Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/26/21 in all areas

  1. 6 points
    Ne bi se dizel raspao jer bi isti efekat imao saltanjem na 2500-3000rpm
  2. 5 points
    Axic

    Funny photos

  3. 5 points
    Axic

    Funny photos

  4. 5 points
    Bio tako lik na Toyota forumu koji je tvrdio da na uzbrdici Toyotin 1.6vvti može da pobedi svakog turbo dizela do 2.000 kubika...
  5. 4 points
    Evo nađoh dokaze:
  6. 4 points
    Bojssa

    Funny photos

    Хахаха а нај смешније је то што Борча заправо има канализацију, нема је Крњача која је на 3 км од Трга републике. Ча ча ча!
  7. 4 points
    Bukvalno je takva voznja idealna za dizela da mu potraje dpf i da se cisti, a takodje je odlicno i za zamajac jer su mnogo manji udari na vecim obrtajima, a i manji je obrtni. Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  8. 3 points
    Pitanje dal je ovaj u mjetu uopste znao da se trkaju Tako ja po gradu par semafora vozim i dostavna panda vozi slicno kao i ja, malo zustrije, kad tek skapiram na drugom ili trecem semaforu on odradio clutch dump, skripe gume, motor urla, tek sam tad shvatio da se on dotle trkao samnom
  9. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  10. 3 points
    Ma samo spustis u brzinu-dve nize i vatra. Stariji se mozda secaju ovoga, jes' da je bilo bas davno, ima vise od 10 godina. Izvinjavam se posto su malo duzi citati, ali verujte da vredi procitati : "On turira hondu, tata malo turira BX-a. Ovaj pogleda nazad, vidi citroena iza sebe. Upali se zeleno on stisne hondu, tata za njim, kaze meni da probamo da ga stignemo. Bx pocne da divlja, i vidis kako predjemo 4000 obrtaja da nam nista ne bezi. Ovom na hondi nista nije bilo jasno, sve se okrece, ne zna sta ga je snaslo! Od semafora do semafora smo bili u metar do metar ipo razdaljine, to je taman koliko je ranije krenuo... E sad moguce da taj nema pojma da vozi hondu, mada vidim kako honda vristi i kako je lozi! Doduse dva dana pre toga je bx bio kod majstora i namestio ga je da vuce od 1000 obrtaja, i stvarno auto od tada kao da nije isti. Kad je on saltao hondu (kad je morao jer je vristala) mi smo bili na 5000 obrtaja, znaci jos 1500 do crvenog. Posle se stvorila guzva u saobracaju, pa vise nije bilo bezbedno za lesenje. Mislim da je posle na internetu trazio kakav je to tamo citroen koji ga prati u stopu... Iskreno, mislio sam da nemamo sanse protiv honde, ali nikada se pre nisam vozio u automobilu kao sto je ovaj. Kad ga je tata stisnuo, ja nisam imao sanse da probam da se uspravim... 2 semafora nije mogao da pobegne ni malo" Kao i: "Samo jedan primer koliko je BX upravljiv. Pre par godina je BX spasao mogu tatu... Pri brzini od nekih 130km/h (ne secam se tacno), odjednom se pojavio neosvetljen traktor ispred. E sad da je bio bilo koji drugi auto, ne smem da pomislim.... Tata je samo naglo cimnuo volan ulevo svom silinom, jer je za kocenje bilo prekasno kad se u mraku odjednom pojavi plekani zid ispred i zahvaljujuci hidraulici i savrsenom lezanju citroena niti je sleteo sa puta niti se prevrnuo, niti je ne daj boze udario u prikolicu traktora!"
  11. 3 points
    Apsolutno tacno, a ne bi dizelu nista ni bilo ni da se vrti na obrtajima maksimalne snage, kao ni benzincu. Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  12. 3 points
    Ja ne znam, kako ostali, ali, benzinski motor je vrlo zanimljiv Za vikend smo se vozili Zlatibor, Tara, Debelo brdo ... kada bi na takav način, oštro, vozio nekog dizela, verujem da bi se jadan raspao uzgred, retko ko je bio brži po brdima ustvari, mislim da me niko nije pretekao. Auto je veoma vozljiv. Obzirom da je relativno visok, očekivao sam da se više naginje, međutim, to nije baš tako. Nije ovo prvi put da ga vozim po brdima, ali sada se razradio, pa još nije bilo dece u kolima, tako da je baš moglo da se vozi. Volan je precizan, tek sam se sada navikao, u potpunosti. Reakcija je dobra, brza, a sa druge strane, volan je veoma lagan. Jedna upadica, sa auto puta. Bila je kiša, uključen tempomat, kada je vozilo naišlo na baru, tempomat se sam isključio, verovatno zbog bezbednosti. Mislio sam da će praviti veći problem, obzirom da je dimenzija točkova 225/45 R17, međutim, nije, bilo je upravljivo, čak i po barama, mada, nije preporučljivo.
  13. 2 points
    Nuova Delta

