Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/01/22 in all areas

  1. 12 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  2. 10 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 8 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  4. 7 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  5. 6 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  6. 6 points
    bit

    Funny photos

    [emoji16]
  7. 6 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  8. 6 points
    Axic

    Funny photos

  9. 6 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  10. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  11. 5 points
    Lufti

    Bolje ikad...

    Posto tata pre 2 meseca i sad je sve na standby-u...[emoji16] Napravio nosace za sedista i plastificirao ih ali ne stizem da ih montiram... Sad furam kolica niz i uz bulevar....[emoji41] Sent from my SM-A805F using Tapatalk
  12. 5 points
    Axic

    Funny photos

  13. 5 points
    dach@

    Funny photos

  14. 4 points
    Dale

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Naravno da je individualno, ja pisao o prosecnom vozacu. Nisam tvrdio da je negde bolje ili gore nego da ne mora nuzno da znaci da je veliki grad gori od malog jer upravo zavisi od individualnih potreba i eksploatacije. Moji su imali u vlasnistvu tojotu korolu 22 godine. Prodali smo je sa oko 160K Km na satu. Verujem da je bar trecinu svoje kilometraze napravila "hladna" jer se mahom vozila po Cupriji. Ja sada u BGu nekada parkiram daleko onoliko koliko je moj otac nekada vozio auto jer nije hteo da ide peske
  15. 4 points
    Dale

    Funny photos

  16. 3 points
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Kupujem Punta 1.9d Aprilililili Samo idemo na tehnicki
  17. 3 points
    Ivan

    Cene goriva...

    Jos uvek trosimo turu koja je bila nabavljena ono kad je Dunav bio zaledjen pre par godina .
  18. 3 points
    bane1321

    Funny photos

  19. 3 points
    Axic

    Funny photos

  20. 3 points
    Djuk85

    Funny photos

  21. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  22. 2 points
    ISV_01

    Cene goriva...

    Nis pumpa, kod bloka 45.
  23. 2 points
    Ma svaka ti cast na objasnjenju veliko hvala sto si se potrudio. Posebno za slike, ja trazio neke seme po internetu ali ocigledno nisam dobar pronalazac jer nisam mogao da nadjem nista sem seme osiguraca. Posto sam video da struja ide kroz osigurace krenuo sam unazad od sijalice i dobro je sto nije nesto komplikovanije jer sam odmah nasao gde je problem. Masa nije bila dobra samo na tom konektoru kod sijalice i malo prevezivanja resilo problem.
  24. 2 points
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

  25. 2 points
    djomla

    Vicevi 120%

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  26. 2 points
    Pri uvozu Avantime-a na toj famoznoj pumpi pre granice nisu mogli da veruju da neću da spuštam km... Tri puta me pitali, i na kraju krenuo sa onom dijagnostikom/lap-topom prema meni i kaže "aj ne zezaj, stvarno nećeš?!". Ja bez reči zatvorio vrata i zaključao auto kao odgovor. Na granici carinik pita koji je auto i koliko ima km. Kad sam mu rekao cifru, morao je da gurne glavu kroz prozor da se uveri
  27. 2 points
    1 slika, 1000 reci - evo ti prvo kompletne seme za oborena svetla na 147 (druga slika je samo lokacija komponenti): Ako hoces da krenes "unazad" od same sijalice, unimerom prvo proveri ima li napona u dzeku sijalice. Takodje proveri masu za to sijalicno mesto - ako je sijalica H7 (sa dva pina) onda je masa u istom tom konektoru, a ako je sijalica H1 (sa jednim pinom) onda je vezana kablicem za telo reflektora. Generalna masa za far je OK, jer kazes da ti ostala svetla rade (masa je jedinstvena za sva sijalicna mesta i nalazi se na pinu 1 konektora fara). Ako na dzeku sijalice nema napona i masa je OK - sledeca tacka koju mozes da proveris je sam konektor fara. Napon za oboreno svetlo ti je na pinu 6. Ako tu postoji napon, a nema ga na sijalicnom mestu, problem je u instalaciji fara. Ako ni na dzeku fara nema napona za oboreno svetlo, prebacujes se u kabinu. U Junction Unitu (B2) pored pomenutih osiguraca imas i rele T1. Koji okida masom, koja je inicirana sa rucice/prekidaca, a preko Body Compa (M1). Sa relea se napon pusta dalje, na osigurace F12 i F13 od po 10A (desna i leva lampa). Posto se napon sa relea deli na ova dva osiguraca, a jedna lampa ti normalno radi - zdrava logika kaze da je rele ispravan. Ja bih recimo za svaki slucaj jos jednom proverio osigurace, tako sto bih im zamenio mesta. Dodatno mozes da proveris da li rade motorici nivelacije - zato sto su, koliko se secam, vezani na iste te F12 i F13 osigurace za oborena svetla. Ako ni to ne daje rezultat, moze se proveriti i ocistiti Junction Unit kutija. Ako je to sve OK, ostaje najgora varijanta - da je prekid negde izmedju Junction Unita i konektora fara.
  28. 2 points
    Ticma

