Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/30/21 in all areas

  1. 12 points
    alfini0507

    Funny photos

    [emoji51] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  2. 9 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 6 points
    srdjos

    Mazda 6 (GH)

    Da i ja zapljunem ovu temu sa jednim japancem, u pitanju je Mazda 6 (GH) liftback, 2.0, 2010 godište, 140ks i 213kkm. Posle 2 Fiata zaredom, rešio sam da mi svaki sledeći auto bude druge marke (nije život jedna marka, jel) pa sam posle Forda nastavio u tom ritmu (ženi sam u međuvremenu kupio Mitsubishi Colt-a). Dosta dugo sam tražio auto, nagledao sam se svega i svačega a fokusirao sam se na Seat Alteu, Alteu XL i Fiat 500L, pre svega da i žena može voziti po potrebi. No, kako u NS-u nisam našao Alteu a da je u srednje dobrom stanju i motor i unutrašnjost, a kamoli dobrom. Našao sam jednog 500L-a, imao je nekih 70kkm i to u opremi koju želim ali 2013 ili 14 i tražili su nekih 7 somića za njega! Da se nađemo na 6700e, bilo mi je puno u odnosu na cenu novog (a za novi nemam uslove, promenio posao ...). Pošto ništa nije dolazilo, proširio sam segment na D i ova Mazda je sasvim slučajno 'uletela'. Posle gledanja auta, vozikanja, mozganja bilo je: ima žena svoj auto... a i nisam mogao prežaliti boju Mazda je u finoj opremi: 17'' gume, WEBASTO, ima kameru nazad, neku multimediu koja ima mape, mogu se filmovi gledati, blutetooh, usb, jos neki priključak (verovatno iPhone), touch screen i šta sve nema (generalno, moje mišljenje, touch screen-u nije mesto u autu), gepek nije kao 'a la Škoda Octavia' ali nije ni daleko. Nema pretinac za hlađenje u suvozačevom pretincu @moron (možda ima negde, još ga nisam našao). Prethodna 2 auta su mi bili MPV-evi (a i Colt je neki mikro MPV ako se ja pitam) i ovo je promena na koju se još navikavam! Auto je tek 3 dana kod mene. Veliki je, niži je od ostalih iste klase, malo je tvrđi na rupama, unutra je lepo izolovan, sa prijatnim materijalima. Motor je pojak, lepi za sedište i mislim da nema potrebe za čipovanjem. U krivinama ima jako malo naginjanja, iznenađujuće je stabilna, drži kao besna. Nije za non stop vozikanje po gradu i gradske gužve. S obzirom da sam moje MPV-ove peglao svuda i da im je visina za naše puteve bila plus, sa ovim autom i našim putevim me čeka fina žurka . To je ovako za početak, za više utisaka, kad je malo više provozam
  4. 5 points
    Dale

    Funny photos

  5. 3 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  6. 3 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji636][emoji618][emoji636] Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. 3 points
    Axic

    Funny photos

  8. 3 points
    Što se mene tiče, dok ima MPV ova u ponudi, SUV neću razmatrati!
  9. 3 points
    totti

    Mazda 6 (GH)

    Dizel, Hdi/Tdci [emoji846] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  10. 2 points
    totti

    Mazda 6 (GH)

    Više nego jasan signal [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  11. 2 points
    djomla

    Mazda 6 (GH)

    Menjaj taštu [emoji2] Sent from my HRY-LX1T using Tapatalk
  12. 2 points
    srdjos

    Mazda 6 (GH)

    hvala svima na cestitkama evo, našao sam juče da ne mogu da je parkiram na taštinu ćupriju, predugačka :D. @moron biće i Colt predstavljen, samo da opalim koju sliku @Dale kao sto je Totti rekao, dizlo je u pitanju Elem, subjektivni osećaj je da ima više km od onoga što piše ali je u dosta dobrom stanju kako motor, tako i unutrašnjost. No, to još moram proveriti, još samo da provalim kako
  13. 2 points
    neshaoct

