Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/24/21 in all areas

  1. 9 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 8 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  3. 8 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  4. 6 points
    13 dana se cudili, proveravali,mislili da se neko zeza. Cetrnaesti dan im pokazao cevek temu na forumu, porucili. I dan danas se zezaju na pauzi za dorucak [emoji3] Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  5. 6 points
    Axic

    Funny photos

  6. 5 points
    srdjos

    Funny photos

    .
  7. 5 points
    Axic

    Funny photos

  8. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  9. 4 points
    SalacUE

    Vazduhoplovstvo

    Novi suhoj pete generacije Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
  10. 4 points
    Pola covek pola grafik
  11. 3 points
    dach@

    Funny photos

  12. 3 points
    MS PK

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Nikad ne reci nikad, rece moj imenjak@Milutinac Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  13. 3 points
    bit

    Vazduhoplovstvo

    Нека механичка музика и ваздухопловна технологија [emoji4]
  14. 3 points
    Zadnji diskovi, ventlirajući - check. Pala i probna vožnja, da se proveri da li je sve kako treba. Da li kočnice rade kako treba. Hoće neko kolače, možda? Zamenjeno i famozno crevo serva. Zamenjeno i komplet ulje u sistemu, sipana Tutela GI/R.
  15. 3 points
    dach@

    Funny photos

  16. 2 points
    chikavili

    Vazduhoplovstvo

    Mislim da to razvijaju samo kao izvozni artikal Sent from my iPhone using Tapatalk
  17. 2 points
    Bojssa

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Borča-Natalinci-Borča, pređenih 212 km od čega je oko 40% auto puta, vožen oko 100km/h, ostali deo puta 70-80 zavisno od gužve. Malo gužve oko Ikee gde su radovi i klasika Arena-Gazela-Auto komanda. Prosečna brzina 62.8, po bordu prosečna potrošnja 22.2 km na 1 L ili 4.5 L na 100km.
  18. 2 points
    totti

    Prestiž na tablici za 87.000 dinara

    Ja prvo pročitao bankarka [emoji23] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  19. 2 points
    silenci

    Vazduhoplovstvo

    Braća Grci dobili prvi Rafal,e pa neka im je sretnje
  20. 2 points
    Ivan

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Mladost, ludost . Covek se preporodio kako je ubacio du*e u turbo. Zamisli jos da je dizlo, sreci nigde kraja. PS: Ova prva slika je vec profesionalnije odradjena nego onaj video gde nam namigujes izmedju pedala . Cisto da podsetim one koji nisu u toku:
  21. 2 points
    Ti bre @Ivan za sve imaš grafik, kao moj profesor fizike u Vojnoj gimnaziji Kulon!
  22. 2 points
    Objasnio ga @Dule 021sve u destercu!
  23. 2 points
    Dale

    VW Tiguan TSI 4motion

    I izgleda kao nov. Samo donju masku u braniku nismo nasli sa niklovanom lajsnom, ali to nije upadljivo jer je auto siv, a napuklu staru nisam hteo da vracam. Da je bilo sta od vitalnih delova bilo osteceno, sigurno bih ga prodao udarenog i dodao novac za drugi, ali je stvarno bilo steta da ga prodajem i trazim nesto iz pocetka.
  24. 2 points
    ISV_01

    Biciklizam

    Od mene dosta što se tiče Zlatibora. Popeo Tornik. Brate...koje zakucavanje zadnjih 1,5-2km. Mala šajbna i najveća pozadi + Z sistem penjanja koliko je bilo strmo na momente. Neću reprizirati.
  25. 2 points
    Kako razumeti... a ne nasmejati se kiselo. Od svega bih samo skrenuo pažnju na kratak rok ispravke nepravilnosti/neispravnosti od tri dana. Ko se toga setio i iz kog razloga je postavio tako kratak period za ispravku a da ne pomislim da se nije vodio ...
  26. 2 points
    Posle 3.5 godine i pređenih malo preko 60.000 kilometara, 159-ka je još pretprošle nedelje otišla kod novog vlasnika. Nije ni stigla da bude okačena na oglase, otišla je 'vako
  27. 1 point
    @Darko_gr Na taj način, odnosno, dok je jedan točak na podlozi a drugi na dizalici (u vazduhu) je nategnuta balans-štangla pa je potrebno polugom od cca 1m rasteretiti istu kako bi se oslobodila uporna spona. Zato predlažem stubnu/radioničku dizalicu ili podići oba prednja točka zbog lakšeg rada. Tada je sve rasterećeno i samo se odpusti i zameni.
  28. 1 point
    debelizmaj

