Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/04/21 in all areas
-
9 points
-
8 points
Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce
Quadrifoglio Verde and 7 others reacted to horvat for a post in a topic
Da malo osvezim temu, vozimo se, uzivamo, odrzavamo. Ovo je 4. mali servis otkako je auto kod mene... Odlucio sam da ostanem na Mobil1 ulju gradacije 0w40, jer mi se malo bolje pokazalo pri gradskoj voznji u zimskom periodu. Sto se tice potrosnje ulja i slicno, kupim 4L, ulijem oko 3.5L (iako je po podacima 3.2L), i ono 0.5 dolivam u intervalu od 10.000 km, tako da uvek bude na max. -
6 points
-
5 points
-
5 points
-
4 points
Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce
neshaoct and 3 others reacted to darkman14 for a post in a topic
kakav klirens... -
4 points
-
4 points
-
3 points
Cannon DSLR 1200D + objektiv, kutija, punjac, baterija,..
Woodoo and 2 others reacted to igor0511 for a post in a topic
Kao sto ja to obicno uradim sa tehnikom, tako je bilo i sa fotoaparatom Kupio fotoaparat i dodatni objektiv, ispuscao cirka 3000 slika i zaboravio da postoji, a sad zauzima mesto pa da vidim da li ce nekog da usreci. Desio mi se peh sa jednim objektivom bas pri slikanju juce, pa ako se ne sredi ide promotivna cena, a ako se sredi 50e gore. U setu ide: Cannon 1200D Objektiv 18-55mm (kit objektiv) 70-300mm Tamron objektiv sa Macroom (ispao juce i sada nece da se otvori, odnecu da se vidi sta je zaglavilo) Torba Cannon sa sve originalnom krpicom Memorijska kartica 16gb Originalna baterija Punjac za baterije Cena za sve djuture je 300e, rekao bih smesna, ali bas mi ne treba, pogotovu sto imamo manji fotoaparat pa mi se ne nosi ova djunta. Ako sredim objektiv u medjuvremenu, bice cena 350e. Sve zajedno je jako malo korisceno, gotovo u mint stanju. Toliko je aparat koriscen da je baterija samo 3 puta napunjena. -
2 points
Zašto su automobili sve skuplji?
Ivan and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
AutoTrader: Ukratko: automobili su sve skuplji jer su svi počeli da prave automobile na poslovnoj strategiji Ferrarija. Davnih dana već, kad je počela korona, fabrike automobila su odustale od gomile svojih narudžbina za čipove. Odustali su jer je tržište novih automobila stalo zbog zatvaranja u gomili država. Saloni nisu uopšte ni radili mesecima, a kamoli da su prodavali automobile. Fabrike čipova su se tako preorijentisale na druge kupce, a to su pre svega bile firme koje prave TV, konzole za igrice, uređaje za domaćinstva - prodaja svega toga je značajno porasla tokom korone. Kada je sve počelo lagano da se vraća u normalu na glavnim tržištima, fabrike automobila su mislile da samo nastave tamo gde su stale. Tako nisu mislile fabrike čipova koje sada imaju druge velike kupce. Da nevolja bude veća, jedna od najznačajnih fabrika čipova je izgorela u požaru prošle godine. Sa druge strane, kupci su postali željni novih automobila i počeli da ih naručuju mnogo više ranije nego što se očekivalo da će trebati oporavak tržišta. I, eto problema - kupaca ima, poručuju, poručuju mnogo, ali automobila nema. Nema ih jer nema čipova za njih. U takvoj situaciji, fabrike automobila su uradile isto što i Ferrari radi već decenijama i odlično mu ide - odlučili su da onda to manje automobila koje mogu da naprave budu ustvari njihovi skuplji modeli. Kada već nemaju dovoljno čipova za sve modele, to što imaju ugradiće u one skuplje modele iz svoje ponude, tj. u one automobile gde im je veća zarada po svakom prodatom komadu. Ferrari radi upravo tako, tj. namerno svake godine napravi malo manje automobila nego što bi mogao da ih proda, ali tako sebi obezbeđuje veću cenu i duže rokove isporuke (jer su kupci spremni duže