Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/12/21 in all areas
-
7 points
Slike automobila bez posebnog razloga...
dach@ and 6 others reacted to TheWickerMan for a post in a topic
Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk -
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti
Dzimbo and 2 others reacted to igor0511 for a post in a topic
Apropo nerealnih cena, moram da pohvalim vozace Renegade-a kako prednjace u ovoj popularnoj kategoriji Evo bas gledam 2 oglasa i smejem se. Jedan je Sport oprema 1.6 e-torq, nekada wannabe Skyaktiv prica, ali generalno promasaj potrosnje i snage, u sta sam se i licno uverio. A i zvuka bogami. I covek je ni manje ni vise dokupio felne i prodaje nakon 5 godina za 400e manje od kupovne cene (15900). Drugi prodaje za vise para nego sto je 1.6 mjet kostao. Voleo bih samo da znam da li se ovim carevima marketinga i poznavanja trzista neko javi po ovim cenama Nisam okacio linkove do oglasa, mislim da nema potrebe -
3 points
-
2 points
Moja Nova Croma 1.9 multijet 110kW
neshaoct and one other reacted to MilosV7 for a post in a topic
Poštovani članovi, dobar dan! Evo želim da Vam se pohvalim i požalim u isto vreme. Do skora sam vozio Brava t-jet sa 150ks, medjutim autić pored svih svojih prednosti i lepih stvari koje mi je doneo, bio je premalen i morao je ići dalje. Prodadoh ga i kupih od sumnjivog uvoznika Cromu 2009 1.9 multijet! Na oko prelepa i u jako dobrom stanju, sto cete videti na fotkama dole. “Krasi” je automatski menjac, manuelna klima, multimedija i uvoz CH haha. Auto sam dovezao iz Kruševca za Kragujevac vrlo lagano i sa uživanjem. Posle nekoliko dana primetio sam lupkanje na leru koje se pojačava dodavanjem gasa. Majstori su bili misljenja da bi mogla biti problem dizna, dok su neki nagadjali na luft u maloj pesnici i lezaju na radilici. Ispostavilo se tacnim, nekoliko dana sam pazljivo rasklapao auto, kada sam dosao do usisne grane i video da fale tri od četiri klapnice dobro mi nije bilo. Skinuo sam glavu motora i video da je čelo drugog klipa toliko isčukano od klapnice da je to sačuvaj Bože. Klip je dobio luft od 2-3 milimetra i to je prouzrokovalo lupanje. Eto ljudi moji, navozao sam se čitavih 100 kilometara do prve havarije. Da li je moguce da je klapnica upala u medjuvremenu a da ja to nisam primetio, tesko mi je da poverujem ali prznajem krivicu na sebe. Druge dve klapnice su ostale zaglavljene u kanalima glave motora. i tako, računicom sam odlučio da odšlepam auto za Šabac kod gospodina Zorana koji mi nudi motor istog godišta sa njegovom ugradnjom. Tako da, agonija se nastavlja, želim da sve upozorim da otvore oči i ako si bez iskustva obavezno auto provere kod mehaničara sa dobrim sluhom. A ja ću se nekako izboriti sa ovom mahinom i ponove je dovesti na put. Planiram da odmah posle zamene motora odradim veliki i mali servis sa zamenom remenica radilice i alternatora. Zoran bi po dogovoru treba da stavi moju usisnu granu koju sam ja očistio i blokirao swirl flaps otvore za osovine. Veliki pozdrav! -
2 points
Bravo za ovaj Bravo
darkman14 and one other reacted to ISV_01 for a post in a topic
Gari, nervozna ti noga na gasu -
2 points
Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti
igor0511 and one other reacted to MS PK for a post in a topic
Dokle god su oglasi besplatni bice takvih. Evo, ti ne prodajes Leona npr., postavis oglas u nekom trenutku dosade ili kada si na wc solji i lupis cenu i toliko Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока -
2 points
Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti
djomla and one other reacted to bane1321 for a post in a topic
