Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/23/21 in all areas

  1. 9 points
    dach@

    Funny photos

  2. 9 points
    Axic

    Funny photos

  3. 9 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 8 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  5. 8 points
    Axic

    Funny photos

  6. 8 points
    Woodoo

    Funny photos

    Ovako se pravi sumsko voce
  7. 8 points
    Dale

    Funny photos

  8. 6 points
    Axic

    Funny photos

  9. 6 points
    integralac

    Funny photos

  10. 5 points
    Dale

    VW Tiguan TSI 4motion

    I izgleda kao nov. Samo donju masku u braniku nismo nasli sa niklovanom lajsnom, ali to nije upadljivo jer je auto siv, a napuklu staru nisam hteo da vracam. Da je bilo sta od vitalnih delova bilo osteceno, sigurno bih ga prodao udarenog i dodao novac za drugi, ali je stvarno bilo steta da ga prodajem i trazim nesto iz pocetka.
  11. 4 points
    Ti bre @Ivan za sve imaš grafik, kao moj profesor fizike u Vojnoj gimnaziji Kulon!
  12. 4 points
    @OMP Razlika je u turbini (150 ks ima IHI VL36, a 120 ks ima IHI VL 37), bregastim osovinama i mapi. Sve drugo je identicno. 150 ks nije MultiAir, to su 135ks u Puntu Evo odnosno 140 ks u Bravo/Delti. Od problema sam cuo za pucanje izduvne grane, izduvnog kucista turbine, i raznih sitnih nepravilnosti u radu usled standarnih stvari na benzincima, poput klapne gasa, svecica i slicno. Motori ne trose ulje, jako su jednostavni, dosta lepo se voze. Mana je mozda malo jaca potrosnja od konkurencije sa slicno snage... Naravno, motor nije kliker, moz sve da se satere, ali definitivno je jedan od pouzdanijih turbo benzinaca te generacije edit: najvecu boljku sam zaboravio - jedu nosace motora
  13. 4 points
    Ko može da ti garantuje da nećeš visiti kod majstora svakih 15 dana sa nekim tinejdžerskim autom ili čak i skoro punoletnim? [emoji846] Ko će znati (ako ga kupuješ od nepoznate osobe) iz kog razloga i sa kojim skrivenim manama ga neko prodaje? A što se tiče auta k'o auta, Ivan je uglavnom dosta toga napisao. Ja mogu samo da dodam kao manu relativno kratak vek plivajućih kugli (nisu baš jeftine) i displej na centralnoj konzoli je uglavnom za zamenu ukoliko je monohromatski (ni on baš nije jeftin). Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  14. 4 points
    Posle 3.5 godine i pređenih malo preko 60.000 kilometara, 159-ka je još pretprošle nedelje otišla kod novog vlasnika. Nije ni stigla da bude okačena na oglase, otišla je 'vako
  15. 4 points
    Dale

    Funny photos

  16. 3 points
    Pola covek pola grafik
  17. 3 points
    Znas kako se kaze - 1 slika, 1000 reci . Inzenjer jos malo pa u 3. deceniji staza, jbg - profesionalna deformacija, boles', nazovi kako hoces .
  18. 3 points
    Mijailović P.

    Kuda ide ovaj svet?

