Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/29/21 in all areas

  1. 9 points
    Loon123

    Funny photos

  2. 7 points
    A otkud tehnički može da zna da li je takav fabrički izašao sa sve homologacijom, ili je ovaj polupao branik sa prskalicama, pa stavio običan? P.S. Idi se kupaj čoveče, sunčaj, pij piće, jedi giros... batali nas ovde [emoji3]
  3. 6 points
    SalacUE

    Funny photos

    Ali garancija [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
  4. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  5. 5 points
    Dale

    Funny photos

    Ako ponovo izgubis pronadjeni predmet u narednih 6 meseci, ona ti opet kaze gde je gratis! Samo sacuvaj garantni list.
  6. 4 points
    Prepravka OBD je tehnicka neispravnost? Ne znam da li da se smejem ili da placem...
  7. 4 points
    majkicbane

    BMW Serije 5 F10

    Proslo sve bez vecih problema. Bukvlano je mogla biti i duplo tamnija folija napred, nista mi nije jasno kako oni to mere. Propustljivost svetla sa folijom je 87%, znaci zatamnjenje je 13%. A folija je 23% + fabrika... Jedini problem je bio zadnje staklo, folija prekriva trece stop svetlo, a kaze jutros im je stiglo da to mora da bude odrezano da se vidi stop svetlo Juce su pustali vozila i tako, ali danas vise ne moze. Pa sam morao da jurim nekog da to lepo odsece. 8100 ukupno. Dobijete dva izvestaja koja ce da popune na tehnickom, jedan vracate njima jedan ostaje vama. Meni do tehnickog ima jos 11 meseci, pa se jos lomim da li da cekam ili da radim i to pa da budem miran. Realno, svaki razuman policajac kad vidi nalepnice na staklima, plus ovaj izvestaj (sto znaci da ste prosli atest, da je sve u redu), morao bi da ima razumevanja za ovaj period do registracije. To je bar moje misljenje. Jer nista bitno oni na tehnickom ne odrade. Auto je prosao tehnicki pre 20 dana. EDIT: Da izvine vlasnik ove teme na spamu, nema bas veze sa njegovim autom Nece se valjda ljutiti
  8. 4 points
    evo drugi put u Draču-fenomenalno-Kš Drač 410 km,5 evra putarina
  9. 4 points
    PremieRacing

    BMW e39 530d (No2)

    Kapa dole, baš imaš volje i želje da uradiš sve onako kako treba. Meni se samo ta 'orahovina' u enterijeru nikako ne dopada ali znam da je to šmek tog doba... A drugar je vidim pazario doooobar primerak ako je novopečeni vlasnik e39 a auto mu ovako izgleda
  10. 3 points
    dach@

    Funny photos

  11. 3 points
    Čitajući ovu temu, slušajući vesti i priče ljudi oko mene, vrlo sam srećan što mi je registracija (tek) u aprilu, a do tada će od pravilnika ostati sam cena tehničkog - šest puta veća nego pre par godina! Strašno je, a to je priznao i preCednik udruženja TP, indirektno, da nekoga moramo da platimo da bi bio pošten! Tako su nas nakon demokraCkih promena ubeđivali da sudijama moramo povećati plate da bi bili pošteni, a pre neki dan oslobodiše ludaka sa Karaburme koji je život mlad ukrao!
  12. 3 points
    Sad ce tehnicki biti zrtveno jagnje
  13. 3 points
    Sad okacise na SAT fb stranici
  14. 3 points
    @moron Da pokušam poslednji put... Postoji onaj koji proverava može li nešto da se prodaje i koristi u Srbiji...dakle, postoji onaj koji proverava da li je taj proizvod u skladu sa propisima ove države. Taj neko, nakon što proveri, izdaje papir. Ako izda potvrdu, tj. homologaciju - tu je kraj priče. Tehnički pregled proverava ispravnost svega toga...ali ne u prvoj godini, ne ni u drugoj godini novog auta. Od treće godine proverava tehničku ispravnost. Ne proverava usaglašenost, nego tehničku ispravnost. Odredba koju pominješ je za naknadno ugrađene xenone. Svi oni koji nisu naknadno (već fabrički) ugrađeni su već provereni, i već su dobili papir (homologaciju) kada je njihov uvoznik/proizvođač to tražio, a kako bi auto uopšte i mogao da prodaje u Srbiji. Tehnički treba samo da proveri rade li ti xenoni, da li su dobro podešeni...a ne da izigrava Vinču i sad on kao treba da proverava usaglašenost. Ne. Ne. Ne. Već je to provereno i izdat je papir.
  15. 3 points
    dellas

