Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/23/21 in all areas

  1. 7 points
    nemke

    Alfa Romeo 147 Q2

    Malo da obnovim temu.. Ima par novina na kolima za ovih par meseci sto me nema na forumu ali na inter svratim kad imam vremena. Odakle poceti? Dugo sam jurio ove felne i napokon su moje top stanje samo gume da uzmem i krace ventile. Inace ovo je Q2 et32 8j 5x98 koja je isla na GT moja omiljena Jurim neke dobre gume 215/40/18 ili 225/40/18 Zimski set sam peskirao i farbao kod Pistrea na Medaku. Speedline 7J 5x98 17 na zimskim gumama 215/45/17 Trenutno se radi usisna grana skida se plasticna sa klapnama i stavlja se aluminijumska sa 140ks Menja sedesna poluosovina i stavlja se nov zglob i nove mazetne sa lagerom. Skidam moju i stavljam stari tip na srafove: Levu poluosovinu sam ostavio moju ali sam zamenio krst i mazetnu. Menja se i letva volana koja je dobila malo lufta i kad se vec radi nek se radi.
  2. 6 points
    Moje poštovanje svima, imam pitanje za @Woodoo -a: Da li je ovo sve što poseduješ od fotografija vezano za Belgrade grand prix i za Boška Milenkovića ili imaš još ili možda poznaješ nekoga ko ima još fotografija sa ovog događaja? Zovem se Boris i imao sam izložbu kolorizovanih fotografija u muzeju automobila pre dve godine, naravno uz podršku pokojnog gospodina Brace Petkovića. Iako nisam još uvek kolorizovao baš sve fotografije koje sam sakupio a vezane su za glavnu trku GP ranga, uvek sam u potrazi za još jer svakako radim na tome da ih sve kolorizujem i retuširam ukoliko imaju oštećenja. Meni su potrebne u digitalnoj formi, sve što je vezano za trku, oko trke i za događaj generalno. Mnogo zahvalan unapred na pomoći da ovim hobi projektom objedinim i sačuvam deo srpske istorije u najboljem svetlu! Nekoliko fotografija koje sam kolorizovao.
  3. 5 points
    Axic

    Funny photos

  4. 4 points
    Axic

    Funny photos

  5. 4 points
    Grad na Delti ide preko 11 i to lagano. Ko kaze manje, laze. Pa Mito trosi oko 10L po Bgu a ne Delta
  6. 4 points
    Axic

    Funny photos

  7. 3 points
    Jedan savet: nikad ne prazniti rezervoar do kraja, zbog pumpe, mulja i svega. Ako već često sipaš, malo pre rezerve sipaš i miran si.
  8. 3 points
    Mesec dana od kupovine i prvih 3000 km. Prezadovoljan. Odličan 5.
  9. 3 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji16] Sent from my moto g(8) using Tapatalk
  10. 3 points
    Jedan mali DIY za sve vlasnike Giuliette koji su imali/imaju problem sa ventilatorom kabine pa da ne rastavljaju pola instrument table. Nakon dužeg stajanja auta nije mi radila ventilacija u kabini, kompresor klime je uredno uključivao, ali okretanje tipke ventilacije nije imalo utjecaja. Skoro sam naručio novi otpornik, ali nije do njega, ventilator kabine je zablokirao u određenom položaju. Skine se filter kabine i otpornik, i dugom kacavidom se ručno zavrti ventilator par puta, nakon toga se vrati otpornik i filter i trebalo bi sve funkcionirati. Pa eto, ako nekome treba, možda uštedi vrijeme i novac. I jedna slika čisto da je tu, čekamo na remap pa će to biti to.
  11. 3 points
    037

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Imaš dva oprečna stava: bolje gume treba staviti napred (zbog kontrole, upravljivosti, manjeg podupravljanja, delimično proglisiravanja) i onaj po kom bolje idu pozadi (prevashodno zbog boljeg držanja pravca i smanjenja preupravljanja). Drugi je sada popularniji. Ja radim po prvom, mada mislim da neke male razlike među gumama ne igraju bitnu ulogu da bi brinuo. __________________ Postoji i, recimo, nadstav: gume uvek montirati onde gde su i bile kako bi se usled eventualnog neujednačenog trošenja na vreme uočili problemi sa trapom. Nekada je postojala i preporuka o rotaciji 5 guma (dakle i rezervne) prema određenim šemama i na različitim kilometražama... ali to pripada istoriji.
  12. 3 points
    Pa to je sasvim ok, to je oko 8.3 litara na 100km Grad oko 10, otvoreni oko 6. Od T-jeta, i tezine delte tesko manje i ocekivati...
  13. 3 points
    integralac

