Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/29/21 in all areas

  1. 9 points
    srdjos

    Mazda 6 (GH)

    Da i ja zapljunem ovu temu sa jednim japancem, u pitanju je Mazda 6 (GH) liftback, 2.0, 2010 godište, 140ks i 213kkm. Posle 2 Fiata zaredom, rešio sam da mi svaki sledeći auto bude druge marke (nije život jedna marka, jel) pa sam posle Forda nastavio u tom ritmu (ženi sam u međuvremenu kupio Mitsubishi Colt-a). Dosta dugo sam tražio auto, nagledao sam se svega i svačega a fokusirao sam se na Seat Alteu, Alteu XL i Fiat 500L, pre svega da i žena može voziti po potrebi. No, kako u NS-u nisam našao Alteu a da je u srednje dobrom stanju i motor i unutrašnjost, a kamoli dobrom. Našao sam jednog 500L-a, imao je nekih 70kkm i to u opremi koju želim ali 2013 ili 14 i tražili su nekih 7 somića za njega! Da se nađemo na 6700e, bilo mi je puno u odnosu na cenu novog (a za novi nemam uslove, promenio posao ...). Pošto ništa nije dolazilo, proširio sam segment na D i ova Mazda je sasvim slučajno 'uletela'. Posle gledanja auta, vozikanja, mozganja bilo je: ima žena svoj auto... a i nisam mogao prežaliti boju Mazda je u finoj opremi: 17'' gume, WEBASTO, ima kameru nazad, neku multimediu koja ima mape, mogu se filmovi gledati, blutetooh, usb, jos neki priključak (verovatno iPhone), touch screen i šta sve nema (generalno, moje mišljenje, touch screen-u nije mesto u autu), gepek nije kao 'a la Škoda Octavia' ali nije ni daleko. Nema pretinac za hlađenje u suvozačevom pretincu @moron (možda ima negde, još ga nisam našao). Prethodna 2 auta su mi bili MPV-evi (a i Colt je neki mikro MPV ako se ja pitam) i ovo je promena na koju se još navikavam! Auto je tek 3 dana kod mene. Veliki je, niži je od ostalih iste klase, malo je tvrđi na rupama, unutra je lepo izolovan, sa prijatnim materijalima. Motor je pojak, lepi za sedište i mislim da nema potrebe za čipovanjem. U krivinama ima jako malo naginjanja, iznenađujuće je stabilna, drži kao besna. Nije za non stop vozikanje po gradu i gradske gužve. S obzirom da sam moje MPV-ove peglao svuda i da im je visina za naše puteve bila plus, sa ovim autom i našim putevim me čeka fina žurka . To je ovako za početak, za više utisaka, kad je malo više provozam
  2. 8 points
    bane1321

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Kod mene ispred zgrade, sa ključevima unutra i ugovorom o poklonu na moje ime! Registraciju ću sam, da se ne mučiš!
  3. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 5 points
    Siki97

    Funny photos

  5. 5 points
    Axic

    Funny photos

  6. 4 points
    stefankmn

    Volkswagen Passat B8 1.6 TDI

    Danas hteo da napisem nesto o passatu na forumu ,sta sam novo ubacio i skontam da i nemam temu na forumu hahaha Tako da eto predstavljanja: Kada sam trazio auto morao je biti crni,dsg i da ima ACC ostalo sta bude bude PASSAT je 2016 godiste 1600 kubika 120hp , DSG 7 speed automatski menjac , Oprema je Carat. od opreme u autu se nalazi : Kozna sedista sa grejacima Led farovi / Led stopovi Adaptivni tempomat Automatsko parkiranje Emergency brake Rikverc kamera Keyless Access Easy Open Trunk Elektro zatvaranje gepeka pomocu dugmeta na gepek vratima( moguce otvaranje/zatvaranje i pomocu kljuca) Multimedia sa touch display i mapama koje rade i u Srbiji, bluetooth ,usb,aux,SD card Kod mene je vec pune 2 godine , pre neki dan registrovan treci put Pokusacu hronoloski da poredjam sve , ovo je iz aplikacije fuelio gde upisujem sve vezano za auto,od potrosnje do svake intervencije/servisa. Ja sam prezadovoljan kako me sluzi auto ( da ne ureknemo ... ) Za vikend sam update mape 2022 i aktivirao Android Auto
  7. 4 points
    Axic

