Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/25/21 in all areas
-
7 points
Stil vožnje / obrtaji /gas
vagenovac and 6 others reacted to totti for a post in a topic
Najbolje tako [emoji106] -
4 points
-
4 pointsBio u Japan Shop-u. Kriva oba diska. Odradjeno za nesto vise od 1h vremena. Cena 4500din. Ovo malo sto sam vozio nema vise podrhtavanja. Videcu jos kad izadjem na otvoren put.
-
4 points
-
3 points
Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti
igor0511 and 2 others reacted to bane1321 for a post in a topic
Kod nas u firmi, 500L living, svi ubili skoro 200k sedišta jesu prljava, ali cela! Moguće da je neko klučevima zakačio dok je isprobavao! -
3 pointsKakve kvalifikacije,pola sata pre početka stala je kiša.Svi su počeli sa intermedijum gumama i tako sve do q3 tj.5 minuta pre kraja.Prvo Rasel stavlja gume za suvo pa polako i ostali.Mercedes zadnji menja gume,plus Hamilton pri ulasku u boks oštećuje prednje krilo i tu gube dosta vremena pri zameni.U medjuvremenu Sainc postavlja najbolje vreme pa nakon njega Noris uzima pol poziciju i Rasel postavlja treće vreme.Perez opet podbacio
-
3 pointsIma logike u smislu da npr. na neki auto ne može manji točak od 16" (zbog veličine diskova i kočionih klešta), a rezervni je 15" [emoji846] U tom slučaju je onda kao i da ga nemaš. Isto kao da imaš i kuku za šlepovanje, a navoj je neodgovarajuć. E sad, druga je stvar što oni na pregledu još nisu toliko tehnički potkovani da elektronski provere koji točak može na koji auto, pa im je lakše da ovako vide metodom opažanja - koji je na autu, taj mora i kao rezervni.
-
3 points
-
2 pointsMozda ima kucence sa sobom i vozila ga u krilu, nabola kocnicu, dzukac sleteo i u panici zubima pocepao patosnicu....a mozda jos nesto.. Pogledaj pedale, da ne fali kvacilo.
-
2 pointsTako izgledaju kola iznutra kada je vozac zensko. Sve zivo poceopano, ogrebano prstenjem, narukvicama.. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
-
2 points
Stil vožnje / obrtaji /gas
neshaoct and one other reacted to YUgisa for a post in a topic
Ne znam sta je bilo zlonamerno u mom odgovoru. Postoji objektivan nacin za pronalazenje toga sto trazis i postoji subjektivan nacin da ti ljudi lupaju ove ili one brzine jer im se tako svidelo i nije nista drugacije od ovoga sto su ti tu ljudi napisali... Ja ne znam za tvoj auto, ne znam ni za moj auto jer mene to nije bitno, saltam tamo gde se meni svidja jer na potrosnju ne gledam, samo osecaj za volanom. Ali zato znam da kad hocu maksimalno ubrzanje da treba ovako da saltam: 1-2. 45km/h pri 7200 obrtaja 2-3. 78km/h pri 6850 obrtaja 3-4. 117km/h pri 6700 obrtaja 4-5. 156km/h pri 6350 obrtaja (trenutna max brzina) -
2 points
Kamere & presretači
Woodoo and one other reacted to ISV_01 for a post in a topic
Ako su usmerene u bilbord, onda da vide da li isti radi tj da li menja sliku (ako je bilbord sa izmenljivim sadrzajem tipa led paneli) a ako su na put... Nem pojma. -
2 pointsBio sam danas, lep auto, dobro ocuvan, navodno su tih 5-6 bili za direktore fiata tralalala. Nazalost taj prodavac je za BMW a ne za Fiat, tako da tek u ponedeljak mogu da pricam sa nekim ko ima informacije. Ovaj nije znao nista, pa ni godiste auta. Od ostecenja ima neku ogrebotinu spolja(ne vidi se lako) i primetio sam da je vozacevo sediste pocelo da se cepa. U ponedeljak cu da uzmem predracun pa onda u banku da vidim kakvi su uslovi, ovaj mi nije dao nikakvu informaciju da li moze preko njih.
