Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/21/21 in all areas

  1. 7 points
    Axic

    Funny photos

  2. 5 points
    Axic

    Funny photos

  3. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 4 points
    dach@

    Funny photos

  5. 4 points
    DraganUS

    Fiat Croma MJet 2.4 200PS Ponija

    Danas sa mapirsnja
  6. 4 points
    neshaoct

    Pink Car - Pinkmobil :)

    @djomla Zar nemaš poverenja u PRC?* Mene samo zanima koliko će da ubrzaju snimak, znajući kako su to već radili sa drugim produktima njegovog genija...zato sam i stavio u Off i lupio smajli gore u naslovu * Pink Research Center mu je ono PRC
  7. 4 points
    moron

    Menjači - manuelni vs automatski

    Hvala, ali, nije to "za mene"
  8. 4 points
    djomla

    Pink Car - Pinkmobil :)

    Banuj se sam [emoji23]
  9. 4 points
    neshtry

    Funny photos

    Kuku [emoji16] Sent from my moto g(8) using Tapatalk
  10. 4 points
    Da nisi pre par meseci pricao kako oprema odvaja auto pa i ajd', ovako je stvarno postala sprdnja Uz svaki auto se i prica menja. I stvarno nemam nameru da uticem na prodaju, konkretni primerak stvarno lepo izgleda, ali bas je bezveze da menjas pricu kako koji auto naidje i uporno teras isto. A sada sledi elaborat o zavidnim ljudima koji ne citaju dobro
  11. 4 points
    Axic

    Funny photos

  12. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  13. 4 points
    Bojssa

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Pade mi na pamet ideja, ovi sada ladno mogu u paketu sa tehničkim i kladionicu da otvore. U sali sediš i gledaš uživo prenos sa trake, različite kvote na različita auta, Punto i Jugo sa naj većim.
  14. 4 points
    Axic

    Funny photos

  15. 3 points
    neshaoct

    Gde da kupim stubić za parking mesto?

    Zabranjeno parkiranje čak i ispred svoje garaže Stručnjaci upozoravaju građane da ne parkiraju svoja vozila na mestima gde to nije dozvoljeno, čak i ako je to ispred njihovog ulaza ili zgrade. Procedura za dobijanje dozvole da tu parkirate nije jednostavna. Društvene mreže obišla je zanimljiva fotografija. Na kapiji jednog beogradskog dvorišta osvanuo je natpis: Ne parkiraj zvaću ženu i kćerku. Pun je grad upozorenja ispisanih četkom i farbom da je ispred kapije i ulaza zabranjeno parkiranje i zaustavljanje automobila. Da li te poruke imaju bilo kakvu težinu i da li će pauk zaista doći da vam odnese automobil ako ste ih ostavili ispred nečijeg ulaza u zgradu? Skoro u svakoj beogradskoj ulici, na kapijama ćete videti oznake ''zabranjeno parkiranje''. Ispisane su sprejevima, farbom, nekad veštije, nekad ne. Ali, kako god da izgledaju, uglavnom, nemaju težinu, piše RTS. ''Svi ti natpisi - ''zabranjeno parkiranje'' ili ''čuvaj se psa'' ništa ne znače, to je možda simpatično da vidite, ali nema zakonsko značenje i ništa ne znači'', objasnio je Milan Vujanić sa Saobraćajnog fakulteta. Da bi vaša oznaka bila zaista i zabrana, morate da dobijete dozvolu za parkiranje od Sekretarijata za saobraćaj. Tako to mesto postaje samo vaše za parkiranje, a ujedno i zabrana drugima da vam blokiraju ulaz u dvorište ili garažu. Čak i kada postavite lanac ''zabranjeno parkiranje'', to vas neće zaštiti ukoliko to mesto nije predviđeno za parking. Procedura za dobijanje dozvole da tu parkirate nije jednostavna. ''Kada definišete koje parking mesto hoćete onda se obraćate Sekretarijatu za saobraćaj kako bi dobili dozvolu i određenu dokumentaciju'', rekao je Ljubiša Banovački, predsednik Udruženja upravitelja zgrada. U protivnom možete da platite kaznu ili da vam čak i pauk odnese vozilo. Čak iako ste ispred svoje kapije. ''Zakonom je zabranjeno parkiranje ispred ulaza u garažu, pa čak ne smete ni ispred svoje da stanete, da zagradite ulaz jer ste time prekršili zakon bez obzira što je to vaša garaža, jer u zakonu ne piše da je dozvoljeno parkirati ispred svoje garaže'', kaže Vujanić. Isto važi i za stanare zgrada. Ne mogu sami da određuju gde je parking dozvoljen i ne mogu svojevoljno da ograđuju prostor, jer time krše zakon. Vlasnik mehaničarske radnje dobio je dozvolu da postavi žutu traku, kako mu automobili ne bi blokirali ulazak u servis. Ali, ni on ne sme tu da parkira vozilo, jer je parking za sve zabranjen na tom mestu. ''Ako bi kontrolor koji kontroliše saobraćaj prošao ovuda i video vozilo, piše da je ono parkirano na zabranjenom mestu, ne ulazeći u to o kome se radi'', kaže Vujanić. Zvuči konfuzno, ali je jedno jasno. Niko ne sme ni da ograniči parking, niti da ga prisvoji bez posebne dozvole Grada. Međutim, ovakvi znakovi i parkinzi su česti, a drugo je pitanje, na koje nismo dobili odgovor, koliko često nadležni kontrolišu da li su parking mesta po zakonu obeležena i ograđena, ili ne. preuzeto sa - Auto Blog
  16. 3 points
    totti

