Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/05/22 in all areas

  1. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 3 points
    bane1321

    Zimski vodič kroz Srbiju

    Pozdrav sa Stare planine! @moron Nismo klopali kod Ždrme već preko puta u Bajci!
  3. 3 points
    Loon123

    Funny photos

  4. 3 points
    djomla

    Gde sipate gorivo?

    Banujte Djuka [emoji1787] Sent from my 3310 using Tapatalk
  5. 3 points
    dekirs

    Gde sipate gorivo?

    Vecito kaskamo za zapadom..Vucicu dizi gorivo na 250 din, neeeeka vide da imamo.
  6. 3 points
    Axic

    Funny photos

  7. 3 points
    Ma kakvi. Kada je moj Stilo vredeo realno 3000e, sve zamene su bile 1200e racunate. Siguran sam da nisu dali preko 13 000e za tu Giuliettu koliko deru u zamenama.
  8. 3 points
    dekirs

    Gde sipate gorivo?

    Toliko brasna pokupovase a garantujem da niko ne zna ni leba da zamesi.. Al zato daaaj brasna, daj ulja, daaaj trpaj. Makar ce biti nozeva u Maksiju
  9. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  10. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  11. 2 points
    Martin

    Renault Clio

    Ja sam pisao o tome - za MAP senzor i to da je u uputstvu za upotrebu navedeno da je "normalna pojava" prebacivanja sa plina na benzin na niskim temperaturama, pri velikim opterećenjima. U servisu kažu da je do plina, a plinadžije kažu da se to dešava na turbo-benzincima sa lpg. Nije bitna stvar, lično meni ne smeta jer svaki radni dan prelazima 120 km pa mi se isplati. Malopre napunio oba rezervoara, pa evo neke potrošnje plina i benzina. Uglavnom se vozi magistrala.
  12. 2 points
    totti

    Renault Clio

    Drugaru koji drži rent-a-car je u garanciji menjan 0.9 motor na Sanderu. Zakucao, potrošio svo ulje, zakupac nije kontrolisao (zabole ga baš). Dotakli smo dno kad Dačijaši šilje qrac [emoji1]
  13. 2 points
    moron

    Renault Clio

    Odmah da ti kažem, uskoro ćeš na AutoRepublici moći da čitaš Pekijev test još jedne ECO-G verzije Dačije. Jogger. Petosed. Što se tiče komentara (člana Dacia foruma) sa AR koji sam gore zalepio ( koji na kraju kaže "I onda stvarno ne razumem zasto bi iko uzeo eco g.") , lako ćeš preko Google pretrage naći taj članak na AR i ko ga je pisao. Ako ne nadješ, reci, ostaviću onda ovde i link ( nije problem ). Videćeš da je i pre kupovine novog Logana TCE 90 imao takodje Daciu. I to baš TNG verziju. Nije, dakle, neko ko nema praktičnog iskustva sa TNG-om. Na AR se potpisuje pod istim "imenom" sa kojim je registrovan i na Dacia forumu. I videćeš da je uvažavan na Forumu, jer je veoma stari član i veoma je stručan ( i vidim da ga povremeno upitaju za savet ). U nekoliko navrata u poslednjih oko godinu dana je na AR posebno pisao o ovom aspektu ECO-G ( "sistem iz korena integrisan sa benzinskim (ne moze da se izvadi ako nesto ne bude kako treba), voznja na benzin koja se mora raditi relativno cesto da se benzinski deo ne zapusti, da dizne ostanu u formi " ). I ja sam zaključio da je to ključni razlog zašto je izbegao ECO G. A ovde na Fiat forumu si mogao da čitaš i nedavno iskustva vlasnika npr. 500L "sa fabričkim plinom" i "cenom problema" kada kod takvih verzija dizne počnu da zezaju. Oko pomena člana foruma pod imenom "Veterinar", mrzi me sada da ponovo tražim ( a i ne "smem da kopiram" ( ), jer Administratori Dačija foruma nedavno prete da ništa odande ne sme da se kopira bez njihove prethodne dozvole ili će da bude izbačen sa foruma onaj ko to prekrši ( "majku mu", kakve to tamo opasne tajne o brendu postoje, koje čovek ne sme da sazna osim ako nije član foruma ? ) , ali, jasno se sećam, našao sam jednom negde na Dačija forumu i jedan stariji post tog člana u kome je baš domaćinski napljuvao TNG verziju. Prosto, svi mi ljudi imamo istu osobinu, pamtimo samo lepe uspomene, a potiskujemo one loše. Tako i on. Vezano za pomenuti MAP senzor i ECO G, neko je na Dacia forumu napisao da je prateći rumunski forum zaključio da se on pokvario i da je promenjen maltene na svakom drugom primeku ECO-G. Molim Te da sve ovo ne shvatiš kao hejt. Nije. Meni ni u džep, ni iz džepa. Uostalom, nemaš pojma koliko sam ja pozitivnih komentara napisao o Dačiji (pa i ovih dana i za to "dobio po nosu" ). Ali, dosta toga o Dačija brendu što sam pročitao na Dačija forumu meni je na neki način bilo razočarenje. Primera radi, neko od starih članova foruma sa TNG iskustvom je tamo napisao i da je dosta toga što su bile nelagode vlasnika 0,9 TCE TNG ( zbog kojih su neki od njih i vršili reklamacije) , u upustvu za upotrebu novog 1,0 ECO-G je opisano kao normalna pojava i normalno ponašanje vozila. Jasno je i zašto je tako uradjeno. Ista pobuda kao kada u upustvu za upotrebu napišeš, primera radi, da je normalna potrošnja motornog ulja do jedan litar na 1.000 km. Pa da vidim kako ćeš uspeti i eventualnoj reklamaciji uvećane potrošnje ulja.
  14. 2 points
    Martin

