slika) I posle neko kaže Alfa biiip! Sent from my DN2103 using Tapatalk
  20. 2 points
    Sedla

    Beli Bravo iz Topole

    Da pridodam i ja koju sličicu...ovo je čini mi se onda kad je stigao Bravo,kad sam dolazio na čast? Stvarno reeetko dobar i utegnut Bravo. Prethodni vlasnik ga je baš dobro održavao,čak je išao dotle da kad mu je crkao jedan od motorića automatske klime,platio zamenu svih motorića odjednom. A mislio sam da smo mi neki ovde ludaci što se tiče održavanja vozila...
  21. 2 points
    Ivan

    Čudna jada od Mostara grada

    Putovao sam vec par puta na Jadran, prolazio pored, ali uvek u zurbi da bih svratio i obisao... Kao klinac koji je odrastao u drzavi koje vise nema (i koji ima gomilu i drugarskih i poslovnih veza po istoj) - hteo sam da, ako budem u prilici, nekada svratim i u Mostar. Ovog puta sam spojio praznike i u mini ex-YU turi, konacno uvrstio i taj grad na spisak. Pisali smo X puta o putu na tu stranu (dolinom Neretve), tako da evo i par slika starog grada i cuvenog mosta. Auto smo ostavili iznad zeleznicke stanice, van parkirnih zona i turisticke guzve, a opet se do starog grada cas posla stize peske za 15 min. Panorama Mostara odatle, u sredini se vidi Carinski most, dalje TC Mepas, desno zeleznicka stanica... Uz miris ruzmarina, spustamo se izmedju kamenih podzida, kroz karakteristicne stare sokake, do centra i starog grada: Za par minuta stizemo do centra i Neretve, par slika sa pesackog mosta Bunur. Uzvodno je Carinski most, koji je ime dobio po bivsem carinskom terminalu koji se tu nalazio (kao i ceo taj deo grada), a koji su gradili Austrougari u 1. svetskom ratu. 400m nizvodno je stari most, koji se ne ne vidi zbog krivudanja Neretve. Par slika sa glavne "strafte", pre ulaza u stari grad: Ulazak u stari grad: Nakon cega se ukazuje cuveni stari most: Prilaz i penjanje na sam stari most: Pogled sa mosta uzvodno i nizvodno, videh i par skokova sa mosta uzivo: Par slika sa kamene "plaze" ispod mosta. Odatle krecu i camci koji vas za 5KM (300 din) provozaju nekih 15 min Neretvom. Most iz tog ugla zaista velicanstveno izgleda: Grad je preplavljen turistima sa svih strana, nasih sam video (i cuo ) gomilu, tablice iz Beograda, Zrenjanina, Novog Sada, Krusevca, Nisa... U nekom od brojnih, prepunih kafica se moze odmoriti i popiti pice, sa pogledom na Neretvu i most: Prosetali smo i desnom stranom starog grada, evo i par slika odatle, na prvoj je Kriva cuprija: Vreme nas je posluzilo, ovog puta nisam slikao, ali postavicu i slike iz doline Neretve. Prelepa deonica za voznju, dobar put, krivine koje prate reku, lepi pejzazi i zelenilo Neretve... I naravno, u povratku nezaobilazno i nenadmasno hercegovacko jagnjece pecenje . Iako je uvek popunjen pa zna da bude problem za mesto, preporuka za poznati restoran "Kovacevic" pre Jablanice (iz smera sa mora, tj. Mostara). Veliki parking, klopa je odlicna, cene sasvim pristojne, uz lep pogled na Neretvu dok caskate i uzivate u opustanju:
  22. 2 points
    Vule

