Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/12/21 in all areas

  1. 9 points
    Andrija93

    Nuova Tipo

    Evo slika malo i sa moje strane, pokusao sam da slikam iz sto vise uglova zbog boje, posto nisam vidjao ni na netu nesto puno slika u ovakvoj boji.
  2. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 4 points
    ""Famozni" TUV izvešaj za 2021. objavljen u Auto Bild-u:
  4. 4 points
    Siki97

    Funny photos

  5. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  6. 3 points
    totti

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    https://vm.tiktok.com/ZM84Crsdw/ Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  7. 3 points
  8. 2 points
    dach@

    F1: Sao Paulo (Brazil) 2021

    Kvalifikacije za sprint trku. Potvrđena kazna za Hamiltona zamenili samo motor minus 5 pozicija na sprint trci. Na ovako kratkoj stazi pola sekunde razlike u odnosu na drugog,odvrnuli su motor u Mercedesu do kraja. Realna snaga motora videla se u Meksiku
  9. 2 points
  10. 2 points
    Da, to je baš primetno na Fejsbuku (ne znam kakvi su na drugim društvenim mrežama). Kad god najave neko uživo uključivanje na habu, gde mogu da se postavljaju pitanja gostu, dosta ljudi pitanje postavi na samom Fejsbuku, ali se ta pitanja ne uzimaju u obzir, već se ljudi usmeravaju na hab. Jer, gostu se samo se postavljaju ona pitanja koje se upute na habu. A postavljanje pitanja na habu se, jelte, plaća. Naravno, sasvim legitimno, ali izvedeno je nekako neukusno... Ono što se meni ne sviđa je što su im nastupi, najave i naslovi isuviše teatralni Inače, kad je Mirko preminuo, momci iz Državnog posla su mu posvetili sjajnu epizodu:
  11. 2 points
  12. 2 points
    totti

    Fudbal - jednostavno!