    Automobili venčanice

    Prodao sam 2 Jaguara u 2 dana, jedan sam cekao neko vreme a jedan mi je "otet" dan pre, tako da...
  14. 3 points
    Woodoo

    Preteča Formule 1 na Kalemegdanu

    Montiranje tribine u Pariskoj ulici, pripreme za jedinu zvaničnu trku koja se vozila za vreme Drugog svetskog rata, na današnji dan, 3. setpembra 1939, oko Kalemegdana. Herman Lang u Mercedesu na krivini kod Francuske ambasade. Lang je imao peh (kamenčić mu je razbio zaštitne naočari i povredio oko) pa je usmesto njega, trku u Mercedesovom bolidu sa brojem 2 nastavio rezervni vozač Valter Bojmer, no, ni on nije imao mnogo sreće, posle samo nekoliko krugova završio je trku izletanjem u drvored kraj Kule Nebojša. Nuvolarijev bolid (Auto-union "D") u Pariskoj ulici. Naš predstavnik Boško Milenković u svom (nekonkurentnom) Bugatiju, na uzbrdici kod Francuske ambasade. Zbog odustajanja jednog Mercedesovog bolida (Lang/Bojmer), Boško je zvanično bio četvrti (od petorice koji su startovali u trci) sa petnaestak krugova zaostatka. Naš predstavnik u klasi sportskih kola do 2100cm³, Beograđanin Lazar Radić, ćaska sa publikom na nezvaničnom treningu. Lazar je, nažalost, na prvom treningu izleteo sa staze, teško havarisao svoj auto, zbog toga nije učestvovao na zvaničnom treningu i zato nije mogao da nastupi na trci. Staza je bila prilagođena zahtevima trkača, na krivini kod Zoološkog vrta su obavljeni radovi, nasut je pesak i izveden kontra-nagib, zbog toga je tramvajski saobraćaj bio obustavljen desetak dana pre trke na linijama kod Kalemegdana Herman Miler, drugi vozač u Auto-unionu, zauzeo je treće mesto u trci, vozio je najbrži krug trke (1 minut i 14 sekundi, 136km/č) Pobednik trke Tacio Nuvolari sa beogradskom publikom, boks Auto-uniona u Pariskoj ulici. Boško Milenković u Bugatiju (sa kojim je nastupio i u trci oko Kalemegdana), snimak posle trke na Banjici, oktobar 1940. Umetničko viđenje trke, Nuvolari (pobednik) u Auto-unionu ispred drugoplasiranog Brauhiča u Mercedesu (autor Fabris Lašavan).
  15. 2 points
    Martin

    2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

    Održavanje Crome me je u 2021. godini, do oktobra, koštalo oko 100e mesečno.
  16. 2 points
    BaneAK74

    Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp

    Prodate felne alu 17 od Punta sto su mi ostale i kupljenje alu18 za letnji set
  17. 2 points
    vagenovac

