Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/19/21 in all areas

  1. 7 points
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    8500km, montirane zimske gume, malo slikica noću ,sunčanja danju I GIF LED farova na osvetljenom parkingu.
  2. 6 points
    Zagovornici „povišenih vozila“ ( SUV/krosover) će vam često reći da je jedna od prednosti tih vozila što vozači iz njih ( „zbog povišene pozicije sedenja“) imaju bolji pregled na okolinu oko sebe. To bi trebalo da znači i da će bolje, lakše ili ranije da uoče neku prepreku ili opasnost oko sebe i da će tako biti i aktivno bezbedniji (i oni, i svo oko njih ). Ali, da li je to UVEK zaista tako? Da li iz SUV /krosover vozila zaista lakše uočavamo ono što se nalazi u neposrednoj blizini oko Vašeg vozila ( psa, mačku ili šta drugo, a ne daj Bože, možda neko baš malo dete ). Donjim primerom ću pokazati da to ne mora da bude tako i da sama visina vozila ili povišena pozicija sedenja nisu nikakav garanat da ćete sa mesta vozača videti bolje okolinu neposredno oko Vašeg vozila. Sve zavisi od niza faktora. I tu pravila nema. I zato je na početku pomenuti argument potencijalno totalno promašen. I trebalo bi da glasi: „Može da bude, ali, ne mora da znači“. Pošto paralelno vozim 500L i Hondu CR-V ( slične su visine, 165 i 168 cm ), odavno sam primetio da se u gradskoj vožnji mnogo prijatnije osećam u Fiatu. Prijatnije jer iz Fiata bolje vidim okolinu oko samih kola. Što mi uliva osećaj veće sigurnosti. A da bih i pokazao (sebi) da to nije samo moja fikcija, uzeo sam flašu i postavio je na najmanju udaljenost od vozila na kojoj mogu da joj vidim "dno" sa mesta vozača i to: 1) levo od kola (posmatrano uz B stub ), 2) desno od kola, 3) napred levo ukoso (preko prednjeg levog "ćoška" vozila) i 4) napred desno ukoso (preko prednjeg desnog "ćoška" vozila). Eto ih 2-3 slike, da se vidi šta sam merio. Napominjem da su meni sedišta u vozača u oba vozila maksimalno spuštena ( tako i inače uvek sedim ), a bile bi izmerene neke druge vrednosti kada bih podigao sedišta, što bih i mogao ( jer u 500L iznad glave imam slobodnih oko 10 cm, a u CRV-u oko 5 cm ). Ali, mislim da bi izmerene razlike ostale. Elem, izmenere najmanje udaljenosti ( od granice gabarita vozlla do dva flaše) za 500L / CRV-a su sledeće: 1) levo: oko 120 / oko 150 cm 2) desno: oko 310 / oko 380 cm 3) napred levo ukoso: oko 320 / oko 440 cm i 4) napred desno ukoso: oko 360 / oko 500 cm. Znači, mrtvo polje kod CRV-a mi je u svakom smeru veće nego kod Fiata. Npr, udesno ukoso napred, kada mi se mrtvo polje kod CRVa uveća za 140 cm (sa 360 na 500), to je rast mrtvog polja za oko 38%. I samo slep to ne bi primetio. Toliko pogoršanje preglednosti "na blizu". Za sve to je kriv kako oblik karoserije ( jer je i sama hauba SUV vozila na kraju vozila na većoj visini u odnosu na tlo i duža je ), tako i staklene površine ( npr. kod 500L su prednji bočni prozori oko 6 cm "viši" nego na CRVu ( 44/38 cm, mereno na istom mestu u odnosu na B stub i moju glavu dok uobičajeno sedim)). Dakle, nema dileme da sama visina vozila ili sama povišena pozicija sedenja nisu uvek garant da ćete neposredno oko Vašeg vozila i videti bolje. Pri čemu bi u onih gore pomenutih 140 cm “razlike” (većeg) mrtvog polja svašta moglo da se sakrije. Bez obzira na klasu kojoj pripada i na dimenzije (pa i visinu vozila), svako vozilo je u vezi gore iznetog priča za sebe. Svako vozilo ima svoje oblike i svoje parametere koji utiču na to koliko ćete dobro sa pozicije vozača videti prepreke u neposrednoj blizini vozila. Pravila nema. Mislite o tome, pa i onda kada budete kupovali SUV/krosoveru u ubedjenju da ćete tako imati bolju preglednost na svet oko Vas. Možda hoćete, ali, možda i nećete. Ne kažem da bi bilo celishodno da u auto salon ponesete jednu flašu i metar, ali, ko zna …
  3. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 5 points
  5. 4 points
    djomla

