Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/20/21 in all areas

  1. 5 points
    Nikola031

    Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport

    Auto ostavljen. Cekamo rasplet dogadjaja...
  2. 5 points
    vagenovac

    2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

    Glavna razlika izmedju novog auta i polovnjaka je u garanciji, ako odbacis garanciju onda si se upucao u stopalo kupovinom novog auta.
  3. 4 points
    Kod nas vazi i dalje verovanje da sve ispod 2000 kubika nije motor. Iako sam i sam donekle pristalica toga, nova vozila su pokazala da to nikako nije tacno. A u slucaju da krenes sa 0km i nisi taksista, i nasvirani 1.0 ima da ti predje vise nego sto ces imati zelje da vozis taj auto.
  4. 4 points
    Dzimbo

    Funny photos

  5. 3 points
    siemprerosso

    Za nove članove

    Predstavih svoje vozilo, pa rekoh da predstavim i sebe. Pozdrav svim članovima foruma. Ja sam Đorđe iz Batajnice, 36 godina. Volim sve što se kreće na 4 točka a ima SUS motor u sebi (čast izuzecima). Ovde sam radi razmene iskustava, radoznalosti i želje za znanjem. Vlasnik sam Punta 0.9 twinair turbo 100ks. Nisam ovde jer mi treba neki deo ili usluga, niti prodajem i nudim bilo šta. Druženje i zabava pre svega.
  6. 2 points
    deda_bojan

    Fiat Fiorino 1.3 mjet

    Pozdrav svima Nakon što je konačno došao u moj posed, da predstavim i ja svog Fiata. U pitanju je Fiorino 1.3 mjet iz 2013. godište, uzet za posao. Iako već imamo jednog Fiata u porodici, ovo je prvi pravi, s obzirom da je Scudo samo rebrendirani Peugeot Expert. Uzet iz uvoza direktno od gore za ok cenu, ali odmah po dolasku se vidi da to što su motor tamo upalili ništa ne znači - zagušen dpf, turbina, set kvačila, podloška na dizni. Radi se jedno po jedno, pa će se srediti. Izvlači ga najviše što ima ful opremu za taj model - start/stop, parking senzori, grejači sedišta, tempomat, MF volan. Za sada jedino nisam uspeo da pokrenem bluetooth povezivanje sa telefonom, ali videću šta kaže dijagnostika, možda taj modul zeza jer vidim da treba da se radi Proxy alignment. Nadam se da ćemo se što manje družiti oko problema, a više oko nekih zanimljivih stvari. Slike kad je došao u Srbiju.
  7. 2 points
    silenci

    F1: Katar 2021

    https://pole-position.rs/ferrari-potvrdio-leclercu-je-pukla-sasija-na-kvalifikacijama/ e jebes takvu formulu,kad preko ivicnjaka pukne šasija,pa sta bi da se provoza Vinogradskom od NBG do Surcina
  8. 2 points
    Meni bode oči što dva filtera i otprašivanje kočnica (šta god to značilo) košta dodatnih 18.000 din. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  9. 2 points
    nije tigar ali slično
  10. 2 points
    Predstavljam svoj daily driver. Megana sam uvezao 2017. godine iz Dizeldorfa, kad je imao 20000km na satu. Sada ima 60000km. Ništa na njemu nije štucnulo, i sve je fabričko, osim akumulatora , pumpe za vodu (uradio sam veliki servis za svaki slučaj jer je auto stajao dugo). Pouzdan, udoban ekonomičan, lep. U dosta je jakom paketu opreme, što dosta pomaže kod toga da mi auto ne dosadi.
  11. 2 points
    neshaoct