    Funny photos

  8. 3 points
    Meni je 5008 malko veći za C SUV, u C klasi je 3008, zar ne? Ne slažem se da su MPV ovi ružniji, ne zato što vozim jedan već iz nekoliko drugih razloga. Prvi je onaj "izlizani" da je lepota u oku posmatrača, tako da postoje modeli kod kojih je prelazak u neki SUV fazon iste prolepšao, kao spominjani 3008 ili C3 iz Picassa u Aircross (mada je i Picasso meni bio funky), ali recimo Meriva je prava lepotica u odnosu na Crossland ili B-max u odnosu na ono čudo Eko Sport. Drugo je da je svaki SUV predstavnik naredne generacije, pa je tako Ateca mLogo lepša nego što je Altea bila... Tako je GP bio primamljiviji od Punta Mk2... Uz ooogromnu propagandu unapređen izgled se lakše svari, a na kraju i poželi. Ono gde mi SUV modeli "padaju" je prvo preglednost, svaki MPV ima dobrano veće staklene površine od odgovarajućeg SUVa, počev od "šoferke", pa do prozora nazad - videćete kad deca porastu koliko to znači da ne morate da im "gurate" zabavu u vidu tableta i tableta, nego kad sami mogu da vide nešto lepo, posebno kad se vozite kroz našu lepu Srbiju. Praktičnost MPV je nenad...iva! Ne mislim na ostave za flaše od dva litra, nego o prostoru za smeštaj raznih sitnica, od "bunkera" ispod nogu, fioka ispod sedišta, sakrivenim pretincima... Recimo meni u zadnja dva "bunkera" stoji sva obavezna oprema, usisivač, pp aparat i sva zimska oprema! Modularnost ne treba zaboraviti, od deljene zadnje klupe na tri sedišta kod većine MPV, do lakog vađenja i okretanja istih i pretvaranja u pravi kombi! Na kraju sve je to marketing da se više love uzme, svaki SUV je bio dobrano skuplji od MPV od kog je nastao! I da, nema leba, da se SUV i MPV voze lepo kao hečbekovi ili limuzine, ali u MPV shvatiš da si "zarobljen" u kariranim papučama, dok ti SUV da taj, lažni?, osećaj moći, a u stvari te odere svako u C kompaktu!
  9. 3 points
    dach@

    Funny photos

  10. 2 points
    totti

    Sankt Peterburg & Moskva

    U Nemačku da zaradim, a u Rusiju da potrošim [emoji3]
  11. 2 points
    _Boki_

    Gde mogu da kupim...?

    Nemamo. Potražio sam dok sam bio na poslu, nisam našao da se ovaj model poklopca pravi za AM.
  12. 2 points
    ISV_01

    Gde mogu da kupim...?

    Poklopci Lik 1 Link 2 Samo neka vidi po SNu ili obliku koji odgovara. Sedici je isto sx4 samo fiat znacka i njihovi motori. Mozda i neka mizernija razlika ali to je taj koncept.
  13. 2 points
    neshtry

