Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/21/21 in all areas

  1. 11 points
    darkman14

    Funny photos

  2. 10 points
    horvat

    Funny photos

  3. 7 points
    Tadej

    Funny photos

    Print za kafanu... Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. 7 points
    dach@

    Funny photos

  5. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  6. 5 points
    Axic

    Funny photos

  7. 4 points
    deda_bojan

    Fiat Fiorino 1.3 mjet

    Pozdrav svima Nakon što je konačno došao u moj posed, da predstavim i ja svog Fiata. U pitanju je Fiorino 1.3 mjet iz 2013. godište, uzet za posao. Iako već imamo jednog Fiata u porodici, ovo je prvi pravi, s obzirom da je Scudo samo rebrendirani Peugeot Expert. Uzet iz uvoza direktno od gore za ok cenu, ali odmah po dolasku se vidi da to što su motor tamo upalili ništa ne znači - zagušen dpf, turbina, set kvačila, podloška na dizni. Radi se jedno po jedno, pa će se srediti. Izvlači ga najviše što ima ful opremu za taj model - start/stop, parking senzori, grejači sedišta, tempomat, MF volan. Za sada jedino nisam uspeo da pokrenem bluetooth povezivanje sa telefonom, ali videću šta kaže dijagnostika, možda taj modul zeza jer vidim da treba da se radi Proxy alignment. Nadam se da ćemo se što manje družiti oko problema, a više oko nekih zanimljivih stvari. Slike kad je došao u Srbiju.
  8. 4 points
    Evo Nijemci počeli masovno kupovati all season gume, često i kineske, pa ja evo ne govorim da su siromašno tržište. Što se tiče Tipa, a to je tema, njemu prodaja ide odlično i još uvijek dosta muku muče ili su na rubu proizvodnih kapaciteta. Ne znam tko je rekao, je li @horvat ili @neshaoct. Da se Tipo dosta čeka. Kažem nije čudno jer ubijaju sa prodajom limuzinske izvedbe, prije svega Turska. Njima je bitno da u ukupnom zbroju prodaja Tipa ne šteka, a bome ne šteka. No sa vremenom sam pročitao različite komentare. Recimo da je Tipo rang Dacie. No različitih komentara će biti. Nije to neka novost.
  9. 3 points
    neshaoct

    F1: Katar 2021

    E, da je samo kaciga
  10. 3 points
    moron

    2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

    Održavanje ovog vozila (kao i bilo kog drugog vozila ) je u periodu garancije jeftino ako se čovek godišnjim kilometrima potpuno uklapa u godišni ritam iz plana održavanja (što sa ovom konkretnom dačijom i jeste slučaj). Ovaj plan Dačije je optimalan (najniži je trošak redovnog održavanja) samo ako godišnje prelazite 30 hiljada kilometara. U toj (idealnoj) varijanti, 90 hiljada km ćeš preći uz samo tri redovna servisa. Budeš li prelazio 15 hiljada godišnje, za 90 hiljada ćeš imati šest redovnih servisa, a najjeftniji godišnji servis je 22.950 (oko 195 evra), pri čemu ne znam koliko bi u varijanti rtima po 15 kkm godišnje za to vreme (90 kkm) imao tih jeftinijih, a koliko onih skupljih servisa. Kao ni kada je "veliki servis" kod tog motora (na koliko godina), a čak i da ima sistem razvoda sa lancem, ima tu posle par godina svakako zamena PK kaiša i španera, a možda i antifriza. Ali, kako rekoh, nje to problem samo dačije (suviše optimističan i ideaan plan održavanja koji se predočava kupcu pri kupovini), tako je kod svih brendova. Svi gledaju da ti "prećute" (pri kupovini) neke bitne stvari oko redovnog održavanja i da te "zavrnu" (posle). p.s. izvinjavam se ako je O.T.
  11. 3 points
    dach@

