Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/02/21 in all areas
-
9 points
-
8 points
-
7 points
Funny photos
SalacUE and 6 others reacted to vicent for a post in a topic
. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka -
6 points
Funny photos
Nikola 1.6 and 5 others reacted to Dr Sidious for a post in a topic
Safety warning Послато са SM-G998B помоћу Тапатока -
6 points
Funny photos
Nikola 1.6 and 5 others reacted to neshtry for a post in a topic
Kuku [emoji3064] Sent from my moto e(6) plus using Tapatalk -
5 points
Alfa Romeo Brera Tbi from Pljeskovac
Grafit and 4 others reacted to Quadrifoglio Verde for a post in a topic
Zapostavio malo temu, ali auto svakako nisam... -
5 points. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
-
4 points
-
4 points
Funny photos
neshtry and 3 others reacted to Djuk85 for a post in a topic
Ovo i nije funny baš.... Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk -
4 points
-
4 points
BMW 320D Touring crveni
MS PK and 3 others reacted to danijel55 for a post in a topic
E87 u garazi ceka tablice Opsirinije kad se obrne 1000-2000km. -
3 points
Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti
igor0511 and 2 others reacted to vagenovac for a post in a topic
Cak i na autima sa istim motorom 5/6 brzina pravi razliku i 6 brzina se itekako lepse i kvalitetnije vozi. Uvek imas adekvatniji prenos kod 6 brzina u odnosu na 5 brzina, cak i kada su im zadnje brzine iste, a pogotovo kada nisu. Recimo punto 2 1.2 16v je bio sa 5 i 6 brzina, sa 6 brzina je bio sporting i bolje je ubrzavao i kudikamo lepse se vozii iako je bio cak tezi 40ak kila. -
2 points
Fiat 500X - spuštanje/podizanje prozora preko daljinske komande?
Dzimbo and one other reacted to bezaninac for a post in a topic
@GiDrA Kako imam 500x mogu da potvrdim da nema. Prvo su Fiat-i imali otvaranje i zatvaranje na drzanje dugmeta na daljinskom pa samo otvaranje prozora na mojim Alfama od 2005 (147 i 159). Sada nema ni otvaranje sto kada je toplo bas smara. Takodje nema svetlo u fiokama ili hladjenje a sve to ima npr Stilo iz 2003. Ko zna mozda ima neka caka ali standardno nece da moze. -
2 points
BMW 320D Touring crveni
Bingodalton and one other reacted to danijel55 for a post in a topic
Morace kod farbara.Zadnji branik je zakacen na jednom mestu. Porucena je faktura na moje ime,al ce stici tek u ponedeljak, pa jos jedan mali problem, amss potvrda njje potpisana ili overena tako nesto rece.Sve u svemu papiri tek u sredu ili cetvrtak.Barem je sklonjen u garazu.Ako uzmemo u obzir da je bilo dosta grada oko Cacka (PŽ,Arilje) ipak je i to nesto. Sto sam primetio na prvu,ima elektro letvu (volan laksi kad se mota u mestu) tisi je i bolje izolovaniji od e46. Sta mi se ne svidja najvise:nema pokazivač za temp. Uglavnom zamenih danas jednu sijalicu na stopu.Preostalo mi je jos da se zaštiti nekom low budget keramikom. -
2 points
BMW 320D Touring crveni
djomla and one other reacted to vagenovac for a post in a topic
To dok ne izadje od limara Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока -
2 pointsStara kartica za navigaciju od 16 giga je premala za novi update. Nabavljena nova od 32 giga i stavljene nove mape.