    Funny photos

  14. 2 points
    rkoma1986

    Volkswagen Passat B8 1.6 TDI

    Bas lep.... i ja vozim crni auto, uglavnom je prljav, al taj jedan dan posle pranja je brutalan cek, jel su na farovima samo pozicije LED, ili je i kratko svetlo? Sa slike mi deluje da je redovno, halogeno, al ko zna. P.S. ostala ti tablica na jednoj slici... mislim, kad si je vec sakrio svuda
  15. 2 points
    Ja takav sjaj dobijem kad ga operem s' kevinu šaumu, kak'i vosak, kak'i bakrači ...
  16. 2 points
    Ufff... Verujem da je crnacki posao... Koliko to bude vremenski druze?
  17. 2 points
    Za vikend palo verovatno poslednje ovogodisnje voskiranje do proleca, pa su pale 2 ruke. Arexons ultra wax. Najzad se stvorile prilike za gume (Sava As) pa se uzimaju pocetkom sledeceg meseca, no da bude covek baksuz, padne mi neka oceva gajbica na poklopce od felni, pa ce morati potpuna generalna opravka Svi im drzaci popucali na 2 poklopca...sve im @! Sreca, imam zamenske samo za centralnu rupu, ionako cu sa njima da testiram trajnost cepova na parkingu pre nego da stavim fabricke..ako ih bar kradu, da saznam na jeftiniji nacin Bar imam cime da se zanimam sledece nedelje. Stare felge ce u garazu, a jedna felna kao rezevni tocak ce da se koristi, ipak je fabricka dimenzija. Pripreme za 4.ti mali servis i drzim se standardnog.. Ulje Motul 8100 EFE, Filter vazduha i goriva Champion (bio Clean za gorivo pre), ulja Mann i kabine Filtron sa aktivnim ugljem. Menjace se i hladnjak ulja, po savetu majstora stari nije u bas idealnom stanju. Sledece godine (5g) vec v.servis...bas vreme leti.
  18. 2 points
    Od ulaganja, ako izuzmemo moja iživljavanja sa kočnicama, kožnim sedištima, crnim enterijerom itd.... Skoro ništa. Pisao sam već, onda na početku teme kad je kupljena, izvadjene klapne, zamenjen EGR ventil i reostat ventilatora kabine. Zamenjene prednje pločice letos, i sad mali servis. Ništa više. Zadovoljan sam. Samo neka nastavi ovako.
  19. 2 points
    Ljubimica danas registrovana. Prodje godina kako se družimo. Prešao oko 16,000km za godinu dana. Prošle nedelje, na oko 15,000km uradjen mali servis.
  20. 1 point
    totti

    Sankt Peterburg & Moskva

    Nikad nisam bio u Rusiji, trebao sam prošle godine da odem, ali kovid zaebao stvar, pa prolongirano za ovu. Postove ću da postavljam sukcesivno, nema šanse da sve napišem odjednom. Za početak, par opštih utisaka... pre svega, mogu reći da se ovde osećam kao kad gaster Švajcarac dođe u Srbiju na odmor, pa mu sve jeftino [emoji3]. E, tako je i ovde. Skoro sve je prilično jeftinije nego u Srbiji, a nešto i bezobrazno jeftinije. Ceo utisak kvari samo nerealno visoka cena avio karata, ali može im se kad je stalno dobra popunjenost. Evo par primera: -karticu sa neograničenim netom na 15 dana sam platio 300 rubalja (400 din) -cene goriva ste videli u odgovarajućoj temi -hrana je toliko jeftina da bih za 6 meseci imao 120 kila [emoji3]. Big mek je 180 din, 24 krilca u KFC su 900 din. Imaju Stolovaje (fazon kafane, ekspres restorana, bifea) gde se jede za smešne pare - ručak sa boršom, kijevskim pilećim kotletom, pire krompirom, ruskom salatom, kolačem i sokom košta 400 din. Jutros odem na doručak na piške (fazon naše krofne, samo manja i sa rupom u sredini) i gledam cenu 11 din komad [emoji1] Alavi balkanac je uzeo 10 komada, iako je pojeo na silu samo 7 [emoji1] -karta za sve prevoze za 3 dana u SPB košta 630 din. Prevoz je sjajan, metro ide u intervalu od 1-4 minuta. Tu su i busevi, trole, tramvaji i maršrutke (minibusevi). U novijim vozilima imaju i punjače za telefone. Kondukteri su u svakom vozilu osim metroa, kontroliše validaciju karata, a može i njemu/njoj da se plati. Plaćanje može i telefonom preko app. Za Moskvu idem high-speed vozom Sapsan, to mi je davnašnja želja i prvi izbor u odnosu na avion. -Gužve u saobraćaju su nenormalne kao i kod nas, voze isto bezobrazno i bahato, seku, staju gde hoće, blokiraju raskrsnice, obilaze celu kolonu na semaforu da bi se ubacili ispred, ne puštaju pešake itd itd...već viđeno sve, vidi se zajedničko slovensko poreklo [emoji3] Za prvi post par slika iz Ermitaža (najveći muzej umetnosti na svetu). Fascinantan je u svakom smislu.
  21. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    [emoji636][emoji618][emoji636] Sent from my iPhone using Tapatalk
  22. 1 point
    totti