    Treba prvo pohapsiti ove što ga pustiše!
  19. 3 points
    Dale

    VW Tiguan TSI 4motion

    Sve su to stvari koje mogu da se kupe, samo da smo zivi i zdravi!
  20. 2 points
    Objasnio ga @Dule 021sve u destercu!
  21. 2 points
    Moze i ovako - lep i koristan pregled za svaki raspon obrtaja i stepen prenosa za taj C514.6 :
  22. 2 points
    Drugar ga je imao pre ~10 godina, dosta je visio kod majstora iako je uzeo mlad i dobar primerak, iako je auto uvek bio u voznom stanju, pali radi ide, ali je isao malo malo kod majstora. Ne secam se svega, ali trap, tj. plivajuce kugle, pa plivajuci zamajac, EGR, crevo serva i na kraju motorici automatske klime i tu je popizdeo i resio se auta, uzeo reno lagunu 2010 2.0dci, nije imao neke probleme. Takodje po drugarima i poznanicima rekao bih da je c5 kvalitetniji od puga 407 iako je ista firma u pitanju, mnogo su zadovoljniji ljudi sa c5 u odnosu na 407.
  23. 2 points
  24. 2 points
    Drugar ga je par godina vozio. Prepravljeni Englez sa dobrano vraćeno kilometražom! S obzirom na početno stanje odlično je služio kao tegleća mazga par godina. Prešao je sa njim oko 200 000 za nepune 4 godine.. kvačilo i zamajac jeftini i to je jedino krupnije ulaganje bilo. Centralni displej je zamenjen navigacijom, istrulile žice od parking senzora, hladnjak klime, neki senzor valjda od turba, kočione pločice i 12 guma. To su valjda sva ulaganja osim velikog i redovnih servisa na 15 000 km. Dakle skoro ništa s obzirom da je kupljen kao našminkani mrtvac!
  25. 2 points
    MUP pojasnio nova pravila, vozila sa manjim oštećenjima prolaze tehnički Kako prenosi RTS, načelnik Uprave saobraćajne policije Nebojša Arsov izjavio je da po Pravilniku o tehničkom pregledu vozila koji se primenjuje od 6. jula, ''manja mehanička oštećenja vozila koja ne utiču na bezbednost saobraćaja ne predstavljaju osnov da se vozilo proglasi tehnički neispravnim''. Ogrebotine ili manja ulegnuća na šasiji, nedostatak bočne lajsne, nedostatak kapica na ventilima pneumatika, naprslina stakla na svetlosnim grupama, nedostatak tečnosti za pranje vetrobrana, različite boje presvlaka za sedišta i slično nisu razlog da se vozilo oceni kao neispravno, poručio je Nebojša Arsov, saopštio je MUP. ''Ministarstvo unutrašnjih poslova će poslati još jednu instrukciju svim privrednim društvima ovlašćenim da vrše tehnički pregled vozila, u cilju otklanjanja eventualnih nedoumica kontrolora tehničkog pregleda'', rekao je načelnik Uprave saobraćajne policije. Ukazao je, ukoliko su neispravni uređaji i oprema, vozilo ne može biti ocenjeno kao ispravno, već se vlasniku daje rok da otkloni neispravnost. Načelnik Uprave saobraćajne policije je ocenio da ''ne postoji opravdan razlog da se na tehnički pregled čeka u dužem vremenskom intervalu'' na šta se sada žale vozači. Kako je naveo, u Srbiji postoji više od 1.200 pravnih lica ovlašćenih za tehnički pregled vozila, a na jednoj liniji tehničkog pregleda se u toku dana može pregledati i više od deset vozila. preuzeto sa - Auto Blog
  26. 2 points
    To (hoćeš li sa tom konkretnom 407-com biti po servisima ili ne) ne može niko da ti napiše za bilo kog konkretnog polovnjaka, jer previše je promenljivih od kojih može da zavisi.
  27. 2 points
    ISV_01

    Kuda ide ovaj svet?