za čekaju za nov Ferrari). U prvoj polovini 2021. godine profitna marža Ferrarija je bila 20% - to znači da je od njegovog ukupnog prihoda 20% bio profit. Kada se pogledaju poslovni rezutati običnih auto kompanija, vidi se da uprkos broju prodatih automobila tokom 2021. godine (u odnosu na plan), njihovi poslovni bilansi izgledaju veoma zdravo. Proizvodnja im pada u odnosu na plan, ali ne i zarada. To je samo zato jer im se struktura prodaje pomerila u toku ove godine značajno u korist modela bogatijih sa opremom, gde su zarade veće...a kupci spremni da čekaju duže. Proizvodnja automobila je inače posao sa veoma malom profitnom maržom za sve, osim za Ferrari i Porsche. Sve ostale fabrike se uglavnom vrte na par procenata, a kada dođu do 5% ili 6% prosečne profitne marže u dve-tri godine zaredom smatraju da imaju odličan period. Ali, u 2021. godini npr. Toyota ima profitnu maržu od 12.6%, Stellantis 11.4%, Daimler 12.2%, BMW 15.8%... -
2 pointsSa male slike mi se u prvi mah ucini da je neka dobra koska .
-
2 pointsJbt, Alfa kad ode na leto, digne haubu da sunca motor Klocna bajo, beton blok, respect
-
2 pointsU tom slučaju samo faktura sa iskazanim pdv i njihov apr, možda i odluka o prodaji na memorandumu. Naravno, uz odjavljenu saobraćajnu. Vidi samo da oni odrade i tehnički.
-
2 pointsI to, ali i za pravna lica postoji varijanta kad se samo dobija faktura bez plaćanja poreza na prenos apsolutnih prava, a ima i kad se plaća prenos i potrebna je odluka preduzeća o prodaji. Ovi što ga prodaju će znati šta i kako. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
-
2 pointsStici ce.. Kada Kinezi malo jos pritegnu isporuke da drugi u EU i USA popucaju ili odu u PM (i mi cemo malo sa njima, sto da ne, kud svi i mali Haso je tu) ali ce stici autic to ne brini U principu ne mozes nista da uradis sem da cekas jer ovo su vanredne okolnosti svuda. Jeste, rok se probija, nezadovoljan si, nisi jedini u svemu tome (al sto bas na tebi da se zalomi, majku mu) i...tako. Isto kao i meni za gume, evo vec 9ti mesec, ko moja zena, valjda cu ih kupim pre porodjaja Strpljiv spasen.
-
2 pointsNeka si ga ti Axa posavetovao... A alu 17'' neka mu i dalje stoje u podrumu u kaci, da pritezu kupus . Taman krece sezona.
-
2 points
Yugo 1.1 EFI
Dzimbo and one other reacted to YUgisa for a post in a topic
Nismo puno radili na ljubicastom u prethodnih 7 nedelja sem sto smo netipicno za mene nagurali oko 1500km. Izmerena i potrosnja (pretezno otvoren put) na uzorku od 600km, 7.2l/100km. Posto je bio vredan, castio sam ga ovih dana sa novim tipskim patosnicama i skratio sam mu antenu: Na zelenom se vise radilo, dobio je druge alu felne u dimenziji 14x5.5, ET38, 7.4kg u vrlo ocuvanom stanju: Dobio je patosnice iz ljubicastog i plasticnu masku koja ce ici uz modifikacije umesto trenutne poliesterske: Posto su kocnice pravi haos, nece da blokiraju ni po travi, odlucio sam da rastavim i pregledam sta sve treba menjati. Bio je jasno zasto nece da koci odmah po rastavljanju, mislim da za pomeranje plocica nije normalno koristiti cekic jer su se "zavarile" za nosace klesta, takodje su se odlepile ferode pri skidanju. Tako da napred ce da dobije remont klesta i nove plocice i diskove, a pozadi jer je sve u ok stanju ce dobiti samo jedan vizuelni remont: I hteo na kraju da stavim Osram Night Breaker sijalice koje su pre bile na ljubicastom (leva na slici) i uporedim sa Narvom koja je bila namontirana na autu, stavim drugu NB kad ono crkla dok je stajala na polici I par bzvz slika dok cekamo skup u Kuli -
1 point@andreja.micovic Da li možeš legalno da kupiš takav auto ? Možeš. E to je problem. Kako će uniformisano lice da utvrdi da li je moj neadekvatni točak homologovan?
