Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/05/21 in all areas

  1. 6 points
    Bas to, zamisli da odes kod dr i svaki put bude i pregled prostate... Jezivo...
  2. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 3 points
    Meni ako ubodu dijagnostiku u Bravka po automatizmu ce da mi spadnu ratkapne, dijagnostika dobija trojanca i naizmenicno mu se pale farovi i migavci. Zatvoricu tehnicki...
  4. 3 points
    Flex

    Flexov Audi

    Da ne poveruje covek stvarno. Sa Stilom sam najebao, eno sad 2 vlasnika posle se mene se vozaju bez ulaganja. I ovaj kad prodam verovatno ce da sluzi perfektno.
  5. 3 points
    Axic

    Funny photos

  6. 3 points
    Meni su hteli da nakače, nego kabl nije bio sa mnom, pošto je OBD istumban. Otkud sam znao da planiraju da kače. Ispostavilo se da im je bila potrebna temperatura ulja, koju Škoda meri i prikazuje i bez dijagnostike. Onda je ubacivao sondu umesto šipke da meri temperaturu ulja, i šta je dobio - ništa, potpuno istu vrednost koju mu je i auto sam izmerio i napisao na ekranu. Sve u svemu, sad je očigledno neka prelazna faza gde ni sami nisu sigurni šta treba, a šta ne da rade, ili sve treba, ali se gleda kroz prste do nekog momenta. Okreni obrni, ja sam se danas vozio sa nekim kršom, sa novijim tablicama mator auto, koji me otrovao od dima. Prema tome, sviraju klincu, a nisu sklonili krševe sa ulica.
  7. 3 points
    moron

    Menjači - manuelni vs automatski

    @TheWickerMan Ne pišem ni za jedan, ali, davno sam slučajno poslovno-privatno upoznao vlasnika "AutoRepublike" ( koja tada nije ni postojala ), koji me posle u par navrata zamolio da napišem neku reč (ništa pametno i pomena vredno). Sa jedne strane, naizgled dosta su slični ostalim auto portalima (vesti, testovi, autorski tekstovi ... ), a sa druge strane, mislim da imaju nešto što niko u Sribiji nema u tom segmentu (na žalost). Imaju ekonomsku samostalnost (zahvaljujući osnovnom poslu vlasnika ) i zato imaju tu slobodu da pišu šta god hoće i šta zaista misle. Kada, primera radi, auto novinar Perica Rajković piše auto test bilo kog brenda, njega "zabole" šta će o tome da misli uvoznik za Srbiju Toyote, Forda ili bilo čega. To nije slučaj sa ostalim auto portalima u Srbiji. Oni ne smeju da ljute bilo kog uvoznika. Na žalost. @Dzimbo Nasmejao si me od srca. Ako čitaš Pekijeve testove, primetićeš da je povremeno počeo da testira komfor zadnje kupe "koristeći" nekog prijatelja grmalja Pakistanca. Zato jer sam mu par puta prebacio da ne može o tom veoma bitnom pitanju da ceni samo po sebi (mislim da je visok oko 175 cm). On je bar posle sugestije uočio gde je kvaka - prihvatio da je moguće da za nešto više ljude i nije tako komforno kako je njemu. A mnogi auto testeri to ne žele da prihvate.
  8. 3 points
    neshtry

    Makete automobila

    Lancia Rally by Hot wheels 1:6x
  9. 3 points
    Ajde bre... budi jednom džek, pa kupi sa fabričkim xenonom, a ne tamo neke čajniz budževine [emoji1]
  10. 2 points
    Sve ok, ali čemu taj strah od kačenja dijagnostike? [emoji3] Ja ne znam koji čip tjuner, koji lokalni majstor (i veliki i mali), koji poznati elektroničar, koji vlasnik auta entuzijasta... ima originalnu dijagnostiku. A kačili nam svima po 10, 20, 50 puta [emoji846] Nevezano za to da li tehnički imaju ili nemaju pravo da love greške, već me samo zanima otkud toliki strah od univerzalnih dijagnostika [emoji846]
  11. 2 points
    dekirs

