Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/22/21 in Posts

  1. 7 points
    Zamolio bih kolege da pripaze na recnik, da ne bude posle [emoji109][emoji109], ja sam redar danas Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  2. 7 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. 6 points
    neshtry

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    https://www.facebook.com/1702047586673312/posts/3038564033021654/?sfnsn=mo Ako niste znali koji je vodeći brend guma [emoji23]... Sent from my moto g(8) using Tapatalk
  4. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  5. 5 points
    Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk
  6. 5 points
    Axic

    Funny photos

  7. 5 points
    Loon123

    Funny photos

  8. 4 points
    Axic

    Funny photos

  9. 3 points
    Loon123

    Funny photos

  10. 3 points
    Axic

    Funny photos

  11. 3 points
    Ivan

    Lancia Nuova Delta - grejači sedišta

    Ovo je tacna informacija, sad sam ti proverio u ePer. Bravo ima 2 vrste grejaca sedista i naslona - jedan za Emotion, drugi za Sport verziju: Kada za bilo koji od ta 4 grejaca pogledas Compatibility listu (da li pasuje na neki drugi model), dobije se da odgovaraju samo za Bravo i Bravo MY10 (restyle). Cene su od 130 do 180 EUR po komadu, evo primera samo za jedan (isto je i za ostala 3, da ne kacim sve): Onda sam ti izvukao bas grejace za Deltu. Imas ovde serijske i za sedalni i za lumbalni grejac, po kojima mozes da trazis kod ovlascenih. Postoji samo po jedna verzija za svaki grejac (za razliku od Brava): Dobra vest za tebe (i za sve one koji su ubedjeni da je Delta nekakva ekskluziva ) - ne znam kako, ali oba grejaca za Deltu su 3 do 4 puta jeftinija nego kod Brava . Sedalni grejac je samo 33 EUR, a onaj u naslonu 55 EUR. Uz neki klupski popust kod ovlascenih, izadje sasvim prihvatljivo. Proveri ti instalaciju jos jednom po onom uputstvu iznad - prosto mi je neverovatno da bas sva 4 ne rade.
  12. 3 points
    dach@

    Funny photos

  13. 2 points
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    How yes no . Pisao sam nedavno da mi se auto pre neki mesec maltene vukao, kao da je atmo 1.4, a ne turbo. Sipao na izuzetno prometnim pumpama, na tri mesta, sve tri velike i poznate kompanije kod nas. Posto imam digitalnu cukicu za pritisak turba na tabli, na njoj sam video da turbo radi dobro, ali da puni mnogo brze nego ranije na isti pritisak papucice gasa, pa sam posumnjao na gorivo. To je bio prvi i jedini put od kupovine i inicijalnog sredjivanja do sada (4. godina), da mi je benzinac imao bilo kakav problem. Toliko je to bilo izrazeno, da sam jedno jutro skoknuo do Gorana, covek nakacio dijagnostiku, testni krug... Pogledali zajedno logove, turbo u mm prati zadate parametre, rece mi da prospem djubre od goriva iz rezervoara. Nasuo novu turu aditivirane 100-ke, auto bukvalno polete. Da sam sipao na nekoj zabitoj pumpi nekog levog prodavca ili iz necije kante - nego na udarnim mestima najpoznatijih. Gde sam pokupio tu furdu, pojma nemam. Posto za benzin kod nas kazu da stize uglavnom sa istog mesta, ne bi me zacudilo da je bila neka losa tura generalno. Toliko o "uskladjenosti" sa EU gorivom.
  14. 2 points
    Axic

    Funny photos

  15. 2 points
    totti

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    95% mišljenja se odnosi na dizel. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  16. 2 points
    horvat