    Iskustva sa brisačima za automobile

    Jel realno da ni "adapter" numeju pravilno da napišu... ili je ovo neka domaća radinost [emoji848]
  23. 1 point
    B8 su kraći, imaju kraći hod, i cca 20% su tvrđi od originalnih. Amortizer je totalno drukčije koncepcije, dovoljno je samo usporediti promjer osovine amortizera u odnosu na standardni. Razlika je neusporediva, zna biti tvrdo prilikom gradske vožnje, ali puno bolje je upijanje rupa, čitav Damping, auto ljepše upija, ne idu van radnog hoda, manje naginjanja...
  24. 1 point
    Promijenjena i ekspanziona posuda, 280 kn (malo manje od 40€). Imala je par mikropukotina, navodno tipična mana na Giulietti, kaže mi mehaničar da je ne bi bilo loše svako 5 godina promjeniti. Nije neki kvar ali sramotno mi je da nema senzor rashladne tekućine koji bi javio kad padne na minimum. Inače, na Bilstein B8 se vozi vrhunski, baš je trebalo to, klasu je bolje.
  25. 1 point
    Dale

    ''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

    Moj pasat b6 je podrazumevao deadlock zakljucavanjem jednim klikom na daljinski sto znaci da mogu da ostavim odskrinute prozore ispred kancelarije i ne brinem da ce neko zicom da otvori vrata preko unutrasnje kvake. Tiguan recimo jednim klikom na zakljucavanje preko daljinskog zakljuca vrata, ali mozes da ih otkljucas povlacenjem kvake iznutra. 2 klika u malom vremenskom razmaku na daljinskom aktiviraju deadlock i onemogucavaju unutrasnje kvake i sta sve jos... Pretpostavljam da moze u servisnom meniju da se promeni opcija zakljucavanja pa zato mozda ne treba iskljuciti i taj A7 ili sta vec iz grupacije. Svakako je dobro da se raspita covek na vreme,
  26. 1 point
    totti

    Sankt Peterburg & Moskva

    Nisam išao u sex turizam, prepešačio sam 60 km za tih 7 dana i ništa me drugo nije zanimalo [emoji846]
  27. 1 point
    Za tu km i uslove voznje, zimska vrsi posao bez problema. Ionako poznajem ljude koji prelaze i preko 15 hiljada godisnje i samo cepaju zimske gume, uzmu Tigar ili neki kinez i samo voze. Nekom nemastina, nekom 'sta me briga, vrse posao'.
  28. 1 point
    totti

    Sankt Peterburg & Moskva

    Da udarimo kratak rezime: Za one koji vole da vide ono što i ja volim, Spb i Moskva su (po meni) daleko atraktivniji i od Praga, Berlina, Minhena, Milana... Ono što ima kod njih da se vidi, retko gde ima i blizu toga. Turista ima dosta, ali su 95% ruski turisti, iz ostatka države (barem u periodu kad sam ja bio). Neizvikane destinacije, ali mi deluje da Ruse i zabole nešto baš da imaju gomilu stramaca, pa se i ne trude da ih privlače agresivnim kampanjama i marketingom. Ja ću jednog dana sigurno ponovo otići. Ne mogu da se otmem utisku koliko je skoro sve jeftino i povoljno, čak i za naše prilike. Pisao sam već kako može komplet ručak da izađe 350-400 din. Da doručkujete možete od 60-200 din bez problema. Pyshka (njihova verzija krofni koka je boli glava) komad je 8 rubalja (11 din, dobro ste pročitali), dve palačinke, dva syrnika i sok (kompot) su 150 rubalja (200 din). Kompot je inače ukusa baš kao i ona voda iz naših kompota [emoji846] Mi kao nacija smo za Ruse grmalji i predrasude su o njima da su svi Konani [emoji3] Jedini aspekt gde vidim da možemo da im pariramo (a pogotovo za većinu EU zemalja) je kvalitet mobilnog interneta. Faktički za sve ostalo je Rusija (da se ogradim na dva najveća grada tačnije) za nas 20 godina ispred. Čisto jedan bezveze primer, ali u prevozu (autobusi i trole) npr na velikim displejima pokazuje koliko još metara i sekundi ima do sledeće stanice [emoji3] Čak sam čuo i foru da ako muški glas daje info u prevozu na razglasu o sledećim stanicama, onda se krećeš ka centru od periferije, a ako je ženski glas onda ideš od centra ka periferiji (ili je obrnuto, nebitno), da se lakše čovek orijentiše ako slučajno pogreši pravac. Bio sam u dosta hotela iz ekonomske klase i poznatijih lanaca (Ibis, B&B, A&O) i nigde kao kod Rusa nisam npr. dobio četkicu za zube, pastu i papuče, uz ono standardno što se dobija u svakom hotelu. Ako se još nečeg setim, dopisaću. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  29. 1 point
    Dale