Imali smo i ovde na forumu par likova koji pre kupovine auta, nisu seli u isti, a kamoli provozali! @totti Sa hepiendom? -
2 points
Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti
Ivan and one other reacted to bane1321 for a post in a topic
Dobro nemoj da si na kraj srca, on je već uračunato onih "Nešinih 10%"! Iskreno, uopšte me ne bi čudilo i da nađe nekog zalađenog da ga kupi za te pare! Za ovih nekoliko godina bivstvovanja po raznim forumima, prosto mi je neverovatno koliko ljudi da svoj (teško zarađeni) novac, a da pritom čak kršteno i ne izgugla taj model! @Ivan Onda @totti??? -
2 points
Moja Nova Croma 1.9 multijet 110kW
MilosV7 and one other reacted to Martin for a post in a topic
Uf ja se stavrno izviljavam, neeeeću više. -
2 points
Moja Nova Croma 1.9 multijet 110kW
darkman14 and one other reacted to MilosV7 for a post in a topic
Hmm, napisao sam da sam blokirao otvore za osovine swirl flapsova. ;)) u agoniji i očaju sam sve odradio bez previše volje i ako sam planirao da snimim i dokumentujem ceo proces za ubuduće generacije vlasnika. Granu sam skinuo radklopio koliko je moguće, a zatim potopio u mix vruće vode, limuntusa, praška za pranje veša i još raznih odmašćivača, a zatim puškom ispirao više puta slojeve katrana. Zatim sam zabio šrafove za gumicama i zalio onim reinz silikonom rupe kroz koje su isle osovinice klapnica. Otvori su ostali prohodni! Bolje vas našao i ovde! Uh.. grejači su novi, izgleda da su skorije menjani. Jbg, eto desilo se, idemo dalje, tona ili dve gvozdja i nista vise. znaš kako, ja sam kalkulisao i merkao i ipak nekako doneo odluku da zamenim motor. Za ceo motor sa mojim agregatima čovek traži 500 eura sa sve ugradnjom. Doduše, primetio sam iz sažaljenja jer ni on nije mogao da veruje šta me je zadesilo baš odmah, ali nadoknadiću mu ja to, samo nek bude sve okej. sa druge strane, obrada glave i zamena eventualno pokrivljenih ventila 100-150 eura… dihtung glave 40-50 eura. Obrada radilice, ležajevi ovi oni, klip(klipovi) i sve oko klipa. Pa plus rasturanje celog donjeg dela motora, skidanje menjača.. odustao sam. Još mi je sve nekako krenulo baksuzno sa ovim motorom, prvi dan kad sam ga kupio uzeo sam da zamenim ulje. Dignem auto kad ono čep kartera okrugao, oblajznio toliko da ga ne možeš ni rocanglama mrdnuti. Na kraju sam vario neke gedore i menjao ulje 5 sati. Zatim ovo, ma nek ide u djavola. Ove nedelje sam bio na odmoru, već sledeće neću imati vremena ni da usisam kola, a kamol i radim nešto. U majstore sam odavno izgubio poverenje i zato i čačkam što mogu sam, maksimalno. Rešio sam da nakon ovoga zakažem u Zemunu u servisu Goran, kompletan pregled motora i svega što je menjano sad, zatim da mi istom prilikom sve servise i potrošne vitalne delove odrade. -
2 points
Najjači GIFovi - NE OTVARATI temu sa fona ili slabije PC mašine
Grafit and one other reacted to Woodoo for a post in a topic
-
1 pointBukvalno laganje samog sebe, jer uglavnom ljudi uzmu da uporedjuju svog "miljenika" sa realno boljim autima, cesto i iz klase iznad, pa bude fazon miljenik trosi 0,1l manje, ima 10l veci gepek, ima neki random komad nebitne opreme vise, ima 2% zastite putnika ili pesaka vise (a ono sto je manje je nebitno), pa tako poredjenje po poredjenje i magarac pojede vuka. Npr. tako super ili passat karavan mogu ispasti bolji od jedne s klase, a da ne pricamo tek kod b/c segmenta
-
1 pointA Žičanka? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
-
1 point
Alfa MiTo Multijet
PremieRacing reacted to Vule for a post in a topic
Posle Škode došao na red i Mito Ostaje još par sitnica da se uradi, mislim da ću da kupim nove farove pošto su ovi iznutra loši, džaba šmirglanje i poliranje, a i pitanje u kakvom su stanju šoljice, pa da bocnem jedan 4300k unutra i voz -