-
2 points
Stil vožnje / obrtaji /gas
igor0511 and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Tipo nije čudo tehnike za kojeg važe pravila koja istovremeno ne važe ni kod jednog drugog istog (sličnog) auta. Ima isti motor kao npr. Stilo 15 godina pre njega sa takođe menjačem koji je imao 6 brzina, u autu istog segmenta. Ili, sve to isto kao Nuova Bravo 10 godina pre njega koji je takođe dolazio i sa 1.4 16v atmosfercem i sa 6 brzina. Ima Tipo i signalizaciju kad da menjaš stepen prenosa, tako da eto...možeš po tome voziti. Čitav taj princip da je vožnja ustvari učenje napamet nekakve tablice pri kojoj brzini kretanja se ima menjati stepen prenosa - pogrešan je. Kad ćeš menjati brzine zavisi od faktora koje sam gore nabrojao. Ako hoćeš da malo smanjiš potrošnju vozićeš 90 u šestoj. Ako hoćeš malo žustrije na gasu vozićeš 90 u četvrtoj. Ako hoćeš još žustrije vozićeš 90 u trećoj (jer se npr. spremaš za neko preticanje, ili npr. voziš uzbrdo, ili npr. imaš pun auto i šanse nema da Tipo 1.4 ide tako pun u šestoj 90 i da se bilo šta dogodi kada mu stisneš gas, itd. itd.). Ne možeš se slepo držati nekakvog odnosa obrtaja/brzine/stepena prenosa jer ne voziš uvek u istim uslovima, sa istim ciljem. A, nisu ni svi vozači isti jer nekome smeta da vozi 1.4 16v atmosferca šestom na 90 jer je tada taj auto mrtav...a, nekom drugom vozaču to ne smeta jer misli extra, trošim najmanje i nema veze što je auto mrtav, itd, itd. Ako i dalje misliš da je ok tragati za tim nekim ''optimumom'' - pogledaj prethodne postove u temi na kojoj smo. -
2 pointsSedam traka u jednom smeru [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
-
1 pointHahaha kuplung je na mestu, mekan ko dusa.
-
1 pointDa su još Rikardo i Alonso stisli malo, mogli su i oni biti ispred Hamiltona
-
1 pointBravo za Norisa i rasela,al i Saic je pokazao da je brz,valjda ce ferari da pokaze snagu
-
1 pointU gepeku mu je "ćopavac" ili kit za reperaciju ?
-
1 pointLjudi pisao sam ja da sam gledao sa kumom kola 20-60kkm, nista preko toga. Vidjao sam pocepane menjace, volane, sedista, cak i nebo. A sve 100% dokaziva kilometra. Da se covek zapita kako su polovnjaci od 100+kkm u “boljem stanju”
-
1 pointParking sa 3.000 BMW-a i Minija koje niko nije vozio Ljubiteljima BMW-a i Minija ovo odlagalište će biti kao polica s čokoladama u prodavnici prosečnom detetu. Uglavnom, pre 6 godina kanadske vlasti su opozvale 3.000 vozila navedenih proizvođača. Od 2015. ti automobili su parkirani u blizini Vankuvera i ne miču se. Zašto? Navodno su mnoga vozila duže vreme bila izložena stajaćoj i slanoj vodi u ulaznoj luci u Halifaksu. Zbog toga postoji opasnost od opasnih kvarova kao što su oni kod elektronskih sistema. Očigledno se BMW-u nije isplatilo da popravlja čak 3.000 automobila, odnosno štete su bile tolike da je bilo jednostavnije zaboraviti na celu pošiljku. Jedino rešenje je bilo ostaviti ih na parkingu i zaboraviti na njih:
-
1 point
Stil vožnje / obrtaji /gas
PremieRacing reacted to Novi član for a post in a topic
Zanemarite moje pitanje, pitaću na ulici nekoga ko vozi Tipo. Manje stručnog, ali dobronamernog. Hvala. -
1 pointNoris kreće sa pol pozicije u nedelju Lando Noris je osvojio pol poziciju u kvalifikacijama pred nedeljnu trku za Veliku nagradu Rusije, presnosi Sport Klub. Noris je do prve startne pozicije stigao u poslednjem krugu uzbudljivih kvalifikacija. Tri munuta pre kraja Q3 dela kvalifikacija najbolje vreme imao je Luis Hamilton, ali on će na kraju u Sočiju krenuti sa četvrte startne pozicije. Hamilton je u ulasku u boks pred sam finiš kvalifikacija oštetio prednji deo bolida nakon što je udario u ogradu. Zato su nam spektakl na kraju kvalifikacija priredili Noris, Sains i Rasel. Izgledalo je da će možda na pol poziciji da se nađe Karlos Sains, ali