Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/02/21 in all areas

  1. 7 points
    Posle kraće letnje učmalosti, forum je PONOVO ŽIVNUO !!!!!!
  2. 6 points
  3. 5 points
    neshtry

    Funny photos

  4. 5 points
    horvat

    Vozila koja treba izbegavati

    Ne, ovo ne moze biti istina
  5. 3 points
    ISV_01

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Uh dobar info. Kapiram da bi Fiat najvise prizeljkivao kupce poput mene. Kad vec planiram 8 meseci gume da kupim, auto bi stigao na ostavinsku raspravu
  6. 3 points
    Trziste generalno prilicno mrtvo, slabo se trazi i prodaje... Ni u ovoj temi nije nista pisano vise od pola godine, pa reko' da okacim ipak, ako je neko zainteresovan. Mislim da se pojavila prvi put na PA nekoliko meseci nakon sto sam kupio Brava (ostale mi tada jos neko vreme aktivne pretrage za Sport i Giuliettu), znaci tamo negde 2018. Korektna oprema, cak je i cena povoljna (a opet nije fiksna) ako nije neka zackoljica u pitanju (npr. promasena nijansa prednjeg branika), sto se lako proveri na licu mesta... Mana - jagnje u vucijoj kozi, tj. 1.6 od 105 KS: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18646126/alfa-romeo-giulietta-qv-line
  7. 3 points
    @Dule 021 ima smisla to sto kazes, zaista. Ali postoji jos jedna bitna stvar. Recimo da imas sledece scenarije: Ja pazim kola i ne silazim sa autoputa i ne crkne sve na 180kkm vec na, recimo 250 Auto ne izadje iz grada i crkne sve na 90kkm Totalno me boli uvo za kola i kakvo je stanje i ima da teram dok se ne raspadne Picajzla sam i ima da menjam sve preventivno E sad ti ne znas u kojem je od ovih scenarija auto bio i koliko dugo. Mozda je prvi vlasnik bio broj 4 i naredni 3 i onda si dobio neku XYZ kombinaciju stanja. Ja i dalje verujem da stanje automobila najvise zavisi od vlasnika. Verujem da se i tebi pokazao nesto pouzdanijim automobil od neke sume kilometara, ali smatram da to ne treba da postane pravilo. Molim te da obratis paznju da nigde nisam rekao da nisi u pravu, samo da to sto je tako vazilo za tebe ne mora da bude apsolutino isto za sve. A za servise iskreno i dalje ne mogu da poverujem. Prosto mi je neverovatno da neko ne zeli da ti uzme novac i zarad cega?! Svakako oni nece docekati kvar na tim kolima bio servis na 10/30/50kkm
  8. 3 points
    Jooooj, aj' neka neko proveri je l' Dule živ Lupio je k'o otvoren prozor pa se plašim da mu se nešto nije desilo... Ne mislim ništa loše, bez uvrede
  9. 3 points
    integralac

    Funny photos

  10. 3 points
    naravno da moze. U bilo kom servisu. Mozes i da menjas diskove na 13kkm ako zelis, zamenio drugar jer je istripovao da su losi. A garancija se gubi kada se prekoraci kilometraza ili godine, ne na manje.
  11. 3 points
    Max82

    Vozila koja treba izbegavati

    Zato sto su prevaranti i goveda,a picku dobru ovamo nisu videli,i tu moze da mi zavide,s druge strane ne bavim se prodajom automobila,radim za stranu firmu,mozda uskoro promenim firmu,a mozda odem malo da vidim kako se zivi i kara u EU,mogucnosti su velike za pametne i sposobne.
  12. 3 points
    dellas

    BMW e39 530d (No2)

