Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/28/21 in all areas

  1. 7 points
    bane1321

    Seat Leon FR 2.0 TDI

    Eo, ja nisam pametan kako sam odnegovao dvoje dece bez minimum Highlandera!? I išao na more i planinu! Idem sam da se prijavim u socijalno!
  2. 6 points
    chikavili

    Vazduhoplovstvo

    Bio sam vredan u prethodnom periodu Prvo jedan Apache Pa onda i jedan Harrier
  3. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 4 points
    Hajde da i ja bacim koju o AS Mišlenu CC 2 posle nekih mesec i po korišćenja. Iako je nezahvalno porediti gume iz različitih klasa ipak ima ubedljivih razlika. Ono što se odmah primeti da je vozilo postalo nešto teže na volanu u mestu i manevrisanju pri malim brzinama, parking i slično. Pri brzinama većim od nekih 120-130 km/h nešto je AS bučniji i utisak je da letnja guma bolje prijanja (Gudjir Efficientgrip). Daleko od toga de je Mišlen nebezbedan no po meni ima razlike. Tu se neke prednosti letnje gume završavaju. Po onim kišurinama od pre par nedelja Mišlen je ipak sigurnija guma. Bare ne oseća kao što nema problema na lako blatnjavom putu sa i bez asfalta. Rupe lakše „pegla“, onaj tupi udar nakon veće rupe je tiši (onaj trenutak kada nekim javnim preduzećima pominjete užu i širu familiju), na neravnom asfaltu manje auto nervozniji, guma dosta udara zadrži za sebe. Na suvom a naročito i vlažnom hrapavijem asfaltu koji se davno rastao sa bitumenom i malo je još krivudav AS se pokazuje kao mnogo sigurnija guma. Ma kako to možda blesavo zvučalo na magistrali i po gradu generalno je vožnja nešto udobnija a bez neke ubedljive razlike u buci, gde generalno opšti utisak sigurnosti bolji. Ostaje pitanje procene potrošnje i naravno ponašanje na temperaturama ispod nule i vejavici.
  5. 4 points
    Mozda su napunjene sa vecim procentom azota nego sto ce biti na pumpi, ali sa cistim sigurno nisu
  6. 4 points
    bane1321

    Seat Leon FR 2.0 TDI

    U principu, sad kad nosim najmanje mobilijara, imam najveći auto (mada smo i to rešili kavezom za ježa)! U GP 1.2 jedno dete, u Bravu 1.9 dva deteta i nikad ništa od stvari u kabini samo gepek, doduše par puta sam morao da kažem historijsko ne (i da spavam u kolima)!
  7. 4 points
    Te promene su primetne , mislim da bukvalno svako primeti razliku u udobnosti izmedju zimskih i letnjih guma, razlika u buci je obicno primetna, razlika u upravljivosti samog vozila je primetna i te kako. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  8. 3 points
    Opel Corsa D. 17 cola. Poprilično izubijane o ivičnjake. Ali ništa što malo truda ne može da reši...sve farbe su Body , dakle ništa profi, ali radi posao. Alu git neki iz Uradi sam.
  9. 3 points
    Dale

