Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/02/22 in all areas
-
9 points. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
-
5 pointsAko nekom treba Aku udarni odvijač super uredjaj. U lidlu na akciji od četvrtka. Ja sam ga prvenstveno uzeo radi lakše zamene točkova. Odvijač je bez četkica,jačine od 120-226 Nm.Prodaje se bez baterije cena 6000 dinara. Oni preporučuju bateriju od 4Ah mada ja imam od 2Ah i lepo je odradila posao.To je onaj njihov program što se prodaje bez baterija tj.baterije se kupuju posebno. Baterija 2Ah je oko 2500 din a 4Ah oko 3500 din,a brzi punjač plus baterija 2Ah oko 3500 din.Ovu bateriju od 2Ah puni za sat vremena. Kod mene 2 točka,burazeru 4 točka.Posle sam čačkao na nekom pikapu kod koga 2-3 godine nije skidan točak bez problema,u suštini ako su normalno stegnuti zavrtnji-šrafovi nema problema. Što se tiče baterije na indikatoru i dalje sija zelena lampica tako da nema potrebe za jačom baterijom ako se koristi za ovo kao ja danas. Ovaj adapter za gedoru je oko 200 din on me najviše i plašio da nepukne ali sve ok
-
5 pointsStanje nakon poslednje korekcije maksimalne cene osnovnih goriva od juce (ogranicenje za BMB95 175 din, ED 197 din): Izvor: https://benzinko.com/
-
5 points
-
4 points
Funny photos
italiano and 3 others reacted to vicent for a post in a topic
. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka -
4 points. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
-
3 points
Avantime
PremieRacing and 2 others reacted to Zvezdo for a post in a topic
Odličan! Sećam se kao sada kada je predstavljen i ako se ne varam negde u vreme kada i Vel Satis ili kako li se već zove i piše? Totalno drugačiji auto kao da ga je Citroen dizajnirao! Vrata su mu valjda dugačka 1.3 metra i navodno su 6 meseci razvijali sistem šarki jer kada se otvore onda krenu prema napred inače bi trebalo slobodno parking mesto da se uđe ili izađe iz auta. Raspiši se malo o tim "neobičnostima" -
3 points
-
3 pointsSent from my 3310 using Tapatalk
-
3 points
-
2 pointsU 225/40/18 dimenziji za koju covek pita, prva sledeca budget guma (Kleber, BF, Barum) je vec 20% skuplja od Intense UHP2, krecu se oko 9.000 din. Razlika za ceo set oko 50 EUR. Srednja klasa, Hankook (Ventus Prime 3, Ventus S1 Evo), Nokian i sl. je oko 10-10.500 din. A nesto krsteno od premiuma (SP Sport Maxx, PremuimContact 6, Eagle F1 Asymmetric 5,...) krece od 100 EUR po komadu pa navise. Obicno je Dunlop najpristupacniji od premiuma, bar iz mog iskustva. Intensa UHP2 je inicijalno bila vrlo nahvaljena, cak u samom vrhu na ADAC testovima u 225/45/17 dimenziji, dobra iskustva su stizala i iz prakse na pocetku koriscenja. E sad, jedna od velikih razlika izmedju premiuma i jeftinih brendova je i degradacija performansi kroz eksploataciju, posle odredjenog perioda. A i negde mora da postoji kvaka, tesko da ce neko u okviru bilo kog velikog koncerna dozvoliti i bagatela 17/18'' gumu i dobre performanse svo vreme... Samim sebi bi onda skakali u grlo i negativno uticali na prodaju top modela na kojima je zarada dosta veca. Da li je povecan broj zalbi posledica toga ili skladistenja ili neke promene u procesu proizvodnje i repozicioniranja u okviru Goodyear grupacije ostaje da se vidi...