    Funny photos

  12. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  13. 2 points
    Kacim svasta, pa evo i par slika nase prelepe Srbije ovog vikenda. Jedan od najlepsih vidikovaca u zemlji, na vrhu planine Kablar. Meni najatraktivnija fotka koju sam napravio, panoramska slika Ovcarsko-kablarske klisure. U sredini Ovcar, na levo puca pogled preko meandara Zapadne Morave i Vujna ka Gornjem Milanovcu. A na desno ka Pozegi i Uzicu: Uglavnom sam ranije isao i peo se leti, pesaka, iz Ovcar Banje, kada je vidljivost odlicna. Ovog puta smo svratili kolima, posto sam odgledao par emisija gde sam video da su delimicno sredili i asfaltirali prilaz sa suprotne, pitomije strane planine i napravili veliki parking za automobile i autobuse. Tako da je ova kasno-jesenja izmaglica samo napravila dodatni dozivljaj uzivo i dala dodatni smek fotografijama. Samo da napomenem da slike zaista ni izbliza ne mogu da docaraju lepotu pejzaza i masivnost Ovcara, Kablara i Morave koja izmedju vijuga i pravi meandre. Iskrena preporuka svratiti i uveriti se u lepotu uzivo. "Pojedinacne" fotke, pogled na meandre Zapadne Morave i Cacak koji se nazire nizvodno: Planina Ovcar preko puta (nesto ispod 1000 mnm): Pogled na Ovcar Banju sa Kablara: Pogled preko izmaglice uzvodno - ka Pozegi, Uzicu, Zlatiboru: Severna, pitomija strana Kablara, pogled sa vrha: Orijentacija i nadmorske visine planina u regionu, sema postavljena takodje na vrhu planine. Lepo je locirati i videti blize vrhove: Trenuci "umetnicke" inspiracije tokom penjanja do vrha: Deonica autom, prilaz sa severne strane: Pomenuti asfaltiran prilaz vrhu, sredjeni parkinzi za automobile i autobuse (druga slika): Do vrha je sada od parkinga nekih 600m, doduse dobrog uspona. Koji je lepo ispracen putokazima, info i edukativnim tablama: Za entuzijaste (isao sam kao mladji par puta), uvek postoje planinarske staze sa suprotne, strme strane, iz same Ovcar Banje. Gde postoji nekih 10-15 oznacenih staza razlicite tezine. Pojedine su i opasne, a zavisno od duzine i kondicije, stize se za od 50 min do 2h: Spustanje ka Ovcar Banji, uskim asfaltiranim putem, koji je u stvari trasa stare zeleznicke pruge uskog koloseka. Na deonici od par km uz Moravu, prolazi se i kroz par starih, zeleznickih tunela. Neverovatno koliko su uski i niski, kroz njih je svojevremeno saobracao Cira, na putu ka Zapadnoj Srbiji i Sarajevu: I za kraj, ako je jos neko ljubitelj gradjevine kao ja - radovi na novoj deonici autoputa Preljina-Pozega. Koji se na deonici od Preljine do Pakovraca i ulaza u tunel Laz (2800 m) evidentno blize kraju. Crvenim sam iscrtao putanju od Preljine (gore), kroz mini-tunel u Trbusanima, preko Zapadne Morave, pa sve do ulaza u planinu Jelicu i pomenuti tunel Laz. Sa vrha Kablara se uzivo fantasticno lepo vidi, na slici slabije pa zumirajte koliko je forum dozvolio (crtao sam pored trase da se vide objekti). U povratku kuci smo prosli upravo pored radova na iskljucenju u Pakovracu (most preko Morave i ukljucenje na magistralu ka Uzicu, druga slika): Prelepa priroda, iskrena preporuka za obilazak. I za one koji vole pesacenje, a i za ostale za koje je uradjen solidan, asfaltiran pristup maltene do samog vrha. Lepo je videti i evidentno veci broj ljudi sa decom na planini, na cistom vazduhu (za razliku od ranije). Da ne zaboravim, posto nisam slikao zbog guzve - na samom vidikovcu je napravljena ogradjena terasa, sredjeni pristupi, napravljena pristupna ograda, tako da je sve sada neuporedivo bezbednije, cak i za decu. Pozitivna stvar je sto se planina polako popularizuje, negativna sto samim tim ima manje mira, netaknute prirode i uzivanja u tisini i neverovatnom pogledu.
  14. 2 points
    Mislim da je kolega sve uklopio odlično. Na tu kilometražu najbolji je nov auto + plin. Da vozi polovnog dizela servis bi mu bio oko 60-70 evra minimum, a radio bi ga na 10-15.000km. Znači minimum bi dao 120e, moguće i 180e za jedan interval kod Dačije. Što neko reče, uz bolju potrošnju i manju cenu plina, itekako će se isplatiti. Naravno, Dačija nije Audi, ali mislim da Martinu više znači pouzdanost i bezbrižnost novog auta! Koliko videh iz opisa na početku, vrlo korektan auto!
  15. 2 points
    shuxx

    Z10 by Shuxx

    Još pre par meseci sam imao sa Z10 jednu offroad vožnju jer smo išli šumskim putem ka Jastrepcu. Klirens je bio dobar, ali je trebao još veći, tako da sam zakačio i oštetio zaštitu odozdo. Tražeći neko jeftino rešenje našao sam traku koja je samolepiva, a služi kao hidroizolacija cevovoda, tj gasovoda. Dobih za Dž par metara. I danas po lepom vremenu zalepih. Takođe, palo je i detaljno pranje auta kao i voskiranje, u cilju zaštite farbe. Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  16. 2 points
    stex_pb