1 point“ Max Verstappenu je dosuđen je trostruki penal za Veliku nagradu Rusije nakon što su stjuardi ocijenili da je on kriv za izazivanje sudara s Lewisom Hamiltonom u Monzi. Dok je Hamilton izlazio iz boksa nakon prvog zaustavljanja, Verstappen je jurio niz glavnu ravninu - izgubivši dosta tla zbog sporog zaustavljanja u boksu - i bili su rame uz rame koji su se spuštali do prvog zavoja. Verstappen je okačio svoj Red Bull sa vanjske strane nakon što je kasno zakočio - ali nikada nije bio potpuno pored. Dok su prolazili kroz ugao, njih dvojica su se sudarili, podigavši Verstappena u zrak i na Mercedes, pri čemu su oboje završili zaglavljeni u šljunku i izašli iz trke. Verstappen će pasti u Sočiju tri mjesta gridu za kaznu nakon sudare s Hamiltonom u Monzi” https://www.formula1.com/en/latest/article.breaking-verstappen-handed-three-place-grid-drop-for-sochi-after-crash-with.1DxVWlOKHcI6R086WzbvWI.html
-
1 pointUff... za sada nemam više ideja, Krajnje misteriozno. Inače nađoh ovo na mreži, fabričke konfiguracije za 500L do 2015. ali osnovna varijanta bez deklarisane snage. Ovakva osnovna (bas napred, srednjetonci nazad + visokotonci u A stubu) konfiguracija malko mi budi opravdanu sumnju da je bar jedan par zvučnika jači, po 20w recimo, ako ne i svi u svim vratima. Možda svih 6 guraju ukupno i do 90w, ne znam. Sada nam baš treba pravilan podatak o snazi.
-
1 pointUfff koliko ljudi znam da su kupovali tako automobile gde je vrhunac racionalnosti bio uporedjivanje automobila preko excell tabela, pa sortiraju, pa onda odaberu tako pobednika koji je u najvise kategorija najbolji i onda odu i budu nezadovoljni sa autom ili se frapiraju kada skapiraju da je neki "gubitnik" po njihovoj tabeli cak i njima dalemo bolji automobil Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
-
1 pointMalo mi sumnjiva kazna za Đovinacija,to nebezbedno vraćanje na stazu… jel ga nije ferrari izbacio sa staze…uvek štite jače timove
-
1 pointMitutoyo flet kupio pre 2 godine. Jos uvek su ok. Prolazio pored Novobeogradskog buvljaka i reko daj da ih kupim ponovo. Jedva sam nasao samo veci, manji niko nema. 450 rsd platio a pre dve godine 500 rsd kom, Za svaki slucaj kupio jedan kompetan set neki Maxvison marka (prodavac kaze bolji su ti ovi, ja mu reko nek su bolji daj Mitutoyo :D) 400 rsd komad a negde ih prodaju za 750 rsd. Malopre sam ih postavio na auto. https://www.kupujemprodajem.com/automobili-oprema/brisaci/brisaci-sa-10-adaptera-18-450mm/oglas/92970865 Sto se mene tice Mitutoyo su zakon! Za te pare, 2 godine....extra bre. U Pancevu kod kineza imaju samo onaj stari tip brisaca, flet jok
-
1 point
Slike automobila bez posebnog razloga...
TheWickerMan reacted to neshtry for a post in a topic
poslednji je legendarni Facel Vega FVS -
1 point
Fiat Stilo 1.2 16v - problem posle čišćenja klapne gasa
MS PK reacted to The Punisher for a post in a topic
Problem rešen. Sve vreme je bio problem u gorivu. Benzin je bio skoro godinu dana star u rezervoaru, izgubio je svojstvo, čim sam potrošio stari i sipao nov sve je kako treba. -
1 point
-
1 pointProvozao sam se do Kva i nazad, taman da Alfica malo prodise od gradskog zivota. U povratku svratih u Mrcajevce po pecenje, kod Baralica uvek sveze, preporuka ko je u prolazu, nisam probao iz radnje ovde.
-
1 point@Zakeralo Hvala, pitao sam jer je ozvučenje kod mog 500L subjektivno "san snova" (za mene), a mislim da ima 6 zvučnika, i interesovalo me je koja je to ukupna snaga tog ozvučenje. Gledah neki drugi automobil i može da ima 180 W ( i 4 zvučnika ) ili "premium ozvučenje" od 376 W ( i 8 zvučnika ), pa samo hteo da uporedim snagu sistema mog 500L sa tim varijantama.
