Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/23/21 in all areas
-
7 points
Alfa Romeo 147 Q2
neshaoct and 6 others reacted to nemke for a post in a topic
Malo da obnovim temu.. Ima par novina na kolima za ovih par meseci sto me nema na forumu ali na inter svratim kad imam vremena. Odakle poceti? Dugo sam jurio ove felne i napokon su moje top stanje samo gume da uzmem i krace ventile. Inace ovo je Q2 et32 8j 5x98 koja je isla na GT moja omiljena Jurim neke dobre gume 215/40/18 ili 225/40/18 Zimski set sam peskirao i farbao kod Pistrea na Medaku. Speedline 7J 5x98 17 na zimskim gumama 215/45/17 Trenutno se radi usisna grana skida se plasticna sa klapnama i stavlja se aluminijumska sa 140ks Menja sedesna poluosovina i stavlja se nov zglob i nove mazetne sa lagerom. Skidam moju i stavljam stari tip na srafove: Levu poluosovinu sam ostavio moju ali sam zamenio krst i mazetnu. Menja se i letva volana koja je dobila malo lufta i kad se vec radi nek se radi. -
6 points
Preteča Formule 1 na Kalemegdanu
PremieRacing and 5 others reacted to Boris Zonjić for a post in a topic
Moje poštovanje svima, imam pitanje za @Woodoo -a: Da li je ovo sve što poseduješ od fotografija vezano za Belgrade grand prix i za Boška Milenkovića ili imaš još ili možda poznaješ nekoga ko ima još fotografija sa ovog događaja? Zovem se Boris i imao sam izložbu kolorizovanih fotografija u muzeju automobila pre dve godine, naravno uz podršku pokojnog gospodina Brace Petkovića. Iako nisam još uvek kolorizovao baš sve fotografije koje sam sakupio a vezane su za glavnu trku GP ranga, uvek sam u potrazi za još jer svakako radim na tome da ih sve kolorizujem i retuširam ukoliko imaju oštećenja. Meni su potrebne u digitalnoj formi, sve što je vezano za trku, oko trke i za događaj generalno. Mnogo zahvalan unapred na pomoći da ovim hobi projektom objedinim i sačuvam deo srpske istorije u najboljem svetlu! Nekoliko fotografija koje sam kolorizovao. -
5 points
-
4 points
-
4 pointsGrad na Delti ide preko 11 i to lagano. Ko kaze manje, laze. Pa Mito trosi oko 10L po Bgu a ne Delta
-
4 points
-
3 points
Lancia Nuova Delta 1.4 T-Jet 150 KS - prevelika potrošnja?
djomla and 2 others reacted to TheWickerMan for a post in a topic
Jedan savet: nikad ne prazniti rezervoar do kraja, zbog pumpe, mulja i svega. Ako već često sipaš, malo pre rezerve sipaš i miran si. -
3 points
2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort
alfini0507 and 2 others reacted to Martin for a post in a topic
Mesec dana od kupovine i prvih 3000 km. Prezadovoljan. Odličan 5. -
3 points
Funny photos
Kosta Smosta and 2 others reacted to neshtry for a post in a topic
[emoji16] Sent from my moto g(8) using Tapatalk -
3 points
Grande Punto Sporting > Alfa Romeo GT > Alfa Romeo Giulietta
stex_pb and 2 others reacted to DiscoVolante for a post in a topic
Jedan mali DIY za sve vlasnike Giuliette koji su imali/imaju problem sa ventilatorom kabine pa da ne rastavljaju pola instrument table. Nakon dužeg stajanja auta nije mi radila ventilacija u kabini, kompresor klime je uredno uključivao, ali okretanje tipke ventilacije nije imalo utjecaja. Skoro sam naručio novi otpornik, ali nije do njega, ventilator kabine je zablokirao u određenom položaju. Skine se filter kabine i otpornik, i dugom kacavidom se ručno zavrti ventilator par puta, nakon toga se vrati otpornik i filter i trebalo bi sve funkcionirati. Pa eto, ako nekome treba, možda uštedi vrijeme i novac. I jedna slika čisto da je tu, čekamo na remap pa će to biti to. -
3 pointsImaš dva oprečna stava: bolje gume treba staviti napred (zbog kontrole, upravljivosti, manjeg podupravljanja, delimično proglisiravanja) i onaj po kom bolje idu pozadi (prevashodno zbog boljeg držanja pravca i smanjenja preupravljanja). Drugi je sada popularniji. Ja radim po prvom, mada mislim da neke male razlike među gumama ne igraju bitnu ulogu da bi brinuo. __________________ Postoji i, recimo, nadstav: gume uvek montirati onde gde su i bile kako bi se usled eventualnog neujednačenog trošenja na vreme uočili problemi sa trapom. Nekada je postojala i preporuka o rotaciji 5 guma (dakle i rezervne) prema određenim šemama i na različitim kilometražama... ali to pripada istoriji.