    Gedora stajling

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  6. 3 points
    Moze auto (crossover/SUV) da ima i vece staklene/laminatne povrsine bilo prozorskih stakala ili npr laminatnih u stubovima poput 500L ili u A stubu kao mislim C4 picasso sto utice na preglednost nekog objekta ali nasuprot tome vrata, tj 'dimenzija komfora' u kabini ako je veca (npr dalje su ti vrata/rukohvati, tj imas veci komfor od konstrikcije auta) samim tim vidljivost nizih predmeta je manja. Opet, tu ima i parametara samih vozaca, nikom nije ista duzina nogu/trupa i pozicioniranje u sedistu svako drugacije dozivljava. Ja npr sedim skoro pa pod 90° u sedistu jer mi prija ali kod god sam drugog seo na mesto vozaca, njima je oborenije sediste tj zavaljeno voze jer im tako prija/naviknuti. Realno, ako vozis da ti samo nos viri iznad volana, neces videti ni lezeci udaljen 20m a kamoli saht.
  7. 3 points
    horvat

    Gedora stajling

    E dobro kazes, kad procitam da smo ekonomski tigar, ovako neka slika mi bude u glavi
  8. 3 points
    darkman14

    Gedora stajling

    @djomla a sto gedora? mozda je reklama za nesto tipa ekonomski tigar ili neka cokoloadica ili slicno
  9. 3 points
    Jel znaš da Piksi nije igrao za naše na poslednjoj utakmici? [emoji23] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  10. 3 points
    bane1321