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    "Oduvek" vazi da bolje gume idu nazad, tako je najbolje i najbezbednije ponasanje automobila prilikom kocenja i prolaska kroz krivine, pogotovo ako su uslovi smanjenog prianjanja, tipa kisa. Na ovim prostorima se odomacilo da bolje idu napred, zato sto je vecina automobila prednja vuca, a sa recimo losim zimskim gumama napred tesko ces se isparkirati po snegu, tesko ces kretati iz mesta, tesko uzbrdo, a stavljanjem novih guma napred dobijas mogucnost da se pokrenes iz mesta, sto je ljudima bilo najbitnije, a ne koliko bezbedna ce biti voznja i ponasanje prilikom kocenja i skretanja, vec samo da se kotrlja.
  18. 2 points
    Sta bre nije sektaski, je*o te FIAT .
  19. 2 points
    Hvala! Boško Milenković 1939, pre trke vrši generalne pripreme na svom Bugatiju u njegovoj garaži koju je imao u Knez Mihajlovoj ulici. Za ovu trku je specijalno poručio nov set Michelin guma iz Francuske. Fotografija iz 1940 na Banjici sa Boškom i Bugatijem, koju je postavio Wodoo, je fantastična. Gledaću da je što pre retuširam i postavim kući kao deo dekoracije! Mnogo je dobra. Nisam očekivao da ću pronaći par odličnih fotografija ovde tako spontano. Zamolio bih svakoga ako može da mi pomogne oko ovog projekta kolorizacije fotografija sa gran prija iz 1939. Želim da napravim još izložbi, a svakako i u gradu gde sada živim, pošto sam napustio Beograd pre 4 godine. Evo još jedne sa izgradnje tribina. Inače Fotografija na kojoj je Manfred iza njegovog bolida broj 6 je bila u kutiji čuvana preko 40 godina i ja sam je prvi put prezentovao javno nakon kolorizacije. Posudio mi je kolekcionar iz Beograda koji inače i ne skuplja uopšte fotografije automobila niti tu tematiku uopšte.
  20. 2 points
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Poenta Huntera je da simulira putno opterecenje na gumi+felni. Tj. dinamicko opterecenje tocka u voznji, a ne samo staticko, zato je toliko i efikasan. A felne mozes i sam da vidis golim okom na balanserci da li su jajaste (bacaju gore-dole) ili krive u srcu (bacaju levo-desno). Ovi koji rade felne, imaju i komparatere sa kojima se vidi bas u detalje. Jesu li ti ostali stari tockovi da probas sa njima? Ako gadjas best buy (cena-kvalitet), zadnjih godina svakako Kleber Krisalp HP3 (ili brat blizanac BF Goodrich g-Force Winter 2). Ili mozda nesto skuplja Hankook Winter i-cept RS2. Sve imaju vrlo dobre rezultate i na suvom i mokrom. Ako se otvaras malo vise za premium, na zadnjim testovima se u tim uslovima izdvaja Dunlop (Winter Sport 5 ili Winter Response 2), Alpin 6, cak i Blizzak LM005 u nekim dimenzijama...
  21. 2 points
    Sta ocekivati od takvih ljudi koji i kad hvale u najbolju ruku obican prosecan auto opisuju ga kao najnovijeg rols rojsa ili bentlija gde je sve savrseno, osim par mana koje i nisu mane vec ih njihova prefinjena cula jedva primete ponekad
  22. 1 point
    Sigurno je već godinu dana na oglasima. Meračio sam da ga kupim ocu, ali je u međuvremenu dobio Stila. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17547886/fiat-croma-16i-54000tm?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0
  23. 1 point
    Tako i radim. Mozda sam 2, 3 puta praznio skroz, sto zbog merenja potrosnje, sto zbog problematike koju sam imao oko prvog (jutarnjeg) paljenja, o kojoj se pisalo u jednoj od tema. Uglavnom potrosim 3/4 rezervoara, pa onda sipam
  24. 1 point
    dach@

    Moto GP: Počinje nova sezona

    Ducati saopštio koji timovi dobijaju koju verziju motora. Fabrički vozači,Pramak i jedan motor za Rosijev tim Vr-46 to su verzije za 2022. Motore iz 2021 Vr-46 1 motor i Gresini tim 2 motora.
  25. 1 point
    dekirs

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    @ISV_01 Za reklamaciju krivih guma iskljucivo izvestaj sa Huntera. Ako u Coningu utvrde da je guma kriva, trazis im to i dalje juris reklamaciju tamo gde si kupio.
  26. 1 point
    silenci