    Flexov Audi

    Kod Brane su bile te kao nove valjda 110e po komadu ako se dobro secam. Simptomi su bili ogromno podrhtavanje celog auta na 1500 obrtaja. Bukvalno kao da neko ljulja auto. mislim da se kasnije posle zamene i potrosnja malo smanjila ako se dobro secam.
  12. 2 points
    U Nemačkoj na tehničkom svaki auto se kači na dijagnostiku da bi se videlo da li ima grešaka jer ako ti sija check engine ili airbag, ne možeš da prođeš. Pretprošle godine kada sam odvezao Deltu na TÜV u Dekru, koji važe za najrigoroznije, lik me zove da priđem autu jer nije mogao da nađe OBD, pošto sam ja zaboravio da izvadim BT OBD koji je uvek uboden jer pratim parametre iz dosade na telefonu. Začudio se da ja imam svoj OBD, rekoh mu da volim da pratim parametre.
  13. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  14. 2 points
    Ne bi mogli jer nisu ovlašćeni za to = nije im dozvoljeno. Možeš li zamisliti da auto u fabričkoj garanciji ''kače'' na neku kinesku kopiju dijagnostike, ili na neku od univerzalnih dijagnostika, a sve sa ciljem gledanja parametara rada motora/centrale vaz. jastuka/ABS-a/ESP-a...? Isto tako i za auto van fabričke garancije? Ovlašćeni za to su samo obučeni serviseri za tu marku automobila (što niko od ljudi na tehničkom nije, i/ili svakako nije za sve najčešće brendove automobila kod nas), i sa propisanom opremom. Dakle, morali bi da kače samo i jedino originalnu (fabričku) dijagnostiku koju je odredio taj proizvođač automobila. Kad bi i mogli preskočiti prepreku kupovine tih fabričkih dijagnostika (jer nisu u sistemu ovlašćenih servisa), kupiti ih (posedovanje svih originalnih dijagnostika za sve brendove) bi ih koštalo ko zna koliko puta više para nego sve što su ikada uložili u celu liniju tehničkog. A, naročito u svetlu činjenice da sve više fabričkih dijagnostika radi online, tj. da bi bilo šta radio moraš da imaš vezu sa fabričkim serverom...i da tu vezu plaćaš svake godine ponovo...i ponovo. Kačenje za broj obrtaja je jedino i samo njima kao dokaz da je merenje izduvnih gasova urađeno na propisanom broju obrtaja. Ne postoji drugi razlog. Čak je propisano da je moguće i da sam uređaj za merenje izduvnih gasova ima tu opciju oko broja obrtaja, verovatno nešto slično kao što se ''povezuju na struju'' (na konektore dizni) i kad se auto meri na valjcima i tako dobije očitavanje obrtaja. Dakle, jedino i samo kao dokaz da je njihov kontrolor dao gasa koliko treba, a ne namerno manje od toga (npr. samo je ''liznuo gas'' do 1.200 obrtaja) kako bi smanjio dimnost. Isto tako je pričano (dok je bila aktuelna priča oko merenja ovalnosti), da će kontrolori za taj test imati uređaj koji će stavljati na stopalo, a koji će služiti opet jedino njima kao dokaz da je rezultat merenja ovalnosti dobijen uz odgovarajući pritisak pedale kočnice. Sva ta kačenja postoje i/ili postojaće jedino i samo njima kao dokaz da je merenje obavljeno na propisan način. Nekakav ''slobodni lov'' da svako prikači na OBD šta god misli da treba/može, i onda tako luta od parametara motornog kompa, preko centrale vaz. jastuka, do ABS/ESP/ADAS-a...i nešto kao traži - nema od toga ništa. Imaju lampice na tabli, ako ništa ne sija tu se njihov posao kontrole ispravnosti sistema završava. Do sada mi nikada ni na jednom tehničkom nisu ništa povezivali na OBD.
  15. 2 points
    neshaoct

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Stiglo se tamo gde je trebalo. ----- Deo postova je izdvojen u posebnu temu: - Alfa Romeo Giulia - varijante prednjih svetala
  16. 2 points
    Ovo znaci - da dizel vozila kace na dijagnostiku, pa ti sada pitas da li i benzince kace? Otkud uopste kacenje na dijagnostiku? Pa ne rade to...
  17. 2 points
    Loon123