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Auto Bild proglasio Hankook proizvođačem godine za 2021. u kategoriji pneumatika za sve sezone Zahvaljujući svojoj liniji pneumatika za sve sezone, Hankook je proglašen najboljim proizvođačem od strane vodećeg evropskog časopisa o automobilima, Auto Bild. Asortiman modela za sve sezone Hankook Kinergy 4S 2 uspeo je da pobedi na svakom relevantnom testiranju proizvoda koje sprovode najobuhvatniji evropski mediji o automobilima. Jedan od najvažnijih faktora odgovoran za ovaj uspeh je veoma visok stepen sigurnosti u svim vremenskim uslovima na testovima. Hankook je proglašen ''Proizvođačem godine za 2021'' od strane grupe Auto Bild u kategoriji testiranja pneumatika za sve sezone, čime je još jednom dokazao da njegovi premijum modeli za sve sezone poseduju visoke performanse. Urednici su doneli ovu odluku na osnovu rezultata sa prethodnih testova koje su sproveli Auto Bild i partnerski časopisi u 2021. Model Kinergy 4S 2 X, koji je osvojio prvo mesto na testu velikih SUV pneumatika za sve sezone koje organizuje Auto Bild, kao i Kinergy 4S 2, koji je zauzeo treće mesto na testu superpneumatika za sve sezone, zajedno su doprineli celokupnom ovogodišnjem plasmanu. ''Više od 20 godina nudimo svojim kupcima inovativne pneumatike visokih performansi za sve sezone, zbog čega bi se moglo reći da smo jedan od glavnih pionira u ovoj kategoriji proizvoda. Zbog toga mi je izuzetno drago što nas je časopis Auto Bild nagradio titulom proizvođača godine. Rezultati na nezavisnim testovima su pokazali da naša porodica Kinergy 4S nudi svestrane modele na koje se kupci mogu osloniti'', izjavio je Sanghon Li, predsednik kompanije Hankook Tire Europe. Kao SUV pneumatik za sve sezone, Kinergy 4S 2 je izuzetno svestran, jer kombinuje specifične karakteristike letnjih i zimskih pneumatika bez pada performansi u zavisnosti od temperature. Ujedno nudi visoku pouzdanost u mokrim, suvim i snežnim uslovima. Urednici nemačkog časopisa o automobilima Auto Bild Allrad proglasili su Hankook Kinergy 4S 2 X ovogodišnjim pobednikom na testiranju pneumatika za sve sezone. Svoju odluku su zaključili sledećim rečima: ''Zaista postoji! Taj jedan pneumatik koji će vam pružiti bezbednost u svim vremenskim uslovima. Hankook pneumatik koji je pobedio na testu predstavlja izvanredan kompromis'', (10/2021). Suvišno je reći da verzija modela Kinergy 4S 2 za putnička vozila takođe nudi visok stepen pouzdanosti u mokrim, suvim i snežnim uslovima, što je moguće zahvaljujući direkcionoj šari. Zaporni blokovi u vidu slova V uvek pružaju izvanrednu stabilnost pri vožnji. Njih dopunjuju dva izuzetno široka, dvostepena glavna žleba za drenažu, koji omogućavaju oticanje vode sa strane čak i kod obilnih kiša. Sistem drenaže tako sprečava akvaplaning. Osim toga, omogućava efikasno izbacivanje bljuzgavice iz šara. Ova svojstva podržava smesa gazećeg sloja izrađena od veoma obogaćenog silikon-polimera. Jedan od razloga zbog koga ovaj materijal nudi tako dobro prianjanje u mokrim uslovima je visok sadržaj prirodnih ulja i smola. PR saopštenje
  12. 2 points
  13. 2 points
    Evo cenovnika pa sami procenite. Smatram da je ovo skupo. Samo servis tng uređaja je 7500 dinara, a menja se jedan filter (koji košta par stotina dinara). Garancija traje 5 godina. Razmišljao sam o održavanju u sopstvenoj režiji, ali opet smatram da je ipak isplativo ići u ovlašćeni servis tih pet godina. Jer, šta u slučaju otkaza nekog dela?
  14. 2 points
    I onda ja iz mog CROSSa sednem u megana 3 karavana I GTa I apsolutno ništa ne vidim pozadi a kad je sedište slušteno I zvaljeno, I napred asfalt ne vidim jedno 20m[emoji16] Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  15. 2 points
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    8500km, montirane zimske gume, malo slikica noću ,sunčanja danju I GIF LED farova na osvetljenom parkingu.
  16. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  17. 2 points
  18. 1 point
    Martin