    Funny photos

    Ovako sam ja punio, doduše akumulator. Samo da ima za jedno paljenje, da ne skidam ;D
  17. 2 points
    Glup sam, priznajem Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
  18. 1 point
    siemprerosso

    Fiat Punto Twinair 0.9 100ks

    Evo reših da predstavim i ja svog Punta. Zapravo, auto je uzet za suprugu, za po gradu od kuće do posla. Ali me je, nakon par vožnji i navikavanja na motor uverio da on može da bude pravi mali porodični auto. Oduševljen sam motorom, veoma lepo povlači i agilan je, uz karakterističan zvuk zbog kog sam se najpre brinuo, a kasnije nam je baš prirastao k srcu. Auto je 2015. god, i prešao je 75000km. Ima solidan paket opreme, mada bez multimedije, sa manuelnom klimom i manuelnim podizačima pozadi. Oprema inače i nije bila prioritet prilikom kupovine, ali smo gledali da ima parking senzore pozadi, menjač sa 6 brzina, i tempomat. Enterijer je kao nov, i sve na njemu je manje više fabričko. Jedino što nema Bluetooth, zbog poziva. Ima onaj socket u koji ulazi Blue & Me navigacija i multimedija, ali nisam siguran - hoće li auto kad kupim taj uređaj imati BT i da li ću moći da povežem telefon sa njim radi razgovora? Nije prvi (pa ni drugi) auto u porodici, i prvi je Italijan posle dugo vremena. Pre njega sam vozio Stila, u periodu 2011- 2013, a ranije još Punta keca . Ne vidim da ljudi mnogo pišu o ovom twinair motoru, i nadam se da će da služi lepo. Vidim da ga preko hvale. Auto je prešao nekih 1000km i za to vreme nije potrošio ni malo ulja. Radi mirno i tiho kad je zagrejan, bučniji je kad je hladan, ali nije kao Peglica, kao što sam čitao po netu. Ništa bučniji nije od trocilindraša koji konkurenti imaju (Pežo, VW). Kad se stisne gas ima taj reski zvuk koji mi se sviđa. Veoma lako dođe do 150km/h recimo, ali se vidi da to nije njegova teritorija. Ne toliko zbog motora koliko zbog buke koja dolazi sa podvozja i od vetra. Istini za volju, na 150 auto je unutra miran, ništa ne trese. Ne sviđa mi se pozicija sedenja (previsoka za moj ukus), i to što suvozačevo mesto ne može po visini da se pomera. Takođe, priključak od 12V je mnogo plići u odnosu na ostale automobile koji su u dvorištu (Reno, Audi, Pežo, Ford, Nisan). Nije u pitanju nagomilano đubre od upotrebe upaljača, dno priključka je čisto. Ovo mi je bio problem i sa Stilom, i ne znam što se Fiat ne pozabavi time. Takođe mi se ne sviđa ni to što ima H4 sijalice, umesto duplih šolja fara sa H7 sijalicama recimo.
  19. 1 point
  20. 1 point
    shuxx

    Z10 by Shuxx

    Bas sam se toga setio, i znam da nova kola zaštitis odozdo, dodatno. Ali, dobio sam od izvođača radova koji postavljaju cevovod, gasovod. Fakat je da niti znam naziv ove trake, nit mogu da pitam jer sam ovo uzeo pre mesec dana.... Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  21. 1 point
    moron

    Z10 by Shuxx

    Odlična traka. Gde to ima da se kupi ? I kako se to tačno zove? Ima da oblepim celi pod auta p.s. Sreća, kada si zakačio kamen, tebi ipak nije oštećenje došlo do metala.
  22. 1 point
    shuxx

    Z10 by Shuxx

    Fucking high resolution... [emoji28] Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  23. 1 point
    dach@

    Rosi može opet da pobeđuje

    Najveći
  24. 1 point
    dach@

    F1: Katar 2021

    Trka rezultat. Svaka čast za Alonsa
  25. 1 point
    ISV_01

    Potreban limar - iskustva

    @Nemanja342 Potreban limar, iskustva Unazad par stranica imas par limara najskorije napisana. Opet zavisno u kom si delu BGa, prelistaj temu
  26. 1 point
    dach@

    F1: Katar 2021

    Max kažnjen minus 5 pozicija zbog nepoštovanja duple žute zastave. Botas je dobio minus 3 pozicije zbog nepoštovanja samo žute zastave. Kaznu je izbegao Karlos Sainc. Novi startni poredak
  27. 1 point
    neshaoct