    WRC automobili

    https://www.wrc.com/en/results-standings/championship-standings/seasons/championship-standings/season-2021/wrc/ Sebastian Ozije po 8mi put postao svetski šampio,svaka mu cast
  27. 1 point
    Ja mislim da nema prodavnice auto delova ili kozmetike koja ne drži čistač kočnica. Ja sam prošli put uzeo u Uradi sam - Motipov, mislim da košta oko 500 kinti konzerva od 500ml (ili 400, nemoj me držati za reč). I svaki proizvođač ga ima, ne moraš neki posebno da gledaš. Odlična stvar, i ima bezbroj primena. Može i kao dobar čistač felni da posluži, ali je greota, jer brzo isparava pa ne stižeš da očistiš. Stara garda mehaničara ga je obožavala jer može da se koristi i kad auto presisa, pa ubrizgaš malo u usis i auto lakše upali. Moj drug mehaničar, koji mi inače i održava kola je to lično primenio kada sam jednom menjao filter goriva na Ford Tourneu.
  28. 1 point
    Uzeo sam pre par dana Taurus All Season u originalnoj dimenziji za G 225/45/17, prodaju se takođe kao Tigar i Riken pod istim imenom. Atraktivna šara, G sada izgleda super i zimi i leti. Razmišljao sam da li da uzmem njih za 6000 Dinara ili Michelin CrossClimate koje su 13000 Dinara i odlučio sam da ću da testiram najjeftinije AS gume da vidim iz ličnog iskustva vredi li taj koncept uopšte, jer Michelin kao najskuplji mora da radi relativno dobro i u to nisam sumnjao, ali hteo sam da probam potencijalno najlošiju opciju pa da stvorim neko mišljenje. Za sada sam ih probao na hladno-suvo i hladno-mokro, pod ovim okolnostima guma radi za šta je plaćena bez da sam primetio išta posebno drugačije. Ne čujem nikakvu buku osim uobičajene, malo sam je nasilovao na suvom i mokrom, takođe sve normalno, subjektivno možda i bolje nego normalno. Često se noću penjem na Pančevački most onim kružnim penjanjem iz bivšeg 29. i tu ova guma drži kao i letnja kad je toplo vreme (i do 80kmh, pssst). Da su mi ih zamenili tokom noći ne bih primetio. Ostaje da se vidi kako će da se ponaša na snegu i kad dođe minus, takođe šta će se dešavati leti pri velikim brzinama i visokim temperaturama, ali te informacije ću dopuniti za par meseci. Za sada sve horor priče deluju pomalo neosnovano, ali test je tek počeo pa ćemo videti do leta hoće li ostati na autu ili ići u oglase. Realno, za 200 Eura dobiti 4 nove gume i ne menjati ih 5 ili 6 sezona po dva puta je samo po sebi veliki plus, pa i ako se pokažu kao smeće neće ta škola uopšte skupo koštati.
  29. 1 point
    Da, baš čudno mesto ...
  30. 1 point
    moron

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    "Kupljen nov u Srbiji". https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/19026385/honda-cr-v-15-crv Ali, odavno tradicionalno za Japance, nešto lošiji kvalitet laka i malo slabija galvanizacija. Gde god ga i najmanje ogrebeš, odmah se javi površinska korozija.
  31. 1 point
    PremieRacing

    Automobili venčanice

    Taj! Mada me loži ono njegovo zadnje konkavno staklo, samo zato bi i njega kupio i uvek bi parkirao u rikverc ispod prozora...
  32. 1 point
    Normalna potrošnja za TJeta. Probaj običan 95, ne moraš uvek 100 da sipaš. Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk
  33. 1 point
    To je potrosnja za T-Jet. Sve normalno
  34. 1 point
    Milutinac