    BMW e39 530d (No2)

    Na autu je promenjeno bas dosta sitnica, tesko ih je i pobrojati, to su one “slatke muke” i za to treba imati osobe voljne da isprobavate, trazite delove , a ne samo da naplate deo bio on ispravan ili ne, srecom imam takvog drugara koji rastura bmw. Izmenjali smk lajsne na vratima, lajsne na pragovima, sredili tapacire, zadnje kedere, dugmice klime, pojas, kutiju alata i jos puno takvih sitnica. Covek ih primeti tek kad je sve drugo dobro na autu Evo par slika: U povratku jedna kafa sa drugarom, novopecenim u e39, moze se reci dva potpuno razlicita pravca old vs new school. I jedna onako bez razloga btw odlucio sam da felne idu definitivno u visok sjaj (poliranje falceva)
  16. 3 points
    Ima, biće kasnije o svemu... osim o 4x4 jer ima pogon pozadi. Ona jača 2,0T sa 280 konja je do prošle godine imala jedino pogon na svim točkovima kao opciju, dok sada i ona može da se poruči sa pogonom samo pozadi. To su uveli jer su ljudi po Evropi više voleli da plate manje (kupe varijantu sa 200 konja), onda je lako podignu na barem 280, a nemaju veću težinu zbog pogona na svim točkovima, i nemaju veću visinu zbog pogona na svim točkovima...i tako za manje para dobiju malo brži auto i zabavniji za vožnju nego da su u startu platili više za varijantu sa 280 konja. Samo za ITA tržište (zbog njihovog ''super poreza'' za sve što ima preko 250 konja) postoji i varijanta Giulie 2.0T baš sa 250 konja i pogonom pozadi. A, oko potrošnje...paaaaaaa, počeli smo sa 15.6 isključivo po gradu u prvih 160 pređenih kilometara sa non-stop klimom... ali, kako i treba da bude počelo je to da pada. I to je bilo 15.6 sa ne preko 2.500 obrtaja i 90 km/h u tih prvih 160 kilometara. U prvih 500 km se vozilo do 125 km/h i ne preko 3.500 obrtaja, u prvih 800 km ne preko 145 km/h i 5.500 obrtaja. Počela je da se vrti po gradu oko 12-13 pre polaska u Grčku, tako da videćemo posle....realno je da bude oko 11 litara čisto gradske vožnje, sa non-stop klimom naravno. Ima smisla manuelno šaltati u ''d'' modu pre svega, jer se tada ionako želi voziti sa više angažovanosti, a realno je i sa više uživanja šaltati preko pedala iza volana. Ne mora se manuelno ni u ''d'' modu u smislu potrebe jer ionako će menjač pustiti motor da se zavrti...već čisto ono zbog većeg užitka. U ''n'' modu realno nema potrebe.
  17. 3 points
    Axic

    Funny photos

  18. 2 points
    čl. 48, st. 1. ( Pravilnika o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putevima ): "U slučaju da je vozilo vrste M ili N opremljeno kratkim svetlima sa gasnim izvorom svetlosti, koji ima fluks veći od 2.000 lumena obavezan deo glavnih farova kratkog svetla je i uređaj za čišćenje farova."
  19. 2 points
    Axic

    Funny photos

  20. 2 points
    Dzimbo

    Neko negde nešto prodaje...