-
1 pointKao što naslov kaže, prodajem stabilizatore Lemforder, novi neotpakovani, uzeti za Stila, nikad montirani. Odgovaraju za Bravo, Deltu, Fiat 500 i Lanciu Ypsilon. Preuzimanje lično NBG, Zemun, Bulevar kralja Aleksandra. Može i slanje. Cena je 2500 za par. Kontakt na tel 062676509 WhatsApp, Viber, SMS, poziv, sve jedno. Naglasiti da je oglas sa FLCS-a, ako nije problem. Sent from my 3310 using Tapatalk
-
1 point@GiDrA Na brzinu sam pogledao vlasničko uputstvo, nisam video da se pominje...ali bi baš čudno bilo da nema funkciju koja oooodavno postoji i na mnogo starijim Fiatima. Pogledaj i ti detaljnije: - Fiat 500X - Vlasnička knjižica
-
1 point
-
1 pointI za mene mu zelena pre restajla i ova braon, zlatna posle restajla čuče odlično, ali mi je sumanuto dati 9k za auto star sedam godina! (A da nije neki premium model)
-
1 pointJa mogu da svarim 500L u tamno zelenoj ili onoj braonkastoj, ali dzabe kad zena nece ziva. Cak ni 500X joj se ne svidja, videli smo na Topcideru 500X Sport i on joj je lep, ali on je preskup.
-
1 point@Dzimbo problem resen, puklo crevo za iberlauf i vuklo falš. Greška senzora je bila samo nusprodukt toga.
-
1 point
BMW 320D Touring crveni
rkoma1986 reacted to Bingodalton for a post in a topic
I da ga overis negde. U trznom ili van njega. Sent from my SM-G960F using Tapatalk -
1 point"Udobno se može smestiti osoba visoka 182 cm" ??? To je za preporuku ?
-
1 pointPa, slažem se, jer svaki 500L je "lep", ali u ovoj gratis boji, a u top paketu, spada u kategoriju "poseban"
-
1 pointKolega @moron, pise u naslovu teme "Lepi", ovaj upada samo u ovaj drugi deo "Zanimljivi".
-
1 pointUz Fire ide stari, dobri FPT-ov C514.6 . Kacio sam prenose vec vise puta, evo ponovo: MultiJet i u prethodnoj 120 i u novoj 130 verziji u MY21, ima identicne prenose. U pitanju je takodje FPT, i to C635 koji im od 2010. (startovao sa restyle Bravom i Giuliettom) ide na gomilu i benzinskih i dizelskih motorizacija i modela. U varijanti na Tipu, stvari stoje ovako: I na kraju, T3 u Tipu ide tek od MY21: Kao sto rekoh, zbog 5 brzina, T3 ima najkracu poslednju brzinu. Takodje i najkracu prvu, vidi se kako je ceo opseg prenosa pomeren i sabijen. Kombinovanje performansi i ustede mora negde da se pokaze, zavisi vec za sta je motor namenjen (a ovaj je pre svega za grad i magistralu). Direktan prenos mu je u 4. stepenu (ima samo jedan stepen preko toga). A kod druga 2 menjaca, direktan prenos je takodje u 4., znaci jos 2 brzine preko njega. U celoj prici, ne treba zaboraviti i prenosne odnose u diferencijalu (ukljucio sam i to, podatak na kraju). T3 je izmedju FIRE i MultiJet (manji FDR znaci manji torque na tocku, a vecu krajnju brzinu i obrnuto). Tj. logicno je da kod dizela sa traktorskim torque FDR bude najmanji.
-
1 pointaudijem izgubio kontrolu i razbio dva auta na parkingu, da nije biko bandere naslagao bi jos koje vozilo.. u sred bela dana, u prometnoj ulici..
-
1 pointNe bih se bas slozio u potpunosti. Sesta brzina sluzi i da se malo vise "sabije" preostalih 5 brzina - a kao sto rekoh, to itekako znaci na slabijim motorcicima, sa niskim torque. Time se kracim prenosima na jos jedan nacin delimicno ublazava manjak snage. A naravno da se od atmosferca sa 127 Njutna ne moze ocekivati da cupa ni blizu kao bilo koji turbo sa 2 ili 3 puta vecim obrtnim (apropo pomenutog dizelasa).