    Renault Clio

    Evo, ja sam aktivan na Dacia forumu. Od Logana ECO G, tri komada - ja i od pre neki dan još jedan. Treći je iz Bugarske. Nema ovog što su naveli u Autorepublici. Ovome iz Bugarske crko LPG MAP senzor. Sve ostalo ok, a prešao preko 20k km. Sa Loganom ECO G prešao sam od kraja oktobra do danas preko 11k km, nemam problema. Na forumu ima par novih Stepwaya sa i bez plina. Jedan član iz Hrvatske je prijavio neke probleme sa svojim Stepweyom ECO G, ne znam šta je u pitanju. Prethodni 0.9 imao je porpilično problema sa TNG uređajima, "fabričkim" odnosno, modeli sa tng uređajima ugrađenim kod uvoznika - uglavnom su u pitanju nedostaci prilikom ugradnje. Opet, sa druge strane, ljudi koji su naknadno ugrađivali TNG u 0.9 tce nisu imali problema. Jedan član, pod nadimkom Veterinar, prodao je Logan MCV, 2015. godište, sa pređenih 160k km na plinu. Nije imao problema. Naručio je Joggera ECO G. O računici i iskustvima sa ECO G motorom, imate sve u mojoj temu. KAO NEKO KO JE SA ECO G MOTOROM PREŠAO 11000 KM, smatram sebe kompetentnim da preporučim ECO G (Logan, Stepway , Jogger ili Duster).
  15. 2 points
    italiano

    Renault Clio

    @moron Znam da moze biti problematican TNG. Ako se to desi vozice se samo na benzin . No, auto je vec rezervisan, motor lepo radi, dobro vuce, odlicna sedista, i jako udoban za razliku od P-206...
  16. 2 points
    TheWickerMan

    Gde sipate gorivo?

    U Dojčland zavisi od lokacije dosta, ali od danas benzin nema ispod 2€... Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk
  17. 2 points
    igor0511

    Gde sipate gorivo?

    Eee pravi obozavaoci kriza imaju zalihe ulja i brasna jos od pocetka Korone
  18. 2 points
    Dale

    Funny photos

  19. 2 points
    Dale

    Ford Ecosport Active

    Ovo je bezbednije. Iznosis stvari na trotoar, ne iskoracis na ulicu. Verovatno su zato stavili sarke levo. A i ako si u drustvu BBC kao gore na slici, zaklonjen si od pogleda ostalih vozaca
  20. 1 point
    TeaseR

    Gde sipate gorivo?