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    E da napisem interesantnu obzervaciju sa svog poslednjeg puta, koju sam spomenuo i u svojoj temi, ali vise je za ovu. Krenuo sam na put u Sloveniju preko Madjarske, sa skoro praznim rezervoarom i odmah u Madjarskoj sam tocio Mol 100 oktana, a potom sam i u Sloveniji isto 100 oktana, na Petrol pumpi. Presao sam ukupno oko 1800 km i prosek mi je bio oko 0.5-1L manji nego sto ga imam po Srbiji i BiH, u slicnim uslovima (autoput i magistrale). Tokom noci auto je bio parkiran na otvorenom, temperatura se spustala i do 0, i hladan start je bio meksi nego inace. Koliko god slusam zadnje vreme price o tome da nema vise razlike u gorivu (izmedju nasih pumpi i EU), eto po mom iskustvu - ima itekako. Bar sto se tice premium bezolovnih.
  17. 2 points
    dach@

    F1: Amerika 2021

    Prvi trening
  18. 2 points
    Grafit

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    Ne mogu da se setim/pronađem gde smo spominjali model Lancia Beta coupe. A ovaj konkretan primerak iz N. Sada sam tada spominjao. Vožen je 2017/18. nešto malo po N. Sadu. Sada čuči u nekoj garaži u okolini, neregistrovan i nije na prodaju. Vlasnik je pre ove imao dve obične Bete coupe, obe slupane, jedna pri tome i izgorela. Zatim uvezena ova iz Italije, sređena i ofarbana. Motor 2,0 litre.
  19. 2 points
    Dzimbo

    Funny photos

  20. 2 points
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Moj stav je da ako biram AS gumu - iskljucivo bar neki mid ili premium segment, dobro istestiran po svim parametrima. Da tacno znas sta mozes i u kojim uslovima, svaka je negde bolja a negde losija, na svim poljima dobra jednostavno ne postoji. Tako se i bira za dominantne uslove voznje - Nokian AS je vise orijentisana za sneg, GY i Continental za neki prelaz, Dunlop i Michelin za pretezno suvo/mokro. Sa ovim no-name modelima, em pravis kompromis, em to radis sa necim sto nema apsolutno nikakav "opis" u praksi. Sto se mene tice, neka hvala.
  21. 2 points
    djomla

    Pink Car - Pinkmobil :)

    Banuj se sam [emoji23]
  22. 2 points
    Axic

    Funny photos

  23. 2 points
    bane1321

    Vozila koja treba izbegavati

    Ja još uvek tvrdim da je međa u pitanju!
  24. 1 point
    neshaoct

    Automobili iz filmova

    Novi Betmobil: Legendarni automobil ulazi u novu dizajnersku fazu Za one koji očekuju novi film o ''čoveku šišmišu'', odnosno njegovo 11. izdanje otkako je fantastični Michael Keaton odigrao glavnu ulogu daleke 1989. godine, izuzetna vest jeste da je premijera najnovijeg filma najavljena za 4. mart 2022. DC Films, 6th & Idaho Motion Picture Company i Dylan Clark Productions nastavljaju filmsku franšizu Betmen sa novim delom serijala. Novi film prikazuje Betmena koji otkriva i bori se protiv korupcije u Gotham Cityju, suočava se sa serijskim ubicom poznatim pod imenom Riddler. Naravno, Betmena stalno prati njegovo posebno vozilo koje takoreći ulazi u novu modelsku godinu. U novom filmu, ''The Batman'', glavnu rolu preuzima Robert Pattinson, najpoznatiji iz filmova ''Sumrak saga'', koji će se suočiti sa nekoliko negativaca u filmu, a ulogu Catwoman (Žena mačka) odigraće Zoe Kravitz, Riddlera će glumiti Paul Dano, dok će Colin Farrell glumiti Penguina (Pingvin). Mnogi ljubitelji filmskih gedžeta će svakako primetiti da je u najavi filma pokazana nakratko i najnovija verzija Betmobila, koja je posebno zanimljiva. Naime, iako se ne vidi baš puno akcije sa vozilom, ono je prisutno u nekim scenama što nam daje rani pogled na dizajn. Najnoviji Betmobil u određenoj meri izgleda kao produžena verzija Chevrolet Camara, odnosno podseća na tzv. muscle cars automobile iz 1960-ih i 1970-ih. Vidi se i uticaj Dodge Challengera i Forda Mustanga. Raniji uvidi u Betmobil su otkrili da će zadnji deo automobila podseća na Betmobil iz 1989. Rep nema retro izgled prednjeg dela, ali treba reći da su dizajneri napravili dobar posao kombinujući dva različita jezika dizajna u jednom homogenom ukupnom izgledu. preuzeto sa - Auto Blog
  25. 1 point
    MS PK