    Citroen C5 2.0 HDI Hydroactive

    Kad sam predstavljao ovde Lanciu Deltu i Saab-a 9-3 ne mogu da se setim gde sam stavio temu, u koju "kategoriju", nadam se da nisam omasio. Sve u svemu, eto, novi primerak od kojeg ocekujem da se skrasim neko duze vreme, pre svega to.. Ne znam koliko mogu utisaka da iznesem jer sam ga sinoc provozao prvi put u mom vlasnistvu, ali eto nesto brzinski za sada: izuzetno lep eksterijer, enterijer na prvu "ruznjikav", ali nekako je lep osecaj u kabini, sve u enterijeru je vezano za mekocu, u smislu izuzetno plisano i mekano na dodir (nasloni za glavu, nasloni za ruke), sedista takodje izuzetno mekana, zadnja pogotovo, skoro pa se potone u njih, vesanje mi se cini da radi svoj posao u skladu sa "legendom" o toj tzv. hidraulici. Kolotraze, mnogo zakrpljene puteve, pa cak i nesto vece rupe (upao u jednu cim sam ga uzeo ) mogu slobodno da kazem da ne oseti uopste, tj. ako je rupa ogromna i kriticna oseti se udar tocka, ali nema onog upadanja cele karoserije, "odskakanja" kao kod standardnog vesanja, vec se u sedistu sedi u istom polozaju bez osecanja udaraca po guzCi
  14. 2 points
    @bane1321 To je taj rad . Lepo vam rekoh iznad - tajna kod tih motora je samo pogoditi stepen prenosa, ko vam je kriv sto ne znate da vozite: Lepo covek kaze da je oprao i 1.9 16v turbo, koji je doduse sa 20% vecom kubikazom, malo jaci i sa "samo" duplo vecim obrtnim. Naravno da je moguce... Jedino ako je ovome crkao protkomANDer, overboost ventil, zapusila T-racva ili nesto slicno u tom krugu ...
  15. 2 points
    Daj da kupim BX, hebes FR Secam se da je kolega @Dale pisao kako ima ljudi koji zaziru od dzipa, a hoce i da se dokazu. E to je mnoog zanimljiva stvar kada vozis Leon FR. Niko ne zazire osim kad vidi LED u retrovizoru (a poslednjih godina vise ni od toga), ali zato ima dokazivaca koji da atmosfervom vole da budu brzi of FR koliko ti volja Nekad ih oduvam, ali cim je neko sa mnom u kolima vozim po principu “daleko ti lepa kuca”. Kontam da i oni pisu posle po forumima kako je dizlo govno
  16. 2 points
    Doziveo sam x puta da trkalicea uz iriski venac ne mogu da me obidju dok sam u 1.9-2.0 dizelu, mogao bi covek svakakve zakljucke izvuci. Cak se desavalo da ih ja obidjem u krivinama. Sporije prolazi kroz krivine, ne sme da se naginje previse jer je valovito, nema gde da obidje, nema pravca toliko da razvuce, nakon krivine me brzo sustize, ali mora ranije, a i ostrije da koci. Pa niti se raspadao dizel voznjom do crvenog, niti se raspadala trkalica koja se vrti na ~15.000rpm, niti mi je palo na pamet da izvlacim zakljucke da je punto dizel brzi od trkalice niti da bolje lezi u krivinama...
  17. 2 points
    bit