    ... Sta reci...pored toliko drugih opasnijih bolesti...
  28. 2 points
    Vozio sam sluzbeni 407 2.0 HDi pre nekih 14 godina, kupljen nov u Veranu. U to vreme sa odlicnom opremom - fabricki xenoni, navigacija i telefon, parking senzori i senzori pritiska u gumama, polukozna sedista, 17'' felne... Izuzetno udoban auto, prosli sa njim Italiju, celu bivsu Yugu, itd... Naravno da mu to nije prevashodna namena, ali za BG guzve i parkiranje je vec malo gabaritniji, senzori pozadi su od ogromne pomoci. Koliko se secam dugacak oko 4.7 m, sirina je na nivou danasnjih Compacta iz klase ispod, gepek solidan naravno. Secam se da je imao prilican prednji prepust, pa je moralo i o tome da se vodi racuna. Motor 136 KS sa 320 Njutna, smesan potrosac na otvorenom, sa rezervoarom od 66 l je moglo da se predje prilicno bez obzira na tezinu, zadovoljavajuce ide... Secam se da su u to vreme gume bile egzotika i prilicno skupe, preko 20.000 din po komadu, 215/55/17 (imao sam zadatak da jedne godinu pojurim zimske). Sto se mana tice, HDi motori su odlicni, ali je konkretno ovaj nas u nekom trenutku imao problem sa turbom i visio je gore u Blue boxu na Trosarini duze vremena. Od stvari koje mi su nisu svidjale je zvuk zatvaranja vrata koji je bio supalj kao da je u pitanju limenka, manjak pregrada za sitnice u enterijeru, slabije pregledan (mada svi moderni automobili su vecinom takvi). Zatim imao je problem sa senzorima pritiska u gumama, non sto je prijavljivao slabiji pritisak ili busnu gumu iako je sve bilo po PS, cini mi se da je brljao i onaj senzor za nivo tecnosti za brisace... Generalno korektan i udoban auto za otvoren put, licni utisak oko dizajna je vec subjektivan. Meni su se svidjale one facelift verzije, sa piano black enterijerom i modifikovanim zadnjim krajem (bele stopaljke i hrom lajsne na zadnjem i prednjem braniku).
  29. 2 points
    bane1321

    Kuda ide ovaj svet?

    https://www.google.com/amp/s/www.blic.rs/a-m-p-article%3fuuid=8fd5fa2d-774e-432a-817a-5e8e267a9805&type=article&id=PULS_CMS-Article-8fd5fa2d-774e-432a-817a-5e8e267a9805&gem_id=zD3glD.iI8ED_ubbOnh7FcdS7zX8bQLmzZY1_x0bPtn.Z7&tpv=MOBILE_VESTI/BEOGRAD&tdv=BLIC_RS/blic/vesti/beograd/ART
  30. 2 points
    chikavili

    Ručni časovnici

    Sa jedne strane oduvek sam zeleo da posedujem G-Shock, a sa druge strane, imam malo otklon prema smart watch-evima… kapiram upotrebnu vrednost i sve to, ali nekako mi nije to to E pa, nasao sam nacin da resim obe stvari i pazario sam G-Shock koji ima i neke funkcije smart watch-a GBD-H1000 Srecan sam ko malo dete (kao i svaki put kada nabavim neki novi sat ) Preduslovi koje sam zeleo da ima su ABC (altimetar, barometar, kompas), merac pulsa, akcelerometar i solarni “pogon”. GlPS, BT, notifikacije i ostalo su bonus Sent from my iPhone using Tapatalk
  31. 2 points
    Rekoh već kod Irene na Fb negde... Dobar auto, sa poznatom istorijom održavanja, se uvek brzo proda, često ni ne stigne do oglasa.
  32. 2 points
    igor0511