    Izvinjavam se za off, a gde ga nadje sa Hentai tablama
  21. 2 points
    Upravo tako, koliko znam nikome ne prave problem za izmesten obd ako kaze gde je i ostavi adapter. Samo sto kazes neki ne dozvoljavaju dijagnostiku, a neki se pokusavali praviti ludi, toboz ne znaju gde je obd ili nemaju adapter itd.
  22. 2 points
    Ivan

    Klima servisi - iskustva

    Tako ti je kad ne slusas Axu. Najpoznatiji forumski tester - ocenjuje gume vec posle par obrtaja tockova, ulje nakon par desetina km, akumulatore u vr' glave za nedelju dana, majstore posle par pokreta u servisu... Sta god mi zatreba, njega obavezno prvo cimam i konsultujem, sto preporucujem i ostatku foruma . Skola za iduci put.
  23. 2 points
    Nuova Delta

    Citroen C5 2.0 HDI Hydroactive

    @moron Hvala puno !!! 2.0 HDI 136ks. Mislim da je Euro 4 u pitanju, imam AMSS papir u kaseti, pa cu bas videti ovako i za sebe sutra.
  24. 2 points
    Woodoo

    F1: Velika Britanija 2021

    Pričao sam danas sa jednim našim poznatim auto novinarom koji prati i redovno posećuje F1 trke, po njegovom mišljenju krivica je podeljena. Naveo je primer da se u nekim prethodnim trkama Hamilton u ovakvim situacijama sklanjao, Maks je očekivao da se opet skloni ali da sad jednostavno nije, verovatno zbog "domaće" staze. Nisam stigao da ga pitam da li je navijač Hamiltona.
  25. 2 points
    Ako ta vozila nisu ispunjavala uslove za homologaciju (zašto što nemaju prskalice), a ipak su homologovana (uz nepoštovanje tehničkih propisa), a danas zbog tih prskalica ne mogu da prodju tehnički, to pravno zaista može dvojako da se gleda. Teoretski, ako nisu prošli zakonski rokovi ( mislim da je u upravnom postupku rok 5 godina za "poništaj konačnog rešenja" kao vanredno pravno sredtsvo ), "neko" ( drugostepeni ili nadzorni organ) bi danas MOŽDA mogao da stavi i van snage ono inicijalno rešenje o homologaciji i da "oslobodi muke" tehničke preglede, a problem privremeno prebaci u dvorište uvoznika (koji bi se našao na udaru svih kupaca tih vozila koja su naknadno ostala bez homologacije ), a u nastavku dogadjaja problem bi došao u dvorište onog organa koji je izvršio "nezakonitu" homologaciju, a verovatno bi svi imovinski onda udarili i na državu ... i na kraju bi to bio "cirkus bez granica". I sve to u godini pred izbore ... Ali, to je "slika i prilika Srbije". Ne bi to bilo prvi put da je nezakonito izdata dozvola za nešto (što možda nije smelo), pa da se posle svi "češu po glavi" ... Milion puta se to desilo. I dešava se svaki dan. Mislim da će blizina izbora ipak da reši sve sadašnje probleme oko tehničkog.
  26. 2 points
    Loon123

    Funny photos

  27. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  28. 1 point
    Kupili smo! Krajem aprila konfigurisana i poručena, sa nadom da će stići pre nego što italijani odu na ferragosto (kolektivni godišnji u Avgustu), jer ako ne stigne do tada onda je eto najranije u Septembru. Međutim, proizvedena 25.05.2021. trebala da bude nama isporučena oko 20.07...kad ono zovu 21.06. da je auto u KG na carini i da je uskoro u BGD. Preuzeta od dilera 01.07. kasno popodne. 0-100 za 6.6, maksimum na 235 km/h, ZF automatik sa 8 brzina - 2.0T sa 200KS. Sprint paket sa dosta dodataka - između ostalog, auto ima 19-ce alufelne (225/40 napred, 255/35 pozadi), uvećane diskove (330 napred, 305 pozadi), alu paket (pragovi, pedale, središnja konzola, ispred suvozača, oko svih ručica), nero edizione (crni su Scudetto, oznaka Sprint, poklopci retrovizora, felne, okviri oko prozora, zatamnjena stakla, oznaka Giulia pozadi i dupli izduvi), svi ADAS-i (autonomni nivo 2), 8.8 inča infotainment sa 3d navigacijom, napredni audio sistem sa 11 zvučnika (uključujući vufer), ambijentalno osvetljenje, akustična stakla, keyless entry&Go, osvetljenje na ručicama vrata, sedišta kombinacija koža/tkanina u komplet crnoj boji...i naravno aluminijumske ručice menjača na volanu. Biće posle detaljnije još oko opreme i više slika.
  29. 1 point
    Ivan