-
1 pointBojim se da je iskrivio ventile i nema dobrog naleganja, samim tim ni dovoljne kompresije. Zato teže pali i tromiji je. Kad je vruć, ti gubici u zaptivanju su manji i motor lakše pali. Ne bih voleo da je to ali mi liči. Skida se glava i radi hidro proba. I najmanje kriva stabljika ventila napravi problem. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
-
1 pointMaltene identicne spoljne dimenzije, duzina, sirina, medjuosovinsko, trag tockova, sve je ili isto ili u 1-3 cm razlike... Jedina primetna razlika su prednji i zadnji prepusti. Tipo HB ima duzi prepust pozadi i otprilike za toliko veci gepek, oko +40l. Odlican za klasu, mozda i najveci od klasicnih HB varijanti. Zbog ravnog krova ima i malo vise mesta za glavu pozadi, Bravo je tu placao danak dizajnu, tj. padajucoj liniji krova i agresivnoj, uzlaznoj liniji bokova. Za koliko je duzi taj prepust pozadi, za toliko je kraci napred. Zato mi Tipo deluje malo nezgrapno u tom delu prednjeg krila gledajuci sa boka, ali je dobitak praktican u zapremini gepeka. Apropo 5 brzina - naravno da je u pitanju kompromis, usteda (pa i diferenciranje u odnosu na jace verzije) i sve drugo je trazenje izgovora. Isto kao sto je pomenuta izolacija, nepostojeci tapacirung ili nedostatak amortizera i podizanje gepeka na oprugu kod drugog modela iz price. I isto kao sto je nedostatak amortizera za haubu na Bravu (koje je imao jos Stilo), ili plasticni karter na ovim novijim 2.0 HDi, itd., itd... Hiljadu puta sam tamo od 2007. proklinjao onoga ko je u Stilu JTD 8v projektovao petobrzinac. Mozda je to pilo vodu na nekom manjem i laksem autu, tipa Punta JTD 80. "Getrag" je bio odlican menjac, pouzdan, za to vreme lepa medjuubrzanja - ali na autu od 1300 kg uvek mi je falila 6. brzina da ga jos rastereti i smanji obrtaje i buku. Ne mora uopste da bude autoput, dovoljno je i magistrala. Benzinac koji se konstrukcijski vrti na vecim obrtajima samo jos vise trazi 6. brzina, pogotovo ako su slabiji motorcici sa manjim torque u pitanju. A poredjenja radi koliko to znaci i u najobicnijoj voznji - Stilo 1.9 JTD se u 5. brzini na 100 km/h vrteo na okruglo 2000 rpm. A mali 1.4 MultAir u Bravu u 6. brzini na maltene identicnih 2100 rpm. Vozila iste klase i tezine. Na 130 km/h je na 2700 rpm i potrosnja je neocekivano niska (bar meni bila) za benzinca i tu snagu, cak i na autoputu. Samo je pitanje gde je u bilo kojoj varijanti sa 5 brzina "ustinuto" radi ustede - da li na krajnjim obrtajima ili u medjuubrzanjima. Jesu automobili danas daleko jaci - ali da je bolje, vozili bi jos uvek menjace sa 4 brzine, kao pre 30 godina.
-
1 pointNow you do Ovim se i ja vodim. Licno sa dobro rasterecenom 5b, 6tak mi ne bi ni trebao. Zbog 10tak puta godisnje APa, dosta mi je i 110/5b u Bravu i imam optimalnu brzinu i razumnu potrosnju. Videcemo bas. Video upravo ispred zgrade novi Tipo HB verovatno ovaj sa akcije (Life+paket), mnooogo mi se svideo imao je 6b i iskreno mislim da je 1.4 16v ispod haube (bio parkiran). Vizuelno sam ga uporedio sa Bravom, definitivno taj duzi zadnji deo krova i ravniji gepek sigurno utice malo na zapreminu iako ovako ne bi rekao da ima neke bitnije razlike.
