Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/31/21 in all areas
-
11 pointsBice boljih slika kad stignem lepo da islikam
-
10 pointsCredit by đomla [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
-
8 points
-
4 points
-
3 pointsŠta bi tek bilo da nije zlatno doba ...
-
3 points
-
2 pointsJbs ga, ako on ne zna to, sta mislis kako ce zameniti set kvacila!? [emoji3] Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
-
2 points
Octavia TDI
Reacher Gilt and one other reacted to PremieRacing for a post in a topic
To sam doživeo da vidim, ali stvarno... Na jednoj od kvazi trka u Negotinu koje su se održavale početkom ovog milenijuma, pred krivinu se prospe motor neke Astre GSI karavan, klipnjača bacila pogled kroz blok. Vozili sve u 16, pržili ga svi kao da je sudnji dan i Astra reši da odustane. Dimna zavesa, trag ulja par desetina metara i stane van staze baš pored mene. Posle 15ak sekundi iz dima izlazi čikica u narodnoj nošnji sve sa štapom i nosi u šakama vrele delove bloka i nešto malo od klipa. Ulje mu kaplje iz ruke a on prilazi vozaču sa kacigom na glavi i kaže "evo sine, ja skupio da napravite pa da nastaviš" -
2 points
Kuda ide ovaj svet?
shuxx and one other reacted to darkman14 for a post in a topic
eto ih za koji dan na otvaranju bar 6 autobusa da dođu i to da se gađa kada radi buvljak -
2 points
-
2 pointsDaleko od toga da je ovo nesto neobicno za Spa Francorchamps... Old-school i zahtevna staza, sa prelepom konfiguracijom i promenljivim vremenskim uslovima, gde je odrzano prilicno neobicnih i uzbudljivih trka. Zato je i obozavam, a jedna od omiljenih trka mi je bila ona iz 1998. Moja generacija ce se sigurno setiti, takodje vozeno po mozda i goroj kisi nego juce. Totalno ludilo i udesi na prvom startu, zatim na ponovljenom, onda cuveno naletanje Schumachera na Coultharda koga je obilazio za ceo krug. Kada ostaje bez tocka i tako dolazi u pit, a odatle pravo u McLarenov boks da se razracuna sa Coulthardom ... Dok ekipa legendarnog Eddie Jordana totalno neocekivano osvaja dvostruku pobedu. Iako je zlatna era F1 zavrsena 1994., i dalje je to bilo pravo trkanje. Ovo danas je sve mlaka voda, 100 puta sam rekao da nije ni cudo sto je F1 zadnjih 15-ak godina toliko izgubila na popularnosti. O hibridnoj eri tek da ne pricamo. Pogledajte ovaj kratak review Spa 1998., uporedite vremenske uslove sa jucerasnjim i uzivajte : https://www.youtube.com/watch?v=fUkTSzPkiq8 PS: Secate li se legendarnog fonta grafike, sa 2. slike ? I dan danas mi je to asocijacija na F1... A Schumijevo najbolje vreme u trci, po ovom kijametu na Spa 1998. - maltene na nivou najboljih rezultata npr. Bottasa, Pereza i Ocona u Q3 ovog vikenda... Cao-zdravo :
-
2 pointsSent from my 3310 using Tapatalk
-
2 points
Kolika vam je potrošnja goriva?
Reacher Gilt and one other reacted to Milutinac for a post in a topic
Novi Sad - Nikiti Srbija 130-140 tempomat Makedonija i Grcka - kako gde sam mogao -
1 point
-
1 point
Kolika vam je potrošnja goriva?