    F1: Madjarska 2021

    Vracamo se na "regularan" format F1 vikenda. Jedva cekam da vidim odgovor Red Bulla i Maxa na sve ono sto se desavalo na Silverstonu. I tehnicki i koliko je (i da li) Max u svakom smislu uzdrman posle onakvog ishoda zadnjeg duela u borbi za titulu. Na redu je legendarni Hungaroring, prva F1 trka odrzana iza Gvozdene zavese. Sporija staza, teska za preticanje, cija se povrsina vrlo brzo prlja. Dve DRS zone, vozi se desni krug, takodje nesto kraca . Po stanju u dosadasnjem delu sezone, trebalo bi da konfiguracijom vise odgovara bolidima Red Bulla, u odnosu na Mercedes. Ovo je poslednja trka pred jednomesecnu, letnju pauzu, videcemo sa kakvim ce bodovnim odnosom biti zavrsen prvi deo. Krajem avgusta, prvog sledeceg F1 vikenda na redu je takodje legendarni Spa Francorchamps. Zvanično ime: FORMULA 1 MAGYAR NAGYDÍJ 2021 Lokacija: Hungaroring, Mađorod, Mađarska Datum: 30. jul -01. avgust 2021. Petak 30.07.2021. Prvi trening: 11:30h – 12:30h Drugi trening: 15:00h – 16:00h Subota 31.07.2021. Treći trening: 12:00h – 13:00h Kvalifikacije: 15:00h – 16:00h Nedelja 01.08.2021. Trka: 15:00h Broj krugova: 70 Dužina staze: 4.381 km Dužina trke: 306.630 km Broj trka: 35 Prva trka: 1986. Najviše pobeda: Lewis Hamilton /8/ McLaren /11/ Hungaroring se nalazi u Mađarodu, nedaleko od glavnog grada Madjarske Budimpešte. Prvi GP Madjarske je održan 1986. godine i bila je to prva staz F1 koja je održana iza “Gvozdene Zavese”. Bernie Ecclestone je hteo da organizuje GP SSSR-a, ali je na nagovor prijatelja promenio lokaciju i trka je održana u Madjarskoj. Originalno staza je trebala da bude ulična staza nalik Monacu, ali je vlada odlučila da napravi stazu nedaleko od grada. Izgradnja staze je počela 1. oktobra 1985. godine i trajala je samo 8 meseci, što je najbrže završena staza od svih u kalendaru. Staza je veoma prljava i za razliku od ostalih staza njena površina se jako brzo prlja čak i u toku kvalifikacija ili trke, što ne ostavlja mnogo mesta za kalkulacije. Još jedna karakteristika staze je to što se sa bilo kog mesta može videti čak i do 80% staze. Preticanje je u suvim uslovima jako teško, ali je uprkos tome ova staza bila poprište mnogih zanimljivih duela i trka tokom godina. Trke kao što su bile 1989. kada je Nelson Piquet sa 12. mesta pobedio sa dramatičnim preticanje Ayrtona Senne, 1997. kada je Damon Hill skoro pobedio u krajnje nekonkurentnom Arrowsu, Alonsova prva pobeda u F1 2009, kao i 2006. Buttonova, ali i strašnog udesa koji je imao Fellipe Massa tokom trke 2009. godine. Hungaroring je bio i mesto na kome su dva vozača u istoriji uspeli da osvoje titule svetskog šampiona. Nigel Mansel 1992. i Michael Schumacher 2001. iako je do kraja sezone ostalo još dosta trka, ali takodje i konstruktorska titula je otišla u ruke tima Williams 1996. godine. U istoriji Madjarskog GP-ja samo je jedna trka vožena pod vlažnim uslovima i to 2006. godine, a dovelo je do nekih neočekivanih odustajanja medju kojima su 7-struki šampion Michael Schumacher i vladajući šampion Fernando Alonso, što je otvorilo mogućnoist Jensonu Batonu da dodje do svoje prve GP pobede. Od kada je došao u Formulu 1, Hungaroring važi za Hamiltonovu stazu. On od svih vozača ima najviše uspeha sa 8 pobeda. Iza su Michael Schumacher sa 4, Senna sa 3, dok su sa po 2 pobede Nelson Piquet, Damon Hill Mikka Hakkinen, Jacques Villneuve, Jenson Button i Sebastian Vettel. Najuspešniji na ovoj stazi su McLaren sa 11 pobeda, a slede ih Williams i Ferrari sa 7, Mercedes sa 5 i Red Bull sa 2 trijumfa. Preuzeto sa: pole-position.rs
  30. 1 point
    Nuova Delta