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Tacno, ali cesto kostaju vise od zimskih, pogotovo ako te zadesi neka cudna dimenzija. Za ispod 10K godisnje i kada se vozi svaki dan, AS su super. Tako smo uradili na tvingu. Za ispod 5K i voznju ponekad je i samo zimska ok. Toliko malo voznje da ne stigne ni zimska da se potrosi leti
  30. 1 point
    _Boki_

    Gde mogu da kupim...?

    To ne znam, moraćeš da se čuješ sa nekim iz prodaje
  31. 1 point
    horvat

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Cak i RS! Odlicna sedista i volan, al ostalo, ne bas
  32. 1 point
    totti

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    S' tim što meni i Clio 4 unutra poprilično jadno i jeftino deluje, za razliku od spoljašnjeg dizajna.
  33. 1 point
    Tako je kupite od mene stroma
  34. 1 point
    Ivan

    Gde mogu da kupim...?

    Evo drugarove slike ovog celog vozackog poklopca jos jednom - prorez za migavac je posred poklopca, ako deda dobro vidi ? Mislio sam da uzmemo mozda i obican poklopac pa da isecemo, ali je ovaj totalno drugaciji i reljefan. E, zato mi je onda on i rekao punu cenu za ceo retrovizor, kao sto ti kazes izgleda da nema odvojenog poklopca . A mislio sam da su cesci otpadi za Fiat , pa mozda se na njima natrci na neki Sedici (ako odgovara). Hvala svakako na angazovanju svima!
  35. 1 point
    chikavili

    Gde mogu da kupim...?

    Ovo je lepo videti. 2015-te nije postojalo nigde Btw @Ivan, mislim da je poklopac isti, bez obzira da li je sa migavcem ili bez.
  36. 1 point
    chikavili

    Gde mogu da kupim...?

    @Ivan Meni pukla isto ta plastika, ali sam morao da menjam ceo vozacki retrovizor (ne postoji samo taj poklopac kao rezervni deo), ali posto sam imao kasko, odradio sam original kod euro sumara (i da, bio je oko 250€) Ja nisam cuo za Suzuki otpad, posto mi nije ni trebao, pa ne mora da znaci da ga nema. Za Sedici gresis, mnooooogo su cesci SX4 nego Sedici. ALi svakako, trebalo bi da pasuje.
  37. 1 point
    Klinja na prvom mestu pa sve ostalo... Onda jurim taj K2 da isprobam... Otvoren poziv i dalje stoji kad si u prolazu [emoji106]
  38. 1 point
    moron

    ''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

    Koliko se ja sećam te neprijatne situacije, probao sam ja da otključam na dugme lock/unlock, ali, to nije funkcionisalo. I tada sam već bio počeo da razmišljam o tome da razbijem prozor ako njegova sestra nastavi da paniči, a u kolima postane zaista neizdrživo. Kada sam to posle ispričao nekima kao (za mene) neprijatno iskustvo, neki afirmativno rekoše da je to tako ("pametno") napravljeno radi sprečavanja kradje (da neko ne razbije prozor spolja, pa onda otvori vrata "iznutra" ).
  39. 1 point
    totti

    ''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

    Pa ako se aktivira deadlock, onda ne može.
  40. 1 point
    Ustvari za takav slučaj po meni su najbolje all season gume.
  41. 1 point
    ivica su

