Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/18/21 in all areas

  1. 8 points
    siemprerosso

    Fiat Punto Twinair 0.9 100ks

    Evo reših da predstavim i ja svog Punta. Zapravo, auto je uzet za suprugu, za po gradu od kuće do posla. Ali me je, nakon par vožnji i navikavanja na motor uverio da on može da bude pravi mali porodični auto. Oduševljen sam motorom, veoma lepo povlači i agilan je, uz karakterističan zvuk zbog kog sam se najpre brinuo, a kasnije nam je baš prirastao k srcu. Auto je 2015. god, i prešao je 75000km. Ima solidan paket opreme, mada bez multimedije, sa manuelnom klimom i manuelnim podizačima pozadi. Oprema inače i nije bila prioritet prilikom kupovine, ali smo gledali da ima parking senzore pozadi, menjač sa 6 brzina, i tempomat. Enterijer je kao nov, i sve na njemu je manje više fabričko. Jedino što nema Bluetooth, zbog poziva. Ima onaj socket u koji ulazi Blue & Me navigacija i multimedija, ali nisam siguran - hoće li auto kad kupim taj uređaj imati BT i da li ću moći da povežem telefon sa njim radi razgovora? Nije prvi (pa ni drugi) auto u porodici, i prvi je Italijan posle dugo vremena. Pre njega sam vozio Stila, u periodu 2011- 2013, a ranije još Punta keca . Ne vidim da ljudi mnogo pišu o ovom twinair motoru, i nadam se da će da služi lepo. Vidim da ga preko hvale. Auto je prešao nekih 1000km i za to vreme nije potrošio ni malo ulja. Radi mirno i tiho kad je zagrejan, bučniji je kad je hladan, ali nije kao Peglica, kao što sam čitao po netu. Ništa bučniji nije od trocilindraša koji konkurenti imaju (Pežo, VW). Kad se stisne gas ima taj reski zvuk koji mi se sviđa. Veoma lako dođe do 150km/h recimo, ali se vidi da to nije njegova teritorija. Ne toliko zbog motora koliko zbog buke koja dolazi sa podvozja i od vetra. Istini za volju, na 150 auto je unutra miran, ništa ne trese. Ne sviđa mi se pozicija sedenja (previsoka za moj ukus), i to što suvozačevo mesto ne može po visini da se pomera. Takođe, priključak od 12V je mnogo plići u odnosu na ostale automobile koji su u dvorištu (Reno, Audi, Pežo, Ford, Nisan). Nije u pitanju nagomilano đubre od upotrebe upaljača, dno priključka je čisto. Ovo mi je bio problem i sa Stilom, i ne znam što se Fiat ne pozabavi time. Takođe mi se ne sviđa ni to što ima H4 sijalice, umesto duplih šolja fara sa H7 sijalicama recimo.
  2. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 7 points
    neshtry

    Funny photos

  4. 7 points
    rocket

    Kuda ide ovaj svet?

    Šta, kao ranije nije bilo toga? Uvek imaš seljačina, a dok sam bio klinac devedesetih bilo ih je bar 100 puta više, ali nije bilo kamera i telefona pa nisu bili ni u vestima
  5. 6 points
  6. 4 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji202] Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. 4 points
    Djuk85

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  8. 4 points
    alfini0507

    Kuda ide ovaj svet?

    Ako je tzv "squirting" onda pozdravljam... A ako je klasično šoranje to već nije u redu... [emoji51]
  9. 4 points
    Dzimbo

