Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/22/21 in all areas
-
7 points
Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine
Reacher Gilt and 6 others reacted to MS PK for a post in a topic
Zamolio bih kolege da pripaze na recnik, da ne bude posle [emoji109][emoji109], ja sam redar danas Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока -
7 points
Funny photos
polaris and 6 others reacted to neshtry for a post in a topic
[emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk -
6 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
TeaseR and 5 others reacted to neshtry for a post in a topic
https://www.facebook.com/1702047586673312/posts/3038564033021654/?sfnsn=mo Ako niste znali koji je vodeći brend guma [emoji23]... Sent from my moto g(8) using Tapatalk -
5 points
-
5 points
Slike automobila bez posebnog razloga...
MiloshBg and 4 others reacted to TheWickerMan for a post in a topic
Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk -
5 points
-
5 points
-
4 points
-
3 points
-
3 points
-
3 pointsOvo je tacna informacija, sad sam ti proverio u ePer. Bravo ima 2 vrste grejaca sedista i naslona - jedan za Emotion, drugi za Sport verziju: Kada za bilo koji od ta 4 grejaca pogledas Compatibility listu (da li pasuje na neki drugi model), dobije se da odgovaraju samo za Bravo i Bravo MY10 (restyle). Cene su od 130 do 180 EUR po komadu, evo primera samo za jedan (isto je i za ostala 3, da ne kacim sve): Onda sam ti izvukao bas grejace za Deltu. Imas ovde serijske i za sedalni i za lumbalni grejac, po kojima mozes da trazis kod ovlascenih. Postoji samo po jedna verzija za svaki grejac (za razliku od Brava): Dobra vest za tebe (i za sve one koji su ubedjeni da je Delta nekakva ekskluziva ) - ne znam kako, ali oba grejaca za Deltu su 3 do 4 puta jeftinija nego kod Brava . Sedalni grejac je samo 33 EUR, a onaj u naslonu 55 EUR. Uz neki klupski popust kod ovlascenih, izadje sasvim prihvatljivo. Proveri ti instalaciju jos jednom po onom uputstvu iznad - prosto mi je neverovatno da bas sva 4 ne rade.
-
3 points
-
2 pointsHow yes no . Pisao sam nedavno da mi se auto pre neki mesec maltene vukao, kao da je atmo 1.4, a ne turbo. Sipao na izuzetno prometnim pumpama, na tri mesta, sve tri velike i poznate kompanije kod nas. Posto imam digitalnu cukicu za pritisak turba na tabli, na njoj sam video da turbo radi dobro, ali da puni mnogo brze nego ranije na isti pritisak papucice gasa, pa sam posumnjao na gorivo. To je bio prvi i jedini put od kupovine i inicijalnog sredjivanja do sada (4. godina), da mi je benzinac imao bilo kakav problem. Toliko je to bilo izrazeno, da sam jedno jutro skoknuo do Gorana, covek nakacio dijagnostiku, testni krug... Pogledali zajedno logove, turbo u mm prati zadate parametre, rece mi da prospem djubre od goriva iz rezervoara. Nasuo novu turu aditivirane 100-ke, auto bukvalno polete. Da sam sipao na nekoj zabitoj pumpi nekog levog prodavca ili iz necije kante - nego na udarnim mestima najpoznatijih. Gde sam pokupio tu furdu, pojma nemam. Posto za benzin kod nas kazu da stize uglavnom sa istog mesta, ne bi me zacudilo da je bila neka losa tura generalno. Toliko o "uskladjenosti" sa EU gorivom.
-
2 points
-
2 points95% mišljenja se odnosi na dizel. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
-
2 points
Kolika vam je potrošnja goriva?