    Funny photos

    Toj se vika "CECA M84"!
  11. 2 points
    siemprerosso

    Fiat Punto Twinair 0.9 100ks

    Evo reših da predstavim i ja svog Punta. Zapravo, auto je uzet za suprugu, za po gradu od kuće do posla. Ali me je, nakon par vožnji i navikavanja na motor uverio da on može da bude pravi mali porodični auto. Oduševljen sam motorom, veoma lepo povlači i agilan je, uz karakterističan zvuk zbog kog sam se najpre brinuo, a kasnije nam je baš prirastao k srcu. Auto je 2015. god, i prešao je 75000km. Ima solidan paket opreme, mada bez multimedije, sa manuelnom klimom i manuelnim podizačima pozadi. Oprema inače i nije bila prioritet prilikom kupovine, ali smo gledali da ima parking senzore pozadi, menjač sa 6 brzina, i tempomat. Enterijer je kao nov, i sve na njemu je manje više fabričko. Jedino što nema Bluetooth, zbog poziva. Ima onaj socket u koji ulazi Blue & Me navigacija i multimedija, ali nisam siguran - hoće li auto kad kupim taj uređaj imati BT i da li ću moći da povežem telefon sa njim radi razgovora? Nije prvi (pa ni drugi) auto u porodici, i prvi je Italijan posle dugo vremena. Pre njega sam vozio Stila, u periodu 2011- 2013, a ranije još Punta keca . Ne vidim da ljudi mnogo pišu o ovom twinair motoru, i nadam se da će da služi lepo. Vidim da ga preko hvale. Auto je prešao nekih 1000km i za to vreme nije potrošio ni malo ulja. Radi mirno i tiho kad je zagrejan, bučniji je kad je hladan, ali nije kao Peglica, kao što sam čitao po netu. Ništa bučniji nije od trocilindraša koji konkurenti imaju (Pežo, VW). Kad se stisne gas ima taj reski zvuk koji mi se sviđa. Veoma lako dođe do 150km/h recimo, ali se vidi da to nije njegova teritorija. Ne toliko zbog motora koliko zbog buke koja dolazi sa podvozja i od vetra. Istini za volju, na 150 auto je unutra miran, ništa ne trese. Ne sviđa mi se pozicija sedenja (previsoka za moj ukus), i to što suvozačevo mesto ne može po visini da se pomera. Takođe, priključak od 12V je mnogo plići u odnosu na ostale automobile koji su u dvorištu (Reno, Audi, Pežo, Ford, Nisan). Nije u pitanju nagomilano đubre od upotrebe upaljača, dno priključka je čisto. Ovo mi je bio problem i sa Stilom, i ne znam što se Fiat ne pozabavi time. Takođe mi se ne sviđa ni to što ima H4 sijalice, umesto duplih šolja fara sa H7 sijalicama recimo.
  12. 2 points
    Predstavljam svoj daily driver. Megana sam uvezao 2017. godine iz Dizeldorfa, kad je imao 20000km na satu. Sada ima 60000km. Ništa na njemu nije štucnulo, i sve je fabričko, osim akumulatora , pumpe za vodu (uradio sam veliki servis za svaki slučaj jer je auto stajao dugo). Pouzdan, udoban ekonomičan, lep. U dosta je jakom paketu opreme, što dosta pomaže kod toga da mi auto ne dosadi.
  13. 2 points
    Evo sad žena dođe s posla pa sam čačkao malo da vidim može li se povezati. Ne izlazi mi dostupan BT uređaj na telefonu. Teta se oglašava, ali nudi kad kažem help (ono jeste mikrofon) opcije koje nemaju veze sa povezivanjem preko bluetootha. Ni u meni kad uđem u pairing, ne prijavljuje mi dostupan uređaj na fonu, ali mi izađe PIN na kontrolnoj tabli. Može li biti da se telefon može povezati samo preko kabla? Evo i par slika enterijera, mada je mračno dosta. I da, još jedna mana Puntu je što nema kabinska svetla pozadi, niti utičnicu.
  14. 2 points
    Interesantno poredjenje i interesantno je procitati, hvala na trudu i volji da se podeli sa ostalima. Apsolutno je logicno (a i svako ce videti iz prakse) da tu nema bas univerzalnih pravila, kao sto neki apriori predstavljaju. I da sve zavisi od dizajna samog vozila, velicine stubova, visine pozicije sedenja, visine i oblika prozora, bocnih linija... Iako ih licno ne volim, sto se preglednosti tice, ono gde su Crossoveri neosporno zgodni je preglednost na samom putu. Ali i tu primecujem (kako se sve vise i vise mnoze), da se vozaci Crossovera mnogo vise "izviruju" nego ranije, jer je mnogo vise visokih vozila ispred njih. A i sam isto to, sve vise nego ranije, radim sa sluzbenom CX-5. Licno mi sve to ne predstavlja problem, priviknes se. Za u rikverc danas maltene nema vozila bez neke asistencije (parking senzori, kamera). Ono sto zna da bude nezgodno su danasnji masivni A stubovi (u kombinaciji sa retrovizorima), gde se po gradu lako sakrije pesak. Jedna od retkih pametnih primena ekrana koju sam u zadnje vreme video - ekran na A stubu, na koji projektuje kamera, pa deluje kao da je sam A stub providan i da ne postoji. Opet kazem, stvar ukusa - manja ili veca preglednost za toliko, nije nista sto bi mi pravilo problem ako mi se neko vozilo vizuelno svidja i lepo se vozi. Cak i vise volim usukanija vozila, sa nizim sedenjem, visokim bokovima i linijama prozora, gde te enterijer "obgrli" sa svih strana. Pomenuti modeli gde su ti ramena ili ne daj Boze grudi iznad donje linije prozora - nikada mi nisu delovali ni privlacno ni bezbedno.
  15. 2 points
    Meni je dosta toga novo, ali informacija da se Tipo kao model 'gasi' 2024 i još bolje da je trebalo da se ugasi 2022 mi je strašna. Pa ja ga još uvek nisam ni prihvatio kao nov model, ne viđam ga dovoljno a svaki koji vidim mi je top nov auto a oni bi da ga gase Baš sam Koštunica...
  16. 2 points
  17. 2 points
  18. 2 points
    jevta