    Octavia TDI

    Konačno ubačena i kamerica, izlomih obe ruke dok nisam razvukao instalaciju, ceo dan ode Što se same kamere tiče, AHD signal, 720p rezolucija, night mode, 170 stepeni ugao, slika ubija kako je dobra i danju i noću, nema smetnji (kad se poveže kako treba), kome treba DOBRA kamera, ima ovde - https://www.aliexpress.com/item/1005003393816821.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.630914e5IS7igH&algo_pvid=27a4632e-cc6f-4bfb-ab57-6ee07a9c7d80&algo_exp_id=27a4632e-cc6f-4bfb-ab57-6ee07a9c7d80-6&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000025581605592"}&pdp_npi=1%40dis|USD||19.59|||||%402101d68d16516511613635909e5b4b|12000025581605592|sea Šiping skuplji od kamere ali trenutno je tako Vredi svaki dinar svakako.
  23. 2 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Jos jedna stvar koja mi je bola oci su halogeni farovi Odradjena konverzija na fabricke ksenon farove sa projektorima Naravno, morala je komplet instalacija da se vuce ali sam uspeo da nadjem detaljno uputstvo kod kolega na italijanskom forumu pa sam se bacio na posao. 4-5 sati je bilo potrebno, najveci problem je bilo kuda provuci zice da bi to sve izgledalo kao fabrika. Za sad su maglenke aktivne, videcu kasnije da li da ih ukinem. Svakako cu ih zatamniti da ne upadaju u oci. Na kraju je potrebno odraditi proxy alignment i toeto - lepse svetli i lepse izgleda Bice jos slika uskoro
  24. 1 point
    silenci

    Biciklizam

    ma druze dodji ti u ravni Srem,pa nema kocenja,ima samo da verglas,ako imas kondicije odvezes se malo do avale
  25. 1 point
    horvat

    Fiat Panda 4x4 Classic

  26. 1 point
    silenci

    F1: Majami 2022

    svi zivi imaju gondolu,jedino Bg nema. legenda i cigan
  27. 1 point
    darkman14

    Fruška Gora

    Mislim da na Fruskoj gori boljih nema U korektnom su stanju, odrzavaju se, koliko toliko. Bude gore team buildinga, preko leta budu deciji kampovi, tokom korone bude karantin... I sam idem par puta godisnje tamo na rostilj.
  28. 1 point
    Pa iskreno ne znam kako se zove zato nisam ni napisao to sam uzeo pre 2-3 god preko drugara koji je drzao perionicu a gde je on to porucio ne znam, moguce da je u pitanju firma "plava zastava" iz Kragujevca posto sam jos neke stvari tad porucio preko njega i bile su sa etiketom te firme samo je ovo za muve bilo u rinfuzu tj u obicnoj flasi od kisele vode i bilo je nesto bas jeftino ...inace prilicno gusto sredstvo, koncentrat, boje meda ili ulja, rastvara se vodom ali starno odlicno skida musice i obicnim crevom kad prskas ne mora puska. Ima po radnjama raznih brendiranih sredstava ali ovo sam po njegovoj preporuci uzeo.
  29. 1 point
    Gde piše to slovo ''T''? Na krilu, gepeku? Ako piše samo na papiru (npr. na porudžbenici ili katalogu) to može biti jer postoji niz internih oznaka (dilerskih/fabričkih) koje nemaju veze sa komercijanim označavanjem... A, možda si samo nešto 'teo pa su ti stavili ''T''
  30. 1 point
    @OMP Super što imaš, mi ostali ćemo cupkati dok se smiluješ da nam kažeš.
  31. 1 point
    neshaoct