    Funny photos

  18. 2 points
    @Milutinacnaručio sam direkt sa ebay.de komplet D3S, rizikujući carinu (koju na kraju nisam platio, ne znam zašto jer je faktura uredno bila zalepljena na kutiju spolja), s'obizrom da su ovde preskupe. Kopaj 2-3 dana po ebay.de i kad naleti dobra ponuda, klikni.
  19. 2 points
    Rešivo je, verovatno treba novi balast i jače sijalice - imam za to hint. Meni lično je sad i 35W xenon postao slab u odnosu ovaj novi matrix koji nam je stigao uz O4. E, sad, šta je tu kvaka, xenon sijalica se troši vremenom, moguće da više nisu jake kao što su bile kad je stigao auto. Hint bi bio za neko dalje razmišljanje: OSRAM Xenarc NB Laser, koja je legalna, 35W, a po spec je 2x jača od fabričkog xenona. U praksi to nije toliko, ali značajno je jače od fabričke prema izmerenim lumenima. Ja sam ih uzeo, dosta su skupe što je jedina mana, i kad nađem vremena da napravim snimak pre i posle, namontiraću ih na RS, što ću podeliti sa svima ovde naravno.
  20. 2 points
    Dzimbo

    Menjači - manuelni vs automatski

    Autorepublika, specijalni dopisnik Perice Rajkovica!
  21. 2 points
    Axic

    Funny photos

  22. 2 points
    Axic

    Funny photos

  23. 1 point
    neshaoct

    Kvalitet piva - Kutak za pivopije

    @Axic Ne'am pojma, slabo pijem pivo.
  24. 1 point
    Axic

    Flexov Audi

    Tad si vozio Alfu, to se ne računa.
  25. 1 point
    MS PK

    Flexov Audi

    Ne znam sta drugo vise da kazem sem da si najveci baksuz kog sam upoznao@Flex
  26. 1 point
    moron

    Menjači - manuelni vs automatski

    Pusti, uvek je lakše svuda biti gost, nego domaćin, pa tako i na AR
  27. 1 point
    darkman14

    Flexov Audi

    Mislim da i oni citaju forum... Nekako mnogo sve 4 dizne
  28. 1 point
    I to je skroz ok. Mere se Izduvni gasovi u korelaciji sa brojem obrtaja i temperaturom motora. Faktički, taj uređaj treba da ima tri ''izlaza'': sondu koju nabija u auspuh, priključak na struju da bi imao očitane obrtaje, i još jedan priključak (sondu) za temp. motora...da li na termostat, ili na ulje, ili kako već tehnički sve može. Nisu ovlašćeni da traže greške dijagnostikom. Ovlašćen je da pogleda instrument tablu i vidi sija li nešto od lampica. To je sve. Nije ovlašćen da preko OBD priključka gleda parametre rada npr. motora, ili da gleda ABS, ili ESP, ili ADAS, ili odometar, ili šta god mu padne na pamet. Nema tog ''slobodnog lova'' na greške dijagnostikom preko OBD priključka - nije im to dozvoljeno. Izričito piše, npr.: stanje motora utvrđuje se vizuelno. ocena elektro uređaja i instalacija vozila utvrđuje se vizuelno. ocena prenosnog mehanizma utvrđuje se vizuelno. ispravnost uređaja za oslanjanje utvrđuje se vizuelno. ocena uređaja za kretanje vozila unazad ispravnosti utvrđuje se vizuelno. ocena uređaja za kontrolu i davanje znakova utvrđuje se vizuelno. ispravnost uređaja koji omogućavaju normalnu vidljivost utvrđuje se vizuelno. ispravnost uređaja za davanje zvučnih znakova proverava se subjektivnom ocenom kontrolora. usmerenost i intenzitet osvetljenosti dugog i kratkog svetla i svetala za maglu, obavlja se pomoću mernog uređaja... Za izduvne gasove: Ovlašćen je da pogleda postoji li katalizator/DPF/GPF, da li je pričvršeno sve kako treba (da ne visi), da li su bušni lonci izduvnog sistema (zaptivenost), da li je usmerenost izduvne cevi propisna, da li postoje i jesu li ''ubodene'' sve sonde, da li je prisutna sva druga električna instalacija kada je izduvni sistem u pitanju, da li je neko nestručno popravio/zamenio pomenute elemente. Ovlašćen je da zatim izmeri sastav izduvnih gasova, koristeći više puta pominjan uređaj, na način kako je to definisano (broj obrtaja/temp. motora). U praksi - ako je fizički sve prisutno, stoji čvrsto kako treba, sve sonde su ubodene i auto prođe test izduvnih gasova = ispravan. U teoriji - OBD priključak se jedino pominje za ''proveru sistema za upozoravanje na neispravnost opreme za regulisanje aero zagađenja, kao i provera te opreme vrši se preko OBD priključka. Prilikom obavljanja ispitivanja kontrolori mogu koristiti svu opremu koja im je neophodna za pravilnu ocenu ispravnosti ovog uređaja.'' Jedino gde kontrolor sme da posumnja oko lampica na instrument tabli je za DPF/GPF. Dakle, ako ne sijaju lampice na instrument tabli to mora da uzima zdravo za gotovo (nema dodatne provere/traženja grešaka preko OBD priključka) za sve, osim za lampicu ''sistema za upozoravanje na neispravnost opreme za regulisanje aero zagađenja.'' Jedino za lampicu DPF-a/GPF-a ima pravo (ne i obavezu) da posumnja da je namerno ugašena i da zato ne sija iako bi trebala, i tada ''kontrolori mogu koristiti svu opremu koja im je neophodna za pravilnu ocenu ispravnosti ovog uređaja.'' Zato se u spisku merila i uređaja (opreme) koje imaju i koriste linije tehničkog pregleda, navodi i: - ''uređaj koji ima mogućnost provere ispravnosti sistema za upozoravanje na neispravnost opreme za regulisanje aero zagađenja preko OBD priključka vozila. Ovaj uređaj može biti integrisan u okviru uređaja za merenje sadržaja izduvnih gasova.'' Plus, piše da ''kontrolori mogu koristiti svu opremu koja im je neophodna za pravilnu ocenu ispravnosti ovog uređaja'', a ne piše ''kontrolori dužni su koristiti...''. Ako lampica ne sija i auto je prošao test izduvnih gasova...kako da ga proglasi neispravnim? Pa, eto posumnjao je da je ugašen DPF i da lampica zato ne sija. Pa? Evo, posumnjao je, povezao je nešto na OBD i video šta? Video je da piše začepljenost DPF-a na 20%...ili 0%...ili 50% (zavisno već kako je namestio onaj koji je gasio DPF u mapi), i stoji zakucano na tu vrednost. I, šta da radi sa tim podatkom na autu gde fizički sve stoji kako treba i koji je prošao test izduvnih gasova? Ništa...može da se slika sa njim.
  29. 1 point
    Goran Zemun