    Funny photos

    Multipla ko javna kuća,Sramora kad ulaziš sramota kad izlaziš ,a unutra lepo.
  19. 1 point
    Martin

    2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

    Nakon 4 meseci čekanja, došao je i taj dan - da se jedan Logan izveze iz salona. :to: U pitanju je Logan treće generacije. U comfort nivou opreme, sa dodatim paketom "Vozač" (keyless, električna ručna) i "Zima" (automatska klima, grejanje sedišta). Motor 1.0 sa fabričkim plinom je ono što me je oduševilo. Nisam primetio da oseti brdo, ali gubi dah preko 120 km/h, što mi nije toliko bitno jer 90% km napravim na magistrali. U suštini, nema nekakvo impresivno ubrzanje (oko 12 sec do 100km/h), ali su međuubrzanja odlična. Pre Logana, da ne kažem - Dačije, vozio sam Cromu sa 150 ks, očekivao sam daleko manje perfomanse, ali nije baš tako. Zvarte se iova tri cilindra baš baš ozbiljno. Oseti se manja snaga u ECO modu, ali nije strašno. Enterijer je odličan. Kvalitet je na vrlo-dobrom nivou. Sedišta su komforna. Oblik sedišta je odličan. Nedostatak je nepostojanje plastičnih pragova, nema osvetljanja kasete :bullshit:....i tako, vidi se štednja na nekim detaljima, za koje sam znao kada sam uplaćivao avans i koje mi ne smetaju, ali trebalo bi napomenuti. Naravno, oseti se razlika u ponašanju na putu između Crome i Logana - što je logično, jer su različita klasa. Potrošnja - sa Fruškom Gorom i malo oštrijom vožnjom - 6,9 litara plina na 100. Ili 5 litara benzina. Mislim da je to ipak sjajno. To je bilo prvo punjenje, videćemo u narednom periodu. Za sada sam oduševljen. Zaista, nisam očekivao toliko.
  20. 1 point
    siemprerosso

    Za nove članove

    Predstavih svoje vozilo, pa rekoh da predstavim i sebe. Pozdrav svim članovima foruma. Ja sam Đorđe iz Batajnice, 36 godina. Volim sve što se kreće na 4 točka a ima SUS motor u sebi (čast izuzecima). Ovde sam radi razmene iskustava, radoznalosti i želje za znanjem. Vlasnik sam Punta 0.9 twinair turbo 100ks. Nisam ovde jer mi treba neki deo ili usluga, niti prodajem i nudim bilo šta. Druženje i zabava pre svega.
  21. 1 point
    ISV_01

    Fiat Tipo HB CROSS

    Ta nandzarasta boja bas izuva...
  22. 1 point
    @TeaseR Ako misliš na one popravke kad šoferku pogodi kamenčić skroz su ok. Dva puta je to rađeno kod njih na 159-ki, sve ok. Zavisno od veličine oštećenja moguće je da ostane sitan trag, ali realno taj trag ćeš samo ti znati da je tu.
  23. 1 point
    siemprerosso