    2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

    Nakon 4 meseci čekanja, došao je i taj dan - da se jedan Logan izveze iz salona. :to: U pitanju je Logan treće generacije. U comfort nivou opreme, sa dodatim paketom "Vozač" (keyless, električna ručna) i "Zima" (automatska klima, grejanje sedišta). Motor 1.0 sa fabričkim plinom je ono što me je oduševilo. Nisam primetio da oseti brdo, ali gubi dah preko 120 km/h, što mi nije toliko bitno jer 90% km napravim na magistrali. U suštini, nema nekakvo impresivno ubrzanje (oko 12 sec do 100km/h), ali su međuubrzanja odlična. Pre Logana, da ne kažem - Dačije, vozio sam Cromu sa 150 ks, očekivao sam daleko manje perfomanse, ali nije baš tako. Zvarte se iova tri cilindra baš baš ozbiljno. Oseti se manja snaga u ECO modu, ali nije strašno. Enterijer je odličan. Kvalitet je na vrlo-dobrom nivou. Sedišta su komforna. Oblik sedišta je odličan. Nedostatak je nepostojanje plastičnih pragova, nema osvetljanja kasete :bullshit:....i tako, vidi se štednja na nekim detaljima, za koje sam znao kada sam uplaćivao avans i koje mi ne smetaju, ali trebalo bi napomenuti. Naravno, oseti se razlika u ponašanju na putu između Crome i Logana - što je logično, jer su različita klasa. Potrošnja - sa Fruškom Gorom i malo oštrijom vožnjom - 6,9 litara plina na 100. Ili 5 litara benzina. Mislim da je to ipak sjajno. To je bilo prvo punjenje, videćemo u narednom periodu. Za sada sam oduševljen. Zaista, nisam očekivao toliko.
  19. 1 point
    siemprerosso