    Evo par nadam se boljih slika
  13. 2 points
    Na Renoju se ulje ne menja! Ja otišao u servis i oni mi tako rekli, kažu dospi samo dijamant ili sunce i rokaj! Samo Vital zna da pravi probleme!
  14. 2 points
    Pozdrav svima, Nov sam na ovom forumu, slucajno sam naleteo, pa sam zeleo sa potencijalnim kupcima da podelim ako planiraju da poruce nov Tipo na njega ne racunaju 5-6 meseci minimum. 11. Juna sam porucio Tipo 1.4 HB Life + Full Led + metalik bronzana boja + 10 inch ekran. Ukupno je bilo 14.400€ , i to je razlog zbog kog sam se odlucio za ovaj auto, jednostavno za te pare apsolutno ne vidim da mu je i jedan model blizu (makar sto se tice opreme), a i uzivo jako jako dobro izgleda pogotovu meni licno taj u bronzanoj boji (koju uopste nisam ni gledao po internetu jer mi nije izgledala lepo, ali uzivo totalno druga prica). Uglavnom pre nego sto sam potpisao ugovor receno mi je da otprilike ocekujem auto krajem Jula (mesec i po dana), pa onda kad sam potpisao sutradan i doneo avans receno da realno ne ocekujem ispod 60 dana (sto bi bila neka sredina Avgusta), da bih pre nekih 10ak dana dobio informaciju direktno iz Fiata da je moj automobil tek planiran da izadje na proizvodnu traku 8. Oktobra (4 meseca od momenta porudzbine) !!! Ukoliko to nije zadnji datum, auto tesko da ce stici pre Novembra, a ako opet odloze tesko da cu ga videti i ove godine. Ne nasedajte na price, kao sto sam ja. Iz Fiata su mi rekli da su jos u Martu/Aprilu upozorili sve dilere da ne komuniciraju 90 dana rok, nego minimum svih minimuma 120 dana (u mom slucaju nadam se da ce 120og dana makar biti proizveden). Nadam se da nekome ova informacija znaci, takodje ako neko ima neki dodatan info o svemu ovome, znacilo bi mi puno da podeli svoja iskustva.
  15. 2 points
    Racuna covek kad je proslo ono da je bolji auto od 280kkm nego 180, zasto ne bi i ovo za servis
  16. 2 points
    @clover stavio sam ti i link ispod baš zbog toga
  17. 2 points
    Loon123

    Funny photos

  18. 2 points
    Nema pomoci sa kilometrazama. Ja znam za ljude koji su skidali kilometrazu po kupovini kola. Posle par godina proda i ima urednu servisnu od te brojke. I ko ce posle da udje u trag
  19. 2 points
    dach@

    Funny photos

  20. 2 points
    dellas

    BMW e39 530d (No2)

    Imam tu je u kaseti
  21. 2 points
    darkman14

    BMW e39 530d (No2)

    https://www.youtube.com/watch?v=FEvs4OyMzDM
  22. 1 point
    Axic

    Funny photos

  23. 1 point
    Dzimbo

    Cene goriva...

    Mislim da sam video da je sada cena 170-171 dinar za GDrive 100.. zgranuo sam se.. Eo dizela..
  24. 1 point
    bane1321

    Vozila koja treba izbegavati

    Opkoljen je sa sviju strana!
  25. 1 point
    @clover https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=225-45-17X7ET55&wheel2=225-40-18X8ET35&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm&sr=0mm Moj savet, uzmi 224/45R18 gume a ne kao sto pise 225/40R18. Bice ti udobnije, sat ce prikazivati uvek tacnu km (ako sada laze za koji km u minus).
  26. 1 point
    BaneJ

    Vozila koja treba izbegavati

    Svi, mi radimo za strance. Neko što hoće a neki iz neznanja. Nema potrebe isticati to. Onaj nas odavno reklamira kao najjeftiniju radnu snagu. Slični smo, samo malo lošiji od Burkina Faso - nema izlaz na more kao i mi (to je sličnost).
  27. 1 point
    Ivan