    Katalizator

    Lopovi skidaju katalizatore na kolima - rade u timovima, a zarađuju hiljade evra U poslednje vreme na meti lopova su katalizatori na automobilima. Godišnje se ukrade od 10.000 do 15.000 katalizatora i najčešće završavaju u susednim zemljama. Za dva dana, samo na Miljakovcu, lopovi su ukrali dvadeset katalizatora. Kako piše RTS, za katalizator se dobija od 20 do 50 evra, a za neke skuplje modele i do 200 evra. Lopovi su se izveštili i rade u timovima. Prilazi se hidrauličnim dizalicama i onda se seče baterijskim brusilicama. Operacije traju od 30 sekundi do dva minuta. Stručnjaci kažu da se ovako može mesečno zaraditi i po nekoliko hiljada evra. ''Krađa katalizatora, nažalost, nije prioritet policije i tužilaštva, jer se to tretira kao sitno delo. Radi se, međutim, o znatnoj šteti za vlasnike vozila. Sa druge strane, radi se o delu koje proizvodi negativne posledice ne samo za vlasnike vozila, već i na životnu okolinu, odnosno zdravlje društva'', kaže Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja. Osim materijalne štete, postoji i takozvana nematerijalna šteta u zagađenju vazduha, jer mnogi ne vraćaju katalizatore u automobile i umesto njih stave cevi. Okanović kaže da je nedavno odložena primena kontrole izduvnih gasova na dve godine, upravo zato što je ukraden veliki broj katalizatora. ''Ukoliko dozvolimo da se nastavljaju krađe i ako to ne bude prioritet rada tužilaštva i policije, opet ćemo morati da odložimo primenu kontrole izduvnih gasova, a to loše utiče na životnu sredinu'', smatra Okanović. Jedina moguća zaštita od lopova je parkiranje na svetlu, ispod kamera ili ugradnja alarma koji reaguju na ljuljanje vozila. Tada se lopovi povlače i traže novu žrtvu. preuzeto sa - Auto Blog
  14. 2 points
    horvat

    Menjači - manuelni vs automatski

    Here's Why Toyota Added a First Gear to its CVT (roadandtrack.com)
  15. 2 points
    totti

    Sankt Peterburg & Moskva

    U Spb NI JEDNU dobru ribu nisam video. U Moskvi je već drugačije, ali opet nije ni blizu kao kod nas. Ali jedva da tek po neku silikonjaru sretneš, statistička greška. I da, vole da uspostavljaju kontakt očima, baš kao i ovde [emoji846] Doduše, zaljubio sam se u povratku u Nataliju, stjuardesu iz Nordwind-a [emoji3]. Prelepa, plavuša, na paž ošišana...[emoji7] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  16. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  17. 2 points
    totti