    Funny photos

  33. 1 point
    Salee

    Fiat 500L Sport

    Pisao sam štogod u savetima za kupovinu, a sada da predstavim novog 500L-a. Crveni 500L, 1.4 u sport varijanti, od dodataka kamera, svetla na retrovizorima, kao i el. preklapanje, comfort paket sa ručicama, policom u gepeku i patosnicama. Neke stvari su bolje nego što su bile, neke stvari lošije. Kolege su već pominjale razlike u odnosu na stari 500L. Ja bih dodao da mi se manje sviđa obloga volana i da plastika deluje slabije nego na starom i video sam neke šupljine kojih mi se čini ranije nije bilo. Napredak: komande volana su mnogo bolje, tabla deluje odlično, mali ekran u sredini je mnogo bolji nego stari, parking senzori osim zvučno daju i vizuelni signal na ekranu, infotainment je mnogo bolji, mada ne bi škodio koji pixel više, Android auto odmah proradio sa Xiaomi telefonim, vrata deluju teže, čvršće, menjač mi deluje trunku ugodniji za upotrebu, iako je isti koliko sam shvatio. Nisam još pohvatao sve automatike kako rade, klima, svetla, brisači, ali deluje da rade senzori. Sedišta mi deluju udobnije sa boljim oblikom, bar mojim leđima. Dnevna led svetla imaju lep efekat i vizuelni i funkcionalni. Start stop lepo radi, hill holder mi je mnogo nedostajao. Retrovizor mi deluje manje, ali stvarno radi ok posao, smanjuje udar farova iza. Ceo auto deluje nekako robustnije. Mane koje su kolege pominjale... Ono što mi baš smeta je što donja fioka nema osvetljenje, a postoje kojekakvi ambijentalni ledići po šupljinama za čaše, na vratima, čiji efekat je tanak, ali je simpatično. Nema hlađenja u gornjoj kaseti, realno sam ga koristio retko. Mnogo mi nedostaje ostava za naočare, ali naslon za ruku to rešava. Vozio sam ga danas, ali posle pauze od 2 meseca od starog 500L i vožnje pozajmljenog i30, delovalo mi je čudno, ni dobro, ni loše, ali kako je tekla vožnja navikavao sam se. Eto prvih utisaka, ako nekog nešto zanima pitajte.
  34. 1 point
    Pre 10ak dana registrovao auto u Dunav osiguranju i teh centru Zrenjanin. Zakazao dan ranije. Tehnički pregled 4500rsd. Kažu da se sve gleda jer imaju nove kamere koje sve snimaju pa zbog njih moraju da ispoštuju procedure. Čak su iz saobraćajne policije banuli u kontrolu dok sam čekao polisu i nalepnicu.
  35. 1 point
    Italijanski Mercedes , dobar auto za svoje vreme. Meni su svi ti modeli daleko originalniji od danasnje konfekcije i plastikanera sa kloniranim touch panelima - ali ih vreme gazi. Eto, resena trilema . I meni je dan danas Coupe verzija prelep auto. Starija Pininfarinina 406 Coupe verzija takodje.
  36. 1 point
    ISV_01

    Biciklizam

    Od mene dosta što se tiče Zlatibora. Popeo Tornik. Brate...koje zakucavanje zadnjih 1,5-2km. Mala šajbna i najveća pozadi + Z sistem penjanja koliko je bilo strmo na momente. Neću reprizirati.
  37. 1 point
    A s obzirom da sam skrt i sve hocu sam ovo ce mi super doci, jos da imam malo vise vremena bilo bi super :)
  38. 1 point
    bane1321

    VW Tiguan TSI 4motion

    Dobrodošao u klub letnjih čukadžija!
  39. 1 point
    Samo da podijelim iskustvo, probao sam sa kljucem otvoriti vrata dok sam imao navedeni problem i pomoglo je. Kljuc ne otvara vrata odmah ali dok par puta zavrtim sa njim onda kvaka proradi, dakle za prvu silu pomogne
  40. 1 point
    @totti je imao 407-cu sa 2.0 HDI motorom...
  41. 1 point
    djomla

    Gde mogu da kupim...?

    Poslao sam ti PP@Pluto Može da se vari crevo.
  42. 1 point
    Ukoliko bi mi lova bila problem (a generalno uvek jeste) bez razmišljanja bih pre doplatio za LED farove, nego za boju! Dobra vidljivost nema cenu!
  43. 1 point
    Mijailović P.

    Kuda ide ovaj svet?