    Alfa Romeo Sauber / Alfa Romeo Racing

    KRAJ: Kimi Raikkonen se oprašta na kraju sezone Kimi Raikkonen je danas objavio da će se oprostiti od Formule 1 na kraju sezone. Finac je karijeru započeo 2001. u timu u kojem i trenutno vozi, samo se on tada zvao Sauber. Njegov talenat je odmah bio evidentan i već sledeće sezone ga je McLaren angažovao kao zamenu za Miku Hakkinena. U britanskom timu je proveo pet godina, pre nego što je 2007. prešao u Ferrari gde je u prvoj sezoni osvojio i svoju jedinu šampionsku titulu. Na kraju 2009. se penzionisao, a onda se nakon nekoliko godina u reliju vratio u Formulu 1 2012. sa ekipom Lotus. 2014. se vraća u Ferrari, gde je prvo vozio u tandemu sa Alonsom, a potom i Vettelom. Pre tri godine se vratio u tim u kojem je započeo karijeru, a koji se sada zove Alfa Romeo i po završetku treće godine sa njima će okončati svoju karijeru. „To je to. Ovo će biti moja poslednja sezona u Formuli 1. Odluku sam doneo još tokom zime. Nije bilo lako, ali vreme je za nove izazove nakon ove godine. Želim da se zahvalim svojoj porodici, svim timovima za koje sam vozio tokom karijere, a posebno fantastičnim fanovima koji su uz mene svo ovo vreme. Poglavlje u Formuli 1 se možda za mene završava, ali ima još mnogo stvari u životu koje želim da doživim i isprobam“, napisao je Raikkonen na svom Instagram nalogu. Šampionu iz 2007. je ovo 19. sezona u Formuli 1. Ostvario je 21 pobedu, 103 puta se penjao na podijum, osvojio je 18 pol-pozicija i vozio 46 najbržih krugova. Preuzeto sa: pole-position.rs
  28. 1 point
    Na ovima piše Made in Italy. A generalno gledaš da li ima utisnut žig tipa JWL https://www.apexraceparts.com/blog/are-your-wheels-really-jwl/
  29. 1 point
    Nije to tačno, imao sam 16 godina dva pežoa u Srbiji i znam kako funkcioniše ovlašćena servisna mreža (ne jedan servis, više njih i to za vreme vladavine "Verana" kao uvoznika, kao i za vreme negovog "naslednika"). Kao što znam koliki je bio servisni interval na 1,6 HDI Euro 4 ( 10.000 km, tako je bio setovani računar automobila ) i ja sam ga u ovl. servisu uvek menjao na toj kilometraži, pa i češće. Na Euro 3 je kod HDI bio setovan na 15.000 km (znam, imao). To što je "napolju" bio neki drugi servisni interval ( 30 kkm ), to je drugi par rukava, ali, priča o "koksovanju" onih koji su kupljeni u Srbiji i održavani po planu za Srbiju ( i navodnoj potrebi pranja kartera ili sita uljne pumpe), to ne pije vodu "za domaće".
  30. 1 point
    @dekirs To moze mozda neko da radi ali ja sam imao i servisne nalepnice i servisnu knjizicu kao i proveru po broju tablica. Uostalom BMW 320d 2012 koji sam imao sam prodao coveku iz Smedereva i rekao mu da ima 315k km i dao mu i servisnu knjizicu gde je poslednji servis radjen na 298k km. @moron Dok je nov pod garancijom menjaju mu na 20k i nece ranije da menjaju. To sto ti hoces ne mozes jer onda gubis garanciju. Surak je tako hteo da menja na 10k pa mu nisu dali.
  31. 1 point
    Dale

    Funny photos

    To vise za tate koji nece da dodju na roditeljski...
  32. 1 point
    Bolji je auto od 368 kkm nego od 268kkm tako da @dekirs covek koji je kupio moze samo srecan biti jer ga je kupio sa vise km, trajace mu duze,.... Dulo mu je prodao bolji auto
  33. 1 point
    Bio na tehničkom pregledu da pitam i rekli su mi da oni nemaju toliki izbor nijansi koje mogu da upišu i da je ok što piše crna metalik u saobraćajnoj
  34. 1 point
    MS PK