-
2 pointsA od kuma 20", mislim na felne [emoji23] Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
-
2 points
Avantime
Lufti and one other reacted to PremieRacing for a post in a topic
Dobio i ams, ili amss, ili abs, ili kako god, dobio potvrdu za registraciju na teritoriji RS...! Sad servis, onako malo jači, i felne sa gumama za letenje, pa da prepustimo X nekome, i sledi registracija -
2 points
Bravo za ovaj Bravo
Branislav and one other reacted to MS PK for a post in a topic
Malu Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока "Creva interkulera | Proizvodnja | Prodaja | FIAT" https://www.crevainterkulera.rs/proizvodi/fiat -
2 points
Fiat Tipo HB CROSS
knezevic76 and one other reacted to neshtry for a post in a topic
Da zamene ulje i stave filtere im treba 1,1 sat...moj majstor zameni za 30 min,može u f1 tim po tome.... -
2 points
-
2 points
Vicevi 120%
sokratbg and one other reacted to integralac for a post in a topic
JBGA vic Pošto je aktuelni predsednik bio znatiželjan svratio je kod Ciganke gatare, koja mu je rekla: - Biče drugi krug kume. - Pih, ko je drugi? - Milica Zavetnica kume. - He, he, mislio sam da će biti Ponoš. - On je prvi kume! -
2 pointsSent from my 3310 using Tapatalk
-
2 points
Bravo za ovaj Bravo
Dzimbo and one other reacted to ISV_01 for a post in a topic
#najutegnutijitrapnaforumu #pungas_plinekstaza #nezanosimulevo -
1 pointOE broj 51910854 Nosac je nov, odgovara za Deltu i Bravo 2, za motore 1.4tb (od 2010. godine) i 1.6 i 2.0mjet. Cena je 6000din. U ovlascenom servisu, cena ovog nosaca je oko 11000 dinara. Info na 060/395-27-06
-
1 point
-
1 pointDanas sipah na Nisu, obican ED 193,3 po litri.
-
1 pointDacia Jogger predstavljen u Srbiji Dacia je osvežila svoj porodični model Jogger, opremila ga sa sedam sedišta i učinila dostupnim svima. U Srbiji će se prodavati od 14.690 do 18.290 evra u zavisnosti od agregata, kao i nivoa opreme. Ovaj svestrani porodični automobil objedinjuje najbolje delove različitih vrsta automobile - dužinu karavana, prostranost monovolumena i izgled SUV-a. Možemo reći da je klasa za sebe. Dacia Jogger je zaokruženo i svestrano vozilo koje nudi najbolji odnos cene i prostranosti. Za upravljačem donosi užitak u vožnji kakav očekujete od vozila C-segmenta. Međuosovinski razmak od 2,9 metara čini ga stabilnim, a 16-inčni naplaci mu daju dobar stav na drumu. Osim toga, njegova kruta karoserija ga čini izdržljivim. Putnici u trećem redu će uživati u udobnosti, zvučnoj izolaciji i obilju prostora za glavu. Dacia Jogger je vozilo za svakodnevne potrebe porodice, ali i one koji žele da pobegnu od svega i uživaju u otvorenim prostranstvima. Ovo punokrvno vozilo marke Dacia je opremljeno samo neophodnom opremom, ali time ne ugrožava putnika. Bilo da je reč o verziji sa 5 ili 7 sedišta, Dacia Jogger je dostupan u tri nivoa opreme (Essential, Comfort i Extreme Special Edition) i šest boja karoserije: običnoj beloj Glacier kao i četiri metalik boja: smeđoj Terracota, Comete sivoj, sivoj Moonstone, biserno crnoj i plavoj Irone. Dacia Jogger će u početku biti dostupan sa dve verzije motora kombinovanim sa 6-stepenim ručnim menjačem - novim benzinskim motorom TCe 110 i benzinsko-plinskim motorom ECO-G 100. Dacia će 2023. obogatiti svoju ponudu hibridnim motorom. U Srbiji će se prodavati od 14.690 do 18.290 evra u zavisnosti od agregata ispod haube, kao i nivoa opreme. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point
Bravo za ovaj Bravo
Reacher Gilt reacted to neshaoct for a post in a topic
Ne, Bogunović više nije ovlašćeni. OVDE je spisak ovlašćenih. -
1 point@Branislav Kao što reče Mića, uvek imaš sve za svoj auto iz oiginala (kod ovlašćenih), jedino što oni malo stvari drže na lageru, pa za sve što odstupa od uobičajenog održavanja treba da se poruči i čeka da stigne.
-
1 point[emoji3] https://vm.tiktok.com/ZML9opNgD/
-
1 point
Fiat Tipo HB CROSS
neshtry reacted to knezevic76 for a post in a topic
Može svaki van ovlašćenog Pusti ga, troluje [emoji23]. Fiat je zakon. Ako uzmemo u obzir na je za daciu kolega , sa filterom za plin, platio 24000 dinara, ovo je ultra povoljno. Gledao sam i kod ostalih cene servisa, nema jeftinije. Litar 1440 dinara, malo li je. To ulje ide na ove nove motore sa EURO6D final emisionom klasom -
1 pointTo je minimum u svim ovlašćenim servisima.