gile smederevo reacted to Dale for a post in a topic
Pojednostavljeno da moze da se izracuna jednom operacijom odmah na pumpi npr: Kolicinu goriva podelis sa brojem stotina kilometara. Primer: 780 Km predjeno, od cepa do cepa sipano(potroseno) 53 litra. Racun: 53 / 7.8 = 6.8 ili kod tebe: 115 / 14 = 8.14 Od cepa do cepa ne mora da bude jedan rezervoar tj jedno sipanje, moze i nekoliko. Na primer sipate do cepa, resetujete Km i odete na more ili vozitre mesec dana, kako god. Kada ponovo sipate do cepa, onda proverite Km i saberete sva sipanja goriva POSLE prvog sipanja do cepa i zakljucno sa zadnjim do cepa. Sto su vece brojke, manja je greska. -
1 pointStiže li Kawasaki Z650RS ove jeseni? Ako je verovati dostupnim glasinama, čini se da će Kawasaki svoj tvin agregat od 650 kubika konačno iskoristiti na retro Z modelu srednje klase, koji će svoje mesto naći u liniji motocikala za 2022. Posmatrajući ovu situaciju iz daljine, čini se da je ovo prilika koja se mora iskoristiti. Pomenuta jedinica se pokazala uspešnom na Z650, Ninja 650, Versys 650 i Vulcan S modelima. Z900RS takođe ima sve veći broj ljubitelja, a među njima je odnedavno i Džonatan Rea. Zašto onda ne spojiti ta dva i dati vozačima ono što žele, retro model srednje klase od 650 kubika, u kojem bi i A2 vozači mogli da uživaju. Tvin agregat od 650 kubika donosi 70 KS i oko 64 Nm maksimalnog obrtnog momenta, što bi ga dobro pozicioniralo na tržištu. Od Z modela srednje kategorije očekujemo isti stil kao i na Z900RS, tj. savršenu kobinaciju retro stilskog izgleda i moderne tehnologije. Jednostavno, dobitnu kombinaciju ne treba menjati. Imajte na umu da ovo nisu nove glasine. O ovakvom modelu se ''šuška'' još od početka prošel godine. Od tada, gotovo redovno čujemo ponešto o navodnom Z650RS, koji bi poneo ime mašine iz 1976. godine. Ako u svemu ovome ima istine, prve prave informacije možemo očekivati na jesen, kada počinje sezona lansiranja novih mašina. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointRalf Šumaher: Hamilton nije kralj Ralf Šumaher nekadašnji vozač Formule 1 smatra da Luis Hamilton treba da preuzme svoj deo krivice za incident na trci u Silverstonu kada je sa Britanac sa staze izgurao Maksa Ferstapena, koji je velikom brzinom udario u zid. ''Neverovatno je kako vodeći ljudi Mercedesa brane svaki potez Hamiltona. Nije važno koliko neko ima titula, svi mi pravimo greške. Bila je to očigledna greška Luisa i žao mi je što se o tome ne govori potpuno otvoreno'', istakao je Šumaher. Nemac ističe da niko u svetu velikih brzina nije savršen. ''Nije Luis kralj. I dalje je ljudsko biće, koje ide u toalet kao i svi mi'', slikovito je govorio Šumaher. ''Mislim da je opasnost od sudara u narednim trkama sve veća. Očigledno je da sada nijedan neće hteti da odustane...'', kaže Šumaher. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point
Covid-19 aka Korona virus
Siciliano reacted to Mijailović P. for a post in a topic
Meni ovo baš suuperrrr... Ne daj Bože ove neopredeljene... -
1 point@milosrds Obicno su usrafljene u pod, ispred menjaca (tacnije ispod kozole sa klimom), u smeru kretanja vozila. Je li provereno dijagnostikom sta je tacno u pitanju? Koliko si siguran da je bas centrala, posto obicno nije do nje ? Pretpostavljam da znas da centralu moras da zamenis sa istom takvom (sa tim serijskim brojem), zbog opreme u autu (ili sa nekom koja postoji u ePer Replacements listi). Nepotrebno otvorenu temu spojicemo sa nekom od postojecih: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/60875-lancia-y-centrala-kompjuter-airbag-a/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/54518-lancia-y-12-8v-upalila-se-lampica-za-airbeg-vaz-jastuk/
-
1 point
BMW e39 530d (No2)
PremieRacing reacted to dellas for a post in a topic
Nije jos dosao na red Tako je kod svih, donji deo kod menjaca ima malo drugaciju boju i rad od gornjih lajsni. Na bivsem e39 ista prica...Ali se to uzivo ne primeti -
1 pointIli što bi se reklo neznaju da voze! Takav haos u saobraćaju i količina negativne energije u relativno malom gradu nema nigde na svetu! Gužve svuda postoje ali i ako je gužva vozila se fluidno kreću jer postoji razmak između vozila dovoljan da se izvrši prestrojavanje bez da se zaustavi saobraćaj i dođe do grebanja . Ali ne, Beogradski vozači su Šumaheri i ili voze slalom ili jedni drugima u gepeku.
