Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/28/21 in all areas

  1. 25 points
  2. 11 points
    Ivan

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Lepo, lepo ... Dok mi ovde crncimo i cuvamo forumsku vatru . Kako je samo dobra boja, ovako u suton i u pravom okruzenju... I onda onaj tvoj strucnjak pocne da mi prica da je hteo sivu i da je zahvalna za odrzavanje .
  3. 9 points
    totti

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Lako je kurč*ti se i ići na put dok je u garanciji i dok imaš 24/7 besplatnu pomoć na putu [emoji3]
  4. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  5. 6 points
    Vaistinu. Problem su ove dve osobe sa značkom Policije, tj. onaj iznad njih koji ih je tu postavio, a bez da ih je prethodno obučio (naučio) kako se tumače pravne norme. Naravno, kako da ih nauči, kako da uopšte bude svestan toga da treba nešto da nauči ovakve dve osobre sa značkom Policije kada ni on, ni svi oni zajedno nisu odmakli dalje od jezičkog tumačenja pravne norme. To je ono ''uzmeš tekst, pročitaš i primeniš kako piše''. E, kad bi bilo tako lako onda svako ko je pismen automatski je i pravnik jer ''uzmeš tekst, pročitaš i primeniš kako piše.'' Ali, šipak...ne funkcioniše to tako. Ne moraju oni da nauče sve, treba im samo delić i to mogu da ih obuče za jedno popodne. Pored jezičkog tumačenja prave norme, postoje i druga, jednako bitna/snažna/primenljiva. Naročito se primenjuju kada primenom jezičkog dolaziš u paradoks, kao što je u ovom konkretnom primeru slučaj. Logičko tumačenje pravne norme je odmah sledeće, u okviru kojeg postoji ''argumentum a contrario'' - argument kojim se iz jedne izričite norme (npr. mora imati prskalice za fabričke xenon farove), zaključuje da postoji suprotna norma (ne mora imati prskalice za fabričke xenon farove) ako time pravni sistem ostvaruje veći stepen saglasnosti unutar sebe, tj. ako time postiže što manje kontradiktornosti unutar sebe. U konkretnom primeru pomenuti model Audija je već odobren za prodaju u SRB bez prskalica, ima homologaciju...dakle, već postoji papir izdat od ovog pravnog sistema da je sve ok sa tim modelom automobila i da može saobraćati putevima Srbije. Takođe u okviru logičkog tumačenja postoji i argument analogije. U konkretnom primeru, auto je već bio registrovan za saobraćaj na putevima Srbije bez prskalica za fabričke xenone, i primenom logičkog tumačenja (argument analogije) on ne može naknadno izgubiti to pravo jer nema neki sistem koji nije imao ni kada je izašao iz fabrike, a takav ima homologaciju za SRB, i već je bio registrovan. Može pasti tehnički ako mu neki od sistema koje ima nije ispravan, ali ne može se naknadno tražiti da ima ugrađen neki tehnički uređaj koji ni u homologaciji nije imao naveden. Onda tako isto mogu tražiti da svaki auto mora imati DPF/GPF ili ABS, ili ESP...ili prskalice za fabričke xenon farove. Konkretan vlasnik Audija na kraju neće imati problem da auto registruje, i dobro je što se ovako javno opet otkrilo kakvi sve idioti vedre i oblače u Policiji Srbije (po pitanju saobraćaja). Nisu odmakli dalje od ''uzmeš tekst, pročitaš i primeniš kako piše.''
  6. 6 points
    Sta ocekujes da ce da ti kazu ? Da su tek sad izvalili da su se zaje*ali sto ne uzese B8 Passata? NOV, NOV, NOV, TDI naravno.
  7. 6 points
    Loon123

    Funny photos

  8. 6 points
    Ma ne brini za nas, mi vozimo dizloe, pa moramo polako!
  9. 5 points
    Axic

    Funny photos

  10. 5 points
    integralac

    Funny photos

  11. 5 points
    Axic

    Funny photos

  12. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  13. 4 points
    Nuova Delta

    Citroen C5 2.0 HDI Hydroactive

    Kad sam predstavljao ovde Lanciu Deltu i Saab-a 9-3 ne mogu da se setim gde sam stavio temu, u koju "kategoriju", nadam se da nisam omasio. Sve u svemu, eto, novi primerak od kojeg ocekujem da se skrasim neko duze vreme, pre svega to.. Ne znam koliko mogu utisaka da iznesem jer sam ga sinoc provozao prvi put u mom vlasnistvu, ali eto nesto brzinski za sada: izuzetno lep eksterijer, enterijer na prvu "ruznjikav", ali nekako je lep osecaj u kabini, sve u enterijeru je vezano za mekocu, u smislu izuzetno plisano i mekano na dodir (nasloni za glavu, nasloni za ruke), sedista takodje izuzetno mekana, zadnja pogotovo, skoro pa se potone u njih, vesanje mi se cini da radi svoj posao u skladu sa "legendom" o toj tzv. hidraulici. Kolotraze, mnogo zakrpljene puteve, pa cak i nesto vece rupe (upao u jednu cim sam ga uzeo ) mogu slobodno da kazem da ne oseti uopste, tj. ako je rupa ogromna i kriticna oseti se udar tocka, ali nema onog upadanja cele karoserije, "odskakanja" kao kod standardnog vesanja, vec se u sedistu sedi u istom polozaju bez osecanja udaraca po guzCi
  14. 4 points
    SalacUE