-
1 pointSvaka roba ima svog kupca, stara narodna...da se ne izrazavam drugacije Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
-
1 pointPirelli predviđa jedno zaustavljanje za VN Italije, Gasly promenio agregat Prema novim proračunima vozači će morati da jednom odu na servis. Najbrža strategija za 53 kruga na VN Italije trebalo bi da bude sa jednim zaustavljanjem. Ova kombinacija trebalo bi da sadži start na medijum komponenti sve do 33. kruga posle čega bi se uzela meka guma sve do samoga kraja a postoji i obrnuta varijenta, odnosno start na mekim a sam kraj da se odradi na medijum gumi. Kao treća najbolja opcija Pirreli sugeriše start na medijum do najviše 25. kruga a onda bi se za sam kraj uzela tvrda guma dok postoji i četvrta opcija u kojoj bi se prvo uzela meka komponenta do 17. kruga a trka završila na tvrdom pneumatiku. Preostali pneumatici po vozačima Startni grid Od jutros stigla je i informacija da je Honda promenila agregat i Pierreu Gasly koji će u trku krenuti sa začelja, verovatno iz pitlejna. Preuzeto sa: pole-position.rs
-
1 point
Slike automobila bez posebnog razloga...
TheWickerMan reacted to Ivan for a post in a topic
Sjajne fotke , hvala. Sve mi je poznato sem ovog zadnjeg, moze prvo slovo ? Btw, maltene da nema A/B/C stubova, koja razlika u odnosu na savremena vozila... -
1 pointObavezno [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
-
1 pointTeška i duga priča. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
-
1 point@bane1321 sta znam, ja sam kada sam kupovao kola birao skoro 6 meseci (ne mislim gledao, vec sedeo kod kuce, vrteo ponude i cekao da naleti prava). Prosto mi je neverovatno da neko tako baci pare bez da istrazi, a opet da baci samo na Renegade. Znam za ljude koji tako postupaju, ali oni gledaju daleko skuplja kola
-
1 point
Moja Nova Croma 1.9 multijet 110kW
Reacher Gilt reacted to MilosV7 for a post in a topic
Tako je kolega, dobro te služi pamćenje. Ne samo to, cimao sam te i na SMS, nisam umeo da pustim muziku sa Usb-a… :,)) značilo mi je na Bravu, pratio sam ovde i jedno vreme kuckao sve što je radjeno oko auta. Medjutim u jednom trenutku, sve od ulaganja što sam imao oko Brava su redovni servisi. Poslužio me je Bogovski i jako mi je žao bilo kad sam gledao kako ga kupac odvozi. Inače otišao je u okolinu Novog Sada, u malo ravnije predele i nadam se da će o njemu briniti i služiti se makar delom kao i ja, jer lepše nije moglo zaista. hvala na lepim željama. Svakako ću ovde pisati svaku promenu situacije. Trenutno je kao što rekoh auto 250km od mene, U Šabcu, kod Zorana. Kako mi reče radnici su mu svi pozitivni i jedini radi u servisu, kaže. Doduše kaže i da bi trebalo 95% da ga završi iduće sedmice. Tako da ostaje da se nadamo i diskutujemo u medjuvremenu. Veliki pozdrav Eto, moj prošli auto Fiat Bravo 1.4 tjet 110kw. Uvoz Švica. Uložio sam u auto van redovnih servisa ukupno 200-300 eura. Kao č a š a. Ali opet, mačka i džaku i velika lutrija. Mislim da svi moramo da budemo svesni toga, kad kupujemo polovnjake ovako matore. Pozdrav -
1 pointNisi valjda??????