Noris je ipak bio taj kome se najviše isplatilo pravo trkanje u kvalifikacijama. Poredak na kraju je sledeći - najbrži je bio Noris, slede ga Karlos Sains, Džordž Rasel, Luis Hamilton i Danijel Rikardo na petoj poziciji. Noris je najbrži krug, koji mu je i doneo pol poziciju, izvozio za 1:41.993. Sains je imao zaostatak od 0.517, a Rasel od 0.990. Prvih deset kompletirali su Fernando Alonso, Valteri Botas, Lens Strol, Serhio Perez i Esteban Okon. Vodeći u generalnom plasmanu Maks Ferstapen krenuće sa poslednjeg mesta zbog kazne koju je dobio zbog menjanja pogonske jedinice. Trka se vozi u nedelju sa početkom u 14 časova i uz prenos na Sport Klubu HD. ===== Norris: Rizik se isplatio Britanac je danas ostvario svoju prvu pol-poziciju u karijeri pošto se najbolje snašao u promenjivim uslovima u Sočiju. ''Nisam ovo očekivao posle Monce. Ipak, promenjivi uslovi su nam dali priliku i iskoristili smo je. Osećaj je sjajan i prosto ne znam šta da kažem. Sesija je bila luda. Doneli smo odluku da pređemo na slikove i nisam očekivao pol-poziciju. Jako mi je drago zbog celog tima. Nije bilo lako i nisam imao sigurnost na početku, ali sam održao temperaturu u gumama i isplatilo se'', izjavio je Norris. ===== Sainz: Znali smo da će biti veoma neizvesno Vozač Ferrarija osvojio je drugo mesto na kvalifikacijama u Russiji. ''Bilo je veoma neizvesno. Da budem iskren, tako je bilo od samog početka. Od Q2 videli smo da možemo da koristimo i gume za suvo. Dobra je bila strategija da dva kruga ranije zamenimo gume, kako bi imali vremena da zagrejemo slik pneumatike. Nažalost, ja sam bio jedan od prvih koji je prošao liniju cilja. Svakako, ovaj vikend nam je jači od ostalih. Očekujemo da će se sutra poboljšati vozači Mercedesa kao i Perez. Borićemo se sa njima'', kazao je Sainz. ===== Russell: Nemamo šta da izgubimo sutra Britanac je još jednom imao sjajne kvalifikacije u Williamsu. ''Ovo je potpuno ludo. Drugi put smo u prva tri u poslednje četiri trke. Ekipa je ponovo obavila odličan posao. U pravom trenutku smo promenili gume, i moram reći da na stazi nije bilo nimalo lako. Radujem se borbi sa ovim momcima. Naš trkački tempo nije bio loš juče. I dalje zaostajemo za McLarenom, Ferrarijem i naravno Mercedesom, koji sutra startuje iza nas. Mislim da ćemo imati dobru borbu. Naša brzina na pravcima je odlična i prosto ću opet da idem na podijum. Nemamo šta da izgubimo'', izjavio je Russell. ===== Hamilton: Ovakve greške se ne očekuju od svetskog šampiona Britanac je neshvatljivom greškom upropastio kvalifikacije sebi i timskom kolegi Bottasu. ''Prosto sam pogrešio i strašno sam razočaran. Do tog trenutka sam bio u ritmu i stvarno mi je žao i svih u ekipi, kako ovde na stazi, tako i u fabrici. Niko ne očekuje takve greške od svetskog šampiona. Ipak, to je što je i daću sve od sebe da popravim situaciju sutra. Na kraju je bilo užasno. Bilo je malo prijanjanja, staza je još bila klizava i nisam mogao da održim temperaturu u gumama. Dva puta sam završio u zidu u Q3 i to je baš retkost za mene. Trenutno se grozno osećam, ali pokušaćemo sutra da popravimo raspoloženje'', izjavio je Hamilton. ===== Gasly: Tražio sam nove gume, ali me je tim ostavio na stazi Francuzu nije jasno šta su u AlphaTauriju mislili kada su ga u finišu Q2 ostavili na istrošenim gumama. ''Bili smo brzi u Q1 i na početku Q2. Ali, na kraju smo ostali na gumama koje su bile mrtve. Nekoliko puta sam tražio da promenimo gume, ali smo ostali na stazi. Imali smo tempo da budemo u Q3 i ostvarimo dobar rezultat. Loše smo ovo uradili i stvarno mi nije jasno zašto nismo menjali gume. Moramo da razgovaramo o tome, ali sada se fokusiramo na trku koja će biti vožena po suvom. Nadam se da ćemo nadoknaditi pozicije pošto je jasno da nismo tamo gde zaslužujemo'', izjavio je Gasly.