    Sankt Peterburg & Moskva

    Da udarimo kratak rezime: Za one koji vole da vide ono što i ja volim, Spb i Moskva su (po meni) daleko atraktivniji i od Praga, Berlina, Minhena, Milana... Ono što ima kod njih da se vidi, retko gde ima i blizu toga. Turista ima dosta, ali su 95% ruski turisti, iz ostatka države (barem u periodu kad sam ja bio). Neizvikane destinacije, ali mi deluje da Ruse i zabole nešto baš da imaju gomilu stramaca, pa se i ne trude da ih privlače agresivnim kampanjama i marketingom. Ja ću jednog dana sigurno ponovo otići. Ne mogu da se otmem utisku koliko je skoro sve jeftino i povoljno, čak i za naše prilike. Pisao sam već kako može komplet ručak da izađe 350-400 din. Da doručkujete možete od 60-200 din bez problema. Pyshka (njihova verzija krofni koka je boli glava) komad je 8 rubalja (11 din, dobro ste pročitali), dve palačinke, dva syrnika i sok (kompot) su 150 rubalja (200 din). Kompot je inače ukusa baš kao i ona voda iz naših kompota [emoji846] Mi kao nacija smo za Ruse grmalji i predrasude su o njima da su svi Konani [emoji3] Jedini aspekt gde vidim da možemo da im pariramo (a pogotovo za većinu EU zemalja) je kvalitet mobilnog interneta. Faktički za sve ostalo je Rusija (da se ogradim na dva najveća grada tačnije) za nas 20 godina ispred. Čisto jedan bezveze primer, ali u prevozu (autobusi i trole) npr na velikim displejima pokazuje koliko još metara i sekundi ima do sledeće stanice [emoji3] Čak sam čuo i foru da ako muški glas daje info u prevozu na razglasu o sledećim stanicama, onda se krećeš ka centru od periferije, a ako je ženski glas onda ideš od centra ka periferiji (ili je obrnuto, nebitno), da se lakše čovek orijentiše ako slučajno pogreši pravac. Bio sam u dosta hotela iz ekonomske klase i poznatijih lanaca (Ibis, B&B, A&O) i nigde kao kod Rusa nisam npr. dobio četkicu za zube, pastu i papuče, uz ono standardno što se dobija u svakom hotelu. Ako se još nečeg setim, dopisaću. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  18. 2 points
    Meni je 5008 malko veći za C SUV, u C klasi je 3008, zar ne? Ne slažem se da su MPV ovi ružniji, ne zato što vozim jedan već iz nekoliko drugih razloga. Prvi je onaj "izlizani" da je lepota u oku posmatrača, tako da postoje modeli kod kojih je prelazak u neki SUV fazon iste prolepšao, kao spominjani 3008 ili C3 iz Picassa u Aircross (mada je i Picasso meni bio funky), ali recimo Meriva je prava lepotica u odnosu na Crossland ili B-max u odnosu na ono čudo Eko Sport. Drugo je da je svaki SUV predstavnik naredne generacije, pa je tako Ateca mLogo lepša nego što je Altea bila... Tako je GP bio primamljiviji od Punta Mk2... Uz ooogromnu propagandu unapređen izgled se lakše svari, a na kraju i poželi. Ono gde mi SUV modeli "padaju" je prvo preglednost, svaki MPV ima dobrano veće staklene površine od odgovarajućeg SUVa, počev od "šoferke", pa do prozora nazad - videćete kad deca porastu koliko to znači da ne morate da im "gurate" zabavu u vidu tableta i tableta, nego kad sami mogu da vide nešto lepo, posebno kad se vozite kroz našu lepu Srbiju. Praktičnost MPV je nenad...iva! Ne mislim na ostave za flaše od dva litra, nego o prostoru za smeštaj raznih sitnica, od "bunkera" ispod nogu, fioka ispod sedišta, sakrivenim pretincima... Recimo meni u zadnja dva "bunkera" stoji sva obavezna oprema, usisivač, pp aparat i sva zimska oprema! Modularnost ne treba zaboraviti, od deljene zadnje klupe na tri sedišta kod većine MPV, do lakog vađenja i okretanja istih i pretvaranja u pravi kombi! Na kraju sve je to marketing da se više love uzme, svaki SUV je bio dobrano skuplji od MPV od kog je nastao! I da, nema leba, da se SUV i MPV voze lepo kao hečbekovi ili limuzine, ali u MPV shvatiš da si "zarobljen" u kariranim papučama, dok ti SUV da taj, lažni?, osećaj moći, a u stvari te odere svako u C kompaktu!
  19. 1 point
    stefankmn

    Volkswagen Passat B8 1.6 TDI

    Danas hteo da napisem nesto o passatu na forumu ,sta sam novo ubacio i skontam da i nemam temu na forumu hahaha Tako da eto predstavljanja: Kada sam trazio auto morao je biti crni,dsg i da ima ACC ostalo sta bude bude PASSAT je 2016 godiste 1600 kubika 120hp , DSG 7 speed automatski menjac , Oprema je Carat. od opreme u autu se nalazi : Kozna sedista sa grejacima Led farovi / Led stopovi Adaptivni tempomat Automatsko parkiranje Emergency brake Rikverc kamera Keyless Access Easy Open Trunk Elektro zatvaranje gepeka pomocu dugmeta na gepek vratima( moguce otvaranje/zatvaranje i pomocu kljuca) Multimedia sa touch display i mapama koje rade i u Srbiji, bluetooth ,usb,aux,SD card Kod mene je vec pune 2 godine , pre neki dan registrovan treci put Pokusacu hronoloski da poredjam sve , ovo je iz aplikacije fuelio gde upisujem sve vezano za auto,od potrosnje do svake intervencije/servisa. Ja sam prezadovoljan kako me sluzi auto ( da ne ureknemo ... ) Za vikend sam update mape 2022 i aktivirao Android Auto
  20. 1 point
    Axic