    Fiat Punto Twinair 0.9 100ks

    Evo reših da predstavim i ja svog Punta. Zapravo, auto je uzet za suprugu, za po gradu od kuće do posla. Ali me je, nakon par vožnji i navikavanja na motor uverio da on može da bude pravi mali porodični auto. Oduševljen sam motorom, veoma lepo povlači i agilan je, uz karakterističan zvuk zbog kog sam se najpre brinuo, a kasnije nam je baš prirastao k srcu. Auto je 2015. god, i prešao je 75000km. Ima solidan paket opreme, mada bez multimedije, sa manuelnom klimom i manuelnim podizačima pozadi. Oprema inače i nije bila prioritet prilikom kupovine, ali smo gledali da ima parking senzore pozadi, menjač sa 6 brzina, i tempomat. Enterijer je kao nov, i sve na njemu je manje više fabričko. Jedino što nema Bluetooth, zbog poziva. Ima onaj socket u koji ulazi Blue & Me navigacija i multimedija, ali nisam siguran - hoće li auto kad kupim taj uređaj imati BT i da li ću moći da povežem telefon sa njim radi razgovora? Nije prvi (pa ni drugi) auto u porodici, i prvi je Italijan posle dugo vremena. Pre njega sam vozio Stila, u periodu 2011- 2013, a ranije još Punta keca . Ne vidim da ljudi mnogo pišu o ovom twinair motoru, i nadam se da će da služi lepo. Vidim da ga preko hvale. Auto je prešao nekih 1000km i za to vreme nije potrošio ni malo ulja. Radi mirno i tiho kad je zagrejan, bučniji je kad je hladan, ali nije kao Peglica, kao što sam čitao po netu. Ništa bučniji nije od trocilindraša koji konkurenti imaju (Pežo, VW). Kad se stisne gas ima taj reski zvuk koji mi se sviđa. Veoma lako dođe do 150km/h recimo, ali se vidi da to nije njegova teritorija. Ne toliko zbog motora koliko zbog buke koja dolazi sa podvozja i od vetra. Istini za volju, na 150 auto je unutra miran, ništa ne trese. Ne sviđa mi se pozicija sedenja (previsoka za moj ukus), i to što suvozačevo mesto ne može po visini da se pomera. Takođe, priključak od 12V je mnogo plići u odnosu na ostale automobile koji su u dvorištu (Reno, Audi, Pežo, Ford, Nisan). Nije u pitanju nagomilano đubre od upotrebe upaljača, dno priključka je čisto. Ovo mi je bio problem i sa Stilom, i ne znam što se Fiat ne pozabavi time. Takođe mi se ne sviđa ni to što ima H4 sijalice, umesto duplih šolja fara sa H7 sijalicama recimo.
  20. 1 point
    Zagovornici „povišenih vozila“ ( SUV/krosover) će vam često reći da je jedna od prednosti tih vozila što vozači iz njih ( „zbog povišene pozicije sedenja“) imaju bolji pregled na okolinu oko sebe. To bi trebalo da znači i da će bolje, lakše ili ranije da uoče neku prepreku ili opasnost oko sebe i da će tako biti i aktivno bezbedniji (i oni, i svo oko njih ). Ali, da li je to UVEK zaista tako? Da li iz SUV /krosover vozila zaista lakše uočavamo ono što se nalazi u neposrednoj blizini oko Vašeg vozila ( psa, mačku ili šta drugo, a ne daj Bože, možda neko baš malo dete ). Donjim primerom ću pokazati da to ne mora da bude tako i da sama visina vozila ili povišena pozicija sedenja nisu nikakav garanat da ćete sa mesta vozača videti bolje okolinu neposredno oko Vašeg vozila. Sve zavisi od niza faktora. I tu pravila nema. I zato je na početku pomenuti argument potencijalno totalno promašen. I trebalo bi da glasi: „Može da bude, ali, ne mora da znači“. Pošto paralelno vozim 500L i Hondu CR-V ( slične su visine, 165 i 168 cm ), odavno sam primetio da se u gradskoj vožnji mnogo prijatnije osećam u Fiatu. Prijatnije jer iz Fiata bolje vidim okolinu oko samih kola. Što mi uliva osećaj veće sigurnosti. A da bih i pokazao (sebi) da to nije samo moja fikcija, uzeo sam flašu i postavio je na najmanju udaljenost od vozila na kojoj mogu da joj vidim "dno" sa mesta vozača i to: 1) levo od kola (posmatrano uz B stub ), 2) desno od kola, 3) napred levo ukoso (preko prednjeg levog "ćoška" vozila) i 4) napred desno ukoso (preko prednjeg desnog "ćoška" vozila). Eto ih 2-3 slike, da se vidi šta sam merio. Napominjem da su meni sedišta u vozača u oba vozila maksimalno spuštena ( tako i inače uvek sedim ), a bile bi izmerene neke druge vrednosti kada bih podigao sedišta, što bih i mogao ( jer u 500L iznad glave imam slobodnih oko 10 cm, a u CRV-u oko 5 cm ). Ali, mislim da bi izmerene razlike ostale. Elem, izmenere najmanje udaljenosti ( od granice gabarita vozlla do dva flaše) za 500L / CRV-a su sledeće: 1) levo: oko 120 / oko 150 cm 2) desno: oko 310 / oko 380 cm 3) napred levo ukoso: oko 320 / oko 440 cm i 4) napred desno ukoso: oko 360 / oko 500 cm. Znači, mrtvo polje kod CRV-a mi je u svakom smeru veće nego kod Fiata. Npr, udesno ukoso napred, kada mi se mrtvo polje kod CRVa uveća za 140 cm (sa 360 na 500), to je rast mrtvog polja za oko 38%. I samo slep to ne bi primetio. Toliko pogoršanje preglednosti "na blizu". Za sve to je kriv kako oblik karoserije ( jer je i sama hauba SUV vozila na kraju vozila na većoj visini u odnosu na tlo i duža je ), tako i staklene površine ( npr. kod 500L su prednji bočni prozori oko 6 cm "viši" nego na CRVu ( 44/38 cm, mereno na istom mestu u odnosu na B stub i moju glavu dok uobičajeno sedim)). Dakle, nema dileme da sama visina vozila ili sama povišena pozicija sedenja nisu uvek garant da ćete neposredno oko Vašeg vozila i videti bolje. Pri čemu bi u onih gore pomenutih 140 cm “razlike” (većeg) mrtvog polja svašta moglo da se sakrije. Bez obzira na klasu kojoj pripada i na dimenzije (pa i visinu vozila), svako vozilo je u vezi gore iznetog priča za sebe. Svako vozilo ima svoje oblike i svoje parametere koji utiču na to koliko ćete dobro sa pozicije vozača videti prepreke u neposrednoj blizini vozila. Pravila nema. Mislite o tome, pa i onda kada budete kupovali SUV/krosoveru u ubedjenju da ćete tako imati bolju preglednost na svet oko Vas. Možda hoćete, ali, možda i nećete. Ne kažem da bi bilo celishodno da u auto salon ponesete jednu flašu i metar, ali, ko zna …
  21. 1 point
    Ivan

    Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir 16v

    Na MultiAir Turbo stavljamo obicno fabricki preporucene NGK IKR9J8 (Iridium Laser), cena je 1500-1700 din. Na atmo verziji MultiAir po fabrici ide NGK DCPR7E (N10), koje su duplo jeftinije. Identicne idu na najobicniji 1.4 FIRE atmosferac u 500L, Tipu...
  22. 1 point
    bane1321

    2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

    Tek sad videh temu! Pa da čestitam kolega i da te super služi!
  23. 1 point
    vicent

    F1: Katar 2021

    E taj sa pederskom kacigom je osvojio 102 pol pozicije [emoji1320]
  24. 1 point
    djole81ar

    Fiat Tipo HB CROSS

    Dosta detalja koji baš dodaju lepom izgledu auta... Jel on ima onaj dugački kačket-spojler kao na sport paketu?
  25. 1 point
    silenci

    F1: Katar 2021

    bravo za Alpine,oba vozaca u Q3,dok je ferari bas spor,zamalo i Sainz da ostane u Q2,srecom Perez isto spor .Mercedes,tj onaj sto ima pedersku kacigu,ima da bude najbrzi,al navijamo ua Maksa da bude najbrzi
  26. 1 point
    rocket

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    Za kvantaš dušu dalo
  27. 1 point
    Branislav

    Gedora stajling

    U to kakvi smo tigrovi ne bih ulazio, ali ovakvi tigrovi ne leze ni jednom Italijanskom autu.. A posebno ne stilu, fin primerak gedorice...
  28. 1 point
    neshtry

    2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

    Jeste, Croma je turbo IE,a thema 8.32 Sent from my iPhone using Tapatalk
  29. 1 point
    Mislio sam na voznju u koloni ili pri nailasku na istu (ne kada si sam na putu). Bolja je preglednost preko ili kroz soferke nizih vozila ispred, zato sam i napomenuo "izvirivanje". Svako ima svoje ludilo - meni recimo smaranje po gradskim i drugim kolonama (uz muzikicu naravno), prekrati i procena sa distancom vozila ispred i igranje da ne pritisnem kvacilo . Kao da vozim automatik, samo zezanje sa gasom i kocnicom. Isto to na otvorenom putu (kada vozim iza "normalnog" auta) je naravno daleko preglednije kada sedim u SUV. Nego kada sam u mom Sportu zakucanom za patos, u kom jos prilicno zalegnem, pa jos sustignem neki SUV . Po default sam vec izbacen preko sredine puta u izvirivanju ispred, dok sa SUV mozes da prodjes i bez toga u koloni. Mada je i njih sve vise masovno na putevima, zato i rekoh da jedni drugima pocinju da "smetaju" po pitanju preglednosti pomenute iznad.
  30. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  31. 1 point
    FireFly je motor koji se ugradjuje vec 6. godinu , a znam npr. aftermarket cene konkretno za 500X u koji taj motor ide vec godinama (samo u jacoj verziji 1.0 120 sa istim obrtnim i u verziji 1.3). Koliko konkretno razliku u ceni delova za redovno odrzavanje benzinca ocekujes u zavisnosti od toga da li je motor stariji ili noviji, atmo ili turbo? Sem sto trocilindras ima svecicu manje? Za prethodnu verziju 1368 ccm bloka, (prvi) mali servis u ovlascenom ljudi sa Tipom 1.4 atmosfercem placaju u zadnje vreme uglavnom 13.000-14.000 dinara, u zavisnosti od toga sta koji servis menja. Isto to se menja na T-Jet, isto to menjam na MultiAir Turbo (jedino ide par dl vise ulja zbog MA), samo sto je cena npr. kod naseg Gorana nepunih 7.000 din. Prezvakana prica, da se ne ponavljamo, pa i ovde je par ljudi sa novim Tipom diskutovalo da razmisljaju da se u startu odreknu garancije i rade servise u samostalnoj reziji. E sad, tu je glavna kvaka jer je FIRE stari, jednostavan, najobicniji atmosferski motor, na kome tesko nesto skupo moze da otkaze. Dok su ove moderne turbo kosacice daleko slozenije (konkretno FireFly ima MultiAir 3. generacije, direktno ubrizgavanje sa pritiskom od 200 Bar, integrisan IC hladjen vodom, potpuno elektricni Wastegate ventil turba, alu blok i glavu)... Kad uporedis cene iznad, stoji da odrzavanjem u ovlascenom deru - ali time placas "kasko" na skupe komponente bar za tih par godina i miran si po tom pitanju. A ovde covek jos ima verziju sa fabrickim gasom. Da sam vec uzeo novo sa garancijom, a komplikovanije - za toliko ne bih ni razmisljao na tu temu. Upravo ovo sto i moj imenjak u postu iznad kaze.
  32. 1 point
    Ja sam za bojkot lopovluku
  33. 1 point
    Kako krosover/SUV može biti "pregledniji" u vangradskoj vožnji? Ja mislim da u vangradskoj samo manje dolazi do izražaja taj problem, ali, da krosover/SUV tu (u tim uslovima) nisu ni u kakvoj prednosti po pitanju preglednosti. Za vangradsku vožnju, ako se ne radi o vožnji nekim krividavim putem, dovoljan ti je pogled (ugao vidnog polja) i kao kroz puškarnicu bunkera Da, za preglednost "na blizu" (a i za sam ugao vidnog polja) je veoma važno i koliko su ti od glave udaljena stakla, što zavisi kako od samog oblika vozila, a može delom da zavisi i od konstitucije vozača i načina kako je podešeno sedište, pri čemu neki vole da naslon ledja izrazito zavale, kao da leže ( pa nekome skoro da B stb dodje pored same glave), kao da ih i ne interesuje da vide nešto baš blizu kola, već samo da kao "snajperisti" gledaju negde u daljinu
  34. 1 point
    ISV_01