    Fiat Punto Twinair 0.9 100ks

    Hvala na dobrodošlici. Iz tvojih usta u Božje uši što se kaže, i ja se nadam lepoj i bezbednoj vožnji. Islikaću baš enterijer danas sutra pa kačim slike. Da, auto ima usb i aux priključke kod menjača, i ima tastere na volanu - za jačinu zvuka, promenu stanice i glasovne komande. Gore gde su svetla enterijera ima onu rešetkicu, čini mi se da je to mikrofon, bar tu stoji na Meganu i Pežou. Po tome mi je sva logika da ima i BT, Uzeo sam onaj fm transmitter kao prelazno rešenje za suprugu da ne priča na telefon dok vozi (od toga se ježim) ali već pomenuti problem plitkog priključka od 12V čini da se kontakt stalno gubi. Pa se sad dvoumim da li uzeti taj Blue & Me ili ugraditi multimediju... Ali to su sad sve sitnice, fokusiran sam na to kako će motor da se pokaže, da li će da troši ulje, itd. Ova zima je test period, što se kaže, bez 10000km nema pravih rezultata. A što se Pežoa tiče... Pa dok ne stignu slike Punta evo malo njegovih slika. Pežo radi kao singerica. Taj motor mnogi kude (1.6 iz BMW-a) ali ako se vodi računa o njemu perfektan je. Mene služi odlično i nisam imao nikakvih problema sa njim za sada. Tih 200 konja je prava mera za taj auto, jer malo ljudi zna da je on napravljen poput tenka. Ima 1600 kg, kao Audi recimo. Zapravo, tu je bitniji njegov obrtni momenat i dostupnost istog pri niskim obrtajima. U vožnji zato pruža dosta komfora - tamo gde inače šaltam sa dizelima u drugu da uđem u krivinu, sa njim mogu u trećoj bez problema. I on posle izvuče bez ikakvog problema. Nema nijedan problem kojeg ljudi povezuju sa tim motorom - ulje mu ne curi i ne pušta ga ni na dekli ni na karteru, zatezač lanca je ok, nema potrošnje ulja prilikom normalne eksploatacije. E sad, što se potrošnje ulja tiče, ako ga forsiram u velike obrtaje i brzine trošiće više ulja nego bilo koji drugi auto kojeg imam u dvorištu. To je zato jer je auto težak a motor se puno greje - jednostavna fizika nalaže da se u takvim situacijama troši više ulja. I odabir ulja je važan. Ja sam mu našao pravu kombinaciju i nemam nikakvih problema Haha, antena je neka aftermarket. Ne samo da je ružna, već na njoj piše i WRC. Siguran sam da nju koriste tamo na reliju. Tu će ići ajkulica, ali još ne znam koje će boje biti, jer planiram da uradim neki styling sa folijom. Supruga trenutno gleda kombinacije boja, pa če da oboji krov i retrovizore, a sa strane da stavi neki decal suptilni. Par opcija je u igri, pa dok se to ne reši ova antenica ostaje. A što se tiče ulaska u dvorište... Jeste, kapije su klizne. 4 kapije smeštene na dve šine. U produžetku je još jedan ulaz, ali tu se ulazi, što bi se reklo, konvencionalnim putem.
  24. 1 point
    dach@

    F1: Katar 2021

    Drugi trening
  25. 1 point
    Ocigledno nije Continental vec Kontinental
  26. 1 point
    Ivan

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    @Andrija93 Secam se da sam o slicnom bug-u caskao sa kolegom, jedino sto je u pitanju bio 500L. Posto je kod drugih to radilo kako treba, na kraju je covek zakljucio da je problem bio u verziji firmware Uconnect-a , odakle su se ti parametri setovali. Flesovanjem na drugu verziju, kaze da je problem otklonjen: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/83182-fiat-500l-cross-corner-lights-da-li-je-moguće-trajno-isključivanje/
  27. 1 point
    Kad smo igrali šta...?
  28. 1 point
    PremieRacing