    Biciklizam

    Sad sam pogledao, uh, veselo! Prosek uspona je 9.4% ali je prva trecina relativno laka, posle krece rampa 15%-17%-19% Bravo! Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  29. 1 point
    Bule

    Grande Punto Abarth

    Kome je mali može da...
  30. 1 point
    Axic

    Funny photos

  31. 1 point
    Mijailović P.

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    @Branislav Jedino logično objašnjenje tvoje situacije sa potrošnjom mi se javlja u vidu ...
  32. 1 point
    ISV_01

    Biciklizam

    Ako ikome ikad bude palo na pamet da ganja Tornik MTBom, obavezno 2 bidona vode. Gore imaju samo tehnicku iz cesme, a cene su prava sitnica za bilo sta (to pricam za gornji deo Tornika, gde sam ja bio, ne u podnozju). Doobre noge da ima za zadnih 2km. Drumas.. Ne znam, jako sam skeptican kako i u kom prenosu bi se popeo. Meni je 42/30/24T napred i nazad 11-36 i penjao sam ga u 24/36T. Nagnuti se napred je u tom prenosu bilo retko potrebno ali kako bi neko sa drumasem i u kom prenosu ja zaista ne znam. Mozda kompakt 50/30 sa 32T nazad... Ajd drumas je laksi, tanje gume i manji otpor puta....ja imam 2.4 x 29 gume i cuju se kao traktor i bajk je tezak bas.. Cenim jedno 15-17kila
  33. 1 point
    shuxx

    Biciklizam

    @ISV_01 Apsolutni RESPECT za visinsku razliku / elevation. [emoji106] Iz nekog razloga, ne impresionira me predjen put, ali visinska razlika. To je pravi izazov... Imam odavno jednan izazov. Ali nikako da ga ostvarim. Svakako cu javiti na ovim stranicama..kad ga bude... Sent from my SM-A525F using Tapatalk
  34. 1 point
    bane1321

    Prestiž na tablici za 87.000 dinara

    Malopre negde kod Autokomande (ne znam dal ovde ili u funny photos)
  35. 1 point
    Mijailović P.

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Šta ću kad sam stidljiv. Što se tiče ćumuraša, taki neće nikad u "moju avliju".
  36. 1 point
    Na tih 5k RPM mu taman kreće opadati obrtni moment dovoljno da nije u stanju dalje da podiže obrtaje (i time snagu), odnosno gubi borbu sa silom otpora sredine. Trebalo bi da na 5000 RPM u 6. stepenu pokazuje brzinu od 194-195 km/h prema prenosnim odnosima...
  37. 1 point
    debelizmaj

    Biciklizam

    Bravo! Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  38. 1 point
    Axic