    Funny photos

  10. 3 points
    danko

    Iskustva sa brisačima za automobile

    SAT je inače poznat da strogo primenjuje naučne, logične i inženjerske metode testiranja bilo čega. Tako da u rezultate njihovih testova verujem kao u saopštenja covid kriznog štaba.
  11. 3 points
    Posle volje da isprobam kasko u GRAWE iako je vrlo malo skulje, ipak cu da produzim u DDOR. Uopste ne iskljucujem da je GRAWE mozda bolji, mozda bi i bolje isplatio eventualnu stetu, ali nisu mogli da mi daju procenu trenutne vrednosti mog auta da bih uopste znao sta moze da me ocekuje u slucaju naplate osiguranja. Kazu da ako dodje do stete, onda njivovo odeljenje radi procenu na osnovu stanja automobila, opreme itd i ne mogu da mi kazu koliko bi tada vredeo moj auto. Pitao sam ih kako onda racunaju vrednost ako mi ukradu auto. Kazu na osnovu fotografija, dokumentacije itd. Pitao sam da li mogu onda da mi daju procenu trenutne vrednosti na osnovu fotografija, opreme, kataloga i cega sve vec da barem znam kako to oni racunaju u slucaju da mi sada neko npr ukrade auto. Ako procene na npr 5Kevra, necu da pristanem. Ako procene na nesto sto lici na cene iz oglasa, ne mora tacno, onda hocu, medjutim ne mogu to da urade. Posto sam prepusten njihovoj volji u slucaju osiguranog slucaja, nisam zeleo da se osiguram kod njih. Da bar imam necije iskustvo i da sam imao prilike da se uverim da su ok pa i nekako. Da li neko na forumu ima licno ili posredno iskustvo u slucaju naplate totalne stete sa GRAWE?
  12. 3 points
    neshtry

    Makete automobila

    Alat sam pogubio…
  13. 3 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji3061][emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. 3 points
    neshtry

    Makete automobila

    Na današnji dan 1985. proizvedena je poslednja zastava 750... Ja sam se uhvatio u koštac sa 1/8 modelom,koji sastavljam već neko vreme (28 nedelja, pošto izlazi svake nedelje,a poslednji je broj 28) Evo kako izgleda današnji deo, sklopljen,filter za vazduh... Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. 3 points
    integralac

    Funny photos

    Pada kisa, cek da operemo malo
  16. 3 points
    Dale

    Iskustva sa brisačima za automobile

    Bas ume da te pohvali!
  17. 3 points
    neshaoct

    Lancia Aurelia

    Britanska firma nudi Lancia Aurelia restomod sa 300 konja Aurelia Outlaw linija kompanije Thornley Kelham iz Cirencestera, će svoju proizvodnju završiti sa još tri automobila u ''evropskoj CSL'' specifikaciji, sa laganom karoserijom, enterijerom po meri i još snažnijim motorom. Aurelia Outlaw sada pokreće modifikovani 3.2 V6 Busso motor koji daje više od 300 konja, uparen je sa petostepenim manuelnim menjačem. Prethodne verzije Outlaw-a ove firme su imale oko 220 konja što je već bilo otprilike duplo više od originalne Lancia Aurelije. Evropski CSL modeli će dobiti moderne disk kočnica, pedal box, novo vešanje pozadi i diferencijal sa ograničenim proklizavanjem. Prednje vešanje je takođe revidirano, a servo upravljač je ponuđen kao opcija. Automobil se razlikuje od standardnog modela po spuštenoj liniji krova i dizajnerskim oznakama inspirisanim reli takmičenjima, dok njegova lakša aluminijumska karoserija daje ukupnu težinu od 1.100 kg - ušteda od 75 kg. Thornley Kelham je takođe dodao modifikacije dizajna krova, zakrivljene brave na haubi, poklopac rezervoara u Monza stilu i niklovane delove. Unutrašnjost automobila je urađena u mešavini kože i alkantare, sa volanom koji ima drveni umetak i sigurnosnim kavezom u kabini za veću bezbednost. Kompanija kaže da se može izabrati nekoliko opcija za dodatnu personalizaciju, uključujući dvobojnost i doatno prilagođavanje instrument table. ''Projekat Aurelia Outlaw je sada dostigao svoju krajnju evoluciju, sa samo tri preostala (od ukupno 9) automobila koja treba da budu napravljena, svaki sa novim setom pažljivo razvijenih nadogradnji'', rekao je suosnivač kompanije Thornley Kelham, Simon Thornley. ''Ovo ne označava kraj našeg posla. Ustvari, Evropski CSL je prvi u novom nizu projekata koje smo razvili. Kao i kod Aurelia porudžbina, i novi automobili će biti napravljeni na bazi legendarnih automobila sa visokim performansama, razvijenih sa modernijim dizajnom, unapređenim performansama i pedantnim okom za detalje.''
  18. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  19. 3 points
    shortee

    Iskustva sa brisačima za automobile

    Ja potvrdujem da bosch aerotwin rade ko zmaj...kad je zena rekla e konacno magarce si mi naso prave brisace de ces bolji feedback da nesto radi kako treba [emoji3] Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  20. 2 points
    totti

    Iskustva sa brisačima za automobile

    Meni zbog fenomenalnog iskustva sa dobrim metlicama ne bi više palo na pamet da se malo-malo patim sa jeftinim. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  21. 2 points
    bane1321

    Kuda ide ovaj svet?