-
1 pointNavodno sam cuo da ta iznad Omladinskih peca brzu kolonu preko 100 km/h (na ogranicenju od 80), koliko je tacno ne znam. Naravno da ne podrzavam divljanje, samo kazem da se tim trakama, apsolutno normalnom voznjom i drzanjem tempa najbrze prolazi i da je odlicna stvar sto su pustili. Tome prilicno doprinosi i to sto vecina ljudi ocigledno uopste ne konstatuje nove propise. Tj. voze po navici, branik na branik, kocnica-gas gledajuci uglavnom samo vozilo ispred ili da se neko ne daj Boze ne ubaci (tipicno za dobar deo BG vozaca). Ove trake jedino ne znace kada je popodnevni kolaps autoputa u smeru ka Nisu, mada tu jedino helikopter moze da pomogne.
-
1 pointZa 30e nađeš one matore rebraste obične farove na otpadu i držiš ih u podrumu, montiraš samo za tehnički, 10 min posla je skinuti sve i vratiti, jednom godišnje i nije neko cimanje
-
1 pointKrpljenje ulegnuca danas kod mene u ulici... Vise ni ne krpe celom sirinom, samo gde vozila prolaze Kaze radi to 40 godina... Inace nije u liniji zakrpljeno
-
1 pointNe, mene užasno nervira svaka promena kola i zato se trudim da to bude što ređe. Onda je tu i stvar konstrukcije, meni se sviđaju jednostavne stvari, a takve izbacuju iz proizvodnje svi proizvođači. Trenutno do 15000e može da se nabavi s normalnim atmo četvorocilindarskim benzincem samo Fiat i Hyundai, a i to još najviše godinu dana. I na kraju - meni za 10 godina stiže penzija. Zato ako se ne desi neki veliki sudar ili krađa imaću ga do tada.
-
1 pointPisem ja cesto, 1.9jtd , prosecna po gradu mi bude i po 14km/h, kad je bolja situacija 17km/h. Zimi zna da napise i 9.x litara, leti 7.x Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
-
1 pointhttps://www.facebook.com/sremskomitrovacki.portal/videos/518568615896185/
-
1 point@gand ne moraš ništa dolivati. Možda ćeš nekad menjati pločice pa kad budu vraćali klipove do kraja može se desiti da ti prelije tečnost tako da samo gas i ne brini.
-
1 pointPrva vrednost ti je sirina felne u incima (1 inch = 2.54 cm), druga oblik falca ("J"), treca precnik u incima... Sto znaci da se konkretno pomenute felne razlikuju u sirini - ta od 6'' je uza 1.27 cm (tj. po 0.63 cm na obe strane) od 6.5'' felne. ET (Einpress Tiefe) je offset, predstavlja rastojanje izmedju ose felne i ose kacenja felne i izrazava se u mm. Sto veci offset, felna je uvucenija. Pored tih vrednosti i PCD (Pitch Circle Diameter, broj i raspon srafova), bitan ti je i CB (Centre Bore), tj. precnik rupe kojom felna naleze na glavcinu tocka. Ako se i to poklapa, bez problema mozes i te 6'' felne, jer se sirina i offset minimalno razlikuju. Jedino sto 6.5'' trazi trunku siru gumu (a i ne mora, imas po netu tabele raspona sirina guma, na odredjenu sirinu felne). Doduse, najpribliznije tome sto trazis je 6.5'' sirina, sa offsetom 46 ili 50 (koje si pomenuo da si takodje nasao). EDIT: Da pripomognem do kraja - evo i tih okvirnih odnosa (sirina felne vs sirina gume) za neku normalnu, svakodnevnu upotrebu:
-
1 pointChasingCars: 2021. Alfa Romeo Stelvio 2.0 Veloce sa 280 konja:
-
1 point
Za proveru pre kupovine Fiat/Lancia/Alfa automobila
PremieRacing reacted to darkman14 for a post in a topic
Meni malo na braon vuče. Da upišu i braon u saobraćajnu?! -
1 pointPokazujem kolika je nakon duzeg puta, najcesce godisnjeg odmora. Nije mi namera da se hvalim i pricam lovacke price...da je tako, pisao bih kako dci trosi 3.8 na otvorenom. Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока
-
1 point@Doctor NO Ne diraj ništa, ne ispravljaj krivu Drinu... uvek u saobraćajnoj pišu uprošćene verzije boja. Npr. sve što vuče na crnu je crna. Sve što vuče na plavu je plava. Taman posla kad bi se kroz saobraćajnu bavili sa 10 nijansi plave, ili 50 nijansi sive...