    Fiat Tipo HB CROSS

    Ta nandzarasta boja bas izuva...
  35. 1 point
    Markoni Bg

    O akumulatorima...

    Ako je punjac onaj pametni iz lidla ili neki slican nece da startuje punjenje ako je napon akumulatora ispod cini mi se 7V za akumulator od 12V, jer smatra da je ostecen.Mislim da on ima neku mirnu struju kojom po malo dopunjava akumulator dok ne prebaci prag za punjenje ali to zna da potraje dosta dugo.Skoro sam dobio takav punjac i jednom prijatelju sam trebao da napum akumulator koji je bio skroz prazan i nije moglo sa njim i nisam imao vremena da se zanimam nego sam ga prikljucio na pravljeni punjac sa trafoom koji ne pita mnogo i ne pravi se pametan nego napuni aku cak je lampica (oko) na kraju pozelenelo
  36. 1 point
    siemprerosso

    Fiat Punto Twinair 0.9 100ks

    Evo sad žena dođe s posla pa sam čačkao malo da vidim može li se povezati. Ne izlazi mi dostupan BT uređaj na telefonu. Teta se oglašava, ali nudi kad kažem help (ono jeste mikrofon) opcije koje nemaju veze sa povezivanjem preko bluetootha. Ni u meni kad uđem u pairing, ne prijavljuje mi dostupan uređaj na fonu, ali mi izađe PIN na kontrolnoj tabli. Može li biti da se telefon može povezati samo preko kabla? Evo i par slika enterijera, mada je mračno dosta. I da, još jedna mana Puntu je što nema kabinska svetla pozadi, niti utičnicu.
  37. 1 point
    djomla