    Menjači - manuelni vs automatski

    Ja bolje da ćutim [emoji3]
  17. 3 points
    djomla

    Menjači - manuelni vs automatski

    Ja mogu da izjavim za dnevnik da je meni automatik u Pičkasu (kako bi rekao cenjeni kolega Srdjos) legao u roku od par dana, tako da za par godina kad bude vreme da se menja frižider za nešto drugo, mislim da će primarno biti da bude AT menjač, ne zbog toga što ne znam da šaltam (nisam zaboravio još uvek, podsetim se ponekad ) nit' što me mrzi da se igram rev match-a međugas i sl (h&t pojma nemam, nijesam ni probavao), nego mi je jednostavno vožnja automatika milina Pritom vozim "penzija" automatik, da se tako izrazim.
  18. 3 points
    Meni bi falilo dosta detalja za opremu "koju volim", ali to je moja stvar. Komentarisem samo konstantno hvaljenje onog sto se trenutno prodaje ili se prodalo. I iskreno smatram to nekorektnim vidom reklamiranja. Toliko od mene i uzdravlje, pa da popravis recnik i smanjis uvrede
  19. 3 points
    YUgisa

    Menjači - manuelni vs automatski

    Pa pretekne me Horvat tu na forumu, ali ne i u saobracaju Nije to samo za one sto voze na stazi, to je i za one sto voze matore kamione
  20. 3 points
    horvat

    Menjači - manuelni vs automatski

    @moron rev matching je kad saltas brzine i 'rucno' (tacnije nozno) namestis tacne obrtaje za brzinu kojom se kreces i brzinu u koju saltas, tako da kad pustis kvacilo, nema nikakvog cima. heel & toe je slicna stvar, ali malo specificnija (i bar meni, dosta teza za sprovesti), kada kocis i istovremeno saltas nanize, pa prednjim delom stopala stiskas kocnicu a petom dajes medjugas da bi promena brzine nanize prosla sto tecnije Jedan od najlegendarnijih klipova o pomenutim tehnikama:
  21. 3 points
    horvat

    Menjači - manuelni vs automatski

    Sto jednostavno ne priznas da je zato sto numes da kreces iz prve
  22. 3 points
    srdjos

    Menjači - manuelni vs automatski

    Posle vožnje automatika po BG-u i to neke matore Insignie, ja sam se zaljubio u automatske menjače. Mnogostruko olakšavaju vožnju po gradu. I @vagenovac je u pravu kad piše da je potrebno malo znanja da se navike prilagode vožnji automatika. Gledao sam da kupim automatika ali nekog koji se uklapa u budžet, vijao sam Alteu DSG , Golfa VI DSG, oba 2.0 i menjač sa 6 brzina ali 3 komada koje sam pikirao da pogledam su prodata u roku 2 ili 3 dana od pojave na oglasima tako da nisam stigao ni da ih pogledam. Gledao sam i jednog C4 Pičkasa sa poluautomatikom ali on je odmah ispao iz izgre. Tako da iz mog iskustva, potražnja za automaticima kod nas je fino dobra.
  23. 3 points
    Ivan