    Vozila koja treba izbegavati

    Nedeljni popis odradjen Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  35. 1 point
    Otvori haubu i pogledaj sajlu kvacila. Ako ima navoj na kraju sajle gde ulazi na polugu menjaca onda se steluje. Ako ti kvacilo ima lep hod, lepo odvaja po otpustanju pedale, imas i neki minimalan prazan hod po stiskanju pedale onda ne trebas da diras nista.
  36. 1 point
    Axic

    Funny photos

  37. 1 point
    @bockojagodina ja koliko se secam, a promenio sam 2 seta kvacila na marei jtd, nije bilo stelovanja. Cak sam i pitao majstora da mi namesti da bude malo nize kvacilo jer tako volim, ali ne moze
  38. 1 point
    Axic

    BMW e39 530d (No2)

    Odličan 5, ne diraj ništa više a ni manje.
  39. 1 point
    Teško da ćeš to naći... Lakše ti je da nađeš električara koji će se pomučiti da tvoje napravi, reparira, šta je već potrebno. I drugi savet je da zoveš ovlašćeni servis. Ponekad, za neke stvari, budu jeftiniji nego otpadi za polovne delove
  40. 1 point
    dellas

    BMW e39 530d (No2)

    Bice boljih slika kad stignem lepo da islikam
  41. 1 point
    Punto Mk2b, stize na deo linije za kontrolu svetala - kontrolor gleda u regloskop i kaze da pada zbog previsokog snopa... Bas me cudi za "buljavog" - koji je, nazalost, postao sinonim zaslepljivanja na nasim putevima, pogotovo taj levi far koji su bas i merili. Doduse, to je stvar do vlasnika i njihove (ne)odgovornosti i prema sebi i prema drugima, cast izuzecima. Za neke stvari preteruju, ali se za neke 100% slazem - pogotovo ovo oko nase generalne kur*obolje za osvetljenje (sto mi izuzetno smeta nocu na otvorenom), kontrole vlage u kocionoj tecnosti ("mos' to da tera", a smesan trosak na par godina, tecnost koja je izuzetno higroskopna zbog cega moze da se ostane i bez kocnica) i slicnih stvari. Oko ekologije, izbacivanja DPF, kontrole putem OBD i slicnih stvari ce se ocigledno lomiti koplja. Ne bih smeo da se kladim sta ce na kraju biti. Dok to definitivno ne rese, u ovoj iteraciji mi je bilo najlakse da uzmem benzinca i uopste ne zamaram mozak dok se ne smisle sta hoce (jer bih 99% i sam uradio DPF off).
  42. 1 point
    MS PK

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Ti si bre jos ludji, dao bi 52000e za Forda [emoji23] Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  43. 1 point
    totti