    Funny photos

  39. 1 point
    Woodoo

    Funny video / zanimljiv video

  40. 1 point
    MUP pojasnio nova pravila, vozila sa manjim oštećenjima prolaze tehnički Kako prenosi RTS, načelnik Uprave saobraćajne policije Nebojša Arsov izjavio je da po Pravilniku o tehničkom pregledu vozila koji se primenjuje od 6. jula, ''manja mehanička oštećenja vozila koja ne utiču na bezbednost saobraćaja ne predstavljaju osnov da se vozilo proglasi tehnički neispravnim''. Ogrebotine ili manja ulegnuća na šasiji, nedostatak bočne lajsne, nedostatak kapica na ventilima pneumatika, naprslina stakla na svetlosnim grupama, nedostatak tečnosti za pranje vetrobrana, različite boje presvlaka za sedišta i slično nisu razlog da se vozilo oceni kao neispravno, poručio je Nebojša Arsov, saopštio je MUP. ''Ministarstvo unutrašnjih poslova će poslati još jednu instrukciju svim privrednim društvima ovlašćenim da vrše tehnički pregled vozila, u cilju otklanjanja eventualnih nedoumica kontrolora tehničkog pregleda'', rekao je načelnik Uprave saobraćajne policije. Ukazao je, ukoliko su neispravni uređaji i oprema, vozilo ne može biti ocenjeno kao ispravno, već se vlasniku daje rok da otkloni neispravnost. Načelnik Uprave saobraćajne policije je ocenio da ''ne postoji opravdan razlog da se na tehnički pregled čeka u dužem vremenskom intervalu'' na šta se sada žale vozači. Kako je naveo, u Srbiji postoji više od 1.200 pravnih lica ovlašćenih za tehnički pregled vozila, a na jednoj liniji tehničkog pregleda se u toku dana može pregledati i više od deset vozila. preuzeto sa - Auto Blog
  41. 1 point
    Dale

    VW Tiguan TSI 4motion

    Sve su to stvari koje mogu da se kupe, samo da smo zivi i zdravi!
  42. 1 point
    integralac

    Funny photos

  43. 1 point
    Posle korona pauze, ove godine, video sam Grčku malo Skoplja i gomilu turaka, i ostalih evropljana, što krenuše kući, što na baklave, što na rahat lokum Obzirom da je ovo prvo duže putavanje sa 500L, evo i nekih novih utisaka Uglavnom, nisam se iznenadio, ostao sam zadovoljni korisnik FIAT a Vožnja je tečna, kao što sam već i naveo u ranijem opisivanju, iskustvu, koje sam imao sa ovim vozilom. Klimatizacija je odlično odradila posao, takođe, već sam pisao o tome, vrlo pozitivno iskustvo. Ono što je novo, recimo, takođe dobro iskustvo, posle vožnje, ukupno nekih 10 ak sati, sa pauzama, od možda 2 sata i zadržavanjem na granicama, ja nisam osetio umor, kao da nisam vozio. Kada sam kretao na put, krenuli smo u 1 posle ponoći, da bi izbegli gužvu na graničnom prelazu. Ludilo, na putu, milion vozila, gomila stranaca, apokalipsa Sve benzinske stanice, odmorišta, krcati, šatori, zabrađeni i muški i ženski ... Na svakoj toj stanici, po jedno vozilo saobraćajne policije, sa upaljenom rotacijom, stvarno, za pohvalu. To je verovatno uticalo na to da 99,9% ljudi vozi tek malo ispod ograničenja, odnosno, oko 130 km/h. U takvoj situaciji, mi, lokalni, imali smo slobodnu levu traku, pa je vožnja bila veoma interesantna. Ono što sam ja zaključio, jeste da ovaj auto ima jednu brzinu viška ondosno, ne znam čemu služi 6. brzina Šalim se, naravno, ali i ne, zaista, tek kada se vozi iznad 4000 obrtaja, vožnja je zanimljiva. Motor je slab za dugačka putovanja i baš se oseti da nema dovoljno snage. Na ulazu u Severnu Makedoniju, iz pravca Grčke, ima neki uspon, tačno sam pomislio da ću na vrh izaći sa 50 km/h. Naravno da nije bilo tako, kada se vratio u 4. brzinu, na 5500 obrtaja se popeo, lagano, ali brže od toga, jednostavno nije mogao (oko 120 km/h) To je ujedno i bila najveća dozvoljena brzina na tom delu puta Uglavnom, supruga kaže, vidi, voziš ga na 5 Prosečna potrošnja, prema BC je 7,5 litara, to je oko 8 litara, kada se preračuna to nije strašno, obzirom da je sve vreme vožnja bila sa upaljenim klima uređajem, sa puno prtljaga i da sam ga vozio konstantno na 4000 obrtaja, vrlo retko ispod toga. Na kraju putovanja, proverio sam ulje. Sada je nekih 13500 km na satu, što znači, od zamene ulja, prešao sam oko 9000 km, od toga, 1500 km na AP, sa stalno visokim brojem obrtaja, epilog, trebalo bi da se dospe nekih 200 - 300 grama. Kompletno dobro urađen automobil! E, našao sam i neke bagove, koje ja nisam dobio, a stvarno su smešni dodaci, da bi na tome štedeli. Nemam svetlo u kaseti, ispred suvozača ... a ima mesto, zatvoreno. Sramota, to košta 5 - 10 € Nemam hlađenje gornje kasete. TO su imali modeli pre restajlinga, da li je moguće da su to tek tako izbacili !? I nemam upaljač u gpeku. Sve ostalo, pun pogodak, motor, menjač, oslanjanje, zvučna izolacija, kvalitet audio uređaja, kvalitet klima uređaja ... samo da potraje, bar dok je u garanciji - 5 godina
  44. 1 point
    Nedelja, neradan dan, pa uhvatih vremena da napadnem enterijer. Konačno! I stigoh sve da završim pre nego što je krenula kiša i nevreme. Jok. Ona ista, sve od restajlinga. Kao što se vidi na slikama, ostalo je još nekih sitnica da se zameni po enterijeru. Siva ručica na ručnoj kolnoci trrba da se zameni sa crnom, koža oko tučice menjača takodje, ali mislim da ću zameniti i celu tu konzolu pošto je moja u lošem stanju. Stručnjak koji je presvlačio kožu menjača u ovu glupu sivu skajčinu je izlomio sve moguće žabice koje služe za fiksiranje kože. Trebam naći druge trimove za volan, centralnu konzolu, itd, da se otarasim ove žute, a ubacim ili sivi brušeni aluminijum, ili crnu original od Ti enterijera. Ali otom-potom, sada više bije hića pošto je enterijer 90% kompletiran. Ljudi moji, koliko su dobra ova Ti sedišta pa ti je strašno. Utoneš u njih tako lagano i namestiš se, a ono sedište te bukvalno zagrli sa svih strana. Mnogo lep osećaj, to je sve što ću reći.
  45. 1 point
    dellas