    Seat Leon FR 2.0 TDI

    To je i moje pravilo, nosimo samo sto moze da stane u gepek i to ispod roletne/police. Nista preko toga. Jeste da prvo pakujem gepek pa se posle presvlacim jer se sav preznojim, ali sta je, tu je... Igore, seat je sasvim dovoljan, a odlican auto. Videces sve prednosti kompaktnog auta kada krene vrtic, pregledi kod lekara i ostale svakodnevne akrobacije sa parkingom. Sa velikim autom bih mogao samo da kukam kada treba da se parkiram u Sokobanjskoj npr. Tamo sam vodio klinca na vezbe par puta nedeljno pre 8 godina. I ovih dana radije idemo tvingom porodicno kada moramo da se zavlacimo negde po centru ili u neku slicnu guzvu.
  10. 3 points
    Sta pricas, covece , kakva crna uvreda i "osecanje lose" ? Uvek potenciram da smo tu da se druzimo (najsadrzajnije uzivo), ispricamo, pomognemo, uporedimo iskustva... Apsolutno postujem to sto kazes i ne pada mi na pamet da te ubedjujem. Ali isto tako vrlo dobro znam sta sam napisao i debelo stojim iza toga. Razliku u buci i sumu vrlo cesto primetim, manje ili vise, eto naveo sam zadnji primer da je kod poslednje kupljene gume to bilo bukvalno prvo sto sam uocio (iako je nova, ima trunku veci sum). Razliku u udobnosti takodje, zimska/letnja tek - po mekoci komponente, pomenutom "bezanju" preko ivice felne u ostroj voznji po krivinama, laksem okretanju volana u mestu sa istom dimenzijom, da ne nabrajam. Mozes da uocis i izmedju letnjih ako je u pitanju bas drasticna razlika, tipa nekih Eco plastikanera, losijih guma sa debljim bokovima, losijih XL guma (eXtraLoad)... Navodio sam cak primere nekih ovde redjih koje su mi stizale iz inostranstva sa felnama, skoro nove (Sumo Firenza ST - sara Yokohame S, Nankang TourSport 611, itd.), plastikaneri koji su bukvalno izbijale plombe i koje sam odmah menjao. Pominjao sam i primer kada prvi put uzeh Conti PremiumContact, poveo i matorog (od koga sam i pokupio auto-entuzijazam) da mi pravi drustvo... Krenuli ka kuci posle montaze i posle par neravnina maltene se u istom trenutku samo pogledasmo , koliko je to primetna razlika bila. Sto se razlike u pritiscima tice - licno na istoj dimenziji primetim da mi je guma tvrda i da auto zvoni vec i na svako naglo povecanje temperature (po 10-15 C). I obrnuto, jer se pritisak menja otprilike po 0.1 Bar na svakih 7C spoljne temperature. Ako si pratio forum, videces da cesto u tim periodima godine, na forumu "podsetim" drugare da provere i koriguju pritisak, jer me sam auto "opomene" ako zaboravim ili ne stignem. Videces i ko je od nas aktivan u temi o pritiscima u gumama, izboru manometara, itd... Postujem svako tudje misljenje, ali sve ovo sto navodim nije nikakav "trip" , vec provereno evo koliko imam staza, na ko zna koliko vozila, raznoraznih dimenzija i tipova guma. Nemam nista ni protiv toga da neko ne veruje u to sto pisem, apsolutno. Kao sto i ja verujem da neko ne moze da primeti sve pomenuto ili da mu npr. auto blago vuce u stranu jer je ispumpana jedna prednja guma. Sedeo sam sa X ljudi u kolima (sluzbenim pogotovo) koji za nesto sto konstatujem tokom voznje (kao vozac ili suvozac), kazu "ma kakvi", a nakon toga caste ... Najlakse merljiv i uporediv je za pocetak npr. pritisak.
  11. 3 points
    alfaholic