    Moto GP: Počinje nova sezona

    Banjaja bolji od Kvartarara za prvi trijumf u 2022. godini Frančesko Banjaja je uspeo da se odbrani od Fabija Kvartarara na napetoj trci za veliku nagradu Španije i stigne do svog prvog trijumfa u 2022. Na podijumu se našao i Aleš Espargaro. I Banjaja i Kvartararo su dobro počeli trku, ali je vozač Ducati tima poveo s pol pozicije. Kvartararo je bio iza njega, a ispred Džeka Milera, Takakija Nakagamija, Marka Markesa i Aleša Espargara. Markes je brzo prošao Nakagamija, agresivnim preticanjem kojeje otvorilo vrata Espargaru da izbije na peto mesto. Vodeći dvojac je bio nezaustavljiv, a nakon tri kruga, Miler je za njima zaostajao gotovo pola sekunde. Ta prednost je dodatno rasla kako je trka odmicala. U 12. krugu, Banjaja je imao osam desetinki prednosti, a ona je varirala od 0.6 do 0.8 sekundi. Ni Kvartararo nije gubio korak, ali Italijan je odvezao trku bez greške, stigavši do svoje prve pobede još od Valensije prošle godine. Pobedio je Kvartarara za 0.285 sekunde, dok je ostatak vozača bio gotovo 11 sekundi iza. Aleš Espargaro se borio s Milerom i Markesom za treće mesto, a kulminacija obe bitke bila je u 21. krugu. Uspeo je tada Markes da prođe Milera, ali je nešto kasnije umalo pao s motocikla. Negde u tom trenutku je Espargaro prošao Milera, da bi potom ukrao podijum vozaču Repsol Honde. Ovim rezultatom, Aprilija je ostala bez tehničkih koncesija. Markes je bio bolji od Milera, ostvarivši najbolji rezultat sezone. Miler je kroz cilj prošao peti, ispred Đoana Mira, Nakagamija, Eneje Bastijaninija i Marka Becekija. Bred Binder je kompletirao top 10, ispred Pola Espargara, a poene su još osvojili Migel Oliveira, Aleks Markes, Maverik Vinjales i Franko Morbideli. Aleks Rins nije mogao da ponovi povratak u trku iz Portugala, pa je na kraju osvojio 19. mesto, iza Fabija Di Đanantonija, Andree Dovicioza i Luke Marinija. Trku su još završili Remi Gardner, Lorenco Savadori i Horhe Martin. Štefan Bradl, Žoan Zarko i Derin Binder, nažalost, nisu. Lider šampionata je Fabio Kvartararo sa 89 poena, 7 više od Aleša Espargara. Eneja Bastijanini i Aleks Rins imaju po 69, Banjaja i Mir po 56, dok Zarko ima 51. U konkurenciji proizvođača vodi Ducati, sa 131 poenom, Yamaha ima 89, Aprilia 83, Suzuki 80, KTM 76 i Honda 57. Kod timova, Suzuki Ecstar ima 125, Aprilia 109, dva više od Yamahinog fabričkog sastava. Ducati ima 98, a Red Bull KTM 91. Naredna runda šampionata se vozi 15. maja u Francuskoj. preuzeto sa - Auto Blog
  32. 1 point
    neshaoct