-
1 pointTo je samo neki idiot mogao namerno da uradi, jer sam gledao i (službena) sedišta 500L sa preko 300kkm koja nisu pocepana. Valjda neki tapetar može to da sanira, pri čemu je to veoma legitiman osnov za izvesno sniženje cene.
-
1 pointOde zvucnik kod Daleta Moze lock.
-
1 pointPre više od 12 godina vodeći menadžeri u autoindustriji predviđali kako će izgledati tržište... ...i nisu mogli više da pogreše. Gledanje u staklenu kuglu je nezahvalan posao, osim ako vam to nije struka pa puštate mašti na volju i uzimate novac lakovernima. IBM je 2008. pitao 125 vodećih menadžera u autoindustriji kako će izgledati tržište 2020. godine, a oni su gotovo papagajski ponovili da će svaki automobil na putu biti hibrid, objavio je Vice.com. Prošle godine su hibridi i plug-in hibridi činili samo 10% tržišta u Evropskoj Uniji, odnosno zanemarivih 3% tržišta u Americi. Dakle, menadžeri u autoindustriji su promašili za ogromnih 90% ili 97%, zavisi koji region želite da posmatrate. Sad bismo se sigurno svi lepo nasmejali da iza prognoza ne stoje i konkretne akcije u koje su bačene milijarde evra. U Americi je Ford 2008. počeo da razvija male aute, vodeće informativne agencije su počele da javljaju da se velikim pick-upovima i SUV-ovima ne piše dobro. Bačen je novac u razvoj, sastajale su se uprave i odbori, inženjeri su razvijali nove modele i pogone, a rezultat je? Svo ono što su menadžeri propustili da predvide, SUV-ovi i pick-upovi su još veći u Americi (pa i Evropi), a dolazi era električnih automobila. Bar se za sada se tako čini ili da ih opet pitamo - kako će izgledati tržište automobila za 12 godina? preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointVolkswagen smatra da je rasprava o ograničenjima brzine na Autobanu besmislena U političkoj kampanji pre parlamantarnih izbora u Nemačkoj jedna od tema je i ograničenje brzine na Autobanu. Na nekim deonicama vozi se bez ograničenja, a ''Zeleni'' i SPD bi uveli ograničenje od 130 km/h. Ralf Brandstätter iz Volkswagenovog odeljenja za pametnu mobilnost misli da je pitanje ionako simbolično: ''Širenje elektromobilnosti će sve rešiti. Naime, u električnim automobilima vozite sporije jer pri većim brzinama oni brzo gube domet''. Kao jedan od kriterijuma zagovornici ograničenja ističu i smanjenje emisija CO2 i drugih štetnih gasova. ''Čak i ako vozite 150 ili 180 km/h električni automobili ne emituju više CO2. Istina, ali struju neko treba i da proizvede, a u Nemačkoj ona uglavnom dolazi iz termoelektrana čiji dimnjaci ne ispuštaju latice cveća. A ono da se ljudi voze sporije u električnim automobilima - stoji! preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointDva Dodge Challengera R/T za policiju u Arizoni
-
1 point''Dobro je da čekamo ćerku, znam da neće voziti u Moto GP'' Legendarni motociklista Valentino Rosi pre jednog meseca objavio je da će po prvi put postati otac, a za špansku ''Marku'' govorio je o porodičnoj tradiciji vezanoj za ovaj sport. Rosijeva devojka Frančeska Sofija Novelo je trudna, a nedavno su javno potvrdili da čekaju devojčicu. Otac slavnog ''Doktora'' Gracijano Rosi takođe je bio uspešan motociklista, a i Rosijev polubrat Luka Marini se bavi istim poslom - od 2021. se takmiči u ''kraljevskoj kategoriji''. ''Pre svega mi je veoma drago što ćemo dobiti ćerku jer onda sigurno neće voziti u Moto GP šampionatu. Kada mi je Franći rekla da će biti devojčica ja sam joj poručio da je to super jer onda ne postoji dilema da li će se baviti motociklizmom'', izjavio je 42-godišnji Valentino Rosi. ''Imam iskustva kada gledam bliske ljude kako se trkaju - sećam se kako je bilo kada sam gledao brata Luku. Kada sam bio mlad nisam o tome razmišljao, nisam znao kako je mojoj majci bilo, na primer. Sada shvatam koliko je to teško'', rekao je devetostruki prvak sveta u motociklizmu, od čega sedam puta u najjačoj klasi. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointIma da im istampam iz uputstva i stavim u odeljak rezevnog tocka, a vala ganjacu ih prijavom bude li problema. (za Novi Bravo je ali svaki auto sigurno ima u uputstvu).