    Lancia Nuova Delta - grejači sedišta

    Evo seme, ako je slucajno nesto propusteno pri kontroli. Sema je za Nuova Bravo, ali verujem da je ista stvar u pitanju i kod Delte: Ako je nesto nejasno na semi - svako sedista ima dva grejaca, u sedalnom delu i naslonu. Struja za sedalni deo ide preko A1 pina, a za naslon preko B1 pina (pin 2 su masa za oba). Pre toga, vozacko sediste ima rele T21, a suvozacko T22, koji su u kutiji u gepeku, a zasticeni osiguracima F67 i F68 od po 10A (takodje u gepeku). Kontrolni signal za pustanja napona na grejace ide preko prekidaca kod rucne - I65 za vozacko i I66 za suvozacko sediste. A oba su na zajednickom osiguracu F49 od 5A kod BodyCompa. Lokacija komponenti na autu: Spisak komponenti: Sto se nabavke delova tice, treba u ePer raskupusati i videti da li grejac postoji kao zaseban deo. Pa ili tako nabavljati ili nesto budziti, verovatno da ovi po otpadima nece prodati nista sem kompletnog sedista. PS: Da dopunim sam sebe - izgleda da grejaci postoje kao zasebni delovi: - cushion heater pad - backrest heater pad Evo procedure dijagnostikovanja iz eLearn za Bravo, tu je sve navedeno. Ostaje jos samo pronaci SN dela u ePer. PS2 : Idemo dalje, rukice gore... Skidanje grejaca na sedalnom delu: Skidanje grejaca u naslonu. Imate eLearn i ePer pa se dalje igrajte za detalje, auto je tu raskupusan bukvalno do svakog srafa . Putanja kako doci do procedure je u vrhu obe zadnje fotke:
  24. 3 points
    TheWickerMan

    Menjači - manuelni vs automatski

    A gomila vozača koji vozi automatike ne ume ni da tečno da daje gas. Dajte malo realnosti, da se ne pišu samo gluposti. Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk
  25. 3 points
    vagenovac

    Menjači - manuelni vs automatski

    Vecina vozaca koji kazu da vise vole manuelce ili da ne bi vozili automatika vecinom imaju malo ili nimalo licnog iskustva i dodira sa automaticima
  26. 3 points
    @prijepoljac1991 Ako ti prezime Cukovic znaci nesto iz tvog su kraja I naravno, momak vozi G4 dizlo Tako da razumem skroz psihologiju. Ili pod prisilom forumskog okruglog stola da napravi kardinalne izmene na svom autu da ne bi parkirao u mracnome delu mosta Bratstva i jedinstva i skoro pa postao ravnopravni clan Salu na stranu, @prijepoljac1991, ako mozes, oteraj koji god mozes auto kod nekog majstora, ako nisi siguran u pricu ili stanje auta. Ponekad i 20-30e te moze spasiti velikog ulaganja (ne)potkrepljenog nekom pricom. Ako ni to nije moguce, sto detaljnije iscitas temu skontaces sta i treba da gledas i obratis paznju.. Jbg, ne kupuje se auto svaki dan a granica izmedju 'Fiat je g***no' i zadovoljstva voziti jedan Bravo, moze biti tanka.
  27. 3 points
    @ISV_01 tvoja priča
  28. 2 points
    Ivan