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Jedan decibel razlike na 78b decibela opšte buke i to u razmaku od nekoliko sati od zamene teško da možeš da čuješ, bez obzira što u to iskreno veruješ. Nemoj da shvatiš ovo kao uvredu molim te, kritičko slušanje je moja profesija i sa ovom vrstom umišljaja se susrećem svakog dana zato ne treba da se osećaš loše zbog ovoga jer smo svi skloni tome, ali razliku od 71 i 72 decibela bi teško mogao da čuješ i sa dobrim slušalicama u A B testu gde se jedan zvuk menja za drugim svake sekunde, a ne po sećanju kako to biva kad se promene gume. Ja ovo na svom poslu rešavam slepim testom, uzmem dva fajla tako što ih isečem i spojim na istim mestima, onda ih pustim ovima što kažu da čuju i pitam ih gde je sečeno i koji fajl se čuje kada. Rezultat? U 10 od 10 slučajeva ne znaju. Razlika od 0.1 bara je oko 4% razlike u pritisku, hmm to je u teoriji moguće osetiti mada sumnjam da i to možeš da osetiš bez da znaš da je pritisak manji. To se lako testira takođe, ja ti naduvam gume i ti kažeš koliki je pritisak. Imaš video u merenju ubrzanja iz mesta sa različitim pritiskom u gumama od 0.5 bara do 4 bara ako se dobro sećam, razlike u ubrzanjima se ogledaju u vidu statističke greške. Ja vozim od '97. i za sve to vreme nikada nisam čuo razliku u buci koju gume prave ili ako jesam ona je bila tako mala da je zanemarljiva, ali mislim da nisam. Takođe nisam osetio nikada razliku u udobnosti/mekoći između zimskih i letnjih guma u ono vreme kad se obično menjaju. Razlike u pritisku osećam, ali sumnjam da bih osetio išta ispod 0.3 ili 0.4 bara i to samo blizu ekstrema, dakle tamo blizu 3 bara i dole blizu 1.5 bara. Primetio sam da neke gume drže bolje od nekih drugih, ali tu takođe ima toliko primenjivih da je teško biti realan. Recimo, letnje gume koje na kiši drže odlično klizaju prilično kada padne malo kiše po vrelom asfaltu. Onda koja je vrsta podloge, stariji asfalt drži bolje od novog na istim gumama i obrnuto u tako u nedogled. Tu osećam razliku, ali su uslovi toliko različiti da ne mogu da verujem u svoje subjektivne osećaje kao u benchmark. Konkretno, StarMaxx koji ovde svi pljuju sam vozio 70 000 kilometara kroz Evropu i Aziju tokom 5 leta i ta guma se ponašala odlično i na kiši i na 200kmh po suvom. Ali i sve druge koje sam imao su se tako ponašale. E sad, možeš uvek reći da je nisam dovoljno dobar i iskusan vozač u odnosu na tebe i to vrlo lako može biti istina. Možeš takođe reći i da su nam pragovi tolerancije različiti što bi takođe moglo vrlo lako biti istina, kao i to da je ne vozim na limitu tako često kao ti pa nam se uglovi iz kojih posmatramo stvari razlikuju i oko toga ću se složiti. Jedino što je sigurno je da se ljudi ne osećaju lepo kad im kažeš da njihovi bogovi nisu stvarni, ali to da smo subjektivni važi za sve nas ako će nekom zbog toga biti lakše.
  12. 2 points
    Lepo ja napisah da ima razloga zasto je ta cena i da dobro i povoljno ne mogu u istu recenicu ali uporno se gura ta jeftinoca sa mislju u glavi da ce se malo uloziti i dobiti dobar auto ali od babe se devojka ne moze napraviti. Bolje je pogledati skuplje primerke i kupiti dobar primerak.
  13. 2 points
    i ja mislim…
  14. 2 points
    totti

    Porsche priprema napad na F1?

    Ono što je sigurno je da bi jedan motor izdržao celu sezonu [emoji3]
  15. 2 points
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Evo pre 3 meseca zamenih letnje P7 Cinturato za Sport AllSeason - i u odnosu na njih, iako su nove, cujem malo veci sum kada prolazim pored neke barijere pored puta. Nikakav umisljaj, eto to je bukvalno prva stvar koju sam primetio, letos sa otvorenim prozorima (sa zatvorenim vec dosta manje). Po specifikacijama, razlika je 1 dB (71 vs 72 dB). Isto tako sam za Sport BluResponse, cim sam je svojevremeno kupio, pisao da je izuzetno tiha - po specifikacijama videh da je bila 68 dB. Naravno da se primeti meksa smesa, najbolje poredjenje je ako se ista dimenzija duva na isti pritisak. U ostrijim krivinama osetim kako sama guma malo vise "bezi" bokom preko ivice felne, ako je mekanija. Takodje osetim i razliku u tvrdoci od po +/- 0.1 Bar na varijacije temperature, 0.2 mi je vec ohoho... I to smo samo mi amateri, tek u 3. deceniji vozackog staza - zamisli tek kakve finese moze da uoci zvanicni forumski tester @Axic .
  16. 2 points
    dach@