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Meni 14km/h Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  26. 1 point
    @Srdjan011Druže, dolaze kupci, viču, skažu, hoće da biju, dali su pare a vozila nema. Kaži ti njemu da taj primerak nije za prodaju...
  27. 1 point
    Nije verodostojno jer već imamo zvanično potvrde za tri HB da se prave jedan napravljen u oktobru, jedan najavljen u novembru a jedan u decembru. Da je naizmenična proizvodnja jedan mesec bi se preskočio. Ovako imamo informaciju da su sve sedan verzije sledeće godine i to opet dva uzastopna meseca - januar i februar. Jedino da je rotacija na tri meseca - što je malo verovatno jer su pređašnji rokovi isporuke bili max 90 dana. Ovo se nešto vanredno dogodilo na linijama za proizvodnju sedan verzija...
  28. 1 point
    darkman14

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Mislim da ovde niko nema tigar as dovoljno dugo da bi rekao šta dobro/loše. Promenili smo par winteri na službenim, prvu godinu/dve su bile ok posle plastika. A šara kao da nije mrdnula nigde. Samo se površinski sloj istrošio. Opet dati pare i proći jeftinije sada pa da gume budu za zamenu posle 2 godine, to i nije neka ušteda. Bolje odmah uzeti neke proverene koje su skuplje u startu
  29. 1 point
    fordoni

    Lancia Nuova Delta - grejači sedišta

    Bravo još jednom! Hvala šampione
  30. 1 point
    Ticma

    Pink Car - Pinkmobil :)

    Salu na stranu ali ljudi koji rade na svim njegovim projektima su uglavnom moje kolege sa fakulteta koje poseduju i znanje i iskustvo u svim tim oblastima. Najvise mi je drago da im se ukazala prilika da pokazu svoje mogucnosti ma ko god da to finansirao...
  31. 1 point
    PremieRacing

    Pink Car - Pinkmobil :)

    A najradije bi njih dvojicu poslao na Goli Otok. Nije kljaka bio budala...
  32. 1 point
    Ivan

    Menjači - manuelni vs automatski

    Unapred se izvinjavam za off, ali u tom klipu je upravo Sennina tehnika voznje F1 bolida u malom... Naspram njega, moderna F1 koju gledamo zadnjih deceniju-dve bukvalno dodje kao decija igra . Pored svega sto ste pomenuli, ono sto je jos meni interesantno, a moze se videti i u ovom klipu (opet u manjoj meri) - njegova tehnika dodavanja gasa u krivini. Na F1 bolidima, telemetrija je pokazivala kako je to radio u sitnim i izuzetno brzim intervalima (za razliku od konkurencije). Na taj nacin uticuci na obrtaje, u doba turbo motora na spool i sto brzi odgovor kompresora na izlazu, a takodje i na stabilnost bolida. Sa tim tehnikama, bio je u stanju da napravi prednost i od cak 2 desete u jednoj krivini u odnosu na konkurente. Koji su i sami tvrdili da je imao neverovatnu vestinu, da u svim uslovima pronadje limit gripa i vozi na ivici istog. Imao sam srecu da sam zakacio i pratio zlatno doba F1 od kraja 80-ih, a Sennu sam u prenosima uvek mogao da prepoznam i zavezanih ociju, samo po zvuku bolida. Evo poslusajte razlike izmedju pilota i to agresivno pumpanje gasa kroz krivinu - u pitanju je trening na "La Pista Magica" u Monzi 1992., kamera postavljena na pocetku cuvene Parabolice. Senna i Berger su u McLarenu te godine koristili Hondin RAE122 3.5 V12: A ako nekoga zanima detaljnije, vrlo lep klip na tu temu:
  33. 1 point
    Ovo su sve kinezi izgleda, za prve bar znam sigurno. Ne bi ih uzimao u razmatranje uopste, a i ne svidja mi se ova klasa C za mokar kolovoz makar i na papiru sto pise Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  34. 1 point
    MS PK