    Citroen C5 2.0 HDI Hydroactive

    Kad sam predstavljao ovde Lanciu Deltu i Saab-a 9-3 ne mogu da se setim gde sam stavio temu, u koju "kategoriju", nadam se da nisam omasio. Sve u svemu, eto, novi primerak od kojeg ocekujem da se skrasim neko duze vreme, pre svega to.. Ne znam koliko mogu utisaka da iznesem jer sam ga sinoc provozao prvi put u mom vlasnistvu, ali eto nesto brzinski za sada: izuzetno lep eksterijer, enterijer na prvu "ruznjikav", ali nekako je lep osecaj u kabini, sve u enterijeru je vezano za mekocu, u smislu izuzetno plisano i mekano na dodir (nasloni za glavu, nasloni za ruke), sedista takodje izuzetno mekana, zadnja pogotovo, skoro pa se potone u njih, vesanje mi se cini da radi svoj posao u skladu sa "legendom" o toj tzv. hidraulici. Kolotraze, mnogo zakrpljene puteve, pa cak i nesto vece rupe (upao u jednu cim sam ga uzeo ) mogu slobodno da kazem da ne oseti uopste, tj. ako je rupa ogromna i kriticna oseti se udar tocka, ali nema onog upadanja cele karoserije, "odskakanja" kao kod standardnog vesanja, vec se u sedistu sedi u istom polozaju bez osecanja udaraca po guzCi
  31. 1 point
    Kako Google kaže, u važećem "Pravilniku o tehničkom pregledu vozila" piše, izmedju ostalog, da "Tehnički pregled vozila obuhvata identifikaciju vozila, utvrđivanje tehničkih karakteristika vozila, pregled svih uređaja i opreme na vozilu, utvrđivanje ispunjenosti propisanih uslova i tehničkih normativa za učešće u saobraćaju na putu, unos i overu podataka u propisane evidencije, sačinjavanje i overu propisanih dokumenata." Tako da se "bojim" da tehnički pregled ( u odnosu na napred osenčeni deo ) pri vršenju tehničkog pregleda mora da primenjuje Pravilnik. I tako opet dodjemo na isto po pitanju ksenona, lumena i prskalica. To što je vozilo već homologovano, ne znači da tehnički pregled ne treba da proverava i ispunjenost propisanih uslova i tehničkih normativa za učešće u saobraćaju vozila sa ksenonima. I ključni su tada samo lumeni.
  32. 1 point
    Axic

    BMW e39 530d (No2)

  33. 1 point
    Jeste prepravka ali nije mi jasno kako to utice na ispravnost? Das radniku na tehnickom adapter i resen problem. Onda je i ugradnja Zedera prepravka
  34. 1 point
    Pa kako drugacije. Evo jedan komentar sa fba: "Dobro ako je tako. Da li ce gospodin i gospodja policajci koji su bili u emisiji snositi kakvu odgovornost posto su tvrdili da je vozilo neispravno i da ne moze da prodje pregled zbog prskalica koje ne poseduje. Jer ocigledno je sutra dan taj auto prosao tehnicki bez istih prskalica. Sto znaci da gosti u sat emisiji ne znaju zakon. Ili sam ja nesto pobrljavio." Komedija.
  35. 1 point
    vagenovac