    https://vm.tiktok.com/ZM84QfMrv/
  13. 2 points
    Naravno, o tome i pričam...svako donosi odluku za sebe. Kad se imaju sve informacije, proceni se cena, proceni se rizik i donose se odluka. Samo je problem kad se nemaju potpune informacije. Ja sam na kasko do sada dao verovatnoo i više od jednog auta. Za 35 godina imao sam po jedan, dva, a sada i tri auta....Prosečno dva.I neka je prosečna cena polise bila 150EUR (sa 50% popusta), to izadje oko 10.000 EUR. Naravno bilo je i naplata štete....recimo, ukupno oko 4-5.000. Ali zato mirno spavam. Da li će neko da ukrade auto, da li će da padne saksija na krov, da li ću ja, žena ili deca, da napravimo nezgodu svojom krivicom, da li će da me udari neregistrovan traktor ili neosigurano vozilo, da li će neko da me udari ili izgrebe na parkingu, polupa grad, poplavi u garaži........ništa od toga me ne tangira i ne nervira. Samo nek smo živi i zdravi i da u nezgodi da nema povredjenih a sve ostalo, ako ne ide preko obavezne polise, platiće kasko. Ko god me je pitao za savet, po ovom pitanju, odgovor je uvek isti: Prvo dobro proveri sve informacije pa odluči.
  14. 2 points
    Naravno, u pravu si... Ja sam više govorio o principima a manje o konkretnoj računici.Postoje različite varijante visine učešća u šteti. Ja sam objašnjavao na primeru 20% i auta od 5.000 EUR. Kada sam napisao 20%, to je podrazumevalo polisu sa 20% učešća u štetnom dogadjaju. Ako je polisa sa 10% učešća onda se i cifre menjaju - logično. Naravno, polisa sa 10 % učešća je ozbiljno skuplja od one sa 20% učešća. Mada, postoje tu i još neki problemi, nelogičnosti, nedoslednosti. i različite varijante... Na primer,: - postoji i apsolutno učešće u štetnom događaju i to kao fiksni iznos...npr 100EUR. Na taj način se osiguranje štiti od situacije da se naplaćuje neka smešno jeftina šteta. Npr, neko na parkingu zakači kola i pri tom slomi oblogu retrovizora koja košta 150EUR. E sad ako je učešće 20%, to znači da vlasnik učestvuje sa 30 EUR ali i sa obaveznim učešćem od 100EUR...tako da na kraju može da naplati 20EUR.. Ovo se može i na drugi način ugovoriti, dodatno platiti na početku da bi se ovo izbeglo. - postoji i ograničenje broja šteta po kasku u toku jedne godine, obično na dve štete. Ne možete, po kasku, neograničeno puta naplaćivati... - ako se naplati totalna šteta, prestaje da važi kasko polisa E sad, kod odredjivanja vrednosti vozila - tu je malo zamešateljstvo. Kada se auto osigurava, tada se cena polise odredjuje na osnovu vrednosti kola koja se odredjuje kao novonabavna cena vozila umanjena za odredjeni broj godina eksploatacije. Kada se šteta isplaćuje, tada se gleda tržišna vrednost vozila (da li po katalogu, da li po oglasima, nebitno). To nema veze sa brojem dana koji je protekao od dana zaključenja polise, to se ne gleda. Inače postoji još sijaset situacija koje se mogu desiti a koje na kraju mogu biti nepovoljne za vlasnika kola. Na primer: - kod novijih automobila, većina čeonih sudara, ako se popravka radi u ovlašćenom servisu, sa originalnim delovima završi tako što se isplaćuje totalna šteta jer je vrednost popravke prevelika. Vlasnici treba da znaju da imaju i mogućnost isplate štete po sporazumu, gde dobijaju keš na ruke.(na svoj račun). Ovo je obično manji iznos od procenjene vrednosti popravke, ali vam ostavlja mogućnost da nabavite polovne delove i da umanjite cenu popravke. Doduše, to nije samo za kasko, već i za obične polise. - neka osiguanja neće da vam priznaju punu cenu delova za popravku starijih automobila. Jednostavno, imaju skalu pa umanjuju iznos naknade štete jer su delovi bili delimično amortizovani pre nastanka štete. -postoji i caka sa delovima koji su oštećeni a menjaju se u paru - na primer auto je dobio udarac u prednji desni deo i potrebno je zameniti felnu, gumu, i vešanje na desnoj strani. I oni će vam priznati cene za jednu gumu, jednu felnu, jedan amortizer, jednu oprugu. A šta sa činjenicom da se opruge i amortizeri menjaju uvek u paru. A šta ako na tržištu nema da se nadje takva guma više? A šta ako su felne aluminijumske, kupljene sve 4 u kompletu i sada ne može da se nadje taj model na tržištu? Meni recimo smeta i što se kod određivanja tržišne vrednosti ne uzima (ili bar ne u dovoljnoj meri) podatak o dodatnoj opremi na kolima. Kada kupujete nov auto, vrednost osnovne i ful verzije može biti veoma različita. Nekada je ful verzija i duplo skuplja od obične. I kod polovnih vozila ova razlika može biti ozbiljna. A osiguranje o tome ne vodi računa. Takodje, osiguranje bi moralo na neki način da kompenzuje štetu koja nastaje zbog umanjene vrednosti vozila zbog popravke, jer ne vredi isto auto koji je neudaran i auto koji je udaran i popravljan. Šta u stvari pokušavam da kažem: Treba se dobro informisati kod osiguravača o svim uslovima....obično posle i nastaju problemi zato što ljudi ne znaju šta plaćaju i na šta imaju pravo. I pored svega, ja sam uvek, ali uvek , za sva svoja kola uzimao kasko polisu sa 20% učešća u šteti, sa rizikom od kradje u zemlji i inostranstvu, Dunav osiguranju. Kada sve saberem, to me je ozbiljno koštalo za ovih 35 godina koliko vozim, ali sa druge strane me je rasteretilo troškova popravki i brige. Moj lični stav je stvar moje odluke, moje procene rizika i mog novca u krajnjoj liniji. Ne pokušavam nikom da nametnem stav ni da treba ni da ne treba kasko osiguravati. Svako donosi odluku za sebe, moj svet je samo-dobro se informišite. Idite u osiguranje i sve unapred saznajte.
  15. 2 points
    bane1321