-
1 point0W40? ..., mislim, jeste kod vas tamo hladnije zimi (služio vojsku koda vas i žešće se smrzavao od vetra iz Mađarske)? Ali kako to radi leti na 50 i više °C?
-
1 point
Prestiž na tablici za 87.000 dinara
Milutinac reacted to PremieRacing for a post in a topic
Više okvir no tablica... Gracie -
1 point@ISV_01 Ej sve jasno. Hvala ti puno na trudu Čitao sam o Insigniji i sam svašta. Ne može se na osnovu jednog iskustva zaključivati jer Insignia pre-ristajl i restajl nisu isto (2014-2017) barem tako kaže moj kolega koji je imao i jednu i sada ima drugu. Uostalom, i jedan drugi član foruma ovde je rekao da ga je auto super služio. Nažalost, na temi posle videh da mu je ukraden Opet, npr Fiat je taj koji kao i Opel trpi isto predrasude da je loš, nepouzdan a ja se lepo skroz navozah Fiatom Ali da skratim budžet koji sam spreman da izdvojim za polovni auto sa pitaj boga km je preko 12 k evra onda i samo onda kada taj auto jeste u solidnom stanju i ima osobine da mi može pomoći da se pentram po sremskoj strani NS gde zivim (dakle SUV sa solidnim klirensom i eventualno 4x4). QQ ima ok klirens a Balkan je koliko toliko pouzdan plac i otud on tu jer se prosto uklapa u cenu i opis U svim drugima varijantama ne bih davao za polovnjaka, naročito ne karavan preko 12k soma, nego sam namenio oko desetak i nešto malo preko hiljada ako je baš nešto dobro. A u to da mi se svidjaju upadaju ta Insignia, Volvo koji je preegzotican i dalje (i premala zadnja klupa) i DS5 koji je tvrd i bucnog podvozja kad sam ga probao da sve otpada. Ta Astrak je ok auto. I prilično je dobro sklopljena ali me ne radi do kraja. Sve je to kompromis.
-
1 point@JugSamo posmatram taj opelo... I prisetim se Ove teme... I ne znam sta bi ti rekao za Insignie. I @stefankmn je imao Insigniu, mislim pre restyle-a, on ce ti bolje reci u vezi nje i odrzavanja a i zasto sad ima direktorski auto tkz passat. Mozda ove navedene u oglasima nisu 'preblematicne' aj kad cujem Opel, meni je to problem u najavi. Ovaj QQ je bas dosta para, a nit zadnje centralne duvaljke nit panorame. A ovako nesto: Passat Talisman 1.6 V40 D2 R design Astra (mislim da 1.6 nije toliko los kao 2.0 Da se razumemo, nit sam ih gledao detaljno ali mi deluju ok na prvu loptu. I pfc malo sam sarao s budzetom, obzirom da i ti ides preko istog. Imajuci u vidu to da li ce bas tebi zapasti Insignija koja ce se kvariti ili ne i birati Passata, birao bih vagena bez razmisljanja iako je ova najnovija Insignija meni prelep auto.