    Automobili venčanice

    Koji li je taj jedan uljez??? Da nije slucajno...kur...FRANCUSKI POLU-PROIZVOD???
  35. 1 point
  36. 1 point
    ''Mućke'' - žuti auto na tri točka i predmeti iz serije na aukciji U čast obeležavanja 40. godina od početka snimanja popularne britanske serije ''Mućke'' koja je imala ogromnu popularnost, za 26. novembar 2021. godine zakazana je aukcija u Hanamu, predgrađu engleskog grada Bristola. Na aukciji će biti ponuđen oko 150 različitih predmeti iz serije među kojima je i žuti automobil na tri točka, koji je bio službeno vozilo Del Boja i Rodnija, koji su maštali da budu milioneri. ''Među predmetima koji će se naći na aukciji su medalje ujaka Alberta, koje je zaslužio tokom rata. Očekivana cena za njih je od 4.000 do 6.000 funti (4.700-7.150 evra). Čuveni žuti automobil koji je vozio Del Boj biće ponuđen za cenu od 15.000 do 20.000 funti (18.000 do 24.000 evra). preuzeto sa - Auto Blog
  37. 1 point
    Služba radi! Drug Đura ga je izmomenta precaspitao!
  38. 1 point
    Mislim da se naknadno ipak dozvao pameti i odlučio da sačuva barem onu drugu ruku Sada je to najtiše vozilo, sa motorom bez bilo kakvih vibracija ... ( " Prilažem izvinjotinu i povlačim prethodni post! Ne možete shvatiti koliko sam srećan što sam pogrešio. Nema vibracije u ubrzanju i auto uopšte nije bučan. Za čas je sa 120 na 165 (nisam probao brže) i nema nikakve neuobičajene buke i vibracije - ide savršeno. Čak na 165 nema ni neke buke u kabini... Iskreno, malo mi laknulo jer ipak se ovako nešto očekuje od Toyote, a ovo prthodno napisano je bilo više jadanje na prvu loptu nego iznošenje relevantnih činjenica. Baš mi je drago da je ovako!" )
  39. 1 point
    Lepe fotke, lepa i lokacija svakako za sve nas koji volimo brdovite terene. Ako mogu da iskoristim priliku da se umešam u temu sa par sličica, sa telefona na žalost ne ponesoh apartat, od pre dva vikenda sa tornika.
  40. 1 point
    totti

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ja iz sopstvenog iskustva mogu da kažem da je ponekad dobar vulkanizer i dobro održavana i servisirana mašina bolja varijanta od hantera [emoji846] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  41. 1 point
    Kacim svasta, pa evo i par slika nase prelepe Srbije ovog vikenda. Jedan od najlepsih vidikovaca u zemlji, na vrhu planine Kablar. Meni najatraktivnija fotka koju sam napravio, panoramska slika Ovcarsko-kablarske klisure. U sredini Ovcar, na levo puca pogled preko meandara Zapadne Morave i Vujna ka Gornjem Milanovcu. A na desno ka Pozegi i Uzicu: Uglavnom sam ranije isao i peo se leti, pesaka, iz Ovcar Banje, kada je vidljivost odlicna. Ovog puta smo svratili kolima, posto sam odgledao par emisija gde sam video da su delimicno sredili i asfaltirali prilaz sa suprotne, pitomije strane planine i napravili veliki parking za automobile i autobuse. Tako da je ova kasno-jesenja izmaglica samo napravila dodatni dozivljaj uzivo i dala dodatni smek fotografijama. Samo da napomenem da slike zaista ni izbliza ne mogu da docaraju lepotu pejzaza i masivnost Ovcara, Kablara i Morave koja izmedju vijuga i pravi meandre. Iskrena preporuka svratiti i uveriti se u lepotu uzivo. "Pojedinacne" fotke, pogled na meandre Zapadne Morave i Cacak koji se nazire nizvodno: Planina Ovcar preko puta (nesto ispod 1000 mnm): Pogled na Ovcar Banju sa Kablara: Pogled preko izmaglice uzvodno - ka Pozegi, Uzicu, Zlatiboru: Severna, pitomija strana Kablara, pogled sa vrha: Orijentacija i nadmorske visine planina u regionu, sema postavljena takodje na vrhu planine. Lepo je locirati i videti blize vrhove: Trenuci "umetnicke" inspiracije tokom penjanja do vrha: Deonica autom, prilaz sa severne strane: Pomenuti asfaltiran prilaz vrhu, sredjeni parkinzi za automobile i autobuse (druga slika): Do vrha je sada od parkinga nekih 600m, doduse dobrog uspona. Koji je lepo ispracen putokazima, info i edukativnim tablama: Za entuzijaste (isao sam kao mladji par puta), uvek postoje planinarske staze sa suprotne, strme strane, iz same Ovcar Banje. Gde postoji nekih 10-15 oznacenih staza razlicite tezine. Pojedine su i opasne, a zavisno od duzine i kondicije, stize se za od 50 min do 2h: Spustanje ka Ovcar Banji, uskim asfaltiranim putem, koji je u stvari trasa stare zeleznicke pruge uskog koloseka. Na deonici od par km uz Moravu, prolazi se i kroz par starih, zeleznickih tunela. Neverovatno koliko su uski i niski, kroz njih je svojevremeno saobracao Cira, na putu ka Zapadnoj Srbiji i Sarajevu: I za kraj, ako je jos neko ljubitelj gradjevine kao ja - radovi na novoj deonici autoputa Preljina-Pozega. Koji se na deonici od Preljine do Pakovraca i ulaza u tunel Laz (2800 m) evidentno blize kraju. Crvenim sam iscrtao putanju od Preljine (gore), kroz mini-tunel u Trbusanima, preko Zapadne Morave, pa sve do ulaza u planinu Jelicu i pomenuti tunel Laz. Sa vrha Kablara se uzivo fantasticno lepo vidi, na slici slabije pa zumirajte koliko je forum dozvolio (crtao sam pored trase da se vide objekti). U povratku kuci smo prosli upravo pored radova na iskljucenju u Pakovracu (most preko Morave i ukljucenje na magistralu ka Uzicu, druga slika): Prelepa priroda, iskrena preporuka za obilazak. I za one koji vole pesacenje, a i za ostale za koje je uradjen solidan, asfaltiran pristup maltene do samog vrha. Lepo je videti i evidentno veci broj ljudi sa decom na planini, na cistom vazduhu (za razliku od ranije). Da ne zaboravim, posto nisam slikao zbog guzve - na samom vidikovcu je napravljena ogradjena terasa, sredjeni pristupi, napravljena pristupna ograda, tako da je sve sada neuporedivo bezbednije, cak i za decu. Pozitivna stvar je sto se planina polako popularizuje, negativna sto samim tim ima manje mira, netaknute prirode i uzivanja u tisini i neverovatnom pogledu.
  42. 1 point
    MiloshBg