    Funny photos

  16. 2 points
    Često se u poslednje vreme u emisiji SAT mogu naći prilozi koji su više nego "amaterski". A cela priča je počela da se vrti samo oko para. Više nije cilj ni edukacija, ni informacija, ni bezbednost ...već samo pare, pare, pare... Mislim, OK, to je legalno, ali hajde onda da se ne foliramo da su nam bezbednost i interesi vozača na prvom mestu. Ko je gledao prilog sa predstavnikom frme "Vozi", shvatiće o čemu pričam. Ljudi naprave statistički presek kvarova sa ciljem da pokažu koje marke automobila su kvalitetne a koje ne....samo što način prikupljanja, obrade i analize podataka nema veze ni sa statistikom, ni matematikom, a vala ni sa logikom... U ozbiljnijim zemljama, za objavljivanje takve kvazi analize na programu sa nacionalnom frekvencijom, verovatno bi pala i neka tužba sa višemilionskom odštetom...ali kod nas sve prolazi.
  17. 2 points
    Kineska slavina kupljena kod kineza i namotirana u kuhinju u fazoni ista kao minotti koja se takodje pravi u kini, kupljena ranije za kupatilo... Cena "no name" slavine duplo manja od ove koja je kupljena u prodavnici. Posle 10 god ta minotti nekoliko puta ciscena i vracana i sve radi ok, a posle 4 god smo imali poplavu u kuhinji jer je kineska pukla! Pukla iz cista mira i to ne cak na navoji ili sl, nego puklo telo slavine. Ako kupujete kineske felne, neka bar imaju neko poreklo, kontrolu ili slicno...
  18. 2 points
    Zamenjeni danas stabilizatori, porucio sva 4 iz Kristine. Prvi utisci su sve super, apsolutno nikakvog zvuka nema iz trapa sada. Ostaje samo da vidimo koliko ce da potraju
  19. 1 point
    DelPiero

    Lancia Delta 2.0 Mjet Gold

    Uuu kakva Delta,svaka cast.Ima cak i eletronsko podesavanje sedista,bruka.A koliko vidim i ona posebna sedista pozadi,pravo umetnicko dizajnersko delo.Pritom krem Poltrona Frau koza.Ovo je nesto najvise sto je islo u Deltu.Raj za oci i uzivanje u voznji.
  20. 1 point
    neshaoct

    F1: Red Bull

    Hakinen: Hamilton voli izazov, neće Maksu biti lako Mika Hakinen, dvostruki šampion sveta u Formuli 1, govorio je o borbi Maksa Ferstapena i Luisa Hamiltona za titulu u ovoj godini. Na četiri trke do kraja Ferstapen u Red Bulu ima 19 bodova prednosti u odnosu na branioca titule, koji vozi za Mercedes. ''Iskreno mislim da će sve biti rešeno na poslednjoj trci u Abu Dabiju. Ima Ferstapen prednost, ali je još 107 bodova u igri. Sada se sve računa, svaki poen, svaka greška. Koncentracija mora da bude maksimalna. Ako se i za trenutak opustite, rival će to da iskoristi'', rekao je Hakinen. Finac je obe svoje titule osvojio upravo u poslednjim trkama posle velike borbe sa Mihaelom Šumaherom i Edijem Irvajnom. ''Psihologija je najvažnija. Pritisak je ogroman, a znamo koliko to može da bude kobno u vožnji. Maks je prvi put u ovoj situaciji, Luis je mnogo iskusniji i to je njegova prednost'', kaže Hakinen. Mercedes je osvojio sedam poslednjih titula šampiona u najbržem karavanu. ''Sada prvi put posle mnogo godina imaju pravog rivala. Hamilton voli izazove, a u Maksu ga je dobio. Mnogo toga može da se dogodi. Nama ostaje samo da uživamo''. preuzeto sa - Auto Blog
  21. 1 point
    Axic

    Funny photos

  22. 1 point
    Sada se tek vidi koliko je matori Alvirović radio ozbiljnije emisiju.Svaka manifestacija uvek odelo, kravata. Ovi sada kod malog alvirka svuda u farmerkama i patikama
  23. 1 point
    DaChaS

    2010. Fiat Qubo 1.4 Natural Power

    Evo slike radija i nesto iz unutrasnjosti Sent from my M2102J20SG using Tapatalk Ovu nije hteo iz prvog puta Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
  24. 1 point
    dach@