    Audi A6 allroad

    Sutra idem da probam da vidim kako izgleda na njima, model je sa A7 od 2018 20" 9J ET35.. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  29. 2 points
    bane1321

    Funny photos

    Prevod za iznad: bum, bum, tras! Bum, bum, tras! Wii, Will, Wii, Will, Rock, you!
  30. 2 points
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    "Pritisni to dugme Putine" sve više i više dobija na smislu [emoji3]
  31. 1 point
    Super, drago mi je ako sam bar malo pripomogao, kao i da nisi imao poteskoca da lociras problem. Nema na cemu, naravno, tu smo da se druzimo. Fabricka "eLearn" aplikacija - auto "raskupusan" do u sitna crevca - tehnicki podaci, ozicenje, procedure rastavljanja, procedure pronalazenja problema, konektori, itd... Ako ti ubuduce zateba, imas i neke starije verzije online.
  32. 1 point
    neshaoct

    Fudbal - jednostavno!

    Srbija dobila tešku grupu za Mundijal Žreb za Svetsko prvenstvo u Kataru održan je danas u Dohi, a ''orlovi'' su dobili prilično tešku grupu. Reprezentacija Srbije će igrati protiv Brazila, Švajcarske i Kameruna. Izabranici Dragana Stojkovića Piksija će prvi meč na Mundijalu igrati 24. novembra protiv Brazila, potom 28. novembra kada će rival biti Kamerun i za kraj 2. decembra protiv Švajcarske. Prvi, drugi, pa treći šešir žreba. Tim redom su izvučeni rivali za grupnu fazu Svetskog prvenstva u Kataru, te je bilo jasno da će Srbija odmah saznati dva protivnika. I kao repriza Svetskog prvenstva u Rusiji 2018, ''orlovi'' su za rivale dobili Brazil i Švajcarsku. Falilo je samo da Kostarika upadne u grupu G Mundijala, ali je iz četvrtog šešira stigao Kamerun za zvanje jedne od najtežih grupa Svetskog prvenstva. Ceremonija žreba, onaj dosadni deo, počela je upoznavanjem sa zemljom domaćinom, maskotom, loptom i zvaničnom pesmom turnira. Onda su izašle legende koje su vadile loptice i po svemu sudeći nisu donele sreću ''orlovima'', a među njima bio je i legendarni Velibor Bora Milutinović. Svetsko prvenstvo počinje 21. novembra u Dohi utakmicom Katara i Ekvadora, a Srbija će prvi put na teren sutradan, 22. novembra kada bude odmah odmerila snage sa najtežim rivalom - Brazilom. Za razliku od Mundijala u Rusiji, jer su ''orlovi'' tada igrali poslednji meč protiv Brazilaca. U nekoliko grupa izraženi su favoriti za osvajanje prvog mesta, takav je slučaj sa Holandijom koja je izvučena sa Katarom, Ekvadorom i Senegalom, Argentina će igrati protiv Saudijske Arabije, Meksika i Poljske, a Engleska će za rivale imati Iran, SAD i pobednika evropskog baraža u kom su Ukrajina, Škotska i Vels. Nekoliko velikih evropskih derbija gledaćemo u grupnoj fazi, pre svega duel Španije i Nemačke, a i Belgije i Hrvatske. ''Dobro znate šta znači biti među 32 zemlje na svetu. Ne treba od toga da pravimo čudo, ali je uspeh. Vidite da Italija ne ide na Mundijal. Kolumbija, Čile, Švedska... Ovo do sada urađeno je dobra platforma da se potvrđujemo, dokazujemo i napredujemo. Prvi cilj je da prođemo grupu. Ko god da bude u grupi, cilj će ostati da idemo u nokaut fazu. Zato smo ovde. Nećemo doći da se kupamo, slikamo, odigramo tri utakmice i idemo kući. Ne, dolazimo da pokušamo da damo sve od sebe. Ma u stvari, nema šta da pokušamo nego znam da ćemo dati sve od sebe. Nema priče o tome'', rekao je Stojković.
  33. 1 point
    Woodoo