    BMW Serije 5 F10

    Nisam ja namcor, mozes slobodno ostaviti ovde, a samo iskopiraj i u adekvatnu temu da stoje iskustva. Sto se tice auta prezadovoljan sam, da bacim neku sliku nisam davno Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  36. 1 point
    Hebes ti to, ja kad dodjem na tehnicki, ovi moraju da stave naocare za sunce da mi ne vide ratkapne ili ih skidaju na pravdi Boga jer ih ni Vinca nije htela u krugu instituta Al zato... Kad nabacim jednog dana u ovom stoljecu, one zatursijane 17'tice, pa kad turim Tigrice, pa me vidju na tehnicki pregled, aaaa odma ce me zajedno sa autom u Vincu Salu na stranu, vidi @moron, imajuci u vidu da ovi koji su pisali pravilnik blage veze nemaju (a ni ja iskreno) kakvi sve automobili izlaze iz fabrike i da oni ne silaze sa trake svake fabrike sa opremom koja mora biti 'kao iz kalupa' (prskalice za xenon), mislim da se isto tako moze lako dokazati od prodajnog salona/proizvodjaca direktno da je odredjeni auto dosao u opremi toj i toj sa tim i tim (tj bez toga i toga). E sad, to sto je papir viska koji kosta coveka koji ga je legalno kupio/uvezao i drnda se sa sistemom koji je zatucan, to je nesto drugo jer su tehnicki pregledi (i sa dodatkom uniformisanih lica zaduzenih za sprovodjenje pravilnika) samo procitali i drze se ko pijani plota za nesto sto je dokazivo. Sva nova vozila imaju LED oborena svetla kao osnovnu/dodatnu opremu i ona sigurno imaju preko 2000 fluksa, ali da li ce vlasnike istih drndati jer LED lampa ima nizu toplotnu emisiju prilikom rada te nece moci da otopi sneg/led sa stakla fara u slucaju vejavice pa ce biti neophodno da poseduju grejace u staklima? (cek, ovog se nisu dosetili jos) (mislim da je cak i Igor na Leonu jednom cistio rucno, bar se secam odnekud).
  37. 1 point
    E, kad bi čitav pravni sistem bio jedan propis. Imaš na onom linku od ABS-a koji se Pravilnici gledaju kada se izdaje potvrda o usaglašenosti.
  38. 1 point
    moron