Grafit and one other reacted to horvat for a post in a topic
E da napisem interesantnu obzervaciju sa svog poslednjeg puta, koju sam spomenuo i u svojoj temi, ali vise je za ovu. Krenuo sam na put u Sloveniju preko Madjarske, sa skoro praznim rezervoarom i odmah u Madjarskoj sam tocio Mol 100 oktana, a potom sam i u Sloveniji isto 100 oktana, na Petrol pumpi. Presao sam ukupno oko 1800 km i prosek mi je bio oko 0.5-1L manji nego sto ga imam po Srbiji i BiH, u slicnim uslovima (autoput i magistrale). Tokom noci auto je bio parkiran na otvorenom, temperatura se spustala i do 0, i hladan start je bio meksi nego inace. Koliko god slusam zadnje vreme price o tome da nema vise razlike u gorivu (izmedju nasih pumpi i EU), eto po mom iskustvu - ima itekako. Bar sto se tice premium bezolovnih. -
2 points
-
2 pointsNe mogu da se setim/pronađem gde smo spominjali model Lancia Beta coupe. A ovaj konkretan primerak iz N. Sada sam tada spominjao. Vožen je 2017/18. nešto malo po N. Sadu. Sada čuči u nekoj garaži u okolini, neregistrovan i nije na prodaju. Vlasnik je pre ove imao dve obične Bete coupe, obe slupane, jedna pri tome i izgorela. Zatim uvezena ova iz Italije, sređena i ofarbana. Motor 2,0 litre.
-
2 points
-
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Skorpion and one other reacted to Ivan for a post in a topic
Moj stav je da ako biram AS gumu - iskljucivo bar neki mid ili premium segment, dobro istestiran po svim parametrima. Da tacno znas sta mozes i u kojim uslovima, svaka je negde bolja a negde losija, na svim poljima dobra jednostavno ne postoji. Tako se i bira za dominantne uslove voznje - Nokian AS je vise orijentisana za sneg, GY i Continental za neki prelaz, Dunlop i Michelin za pretezno suvo/mokro. Sa ovim no-name modelima, em pravis kompromis, em to radis sa necim sto nema apsolutno nikakav "opis" u praksi. Sto se mene tice, neka hvala. -
2 points
Pink Car - Pinkmobil :)
Milutinac and one other reacted to djomla for a post in a topic
Banuj se sam [emoji23] -
2 points
-
2 points
Vozila koja treba izbegavati
Axic and one other reacted to bane1321 for a post in a topic
Ja još uvek tvrdim da je međa u pitanju! -
1 point
P: čelične 16-ce 5x120 sa extra gumama i ratkapnama
Nikola JTD reacted to neshaoct for a post in a topic
@Nikola JTD Postavi i neke slike kad stigneš... -
1 pointMislim da ovde niko nema tigar as dovoljno dugo da bi rekao šta dobro/loše. Promenili smo par winteri na službenim, prvu godinu/dve su bile ok posle plastika. A šara kao da nije mrdnula nigde. Samo se površinski sloj istrošio. Opet dati pare i proći jeftinije sada pa da gume budu za zamenu posle 2 godine, to i nije neka ušteda. Bolje odmah uzeti neke proverene koje su skuplje u startu
-
1 pointImam ih ja na Pandi. Ali to je totalno druga dimenzija pneumatika i tezina, velicina auta. Ne znam koliko je merodavno. I malo se preslo sa Pandom, pa je i zbog toga nezgodno donositi neke zakljucke. Ali ajd, da kazem, to sto se prevezlo do sada - sve je u redu. Vozio sam je 140 km/h po kisi, vozio sam je po snegu, po suvom, svugde se ponasala normalno, bez bilo kakvih naglih i neocekivanih desavanja...
-
1 pointSalu na stranu ali ljudi koji rade na svim njegovim projektima su uglavnom moje kolege sa fakulteta koje poseduju i znanje i iskustvo u svim tim oblastima. Najvise mi je drago da im se ukazala prilika da pokazu svoje mogucnosti ma ko god da to finansirao...
-
1 pointUkrao bager, onda njime i motocikle iz salona, i posle bežao policiji kao na filmu Australijska policija je uhvatila 41-godišnjaka nakon što je ukradenim bagerom usred noći ukrao dva motocikla iz salona. Video zapis prikazuje čoveka koji utovarivačem razbija izlog salona, nakon čega trakama grabi dva motocikla i beži s njima. Muškarac je uhvaćen nakon što je pokušavao da utovari motocikle na kamion parkiran uz ulicu, a vozač je pre svega pokušao da pobegne sa motociklima pričvršćenim za utovarivač. Motocikli su otpali za vreme policijske potere kroz prigradska naselja i preko železničke pruge. Queensland Police News javlja da, na svu sreću, niko nije povređen tokom incidenta, ali begunac je ipak oštetio nekoliko ograda i voz. Potera je završila nakon što se utovarivač zabio u veliko drvo u blizini železničke stanice. Vozač je zatim pokušao sa pobegne pešice, ali policija ga je locirala kako se skriva u velikoj travi kraj potoka, u 5 sati ujutro. 41-godišnjaku je odbijena policijska kaucija te bi trebalo da se pojavi pred prekršajnim sudom u Ipswichu. Optužen je zbog pljačke, opasnog upravljanja motornim vozilom, nezakonitog upada na železničku prugu, i zbog bežanja policiji. Utovarivač je navodno ukraden u noći sa 14. na 15. oktobra iz preduzeća u Geebungu, pre nego što je učestvovao u ovoj ludoj policijskoj poteri.