    Pa išlo se ženi sproću sebe, a žao je bilo publike, te nije prekidala koncert!
  22. 1 point
    Martin

    2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

    Nakon 4 meseci čekanja, došao je i taj dan - da se jedan Logan izveze iz salona. :to: U pitanju je Logan treće generacije. U comfort nivou opreme, sa dodatim paketom "Vozač" (keyless, električna ručna) i "Zima" (automatska klima, grejanje sedišta). Motor 1.0 sa fabričkim plinom je ono što me je oduševilo. Nisam primetio da oseti brdo, ali gubi dah preko 120 km/h, što mi nije toliko bitno jer 90% km napravim na magistrali. U suštini, nema nekakvo impresivno ubrzanje (oko 12 sec do 100km/h), ali su međuubrzanja odlična. Pre Logana, da ne kažem - Dačije, vozio sam Cromu sa 150 ks, očekivao sam daleko manje perfomanse, ali nije baš tako. Zvarte se iova tri cilindra baš baš ozbiljno. Oseti se manja snaga u ECO modu, ali nije strašno. Enterijer je odličan. Kvalitet je na vrlo-dobrom nivou. Sedišta su komforna. Oblik sedišta je odličan. Nedostatak je nepostojanje plastičnih pragova, nema osvetljanja kasete :bullshit:....i tako, vidi se štednja na nekim detaljima, za koje sam znao kada sam uplaćivao avans i koje mi ne smetaju, ali trebalo bi napomenuti. Naravno, oseti se razlika u ponašanju na putu između Crome i Logana - što je logično, jer su različita klasa. Potrošnja - sa Fruškom Gorom i malo oštrijom vožnjom - 6,9 litara plina na 100. Ili 5 litara benzina. Mislim da je to ipak sjajno. To je bilo prvo punjenje, videćemo u narednom periodu. Za sada sam oduševljen. Zaista, nisam očekivao toliko.
  23. 1 point
    Koliko zarađuju proizvođači automobila? Vreme je novac. Računa se i koliko novca proizvođači automobila zarađuju u sekundi. Neverovatno je zanimljivo poput krpljenja čarapa, ali cenimo trud kada je neko uzeo kalkulator i podelio prihode proizvođača automobila na...sekunde. To nam omogućava da vidimo koliko su nepristojno bogati. I da, neki ljudi neće zaraditi za godinu dana rada koliko neke korporacije zarade za samo jednu sekundu. Toyota zarađuje najviše po sekundi Koliko svaki proizvođač prihoduje dok trepnete okom. Pobedila je Toyota, iako je Volkswagen imao najveći godišnji prosek 2016.-2020. Toyota je, međutim, uspela da prikupi najveći kapital u 2020. godini. Zarađena (prihodovana) je 239 milijarda evra, odnosno omogućilo je ovom proizvođaču da prihoduje 7.580 evra svake sekunde. Drugi najveći Volkswagen je prihodovao 7.009 evra, a treći Daimler sa 4.852 evra prihoda po sekundi. Kompletna lista najboljih, uz napomenu da su iz britanskog Uswitch-a (autori liste) bili tupavi jer su kod Mitsubishija sabrali prihode svih kompanija u tom holdingu (ima ih preko 1.500, od rudnika i pravlјenјa brodova...sve do proizvodnje automobila): Toyota - 7.580 evra prihoda u sekundi. Volkswagen - 7.009 Daimler - 4.852 Honda - 3.781 Mitsubishi - 3.743 Ford - 3.499 General Motors - 3.371 BMW - 3.112 Stellantis - 2.725 Nissan - 2.502 Hyundai - 2.430 Renault - 1.366 Volvo - 1.015 Tata Motors - 935 Suzuki - 883 Tesla - 868 Dongfeng Motor Group - 431 evro prihoda po sekundi. Ovo su vodeći proizvođači koji su prodali najveći broj automobila: Toyota - 8.7 miliona vozila Volkswagen - 5.3 miliona Honda - 4.8 miliona preuzeto sa - Auto Blog
  24. 1 point
    BaneAK74

    Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp

    Odradjen mali servis i zamena ulja u menjacu. Mali servis zadnji put odradjen pre 20km i motor sad osetno mirnije radi...Merenaa potrosnja, okrugloo 8l komb. voznje. Moze se reci da sam zadovoljan, s obzirom da mi je Puntilak trosio 7l. Prslo crevo koje izlazi iz turbine do intercoolera, pa malo zapisti kad se predje preko 3-4 k obrtaja. Sledece se radi veliki sevis i moram da sredim klapne za grejanje, samo desna strana radi Smrzavam seee!
  25. 1 point
  26. 1 point
    Ivan

    F1: Sao Paulo (Brazil) 2021

    Red Bull je ubeđen da je Mercedesovo zadnje krilo fleksibilno Auto Motor und Sport prenosi da se Red Bull potpuno fokusirao na Mercedesovo zadnje krilo, za koje smatraju da se pomera više nego što treba. Mercedes na prethodnih nekoliko trka ima ogromnu prednost u maksimalnoj brzini, a u Red Bull misle da su konačno uspeli da vide šta je u pitanju. Tokom vikenda u Brazilu se pronela informacija da su Adrian Newey i Paul Monaghan bili na sastanku u kancelariji FIA-e gde su sa sobom doneli brdo dokumentacije koja navodno potvrđuje da je da se nešto dešava sa Mercedesovim krilom. Na VN Francuske smo već imali jedno pojašnjenje pravila vezanih za zadnja krila, a tada se Mercedes žalio na Red Bull. FIA je uvela novi test kako bi se izbegla fleksibilna zadnja krila i šest timova je moralo da prilagodi svoj dizajn. Problem je u tome što je fleksibilnost Mercedesovog krila teško uočljiva sa snimaka i jedan njihov zaposleni je navodno čak rekao da morate da znate tačno gde da gledate ako želite da vidite nešto. Max Verstappen je bio svestan ove teorije i zato je dodirivao Mercedesovo krilo nakon kvalifikacija, zbog čega je kasnije novčano kažnjen. Ova cela saga se odnosi na donji element krila, što znači nema nikakve veza sa Hamiltonovom diskvalifikacijom gde je gornji element bio problemaičan. Preuzeto sa: pole-position.rs
  27. 1 point
    Daj poluosovinu il neki nosac motora Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  28. 1 point
    zunto

    2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

    sa srecom i za bolji da promenis. Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  29. 1 point
    chikavili

    Makete automobila

    Drugar imao safari varijantu. Taj mi je bio omiljen. Sent from my iPhone using Tapatalk
  30. 1 point
    Aktuelno, 900 din. Ako kojim slucajem zatreba nekom od mojih pajtosa sa foruma - poklanjam. Pasuje samo za Nuova Bravo (i pre i posle restyle). @MS PK Mozda moze da se nakalemi i na Stilo .
  31. 1 point
    Bingodalton

    Iskustva sa brisačima za automobile

    Bosch, i pegla i na 200 lepo, naleze ko... Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  32. 1 point
    rocket

    Funny photos

    Jbt još samo linkovi sa kursadžijama da se pojave i humor je kompletan!
  33. 1 point
    Ti renderi su jos iz perioda kada je model predstavljen u Turskoj polovinom 2015. i postojao samo kao Aegea (sedan) za tamosnju prvobitnu prodaju (vidis i na tom renderu koji si postavio staru grbavu tablu, stare farove, staru masku, stare okvire maglenki, itd...). Posto tursko trziste bukvalno vapi najvise za sedanima, logicno da je takav karoserijski oblik prvi razvijen i izasao. A totalno suprotno evropskoj praksi u pravoj Compact klasi, da se na osnovni i najprodavaniji hatch kasnije "kalemi" gepek... Tako da su onda na osnovu postojeceg sedana (poslednja slika) u tom startnom periodu "renderovali" i hatch i karavan do besvesti, kako je vec ko mastao. Koji su sa godinu i kusur zakasnjenja stigli iza sedana, kao modeli prvenstveno namenjeni za Evropu. U Turskoj hatch mozes da brojis na prste, a za ukupno par nedelja provedenih tamo ne secam se da sam video i jedan karavan. Zato sam bele sedane dizele u tanjoj opremi, mogao da fotkam maltene na svakom cosku po par komada. Samo nagadjam, ali mozda em daleko manja produkcija HB u Tofasu, em njihova sve manja traznja u Evropi (koju ta izvedba najvise gadja) uticu na usporeniju isporuku takvih verzija.
  34. 1 point
    moron