    Fiat servis ''Goran''

    Dodjite na pregled.. 7 i 30 bilo koji dan osim subote i nedelje..
  30. 1 point
    Sad sam se svega setio, tražio je temperaturu ulja i obrtaje, pre merenja izduvnih. Nije spominjao nikakve greške, ali nije isključeno da bi ih tražio uređajem. Već sam napisao kako je izmerio ulje, a za obrtaje je nakačio neki uređaj na kablove, preko izolacije štipaljkom.
  31. 1 point
    Fazon kako mali perica smislja izgovore, pas mi je pojeo domaci i slicno...
  32. 1 point
    @moron Pa, neće. Ovo moraju da imaju po pitanju izduvnih gasova za benzince/dizele: - uređaj za merenje dimnosti izduvnih gasova dizel motora koji omogućava i merenje broja obrtaja i radne temperature motora. Ovaj uređaj mora imati mogućnost prikaza i ispisa izmerenih vrednosti i mogućnost povezivanja sa centralnim računarom; - uređaj za merenje emisije izduvnih gasova motora sa aktivnim paljenjem, koji omogućava merenje nivoa CO, radne temperature motora, broja obrtaja i izračunavanje faktora sagorevanja (λ faktor). Ovaj uređaj mora imati mogućnost prikaza i ispisa izmerenih vrednosti i mogućnost povezivanja sa centralnim računarom; Uređaj mora u sebi to imati. Sam uređaj mora omogućavati istovremeno i paralelno merenje dimnosti (dizeli) odnosno nivo CO (benzinci), uz broj obrtaja i radnu temperaturu motora...a ne da posebno kače dijagnostiku (za obrtaje i radnu temperaturu) jer time ne obezbeđuju ''mogućnost prikaza i ispisa izmerenih vrednosti i mogućnost povezivanja sa centralnim računarom''. Fora je da papir od određenog dizela (npr. njegov razultat dimnosti) mora istovremeno sadržati informaciju i na koliko obrtaja je dobijen taj rezultat dimnosti, kao i pri kojoj radnoj temperaturi motora.
  33. 1 point
    neshaoct

    Honda Jazz

    VreleGume: Honda Jazz Crosstar Posle punih 10 godina urbani model Honda Jazz u Crosstar izdanju vratio se na tržište Srbije. Da li je vredelo čekati, ispunjava li očekivanja?
  34. 1 point
    Gde uzeti da znamo da je original? Ja bih 2 komada D1S
  35. 1 point
    cak ima i bez maglenki
  36. 1 point
    debelizmaj