-
3 points
Lancia Nuova Delta 1.4 T-Jet 150 KS - prevelika potrošnja?
DiscoVolante and 2 others reacted to Milutinac for a post in a topic
Pa to je sasvim ok, to je oko 8.3 litara na 100km Grad oko 10, otvoreni oko 6. Od T-jeta, i tezine delte tesko manje i ocekivati... -
3 points
Automobili venčanice
PremieRacing and 2 others reacted to integralac for a post in a topic
Prodao sam 2 Jaguara u 2 dana, jedan sam cekao neko vreme a jedan mi je "otet" dan pre, tako da... -
3 points
Preteča Formule 1 na Kalemegdanu
Boris Zonjić and 2 others reacted to Woodoo for a post in a topic
Montiranje tribine u Pariskoj ulici, pripreme za jedinu zvaničnu trku koja se vozila za vreme Drugog svetskog rata, na današnji dan, 3. setpembra 1939, oko Kalemegdana. Herman Lang u Mercedesu na krivini kod Francuske ambasade. Lang je imao peh (kamenčić mu je razbio zaštitne naočari i povredio oko) pa je usmesto njega, trku u Mercedesovom bolidu sa brojem 2 nastavio rezervni vozač Valter Bojmer, no, ni on nije imao mnogo sreće, posle samo nekoliko krugova završio je trku izletanjem u drvored kraj Kule Nebojša. Nuvolarijev bolid (Auto-union "D") u Pariskoj ulici. Naš predstavnik Boško Milenković u svom (nekonkurentnom) Bugatiju, na uzbrdici kod Francuske ambasade. Zbog odustajanja jednog Mercedesovog bolida (Lang/Bojmer), Boško je zvanično bio četvrti (od petorice koji su startovali u trci) sa petnaestak krugova zaostatka. Naš predstavnik u klasi sportskih kola do 2100cm³, Beograđanin Lazar Radić, ćaska sa publikom na nezvaničnom treningu. Lazar je, nažalost, na prvom treningu izleteo sa staze, teško havarisao svoj auto, zbog toga nije učestvovao na zvaničnom treningu i zato nije mogao da nastupi na trci. Staza je bila prilagođena zahtevima trkača, na krivini kod Zoološkog vrta su obavljeni radovi, nasut je pesak i izveden kontra-nagib, zbog toga je tramvajski saobraćaj bio obustavljen desetak dana pre trke na linijama kod Kalemegdana Herman Miler, drugi vozač u Auto-unionu, zauzeo je treće mesto u trci, vozio je najbrži krug trke (1 minut i 14 sekundi, 136km/č) Pobednik trke Tacio Nuvolari sa beogradskom publikom, boks Auto-uniona u Pariskoj ulici. Boško Milenković u Bugatiju (sa kojim je nastupio i u trci oko Kalemegdana), snimak posle trke na Banjici, oktobar 1940. Umetničko viđenje trke, Nuvolari (pobednik) u Auto-unionu ispred drugoplasiranog Brauhiča u Mercedesu (autor Fabris Lašavan). -
2 points
2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort
horvat and one other reacted to Martin for a post in a topic
Održavanje Crome me je u 2021. godini, do oktobra, koštalo oko 100e mesečno. -
2 points
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp
Reacher Gilt and one other reacted to BaneAK74 for a post in a topic
Prodate felne alu 17 od Punta sto su mi ostale i kupljenje alu18 za letnji set -
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Axic and one other reacted to vagenovac for a post in a topic
"Oduvek" vazi da bolje gume idu nazad, tako je najbolje i najbezbednije ponasanje automobila prilikom kocenja i prolaska kroz krivine, pogotovo ako su uslovi smanjenog prianjanja, tipa kisa. Na ovim prostorima se odomacilo da bolje idu napred, zato sto je vecina automobila prednja vuca, a sa recimo losim zimskim gumama napred tesko ces se isparkirati po snegu, tesko ces kretati iz mesta, tesko uzbrdo, a stavljanjem novih guma napred dobijas mogucnost da se pokrenes iz mesta, sto je ljudima bilo najbitnije, a ne koliko bezbedna ce biti voznja i ponasanje prilikom kocenja i skretanja, vec samo da se kotrlja. -
2 points
Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti
bane1321 and one other reacted to Ivan for a post in a topic
Sta bre nije sektaski, je*o te FIAT . -
2 points
Preteča Formule 1 na Kalemegdanu
Milutinac and one other reacted to Boris Zonjić for a post in a topic
Hvala! Boško Milenković 1939, pre trke vrši generalne pripreme na svom Bugatiju u njegovoj garaži koju je imao u Knez Mihajlovoj ulici. Za ovu trku je specijalno poručio nov set Michelin guma iz Francuske. Fotografija iz 1940 na Banjici sa Boškom i Bugatijem, koju je postavio Wodoo, je fantastična. Gledaću da je što pre retuširam i postavim kući kao deo dekoracije! Mnogo je dobra. Nisam očekivao da ću pronaći par odličnih fotografija ovde tako spontano. Zamolio bih svakoga ako može da mi pomogne oko ovog projekta kolorizacije fotografija sa gran prija iz 1939. Želim da napravim još izložbi, a svakako i u gradu gde sada živim, pošto sam napustio Beograd pre 4 godine. Evo još jedne sa izgradnje tribina. Inače Fotografija na kojoj je Manfred iza njegovog bolida broj 6 je bila u kutiji čuvana preko 40 godina i ja sam je prvi put prezentovao javno nakon kolorizacije. Posudio mi je kolekcionar iz Beograda koji inače i ne skuplja uopšte fotografije automobila niti tu tematiku uopšte. -
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Siciliano and one other reacted to Ivan for a post in a topic
Poenta Huntera je da simulira putno opterecenje na gumi+felni. Tj. dinamicko opterecenje tocka u voznji, a ne samo staticko, zato je toliko i efikasan. A felne mozes i sam da vidis golim okom na balanserci da li su jajaste (bacaju gore-dole) ili krive u srcu (bacaju levo-desno). Ovi koji rade felne, imaju i komparatere sa kojima se vidi bas u detalje. Jesu li ti ostali stari tockovi da probas sa njima? Ako gadjas best buy (cena-kvalitet), zadnjih godina svakako Kleber Krisalp HP3 (ili brat blizanac BF Goodrich g-Force Winter 2). Ili mozda nesto skuplja Hankook Winter i-cept RS2. Sve imaju vrlo dobre rezultate i na suvom i mokrom. Ako se otvaras malo vise za premium, na zadnjim testovima se u tim uslovima izdvaja Dunlop (Winter Sport 5 ili Winter Response 2), Alpin 6, cak i Blizzak LM005 u nekim dimenzijama... -
2 points
Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti
Dzimbo and one other reacted to vagenovac for a post in a topic
Sta ocekivati od takvih ljudi koji i kad hvale u najbolju ruku obican prosecan auto opisuju ga kao najnovijeg rols rojsa ili bentlija gde je sve savrseno, osim par mana koje i nisu mane vec ih njihova prefinjena cula jedva primete ponekad -
1 point
Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa
horvat reacted to siemprerosso for a post in a topic
Sigurno je već godinu dana na oglasima. Meračio sam da ga kupim ocu, ali je u međuvremenu dobio Stila. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17547886/fiat-croma-16i-54000tm?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0 -
1 point
Lancia Nuova Delta 1.4 T-Jet 150 KS - prevelika potrošnja?
TheWickerMan reacted to Fiica for a post in a topic
Tako i radim. Mozda sam 2, 3 puta praznio skroz, sto zbog merenja potrosnje, sto zbog problematike koju sam imao oko prvog (jutarnjeg) paljenja, o kojoj se pisalo u jednoj od tema. Uglavnom potrosim 3/4 rezervoara, pa onda sipam -
1 pointDucati saopštio koji timovi dobijaju koju verziju motora. Fabrički vozači,Pramak i jedan motor za Rosijev tim Vr-46 to su verzije za 2022. Motore iz 2021 Vr-46 1 motor i Gresini tim 2 motora.
-
1 point@ISV_01 Za reklamaciju krivih guma iskljucivo izvestaj sa Huntera. Ako u Coningu utvrde da je guma kriva, trazis im to i dalje juris reklamaciju tamo gde si kupio.