-
1 point
Fiat Nuova Croma
Martin reacted to nikola_xpress for a post in a topic
Prodata croma na lokaciji Beograda. Ide na tesku eksploataciju u sluzbi taxi vozila. -
1 point
Audi A6 allroad
PremieRacing reacted to Bingodalton for a post in a topic
Pohvali se Ticma, ajde...sad sam saznao... A od kuma... Sent from my SM-G960F using Tapatalk -
1 point
Funny video / zanimljiv video
YUgisa reacted to Mijailović P. for a post in a topic
Malo prisećanje... -
1 point
-
1 pointhttps://youtu.be/ENjTj82pt8o
-
1 point
-
1 point
Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže
djomla reacted to PremieRacing for a post in a topic
Pri uvozu Avantime-a na toj famoznoj pumpi pre granice nisu mogli da veruju da neću da spuštam km... Tri puta me pitali, i na kraju krenuo sa onom dijagnostikom/lap-topom prema meni i kaže "aj ne zezaj, stvarno nećeš?!". Ja bez reči zatvorio vrata i zaključao auto kao odgovor. Na granici carinik pita koji je auto i koliko ima km. Kad sam mu rekao cifru, morao je da gurne glavu kroz prozor da se uveri -
1 point
Opel Insignia Grand Sport 1.6 CDTI
MS PK reacted to PremieRacing for a post in a topic
Sledeći put il' veći auto, il' manji televizor -
1 pointSutra idem da probam da vidim kako izgleda na njima, model je sa A7 od 2018 20" 9J ET35.. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
-
1 point
-
1 pointhehe trenutno, ako se ne mora, ne treba nista kupovati, a narocito ne pokretnosti koje jako brzo gube na vrednosti poput kola. Zapravo trenutno je najgore vreme za kupovinu vozila, jer smo upali u ogromnu recesiju i jos uvek ne vidimo obrise njene, jer ju je Korona zamaglila nesto ranije, kad joj je vec bilo vreme, a sada je dobila progresivni zamah naravno pogodjen i sa ogromnom krizom politickom i ekonomskom, te posledicama ovog ludila. Nekretnina ok, da bi se pare sacuvale, zlato uvek ok za one koji zele da "zarobe" negde novac. Ali kola uvek, a narocito po ovim cenama, u ovoj nesigurnosti, sa ovakvim cenama goriva su cisti promasaj. Topli savet meni i s vima, djirajte ono sto imate uz zvizduk hehe. Jer ova kriza nece pogoditi samo najsiromasnije, uz produbljivanje tog jaza, nego ce pogoditi u dobroj meri i nas u tzv. srednjem sloju, ali zbog ulaganja i jako velike izmene cena i inflacije pogodice i ulagace i vec ih pogadja, sto ce se posledicno odraziti opet na koga, na sve nas. Ono sto je dobro, velika vecina ljudi odustaje od kupovine, i zaista se trenutno polovnjaci jedva prodaju - narocito oni preko 10k evra, sto znaci da ce pasti cena u buducem periodu i ako se malo stabilizuje situacija bice cene nesto slabije nego sada za one koji budu zeleli kada se tlo smiri da pazare nesto novije.
-
1 pointVidite, cudno je to kod Save...kad ubodu odlicnu gumu (poput Eskimo S3/Sava UHP2) tu je izgleda bas mali % defekta u smislu disbalansa gume. A kad izbace neki novi model kao sto uzeh AllWeather, sve 4 u disbalansu (2 skroz izvan prihvatljivog opsega na Hunteru - i zamenjene- i 2 u zelenoj prihvatljivoj zoni). Izgleda dok potrefe kalup ili do skladiscenja distributera ili fabrike. Koliko sam procitao pozitivnih komentara za UHP2 letnju, toliko kod vulkanizera cujem negativnih za ove nove kao moje i klasicne HP.
-
1 pointUzeo sam UHP2 nove i za Škodu i za Mita, nema greške bukvalno, tiha guma, drži fenomenalno u krivinama, pogotovo na Mitu se oseti jer on generalno leži kao karting, posebno sa 215/45 R17, nisam mogao da ga izbacim ni pri ozbiljnim brzinama. Guma kao guma tek neznatno skuplja od najjeftinjih plastičnih krševa a daleko jeftinija od "premium" modela, mislim da je ubedljivo najbolja kupovina u srednjoj klasi.
-
1 pointČitajući vaša iskustva i mišljenja dolazim do zaključka (uloženo-dobijeno) da je dobra kupovina letnje gume SAVA UHP2. Dimenzija je 225/40 r18 i prelazim godišnje oko 12000 km. Da li podržavate ili bi savetovali nešto drugo?