    ''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

    To i mene zanima za klirens... navodno je veći, ili je bio veći kod Trekinga... 500L nema mali klirens, ali ima nizak prednji branik koji zna biti problematičan... Cross ima zasečen i uzdignut prednji branik, pa u teoriji lakše može da savlada veće neravnine van asfalta, prosto zbog boljeg uzlaznog ugla, dok je klirens verovatno tu negde.
  42. 1 point
    Reacher Gilt

    Volkswagen Passat B8 1.6 TDI

    Al' zato svaki put kad ga ulaštiš da sija, k'o nov... mislim nov,nov ...
  43. 1 point
    Mozemo mi dalje da polemisemo ali je stvar jednostavna, MVP je nastao kao funkcionalan auto. Funkcija prva, forma/dizajn druga. Kod SUV je drugacija stvar, forma je prva pa posle funkcija. Sto mora da nosi neke kompromise. Naravno da ima kontra primera ali je ovo gore srz. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  44. 1 point
    Ne bih bas rekao da je SUV glupost. Ono sto je neosporno je daleko vise prostora od "manjeg" brata za istu duzinu i sirinu sto je za parking zakon. Evo zanimljivog poredjenja: MiTo ima 4m tacno Leon 4.3m Delta 4.5m MiTo se bukvalno svuda parkira. Leon onako, a za Deltu se vec treba pomuciti iako tih 50cm prakticno ne menja mnogo, ali po BG menja. I tu je Leon bas zlatna sredina. Iz iskustva sa ova 3 automobila bih se jako tesko odlucio za nesto preko 4.5m duzine za svakodnevni auto iako imam garazno mesto i kod kuce i na poslu. Ono sto mi smeta kod Leona (vise zeni nego meni) je nisko sedenje i sto nam zafali koji litar gepeka (to meni smeta jer ne volim stvari svuda po kolima ). I onda pogledam Tiguan (ili Atecu) i sve to resavaju za apsolutno iste dimenzije spolja. A uz to i dobro izgledaju. Isto i Compass koji mi se bas svidja u novoj verziji. Isto to i MPV pruza, ali, slozicete se, uz daleko gori izgled. A i koji cm klirensa nekad znaci, ali bas rekto.
  45. 1 point
    Tako je kolege, pravda za kombije!!!! MPV rulez!
  46. 1 point
    totti

    Sankt Peterburg & Moskva

    Možda radili probu/test za zimsku sezonu? [emoji848][emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  47. 1 point
    vagenovac

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Vidi ova klotara desno nema ni maglenke
  48. 1 point
    siki

    Lancia k kupe

    mala dobila nove dizne-4 kom,nove amrtizere zadnje,i novi termostat-sad je mirna,nema više trošenja na nju-ide na prodaju i gotovo
  49. 1 point
    Sto sam ja alergican na takve stvari! Pa ja kao laik sam odmah video da su brisaci na mom pasatu ispod haube i da ne mogu da se podignu, ali zato "profesionalci" ne znaju i vuku ko sivonje. Kasnije, kada sam saznao za servisni polozaj, namerno prebacim kada ostavljam negde auto i pomislim da ce neko da cacka. Isto mi je i na tiguanu. Ako nekome treba informacija: kada ugasite auto, pomerite prekidac brisaca kao da hocete da obrise soferku i brisaci ce se pomeriti u krajnji gorni polozaj i ostace tako. Tada cete moci da ih odvojite od soferke. Kada upalite auto, istim postupkom se sami vracaju u pocetni polozaj.
  50. 1 point
    Dale

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    @moron Meni je samo malo veca potrosnja sa 1.4tsi 160KS na magistrali, ali ja bas biram sto vise auto put. Da li mozda imas informaciju koliko trosi na tempomatu na 130Kmh ili na nekoj drugoj brzini? Ja npr resetujem bord kada izadjem na auto put kod BGa, ukljucim tempomat i proverim prosek kada recimo stignem u CU pre nego izadjem sa auto puta. To je malo manje od 150Km. Odmah u povraktu uradim isto da bih eliminisao npr razliku u nadm visini ili vetar i sl pa izmerim jos jednom. Neretko odem i vratim se u toku dana pa imam uzorak od skoro 300 Km u oba smera sa istim gorivom i slicnim vremenskim uslovima. Interesuje me tvoje iskustvo jer su automobili poredivi tj ista klasa i takodje slicne kubikaze i snage. Hvala!
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...