    Octavia TDI

    Godine... i ja tako gurnem, al' nemam osećaj da je tamo [emoji1]
  44. 1 point
    Transfagarasan Konacno dodje i taj dan da se steknu uslovi za dugo planirani put za, po Top Gear-u, jedan od najlepsih puteva na svetu. Od vise varijanti ruta i proucavanja gomile foruma, odabrao sam put preko Vrsca, Temisvara, Sibiua (prvo nocenje), drugi dan rezervisan za Tansfagarasan, nocenje u Curtea de Arges i povratak preko Turnu Severina i Djerdapske magistrale u Bg. Par cinjenica o samoj deonici: Transfagarasan (sluzbeni naziv puta DN7C) je drugi najvisi put kroz Rumuniju (posle Transalpine). Najveca visina na vrhu puta je 2034m. Proteze se od gradica Cartisoara na severu do Curtea de Arges na jugu, sve u svemu oko 100km. Otvoren je od 1. jula od kraja septembra, nekad i u oktobru u zavisnosti od vremena jer pojava snega u avgustu nije retkost tako da godisnje imate sansu samo par letnjih meseci da ga odvozate. Inace je gradjen od 1970. do 1974. kao vojni put kojim je Causesku hteo das to brze evakuise ljude i vojsku nakon invazije Rusa 1968god.Put je podjednaka atrakcija kako za vozace, tako i za bajkere pa cak i bicikliste. 1.dan Beograd-Vrsac-granica, 101km, put verovatno vecini poznat, sasvim solidan za voznju. Na granici par auta, u medjugranicnom prostoru se uzima vinjeta koja za 7 dana kosta 3e i placa se u evrima (ne lepi se na soferku vec se dobija samo racun u obliku A4 formata kao dokaz da je vinjeta placena). Inace u Rumuniji nigde ne primaju evre tako da ih valja zameniti odmah pri ulasku u zemlju. Za 1 eur se dobija oko 4,4 leja. A da, i sat pomeriti na 1 sat unapred . Bilo je vise puteva koji po navigaciji vode da Sibiua ali me carinik savetovao da idemo preko Temisvara i poslusali smo ga. Put do Temisvara je s totalno novim asvaltom, nema guzve i brzo se stize do Temisvara. Ne znam da li smo pogresili sto smo usli u grad ili smo mozda mogli nekom obilaznicom ali nakon jedno pola sata mrcvarenja po neki bocnim ulicama kako nas je vodila glupa navigacija sasvim slucajno smo nabasali na tek izgradjen autoput A1 koji moja IGO navigacija uopste nije ni prepoznala i mom odusevljenju nema kraja. Tako se vozimo odlicnim autoputem negde oko 30km U nekom trenutku se autoput zavrsava (vidm da je nastavak zavrsen i verovatno ce ga pustiti uskoro) i nakon zavrsetka te deonice se skrece na magistralni put, tipa nase Ibarske koji je inace dobrog kvaliteta ali mi se cinilo da svi sleperi Rumunije idu bas tuda pa sam se lagano smorio pomisljajuci da cu se tako vuci do kraja. Srecom nakon nekih sat vremena provaljujem da na jednom mestu sva vozila prave polukruzno i vracaju se nazad da bi odmah skrenula na nastavak A1 i tako se vozimo 80km i prakticno nam ostaje 15km magistrale do samog SIbiua. Koliko sam video, autoput je u celini ili zavrsen ili pri kraju tako da ocekujem da ga otvore sledece godine ako ne i ranije pa ce ceo put biti pesma u odnosu na dosad. Nakoj 420km od BG i 5.5 sati uz jednu kracu pauzu na autoputu za kafu stizemo u Sibiu. Grad je inace proglasen evropskom prestonicom culture 2007 god. Rekose nam da je bio nekad pod Nemcima pa nam bi jasno otkud gomila restorana s nemackom kuhinjom i nekako nemacki stil gradnje. Mnostvo novih modernih poslovnih zgrada i hotela i stari grad s velikim trgom i gomilom restorana i kafica mogu da zadovolje svakog i isplati se doci tamo ranije popodne i obici grad. Smestaja ima zaista gomila na bookingu po raznim cenama ali valja ga rezervisati unapred. Mi smo isli bez toga pa nam nije bilo do lutanja tako da smo uzeli prvi koji je ok ali je skuplji u odnosu na ono sto se moze naci ako se trazi na vreme (cena je bila 60e za dve osobe za stan