-
1 pointhttps://www.wrc.com/en/results-standings/championship-standings/seasons/championship-standings/season-2021/wrc/ Sebastian Ozije po 8mi put postao svetski šampio,svaka mu cast
-
1 point
Kako skinuti farbu, mrlje od ulja, katrana, smolu od bora, tragove markera...
shortee reacted to siemprerosso for a post in a topic
Ja mislim da nema prodavnice auto delova ili kozmetike koja ne drži čistač kočnica. Ja sam prošli put uzeo u Uradi sam - Motipov, mislim da košta oko 500 kinti konzerva od 500ml (ili 400, nemoj me držati za reč). I svaki proizvođač ga ima, ne moraš neki posebno da gledaš. Odlična stvar, i ima bezbroj primena. Može i kao dobar čistač felni da posluži, ali je greota, jer brzo isparava pa ne stižeš da očistiš. Stara garda mehaničara ga je obožavala jer može da se koristi i kad auto presisa, pa ubrizgaš malo u usis i auto lakše upali. Moj drug mehaničar, koji mi inače i održava kola je to lično primenio kada sam jednom menjao filter goriva na Ford Tourneu. -
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Nikola 1.6 reacted to alfaholic for a post in a topic
Uzeo sam pre par dana Taurus All Season u originalnoj dimenziji za G 225/45/17, prodaju se takođe kao Tigar i Riken pod istim imenom. Atraktivna šara, G sada izgleda super i zimi i leti. Razmišljao sam da li da uzmem njih za 6000 Dinara ili Michelin CrossClimate koje su 13000 Dinara i odlučio sam da ću da testiram najjeftinije AS gume da vidim iz ličnog iskustva vredi li taj koncept uopšte, jer Michelin kao najskuplji mora da radi relativno dobro i u to nisam sumnjao, ali hteo sam da probam potencijalno najlošiju opciju pa da stvorim neko mišljenje. Za sada sam ih probao na hladno-suvo i hladno-mokro, pod ovim okolnostima guma radi za šta je plaćena bez da sam primetio išta posebno drugačije. Ne čujem nikakvu buku osim uobičajene, malo sam je nasilovao na suvom i mokrom, takođe sve normalno, subjektivno možda i bolje nego normalno. Često se noću penjem na Pančevački most onim kružnim penjanjem iz bivšeg 29. i tu ova guma drži kao i letnja kad je toplo vreme (i do 80kmh, pssst). Da su mi ih zamenili tokom noći ne bih primetio. Ostaje da se vidi kako će da se ponaša na snegu i kad dođe minus, takođe šta će se dešavati leti pri velikim brzinama i visokim temperaturama, ali te informacije ću dopuniti za par meseci. Za sada sve horor priče deluju pomalo neosnovano, ali test je tek počeo pa ćemo videti do leta hoće li ostati na autu ili ići u oglase. Realno, za 200 Eura dobiti 4 nove gume i ne menjati ih 5 ili 6 sezona po dva puta je samo po sebi veliki plus, pa i ako se pokažu kao smeće neće ta škola uopšte skupo koštati. -
1 pointDa, baš čudno mesto ...
-
1 point"Kupljen nov u Srbiji". https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/19026385/honda-cr-v-15-crv Ali, odavno tradicionalno za Japance, nešto lošiji kvalitet laka i malo slabija galvanizacija. Gde god ga i najmanje ogrebeš, odmah se javi površinska korozija.
-
1 point
Automobili venčanice
horvat reacted to PremieRacing for a post in a topic
Taj! Mada me loži ono njegovo zadnje konkavno staklo, samo zato bi i njega kupio i uvek bi parkirao u rikverc ispod prozora... -
1 point
Lancia Nuova Delta 1.4 T-Jet 150 KS - prevelika potrošnja?
Fiica reacted to TheWickerMan for a post in a topic
Normalna potrošnja za TJeta. Probaj običan 95, ne moraš uvek 100 da sipaš. Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk -
1 pointTo je potrosnja za T-Jet. Sve normalno
-
1 point
Automobili venčanice
PremieRacing reacted to Milutinac for a post in a topic
Koji li je taj jedan uljez??? Da nije slucajno...kur...FRANCUSKI POLU-PROIZVOD??? -
1 point
-
1 point''Mućke'' - žuti auto na tri točka i predmeti iz serije na aukciji U čast obeležavanja 40. godina od početka snimanja popularne britanske serije ''Mućke'' koja je imala ogromnu popularnost, za 26. novembar 2021. godine zakazana je aukcija u Hanamu, predgrađu engleskog grada Bristola. Na aukciji će biti ponuđen oko 150 različitih predmeti iz serije među kojima je i žuti automobil na tri točka, koji je bio službeno vozilo Del Boja i Rodnija, koji su maštali da budu milioneri. ''Među predmetima koji će se naći na aukciji su medalje ujaka Alberta, koje je zaslužio tokom rata. Očekivana cena za njih je od 4.000 do 6.000 funti (4.700-7.150 evra). Čuveni žuti automobil koji je vozio Del Boj biće ponuđen za cenu od 15.000 do 20.000 funti (18.000 do 24.000 evra). preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointSlužba radi! Drug Đura ga je izmomenta precaspitao!