-
1 pointSad je da komsiji crkne krava, a za par godina da mu crkne baterija na autu
-
1 pointNije doplatio za tu opciju, a verovatno ni za lumbalnu podršku prednjih sedišta. Kada sam ja uzimao moja kola, sve to zajedno kao jedan opcional je imalo relativno razumnu cenu ( mislim 200-250e ).
-
1 point
-
1 point
-
1 pointBlast from the past https://vm.tiktok.com/ZMRs1PeXx/
-
1 point
-
1 pointVozačima električnog Chevroleta Bolt zabranjeno zaustavljanje i na otvorenom parkingu General Motors je na velikim mukama jer mora da opozove sve električne modele Bolt, a to će ga koštati 1.8 milijardi dolara (1.5 milijardi evra). Zbog toga će celi profit na modelu biti izbrisan. U Severnoj Americi Chevrolet će opozvati sve svoje električne modele Bolt (njih 60.000) proizvedene između 2017. i 2019. godine. Na nekoliko Boltova su izbili požari na baterijama pre nego što su General Motors i Chevrolet shavatili da imaju ozbiljan problem. Boltova baterija ima kapacitet od 66 kWh, a troškovi opoziva su povezani sa pronalaženjem i razvojem rešenja, otvaranjem baterije i zamenom neispravnih modula baterije te ponovnim sastavljanjem. Nedavno je korisnik Reddita u/scarls13 preko portala Teslarati objavio fotografiju zabrane parkiranja električnih vozila Chevrolet Bolt na spoljašnjem parklingu u San Francisku. Čini se da su strah od požara prepoznali i vlasnici parkinga. Zamena više od 9 GWh baterijskih modula zahteva vreme, ali prvo LG Energy Solution kompanje LG Chem mora da pronađe i ukloni uzrok kvara te počne da proizvodi nove baterije. Kako bi se smanjila verovatnoća požara, od vlasnika električnih Chevroleta se traži da baterije ne pune više od 90% (SOC) ili da ne prazne ispod približno 170 km preostalog dometa (što je blizu 30%), i da vozila treba držati napolju. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point5 godina je garancija,u aprilu mislim da je istekla.Ni filter goriva nisu primetili da ima na autu,tako da ni to nisu menjali.A to za ažuriranje medije jedino da im neko kaže pa onda možda da odrade na servisu
-
1 point
Bravo za ovaj Bravo
Reacher Gilt reacted to Branislav for a post in a topic
Mali update: ponovo imam pokazatelj benzina sraf jedan bio problem koji je sjebao stvar kad su montirali dole cevi i sta vec. I dalje se borim sa boljkom T-jeta a to je prvo paljenje ujutru kada ima gas ugradjen, danas ponovo mapa sredjena malo smanjena smesa i jos par tvikova nadam se da ce se poboljsati stvar. -
1 pointZbog jednog fice!? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
-
1 pointČim supruga počne drugačije da me "doziva", obavestiću ovde
-
1 pointNisam ni ja znao za ovo. Malo mi samo cudno da obe najteze tacke idu na istu stranu? Zar nece onda nasuprot njoj da ide hrpa tegova? Je, malo je nelogicno... Klik
-
1 pointMoskva Sent from my SM-G770F using Tapatalk
-
1 pointEvo malo i noćnih slika gospođe Moskve. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
-
0 pointsDa ima, ali kao takav je kompatibilan bez obzira dal vozio 15", 16", 17" felne sa bilo kojim i to je regularno. A nije regularno da voziš rezervni točak 15" a ostali da su veći. U ovom slučaju mogu da te isključe iz saobraćaja u bilo kom trenutku a sa ćopavcem ne mogu.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".