    Hir - 4.8

    Idem danas da dam šansu "polimerizaciji"... Momak tvrdi da me razume šta je problem i da može da se sredi. Već sam ih polirao i rezultat je ravan - 0 (pisao sam negde o iskustvu). Posle ovog je jedino rešenje zamena 'stakala' farova što sam trebao odmah da uradim, ali ja ne bi bio ja kad se ne bi zahebo par puta
  29. 1 point
    Baci pogled i na ostale delove Foruma , npr.: - Koliko novca će autoindustrija izgubiti ove godine zbog nedostatka čipova? - Kriza u snabdevanju čipovima će se produžiti i na dobar deo 2022. godine - Mercedes odlaže isporuke nekih automobila i za više od godinu dana - Honda ponovo snizila prognoze profita zbog nedostatka čipova - Revoz sa još manjom proizvodnjom, slede otkazi - Volkswagen zaustavlja proizvodnju električnih modela zbog manjka čipova ----- @Ivan @Elra Mislite da nije moguć scenario da svoj život završe Tipo sedan i hatchback, a nastave Tipo Cross i karavan Cross? Zašto bi morala da postoje sva 4 ili nijedan...može li sredina u vidu 2/4? U tome vidim snalaženje Fiata iz nužde jer će Tipo Cross da glumi Tipo SUV, a podignuti karavan Tipo će glumiti Tipo Crossover. Generalno, taj koncept da podiguti karavan glumi crossover nije nepoznat u autoindustriji, i kao što znamo ima takvih automobila u širokom cenovnom rasponu...od jeftinijih, pa sve do onih koji su debelo preko 100.000 evra.
  30. 1 point
    Ako će doći 2023. godine, a Tipo se gasi 2024. godine čemu toliki posao za maksimum par hiljada prodatih primjeraka?
  31. 1 point
    PremieRacing

    C4 Picasso - bela tehnika -

    Ne znam samo da l' se i ovde sipa sa donje pipe ili je žut fore radi...
  32. 1 point
    Postoje i fotografija maskiranog Tipa karavan za kojeg strani mediji navode da će biti Cross karavan koji stiže 2023. godine. Kada se pogleda šta su posebno maskirali, to su taman mesta gde treba da dođu one plastične obloge karakteristične za te varijante sa povećanim klirensom (oko rubova krila, pozadi i napred na braniku, pragovi):
  33. 1 point
  34. 1 point
    neshaoct

    Novosti iz moto industrije

    Novi KTM 1290 Super Duke R EVO KTM je i zvanično predstavio novi 1290 Super Duke R EVO u izdanju za 2022. godinu. Najvažnija vest je što će motocikl imati drugu generaciju WP Suspension poluaktivnog APEX ogibljenja. Da bi se maksimalno iskoristilo pomenuto ogibljenje, potrebno je kupiti model u Suspension Pro paketu, koji dolazi sa tri podešavanja: Track, Advanced i Auto. Kao što mu ime kaže, Track podešavanje je za stazu, Advanced omogućuje vozačima da sami podešavanju ogibljenje svojim potrebama. S druge strane, Auto opcija koristi KTM-ove algoritme da samo ogibljenje prilagodi uslovima na putu i šalje dinamičan odgovor na viljuške i zadnji amortizer. Tu je opcija automatskog prilagođavanja geometrije motocikla težini vozača i njegovim preferencama. Cena još uvek nije poznata, ali očekujemo da će biti neznatno skuplji od još uvek aktuelnog modela. Takođe, nemamo informacije koliko bi KTM Suspension Pro paket mogao da košta. Novo poluaktivno ogibljenje bi trebalo da omogući austrijskom stritfajteru da se na tržištu bolje nosi sa modelima brendova Aprilia i Ducati, koji već imaju Ohlins poluaktivno ogibljenje na sebi. preuzeto sa - Auto Blog
  35. 1 point
    neshaoct

    Ioniq 7

    Hyundai Seven Concept Ovako uživo na štandu se bolje vidi koliko je ustvari ovo veliki auto:
  36. 1 point
    Ivan