    Funny photos

    Ali garancija [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
  15. 4 points
    Loon123

    Funny photos

  16. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  17. 4 points
    dach@

    Funny photos

  18. 4 points
    shuxx

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Vizuelna PERVERZIJA
  19. 4 points
    Loon123

    Funny photos

  20. 4 points
    Dzimbo

    Fiat servis ''Goran''

    Vec par dana razmisljam sta da napisem i stvarno ne znam na koji nacin da opisem svoje iskustvo. Imao sam fantomski problem koji me je jako mucio a u Goran servisu je resen tacno pred odlazak na more, plus je ceo auto pregledan i resene neke dodatne stvari. Ne znam kako da se oduzim osim da nastavim da servisiram auto kod vas, jer to sto sam presao 1700 km bez ikakvog stresa nema cenu! Svaka preporuka za ovaj servis!
  21. 3 points
    Po meni, u ovom slučaju je svako u pravu i niko nije u pravu [emoji3] Inače i C4 Picasso 2 ima isti problem - fabrički xenoni, a nemaju prskalice.
  22. 3 points
    debelizmaj

    Biciklizam

    A zena misli penjes neka brda, mucis se i treniras Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  23. 3 points
    Kada sam to pogledao, ja sam bio u šoku. To je toliko nadrealno, da bi normalan čovek pomislio da je žrtva skrivene kamere, i da takva NEVIDJENA GLUPOST ne može biti ZAKONITA. Ali, što reče jedan Nobelovac “Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati.”
  24. 3 points
    ISV_01

    Biciklizam

    Vako jedno sat i kusur vremena...
  25. 3 points
    shuxx

    Biciklizam

    I njemu blesavo što ga nisi pitao, svi ostali su ga pitali
  26. 3 points
    Axic

    Funny photos

  27. 3 points
    ISV_01

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Secam se ja te boje odnekud...
  28. 2 points
    PremieRacing

    Ručni časovnici

    Danas, posle dužeg vremena, stara dobra 5ica Sport...
  29. 2 points
    ortakov

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Verovatno da nije isto, ali nije ni daleko od logike I po ravnom putu, ako imaš nepovoljan vetar, u oba pravca, može da se podigne potrošnja, ovde ne pričamo o idealnim uslovima. Ja nisam primetio značajno uvećanu potrošnju kada se vozim preko brda, posebno u krajevima o kojima smo pričali, gde na jako kratkim deonicama brzina može da ide na 100 + km/h Isto tako, ako se vozi "oštrije", onda se brže menjaju brzine, češće je motor u optimalnom broju obrtaja te to svakako utiče na potrošnju. Ono što je problem kod takvih - brdskih puteva jesu malo mesta za preticanje, pesak/šljunak po putu koji voda nanosi sa sporednih puteva, lišće i voda kada dođe jesen, zimi sneg, mučnina ostalih putnika .... ali potrošnja, može da bude gotovo idealna, ako se obrati malo pažnja, pri svemu tome, da vožnja bude baš zanimljiva. Podrazumeva se spust sa menjačem u brzini i to, po nekom, nepisanom pravilu, u stepenu prenosa kojim bi se tuda i penjao.
  30. 2 points
    DraganUS

    Hir - 4.8

    Uz brdo
  31. 2 points
    Axic

    Funny photos

  32. 2 points
    Ovaj dopis su dobili tehnicki pregledi pre 5 dana.
  33. 2 points
    Šta ti sve pratiš biciklisto... "Lada Life"
  34. 1 point
    dellas

    BMW e39 530d (No2)