    Funny photos

    ..
  18. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  19. 2 points
    srdjos

    Funny photos

    .
  20. 1 point
    Kupili smo! Krajem aprila konfigurisana i poručena, sa nadom da će stići pre nego što italijani odu na ferragosto (kolektivni godišnji u Avgustu), jer ako ne stigne do tada onda je eto najranije u Septembru. Međutim, proizvedena 25.05.2021. trebala da bude nama isporučena oko 20.07...kad ono zovu 21.06. da je auto u KG na carini i da je uskoro u BGD. Preuzeta od dilera 01.07. kasno popodne. 0-100 za 6.6, maksimum na 235 km/h, ZF automatik sa 8 brzina - 2.0T sa 200KS. Sprint paket sa dosta dodataka - između ostalog, auto ima 19-ce alufelne (225/40 napred, 255/35 pozadi), uvećane diskove (330 napred, 305 pozadi), alu paket (pragovi, pedale, središnja konzola, ispred suvozača, oko svih ručica), nero edizione (crni su Scudetto, oznaka Sprint, poklopci retrovizora, felne, okviri oko prozora, zatamnjena stakla, oznaka Giulia pozadi i dupli izduvi), svi ADAS-i (autonomni nivo 2), 8.8 inča infotainment sa 3d navigacijom, napredni audio sistem sa 11 zvučnika (uključujući vufer), ambijentalno osvetljenje, akustična stakla, keyless entry&Go, osvetljenje na ručicama vrata, sedišta kombinacija koža/tkanina u komplet crnoj boji...i naravno aluminijumske ručice menjača na volanu. Biće posle detaljnije još oko opreme i više slika.
  21. 1 point
    Sad me podsetiste 2017.godine odem ja za Johanesburg sluzbeno i tamo radi kolega koji je teska lozana. RR motori, Honde i slicno. Ja dobio rent a car Pola klotaru 1.4 atmo, a on u nekoj fazi downsizinga vozio Astru 1.4t. Krenuli napolje i zezamo se nesto na semaforu sa spustenim prozorima, ja po gasu na zuto odmah, druga pun gas i pobegnem mu do skretanja Covek izgoreo. Pa kuka kako VW laze za konje, pa nije bio spreman, pa sam krenuo ranije, 1000 izgovora A ja jos nastavljam da zezam kako sam i saltajuci levom dobio (vozi se sa suprotne strane). Naravno kola nisu ni mogla da se porede, ali trenutak kretanja brze i ode Polo.
  22. 1 point
    Sve mogu da shvatim samo ne kako panorama utice na tehnicku ispravnost u saobracaju i koga ugrozavam sa neispravnom panoramom. Da li kabriolet kom je neispravan mehanizam za spustanje krova nemoze da prodje tehnicki. Mene panorama nikad nije nervirala auto sam kupio jer volim fiata i ceo zivot vozim Italijane i zato sto je bio sa originalnom kilometrazom. Popravi cu ja i to ali me nervira da auto ukoji je u besprekornom stanju nemoze da prodje tehnicki zbog necega sto neugrozava nikoga u saobracaju i neutice na bezbednost. Moj utisak je da su na tehnickom zaplaseni velikim kaznama i da neznaju sta rade pa vracaju sve zivo.
  23. 1 point
    Kolega, molim Vas, budimo precizni, čovek je pominjao JTD! Taj sam!
  24. 1 point
    Macvanin

    Cene goriva...