-
1 point
Bravo za ovaj Bravo
Mijailović P. reacted to Branislav for a post in a topic
Da se javim da smo zivi, da smo regani, da smo dobili potvrdu za atest i da smo premasili 2 meseca te smo dobili nove table, sto dodje 28000din plus 6000 tehnicki sto ne deluje tako lose koliko sam ulozio u gluposti za sve ovo vreme. Vozimo se ovih dana dosta samo pun gas ne stedim ga vise niti me zanima da to radim u buducnosti iz razloga koji su svima poznati. Takodje i cena goriva me nije mnogo pogodila jer imam plin tako da Brava ocekuje dosta voznje u narednom periodu -
1 point
-
1 point
-
1 pointU vezi sa novim vozim,pade mi napamet jedan stari: Leteo tako soko jedan dan i naišao na jak vetar koji ga je iznenadio. Zabio se u njivu i sav od zemlje kreće da se čisti i kaže: - Isuse, ja kao da sam orao.... [emoji23] Sent from my moto g(8) using Tapatalk
-
1 point
-
1 pointUđe Kinez u kafanu, sedne pored Muje i počne piti pivo. Jarane, je l’ ti znaš neke borilačke veštine, karate, kung-fu - pita ga Mujo. Što? Je l’ to zato što sam Kinez? Ne, nego zato što piješ moje pivo! Sent from my 3310 using Tapatalk
-
1 pointU cemu je razlika izmedju kopije i falsa
-
1 point
Promena boje Fiat znaka/Custom Badge
pilgrim011 reacted to bogar for a post in a topic
Nisam naišao na ovu temu na forumu (search) pa reko da postavim tutorijal kako zameniti boju vašeg znaka. Meni je moj plavi znak drag, al sam rešio da ga modifikujem. Pošto mi je GP crne boje, kapirao sam da će mu lepo čučnuti crni znak. Ovde ću vam opisati kako sam to odradio. U pitanju je plavi znak! Ovi noviji crveni su znatno lakši za obradu. Koristio sam: Šrafciger Ključ 8 Vodenu šmirglu Fen za kosu (što jači to bolji) Skalpel Super lepak Čistač za kočnice,WD40, ili bilo šta slično Znak na gepeku je lako skinuti. On je na zabicama. Tanki šrafciger treba obloziti krpom ili pamukom kako bi se izbeglo oštećenje farbe, zabosti šrafciger izmedju znaka i lima i polako ga podbadati u krug dok znak ne počne da se odvaja. Prednji znak je na šraf[emoji33] Skida se tako sto se gornja maska bukvalno povuče malo jače par puta, pridržavajući drugom rukom branik. Bukvalno ga jedan šraf drži za masku. ZADNJI ZNAK prvo treba dobro zagrejati feonom, zatim ga okrenuti i tamo ćete videti malu rupicu. Meni je bilo dovoljno da gurnem šrafciger i odvojim plavu plastiku od venca. Sledeća faza je šmirglanje plave boje sa plastike. Ja sam to radio vodenom šmirglom, i zaista lako ide (pazite da ne zakačite srebrne ivice ako želite da ih zadržite). Problem nastaje na spojevima plave i srebrne boje u udubljenjima slova. Tu su ostatci boje i tačkica. To sam rešio skalpelom, lagano sam strugao plavu boju dok je više skoro nije bilo. Spoljni deo plastike sam obložio izolirkom, mada se može koristiti bilo koja lepljiva traka. Došlo je na red nanošenje crne boje. Boju sam nanosio tri puta. Posle svakog nanošenja sam sačekao da se boja osuši pre nanošenja sledećeg sloja. Kada se sve osušilo i kada sam skinuo izolirku bio sam oduševljen[emoji16][emoji41] PREDNJI ZNAK je bio baš veliki problem. Fen nije pomogao (čak je i pregoreo, dužan sam jedan fen[emoji16]). Pokušao sam da odvojim plavu plastiku od venca tankim šrafcigerom i tom prilikom oštetio znak [emoji45] zatim sam pokušao da probušim srebrnu plastiku šrafcigerom/skalpelom kako bih pogurao plavu plastiku i razdvojio je, i tom prilikom sam oštetio znak gde je čak plava plastika napukla. Sledeći pokušaj je bio skalpelom po obodu gde se spajaju dve plastike. Baš sam morao da zapnem da bi skalpel ušao u medjuprostor. Ni to nije pomoglo iako mi se činilo kao dobro rešenje. I bilo je delimično dobro jer sam skalpelom napravio prostor da prođe "Čistač kočnica" ( ili WD40). Kako sam ga naprskao tako su se plastike razdvojile. OVE neuspele pokušaje sam naveo da bi znali šta da ne radite i kako da ne oštetite znak kao što sam ja. Postupak promene boje isti kao i kod zadnjeg znaka... Šmirgla, skalpel, boja, sušenje. Venac i znak, sada crni, zalepio sam super lepkom. Vratio znakove na svoja mesta, i slikao. Bilo je već veče pa se i ne vidi baš najbolje, verujem da ću se ujutru iznenaditi [emoji16][emoji41][emoji123] P.s. ne znam kako će ispasti redosled slika pošto pišem sa tapatoka. Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".