    Vulkanizer, preporuke

    Mobilni vulkanizer - koliko košta, gde sve dolazi i druga pitanja Fotografija od Andrea Piacquadio sa Pexels Skoro svi smo do sada čuli za mobilne vulkanizere, ali malo ko kakve sve usluge pružaju na terenu, po kojim cenama i da li to može da vas spasi vikendom u nekoj nedođiji u 02:00 ujutro? Zamena guma ili točkova kod vas Pozovete, oni dođu, i u vašem dvorištu ili na parkingu ispred zgrade zamene vam na licu mesta gume (zimske ili letnje), točkove, poprave probušenu gumu, balansiraju točkove i slično. Dakle, u stanju su da na terenu urade gotovo sve što rade i u vulkanizerskoj radnji. Pošto mobilni vulkanizeri uglavnom rade u okviru klasičnog vulkanizerskog servisa, kod nekih postoji mogućnost usluge ''hotela za gume/točkove''. Kod njih ostavite zimske ili letnje gume ili točkove, pa kad želite da ih zamenite, oni ih donesu kod vas i obave zamenu. Probušena guma na putu Mnogi smatraju da bi svaki vozač trebalo da ume da stavi rezervni točak. Međutim, tu postoji nekoliko problema: Nema svaki auto rezervni točak, naročito noviji, već imaju razne setove za krpljenje gume. Međutim, ti setovi ne mogu da poprave isečen bok gume i generalno veća oštećenja, a ne pomažu ni kada se iskrivi ili pukne felna. Tada ostaje da vam neko donese drugi točak, da odnesete nekako točak kod vulkanizera, da zovete šlep službu... Rezervni točak punih dimenzija ume da bude prilično težak, pa starija osoba, neko ko ima problema sa leđima i slično jednostavno nije fizički u stanju da obavi zamenu. Ukoliko su šrafovi suviše jako zategnuti ili ''zapekli'', može da bude bukvalno nemoguće da ih odvrnete. Postoje i razne druge stvari koje mogu da zakomplikuju situaciju kada se probuši guma ili ošteti felna. Uglavnom, rešenje je mobilni vulkanizer. Koliko košta dolazak mobilnog vulkanizera? Navešćemo primere cena, ali naglašavamo da cene mogu drastično da se razlikuju u zavisnosti od grada, udaljenosti vulkanizera od mesta gde je vama potrebna intervencija, vremenskih uslova, saobraćajnih gužvi, preopterećenosti poslom... Naprimer, jedna beogradska firma izlazak na teren na teritoriji Beograda naplaćuje 1.200 dinara (mada je besplatno ako se menjaju sve četiri gume). Međutim, ne znamo kolika je teritorija ovom cenom pokrivena. Cena kod druge firme kreće od 2.500 pa sve do 5.500 din u zavisnosti od zone, dok se izlazak van zona naplaćuje po pređenom kilometru. Istina, zona 2 sa cenom od 3.500 din pokriva zaista širok deo oko Beograda. U manjim gradovima dolazak može da bude i samo 500 dinara. Neki ne naplaćuju posebno dolazak, već je cena intervencije viša za određeni procenat u odnosu na cenu iste intervencije kada vi dođete u servis. Takođe, neki mobilni vulkanizeri imaju jednu cenu do završetka redovnog radnog vremena (npr. posle 18:00 ili 20:00), a nakon toga se cena određuje u zavisnosti od više faktora, tako da će biti različita od slučaja do slučaja. I oni kojima je zvanično radno vreme 0-24h imaju jedan cenovnik do npr. 21:00, a nakon toga važi drugi cenovnik sa višim cenama ili se cene određuju kada mušterija pozove telefonom. U svakom slučaju, ukoliko imate izbor, pozovite više vulkanizera i uporedite cene. Koliko košta dolazak ''u nedođiju''? Zavisi koliko ste daleko od samog vulkanizera. Oni koji su spremni da krenu na duži put kako bi stigli do vas uglavnom naplaćuju 1 evro po pređenom kilometru u jednom pravcu. Proverite način plaćanja Možete da se nađete u situaciji da kod sebe nemate dovoljno keša da platite mobilnog vulkanizera, ali imate novac na računu. Zato pitajte da li primaju kartice. Neki mobilni vulkanizeri imaju bežične POS terminale, pa možete da platite karticom. Ne može svaka guma da se popravi Ukoliko ste gumu baš ozbiljno oštetili, naročito ukoliko je reč o bočnoj strani, možda će popravka (krpljenje) biti jednostavno nemoguća. Zato bi trebalo prilikom pozivanja da opišete kakvo je oštećenje, a nije loša ideja da pošaljete sliku ako je oštećenje baš veliko. Tada će mobilni vulkanizer da ponese novu gumu, za svaki slučaj, ukoliko vaša ne bude mogla da se sredi. Isto važi i za situacije kada je oštećena felna. Bolje da kupite čeličnu felnu (ukoliko imate alu felne) kako biste mogli da nastavite put, a originalnu felnu možete kasnije da popravite ili nabavite istu takvu. Radno vreme mobilnih vulkanizera Neki mobilni vulkanizeri imaju fiksno radno vreme, tako da npr. pozive radnim danima primaju samo do 17:00 časova, subotom do 14:00 časova, a nedeljom uopšte ne rade. Mnogi ipak rade svakim danom, uključujući subotu i nedelju, a možete da ih pozovete bez ozbira na doba dana ili noći. Međutim, cene će noću biti više - jedni imaju unapred određene noćne cene, dok se kod drugih cena određuje u zavisnosti od intervencije i drugih faktora. Autor: Dragan Romčević preuzeto sa - polovniautomobili.com
  33. 1 point
    dach@