    Rosi može opet da pobeđuje

    Rosi odvozio poslednju trku i u suzama završio karijeru On je jedini koji je osvajao titule, njih devet, u sve četiri klase, vozio u 44.4% od svih GP šampionata u istoriji, ostvario ukupno 115 pobeda i 235 podijuma. I oni koji ne znaju za MotoGP, znaju za Rosija:
  28. 1 point
    Ivan BG

    Po još koji Bravisha da se negde uglavi

    Na Wagenu se to radi kulturno, na dugme za reset dnevne kilometraze....kakvi 7 puta gas i 6 puta kocnicu i 13 puta kontakt...ko to da popamti.
  29. 1 point
    @stex_pb Uobicajena razlika je do 3%. Cak ti to pise i u MES, kada odaberes prikaz kilometraze u motornom ECU:
  30. 1 point
    Licno sam i uzivo vidjao verzije sa koznom tablom, piano black konzolom i sivim krakom volana. Jedna (dve) slike, 1000 reci: A ovaj drugi mozda moze da bude i farban, previse mi je nesto glossy. Pogledaj i uzivo, isto je kao na Bravu - ako je nesto prckano oko volana, obicno ima probusene 2 rupice sa obe strane volana (crvene strelice), gde se provlaci alat za skidanje airbag-a sa kopci (plave strelice). Kod starijih airbag moze da se otkaci i sa zadnje strane, ali treba da se kupusa. Ako su te tackice spolja punktovane, znaci da verovatno nista nije dirano:
  31. 1 point
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    8500km, montirane zimske gume, malo slikica noću ,sunčanja danju I GIF LED farova na osvetljenom parkingu.
  32. 1 point
    Markoni Bg

    O akumulatorima...

    Ako je punjac onaj pametni iz lidla ili neki slican nece da startuje punjenje ako je napon akumulatora ispod cini mi se 7V za akumulator od 12V, jer smatra da je ostecen.Mislim da on ima neku mirnu struju kojom po malo dopunjava akumulator dok ne prebaci prag za punjenje ali to zna da potraje dosta dugo.Skoro sam dobio takav punjac i jednom prijatelju sam trebao da napum akumulator koji je bio skroz prazan i nije moglo sa njim i nisam imao vremena da se zanimam nego sam ga prikljucio na pravljeni punjac sa trafoom koji ne pita mnogo i ne pravi se pametan nego napuni aku cak je lampica (oko) na kraju pozelenelo
  33. 1 point
    djomla

    Gedora stajling

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  34. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    [emoji202] Sent from my iPhone using Tapatalk
  35. 1 point
    Andrija93

    Nuova Tipo

    Evo slika malo i sa moje strane, pokusao sam da slikam iz sto vise uglova zbog boje, posto nisam vidjao ni na netu nesto puno slika u ovakvoj boji.
  36. 1 point
    neshtry

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    https://www.facebook.com/1702047586673312/posts/3038564033021654/?sfnsn=mo Ako niste znali koji je vodeći brend guma [emoji23]... Sent from my moto g(8) using Tapatalk
  37. 1 point
    The Punisher

    Lincoln istorijat

  38. 1 point
    Zatezac je mogao da izadje jos otprilike 1/3,a lanac je mogao rukom da se pritisne otprilike 1cm,lancanici nisu bili nazubljeni.Uglavnom zamenio sam ceo set,lanac,lancanici,klizaci,zatezac i semering.Set je placen 9600 dinara skf,uzeo u gazeli.I glavna stvar..Nestalo je ovo zvonjenje sa snimka
  39. 0 points
    U utorak kraj ovogodišnje proizvodnje 500L-a u Kragujevcu Kako je rečeno novinskoj agenciji Beta u sindikatu ''Nezavisnost'', privodi se kraju ovogodišnja proizvodnja vozila u Fiatu, koja bi trebalo da bude zvanično završena do utorka. Prema rečima predsednika sindikata Zorana Stanića, radiće se i u ponedeljak i eventualno prva smena u utorak. On kaže da se sada radi samo montaža vozila koja su preostala na traci, a da su radnici Lakirnice i Karoserije već završili svoj deo posla za 2021. godinu. Stanić je rekao da će sledeće sedmice radnici otići na pauzu sve do polovine januara 2022. godine. ''Za to vreme odsustvo će biti plaćeno, dok će u decembru radnici imati samo šest dana zimskog godišnjeg odmora'', objasnio je Stanić. preuzeto sa - Auto Blog
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...