u novoj zgradi, bez dorucka, na 10min peske od centra ali kao sto rekoh ima dosta smestaja za upola cene i to sa doruckom). Cene po restoranima i kaficima su , bas kao i po ostalim mestima kad se krene po Rumuniji slicne kao i kod nas. Evo par primera: 2. dan Ujtru, nakon dorucka krecemo lagano ka Karpatima koji se ubrzo pojavljuju u daljini: Mapa deonice: Put vodi kroz nekoliko sela, vidim par kampova sa satorima i bajkerima koji se lagano spremaju da kao i mi krenu put vrha. Oko 44km traje voznja do malog sela Cartisoara koje se smatra ulazom na Transfagarasan. Vec na pocetku je priroda prelepa kao i pogled sa visine. Vrlo brzo se vide cuvene serpentine ispred nas. Odmah da kazem da asvalt bas i nije nekog kvaliteta kako mi se cinilo na slikama , ljudi dosta sporo voze tuda pa nisam ni ja hteo da silujem lamelu ni kocnice iako je smrad zapaljenih kocnica i lamela na vozilima koja su se spustala bio bas cest :). Na vrhu prevoja nailazimo na dva veca parkinga sa obe strane koji se placaju 4 leja sat. Ako se porani ujutru, jos su poluprazni. Ima dosta standova gde prodaju razne suvenire. Vec oko 11 to izgleda ovako Vikendom mogu samo da zamislim haos ovde. Do jezera ima nekih 100m a ima i put do samog jezera gde se parking ne placa, naravno opet, ako se porani ujutru. Na uzvisenju iznad jezera je mesto gde se ulazi u zicaru koja vozi iznad te severne strane i naravno mesto gde svi moraju da se uslikaju. Kad kucate na google Transfagarasan, gotovo sve slike su nastale odavde. Dakle stojim tu pred tim prizorom i ne verujem da licno gledam nesto sto pratim od valjda aprila i za sta od onda planiram ovaj put Na jezeru ima vise restorancica pa je vreme za pauzu na kafu i grejanje na suncu s obzirom da je ujutru temperatura oko 9C sto nije cudo s obzirom da smo na 2040m. Nakon pauze i placanja 2 sata parkinga krecemo kroz tunel nakon kojeg pocinje spust na juznu stranu prevoja. Inace na jednom kraju tunela postoji metalna kapija koja se zatvara kad je put neprohodan. Par km ispod s leve strane je poveci vodopad koji je sledeca stanica za pravljenje guzve i slikanje: Dalja deonica spusta nije bas kvalitetna, dosta je neravno i puno zakrpa al se bar uziva u prirodi. Na kraju spusta, uocavamo guzvu na putu, mnogo parkiranih kola u jednoj traci i ljudi koji idu peske do jos jedne atrakcije – brana Vidraru. Vidraru jezero i istoimena brana, duzine 305m i visine 165m i koja je 5. po velicini u Evropi i 9, u svetu. Put ide preko brane i ako se ide na Transfagarasan s juzne strane, put se racva na levu i desnu stranu oko jezera. Treba odabrati onaj desni. Zaista je cela gradjevina impozantna, imaju i neke brodice koji prave ture po jezeru. Parkinga nema pa se parkira prakticno u jednoj traci sto stvara guzve Nakon brane nailazimo da grupu ljubitelja terenaca, inace je dosta ovakvih i slicnih klubova gore pa se sve nadam da cemo i mi uspeti jednom da se skupimo za tako nesto. Citajuci brojne tekstove o ovom putu, resio sam da obidjem i Drakulin zamak malo posle brane. Postoje jasne table pored puta da se tu nalazi a i vidi se na litici iznad puta sa desne strane. Zamak Poenari, smatra se pravim domom grofa Drakule. Dvorac je u rusevinama ali ako imate volje, nakon 1480 stepenika i pola sata, isplati se popeti se zbog sjajnog pogleda sa zidina. Kad smo se popeli shvatili smo da osim izazova da se predje 1480 stepenika i lepog pogleda sa visine gore nema bog zna sta da se vidi a nema ni nekog ko bi ispricao nesto o istoriji rusevina tako da je 5 leja po osobi za ulaznicu po meni suvisna. U podnozju dvorca na glavnom putu je restoran s solidnom klopom i ok cenama ali je tolika guzva da konobari ne znaju gde udaraju