    Peugeot 308 SW 1.6 HDI

    Ako nisam već zaboravio ... Za pranje prednjeg stakla - povuci ručicu sebi (tada posle početnog prskanja sam upali i brisače) Za pranje zadnjeg stakla - najpre upališ ("Intervalno") zadnji brisač ( zakretanjem ručice "u prvi položaj " ), a ako "zakreneš" ručicu još malo ( u "drugi položaj" ), tada istovremeno prska i brisač radi ). Ako imaš i pranje farova, pranje se uključi automatski pri pranju prednjeg stakla, ali, smao ako su već upaljena oborena ili duga svetla )
  39. 1 point
    Bilo bi fer kad bi imali uredjaje za merenje lumena, na tehnickim pregledima. Pa ako zaista predju tih 2000 lm, nek vracaju
  40. 1 point
    Vaistinu. Problem su ove dve osobe sa značkom Policije, tj. onaj iznad njih koji ih je tu postavio, a bez da ih je prethodno obučio (naučio) kako se tumače pravne norme. Naravno, kako da ih nauči, kako da uopšte bude svestan toga da treba nešto da nauči ovakve dve osobre sa značkom Policije kada ni on, ni svi oni zajedno nisu odmakli dalje od jezičkog tumačenja pravne norme. To je ono ''uzmeš tekst, pročitaš i primeniš kako piše''. E, kad bi bilo tako lako onda svako ko je pismen automatski je i pravnik jer ''uzmeš tekst, pročitaš i primeniš kako piše.'' Ali, šipak...ne funkcioniše to tako. Ne moraju oni da nauče sve, treba im samo delić i to mogu da ih obuče za jedno popodne. Pored jezičkog tumačenja prave norme, postoje i druga, jednako bitna/snažna/primenljiva. Naročito se primenjuju kada primenom jezičkog dolaziš u paradoks, kao što je u ovom konkretnom primeru slučaj. Logičko tumačenje pravne norme je odmah sledeće, u okviru kojeg postoji ''argumentum a contrario'' - argument kojim se iz jedne izričite norme (npr. mora imati prskalice za fabričke xenon farove), zaključuje da postoji suprotna norma (ne mora imati prskalice za fabričke xenon farove) ako time pravni sistem ostvaruje veći stepen saglasnosti unutar sebe, tj. ako time postiže što manje kontradiktornosti unutar sebe. U konkretnom primeru pomenuti model Audija je već odobren za prodaju u SRB bez prskalica, ima homologaciju...dakle, već postoji papir izdat od ovog pravnog sistema da je sve ok sa tim modelom automobila i da može saobraćati putevima Srbije. Takođe u okviru logičkog tumačenja postoji i argument analogije. U konkretnom primeru, auto je već bio registrovan za saobraćaj na putevima Srbije bez prskalica za fabričke xenone, i primenom logičkog tumačenja (argument analogije) on ne može naknadno izgubiti to pravo jer nema neki sistem koji nije imao ni kada je izašao iz fabrike, a takav ima homologaciju za SRB, i već je bio registrovan. Može pasti tehnički ako mu neki od sistema koje ima nije ispravan, ali ne može se naknadno tražiti da ima ugrađen neki tehnički uređaj koji ni u homologaciji nije imao naveden. Onda tako isto mogu tražiti da svaki auto mora imati DPF/GPF ili ABS, ili ESP...ili prskalice za fabričke xenon farove. Konkretan vlasnik Audija na kraju neće imati problem da auto registruje, i dobro je što se ovako javno opet otkrilo kakvi sve idioti vedre i oblače u Policiji Srbije (po pitanju saobraćaja). Nisu odmakli dalje od ''uzmeš tekst, pročitaš i primeniš kako piše.''
  41. 1 point
    dach@

    Funny photos

  42. 1 point
    igor0511

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Da lajkujem i ovde posle FB i Instagrama nego dajte neki utisak vas dvoje i opis, dosta je bilo nemog filma
  43. 1 point
    Kada sam to pogledao, ja sam bio u šoku. To je toliko nadrealno, da bi normalan čovek pomislio da je žrtva skrivene kamere, i da takva NEVIDJENA GLUPOST ne može biti ZAKONITA. Ali, što reče jedan Nobelovac “Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati.”
  44. 1 point
  45. 1 point
    Axic

    Funny photos

  46. 1 point
    darkman14

    Kvalitet piva - Kutak za pivopije

    Uglavnom stanem pa popijem... U vožnji nije bezbedno
  47. 1 point
    Mijailović P.

    Kvalitet piva - Kutak za pivopije

    Nije pivo al' sam morao da turim sliku negde. Jeste žuta dunja ali je pojačan ukus nečim, možda medom. Volim čisto ali je ovo sjajno ukomponovano. KADA VOZIŠ NEMOJ DA PIJEŠ
  48. 1 point
    dellas

    BMW e39 530d (No2)

    U prirodnom stanistu
  49. 1 point
    moron

    Peugeot 308 SW 1.6 HDI

    Ja sam najviše voleo da u treći red sedišta "bacim" moju taštu. Ta žena bukvalno "usta ne zatvara". A kada tamo sedi, ja u unutrašnjem retrovizoru jasno vidim da ona "otvara i zatvara usta", ali, ništa je ne čujem, jer obično tada još malo dodatno odvrnem radio ... Često me je supruga znala grditi zbog takvog akta nepoštovanja njene majke, ali, prosto, sa tom ženom se nije moglo drugačije i hvala pežou što mi je na deceniju podario jedno takvo dobro vozilo
  50. 1 point
    vagenovac

    BMW Serije 5 F10

    Ne smes da im pustis volan, odu sami na Kvantaš Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...