    Funny photos

  17. 2 points
    Axic

    Funny photos

  18. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  19. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  20. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Pa i ja koristim rotacionu celicnu cetku na brusilici i sa antirostom, plus lepezasta smirgla da se poravna po potrebi, mada ovo na slikama sto je ocisceno je samo sa smirglom jer sam primetio da je rdja u globalu samo povrsinska i da je podigla farbu. A usustini je i uradjeno samo nabrzaka da vidim sta se krije ispod da znam da li da trazim elemente za vikend. Sto se tice situacije na autu, mislim da je kombinacije tipicna mesta plus nesto losija priprema u fabricki, jer tipa ovo pozadi gde se kaci sina branika kad sam gledao auto nista nije bilo vidljivo ni sa jedne strane lima, nikakve bubuljice nije bilo niti nista slicno. Jedino gde je izgledalo da je dubinska rdja kroz ceo lim je taj zadnji desni rub, ostalo je izgledalo kao povrsinska rdja sa ponekom dubljom rdjom, ali nedovoljnom da probije lim. Jedino nisam znao sta se krije iza pragova ali i to izgleda kao losa priprema, jer obicno istrule sa donje strane, a ne gore, a kad istrule obicno bude trulo i unutra, a tu je unutra je sve ok, istrulio je samo spoljni lim. Sa druge strane neka druga tipicna mesta su u super stanju, a neka mesta kao prednji rubovi bas nisu tipicni tu gore, vise je problem donji deo kod praga. Plus izgleda da auto nije bas uredno odrzavan pa se zadrzavala so. Ono sto mi nikad nije bilo jasno kod Yuga je zadnja sina branika, kod nekih je kao nova, a kod nekih bude ko cips. Broj sasije izmedju zelenog i ljubicastog se razlikuje za 73 broja i zeleni ima barem 30.000 do 50.000km manje i kod njega je bila u potpunosti trula, a kod ljubicastog kao nova. Ali u svakom slucaju, "optimizovacu" dizajn za bolje odrzavanje uz bolju zastitu, plus cu verovatno kao i ljubicastog ponekad da ga rastavim i ocistim ispod plastika, ali sigurno ne svake godine pred tehnicki Da je auto za mene, mozda bih ga prebacio na stari tip branika, ali moji su bili izriciti da ostanu ovi jer im se tako vise svidja.
  21. 1 point
    Ja bih tim vozilima zabranio kretanje kroz centar grada iz razloga sto ometaju preglednost ostalim ucesnicima u saobracaju koji voze gradske automobile , lepo naziv kaze terensko vozilo pa izvolte gospodo na teren...to je isto kao kada bih ja zakacio plug na traktor i krenuo u svatove
  22. 1 point
    dach@

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Samo da znate, ratkapne od klasika mogu samo na felne od klasika. Kupim nove fiatove felne ove kao na Puntu 2 do klasika odradi vulkanizer sve pošto na njih ide šraf,kad lufta 2-3 cm i morali smo vezice da stavimo da nebi lupalo. Felne kod klasika imaju onaj srednji deo malo izbačen a ove obične su ravne. Smešno deluje da zavrnes šrafove a kao da nisi što se tiče ratkapne
  23. 1 point
    ivan73

    Vazduhoplovstvo

    I to Longbow! Bravo! Jako detaljno i lepo!
  24. 1 point
    neshtry

    Vazduhoplovstvo

    Bravo [emoji122] Sent from my iPhone using Tapatalk
  25. 1 point
    MS PK

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Pa vidi, u mom slucaju konkretno, razlika izmedju zimskih i letnjih, pritom su letnje prilicno ostarele, zimske su mladje. Odmah cim upalis auto sa zimskim gumama se lakse okrece volan, teze krece iz mesta u odnosu na letnji set, mekse upija neravnine na putu iako imaju tvrde bokove ali opet imaju previse meku saru, pri nagloj promeni pravca hoce da zaljulja zadnji deo auta ( pliva zbog velike sare), pri vecim brzinama su primetno bucnije, na mokrom kolovozu izuzetno losiji grip imaju a i na suvom verovatno. Primetno veca potrosnja goriva i ogromna razlika po snegu i ledu Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  26. 1 point
    shuxx

    Z10 by Shuxx

    Posao od 15min. Biće rešen po PSu.... [emoji16] Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  27. 1 point
    neshtry

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ništa joj ne fali u toj cenovnoj klasi….naravno da ima boljih,ali ne za te novce
  28. 1 point
    Ma bolje da sam Lassu uzeo....
  29. 1 point
    bole-stilo.jtd