    F1: Katar 2021

    Toplo vreme čeka karavan u Kataru, satnica i prenos Gotovo lepo i pustinjsko vreme čeka nas na stazi Losail. Formula 1 ovog vikenda po prvi put dolazi na VN Katra a kao što je poznato u ovom regionu vremenski uslovi su dosta topli što če biti slučaj i ovog vikenda. Tokom sva tri dana temperature biće gotovo konstantne oko 27 stepeni dok bi nedelja trebalo da bude najtoplija gde bi živa u termometru mogla da dostigne i 30 podeok. Vremenski uslovi za petak Vremenski uslovi za subotu Vreme za nedelju Što se tiče satnice opet se vraćamo na evropsko vreme, pa je tako prvi trening zakazan za 11.30h a drugi počinje od 15h. U subotu, stvari idu standardnim tokom odnosno treći trening je na rasporedu od 12h a kvalifikacija počinju tri sata kasnije. Trka je u nedelju od 15h a svi prenosi su na SKHD. Preuzeto sa: pole-position.rs
  37. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    [emoji202] Sent from my iPhone using Tapatalk
  38. 1 point
    Bilo je meni na 500L 1.3 dizel kada akumulator nije imao dovoljno snage. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  39. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  40. 1 point
    danko

    Iskustva sa brisačima za automobile

    SAT je inače poznat da strogo primenjuje naučne, logične i inženjerske metode testiranja bilo čega. Tako da u rezultate njihovih testova verujem kao u saopštenja covid kriznog štaba.
  41. 1 point
    Daj poluosovinu il neki nosac motora Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  42. 1 point
    Dzimbo

    Funny photos

  43. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  44. 1 point
    bane1321

    Funny photos

    Level pro:
  45. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    Meni ekstra izgleda,ali meni i Ami 8 lep... Sent from my moto g(8) using Tapatalk
  46. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  47. 1 point
    rkoma1986

    BMW e39 530d (No2)

    Izgleda super!
  48. 1 point
    dellas

    BMW e39 530d (No2)

    Auto je prebacen da celicne felne Pre nego sto se uhvatite za glavu specifikacije su 8.5J et4 i 9.5J et7 17”. Evo kako to izgleda:
  49. 1 point
    iiiii sedište na Max-u sređeno! Ispalo je Top,prezadovoljan sam! Uživo još lepše izgleda,sve mi žao sesti na njega....
  50. 1 point
    neshaoct

    Napušteni automobili

    Otkriveno polje prepuno napuštenih Porschea 928 Porsche 928 je automobil koji je pokušao da zameni kultni 911, ali nikada nije uspeo. Zbog toga su ga kolekcionari godinama zanemarivali, ali danas je reč o poželjnom klasiku. Napuštene, na jednom polju u Kaliforniji, primetio je Steve Rhodes, dok je tražio dobru lokaciju za snimanje televizijske serije West World. Polje je smešteno u blizini starog kamenoloma severno od Moorparka u okrugu Ventura. U objavi na FB-u Steve je objasnio: ''Jedan od prijatelja vlasnika zemlje je zatražio da smesti nekoliko automobila. I nikad se nije vratio po njih''. Fotografije prikazuju 13 primeraka Porschea 928, od ranih 4.5 litarskih primeraka bez zadnjih krila do kasnih 5.0 lS4 sa uglađenijim branicima. Sudeći po količini prašine i oljuštenog laka na njima, tamo su već duže vreme. Činjenica da 928 koristi šasiju od pocinkovanog čelika i aluminijumske ploče znači da verovatno nema rđe na vidiku. Ipak, Ahilova peta im je elektronika, zato bi ovi primerci mogli da nose mnogo problema svojim sledećim vlasnicima. ''Tip koji ih poseduje živi u blizini, ali izgleda da je izgubio interes za njihovo popravljanje. Ipak, rečeno mi je da ne želi da ih proda'', kaže Steve. ''Nema načina da dođete do imanja i uzmete automobile. Samo je jedan ulaz i vrata su ogromna. Na vratima su i video kamere''. preuzeto sa - Auto Blog
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...