-
1 point
-
1 pointJa iskreno ne poznajem nikog ko je birao kola na osnovu crash testa. Jako je tesko primeniti to u praksi jer 2cm levo ili desno mnogo menjaju. Sto se kola tice ja bih samo posavetovao da povuces sebi crtu od koje cifre gledas nova kola i da krenes polako u slatke muke Novo mi deluje kao bolji izbor uz dete jer je, barem po pravilu, sipaj i vozi jako dugo tako da mozes da se posvetis novim obavezama. Ali i ne mora da znaci. 5/6 brzina je opet vozacka preferenca. Ja sam cesto u 6oj u volim da saltam, ali kontam zasto neko i ne voli. Lepo uzmes kolica i jedan kofer u gepek, gospodju za ruku i na izlete i isprobavanje sta vam lezi Meni je gomila ljudi rekla da sam lud sto sam uzeo Leona kada je tada bio A3 limo i Superb 1.4tsi za iste pare, ali skoro pa klotovi. Danas bih mozda i razmotrio veci auto na stetu opreme i motora, ali tada nije bilo govora. Tako da vidi sta ti lezi i srecno!
-
1 pointPozitivno i kao veliko unapređenje kod novog Logana ističu to da je izolacija dosta unapređena. A i moj utisak je bio takav kad sam isprobao novog Stepweja po NSu. Ko zna, možda je sve to do plastičnih panela ispod karoserije, ko zna. Videću.
-
1 pointPunjači i subvencije za e-automobile u Srbiji U našoj zemlji trenutno se koristi oko 4.000 električnih i hibridnih vozila, procena je Ministarstva zaštite životne sredine. Iako su vozila na električni i hibridni pogon već dugi niz godina prisutna na tržištu, očekuje se da će njihova proizvodnja i upotreba tek doživeti pravu ekspanziju, piše Politika. Razlozi za to su brojni - od različitih regulativa za očuvanje životne sredine koje države širom sveta usvajaju, preko porasta ekološke svesti samih vozača, do industrije automobila koja i sama nastoji da svoje proizvode učini manje štetnim po okolinu. Sadašnja visoka cena električnih i hibridnih vozila glavna je prepreka za mnoge vozače koji bi se radije opredelili za ovaj zeleniji vid transporta. Ipak, uz porast masovne proizvodnje i dalji razvoj tehnologija očekuje se da će cena u budućnosti biti niža. Dok se to ne desi, veliki broj zemalja, među njima i Srbija, nude različite olakšice kako bi podstakle kupovinu električnih i hibridnih vozila. Tako je krajem prošle godine Vlada Republike Srbije usvojila Uredbu o uslovima i načinu sprovođenja subvencionisane kupovine električnih i hibridnih vozila, kojom je za podsticaj kupovine ekološki prihvatljivih vozila izdvojeno 120 miliona dinara, a u zavisnosti od vrste vozila subvencije mogu da iznose od 250 do 5.000 evra. Osim toga, na snazi je i odluka Vlade da vlasnike električnih i hibridnih automobila oslobodi plaćanja poreza na upotrebu motornih vozila. Značajniji rast prodaje električnih i hibridnih vozila očekuje se u godinama koje dolaze. Preduslovi za to su da država nastavi program subvencija za nabavku ovih vozila i vlasnicima omogući dodatne olakšice. Takođe, osim pristupačnije cene vozila koja bi mnoge vozače motivisala da se opredele za ovaj ekološki vid transporta, većem broju električnih vozila na našim putevima doprinelo bi i povećanje broja punktova za punjenje baterija. Niko ne zna tačno koliko je punjača dostupno u Srbiji. Ne računajući kućne, privatne punjače, na javnim mestima i kod firmi ima ih dvadesetak u Beogradu, prema podacima aplikacije PlanPlus i još toliko po Srbiji, prema aplikaciji Plugshare. U sklopu putne modernizacije u Republici