-
1 pointLako je tebi menjati kad ti neko stavio prohromske srafove na suspleh Kazem ja da je Mobil najbolji
-
1 pointVracene odavno nazad u dogovoru sa prodavcem Mislim da su bile lakse, ali bilo je na papiricu zapisano, ali posto sam ih vratio, bacio sam papiric Nisam se previse bazirano na tezinu, trazio sam samo felne odredjenih dimenzija i da su mi ok vizuelno, usustini sto otvorenije i da nemaju nekih mehanickih ostecenja. Te prve sto sam uzeo, ove druge su 3 savrsene, 1 ima blagi udarac u obrucu ali je zanemarljivo, ima fazon 20-30g vise tegova. Da ga ja vozim, mozda bih i ispravio to, ali posto ce voziti moji roditelji, bicu zadovoljan da ostane na tome kako je sada
-
1 pointSAVAN, kod železničke stanice
-
1 pointTa traka nije loše ( dobro si to zalepio ), ali, dugoročno, ona guma je mnogo bolje (i jedino pravo) rešenje. A (dobra) traka zaista može svašta U subotu "naletim" na moj bivši 308 SW, taman dok je čovek sam radio mali servis i vidim mu (sa slike ispod) ovu silnu zelenu traku u motornom prostoru (kojom trakom je sada pričvršćen "tepih" koji stoji uz požarni zid ). Sav u šoku ga upitam šta je bilo i on kaže da je majstor koji je prethodni put radio mali servis (kada "tepih" treba da se skine da bi se prišlo filteru klime), da je, umesto da najpre skine "žabice" koje drže "tepih", bukvalno samo (bez skidanja "žabica") povukao za "tepih" i sve to počupao, a "tepih" malo iscepao i da posle nije moglo druačije . Rekoh mu da nadje drugi "tepih" i nove "žabice", jer bi ovako mogao i da se zapali, ne daj Bože ...
-
1 pointDaj linkove da pogledamo
-
1 pointCovek ima najbezbolniju opciju. Sta god imao u kolima, pozajmi od nekog set za reparaciju, stavi u gepek i ne cimaju ga vise.
-
1 pointJa prošao danas, u Pančevu je uglavnom 7200, ja platio tamo gde i uvek registrujem 5800din.
-
1 pointProdavac u AutoGarantu mi je rekao da je tehnicki u Cacku oko 4200 na nivou cele opstine, ne znam da li je istina (saznacu u toku dana).
-
1 point@totti hvala za info, dogovor je da oni odrade tehnicki, videcu kasnije sta me ceka.
-
1 pointjutros prošao tehnički bez problema, jedino što me nervira je što su merili dubinu šare na sva 4 točka, na svakih 10-15cm po obimu, i na 3 tačke po širini pneumatika, tako da su ga izbockali cca jedno 120 puta, što je žešće gubljenje vremena. klasika za Z 10, zadnje kočnice su na ivici, loše fabrički. vidimo se dogodine cena je 6000 din, stara bila 3500 din, ali zbog prolaznosti od 1h po autu, skoro dupla cena, nema razloga za ovo poskupljenje, sve se može završiti brže, ali država propisuje Vreme, što je debilizam, umesto da propišu SAMO šta sve treba prekontrolisati
-
1 pointU Novom Sadu mi se cini da 90% ljudi ne zna da izabere traku, jer se nabiju u spoljnu traku i naprave kolonu od 15 auta pre kruznog toka i onda ih sve redom preteknem unutrasnjom trakom.
-
1 pointNemam ratkapne, nemam problema
-
1 point
Kupovina automobila do xxxxx eura
Jug reacted to PremieRacing for a post in a topic
To sam i ja hteo da predložim... -
1 pointSnimljen BMW M3 Touring
-
1 pointGledao sam ovaj vikend.Finska odlična,kao i uvek.Ovo na kraju pojedini su leteli i 60 metara na skakaonici
-
1 pointAko će najpre stići njegov onda bi valjalo to probati na nekom redovnom okupljanju. Sad će reći "Pa ne isplati se da ih sad stavljam, ionako će za mesec dana biti obavezne zimske pa ko velim nek te alu sačekaju lepše i toplije dane."
-
1 pointJa sam par meseci trazi ovakvu kao sto je ova sa prvog linka. Da bude 1.6, bela sa crnim krovom, panorama i manuelni menjac. Nigde je nije bilo i eto sad. Mada ovaj novac ne bih nikad dao. Max 5.500€ -6.000€ ako je u bas dobrom stanju.