-
1 point
-
1 pointDobra . Mada danas se, ispitujuci stazu satima, od Bernda dosta vise navozao onaj u Medical Car-u. U 2-3 navrata zamalo nije isterao onog crvenog AMG C63 lubenicara van staze, pa da Medical Car-u u pomoc priskace rezervni Medical Car.
-
1 point
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
statichawk reacted to Ivan for a post in a topic
Punto Mk2b, stize na deo linije za kontrolu svetala - kontrolor gleda u regloskop i kaze da pada zbog previsokog snopa... Bas me cudi za "buljavog" - koji je, nazalost, postao sinonim zaslepljivanja na nasim putevima, pogotovo taj levi far koji su bas i merili. Doduse, to je stvar do vlasnika i njihove (ne)odgovornosti i prema sebi i prema drugima, cast izuzecima. Za neke stvari preteruju, ali se za neke 100% slazem - pogotovo ovo oko nase generalne kur*obolje za osvetljenje (sto mi izuzetno smeta nocu na otvorenom), kontrole vlage u kocionoj tecnosti ("mos' to da tera", a smesan trosak na par godina, tecnost koja je izuzetno higroskopna zbog cega moze da se ostane i bez kocnica) i slicnih stvari. Oko ekologije, izbacivanja DPF, kontrole putem OBD i slicnih stvari ce se ocigledno lomiti koplja. Ne bih smeo da se kladim sta ce na kraju biti. Dok to definitivno ne rese, u ovoj iteraciji mi je bilo najlakse da uzmem benzinca i uopste ne zamaram mozak dok se ne smisle sta hoce (jer bih 99% i sam uradio DPF off). -
1 point
AR 159/ Dobar posao, ili zajeb godine?/ Ljubimica vol.2
Ivan-Topola reacted to Sedla for a post in a topic
Evo ti, na! A ovako je bilo sa fabričkim oprugama: -
1 point
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
PremieRacing reacted to vagenovac for a post in a topic
Naravno da imaju pravo, a pricaju ljudi svasta. Ti sam ides da kontrolisu, tj. Zahtevas od njih da ti iskontrolisu auto, da bi ti oni izdali uverenje o ispravnosti sa kojom registrujes auto itd. Recimo autorad u NS je prilicno korektan, dosta stvari pustaju, a neke samo spomenu vozacu. Recimo drugara su pitali jel zna da mu je dpf izvadjen i da je zavaren sa gornje strane samo, znaci iskusno su primetili to, ali nisu pravili probleme, kazu da zasad mogu tako da pustaju, ako ne poostre jos nesto. Ja sam zaboravio obd adapter, pitali su me gde je, pa su rekli nema veze sad, jos su u nekoj prelaznoj fazi ali da ce nagodinu najverovatnije biti obavezan. Uglavnom za par minuta vec vide ako ima neki proble zbog kojeg ne moze da se odradi tehnicki, pa u tom slucaju izbacuju auto napolje, ne naplacuju nista i brzo ubacuju sledeci da ne gube vreme, a vlasniku kazu problem. Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока -
1 point
-
1 point
AR 159/ Dobar posao, ili zajeb godine?/ Ljubimica vol.2
PremieRacing reacted to MS PK for a post in a topic
Sreca pa bar federi nisu crni [emoji23] Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока -
1 pointMislim da nikad nisam postavio malo vise slika enterijera, evo trenutnog stanja
-
1 pointMali teaser, jos je work in progress
-
1 point
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
TheWickerMan reacted to voodoons for a post in a topic