    F1: Amerika 2021

    Presli smo baru i krecemo u novi F1 vikend, sa terminima u vecernjim casovima po nasem vremenu (kvalifikacije od 23h, a trka u terminu od 21h). Iako Max ima 6 bodova prednosti u sampionatu, Mercedes dolazi u Austin kao favorit, sa update-ovanim motorima i prednoscu iz Turske. Dodatno im na ruku ide i cinjenica da im konfiguracijom ova staza itekako odgovara, posto su Hamilton i Mercedes dominatni po broju pobeda. Zvanično ime: FORMULA 1 ARAMCO UNITED STATES GRAND PRIX 2021 Lokacija: Circuit of the Americas, Ostin, Sjedinjene Američke Države Datum: 22.-24. oktobar 2021. Petak 22.10.2021. Prvi trening: 18:30h – 19:30h Drugi trening: 22:00h – 23:00h Subota 23.10.2021. Treći trening: 20:00h – 21:00h Kvalifikacije: 23:00h – 00:00h Nedelja 24.10.2021. Trka: 21:00h Broj krugova: 56 Dužina staze: 5.513 km Dužina trke: 308.405 km Broj trka: 41 Prva trka: 1959. Najviše pobeda: Lewis Hamilton - 6 Ferrari - 10 U maju 2010. je zvanično potvrđeno da je Ostin, glavni grad države Teksas dobio desetogodišnji ugovor za održavanje trke Formule 1 i postignut je dogovor da prva trka na tlu SAD nakon četiri godine pauze bude održana 2012. Za potrebe trke i izgrađena potpuno nova staza koja je ponela ime Circuit of the Americas. Glavni dizajner je i u ovom slučaju bio Hermann Tilke i on je kao i sa autodromom u Turskoj obavio odličan posao pošto je stvorio jednu od najtežih staza dok je inspiracija za konfiguraciju došla od nekoliko legendarnih staza koje su već u kalendaru. Tokom gradnje 2011. je došlo do manjeg zastoja pošto vlasnici do tog trenutka još uvek nisu zvanično dobili ugovor za održavanje trke. U jednom trenutku su se čak pojavile špekulacije da se Ecclestone premišlja da li da uopšte vodi najbrži cirkus u Ostin, ali je onda ustanovljeno da on nije ispoštovao ugovor sa promoterom trke u Americi nakon čega je sačinjen novi ugovor, a gradnja je nastavljena. Prva trka je održana 15. Prvu pol poziciju je ostvario Vettel u Red Bullu, ali je Hamilton u McLarenu odneo prvu pobedu. Trka se ispostavila kao veliki uspeh za grad Ostin koji je poslednjih godina u velikoj ekspanziji. Poseta je 2015. godine znatno opala usled povratka VN Meksika na kalendar Formule 1. Međutim u 2016. je ostvarena rekordna poseta, delom zbog borbe za šampionsku titulu između Hamiltona i Rosberga, delom zbog odličnog F1 Rocks koncerta održanog tokom trkačkog vikenda. Hamilton je između 2014 . i 2017. vezao četiri uzastopne pobede. Njegov i Mercedesov niz je u 2018. prekinuo Kimi Raikkonen u Ferrariju, kome je to ujedno bila i poslednja pobeda u karijeri, a 2019. je trijumfovao njegov sunarodnik Valtteri Bottas u Mercedesu. Trka nije održana u 2020. zbog globalne pandemije koronavirusa. Naredne sezone se vratila na kalendar i čak je postojala šansa da se voze dve trke na ovoj stazi, ali do toga ipak nije došlo. Preuzeto sa: pole-position.rs
  29. 2 points
    Danilo1

    P: TCL 20L+

    Na prodaju nov nekoriscen telefon. Dobio sam ga kao nagradu za 1. mesto na Navaku (ko ce Stelvia najbrze da odvoza nego Alfista ) Cena 170e
  30. 2 points
    Meni je isto čudno da odjednom ne rade oba. Uzmi unimer, raskači konektor i izmeri otpornost kod oba grejača. To je grejač, otpornik, ako je beskonačno onda je u prekidu negde. Za tapaciranje sedišta pogledaj tpcvolana na instagramu https://instagram.com/tpcvolana?utm_medium=copy_link
  31. 2 points
    totti

    Pink Car - Pinkmobil :)

    Radije bih sedeo u društvu Zmaja od Šipova, nego u društvu ove budale.
  32. 2 points
    darkman14

    Funny photos

    ^Hamond vozio
  33. 2 points
  34. 2 points
    Dale

    Fiat Croma MJet 2.4 200PS Ponija

    pobesneli Max
  35. 2 points
    horvat

    Pink Car - Pinkmobil :)

    Amerika ima Elona, Hrvatska ima Rimca, a mi imamo...
  36. 2 points
    YUgisa

    Menjači - manuelni vs automatski

    Ali tako mu produzavas vek Kad se ne koriste te tehnike onda sve pada na sihnrone da to odrade. Ovo je cela voznja bez kvacila kad mi je pukla sajla
  37. 2 points
    moron

    Menjači - manuelni vs automatski

    Inače, kao "omladinac" (jako je to davno bilo ) vozio sa Tomos BT-50 i najveće uživanje mi je bilo šaltanje ( i na više, i na niže ) bez da uopšte dotaknem ručicu kvačiia. Sve je samo "u pravim obrtajima" i da prebaciš "u pravom trenu" Tako da - razumem sistem.
  38. 2 points
    YUgisa