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    Izborna trka je trenutno u SRB, ne veruj politicarima kada lazu.
  34. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Kad dobijes ponudu koju ne mozes odbiti, onda moras da pustis to posle 15 godina druzenja. Nadam se da ce vlasnik uzivati kao sto sam i ja, vracen nazad na fabriku po njegovoj zelji:
  35. 1 point
    Mijailović P.

    Kuda ide ovaj svet?

    Sve, sve al' Vi ste uvaženi kolega @totti sa namerom zašli u ove Božemeoprosti teme ili je to samo onako "istraživački" ?
  36. 1 point
    TeaseR

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    BMW F30 163ks po gradu prosek oko 7l dizela. Toliko pise na bordu, a toliko i jeste po cepu, mada ja volim da mu dajem gas malo, da nema toga kapiram da bi trosio pola litre manje.
  37. 1 point
    Samo da javim da je puklo kuciste bregaste i vakum pumpa zvekete, inace majstor kaze da je vec neko vario to kuciste i da je na istom mestu puklo, verv prethodni vlasnik je vario, zbog vakum pumpe sam ostao bez kocnice, kao sto Goran kaze....vakum pumpa koristi pritisak ulja za svoj rad, svako dobro svimaaa
  38. 1 point
    Alfa Romeo SZ je detaljno restauriran i doveden u savršeno stanje. Predstavljen tokom Sajma automobila u Ženevi 1989. godine, Alfa Romeo SZ se smatra jednim od najegzotičnijih ekskluzivnih automobila koje je italijanska kompanija ikada proizvela. Postoje kontradiktorni izveštaji o tome da li ga je dizajnirao Zagato ili Alfa, ali bez obzira na to automobil je zaista predivan. Jedan od prvih proizvedenih primeraka je sada restauriran i doveden u savršeno stanje, i spreman je izazivati oduševljenje Alfista širom sveta. FCA Heritage je odeljenje zaduženo za restauracijske projekte starih automobila Alfe Romeo, Fiata, Lancie i Abartha, a sada je objavio fotografije potpuno restauriranog modela SZ ofarbanog u crvenu boju. Reč je o nekadašnjem razvojnom vozilu sa testne staze Balocco, a korišćen je i za zvanične promo fotografije za model. To je ujedno jedan od prvih proizvedenih primeraka iz serije, tako da ima neke razlike u odnosu na novije modele uključujući volan i pozadinsku boju instrumenata. Tim koji je radio na restauraciji je sve obavio korektno, automobil je u potpunosti rastavljen, a potom ofarban. Unutrašnjost je ponovo presvučena i obnovljena prema originalnim specifikacijama. Zasad nema informacija o motoru, mada je realno očekivati da je i on u idealnom stanju. SZ pokreće 3.0 12v V6 motor koji razvija 207 konja, a uparen je sa petostepenim manuelnim menjačem preko kojeg se snaga prenosi na zadnje točkove. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 7 sekundi. Alfa Romeo je proizvodio i kabriolet verziju između 1992. i 1994. godine. Treba spomenuti da potpuno novi Alfa Romeo Tonale ima dizajn prednjeg dela inspirisan modelom SZ, a to se posebno odnosi na prednja svetla i haubu.
  39. 1 point
    dellas

    BMW e39 530d (No2)

    Da ne bude da je zapostavljen, vozi se svaki put kad imam vremena i trudicu se da sto vise uzivam u njemu dok ne ode
  40. 1 point
    Ivan