    BMW e39 530d (No2)

    Razmisljao sam o rotaciji na magnet i starim tablama za skupove ako ih budem obilazio Mada verovali ili ne jos uvek ih ima u policiji i to bas ova boja aspen silver vidjam dva na odrzavanju u Aloneu blizu mene, zatamnjena stakla onom ogledalo folijom i blinkeri unutra. Motorizacija 528i
  46. 1 point
    @SikterBre Nemoj nenajavljen, mora da se okrene neko prasence zarad starih, dobrih dana i originalne FLCS ekipe .
  47. 1 point
    Problem je u naslonu zadnjeg sedišta, ne u sedalnom delu. Sedalni deo je Ok, to sam već proverio. I to je bila jedna od opcija kojr sam razmatrao. Ali danas mi se ukazalo malčice slobodnog vremena, i reko' aj da isprobam neke ideje... Ispade dobro, na kraju. Job well done! Svakako će zadnja klupa biti zamenjena jednog dana. Pričao sam sa Strahinjom, drugarom od kojeg sam uzeo sedišta. Reče da će da proba da nadje sledeću 159 za rasturanje, da bude Ti ali pre-restyle model, pa će mi dati zadnju klupu koja odgovara mojoj, a da mu vratim ovu klupu od restajlinga. I Brembo klešta su sredjena i spremna za ugradnju. Sad imam prikupljene sve delove, samo treba sklopiti sve na auto. A ja vremena nemam, zbog posla. Već skoro nedelju dana vozim polu-rasturen enterijer, nemam vremena ništa da pipnem. Alfa mi se pretvorila u pravi project-car.
  48. 1 point
    PeleStilo

    Štelovanje farova

    Hvala puno
  49. 1 point
    Ivan

    Štelovanje farova

    @PeleStilo Kljuc 8, isto vazi za oba fara. - sraf ka krilu: vertikala (gore/dole), zavijanjem obaras snop i obrnuto; - sraf do maske: horizontala (levo/desno), zavijanjem teras snop od ose auta i obrnuto;
  50. 1 point
    Grafit

    Prestiž na tablici za 87.000 dinara

    Prave tablice, pogrešan auto...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...