    Ma više se i ne drogiraju k'o ljudi.
  44. 1 point
    Salee

    Fiat 500L Sport

    Hvala! Šta da ti kažem, za moje potrebe taj motor je dovoljan. Da li bih voleo jači motor, sigurno. Glavna stvar je, bar meni, što 500L zadovoljava potrebe četvoročlane porodice i stvarno jeste best buy.
  45. 1 point
    Nedelja, neradan dan, pa uhvatih vremena da napadnem enterijer. Konačno! I stigoh sve da završim pre nego što je krenula kiša i nevreme. Jok. Ona ista, sve od restajlinga. Kao što se vidi na slikama, ostalo je još nekih sitnica da se zameni po enterijeru. Siva ručica na ručnoj kolnoci trrba da se zameni sa crnom, koža oko tučice menjača takodje, ali mislim da ću zameniti i celu tu konzolu pošto je moja u lošem stanju. Stručnjak koji je presvlačio kožu menjača u ovu glupu sivu skajčinu je izlomio sve moguće žabice koje služe za fiksiranje kože. Trebam naći druge trimove za volan, centralnu konzolu, itd, da se otarasim ove žute, a ubacim ili sivi brušeni aluminijum, ili crnu original od Ti enterijera. Ali otom-potom, sada više bije hića pošto je enterijer 90% kompletiran. Ljudi moji, koliko su dobra ova Ti sedišta pa ti je strašno. Utoneš u njih tako lagano i namestiš se, a ono sedište te bukvalno zagrli sa svih strana. Mnogo lep osećaj, to je sve što ću reći.
  46. 1 point
    Odradio sam ciscenje sa Sonax sprejem. Klasika, zaglavi se da prsti, ostavis auto 15ak minuta sa recirkulacijom i kao dobro. Umesto mirisa prljavih čarapa dobio sam miris limuna sa mirisom prljavih čarapa
  47. 1 point
    Ivan

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Lepa vest se daleko cuje. Juce bas citam po italijanskim medijima pohvale za Irenu i Nesu. Kazu da su pogurali mesecnu prodaju Giulie za oko 2% .
  48. 1 point
    horvat

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Zadihtovali su suspleh dobro u ovim novim Nema vise zebavanja
  49. 1 point
    Lelelelelele... što bi rekli mi Leskovčani. Kakva zverina! Kakva boja! Uzdravlje vam bila i služila vas puno godina!
  50. 1 point
    chikavili

    Kuda ide ovaj svet?

    Ljudi imaju osecaj da se socijalizuju i druze, da imaju gomile prijatelja, a u stvari sede u svojim kucama i nigde ne idu, ne druze se, ne pricaju. Virtualna realnost je mnogima mnogo draza od prave realnosti, posto su tamo virtualni problemi, ovamo pravi, a lakse je izboriti se sa tim "kobajagi" problemima, lakse je nekome sasuti sta mislis u virtualno lice, nego zaista se suociti, lakse je praviti se pametan tudjim znanjem, nego reci sam nesto pametno. Kretanje linijom manjeg otpora - ideal kome stremimo kao vrsta. Plus sto je takav narod lakse nadzirati i kontrolisati. Znas gde su, sta rade, sta vole, sta ne vole, koga slusaju, koga ne fermaju... i onda im lepo kanalises sve sto ti treba i eto poslusnih ovaca, spremnih za shishanje. Ja provodim veci deo svog dana na internetu, ali zbog posla kojim se bavim. Jednostavno je neophodno. Ali sam naucio da sebe drzim pod kontrolom, tako da izbegavam da sedim za kompom ako nemam bas nista da radim konkretno. FB koristim da sa stvarnim prijateljima podelim nesto zanimljivo i fotke sa letovanja (da nebi morao 100 puta posebno da pokazujem), a ne da svoju privatnost podelim sa pola sveta. Ne treba zaboraviti ni TV i najezdu "rijaliti" programa, koji su sve samo ne realnost. ALi narod, ko narod, vise voli da se bavi tudjim problemima nego svojim... lakse je. Oni su nam dali uslove za to, a nas licni izbor je da li cemo da idemo linijom manjeg otpora, ili cemo da mislimo svojom glavom i zivimo normalan, realan zivot uz normalne, realne probleme, realne ljubavi, realne ljude... itd. Intenet je u isto vreme najbogatija i najveca riznica znanja i informacija, svima dostupna, kao i zatvor u koji se dobrovoljno ulazi. Licna je stvar kako ce ga ko upotrebiti.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...