    Mozda sam malo dosadan sa pisanjem cene goriva u Bosni... Jos malo pojeftinio ED, danas je 1.92KM.
  25. 1 point
    Ne cackaju nista, vec samo ocitavaju unapred zadate parametre, vrlo je jednostavno i intuitivno, tako da ne upisuju oni tu nikakav novi softver ako se neko toga boji, da ce otici na tehnicki a oni mu softverski ugasiti egr i dpf Drugaru su uredno trazili adapter za izmesten obd, ocitali parametre i sve ok bez problema. Inace se dijagnostikom ko zna vidi ako je dpf softverski ugasen, jer budu vrednosti zakucane.
  26. 1 point
    Mislim da sam ja tamo čitao nadrealne postove o tome šta može yaris (neke ranije generacije). Brzine koje navodno sa njim postižu mi deluju smislenije za neko WRC vozilo, nego za "jareta". Ali, kako videh diskusiju koja je tamo oko toga vodjenja, ko god je doveo u sumnju opisane "moći" Toyote, dobio je tamo verbalno "po nosu"
  27. 1 point
    @freemen Da si iz Beograda nije problem ima servis koji radi te šibere možda 20 godina http://era-glass.com/
  28. 1 point
    Pa sto ne popravis panoramu, u cemu je konkrento problem kod tvoje panorame? Verovatno je tako jednostavnije. Sto se tice tehnickog razumem ih delimicno, nisu oni doneli te propise, ako svi prozori moraju biti funkcionalni onda se to odnosi na sve prozore koje automobil ima, a verovatno panoramu racunaju u krovni prozor. Kao sto kod trovratnog automobila ne traze ispravnost zadnjih prozora jer ih nema, na petovratnom traze, tako da sve sto se kontrolise.
  29. 1 point
    ja zato volim da govorim u specifikacijama. Ako odemo u subjektivne osecaje bice i moja Peda od 11ks prejaka
  30. 1 point
    @trmac skines retrovizor, izvuces zice sa motorica stavis na +12V, onda obrnes polaritet. Ako otvara, zatvara onda radi motoric, ako ne onda je crkao i trazis dalje. Dobro je da je levi retrovizor u pitanju jer se tu na levoj strani nalazi i kontrola pa kad sines tapacirung sa vrata mozes sve isproveravati. Ali vrlo verovatno da je motoric odradio svoje.
  31. 1 point
    Evo kako se to radi: Ili koga interesuje da promeni:
  32. 1 point
    Ivan

    Citroen C5 2.0 HDI Hydroactive

    @Nuova Delta Prebacicemo u podforum Predstavljanja automobila clanova->Automobili izvan Fiat grupacije. Mada, sada smo svi jedna velika Stellantis porodica, welcome home . Da te auto lepo sluzi!
  33. 1 point
    Ivan