    Funny photos

  21. 1 point
    djomla

    Gedora stajling

    [emoji41] Sent from my 3310 using Tapatalk
  22. 1 point
    neshaoct

    Alfa Romeo Giulia

    Autocar: Alfa Romeo Giulia GTAm Legendarna skraćenica GTA vratila se na Alfa Romeo. U pitanju je skraćenica od Gran Turismo Alleggerita u kojoj, ključno ''Alleggerita'' znači ''olakšan''. To je jako izmenjena verzija Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, kao npr. BMW M4 GTS ili Jaguar XE SV Project 8. Biće ih napravljeno samo 500 komada i sve su već prodate. Zapravo, postoje dve varijante - GTA i GTAm. U videu je ova poslednja koja je čak i dodatno ''tvrđa'' od GTA jer ima zaštitni kavez na mestu gde su nekad bila zadnja sedišta, trkačka prednja sedišta sa šest tačaka za vezivanje pojasa, i još manje težine. Sa 1.540 kilograma je celih 100 kg lakša od Quadrifoglio verzije. Giulia GTAm, kaže Alfa, ''pravi je superautomobil za svakodnevnu upotrebu''. Kako bi to proverio, Matt Prior je odveo ovu Giuliu na sveobuhvatno putovanje, od autoputa do lokalnih puteva:
  23. 1 point
    ISV_01

    Koje kočione pločice, diskove?

    A da ispuskiras i izbacis stroku, mozda promene pesmu? Meni su i Galgfer HP skripale od stroke i to strasno, posle puskiranja ni da se cuju.
  24. 1 point
    N.N.

    Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV

    Portugalski mag vozio Tonalea na Baloccu i kaže kako zadovoljan. Pitanje je opet što to znači jerbo PSA nije poznata po vozačkim autima, ovo mu je sad svakako preporod.
  25. 1 point
    neshtry

    Vicevi 120%

    [emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk
  26. 1 point
    Zakeralo

    Automobili iz filmova

    Belmondo i FIAT 124 special T protiv Omara Šarifa u Opel Rekordu. Film Le Casse, Provalnik, 1971. 10 godina kasnije Belmondo i FIAT 131 Supermirafiori u filmu Profesionalac:
  27. 1 point
    Peugeot 405 je u Iranu još uvek dostupan kao novi automobil za 7.800 evra Ako ste ljubitelj klasika iz 1980-ih, ova vest će vam se svideti. Legendarni Peugeot 405, francuska limuzina koja se u Evropi prodavala između 1987. i 1997. godine, i dalje je dostupna po vrlo pristupačnoj ceni u drugim delovima sveta, i to kao novi automobil. U Iranu možete otići do ovlašćenog trgovca i kupiti francuski klasik za samo 7.800 evra. Jasno je da se polovni 405 mogu pronaći za još manju cenu, ali novo je novo. Tamo ga sastavlja kompanija Iran Hodro, pri čemu se zadržava tradicionalna unutrašnja oprema. Dostupna su dva atmosferska benzinca: 1.8 SOHC od 101KS i 1.6 sa 16 ventila od 109KS. Bez obzira za koju verziju se odlučite, tu je petostepeni manuleni menjač, pri čemu na snažnijoj možete odabrati i četvorostepeni automatik. Iranski asortiman uključuje dve verzije i što se tiče paketa opreme. To su jeftinija i luksuznija verzija pod imenom Pars. U poređenju s evropskim modelom, branici i neki drugi detalji karoserije su promenjeni, a do prošle godine postojala je i još luksuznija verzija - Pars ELX. S obzirom na to da Iran nije poznat po odličnim putevima, kladimo se da su ovi automobili čvrsti i sposobni da izdrže i najzahtevnije tretmane, mehanički i u pogledu šasije. Međutim, ako sada poželite da naručite jedan primerak, moraćemo vas razočarati - 405 nije odobren u EU zbog ekoloških i sigurnosnih razloga. preuzeto sa - Auto Blog
  28. 1 point
    McSteel

    Gedora stajling

    Rešio čovek pitanje klirensa...
  29. 1 point
    francuz69

    Gedora stajling

    Chamuge...
  30. 1 point
    Prednja sedita pasu sraf-na-sraf a oko zadnjih ima malo prepravke Sto se varijatora tice - ne znam kod koga mozes da uradis varijator, ali je bitnija stvar srediti ili uzeti i nov solenoid varijatora, jer ako je solenoid neispravan (a uglavnom i jeste) on ce ti vrlo brzo pokvariti i nov varijator koji stavis...a i dok ga ne pokvari varijator nece raditi kako treba, neces imati gotovo nikakvu razliku pre-posle, sem sto nece biti "dizel" zvuka... @drashko
  31. 1 point
    moron