tako da na kraju stigne ohladjena hrana. Nemojte gubiti vreme tu vec jedno 200m nize postoji jos par restorana koji zvrje poluprazni a verujem da klopa nije nista losija nego se ljudi zalete na ovaj prvi Nakon duze pauze za rucak stizemo u malo mesto Curtea de Arges (596km od BG) koje se smatra ulazom u Transfagarasan s juzne strane. Ni tu nismo rezervisali smestaj ali smo pratili tablu za centar i ulazimo u ulicu koja me odmah podsetila na nasu Strahinica bana, naravno u znatno kulturnijem obliku. Zajednicko je i nonstop paradiranje raznih tjunera i besnih kola niz ulicu do kasno u noc. Inace su Rumuni ocigledno pasionirani zaljubljenici BMW kojih ima i najvise. Mnostvo kafica i restorana i dva smestaja sa sasvim ok cenama, s doruckom koje preporucujem. Pansion 120 leja za dve osobe i hotel 160, sa doruckom naravno. Cene u tim kaficima su iste kao u Bg a negde mozda i nize. Npr krigla piva od 0.4 je 130 din. 3.dan Nakon obilnog dorucka u hotelu u 8 ujutru krecemo nazad za Bg ali ka Djerdapu. Pratimo putokaze za Targu Jiu i kasnije za Turnu Severin gde je i granicni prelaz. Do Targu Jiu je put katastrofa, uzan, los asvalt i retko kad moze da se postigne i 70kmh. Od Targu Jiu je vec manje guzve, siri je put i moze se razvuci i 100 na nekim mestima. Citao sam dosta da ima radara po tim manjim mestima ali sam video samo jednu patrol parkiranu pored a i na nju su me svi redom upozoravali ablendovanjem tako da s tim nema problema.. Stavise, nema mnogo policije na putu kao kod nas. Djerdap- Turnu Severin, 840km od Bgi pocetka puta: Na granici smo cekali oko 20 min, mi i svi ostali Rumuni. Inace u Rumuniji nisam video nijednog zemljaka. Cini mi se da sam na samoj stazi video Hondu Akord s BG tablama i to je to. Nadam se da ce se to promeniti jer vredi videti sve ovo. Inace pita nas nas carinik kako je bilo, kakvi su utisci. Ja kazem gde smo bili i pozalim se na male porcije klope u restoranima na sta mi on kaze: pa sta mislis zasto ovoliko rumuna dolazi ovamo, haha . Elem, ulazimo u zemlju i krecemo Djerdapskom magistralom uz Dunav sve do Golupca, put je bas dobar i lepo je voziti ovuda, naravno kad nema kise. Pa slika voznje pored Dunava: Oko pola 3 nakon gotovo neprekidne voznje od Curtea de Arges, s jednim sipanjem goriva i cekanjem na granici stizemo u Golubac, gde je i pauza za rucak. Restoran Zlatna ribica na samoj obali je za svaku preporuku. Prilaz tvrdjavi i pogled na brojne vetrogeneratora na Rumunskoj strani. Inace Rumuni mnogo polazu na solarne panele kojih je mali million na brdima iznad puteva kao i na ove vetrenjace. Zaista nisam ocekivao ovakve utiske o putu i samim Rumunima, moguce da jos uvek imamo one predrasude od ranije. Ostatak puta preko Pozarevca i autoputem je vec poznat i nakon 1045km stizemo u Bg. Na kraju puta, podaci sledeci: Cene goriva kao kod nas ili za nijansu vise, zavisi na kojoj pumpi i u kom gradu. Pumpe Petrom su najpovoljnije i tu sam i tankao gorivo. Ukupni troskovi po osobi (ako se ide u dvoje) bez ikakve stednje u bilo cemu – oko 120e (nas je izaslo oko 150 jer smo trazili smestaj u poslednjem trenutku. Jedini savet za ovaj put koji mogu dati je nikako ne ici vikendom jer je slika na stazi ovakva I nagradno pitanje: zasto svaki 4. Rumun na autu ima antenu od 2 m? Nadam se da cu i sledece godine ici gore, pogotovo ako otvore ceo A1 autoput jer ce to imati dve prednosti: prva da se ne mora ici napornim putem s juznog kraja deonice ka Djerdapu i dalje ka Bg, i drugo da se onda staza moze odvoziti 2 puta, sa severa na jug i nazad i autoputem ponovo nazad ka Temisvaru i Bg, svakako ce se lakse i brze stizati svuda.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...