    Gedora stajling

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  38. 1 point
    Interesantno poredjenje i interesantno je procitati, hvala na trudu i volji da se podeli sa ostalima. Apsolutno je logicno (a i svako ce videti iz prakse) da tu nema bas univerzalnih pravila, kao sto neki apriori predstavljaju. I da sve zavisi od dizajna samog vozila, velicine stubova, visine pozicije sedenja, visine i oblika prozora, bocnih linija... Iako ih licno ne volim, sto se preglednosti tice, ono gde su Crossoveri neosporno zgodni je preglednost na samom putu. Ali i tu primecujem (kako se sve vise i vise mnoze), da se vozaci Crossovera mnogo vise "izviruju" nego ranije, jer je mnogo vise visokih vozila ispred njih. A i sam isto to, sve vise nego ranije, radim sa sluzbenom CX-5. Licno mi sve to ne predstavlja problem, priviknes se. Za u rikverc danas maltene nema vozila bez neke asistencije (parking senzori, kamera). Ono sto zna da bude nezgodno su danasnji masivni A stubovi (u kombinaciji sa retrovizorima), gde se po gradu lako sakrije pesak. Jedna od retkih pametnih primena ekrana koju sam u zadnje vreme video - ekran na A stubu, na koji projektuje kamera, pa deluje kao da je sam A stub providan i da ne postoji. Opet kazem, stvar ukusa - manja ili veca preglednost za toliko, nije nista sto bi mi pravilo problem ako mi se neko vozilo vizuelno svidja i lepo se vozi. Cak i vise volim usukanija vozila, sa nizim sedenjem, visokim bokovima i linijama prozora, gde te enterijer "obgrli" sa svih strana. Pomenuti modeli gde su ti ramena ili ne daj Boze grudi iznad donje linije prozora - nikada mi nisu delovali ni privlacno ni bezbedno.
  39. 1 point
    - Kontinental Assistance d.o.o. Novi Sad, PIB 111102608 Osnovano 10/2018., prihod u 2018. godini je bio 8.579 evra, u 2019. prihod 58.822 evra, u 2020. prihod 52.594 evra. Jedan Nikola ima 66.7% vlasništva, a jedan Novak 33.3%. Direktor je Nikola. Postoji još jedna firma: - Pomoć na putu Kontinental d.o.o., sedište takođe u Novom Sadu, PIB 111622474 Osnovano 9/2019. prihod u 2019. godini 31.167 evra, a u 2020. godini 39.454 evra. Taj isti Nikola ima 50% ove firme, a preostalih 50% i funkciju direktora ima jedan Željko.
  40. 1 point
    Meni je dosta toga novo, ali informacija da se Tipo kao model 'gasi' 2024 i još bolje da je trebalo da se ugasi 2022 mi je strašna. Pa ja ga još uvek nisam ni prihvatio kao nov model, ne viđam ga dovoljno a svaki koji vidim mi je top nov auto a oni bi da ga gase Baš sam Koštunica...
  41. 1 point
  42. 1 point
    Ako će doći 2023. godine, a Tipo se gasi 2024. godine čemu toliki posao za maksimum par hiljada prodatih primjeraka?
  43. 1 point
    BaneAK74

    Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp

    Odradjen mali servis i zamena ulja u menjacu. Mali servis zadnji put odradjen pre 20km i motor sad osetno mirnije radi...Merenaa potrosnja, okrugloo 8l komb. voznje. Moze se reci da sam zadovoljan, s obzirom da mi je Puntilak trosio 7l. Prslo crevo koje izlazi iz turbine do intercoolera, pa malo zapisti kad se predje preko 3-4 k obrtaja. Sledece se radi veliki sevis i moram da sredim klapne za grejanje, samo desna strana radi Smrzavam seee!
  44. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    [emoji202] Sent from my iPhone using Tapatalk
  45. 1 point
    integralac

    Funny photos

    Pada kisa, cek da operemo malo
  46. 1 point
    Ivan

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Za JTD je svojevremeno prilicno njih uzimalo pomenuti 3000 AV, 5-40:
  47. 1 point
    Dzimbo

    Funny photos

  48. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  49. 1 point
    Cisto mali off , posto se pominju istrosenost elektroda i zazor... Secam se kao klinac, uz matorog tamo 80-ih... Kao dobar dan je bilo da se s vremena na vreme prekontrolise zazor svecica, malo ociste celicnom cetkom... Maltene svaki tehnicki pismen entuzijasta po komsiluku, imao je tzv. "spijunku" i duboki kljuc za svecice: Takodje se s vremena na vreme kontrolisao i zazor usisnih/izduvnih ventila, ko zna koliko desetina puta sam "asistirao" matorom i dodavao spijunku kao dete... I sa njim i zavoleo "prckanje" oko bilo kakve tehnike, ne samo auta. I sam sam bas menjao skoro, ali je i meni malo nelogicno da se bolje i skuplje iridijumske svecice na turbaku menjaju na svakom 2. malom servisu (po Fiatovoj specifikaciji).
  50. 1 point
    Dale

    2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

    Cestitam! Najbolje u svemu je sto ti znas sta zelis i kupujes auto po meri i potrebama. Vecina nas bi se tesko opredelila za kompromise da bi se kupio nov auto...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...