    Menjači - manuelni vs automatski

    Pogledao sam. Sve jasno. Hvala
  32. 1 point
    totti

    Sankt Peterburg & Moskva

    U Nemačku da zaradim, a u Rusiju da potrošim [emoji3]
  33. 1 point
    Dale

    Sankt Peterburg & Moskva

    Jel se u sex turizam ide da se zaradi ili potrosi novac?
  34. 1 point
    ISV_01

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Novi ne znam kakav je, ali mk1 imao je zanimljivih stvari: rez.tocak ISPOD vozila (dal ispod rezervoara), prilican gepek u koji staje dosta opreme (posto je koriscen za terenske radove, zaista je moglo stosta da stane), odlican i izdrzljiv suspleh kod dizelke, mesta pozadi onako solidno ali ubedljivo najbolja stvar je 1.5 dizelka u njega sto je isao i to mi je najzalije sto nema u novom Sanderu. Sve ostalo sto se tice mk1 je gomila plastike i zaista kriminalni enterijer, ali moram da priznam vrlo izdrzljiv. Najnoviji je dakako bolji u svemu od prethodnih generacija u ne bi trebao biti iskljucen od kupovine ukoliko zadovoljava potrebe. Bolje je uradjen od obicnog sandera svakako. Licno ga ne bi posedovao jer mi enterijer nekako 'nalepljen' i patim od manjka prostora dok je spolja bas upecatljiv.
  35. 1 point
    totti

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    S' tim što meni i Clio 4 unutra poprilično jadno i jeftino deluje, za razliku od spoljašnjeg dizajna.
  36. 1 point
    bane1321

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Kod mene ispred zgrade, sa ključevima unutra i ugovorom o poklonu na moje ime! Registraciju ću sam, da se ne mučiš!
  37. 1 point
    Siki97

    Funny photos

  38. 1 point
    Eto, a imaš Teslu 3 ( visok samo 144 cm ) sa baterijama u podu. Baš bih voleo sesti u to, da vidim kako to izgleda, koja je to pozicija sedenja.
  39. 1 point
    neshtry

    Funny photos

  40. 1 point
    neshaoct

    Lamborghini istorijat

    Klasični Lamborghini traktor savršeno ide uz Miura superautomobil Svako ko je bio dovoljno srećan kako bi vozio klasični Lamborghini Miura model zna da ovi modeli poseduju nešto više, možemo slobodno reći, agrikulturnog osećaja u poređenju sa modernim superautomobilima kompanije. Međutim, ove tvrdnje mogu biti ispravne jedino ukoliko uzmemo u obzir da je osnivač kompanije Ferruccio Lamborghini već bio poznat po svojim traktorima daleko pre nego što je njegovo ime počelo da se povezuje sa automobilima. Uprkos tome što nismo preterano zainteresovani za poljoprivrednu mehanizaciju, ne možemo zanemariti izuzetan dizajn koji ovaj 1966 Lamborghini 1R traktor poseduje, poseno istaknut parkiran odmah do superautomobila kompanije Lamborghini, predstavljajući najneverovatniji primerak svake garaže iz snova. Za zadivljujući izgled ovog modela zadužena je predivna plavo/narandžasta kombinacija boja, koja može navesti na pomisao da se ovde radi o traktoru koji je neko poželeo da obeleži tematskim koloritom. Međutim, ovaj primerak, koji se trenutno nalazi u britanskom predstavništvu Sasso Automotive, predstavljen je baš onakvim kakav je bio onda kada ga je njegov prvi vlasnik kupio pre 55 godina. Opisan u oglasu kao model u gotovo novom stanju, neverovatni 1R traktor nedavno je vraćen u Italiju radi potpune restauracije, baš kao što bi to bilo urađeno sa Miura ili Coutach modelima. Polo Storico kompanije Lamborghini ne radi sa traktorima, ali ekspert ovog odeljenja, Ermes Formilan predstavlja stručnjaka, koji je bio zadužen za projekat ovog modela predstavljenog u našoj galeriji. Nažalost, ispod dugačke haube traktora više se ne nalazi V12 motor, a umesto njega ovaj 1R poseduje 1.5 litara veliki, vazdušno hlađeni, dvocilindrični dizel motor koji razvija 32KS, dok je Miura model koji je izašao iste godine svetu doneo moćnih 325 konja. Sva snaga ovog traktora odlazi na zadnju osovinu putem četovorostepenog manualnog menjača. preuzeto sa - Auto Blog
  41. 1 point
    Mozemo mi dalje da polemisemo ali je stvar jednostavna, MVP je nastao kao funkcionalan auto. Funkcija prva, forma/dizajn druga. Kod SUV je drugacija stvar, forma je prva pa posle funkcija. Sto mora da nosi neke kompromise. Naravno da ima kontra primera ali je ovo gore srz. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  42. 1 point
    Bio sam danas u AutoGarantu, nazalost nisam uspeo da spustim cenu ni dinar ali cu bar dobiti druge patosnice. Uzeo sam profakturu, sad cekam banku da odradi svoje pa cemo dalje.
  43. 1 point
    Sto se sedista tice, moja su propala na 500L Trekking, polu kozna, ali farmerke sa nekim metalnim rajfeslusom su za mesec dana napravila vise stete nego 7god koriscenja. Tako da je verovatno nesto mehanicko dok je covek sedeo. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  44. 1 point
    Zvezdo