    F1: Sao Paulo (Brazil) 2021

    Prvi trening. Kvalifikacije veceras od 20h
  25. 1 point
    BaneAK74

    Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp

    Bravisa registrovan 35 500 sa novim tablama, saobracajnom i tehnickim. Sad moram da ganjam za premijski stepen, trebalo bi da mi vrate 4k din. Sto nije malo.. Inacee, auto je brukaa kakoo ide Obozavam ga ,hahaha Kupljeni delovi za mali servis: Uljee 4l 3520din Filter vazduha 950 Filter ulja 450 I kupljeno ulje za menjac uz aditiv MOS2( na preporuku @Ivan. 3 l ulja 4200 din Dve tubice Mos-a 1600 din Planiram da krknem 2.5 l ulja, tako sam bar gledao po netu da sipajuu. Strucna misljenja pozeljna
  26. 1 point
    Andrija93

    Nuova Tipo

    Evo da se javim ja sam danas preuzeo auto, porucen 11.06. stavljam ovih dana neke slike. Prvi utisci su vau kratko receno.
  27. 1 point
    DaChaS

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Hvala porucio sam 4 komada preko IPG videcu bas kako ce se pokazati.
  28. 1 point
    Ivan

    Nuova Tipo

    Sebi sam radio i nadstresnicu relativno skoro, pa znam kako to ide . Posto ovi pored i nisu neki entuzijasti pa da napravimo zajednicku "skoljku" sa nosacima pozadi - isla je klasicna konstrukcija sa stubovima na otprilike nepunih 240 cm sirine. Bar je zanimljivo za uparkiravanje u rikverc po mraku i nekom kijametu, bez obzira na elektronska "pomagala" . Ima li to mesto 230 cm sirine, zivota ti ? Sa slike deluje da su bas usitnuli.
  29. 1 point
    Ivan

    F1: Sao Paulo (Brazil) 2021

    Delim misljenje ispod... Nista posebno zanimljivo u sprint trci, sem sto u formatu vikenda dodaju jos jedan dan (petak) sa nekim konkretnim takmicarskim desavanjima, a da to nisu samo puki treninzi. Takodje mislim da bi vecom konkurencijom ovakve izmene bile nepotrebne. Ni u prvim anketama F1 publike, sprint format nije naisao na neko Bog zna kakvo odobravanje, naprotiv. Verstappen: Ne podržavam sprint format Holanđanin je za sebe rekao da je tradicionalista i da sa više konkurentnih bolida ne bi bilo potrebe za sprint formatom. Formula 1 ove nedelje u Brazilu održava poslednji vikend u sprint formatu ove sezone. To je treći put da smo gledali vikend u ovom formatu, a sledeće godine će ih biti šest. Verstappen kaže da se jedina akcija na stazi u sprint trkama može videti na startu, nakon čega gledamo samo paradu bolida. „Glavna akcija je na startu, a posle svi samo gledaju kako da sačuvaju gume. Nema puno preticanja i mislim da to nema veze na kojoj smo stazi. Ima stvari koje nisu savršene u ovom formatu. Međutim, ako se ljudima sviđa to uzbuđenje na startu, onda što da ne. Ja lično sam tradicionalista. Da imamo više konkurentnih bolida, ne bi postojala potreba za bilo kakvim promenama“, izjavio je Verstappen. Preuzeto sa: pole-position.rs
  30. 1 point
    Andrija93

    Nuova Tipo

    @Ivan potpuno si u pravu bas je guzva dobro je pa pored mene nema neki dzip ili slicno (jer ih inace ima po parkingu) ali da je malo bas je malo jedva se izlazi kad stanes kao sto vidis pomerio sam se maks u desno da retrovizor ne predje na drugu stranu i sa vozaceve strane skoro da nema mesta a i ovaj crveni bmw je korektno parkirao. Uzas sta drugo... Inace hvala na lepim zeljama nadam se da hoce!
  31. 1 point
    @stex_pb Najnovija verzija ovde: https://www.multiecuscan.net/ Istorijat verzija (ne moras bas neku Betu ), meni lepo radi sa 4.6: https://www.multiecuscan.net/ReleaseHistory.aspx Skini odatle, a ako ti je problem da neka od verzija krene da trci, javni mi se na PM da pripomognem.
  32. 1 point
    Upravo me je zvao gospodin iz Niša (Keki Trejd), zbog pitanja oko veličine metlica, i potvrdio da če dihtunge, i metlice, poslati u ponedeljak. Cena dihtunga (naručio sam 2 kom, ) je 388,80 din po komadu. Cene koje su im u web shopu su im ažurne cene.
  33. 1 point
    horvat