-
1 pointMislim da se naknadno ipak dozvao pameti i odlučio da sačuva barem onu drugu ruku Sada je to najtiše vozilo, sa motorom bez bilo kakvih vibracija ... ( " Prilažem izvinjotinu i povlačim prethodni post! Ne možete shvatiti koliko sam srećan što sam pogrešio. Nema vibracije u ubrzanju i auto uopšte nije bučan. Za čas je sa 120 na 165 (nisam probao brže) i nema nikakve neuobičajene buke i vibracije - ide savršeno. Čak na 165 nema ni neke buke u kabini... Iskreno, malo mi laknulo jer ipak se ovako nešto očekuje od Toyote, a ovo prthodno napisano je bilo više jadanje na prvu loptu nego iznošenje relevantnih činjenica. Baš mi je drago da je ovako!" )
-
1 pointLepe fotke, lepa i lokacija svakako za sve nas koji volimo brdovite terene. Ako mogu da iskoristim priliku da se umešam u temu sa par sličica, sa telefona na žalost ne ponesoh apartat, od pre dva vikenda sa tornika.
-
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Nikola 1.6 reacted to totti for a post in a topic
Ja iz sopstvenog iskustva mogu da kažem da je ponekad dobar vulkanizer i dobro održavana i servisirana mašina bolja varijanta od hantera [emoji846] Sent from my SM-G770F using Tapatalk -
1 point
Zapadna Srbija - Mokra Gora / Tara / Tornik / Kablar
pilgrim011 reacted to Ivan for a post in a topic
Kacim svasta, pa evo i par slika nase prelepe Srbije ovog vikenda. Jedan od najlepsih vidikovaca u zemlji, na vrhu planine Kablar. Meni najatraktivnija fotka koju sam napravio, panoramska slika Ovcarsko-kablarske klisure. U sredini Ovcar, na levo puca pogled preko meandara Zapadne Morave i Vujna ka Gornjem Milanovcu. A na desno ka Pozegi i Uzicu: Uglavnom sam ranije isao i peo se leti, pesaka, iz Ovcar Banje, kada je vidljivost odlicna. Ovog puta smo svratili kolima, posto sam odgledao par emisija gde sam video da su delimicno sredili i asfaltirali prilaz sa suprotne, pitomije strane planine i napravili veliki parking za automobile i autobuse. Tako da je ova kasno-jesenja izmaglica samo napravila dodatni dozivljaj uzivo i dala dodatni smek fotografijama. Samo da napomenem da slike zaista ni izbliza ne mogu da docaraju lepotu pejzaza i masivnost Ovcara, Kablara i Morave koja izmedju vijuga i pravi meandre. Iskrena preporuka svratiti i uveriti se u lepotu uzivo. "Pojedinacne" fotke, pogled na meandre Zapadne Morave i Cacak koji se nazire nizvodno: Planina Ovcar preko puta (nesto ispod 1000 mnm): Pogled na Ovcar Banju sa Kablara: Pogled preko izmaglice uzvodno - ka Pozegi, Uzicu, Zlatiboru: Severna, pitomija strana Kablara, pogled sa vrha: Orijentacija i nadmorske visine planina u regionu, sema postavljena takodje na vrhu planine. Lepo je locirati i videti blize vrhove: Trenuci "umetnicke" inspiracije tokom penjanja do vrha: Deonica autom, prilaz sa severne strane: Pomenuti asfaltiran prilaz vrhu, sredjeni parkinzi za automobile i autobuse (druga slika): Do vrha je sada od parkinga nekih 600m, doduse dobrog uspona. Koji je lepo ispracen putokazima, info i edukativnim tablama: Za entuzijaste (isao sam kao mladji par puta), uvek postoje planinarske staze sa suprotne, strme strane, iz same Ovcar Banje. Gde postoji nekih 10-15 oznacenih staza razlicite tezine. Pojedine su i opasne, a zavisno od duzine i kondicije, stize se za od 50 min do 2h: Spustanje ka Ovcar Banji, uskim asfaltiranim putem, koji je u stvari trasa stare zeleznicke pruge uskog koloseka. Na deonici od par km uz Moravu, prolazi se i kroz