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Apsolutno se slazem... Cisto sam se iz hira (da uzmem nesto mladje, tada 2016+) zagrejao da menjam pre nekih godinu i kusur. Ko je tada pazario, uradio je pravu stvar, za mladje modele ovo iza je sve cist zajeb i bacanje para, ako bas nisi pešak i ne gori pod nogama. Jos sam krenuo da razgledam i probam sta mi lezi. Ali kada sam video kakve sve moderne plastikanere, uglavnom sa losijim motorizacijama i performansama, nekvalitetnim enterijerima, a za duplu ili jos vecu doplatu nude po oglasima (za samo 4-5 godina mladji auto) - jos pre par meseci sam o'ladio kapislu dok se trziste ne stabilizuje i unormali. Niti gde zurim, niti sam nezadovoljan trenutnim, tako da opusteno, jedino ako bas ne istrci nesto da mi zestoko zagolica emocije... Tako je globalno "namontirano" i od strane proizvodjaca sa novim modelima. Mislim da se vise niko ne peca na price o zastojima i poluprovodnicima - jednostavno se sve vise ide na manju produkciju a vecu zaradu, takodje treba klepiti kranjeg korisnika i za ulaganje u razvoj elektrifikacije... A posto autic vrhunski sluzi, sada iz dosade picanim gluposti i detalje, podmazujem mehanizme biraca menjaca, itd.
  41. 1 point
    Mr_Good

    Vozila koja treba izbegavati

    Ukoliko pazarite polovnjak od nepoznatih privatnih lica ili sa placeva gdje vam je pojedini model zapao za oko treba obratiti pažnju na sljedeće: Unutrašnjost - Ako je kabina sterilno čista ko pogon za proizvodnju mikročipova, a volan i ručica mjenjača poderani kao da su čišćeni šmirglom šesticom za šporete znači da je auto jako često vožen i korišten. Ovo se obično prikriva nekom "custom" oblogom volana ili ručicom mjenjača. Ili ako je dubinski sređivan i opran ili je imao presvlake, u svakom slučaju fino je prešao...Naročito izbija oči ako su dugmići za prozore, klimu, radio i ostalo iskrzani i istrošeni, a sve ostalo kao ispod čekića... Pogonski dio - Svaki taze opran i čist "da se sa njega može jesti" motor je razlog za sumnju. Zašto bi neko uopšte prao motor i rizikovao moguće probleme sa elektronikom osim ako nešto ne krije? Izuzetak su bolesno pedantni likovi i razni tuneri koji se javno hvale svojim zahvatima na pogonu, ali oni su druga priča... Upravljač - Ako vam se auto svidi, svakako je preporuka da ga malo "prođirate" okolo zajedno sa prodavcem kako bi otkrili potencijalne nedostatke. Ako je auto "težak" na upravljanju i zanosi ako se pusti volan, to je možda znak da trap nije centriran i da je potrebno uraditi "špuru" kod vulkaizera, ali može značiti i da je trap pomjeren što sugeriše da je vozilo imalo udes....Gužvana šasija se jaaaako teško može vratiti u normalnu formu, tako da je takav auto veoma nezgodan, a pri većim brzinama i opasno nestabilan, pa je najbolje takav primjerak zaobići...Ovakve "uvrnute" automobile najčešće izdaju nejednako istrošeni pneumatici, što se vidi golim okom odmah. Mjenjač - Ukoliko je papučica kvačila tvrda da imate osjećaj kao da trenirate listove u teretani to je loš znak. Takođe teže ubacivanje u brzine i "proklizavanje" kvačila na usponu su znak da je set zreo za zamjenu. Trešenje, lupanje i jake vibracije prilikom startovanja, gašenja i naglim ubrzanjima mogu biti znaci potrošenog plivajućeg zamajca, što kod pojedinih modela može značiti "pripremi 700+ eura". Kilometraža - Ovo je stavka koja se najviše mulja i prepravlja kod nas, tako da kada se zagrijete za pojedini model obavezno uzmite broj šasije vozila i provjerite ga u ovlaštenom servisu. Ukoliko se vlasnik nećka ili snebiva oko ovog podatka to je razlog za sumnju. Znam primjer kada se poznanik zagrijao za model u mint stanju, skoro bez packe sa oko 160k pređenih na satu, a i mehanički je bio dobar što je utvrđeno pregledom u servisu. Jedva smo čovjeka ubijedili da provjeri broj šasijeu ovlaštenom, nakon čega se ispostavilo da je zadnji servis bio u Austriji na pređenih 420k kilometara!!! A auto staro jedva šest godina... Boja - Razlika u nijansi boje se uglavnom može primjetiti uglavnom na dnevnom svjetlu golim okom, jer fabričke metalik perla nijanse ne može naknadno da pogodi i smiksa ni udruženje akademskih slikara....To može značiti da je auto samo ogreban ili kvrcnut na parkingu pa popravljen, ali i da je se popeo na drvo ili letio u kanal sa njim. Obično detaljan pregled stručne osobe utvrdi da li je samo ogrebotina popravljena ili ima više kita od metala... Sve ostale sitnice oko kuckanja, kvrckanja i sličnih zvukova se mogu lako otkriti u gotovo svakom boljem servisu i uglavnom mogu biti benigna i lako zamjenjiva.
  42. 1 point
    Lufti