-
1 pointUnapred se izvinjavam za off, ali u tom klipu je upravo Sennina tehnika voznje F1 bolida u malom... Naspram njega, moderna F1 koju gledamo zadnjih deceniju-dve bukvalno dodje kao decija igra . Pored svega sto ste pomenuli, ono sto je jos meni interesantno, a moze se videti i u ovom klipu (opet u manjoj meri) - njegova tehnika dodavanja gasa u krivini. Na F1 bolidima, telemetrija je pokazivala kako je to radio u sitnim i izuzetno brzim intervalima (za razliku od konkurencije). Na taj nacin uticuci na obrtaje, u doba turbo motora na spool i sto brzi odgovor kompresora na izlazu, a takodje i na stabilnost bolida. Sa tim tehnikama, bio je u stanju da napravi prednost i od cak 2 desete u jednoj krivini u odnosu na konkurente. Koji su i sami tvrdili da je imao neverovatnu vestinu, da u svim uslovima pronadje limit gripa i vozi na ivici istog. Imao sam srecu da sam zakacio i pratio zlatno doba F1 od kraja 80-ih, a Sennu sam u prenosima uvek mogao da prepoznam i zavezanih ociju, samo po zvuku bolida. Evo poslusajte razlike izmedju pilota i to agresivno pumpanje gasa kroz krivinu - u pitanju je trening na "La Pista Magica" u Monzi 1992., kamera postavljena na pocetku cuvene Parabolice. Senna i Berger su u McLarenu te godine koristili Hondin RAE122 3.5 V12: A ako nekoga zanima detaljnije, vrlo lep klip na tu temu:
-
1 pointNe znam da li je nelo postavljao nove cenovnike od 1.10.2021, evo ih. Cini mi se za nijansu skuplji od prethodnog ili mi se samo cini?
-
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
PremieRacing reacted to MS PK for a post in a topic
Ovo su sve kinezi izgleda, za prve bar znam sigurno. Ne bi ih uzimao u razmatranje uopste, a i ne svidja mi se ova klasa C za mokar kolovoz makar i na papiru sto pise Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока -
1 pointPa neke glupe greske nestanu ( nestane lampica) posle nekoliko paljenja, dok skonta komp da je sve ok. Mozda je i ta za egr takva Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
-
1 pointBiće super vikend,opet zajedno F1 i moto GP
-
1 point
-
1 pointDanas sa mapirsnja
-
1 point
-
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
PremieRacing reacted to Axic for a post in a topic
@ISV_01 tvoja priča -
1 point
-
1 point
-
1 pointKako stvari postaju sve gore po pitanju isporuke - manje od 5 meseci, jos i odlicno za danasnje standarde. Neka je sa srecom masina! @Dzimbo Cascavanja kod Intera u najavi - molim te da me odmenis i ispratis ovih par nabavki .
-
1 pointVezano za test iznad i poslednju rečenicu: ...strah me i da pomislim na cenu opremljenog primerka sa 1,5 TSI. Jer, kada sam juče na Autoscout.24 pretražio nove fabije, pa mi je iskočilo desetak primeraka sa 1,0 TSI 110 sa cenom preko 30.000 evra ( idu negde do 33k ). Mislio sam da sanjam
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
Funny photos
Kosta Smosta reacted to neshtry for a post in a topic
[emoji16] Sent from my moto g(8) using Tapatalk -
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Kosta Smosta reacted to Martin for a post in a topic
Od svih navedenih, Fulda KM3 se najduže proizvodi. Smatram da je najbolja od svih navedenih. Nema je više na testovima, jer je dugo u proizvodnji (preko 10 godina). Inače, planiram je za novi auto. -
1 point
Funny photos
Kosta Smosta reacted to neshtry for a post in a topic
[emoji16] Sent from my moto g(8) using Tapatalk
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".