par starih, zeleznickih tunela. Neverovatno koliko su uski i niski, kroz njih je svojevremeno saobracao Cira, na putu ka Zapadnoj Srbiji i Sarajevu: I za kraj, ako je jos neko ljubitelj gradjevine kao ja - radovi na novoj deonici autoputa Preljina-Pozega. Koji se na deonici od Preljine do Pakovraca i ulaza u tunel Laz (2800 m) evidentno blize kraju. Crvenim sam iscrtao putanju od Preljine (gore), kroz mini-tunel u Trbusanima, preko Zapadne Morave, pa sve do ulaza u planinu Jelicu i pomenuti tunel Laz. Sa vrha Kablara se uzivo fantasticno lepo vidi, na slici slabije pa zumirajte koliko je forum dozvolio (crtao sam pored trase da se vide objekti). U povratku kuci smo prosli upravo pored radova na iskljucenju u Pakovracu (most preko Morave i ukljucenje na magistralu ka Uzicu, druga slika): Prelepa priroda, iskrena preporuka za obilazak. I za one koji vole pesacenje, a i za ostale za koje je uradjen solidan, asfaltiran pristup maltene do samog vrha. Lepo je videti i evidentno veci broj ljudi sa decom na planini, na cistom vazduhu (za razliku od ranije). Da ne zaboravim, posto nisam slikao zbog guzve - na samom vidikovcu je napravljena ogradjena terasa, sredjeni pristupi, napravljena pristupna ograda, tako da je sve sada neuporedivo bezbednije, cak i za decu. Pozitivna stvar je sto se planina polako popularizuje, negativna sto samim tim ima manje mira, netaknute prirode i uzivanja u tisini i neverovatnom pogledu. -
1 point1.3 mjt nema propisani period zamene lanca. Menja se onog trenutka kada pocne da se cuje i tada ga treba uraditi sto pre. Inace ako se normalno eksploatise i redovno menja ulje, lanac lagano traje i preko 200.000 km.
-
1 pointMoto GP Ducati pobednik u šampionatu konstruktora
-
1 pointJa sam jedino koristio grejace sedista kada sam se vracao sa fizikalne terapije za ledja. Tada je bas prijalo, inace ih ne volim nesto dok zena kuka sto ih nema na novom autu. Na pasatu je malte ne bilo ukljuceno non stop kod suvozaca zimi Takodje nije lose kada vozis burek iz pekare, stavis na suvozacevo sediste da se ne hladi
-
1 point
-
1 point
Grande Punto Sporting > Alfa Romeo GT > Alfa Romeo Giulietta
Dzimbo reacted to DiscoVolante for a post in a topic
Prinova u voznom parku, Mini One 1.4 D, mjenjač Getrag sa 6 brzina, odmah je išao remap na 100 konja, imao je neke seljačke naljepnice na haubi koje su skinute, čitav auto ispoliran kao i farovi, stavljena nova zadnja svjetla, popravljen mehanizam sjedala... Po trapu je dobar, trebam dvije unutarnje kugle promjeniti, prošli vlasnik je zadnja ramena promjenio i sva 4 amortizera, i vanjske kugle na ramenima. Auto je kao karting, tvrd, nema naginjanja, direktan volan, imaš osjećaj da može podnijeti još 100 konja snage... Za ženski dio obitelji je i ovako dovoljno. -
1 pointNepoznaro poreklo oglasa...
-
1 point
Fiat Bravo 1.2 16V 2001
Street Racer Boy reacted to darkman14 for a post in a topic
Ako budeš uzimao od Maree odmah i sočiva zameni. Tipa 25 eur su bixenon a razlika je evidentna -
1 point
Alfa Romeo 147 Q2
Reacher Gilt reacted to Zvezdo for a post in a topic
nije lose ni bavarsku fasadu da stavis na farove! neki kukaju da slabo svetli i silne novce daju da bolje svetli a ti bi jos i tamnu foliju stavljao! zaista ne razumem! -
1 pointNadam se da ova profesija i bavljenje ne znaci da ustvari proizvodis i prodajes HHO uredjaje jer onda sve postaje jasnije
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".