    Bolje ikad...

    I jedna vecernja sa plavom munjom, nisam mogao da izdrzim a da ga ne uslikam, nekako mi je bas izgledao fotogenicno... Inace, imao sam problem sa Evom, doduse minoran ali volim kada na automobilu sve funkcionise a mozda i zatreba nekom... Radi se o maloj pregradi na vrhu konzole koja ima poklopac. Problem je u tome sto kada se plasticni zub, koji omogucava otvaranje pomocu opruge, polomi, poklopac ne moze vise da se otvori. Postoji elegnatno i jednostavno resenje koje ne zahteva skidanje i vadjenje citave plastike sa sve nosacem navigacije. Probusi se mala rupa na mestu zuba i stavi se vezica koja simulira taj zub. Neprimetna je a poklopac ponovo dobija svoju funkciju. Sutra cu uslikati kako to sve izgleda pa moze da se stavi i u DIY odeljak ili gde god admini smatraju da ce pomoci postovanom kolegijumu...
  43. 1 point
    Lufti

    Bolje ikad...

    Napokon kompletiran enterijer sa sporting opremom. Uspeo sam da nadjem originalne tapacire. Jedini problem je sto su sedista zrela za zamenu...[emoji16] Sada unutrasnjost deluje dosta luksuznije i ozbiljnije u odnosu na acitve nivo opreme koji je automobil posedovao u startu... Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  44. 1 point
    Lufti

    Bolje ikad...

    Danas sam ugradio prednje maglenke. Skinuo plastične poklopce i isekao držače da bi maglenke mogle da se lepo upasuju. Morao sam da stavim i dodatni relej sa osiguračem. Evo kako izgleda konačni rezultat: Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  45. 1 point
    Lufti

    Bolje ikad...

    Pre: Sent from my SM-A510F using Tapatalk Posle: Sent from my SM-A510F using Tapatalk Nova kugla: Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  46. 1 point
    Lufti

    Bolje ikad...

    Juce ostavio volan i kuglu da se presvuku. Danas mi vec stize fotka odradjene kugle menjaca, izgleda super u odnosu na fabricku kozu koja se bas izgulila. Posto sam sacuvao stari plasticni volan i staru rucicu menjaca, nisam morao da parkiram auto. Jedva sam se navikao na plastiku posle koze, ogromna je razlika u gripu... Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  47. 1 point
    Markobgd

    Bolje ikad...

    Jaoooo pa gde Kelly, znaš koliki otpor kotrljanja imaju Sad samo nizbrdo
  48. 1 point
    Lufti

    Bolje ikad...

    Mali dodatak...
  49. 1 point
    Lufti

    Bolje ikad...

    Danas je palo prvo pranje nakon ugradnje farova:
  50. 1 point
    Lufti

    Bolje ikad...

    A evo i svezih fotki, taze danas... na prvoj se vide prekidaci ventilacije, le diode je odradio drug forumas MajstorMica i ja mu se ovom prilikom zahvaljujem jos jednom! Sad sve svetli plavo (bice i nocnih fotki). Na drugoj su evo stopaljke... A na trecoj sportski enterijer... Ne bi ga ni majka prepoznala ali vredelo je svaku paru...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...