    F1: Kalendar trka

    Domenicali: Neke tradicionalne trke bi mogle da izgube svoje mesto Šef Formule 1 kaže da neke od tradicionalnih staza neće biti na kalendaru u budućnosti ako ne budu išle u korak s vremenom. Šampionat je od svog nastanka 1950. formirao mnoge tradicionalne koncepte koji i danas čine deo spektakla. Tu spadaju i neke staze koje su postale sinonim za Formulu 1. VN Velike Britanije je recimo svake godine od nastanka šampionata bila domaćin, dok su Monako, Spa-Frankoršamp i Monca među drugim stazama koje su formirale istoriju ovog sporta. Međutim, čini se da bi neke od evropskih trka ponovo mogle da budu u opasnosti, pošto šampiona planira dalje širenje u Aziju, Sjedinjene Države i na Bliski Istok. Šef Formule 1 Stefano Domenicali je u intervjuu za GQ komentarisao mogućnost održavanja 25 trka tokom sezone. Mislim da je 23 stabilna brojka, iako prema konkord dogovoru imamo pravo da proširimo kalendar. Postavlja se pitanje koliko trka želimo na kojoj strani sveta i mogu da vidim smanjenje u Evropi, a povećanje u Aziji, Americi i na Bliskom Istoku“, izjavio je Domenicali. On se ne plaši ljutnje velikog broja fanova zbog napuštanja nekih tradicionalnih staza i kaže da ako Formula 1 neće dugo preživeti ako nastavi da živi po tradiciji. „To je sve deo evolucije biznisa, a Formula 1 priređuje veliku zabavu. Svesni smo naravno koliko je tradicija bitna i ona vam daje osnovu za budućnost“, dodao je Domenicali. Ipak, Italijan kaže da njegove reči ne bi trebalo shvatiti kao pretnju, već bi trebale da budu motivacija za neke staze budu u koraku sa vremenom i zaštite svoje mesto na kalendaru. „Svi oni dobro razumeju da se svet menja. Evo da vam dam primer. Monca je jedinstvena, ali oni moraju da ulože u budućnost. Ljudi koji posećuju tu stazu zaslužuju to. Morate da rastete i da reagujete. Pozitivan pritisak koji nove staze unose u sistem je odličan“, rekao je Domenicali. Preuzeto sa: pole-position.rs
  34. 1 point
    Koje crno raspadanje , kada se neki put uzivalo i produvavao auto, poterao bih dizela opusteno i u crveno (preko 4500 rpm). Nije to nikakvo podrucje gde se motor raspada, nego se samo izlazi iz podrucja racionalnog koriscenja (tj. napusta se podrucje maksimalne snage). Nikad mu nista nije falilo, naprotiv, motor je uvek bio produvan i radio kao satic punu deceniju kod mene. Naravno da je to bilo s vremena na vreme, ne treba dizela non stop ubijati taxi-voznjom na niskim obrtajima. Pogotovo ove novije, sa svim silnim eko sra*ima, muciti menjac i zamajac potapanjem iz niskih obrtaja itd... Upravo to su verovatno i radili ti ispred tebe ako su dimili . Posto sada vozim turbo benzinca sa slicnim obrtnim, oba su na oko 260 Njutna (dizel je bio 1.9 8v starije generacije) - svaki na svoj nacin je uzivanje za voznju u brdu. Poredeci konkretno ova dva turbo motora, benzinac se maltene isto ponasa iz niskih obrtaja (u Sport modu cak i bolje), a lepse je sto moze da se razvuce dalje u obrtaje. S druge strane, noviji dizeli opusteno imaju po 300 i kusur, 400 Njutna, u tom segmentu ove manje benzinjare naravno da ne mogu da im pariraju... Takodje, benzinci su daleko osetljiviji na desnu nogu, sto se potrosnje u takvim uslovima tice. Ako se medjusobno porede turbo motori. Apropo prethodne price, performansama je bespredmetno uopste porediti turbo i atmo motore (ako pricamo o ovim do 2 litra koje najcesce vozimo). Pa samo obrtni moze da im bude i po "puta 3", verovatno su ljudi opusteno vozili . A turbo dizel vs turbo benzin, vec je stvar licnog ukusa, mada su ovi noviji sve vise i vise slicni... Od svacega ostalog sto sam malo duze vozio, zanimljiv mi je bio npr. SkyActiv-G koncept: zadrzali su vecu kubikazu od 2 litra, a ostavili da je "necurli aspirejtid" . Nije naravno kao turbo, ali opet ide od 210 Njutna (u rangu npr. T-Jet), skidam im kapu sto odolevaju ovoj downsizing maniji i kosacicama na tri cilindra.
  35. 1 point
    Možda, možda, ne znam Viđao sam dizele ispred, hvala Bogu, na kratko, brzo oni vide moj auspuh, kad izlaze iz krivine, ja iza, moram da zatvaram prozore i opet, ne odmiču nešto mada, možda je i do vozača Sad, ne kažem, brojke su čiste, zna se šta koji može, samo kažem, da je utisak, da bi se takvim načinom, čestim i naglim ubrzanjem, vrlo brzo došlo do problema, što sa DPF om, što sa plivajućim zamajcem kažu ljudi, a ne mora da znači da je tačno, da nije pametno potapati gas, ako želiš da ti potraje plivajući To je samo subjektivno mišljenje a i zvukkkkkkkk.... pa na spustu, par km, u trećoj, na 4500 obrtaja ...
  36. 1 point
    Nek je sa srećom. Drugar je takav vozio 5-6 godina. Kad su počeli problemi, rastali su se. Inače izuzetno zahvalan auto. Navozao se.
  37. 1 point
    https://www.passioneautoitaliane.com/2021/07/alfa-romeo-deve-risolvere-il-problema.html?m=1 Bravo Francuz. Samo prepisati recept Peugeota na Alfu.
  38. 1 point
    zunto

    w 204 200 cdi Radivoje

    Brace Jicandic,Univer-naplatna rampa Komren,ja zadovoljan.
  39. 1 point
    Axic