    Menjači - manuelni vs automatski

    @moron Medjugas pri saltanju brzine u nizu. Umesto da sihnron to uradi, ti uradis dodavanjem gasa u trenutku dok menjas brzinu/drzis kvacilo stisnuto. Ne vozim cesto po guzvama, a i kad vozim mozda je problem sto ja to uvek vidim kao priliku za slalom, ali nikad nisam bio u fazonu da mi je naporno menjati brzine i pored cinjenice da imam odredjene zdravstvene probleme pri cemu imam trkacko kvacilo i sportsku rucicu menjaca koje zahtevaju silu za pomeranju nekoliko puta vecu od vecine auta. Tipa rucicu menjaca vecina zena ne moze ni da pomeri Tako da oni koji nisu zadovoljni sa rucnim menjacem, mozda nisu vozili pravi EDIT: Prestigli me sa odgovorom
  39. 2 points
    srdjos

    Menjači - manuelni vs automatski

    to sve zavisi kakvog kupiš, ako kupiš neki ulešeni, biće ti problem, ako nije, služiće te dobro do prodaje ako ga redovno održavaš. U principu, kod nas su DSG menjači savladani, ima delova i ima polovnih istih takvih koliko hoćeš, ista priča je sa ZF, Aisin menjačima. Reno EDC je isti princip kao i DSG ali je drugi proizvođač i skuplji je za održavanje. Neki majstori kod nas ga jednostavno ne rade. Fordov Powershift je recimo isti ili sličan kao i EDC (oba pravi Getrag) ali se u Renou mnogo bolje pokazao Ostali automatici su egzotika.
  40. 2 points
    dekirs

    Menjači - manuelni vs automatski

    Meni je cilj za sledeci auto da bude sa automatskim menjacem. Jednostavno, nemam gde vise da teram manuelca jer su svuda guzve i to malo sto se ode negde nekada i potera po krivinama je zanemarljivo u odnosu na guzve u gradu i konstantno ubacivanje u prvu i akanja.. Jbt levi list mi je skoro duplo veci od desnog +1 za automatika
  41. 2 points
    Ivan

    F1: Kalendar trka

    Rigorozna pravila oblačenja na VN Saudijske Arabije Trka u Saudijskoj Arabiji je već sada meta dosta kritika zbog ljudskih prava u ovoj zemlji, ali je Formula 1 zaključila da je to dobra nova lokacija za trke. Pored toga, Saudijska Arabija je sada utvrdila i pravila oblačenja tokom trkačkog vikenda i ona se ne razlikuju ništa više od onoga što je inače na snazi u ovoj zemlji. Formula 1 je kao i drugi sportski događaji koristila izgovor da dolazi kako bi podstakla promene u pogledu ljudskih prava i sloboda, ali to čini se neće biti tako jednostavno. Organizatori su sada pripremili stroga pravila oblačenja za trku koja podrazumevaju da niko ne nosi otvorenu odeću i to na temperaturama koje će biti preko 30 stepeni. Zabranjene su suknje, kraće haljine, bikiniji, šortsevi, majice sa kratkim rukavima i papuče. Najteže će biti mehaničarima, posebno tokom pit-stopova, pošto će šortseve i majice sa kratkim rukavima morati da zamene pantalone i dukserice. Pravila za žene su još stroža, pa njima nije dozvoljeno ni da se previše šminkaju. Osim ovoga, ljudima, pre svega vozačima, je zabranjeno da gestikuliraju na način koji će da podiže uzbuđenje u publici kao i upotreba ružnih reči. Svi posetioci moraju da se pridržavaju lokalnih običaja i propisa i to važi za sve one koji dolaze u Sadijsku Arabiju. Preuzeto sa: pole-position.rs
  42. 2 points
    Falio je naslon za ruku,zadnji podizaci i alufelne i sta jos? Sad cekam da pocnete da izmisljate. Manite se corava posla a Bravo je otisao za 12h od postavke na oglase. Toliko ovasim pretpostavkama jer postoje ljudi koji kupuju auto a ne da bespotrebno komentarisu. Znate kako se kaze? "Rdjavom k..cu svaka dlaka smeta"
  43. 2 points
    neshaoct

    Koliko brzo voze Nemci?