    Menjači - manuelni vs automatski

    @moron jel to da ocekujemo clanak na dragim nam auto portalu? Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  37. 1 point
    igor0511

    Menjači - manuelni vs automatski

    Ja sam slicno pisao za CHR sa CVT. Kao igricu da igras i odjednom zaurla motor. Meni bi definitivno trebalo navikavanje na takav sklop, ali izgleda da zaista stede solidno (na prvu mi je delovalo da to generisanje struje “ni iz cega” nece bas da pije vodu )
  38. 1 point
    moron

    Menjači - manuelni vs automatski

    Provozao sam danas oko 250 km CR-V hibrid, sa "e-CVT menjačem". Onako subjektivno, više mi se dopao način (algoritam) rada klasičnog CVT-a u običnom CRVu, jer čini mi se, ako niste teški "agresor" u vožnji, kod njega je maltene nemoguć onaj (zvučni) "skuter efekat". Naravno, u Sport modu, ako se potopi "do daske", obrtaji su odmah na oko 4.500-5.000 rpm. A ako želite, na raspolaganju je veoma jako mašinsko kočenje. Kod Hondinog hibrida je delimično "arlaukanje" ipak malo češće čim se jače stisne gas. Jeste zvučna izolacija dobra, ali, samo kreten to ne bi primetio. I tačno kod običnog CVT-a imaš utisak da je (SUS) motor "vezan" za menjač ( i točkove ), dok je kod hibrida to osetno drugačije, SUS motor "peva neku svoju pesmu", kao da "nije deo te iste priče" i kao da nema nikave veze sa brzinom kretanja vozila (jer njemu SUS do brzina od oko 80-90 km/h služi samo kao generator struje za punjenje baterija, dok točkove do tih brzina pokreću samo elektromotori, a posle (pri većim brzinama) SUS i elektromotori zajedno). Ali je i u Sport modu pri preticanju sa hibridom ipak malo bolje ubrzanje nego kod običnog CVT-a ( hibrid ima deklerisano 8 sekundi, a obični CVT 9,5 ). Što se tiče potrošnje, tamo gde sam juče na oko 250 km sa običnim CVT-om imao prosek potrošnje 6,7, hibrid je na istoj ruti imao 5,2 u istom ritmu. Držao sam ga oko 15 km konstantno na 120 km/h i pokazao je 6,7 ( običan CVT je toliko pokazao na 110 na oko 5 km ), uz napomenu da su to bili kontra smerovi. Vizuelno, nije nizbrdica ili uspon, ali, djavo će ga znati. Tek, u smislu odnosa menjača, više mi se dopada klasičan CVT (njegov algoritam rada), nego algoritam rada onog "sklopa" koji Honda (trgovački) zove "e-CVT". A sad, da li manuelni, CVT ili e-CVT, đavo će ga znati šta je prijatnije i bolje i za koju priliku i/ili raspoloženje Što se tiče samog "selektora", više mi se dopada ovo "na dugmiće", kod hibrida (koje rešenje, takvo ili slično, mnogi koriste odavno), od klasične ručice AT-a.
  39. 1 point
    Mene zanima kakva je sada prica za auto-nivelaciju u obe varijante? Standardno su ranije uz xenon obicno isle prskalice i auto-nivelacija. Bar iz mog iskustva, obe stvari su nepotrebna komplikacija - niti se nesto pere far, a ne retko ne moze ni da isprati neko brzo stosovanje. Da li u ovoj "mini" varijanti od 25W kada nema prskalica, ima ili nema auto-nivelacije? PS: Ako ni toga nema kod svih proizvodjaca - interesantna osnova za ozvanicenje 25W aftermarket xenona u projektoru (kad se ovi malo smire i dozovu pameti).
  40. 1 point
    freemen

    Stilo - panorama krov

    Evo malo slika radova na panorami i enterijeru.
  41. 1 point
    totti

    Menjači - manuelni vs automatski

    Retki smo mi kojima je CVT sasvim ok [emoji846] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  42. 1 point
    totti

    Funny photos

    Ovaj isti Axic [emoji1] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  43. 1 point
    djomla