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Jaoooo kakva lepotica! I još crvena!... Da li si uopšte svestan kakvog pasata si mogao da kupiš za te pare?
  45. 1 point
    horvat

    Gedora stajling

    Žaomi
  46. 1 point
    Dzimbo

    Gedora stajling

    Nije bas gedora al je blizu
  47. 1 point
    Ivan

    Menjači - manuelni vs automatski

    Tuzna sudbina auto-industrije generalno...
  48. 1 point
    Reacher Gilt

    Z10 by Shuxx

    Nema na čemu, ta zadnja klupa od 147 mi ionako krasi garažu već skoro dve godine. Nisam se nešto ni trudio da je upasujem jer je moja z10 bila sa tri naslona pozadi (i tri pojasa, je l') i nisam hteo da se bakćem i objašnjavam na tehničkim pregledima... A i naredni vlasnik je odustao od nje iz istog razloga ...
  49. 1 point
    Na ovom 405 MI 16 mi smo tj auspuh servis Ljuba, radili kompletan izduvni sistem. Vlasnik ovog auta Raša je zahtevao da se uradi po fabričkim specifikacijama. Ne mogu vam opisati kako auto izgleda uživo. Sve što se moglo zameniti na autu je zamenjeno. Imao sam čast i da ga provozam, osećaj kao u novom automobilu. Zaista legendaran auto.
  50. 1 point
    neshaoct

    Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV

    Sastanak sa dobavljačima u Alfa Romeo fabrici G.B. Vico u Pomigliano d'Arco Pre nekoliko dana više od 150 italijanskih i međunarodnih dobavljača koji učestvuju u pravljenju terenca Tonale - prvog elektrifikovanog vozila brenda Alfa Romeo - su se sastali sa glavnim izvršnim direktorom brenda Alfa Romeo Žan-Filip Imparatoom i višim rukovodstvom brenda u fabrici G.B. Vico u Pomiljano d'Arkou. Na dnevnom redu današnjeg sastanka je bio kvalitet, bez ograničenja. Dajući posebnu pažnju ovom cilju još od svog imenovanja, novi direktor Imparato je učestvovao u mesečnim sastancima u fabrikama u Pomiljanu i Kasinu. I još jednom ovog dana - sa preko 60 prisutnih dobavljača i drugih povezanih video linkom - on je odlučno ponovio da je kvalitet glavni prioritet. Cilj je izvrsnost. ''Kako bismo ga postigli'', Imparato je rekao, ''početna tačka je izbor materijala. Naši dobavljači su saputnici na putu čija je destinacija prvi elektrifikovani automobil brenda, koji otelotvoruje DNK brenda Alfa Romeo uz najviše standarde kvaliteta.'' Direktor za korisničko iskustvo Ričard Švarcvald i direktor fabrike Alesio Leonardi su takođe učestvovali na sastanku. Tokom sastanka, ciljevi projekta su podeljeni sa dobavljačima, i uzete su u obzir ključne zainteresovane strane u postizanju postavljenih ciljeva kvaliteta. Tonale će biti na evropskom tržištu od juna 2022. godine.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...