-
1 pointNeverovatno koliko je sitan bio kontakt Gaslyja sa McLarenom ispred, pri smesnoj brzini u Variante del Rettifilo - a da mu onako zvekne ceo prednji spojler. Tj. da podleti pod prednje tockove i da u izuzetno brzoj Curva Grande samo produzi pravo. Jos je i odlicno prosao, kako mi je delovalo da ce biti u trenutku izletanja, pre kontakta za barijerama... Imao je cak i poziciju ispred Hamiltona koji je katastrofalno startovao i izgubio 4 mesta. Verujem da bi ga ovaj vrlo brzo pojeo za dorucak (mada se mucio sa McLarenom i na kraju cak i ostao iza), ali steta sa Gaslyja koji je ovde prosle godine trijumfovao (ako je neko slucajno zaboravio ).
-
1 pointEh, čuveni uvozi iz CH... jedan od 100 dođe, a da mu ništa ne fali.
-
1 pointNe sugerisem ja nista u tom smislu, nego koliko kostaju ti modeli kao novi. A zna se koliko izgube na ceni cim se izvezu iz salona, da ne pricam u 4 godini. Naravno da cena tog, nece biti kao nekog iz uvoza sa 6 cifara na satu, ali cisto poredimo koliko sta kosta. Na ruku prodavcima (pogotovo onima koji su imali od ranije modele na lageru) generalno ide ovo suludo dizanje cena novih modela.
-
1 pointDa nije u opisu, "dugogodisnji vlasnik, tek odradjeni servisi, zamajac i kvacilo, ulozeno puno ljubavi i truda" i sl.? Mada, sve je dobro dok nije TDI , cak i to umeju da odvale uz zabarske dizele.
-
1 pointKolege, a kakva su iskustva sa Deltom 1.6 HDI? https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18687360/lancia-delta-16-hdi?ref=search-normal&position_ref=8&show_date=true
-
1 point
-
1 point
Funny photos
MS PK reacted to TheWickerMan for a post in a topic
Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk -
1 point
-
1 pointSiv enterijer, pojas, decje sediste pa se ne vidi lepo na telefonu. Na monitoru se vidi bolje pa sam ukapirao gde je greska. Ne samo sto pojas nema duzinu nego je bas nebezbedno na taj pogresan nacin. Nista ne drzi sediste-nosiljku pritisnutom za sedalni deo sedista auta, sta vise kosi deo pojasa(predvidjen da ide preko kljucne kosti odraslog putnika) bi vukao sediste na gore...
-
1 pointOvo ti je bilo pogresno. Donji deo pojasa treba da krene preko nogu deteta prema kopcanju, a ne iza ledja. Pogledaj skicu. Crveno je kako treba, sa smerom, Isprekidano crveno ide iza ledja i ispod plasticne "gajke"-vodjice. Narandzastom am precrtao jer tako ne treba. Cak i kada uradis kako treba, cesto pojas ne moze da se prebaci preko "krova" sedista jer nema duzinu nego moras da otkacis kopcu na tretutak dok kosi deo pojase ne prebacis preko krova do iza ledja pa onda zategnes i zakopcas. Kada uvezbas, onda ces da ispratis pravilnu putanju pojasa u startu i onda samo ukopcas na kraju.
-
1 pointDa, da, uspeo sam da namestim sa drugarom na kraju, fora je da se pojas kompletno izvuce u startu i posle naslon malo mora da se nakrivi da duzi krak moze da se prebaci preko njega :)
-
1 point
Bravo za ovaj Bravo
PremieRacing reacted to Branislav for a post in a topic
Ja i @Flex freba da dobijemo posebnu temu pod nazivom kako ne treba raditi ili gde srljate pred rudu Da ljudi citaju i edukuju se, taman i koju storinu eura da ustede za more -
1 point
Bravo za ovaj Bravo
PremieRacing reacted to Ivan for a post in a topic
Jedva ubedih coveka da ne skida i ne salje letvu na remont, pre provere ovoga iznad, navalio pa to ti je. Onda bi imao maltene NOV, NOV, NOV trap . A jedino mi je "kocanjka" logicna, da moze da vuce u stranu na jacem kocenju, posto sam probao auto i na manjim brzinama je to neprimetno. Srecom pa sam i njega i Flexa imao priliku da upoznam i licno, dobri momci. Inace bih pomislio da je neki dupliran nalog, alter ego, sta li vec ... -
1 pointZa 30e nađeš one matore rebraste obične farove na otpadu i držiš ih u podrumu, montiraš samo za tehnički, 10 min posla je skinuti sve i vratiti, jednom godišnje i nije neko cimanje
-
1 point
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".