    Škoda Yeti & BMW X3

    punto je prodat za 1500e (uzeo ga je moj majstor) mogao sam mozda i malo vise da izvucem ali drugari smo 15 god. i lak mu spada po krovu tako da je otisao po toj ceni. seat dat u zamenu na auto placu za bmw x3a 2008 godiste M paket oprema 2000 kubika dizel -- morao sam jer sam dobio moju trazenu cenu za seata od 2500e + veoma koretnu doplatu za bmw-a. kod mene je 10-15 dana videcemo za dalje. uradjen je mali servis o trosku placa (poznajemo se) , pk kais i jos brdo nekih sitnica , registrovan celu godinu kao i seat , nema dima nigde , menjac je ok - nema potrhtavanja nekog ni pri paljenju ni gasenju za sada -- sve radi na njemu a vala ima brdo nekih dugmica sve jos nisam ni provalio , ima hill holder , 4x4 , tempomat , senzore fabricke napred - pozadi , led svetla pozadi napred one farove kruzne (ne znam kako se zovu) sve fabrika -- ima brdo stvari sto seat nije imao ni u snu. videcemo jel smo uradili pravu stvar mada sam dobio pisanu i overenu garanciju od njih na god. dana ili 15.000 km motor , menjac i limariju mada za limariju od 1,2 mm nema zime zdrav je kao dren , zdraviji i od mog yetija 2010 godiste. ima maltene nove zimske gume na njemu , zeder , obd premesten (imam kabal za to) , alarm cobru. znaci tenk od auta nikad masivniji auto nisam imao , gepek boga oca mozes staviti u njega , nije bas za grad zbog velicine ali ajde zelju sam meni ispunio jer oduvek sam zeleo njega (nikad nisam ima bmw nikakav) i sada mi se bas stvorili uslovi da to i uradim. ako se pokaze ok ostace kod mene par godina a ako ne ici ce na prodaju mada kazem zbog garancije miran sam godinu dana za motor , menjac , limariju. nije veliki potrosac , meni po gradu trosi oko 8l a na otvorenom ga jos nisam testirao. ljudi su bas koretni i izlaze za sve u susret nema ono kupio si auto u vidjenom stanju , imaju svoj servis i sve ostalo -- drze se dogovora kazem jer to znam. slike za sada su sa auto placa , bice kasnije i mojih samo da stignem od posla.
  30. 1 point
    neshaoct

    Dubinsko pranje enterijera

    Nije to problem, uobičajeno se peru i takva sedišta. Sve zavisi koliko para si mislio da potrošiš, koliko su ti visoki lični zahtevi kako želiš da to posle izgleda (jesi li detaljan da hoćeš da bude kao novo, ili hteo ono samo osnovno malo da se sredi). Možda možeš da probaš i sam sa nekim od sredstava koja se pominju na temi, pogotovo ako sadašnje stanje nije ništa posebno loše. Možeš da vidiš npr. kod njih, a imaš ih još gomilu drugih koji se time bave.
  31. 1 point
    ISV_01

    Seat Leon FR 2.0 TDI

    @bane1321 Ma mi smo razmazeni, u jugicima sa krovnim nosacem smo putovali, ranije u fici.... No kako napreduje prostor u gepeku, tako zene imaju beskrajne zelje za popunjavanjem istog
  32. 1 point
    neshtry

    Xenoni / projektori - iskustva?

    Moraš prvo remont farova,sve ostalo su bačene pare... Pregore farovi... Sent from my iPhone using Tapatalk
  33. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Napokon izvadjeni motor i menjac, a usput smo nasli jos ne tako lepih stvari ali saniracemo:
  34. 1 point
    neshtry

    Makete automobila

    Dobar fazon ![emoji23] Sent from my iPad using Tapatalk
  35. 1 point
    ISV_01

    Stilo White Scorpion

    Ima al mala moderatorska plata pa nece da plat.... Ma sta ja pricam, dobro nije trazio da mu plate sto je dosao da mu srede auto
  36. 1 point
    I tako, odose 2 Save Allweather na reklamaciju, videcemo sta ce reci..i kad. A lepo su mi rekli, daj isprsi se malo, kupi CC, nemoj da si 0je, lepo castis auto svojim bubregom i vozi se ko covek. A ne ovo, salju ti Savine gume ko zna gde, u Dunlop da vajni strucnjaci utvrde da su vozene u Srbiji, zemlji sa putevima ko piste, samo zubi ispadaju i posle Aaaaa ne moze, nabo bata saht, DAS IST NICHT GUT, vrnite mu ih pa nek ih vozi pozadi. Sad opet moram da parkiram u senci mosta Bratstva i jedinstva na skupu...i nadam se da ce mi dati dve nove Save i sa njima odmah na Hunter pa tako jedno par puta da stignem dekija diznu i horvata. Bar pozitivna stvar dok sam vozio Savu, dobro skupljaju kamenje i sitan sljunak, ko gradi kucu ima dzak istog gratis za mesalicu posle svake voznje.
  37. 1 point
    totti

    Stilo White Scorpion

    Najbolje da će sad dva poklopca da izvade stvar na toj lomini [emoji3]
  38. 1 point
    Dale