    Na autu je promenjeno bas dosta sitnica, tesko ih je i pobrojati, to su one “slatke muke” i za to treba imati osobe voljne da isprobavate, trazite delove , a ne samo da naplate deo bio on ispravan ili ne, srecom imam takvog drugara koji rastura bmw. Izmenjali smk lajsne na vratima, lajsne na pragovima, sredili tapacire, zadnje kedere, dugmice klime, pojas, kutiju alata i jos puno takvih sitnica. Covek ih primeti tek kad je sve drugo dobro na autu Evo par slika: U povratku jedna kafa sa drugarom, novopecenim u e39, moze se reci dva potpuno razlicita pravca old vs new school. I jedna onako bez razloga btw odlucio sam da felne idu definitivno u visok sjaj (poliranje falceva)
  35. 1 point
    Ima, biće kasnije o svemu... osim o 4x4 jer ima pogon pozadi. Ona jača 2,0T sa 280 konja je do prošle godine imala jedino pogon na svim točkovima kao opciju, dok sada i ona može da se poruči sa pogonom samo pozadi. To su uveli jer su ljudi po Evropi više voleli da plate manje (kupe varijantu sa 200 konja), onda je lako podignu na barem 280, a nemaju veću težinu zbog pogona na svim točkovima, i nemaju veću visinu zbog pogona na svim točkovima...i tako za manje para dobiju malo brži auto i zabavniji za vožnju nego da su u startu platili više za varijantu sa 280 konja. Samo za ITA tržište (zbog njihovog ''super poreza'' za sve što ima preko 250 konja) postoji i varijanta Giulie 2.0T baš sa 250 konja i pogonom pozadi. A, oko potrošnje...paaaaaaa, počeli smo sa 15.6 isključivo po gradu u prvih 160 pređenih kilometara sa non-stop klimom... ali, kako i treba da bude počelo je to da pada. I to je bilo 15.6 sa ne preko 2.500 obrtaja i 90 km/h u tih prvih 160 kilometara. U prvih 500 km se vozilo do 125 km/h i ne preko 3.500 obrtaja, u prvih 800 km ne preko 145 km/h i 5.500 obrtaja. Počela je da se vrti po gradu oko 12-13 pre polaska u Grčku, tako da videćemo posle....realno je da bude oko 11 litara čisto gradske vožnje, sa non-stop klimom naravno. Ima smisla manuelno šaltati u ''d'' modu pre svega, jer se tada ionako želi voziti sa više angažovanosti, a realno je i sa više uživanja šaltati preko pedala iza volana. Ne mora se manuelno ni u ''d'' modu u smislu potrebe jer ionako će menjač pustiti motor da se zavrti...već čisto ono zbog većeg užitka. U ''n'' modu realno nema potrebe.
  36. 1 point
    ISV_01

    Biciklizam

    Ovde u Ulcinju sem poteza Velika plaza - Ada Bojana nista ravno nije I mi poljoprivrednici imamo duse PS Ako primetite neke cudne objave, onda mi zena hakovala profil
  37. 1 point
    ISV_01

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Prvu sliku na foto tapet velikog formata.
  38. 1 point
    majkicbane

    BMW Serije 5 F10

    Javljam drzite palceve
  39. 1 point
    moron

    Biciklizam

    I meni je ličilo na to. Onda se verovatno vraćao sa treninga, jer u Knezu uobičajeno nema konja, osim nekih retkih - po kafićima
  40. 1 point
    clockwork_orange

    Biciklizam

    To su jahacke cizme i pantalone, mozda je covek krenuo na trening biciklom
  41. 1 point
    shuxx

    Greje se kabl od alternatora

    menjaj kabal. možda je loš kontakt, a možda nešto ozbiljnije
  42. 1 point
    skile86

    Greje se kabl od alternatora

    Ja sa takvim autom ne bih krenuo na more, pa sve da me Jessica Alba tamo ceka. Nemoj mnogo da mozgas oko toga, narocito ako se ne razumes. Pravac kod elektricara.
  43. 1 point
    Ima logike, treba i to uzeti u obzir, ali covek pominje zvizdanje vazduha, tj. takav zvuk: Kocnice vise metalno skripe, tacno znas da je do njih. Svakako je tesko na osnovu ovakvih opisa dijagnostikovati bilo sta precizno. Mozda krenuti metodom eliminacije od svih pomenutih stvari. Apropo moje price, banalno je proveriti, ima ceo spisak u eLearn... Mislim, nikakva pamet, sve logicno, ali evo npr. mogucih stvari:
  44. 1 point
    Martin

    Greje se kabl od alternatora

    Traži električara i traži da ti zameni kabal od servo pumpe.
  45. 1 point
    skile86

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    To kad ide na pecanje.
  46. 1 point
    Kume, za brisac dodas ovo resenje na 0:18. Ko ima problem sa parking senzorima, takodje ima resenje samo par sekundi kasnije :
  47. 1 point
    Dale

    Funny photos

  48. 1 point
    Axic

    Funny photos

  49. 1 point
    Ja sam se raspitivao i tražio ko daje najbolju cenu. Beogradski ovlašćeni servisi traže preko 30,000din, privatni servisi koji imaju u ponudi delove iz originala traže oko 29 - 30 'iljada, itd itd. "Nikom" u Kragujevcu ispao najpovoljniji sa ovom cenom.
  50. 1 point
    darkman14

    Kvalitet piva - Kutak za pivopije

    Uglavnom stanem pa popijem... U vožnji nije bezbedno
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...