    Ovo je mozda cena za pandure kad sipaju
  21. 1 point
    moron

    Renault Clio

    Onda - Čestitam i srećno! Šta drugo
  22. 1 point
    horvat

    Gde sipate gorivo?

  23. 1 point
    neshaoct

    Vazduhoplovstvo

    Negde sam pročitao da nije imao 1 motor, odnosno da su bili neki radovi oko remonta.
  24. 1 point
    totti

    Gde sipate gorivo?

    Update Dojčland 'Oćete V-Power? Eto vam V-Power [emoji3]
  25. 1 point
    moron

    Renault Clio

    @italiano Na "AutoRepublici" je jedan član Dačija foruma ( koji je na tom forumu zaista veoma uvažen ), ostavio nedavno ovakav komentar: "Letos kupljen nov Logan Comfort, 1.0 tce. Bez plina. Odlucih da ne uzmem eco g, je kumovala racunica koja je obuhvatala sledece : razlika u potrosnji, koju pominju svi koji su vozili (tipa, bar 20-25%), doplata 700 eura, dodatni troskovi odrzavanja koje niko ne pominje, sistem iz korena integrisan sa benzinskim (ne moze da se izvadi ako nesto ne bude kako treba), voznja na benzin koja se mora raditi relativno cesto da se benzinski deo ne zapusti, da dizne ostanu u formi. Potrosnja benzina se krece 5.2-5.5, neki avg je 5.4 (od cepa do cepa metoda merenja), a kontam da plina mora trositi bar 7. Ovakva neto racunica je razlika na 100km u iznosu od nekih 1.5 eura, bez uracunatih troskova redovnog odrzavanja, dodatne voznje na benzin koja smanjuje razliku, troskova reatesta, plus potencijalni problemi izmedju redova kao ovaj iz teksta, a treba i otplatiti 700e doplate. I onda stvarno ne razumem zasto bi iko uzeo eco g." Inače, na Dačija forumu o problemima sa 0,9 TCE LPG iz 2016. imaš napisanih barem 20 strana postova na posebnoj temi koja je bila posvećena samo LPG problemima tog motora. Ako te više interesuje, moraš da se registruješ na forumu. A prijavljuju i neke neprijatnosti za novi ECO-G. Kada sve to dovedeš u vezu sa ovim gore postom koji sam ti kopirao, ja bih dobro razmislio pre kupovine tog TNG Clia.
  26. 1 point
    Ugradili su se verovatno i oni lepo.
  27. 1 point
    Pretpostavljam ista, samo sada kod ovlascenih u NS Stojanov. I vec 1500 EUR jeftinija, posle samo 10 dana. Upravo ono sto sam pricao, toliko o realnoj prvobitnoj ceni od 15.500 EUR, za auto koji ce uci u 7. godinu starosti. A i ovo trenutno je naduvano i to na vec naduvane cene : https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/19599487/alfa-romeo-giulietta-14-super Ljudi su totalno prosvirali, gledam malopre za DS4 iz 2011. trazi 10.000 EUR .
  28. 1 point
    djomla

    Gde sipate gorivo?

  29. 1 point
    c++

    Moj Puntic

    Stavljena druga letva volana, promjenjeni kineticki unutarnji i vanjski još špuru sutra da odradim i to je to nadam se
  30. 1 point
    Ivan

    Gde sipate gorivo?

    Menjam zabarsko gov*o od benzinca za 206 1.4 HDi, uz moju doplatu.
  31. 1 point
    TheWickerMan

    Funny photos

    Ovde umesto Đurička staviti Šerbedžiju i to je to
  32. 1 point
    srdjos

    Funny photos

  33. 1 point
    Milutinac

    Vazduhoplovstvo

    Ne mogu da shvatim zasto ga/je nisu sklonili jos prvi dan negde...mislim preko grane
  34. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  35. 1 point
    PremieRacing

    Ford Ecosport Active

    Aj slikaj ta vrata majke ti, nemam pojma kako izgledaju otvorena...Cela? Pola? Staklo? I model su nazvali EcoSport jbt, ja mislio do sad da je to neka oznaka motora... edit: Sve jasno...
  36. 1 point
    dekirs

    Gde sipate gorivo?