Oni ti samo vrate auto i kažu da je tehnicki neispravan, da imaš 72h da ga rešiš a ako ti se ne svidja to, da ih tuzis… kakvo crno preznojavanje.. posle bi se ti preznojavao hoćeš proći u tih 72h ili placas još jedan tehnicki… -
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointMa nema šanse, jer da bi se prešlo masovno na elektriku, potrebno je mnogo, ne mnogo nego nenormalno mnogo, dugogidišnjih ulaganja u elektrosistem i proizvodnju električne energije. Uzmi neki prosečan parking na pr u beogradu izbroj vozila, punjači su od 30kW do 200kW pa će ti biti jasno da je to nemoguće postići sa ovom infrastrukturom i proizvodnim kapacitetima bilo gde u svetu, zapalio bi se lokalni trafo, elektrovodovi, osigurači u 21h kad se svi uštekaju. Apsolutno nemoguće, i nisu mi jasni oni koji to pričaju i zagovaraju, i veruju da je to moguće, jer ako to bude 95% nas običnih voziće bicikl na pedale ne električni, jednostavno neće biti u mogućnosti kupiti auto. Kao da niko nije ni u srednju školu išao pa nije prelistao ni tu osnovnu fiziku ili elektrotehniku. Sve to lepo zvuči ali je apsolutno nemoguće a da svima ostane komfor individualnog putovanja. Što bi se najprostije reklo, preko takvih ideja i zelenog pokreta urušiće se život običnih ljudi takozvanom svojom voljom, jer će glasati za takvu opciju koja če biti vrlo radikalna u donošenju "zelenih" propisa u "našu" korist. tek kada donesu propise, onda će početi objašnjavanje da eto ne mogu svi da voze i pune elektroautomobile jer to sistem ne može da podnese i tražiće da budemo solidarni sa onih 1% koji će da ih vozaju. Onda če nekima uši da porastu ali biće kasno.
-
1 point100 : 15.6 = 6.41 sto znaci da samo trebas da promenis nacin prikazivanja prosecne potrosnje na bordu
-
1 pointNajbolje od svih ojašnjenja je da je ovo bio - "Trkački incident"...super je fraza. A kakav incident na auto trkama može biti nego trkački. Neće valjda veslački? To je isto kao kada bi za uklizavanje sa dve noge, s ledja, u noge protivničkog igrača ,u fudbalu rekli...pa dobro to je igrački incident! Nije. To je faul. I za takav faul se u fudbalu dobija crveni karton. Kao preventiva da se to ne bi ponavljalo. Jer kada bi se za takav prekršaj izricala mala kazna, npr. usmena opomena, onda bi se to ponavljalo, dok neko ne izgubi noge. Dakle kazna ima svrhu da prekršioca "privede pameti" da ne ponovi prekršaj. E sad, ne može biti crveni karton (kazna) ako nema faula (prekršaja). A ako postoji faul, onda se kazna odmerava prema pravilima. Ovo što su FIA sudije uradile je katastrofa. Potvrdili su da je postojao prekršaj, i to težak prekršaj, a kaznu su odredili kao da je prekršaj bio uktra-lak. Čudi me da kazna nije bila da LH 4 puta otpeva očenaš!!! I šta su sudije ovim uradile - pa praktično su dali zeleno svetlo da trkači počnu da čine teške prekršaje, jer će kazne biti male. A teški prekršaji u ovom cirkusu začas dovedu do gubitka života. E to je problem!!! Pa sad, da vidimo, ko će koga da katapultira, i popije kaznu od 5 sekundi... (Posebno interesantna je ta Hamiltonova prednja leva guma.... bar 4 puta je u zadnjih 3 godine izbacivao vozače koji su u tom trenitku bili ispred njega udarajući ih u zadnji desni točak, u desnoj krivini....Naučio foru, pa udri!!!)
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".