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    10e komad, bilo prednji, bilo zadnji. Ovako na prvi utisak deluju veoma kvalitetno. Cak mi je ugradnja bila dosta laksa od skidanja (mada to obicno tako i biva).
  34. 1 point
    Ivan

    F1: Sao Paulo (Brazil) 2021

    Očekuju nas promenljivi vremenski uslovi u Brazilu, satnica i prenos Ovo će biti i poslednji sprint vikend u sezoni. Još odavno bilo je poznato da će VN Sao Paula nositi vrednost sprint vikenda, pa nas tako još u petak popodne očekuju kvalifikacije. Zbog toga vremenski uslovi biće dosta važni i za prvi dan a prema najavama meterologa očekuje nas promenljivo vreme. Za sam početak VN Sao Paula najavljene su padavine koje bi trebalo da pogode i trening i kvalifikacije. Tako bi temperature bile dosta niske i to ne više od 16 stepeni sa nelatima vetra. Već bolji uslovi nas očekuju u subotu gde ne očekujemo kišu pa će se u različitim vremenskim intervalima smenjivati oblaci sa sunčanim periodima. Zbog toga temperatube bi trebalo da nasratu i do 20 stepeni. Slično vreme od subote očekuje se i u nedelju, odnosno red sunca i red oblaka takođe bez kiše ali će temperatura biti znatno toplije i one bi mogle da dostignu i do 23 stepena. Ovoga puta akcija kreće još u petak kada je na programu prvi trening koji počinje od 16.30h. Nešto kasnije, odnosno od 20h kreću i kvalifikacije. Drugi trening je na rasporedu u subotu od 16h a sprint trka zakazana je za 20.30h. Trka je na programu u nedelju od 18h a svi prenosi su na kanalu SKHD. Preuzeto sa: pole-position.rs
  35. 1 point
    Jesi li probao da skines neku noviju MES verziju? Licno koristim 4.6, a mislim da je uveliko aktuelna 4.7 .
  36. 1 point
    Deo perioda sam imao, a deo perioda nisam imao garažu, a kola su mi svakako najveći deo vremena van garaže (jedna su svakako uvek van nje). Ali, u mom slučaju, uzimanje i neuzimanje kaska nema veze sa garažom. Kao što je istina da vozilo VW grupacije nikada nisam kupio samo zbog povećanog rizika kradje (mada sam krzo razne periode golfa, passata, Tourana, Tiguana ... smatrao za mene idealnim vozilima ). Jer želim "miran san", a ne da noću kroz prozor gledam da li su mi kola još uvek ispred zgrade. Ja kasko ne uzimam jer tu "uslugu" smatram jednom od najvećih prevara. Jer, kada god procene da mogu, oni će da te zakinu maksinalno koliko je to moguće. Ne vraćaju oni nikoga ekonomski u stanje u kome se on nalazio pre nastupanja štetnog dogadjaja ... Uvek si u "zajeban", ovako ili onako. Barem zakonom velikih brojeva ( ako nikako drugačije) Ali, to što ja nemam kasko, to je moj (mentalni) problem I, izvinjenje što sam se uopšte javio sa mojim negativističkim mislima o kasku
  37. 1 point
    Eto šta znači kad imaš koga da pitaš. Naručio sam jutros dihtung - broj 9, iz Niša, usput i Bosh,(aero) brisače, Hvala još jednom, i Ivanu i Neši.
  38. 1 point
    djole81ar

    Nuova Tipo

    Čestitke kolega,dobar nema šta, drago mi je da su stigli i da ima više članove na forumu, neka te sliži lepo.
  39. 1 point
    neshaoct

    Više nije bitan motor, nego displej?