    2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

    Gaziš lepe kilometre, tako da razumem ekonomsku pobudu za TNG-om. Neka te sreća prati ! p..s. i zimi vozi samo u šorcu, da bolje osetiš kada greju sedišta
  35. 1 point
    djomla

    C4 Picasso - bela tehnika -

    Realno, nemači pojma
  36. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  37. 1 point
    silenci

    Kuda ide ovaj svet?

    https://www.blic.rs/vesti/hronika/ko-je-divljao-bmw-om-kroz-mirijevski-bulevar-rodaci-uhapsenog-tvrde-da-u-trenutku/s7vdswv ovo je postalo bolesno sta se radi
  38. 1 point
    darkman14

    Funny photos

    U NS, DZ Bulevar Kad nema padavina onda ne prokišnjava
  39. 1 point
    neshtry

    Makete automobila

    Na današnji dan proizvedena je prva Zastava 101,šta je mojim vršnjakom. Od danas je i zvanično oldtimer... Zastava 101, popularno zvana „Kec“ i „Stojadin“ je automobil koji je proizvodila srpska fabrika automobila „Zastava“ iz Kragujevca. Ovaj automobil nastao je na bazi „fiata 128“, sa malo izmenjenim zadnjim delom - petim vratima. Proizvodio se od 15. oktobra 1971. do 20. novembra 2008. godine i proizveden je u više od milion primeraka. Milioniti „Stojadin“ je proizveden 1991. godine, a rekordna godišnja proizvodnja bila je 1979. godine, kada je sa montažnih traka sišlo 88.918 „Zastava 101“. Proizvodio se u varijantama sa pet i troje vrata, sa motorom od 55 konjskih snaga, zapremine 1100 kubika. Sent from my moto g(8) using Tapatalk
  40. 1 point
    Dale

    Funny photos

  41. 1 point
    Mislim da džabe mozgaš... to ti je što ti je, sumnjam da tu ima neke veće pomoći. To je već odsluźilo veći deo radnog veka i tako treba i prihvatiti. Surovo, ali istinito. Najgore je kad uđeš u vrzino kolo sa pokušajem sređivanja auta te vrednosti... Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  42. 1 point
    silenci

    F1: Sao Paulo (Brazil) 2021

    nije da branim Maksa,nije mi uopste simpatican,al mislim da Merc je nesto uradio sa motorom,jeste nov motor,al onako da prestize sve,nemoguce,a RdB je imao tempo skoro kao ferari,pa Botas,kad se nadje negde u sredini,slabo koga moze da obidje.Jeste cigan sjajan vozac,al ovde nisu cista posla
  43. 1 point
    Dale

    Funny photos

  44. 1 point
    DelPiero

    Lancia Delta 2.0 Mjet Gold

    Uuu kakva Delta,svaka cast.Ima cak i eletronsko podesavanje sedista,bruka.A koliko vidim i ona posebna sedista pozadi,pravo umetnicko dizajnersko delo.Pritom krem Poltrona Frau koza.Ovo je nesto najvise sto je islo u Deltu.Raj za oci i uzivanje u voznji.
  45. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  46. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    [emoji16] Sent from my moto g(8) using Tapatalk
  47. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk
  48. 1 point
    Oko potrošnje ova tema: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/60273-fiat-grande-punto-13-mjet-19-mjet-prevelika-potrošnja/ Usput, relacije od 1.500 metara do 3.000 metara ne mogu da ti budu reper za potrošnju. U takvim uslovima vožnje ni ne gledaš potrošnju. Nisi mogao da primetiš to u bilo kojoj brzini, nego kad krećeš iz mesta. Nisi mogao jer odkud ti u trećoj, četvrtoj ili petoj brzini na ispod 1.000 obrtaja da bi onda uopšte i mogao da primetiš da sam diže gas do 1.000 obrtaja? To što si primetio prilikom kretanja iz mesta (pustiš kvačilo i ne moraš ni da daš gas auto kreće jer kako kažeš ''sam daje gas do 1.000 obrtaja'') rade svi dizeli. Problem koji realno stvarno imaš je to variranje obrtaja. Za to pogledaj ovu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42532-fiat-grande-punto-13-19-mjet-podiže-obrtaje/
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...