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Mora da si ti vozio čim se vadiš na navigaciju [emoji2]
  44. 1 point
    Cituckam vas po malo koliko stignem na moru, pa samo da dodam da ne bude zabune. Opelov M32 (C544) menjac nikada nije isao ni u jedan dizelas u Bravu/Delti. Ako pricamo naravno o manuelcima, jedino kao Dualogic. M32 manual je isao samo u matore Euro 4 T-Jet 120 i 150 benzinke. A i to cele 2 godine do restyle, kada masovno pocinju da ubacuju tada potpuno novi FPT-ov C635 menjac (paralelno sa tim krecu i Euro 5 motori, ubijaju T-Jet 150, a startuju sa MultiAir). U Bravo/Deltu 1.6 je u startu isao FPT C530.6 (kao u Stilu 1.9 16v), a od polovine 2010. ga menja C635. Apropo 2.0 dizelki - i drugi Opelov menjac F40 (C542) je nedugo zatim izbacen iz Brava/Delte, cime su konacno zavrsili generalno neslavnu sagu partnerstva sa GM. F40 menja takodje C635. Kada bolje pogledas, taj C635 menjac im je bio "devojka za sve" - gurali su ga od 2010. u masu modela turbaka, i sa dizelskim i sa benzinskim motorizacijama. Samo je stari 1910 ccm blok u Twin Turbo verziji do kraja produkcije guran sa Opelovim C542 menjacem (posto je 1.9 svakako zavrsavao svoj zivotni vek).
  45. 1 point
    sve do 10l u gradu mi je zadovoljavajuce, na otvorenom mi nije toliko bitno jer tu su svi slicni a i manje se mnogo vozi po potvorenom pa litar gore dole nebitno.....ja inace malo zustrije vozim, nebitno sta je u pitanju, dizel, benzin, bicikla tako da kod mene svaki auto trosi vise nego kod nekog ko je lak na gasu ali jbg
  46. 1 point
    djomla

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Kakva vam je to navigacija kad vas vuče međ' kaktuse [emoji2]
  47. 1 point
    Axic

    Funny photos

  48. 1 point
    Ako ta vozila nisu ispunjavala uslove za homologaciju (zašto što nemaju prskalice), a ipak su homologovana (uz nepoštovanje tehničkih propisa), a danas zbog tih prskalica ne mogu da prodju tehnički, to pravno zaista može dvojako da se gleda. Teoretski, ako nisu prošli zakonski rokovi ( mislim da je u upravnom postupku rok 5 godina za "poništaj konačnog rešenja" kao vanredno pravno sredtsvo ), "neko" ( drugostepeni ili nadzorni organ) bi danas MOŽDA mogao da stavi i van snage ono inicijalno rešenje o homologaciji i da "oslobodi muke" tehničke preglede, a problem privremeno prebaci u dvorište uvoznika (koji bi se našao na udaru svih kupaca tih vozila koja su naknadno ostala bez homologacije ), a u nastavku dogadjaja problem bi došao u dvorište onog organa koji je izvršio "nezakonitu" homologaciju, a verovatno bi svi imovinski onda udarili i na državu ... i na kraju bi to bio "cirkus bez granica". I sve to u godini pred izbore ... Ali, to je "slika i prilika Srbije". Ne bi to bilo prvi put da je nezakonito izdata dozvola za nešto (što možda nije smelo), pa da se posle svi "češu po glavi" ... Milion puta se to desilo. I dešava se svaki dan. Mislim da će blizina izbora ipak da reši sve sadašnje probleme oko tehničkog.
  49. 1 point
    Nije to od značaja. Evo, piše li negde u katalogu broj 188 pored Punta? Piše li 188 i pored Punta sa uskim i sa buljavim farovima? A, piše li 199 pored Grande Punta? Ili, piše li 192 pored Stila npr.? Kako su to onda dve različite generacije kada isti fabrički kod (188) tog auta stoji i pored Punta sa uskim i onog sa buljavim farovima? Pa, stoji zato što je ista generacija istog auta, jedan pre (mk.2a), a drugi posle restajlinga (mk.2b). Još nije napravljen Punto mk.3. Ako jeste, koji mu je fabrički (Fiat) kod?
  50. 1 point
    Ne postoji Punto mk.3...nisu ga još napravili. Punto mk.1 (prve generacije): Punto mk.2a (uski farovi): Punto mk.2b (buljavi farovi): Grande Punto je poseban, drugačiji auto i nema ništa sa Puntom...osim što su ga kasnije preimenovali u Punto (skinuli ono ''Grande''), ali to je samo marketinška fora:
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...