    Nova nemačka koalicija napokon rešava pitanje ograničenja brzine na delovima Autobana U Nemačkoj su parlamentarni izbori završili, kao što verovatno znate relativnom pobedom Socijaldemokrata (SPD), koji sada sastavljaju vladajuću koaliciju sa najverovatnije Zelenima ili Liberalima (FPD). SPD i Zeleni su snažno zagovarali ograničenja brzina od 130 km/h na onim delovima nemačkih autoputeva na kojima ograničenja trenutno nema. Liberali su bili protiv ograničenja brzine. Po informacijama iz Nemačke jedna od važnih stavki kolacionog dogovora je saobraćajna politika i rešenje pitanja Autobana i potencijalnih ograničenja brzine. Dakle, postignut je dogovor da ih neće biti, odnosno da će deonice Autobana i dalje biti bez ograničenja. SPD, Zeleni i Liberali će snažno ustrajati na širenju elektromobilnosti i mreže za punjenje električnih automobila. preuzeto sa - Auto Blog
  44. 2 points
    DraganUS

    Fiat Croma MJet 2.4 200PS Ponija

    Ne oseti tezinu Croma.
  45. 2 points
    I ovom Stojadinu fali par detalja da bude u opremi kojoj želimo. Npr naslon za ruku, podizači stakala... Inače je nov...
  46. 2 points
    Ivan

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Pedja da ti javi kada bude imao ? Svaka njima cast za ponudu, ali covek neki put zaboravi da si ga zvao pre sat-dva. Pa moras da ga zivkas i podsecas, zato mi cudno. Sa srecom i sto pre da resis kocnice. Iako se trudim da lepo odrzavam auto, znam da odem i po mesec dana ranije na tehnicki. I to godinama unazad, mnogo pre ove gungule koju su napravili. Nikada mi se to nije desilo, ali bas iz razloga ako nesto zapne, da imam lufta da sredim na tenane.
  47. 2 points
    Tomash

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Odlučio sam se za hankook winter i*cept rs 2 w452. Dot 2021. Pa ćemo videti kako će se pokazati. Hvala svima na informacijama.
  48. 1 point
    Jos jednom hvala na zaista korisnim savetima. Da poznato mi je to prezime to je sve ovaj kraj. Sto se tice debate oprema VS KLOT, idem u subotu da pogledam 3 vozila sa tri cene i tri razlicita paketa opreme, najskuplji je Emotion, srednji je Sport klasicni bas, i treci ima najslabiju opremu ali isto lepo izgleda, i najjeftiniji je. Najverovatnije ce presuditi stanje i ponasanje motora (onoliko koliko se to moze videti za sat dva). Ono sto je nekome malo i nebitno, nekome je mnogo i odlucujuci faktor, svi imamo svoje preference i mogucnosti kao i prohteve. Ja sam do pre mesec dana vozio sirotiljskog VW Polo 1.9 SDI koji od opreme ima alu felne i tu prica staje, nije ni klimu imao, tako da iz moje skromne perspektive ako mi se samo potrefi mehanicki ok vozilo, upgrade je neminovan. Naravno u najboljem slucaju ce tu doci neki sa tempomatom, par. senzorima itd.
  49. 1 point
    Dule 021

    P: 2009. Fiat Bravo 1.4 TJet CH

    Prodajem odlican primerak Fiata Bravo 1,4 T-jet 2009 a koji je uvezen iz Svajcarske i kupljen od prvog vlasnika. Auto je u prvoj boji i presao je originalnih 183597 km koji su potkrepljeni originalnom servisnom knjizicom. Motor radi besprekorno,u voznji je bez ikakvih nepravilnosti,na autu sve radi tako da prolazi bez problema tehnicki pregled.Motor je tehnicki biser i moze da predje mnogo kilometara i ima povoljno odrzavanje jer set za veliki servis sa vodenom pumpom je svega 6800 dinara. Od opreme ima klimu,tempomat,parking senzore,Blue & Me blutut za telefon,centralnu bravu,el.podizace stakala,el.podesive retrovizore,bord kompjuter,ABS,ESP,fabricku CD muziku sa komandama na volanu,kozni volan,maglenke... Na autu su odlicne M+S gume tako da ste spremni za predstojecu sezonu. Na ime kupca sa placenim porezom i potvrdom AMSS u kojoj stoji da auto jeste 2009. Vredi videti jer auto je i uzivo kao na slikama i nema razocarenja kad dodjete da ga vidite. Kontakt telefon je 063-10-20-110 a sto se tice cene ona je 3600.
  50. 1 point
    Dule 021

    P: 2009. Fiat Bravo 1.4 TJet CH

    Moze lock! Dosao covek iz Sombora,uverio se da je auto dobar kako sam ga i opisao i izbrojao pare. Idemo dalje!
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...