    F1: Ferrari

    Lepo što pojačavaju motor ali mislim da je najveći problem za maksimalnu brzinu ljuškanje,tu je Red Bull dosta mirniji i verovatno zato imaju veću brzinu na pravcima pogotovo kad prate nekog
  34. 1 point
    python

    Javna garaža u Novom Sadu

    Iza pozorišta
  35. 1 point
    Nije na Alfi biturbo, 1.4 170 ks je običan turbo. Tvoj Tipo nema turbo.
  36. 1 point
    Ivan

    F1: Ferrari

    Ferrari donosi jači motor u Majami Italijanski tim uspešno je sproveo test program pouzdanosti novog agregata. Ferrari je u proteklih par nedelja u svojim postrojenjima uspešno testirao jaču verziju motora 066/7 koja je bez problema odradila simulaciju čak sa sedam trka. To znači da će Charles Leclerc i Carlos Sainz imati novi agregat za VN Majamija. Ipak, poboljšanja se odnose samo na jedinicu za sagorevanje jer će ERS sistem ostati isti a njegova nova verzija se očekuje krajem leta, jer je razvoj ove komponente odobren do 1. septembra. Sa druge strane potvrđeno je da će Carlos Sainz koristiti i svoj prvi motor koji je zamenjen u Imoli iz predostrožnosti i on bi trebalo da se zavrti na slobodnim treninzima u Floridi, posle čega bi se Španac prebacio na noviju specifikaciju. Preuzeto sa: pole-position.rs
  37. 1 point
    Axic

    Funny photos

  38. 1 point
    Axic

    Funny photos

  39. 1 point
    Sreca nisi kupio onda Bmw ili VW [emoji3]
  40. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  41. 1 point
    siki

    Lancia Kappa coupe savet

    hvala na infu.eto ja juče produžio registraciju za godinu dana.nešto sam gledao dokumentaciju i ustanovio da sam od 5 meseca2020 godine do danas sa njom prešao cijelih 2.000 km
  42. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    Stara fora, al.... Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  43. 1 point
    Ili ono, ako ispod alfe nema ulja... Može se svakom desiti...
  44. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  45. 1 point
    dach@

    Moto GP: Počinje nova sezona

    V.N. Španije,Herez Moto GP kvalifikacije,trka sutra od 14 h
  46. 1 point
    ISV_01

    Biciklizam

    Ma oni su mi uvek bili ogavni (englezi) za bilo sta i u bilo cemu, a to se prenosi i na iole nesto humano pa i 'zdraviji zivot i ekologiju'. Yes how no.
  47. 1 point
    dach@

    Moto GP: Počinje nova sezona

    Poredak u šampionatu Moto GP Moto 2 Moto 3
  48. 1 point
    Ivan

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Jes' da je nazalost sa slabasnim motorizacijama, najobicnijim vesanjem, bez Sport moda, sa obicnim sedistima bez ikakve bocne potpore... Ali eto bar vizuelno, meni ubedljivo najatraktivnija i najlepsa verzija Tipa - Sport varijanta (mada je od "sporta" tu samo optika spolja i 18'' felne). Lepa fotka generalno, a i najbolji ugao za slikanje HB verzije:
  49. 1 point
    shuxx

    Biciklizam

    Današnja vožnja, preko Belog kamena, oko 950mnv, Žitni potok, Zlata, Žitorađa PK. Valjano naporno, sav sam rašrafljen [emoji23][emoji1787][emoji23] Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  50. 1 point
    voodoons

    Vozila koja treba izbegavati

    Znaci: 1. 180.00km - 3500€ 2. 250.000km - 3000€ 3. 180.000km - 2500€ Sent from my iPhone using Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...