    Ljudi su debili teski, tako je i za vreme korone nastala panika bez razloga.
  37. 1 point
    darkman14

    Xenoni / projektori - iskustva?

    Otvorio far. Permasealom je zalepljen. Ukupno 4h za 1 far mi je trebalo da rasklopim, zamenim projektor, ubacim balast i sastavim. Očekujem da će drugi biti brži. Ovde je i bilo mozganja kako pričvrstiti projektor jer se rupe ne gađaju, naravno, zatim gde probušiti rupu za ksenon (nisam hteo onu gumu da uništavan). Zatvorio sam far sa butilom, ali ću morati i malo silikonom da zalijem da budem 100% siguran da neće puštati vodu negde
  38. 1 point
    darkman14

    Xenoni / projektori - iskustva?

    Skoro 12 godina star projektor i kako je nagoreo evo i zašto je nagoreo. Desno je bear h7 3" projektor. Evidentno je širi i masivniji
  39. 1 point
    moron

    Renault Clio

    Za sve ljubitelje dizela B segmenta, najnoviji test Clia 1,5 DCI 100 6MT, sačinjen od strane našeg čuvenog Perice Rajkovića, uz napomenu da je Clio sa navedenim motorom u Srbiji dostupan počev od 16.790 evra ( za 700 evra više od LPG 100 i za 1.200 evra više od TCe 90, oba sa 1,0 c-cilindričnim motorima ). Renault Clio 1.5 BluedCi/100 Evolution – Povratak na mala vrata Nakon što je napustio katalog krajem 2020. godine, Clio dizel ponovo je u ponudi. Ovoga puta isključivo s jednim 1.5 BluedCi/100, koji je zamenio verzije od 85 i 115 ks. Vozači na duge staze biće zadovoljni, nakon što je postao čistiji, Clio dizel vratio se na scenu! Podsećanja radi, lansiran u aprilu 2019. godine, Clio je nepunih godinu dana kasnije kompletirao ponudu verzijom E-Tech Hybrid i 1.0 LPG, da bi krajem 2020. Renault povukao iz kataloga 1.5 BluedCi, u nemogućnosti da prođe zahtevne Euro 6D norme. Nakon što su mnogi gradovi najavili da zatvaraju vrata za dizel agregate bili smo ubeđeni da se s njim više nećemo sresti, no na opšte iznenađenje početkom ove godine neočekivano je vaskrsnuo! Doista samo jedna verzija od 100 ks, uparena isključivo s ručnim šestostepenim menjačem, koja uspešno prolazi zadate norme, bez tzv. malusa. Renault je u tom cilju morao izvršiti razna poboljšanja i podešavanja, te je tako izmenjenja kartografija motora, optimizovano funkcionisanje EGR ventila, modifikovana izduvna grana, sve kako bi na kraju nivo CO2 spao na 108 gr/km. Vrlo dobar rezultat, što dokazuje da se može kada se hoće, no pitanje je da li se isplati, jer ovaj Clio skuplji je u Srbiji od Clia 1.0 TCe 100 LPG (tečni naftni gas ili TNG) za 700 evra? Kažete nije mnogo, posebno jer je cena gasa u Srbiji ispod 100 dinara, dok za litar dizela treba i do 180 dinara. Da, ali Clio LPG u proseku troši oko 8,5-9 litara istog, dok se voženi Clio 1.5 BluedCi zadovoljava s nekih 5 litara dizela, tako da na kraju vožnja košta više-manje isto! Ostaje razlika u performansama i kupovnoj ceni, na kupcima je da procene šta im više odgovara… Clio koji sve zna Dizel, koji dizel? Da ne beše laganog zakašnjenja od par sekundi, koliko je trebalo grejačima da „podgreju“ gorivo u hladno januarsko jutro, bogami bi se zapitao jesu li pogrešili u pres voznom parku i dali mi jedan benzinac? Nisu, iako sam se nećkao između ovog dizela i snažnijeg 1.3 TCe od 140 ks, koji je isto tako nedavno imao svoj „camme back“ (povratak). ... https://autorepublika.com/2022/02/05/renault-clio-1-5-bluedci-100-evolution-povratak-na-mala-vrata/
  40. 0 points
    neshaoct

    Vazduhoplovstvo

    To je to...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...