-
1 point
Funny photos
alfini0507 reacted to vicent for a post in a topic
. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka . Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka -
1 point
Grande Punto Sporting > Alfa Romeo GT > Alfa Romeo Giulietta
PremieRacing reacted to YUgisa for a post in a topic
Nije to tvrdji i sportskiji nego taman kako treba -
1 pointA zasto se zovu aero brisaci :
-
1 point
Volkswagen Passat B8 1.6 TDI
PremieRacing reacted to darkman14 for a post in a topic
A sto crni? Iako je crna boja jedna od lepsih na automobilima, ne bih voleo nikad da imam crni auto -
1 point
''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?
PremieRacing reacted to vagenovac for a post in a topic
Ovaj citirani deo je rekao bih apsolutno nepotreban, a makar iz onog sto sam ja video i cudo i netacan Bas znam coveka koji je posle audija 80 kupio 500l, a i drugim vlasnicima 30ak godina starih automobila je najbitnije da sednu u sto novije. Sa druge strane vlasnici audija recimo 10 godina starih nece opljuvati fiat 500l iz razloga sto ih apsolutno ne zanima, nije im interesantan ni za pljuvanje. -
1 pointOdrađeno i dubinsko napokon, tako da je manje više sve gotovo - remap, multimedija, poliranje, zaštita, dubinsko, felne i gume. Pre: Posle: U suštini to bi bilo to, potencijalno ću kad i Mita završim da odradim LED konverziju celog auta i stvarno ne znam šta bih više čačkao
-
1 point
Golf 2 > e46
Reacher Gilt reacted to Desmo for a post in a topic
Ostalo malo stare crne paste od golfa al jos stariji crveni akril se ne buni: 89` godiste al jos uvek nema rdje na njemu -
1 point
-
1 point
Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko
PremieRacing reacted to neshaoct for a post in a topic
Ove dve stvari ne mogu zajedno. Vrednost po fakturi (novonabavna) postoji istovremeno i kao osigurana suma jedino i samo kad je auto nov i zaključuje se prva kasko polisa. Neka osiguranja ne gledaju cenu iz fakture, već iz cenovnika (koja je uvek veća), pa to značajno poskupi prvu polisu kasko osiguranja. Auto koji pominješ nije nov nego star 4.5 godine, tako da će njegova osigurana suma biti mnogo manja od te novonabavne, tj. šanse nema da za 4.5 godine star auto stave da je osigurana suma jednaka njegovoj vrednosti kad je bio nov. Kad bi to uradili, onda bi svako odmah 1 dan posle zaključivanja kasko polise gde je osigurana suma za 4.5 godine star auto jednaka njegovoj vrednosti kad je bio nov, uzeo i zapalio takav auto i naplatio štetu po tako velikodušnoj osiguranoj sumi. U računici oni svakako kreću od novonabavne, ali onda u skladu sa zakonski definisanim stopama amortizacije i njihovom procenom stanja vozila umanjuju vrednost osigurane sume. To što si stavio veće felne njih neće zanimati u smislu povećanja osigurane sume. To tebe zanima ukoliko dođe do aktivacije polise jer onda imaš dokaz da je auto imao drugačiju opremu (bolju) od one obuhvaćene katalogom AMSS za konkretan auto. -
1 pointJa još uvek tvrdim da je međa u pitanju!
-
1 pointStigle nove gume za ljubicastog, ista dimenzija ali ovaj put Hankook: Skinuto hladjenje za kocnice jer su creva dotrajala, bice redizajnirano da se ne lome sa zaokretanjem tocka: Imao peh da nece da upali auto, ustanovio da je pukla stopica za pobudu anlasera: Bili malo u Sremu: Razlog puta je bila nabavka felni za zelenog. Uzete 14x6, ET35 sa Hankook univerzalnim gumama u dimenziji 165/65 R14 i nabavljeni metalni ventili: Posto je ideja da to budu letnje gume za zelenog i zimske za ljubicastog, isprobali smo i dosadasnji zimski set sa ljubicastog 14x5.5, ET35 sa 175/65 R14 gumama na zelenom: I napravljen adapter za ukrasnu kuglu:
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".