    Continentalov revolucionarni proizvod: Displejima u automobilima više nisu potrebni klasični ekrani Velika količina informacija se obrađuje i prikazuje u modernim vozilima. Zbog toga se u automobile ugrađuju sve veći ekrani. Međutim, nije svaka prikazana poruka relevantna u svakoj situaciji. To može da dovede do distrakcije i da ugrozi bezbednost vožnje. Sa druge strane, veliki ekrani bez sadržaja ne doprinose skladnom dizajnu kokpita. Kao alternativu dizajnu velikih vidljivih ekrana, Continental je razvio ShyTech Display - ekran koji se pojavljuje samo kada je potreban. To je omogućeno poluprozirnom površinom koja omogućava neprimetnu integraciju ekrana u okolnu površinu. Ako ekran nije potreban, on je praktično nevidljiv ljudskom oku. Istovremeno, Continental kaže da sledi pristup purističkog dizajna enterijera svedenog na osnovno. Navigacijske ili komunikacijske informacije i selektor na dodirnom ekranu su uvek dostupni. Međutim, ekrani i kontrole na ekranu se aktiviraju samo kada se ruka približi. Takođe je moguće aktivirati ekran putem glasovne kontrole ili kratkim dodirom površine ekrana. Sve nepotrebne informacije možete da ugasite i videćete samo armaturu. Površina ekrana je dizajnirana da imitira izgled armature. U zavisnosti od konfiguracije, to može da bude, naprimer, ona od drvenih ploča, karbonskih ploča ili površine presvučene kožom. Osim toga, smanjuju se refleksije svetlosti na primer kada je Sunce nisko. Koncept sistema koji je razvio Continental takođe omogućava besprekornu integraciju ShyTech ekrana čak i kada je aktiviran. On se sastoji od posebnog pozadinskog osvetljenja, koje u koordinaciji sa LCD panelom i dekorativnom površinom omogućava prikaz sadržaja ekrana u idealnom osvetljenju i oštrini u svakoj svetlosnoj situaciji - od blještavog sunčevog svetla do oblačnog kišnog vremena. ShyTech će biti raspoloživ za ugradnju u automobile od 2023. godine. preuzeto sa - Auto Blog
  40. 1 point
    Vule

    F1: Sao Paulo (Brazil) 2021

    Izgleda ipak ide +10, opet ICE menjaju I dalje pokušavaju sa prepravljenim mapiranjem i motor ne moze da izdrzi ocigledno. S druge strane, ako vrate na safe setup, odlete RB i nece imati ni promil sanse da ga uhvate.
  41. 1 point
    @Marko.d Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Generalno, nema opšteg iskustva jer zavisi šta od aftermarket (univerzalne) multimedije kupiš. Ako kupiš neko đubre takvi će biti i utisci...i obrnuto.
  42. 1 point
    danko

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Za kvalitet zimskih guma možete pogledati 2021 Auto Bild Winter Tyre Test...testirano je 23 gume. Rezultati su zanimljivi. Posebno kad se uporede sa cenama pojedinih guma. https://www.tyrereviews.com/Article/2021-Auto-Bild-Winter-Tyre-Test.htm https://www.autobild.de/artikel/winterreifen-test-10811081.html
  43. 1 point
    Stereo

    Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir 16v

    što kaže moj kolega "što nisu napravili da je obrnuto,a ne ovako da me nervira svo vreme". Ja sam već navikao,kako sednem u auto vezujem pojas i gasim s/s.
  44. 1 point
    Axic

    Funny photos

  45. 1 point
    kreator

    Kuda ide ovaj svet?

    Sreća pa kod nas nema pruge.
  46. 1 point
    Jesenja strokonjdja
  47. 1 point
    dach@

    F1: Sao Paulo (Brazil) 2021

    Mislim da će ovo biti najbolja sprint trka,bar ovde može da se pretiče
  48. 1 point
    neshaoct

    Kamere & presretači

    Da li znate koliko kamere za merenje brzine donose novca nemačkim gradovima? Na pitanje Nemačkog udruženja pravnika (DAV) nemački gradovi su odgovorili koliko su zaradili od kamera za nadzor brzine 2020. godine godine i brojke su zaista impresivne. U vrhu je Hamburg u kojem su kamere za merenje brzine i nadzor prolaska kroz crveno svetlo na semoforima zaradile 17.1 milion evra za godinu dana. Čak deset gradova je prebacilo granicu od milion evra. Neki gradovi se nisu javili, ali u rekapitulacijama njihovih budžetskih prihoda se vide i ti podaci. Tako je Keln 2019. godine zaradio 17.6 miliona evra od saobraćajnih kamera, a Lajpcig 11.6 miliona. preuzeto sa - Auto Blog
  49. 1 point
    integralac

    Funny photos

  50. 1 point
    darkman14

    Drumske kafane

    Ajd da spomenem i Zlatno rebro. Najbolja jagnjetina u Srbiji koju sam jeo. Čisto meso, bez kostiju lokacija: https://goo.gl/maps/iueGaFNAnN4Q8HnEA Nemam slike, hranu uglavnom jedem
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...