    Seat Leon FR 2.0 TDI

    A sklopivi krevetac i dusek za njega? @ISV_01 kada ukocka sve te stvari i zakaci jos i bicikle pozadi, mora da obori farove na trojku da ne priziva betmena svetleci u nebo Salu na stranu, ja sam sve pakovao u stari bravo sa prvim detetom, posle smo vec morali da predjemo na libru kada je doslo drugo Sa pasatom B6 smo mogli i biciklu da povezemo u gepeku pored ostalih stari, ali da bi dohvatio nesto iz gepeka skroz napred, moras da udjes jednim kolenom u gepek Jedno je sigurno, koliki god da ti je gepek, zeni nece biti dovoljan!
  39. 1 point
    Ivan

    Seat Leon FR 2.0 TDI

    Meni zato najvise i lezi Compact klasa. Volim naravno i limuzine, ali za otvoren put... Ovo kako se "razvija" BG, sa manjkom parkinga, sve uzim parking mestima, ogromnim guzvama - za mene je veci auto samo veca patnja. Compact je tu neki kompromis da mozes i da se potrpas za dalji put, a da opet bude koliko-toliko podnosljivo za BG lokal. Vozio sam bas dosta i sluzbene 407, 508, CX-5, ali mi je nekako kad sednem nazad, opet Compact kao krojen za mene. Generalno, ta klasa i jeste decenijama unazad bila all-rounder i ubedljivo najprodavanija. Do ovog pomodarstva sa B i C Crossoverima. Tu su negde. Klasican "golfovski" od 380 l , Bravo je na 400 l. Leon je i kraci nekih 7 cm.
  40. 1 point
    horvat

    The Grand Tour

    Joj, jedva cekam ovo A siguran sam i nas dezurni ljubitelj francuskih vozila - @Milutinac
  41. 1 point
    horvat

    Funny photos

  42. 1 point
    MS PK

    Seat Leon FR 2.0 TDI

    Ja lepo kazem da staje sve , a ljudi jos posle prvog poljubca prodaju auto i traze minibus
  43. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    [emoji2929] Sent from my moto g(8) using Tapatalk
  44. 1 point
    Axic

    Funny photos

    Crni petak
  45. 1 point
    totti

    O akumulatorima...

    Ma kakvi, to je za pič*e [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  46. 1 point
    Axic

    Funny photos

  47. 1 point
    horvat

    Funny photos

    To je kao kod nas za 70 po gradu ista kazna kao i za 51, ali ipak, mnogo manje glup osecaj kad dobijes kaznu za 70, nego za 51
  48. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  49. 1 point
    moron

    Biciklizam

    Ko zna, možda se preko dana "srećemo" negde u centru ... Ja već preko sedam godina do posla lagano, bezbrižno, pedalama, ali, svakako brže nego što bih "svoju rutu" od 20-ak semafora prešao automobilom ...
  50. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Napravljena nova verzija hladjenja kocnica, ovaj put se ne zaokrece sa tockom pa ce valjda biti dugotrajnije iako je manje efikasno: Nabavljen nov keder gepeka i deo prednjeg veznog lima za ljubicastog i jedan rezervni cep za rashladnu tecnost: Onda smo malo resavali pehove, raspizdio sam na ne znam sta prednji nosac branika pa je zavaren branik i pojacan u tom delu i morao sam da okrpim gumu jer sam uspeo negde da pokupim ekser: Bili ponovo u Kuli, nazalost novi rekord nije pao, ali iskljucivo mojom krivicom, nisam mogao da uhvatim jedan cist krug, ali ne bi ni to bio problem da nisam u 2 krivine konstantno gubio 0.25-0.5s. Da sam to savladao, skoro svi krugovi bi bili konstantno na nivou rekorda: Na zelenom sam krenuo sa sredjivanjem kocnica: Sve sklopljeno i namontirano: I onda posto vise plocice nisu blokirane pocne glavni kocioni da propada jer mora pomeri klip, tako da porucen novi kocioni i nabavljena druga posuda jer je na autu bila polomljena: Takodje uzet sportski filter, Osram NB sijalice, prednji plasticni branik i mrezica, zadnja sina za branik i uzete zice i prekidac za gepek na dugme: I modifikovana fabricka klapna sa 45mm na 48mm da oslobodimo koji konjic i poboljsamo odziv na pedali gasa:
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...