    Punto Evo 1.3 mjet

    1.3 mjt nema propisani period zamene lanca. Menja se onog trenutka kada pocne da se cuje i tada ga treba uraditi sto pre. Inace ako se normalno eksploatise i redovno menja ulje, lanac lagano traje i preko 200.000 km.
  43. 1 point
    dach@

    Moto GP: Počinje nova sezona

    Moto GP Ducati pobednik u šampionatu konstruktora
  44. 1 point
    Dale

    2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

    Ja sam jedino koristio grejace sedista kada sam se vracao sa fizikalne terapije za ledja. Tada je bas prijalo, inace ih ne volim nesto dok zena kuka sto ih nema na novom autu. Na pasatu je malte ne bilo ukljuceno non stop kod suvozaca zimi Takodje nije lose kada vozis burek iz pekare, stavis na suvozacevo sediste da se ne hladi
  45. 1 point
    darkmanzr

    Suzuki SX4 S-Cross

  46. 1 point
    Prinova u voznom parku, Mini One 1.4 D, mjenjač Getrag sa 6 brzina, odmah je išao remap na 100 konja, imao je neke seljačke naljepnice na haubi koje su skinute, čitav auto ispoliran kao i farovi, stavljena nova zadnja svjetla, popravljen mehanizam sjedala... Po trapu je dobar, trebam dvije unutarnje kugle promjeniti, prošli vlasnik je zadnja ramena promjenio i sva 4 amortizera, i vanjske kugle na ramenima. Auto je kao karting, tvrd, nema naginjanja, direktan volan, imaš osjećaj da može podnijeti još 100 konja snage... Za ženski dio obitelji je i ovako dovoljno.
  47. 1 point
    Dale

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Nepoznaro poreklo oglasa...
  48. 1 point
    darkman14

    Fiat Bravo 1.2 16V 2001

    Ako budeš uzimao od Maree odmah i sočiva zameni. Tipa 25 eur su bixenon a razlika je evidentna
  49. 1 point
    Zvezdo

    Alfa Romeo 147 Q2

    nije lose ni bavarsku fasadu da stavis na farove! neki kukaju da slabo svetli i silne novce daju da bolje svetli a ti bi jos i tamnu foliju stavljao! zaista ne razumem!
  50. 1 point
    YUgisa

    HHO Generator projekat

    Nadam se da ova profesija i bavljenje ne znaci da ustvari proizvodis i prodajes HHO uredjaje jer onda sve postaje jasnije
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...