Srbiji, kao pilot projekat, JP ''Putevi Srbije'' instaliralo je pet punjača za električne automobile na ključnim tačkama na autoputevima. Tako vozači koji prolaze Srbijom strujoj mogu dopuniti svoje automobile kada uđu u zemlju na naplatnoj stanici Preševo (iz pravca Makedonije ka Nišu), Šid (iz Hrvatske ka Beogradu), Dimitrovgrad (iz Bugarske ka Nišu), Subotica jug (iz Mađarske ka Beogradu), kao i na platou bivše naplatne stanice Beograd kod Bubanj potoka (kod Ikee, smer ka Nišu). U planu je postavljanje još tri ultra brza elektropunjača snage 175 kW, na platou bivše naplatne stanice Niš, i po jedan punjač u oba smera na naplatnoj stanici Beograd, a nakon toga dodatnih deset elektropunjača, snage 50 kW na ključnim lokacijama glavnih putnih pravaca. Ogromna prednost nekog ko vozi električni ili hibridni automobil u Srbiji - struja kao gorivo mu je za sada besplatna, bilo da puni na autoputu, ili u recimo javnoj garaži na Obilićevom vencu u Beogradu. U Srbiji niko ne naplaćuje punjenje automobilskih baterija strujom jer za to nema zakonskog osnova. Da bi neko tu struju prodavao morao bi da bude registrovan i da ima licencu kao i svaki drugi prodavac struje za domaćinstvo ili privredu. U praksi može da se desi da vam parkiranje umesto 100 dinara sa punjenjem naplate 200 dinara. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point
-
1 point
-
1 point
Nuova Bravo 1.4 t-jet 150
Reacher Gilt reacted to ISV_01 for a post in a topic
@Mijailović P. Dosadan je kao stenica, kazem ti ja -
1 point
Nuova Bravo 1.4 t-jet 150
Reacher Gilt reacted to Ivan for a post in a topic
Ljudi, nije ni cudo sto smo tu gde jesmo - tipican primer FLCS moderatora (a jedan je od normalnijih): Tebi kolega bas dosadno, bolje zovi na 'ladno pivo, umesto sto dr*as to kvacilo . Taman da ti zajmim jednu 17'' Sportaljku da vidis kako cuci. I to sa ET 26, pa da onda slikamo kucice i macice i vidimo sta kazu ostali ko je u pravu . -
1 point
-
1 point
Brao 1.4ćet, dajnemik sporting
Reacher Gilt reacted to Ivan for a post in a topic
Naravno da se odnosi na sve, nego smo vodili forumske polemike konkretno na temama za kupovinu Brava (a i oni su starosti od 7 do 14 godina). Kada su sa pitanjima tamo dolazili ljudi koji su imali ideje da idu na atmo 90 KS, na autu ove tezine. Em jedini atmo i najslabiji motor u ponudi, em vuce losu opremu - u zbiru dobijes mnogo losiji i neubedljiviji dozivljaj modela. Zao mi je sto je Fiat debelo promenio politiku u Compact klasi - pa su nekada najslabiji, ulazni turbaci sada top ponude. Pa 1.6 MultiJet (koji je dobar deo nas vlasnika Brava/Delte/Giuliette zaobilazio pri kupovini kao tanusan) ispade na Tipu i 500L kao neka vrhunska tehnologija i performanse. Kao dobar dan je u generaciji ispred bio motor sa 360 Njutna - zamislite koja je to razlika u voznji, kada je obrtni maltene 3 puta veci nego kod pomenutog, najslabijeg. -
1 point
-
1 point
Iskustva sa brisačima za automobile
Kosta Smosta reacted to Jackkk for a post in a topic
@Ivan Mislim da je šoferka menjana, čini mi se da sam to konstatovao prilikom kupovine auta. Palo mi je i na pamet da nije zamenska šoferka kinez pa da je do nje problem. Bacicu pogled svakako. -
1 point
Alfa Romeo Brera Tbi from Pljeskovac
Reacher Gilt reacted to Quadrifoglio Verde for a post in a topic
1.6 mjet 120 ks. Bila bi vrrrrrrh...
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".