    Croma 2006,aka Gospodja

    Pa neke glupe greske nestanu ( nestane lampica) posle nekoliko paljenja, dok skonta komp da je sve ok. Mozda je i ta za egr takva Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  35. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    Kuku [emoji16] Sent from my moto g(8) using Tapatalk
  36. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  37. 1 point
    Siki97

    Funny photos

  38. 1 point
    Axic

    Funny photos

  39. 1 point
    Kako stvari postaju sve gore po pitanju isporuke - manje od 5 meseci, jos i odlicno za danasnje standarde. Neka je sa srecom masina! @Dzimbo Cascavanja kod Intera u najavi - molim te da me odmenis i ispratis ovih par nabavki .
  40. 1 point
    Vozio sam juce Michelin CC2 na Miniju sa 192 ks. Stvarno je osecaj poput letnjih guma, ne razvlaci se, ne rasteze se kao zvakaca guma uopste. A normalna je udobnost i buka. Ali definitivno grip nije na nivou tih nekih boljih letnjih, npr. Falken Azenis fk510 i slicnih...
  41. 1 point
    rocket

    Funny photos

    Dakle ja sam cigan
  42. 1 point
    Axic

    Funny photos

  43. 1 point
    Axic

    Funny photos

  44. 1 point
    integralac

    Funny photos

  45. 1 point
    Jos jedna marka od mene Kolega ima Winterfall gume zimske, kaze da su tesko djubre. Nisu ni za zimu ni za leto
  46. 1 point
    Axic

    Funny photos

  47. 1 point
    dekirs

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Mene zanima sta je parametar da neko bude "zadovoljan" gumom Je l' si zadovoljan u smislu, jeftina je i nije se pocepala do sada ili ima tu nesto vise ? Ipak je ovo malo vise "tehnicki" forum, valjalo bi podeliti neke sire utiske napisati u kojoj dimenziji je vozis, itd.. Posebno kada se prica o najnizem segmentu guma.
  48. 1 point
    BaneJ

    Vozila koja treba izbegavati

    Svi, mi radimo za strance. Neko što hoće a neki iz neznanja. Nema potrebe isticati to. Onaj nas odavno reklamira kao najjeftiniju radnu snagu. Slični smo, samo malo lošiji od Burkina Faso - nema izlaz na more kao i mi (to je sličnost).
  49. 1 point
    horvat

    Vozila koja treba izbegavati

    Ne, ovo ne moze biti istina
  50. 1 point
    neshaoct

    10 najgorih navika u vožnji

    Lexus testirao vozače ljubitelje mobilnih: Na više od 4 sekunde im je zaklonio vid u vozilu Svi znaju da su slanje poruka i vožnja opasni i ilegalni. Ipak, ljudi to i dalje rade. Kako bi pokazao zašto slanje poruka za upravljačem vozila nije nešto što bi ikada trebalo da radite, Lexus je opremio poseban NX model sa posebnom oblogom stakala koja može da postane neprozirna. Lexus je postavio oblogu kako bi blokirao vozačev pogled spolja na 4.6 sekundi, što je prosečno vreme potrebno za odgovor na tekstualnu poruku dok ste za upravljačem vozila. Tada su Lexusovi stručnjaci pustili vozače na zatvorenu stazu sa preprekama kako bi osetili šta može da se desi ako ne gledaju na put. Lexus je dodao prepreke ispred vozila kada je zatamnio stakla. Lexusova akcija pokazuje da nepažnja na putu može da rezultira tragedijom. Mada se 4.6 sekundi možda ne čini dugim periodom, brzinom od 112 km/h prešli biste skoro 144 metra ne gledajući put. Dovoljno je pogledati izraze lica vozačica i vozača u vožnji, koji su pre same vožnje priznali da pišu i čitaju poruke, pa da shvatite koliko je to opasno. preuzeto sa - Auto Blog
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...