    Funny photos

  40. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  41. 1 point
    Uf ja sam danas doterao GP 1,4 Tjet 2008 Sporting iz carinskog skladista i na pravcu idem,motor zagrejan a u pozadinu vidim Golfa 7 kako obilazi ostale automobile i spreman sam u trecoj. Sacekam ga da stane kraj mene i onda ga pratim identicno ocekujuci da se kurci a onda u jednom momentu potopim gas i to ne da sam ga oderao nego se pusilo i macko vise nije pokusao da se priblizi. Ja happy a vec sam prodao jednog T-jeta i bilo zao jer sam ga mogao i ostaviti za sebe. Sad Sporting je vec izgledniji pa se i ocekuje da nesto moze ali meni je filing da se ima obican a da je srce junacko. Radi prelepo taj T-jet.
  42. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  43. 1 point
    dach@

    Funny photos

  44. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

    Ovako se pravi sumsko voce
  45. 1 point
    @neshaoct U šestoj ide oko 150 ali, to samo na ravnici, čim malo vidi brdo, kreće da pada brzina. U tom smislu, u 5 je lepše na 4500 - 5500 Tako sam ga i vozio, u suštini, na ravnici u šestoj, čim vidim brdo, vratim nazad, ode na 5000 i cepaj. Ljudi greše za potrošnju, zato što kada se vozi na 4000 obrtaja i više, u tom trenutku, sa upaljenom klimom i velikim opterećenjem, može manje da troši jedino ako se vozi 90 u četvrtoj brzini, treba mu snage. Isto tako, uvek je pravilo, koliko se penješ, toliko se i spuštaš, pa se ta uvećanja potrošnja, na taj način kompenzuje, jer ovaj motor, bukvalno, ne pravi nikakvo opterećenje, tj nema motornog kočenja do 4500 obrtaja. Tada se dobro hladi, dobro podmazuje... Odličan motorčić, a za jednom ili dva puta godišnje, do 1000 km, neće mu biti ništa. Negde sam čuo, da taj motor ima mali "problem" sa dihtunzima, to će me stići, tamo negde, na 150 000 km tačnije, za 9 godina K Što se tiče hlađenja kasete, to je vrlo funkcionalna opcija i baš bih voleo da to imam. Recimo, za decu, nosimo, antibiotik, i dobro je da bude na hladnom Kako god, to nisam dobio, pa sad, za prosutim mlekom, nema potrebe plakati.
  46. 1 point
    Axic

    Funny photos

  47. 1 point
  48. 1 point
    Siciliano

    Funny photos

    Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока
  49. 1 point
    Mislim da ce do kraja godine da se malo 'opuste' oko tehnickog u smislu propustanja zaista nekih banalnih sitnica (mizernih ostecenja i naprsnuca), kao sto je to bilo i kada su najavljivali novi zakon sa ovalnoscu diskova, izduvnih gasova, fotografisanja... Na zalost mislim da nece pojeftiniti, bar ne koliko bi mi voleli da pojeftini i da bude relativno pristupacno obicnim smrtnicima. Ono sto nije ok je da ce sada, kada su 'tehnicki opet pod pritiskom i dodatnim prismotrom', je da ce vlasnici vozila koji sada registruju kola biti prvi na udaru i 'zamorcici' novog sistema...previse stresa, novca, vremena i dr. Ajd, ja imam vremena da vidim kako ce se odvijati stvari do sledeceg februara ali neki nemaju tu srecu Jbg... Jaki na tastaturi. Ali zaista bi se nasao u koloni nekog protesta da se organizuje, makar morao da da vadim trougao i zovem AMSS
  50. 1 point
    ubi ova korona, sa nekih 2000km mesečno, spadoh na oko 1700 za dva meseca... slike govore sve, zamena je uspešna, samo malo pedantnosti, i kvalitetan dihtung.... motor čist ko suza....
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...