Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/23/21 in all areas

  1. 8 points
    Nebek

    Funny photos

  2. 7 points
    Dzimbo

    Funny photos

  3. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 3 points
    Ivan

    F1: Štajerska 2021

    Zvanično ime: Formula 1 BWT Grosser Preis Der Steiermark 2021 Lokacija: Red Bull Ring, Špilberg, Austrija Datum: 25.-27. jun 2021. Petak 25.06.2021. Prvi trening: 11:30h – 12.30h Drugi trening: 15:00h – 16.00h Subota 26.06.2021. Treći trening: 12:00h – 13.00h Kvalifikacije: 15:00h – 16.00h Nedelja 27.06.2021. Trka: 15:00h Broj krugova: 71 Dužina staze: 4.318 km Dužina trke: 306.452 km Österreichring je Austrijska staza koja je bila domacin F1 18 uzastopnih godina od 1970. do 1987. Staza je skraćena 1997. godine, a naziv je promenila u A1 ring i ugostila je ponovo F1 od 1997. do 2003. godine. Staza se nalazi u Spielbergu , Styria, ali je za staru stazu Österreichring lokacija često bila Zeltweg jer je veći grad i poznatiji od Spielberga. Medjutim staza nikada nije menjala svoju lokaciju, samo je modifikovana. Staza je poznata kao veoma brza, pa su tako automobili koji imaju 5 brzina kroz sve krivine prolazili u 3 brzini ili većoj, dok su automobili koji imaju 6 stepeni prenosa te krivine savladavali u ne nižoj brzini od 4. Mnogi su smatrali ovu stazu jako opasnom pogotovo “Boschkurve” krivinu. 180* desnu krivinu koja skoro da nije imala mesta za izletanje. Neke od krivina su bile samo običan put pa je u tim krivinama bila jako mala zaštita ili gotovo nikakva. Na stazi je verovatnmo najviše udesa vidjeno na samom startu trke, jer širina staze na tom delu bila je svega 9 metara, pa je bolidima koji su široki oko 1.8 m bilo teško da preteknu nekog ispred sebe, a da pri tom ne bude rizično. “Profesor” Alain Prost je često govorio da bi sve staze mogle biti promenjene, ali da A1 ring treba da ostane isti, mada nekoliko proširenja na stazi i izletne površine ne bi škodile. 1987. godine tokom Austrijskog GP-ja vidjeno je nekoliko restarta, što je navelo čelnike da razmisle o sigurnosti staze. Rezultat toga bilo je povlačenje iz kalendara F1 do 1997. kada je staza preuredjena i skraćena. Staza je skraćena sa 5.942 m na 4.326 m, a umesto brzih krivina sada su tu postavljene sporije krivine kako bi se dobile mogućnosti preticanja. Postoje 3 duga pravca kao i krivudavi sektor koji zahteva dobar set-up bolida. Nakon 2003. A1 Ring nije bio u kalendaru Fromule 1 punih deset godina. Ipak, zahvaljujući Red Bullu koji je kupio stazu 2013. VN Austrije se vratila na kalendar. Ime staze je ponovo promenjeno i ona sada nosi naziv Red Bull Ring. Većih izmena na samoj stazi nije bilo tako da ona i dalje ostavlja jako dobar utisak na sve vozače. Brza staza i pomalo opasna mamila je vozače da svaku krivinu prodju što brže i što bolje, a prema rečima starijih vozača staza koja je izvlačila najbolje iz bolida, ali i iz vozača. Staza je karakteristicna po tome sto ima tri DRS zone jednu za drugom, a vozi se desni krug: Koriscen materijal sa AUT19@FLCS
  5. 3 points
    integralac

    Funny photos

  6. 3 points
    PremieRacing

    E-Bike (DIY)

    Sve alternative za motor su u lgbt bojama...
  7. 3 points
    dach@

    Funny photos

  8. 2 points
    Ne otvarajte "Pandorinu kutiju" !
  9. 2 points
  10. 2 points
    Axic

    Fudbal - jednostavno!

    Da je euro 1971 sa sadašnjim igračima
  11. 2 points
    Bingodalton

    Fiat Tipo HB CROSS

    Ali kad ga cipujes, na 205kmh ce biti na 2800rpm Tako znalci kazu
  12. 2 points
    Ako ces za rezervni tocak (koji mozda nikad neces ni koristiti) - bagatelno mozes da nadjes neku 5x98 sa Alfe. Za nesto sto ce radni vek provesti dzedzeci u gepeku - dovoljna ti je i 15'' felna, imas ih vec od 10 EUR. Na nju ide takodje jeftina 195/65/15 guma (koja je obimom pandan 205/55/16). Za bukvalno smesne pare mozes da napakujes rezervni tocak, umesto da visestruko skuplje placas 16'' celicaru i gumu, za koje uglavnom deru jer su redje. A ljudi se (cesto u neznanju) zalete i traze iskljucivo njih za 500L i Tipo, pa prodavci koriste i tu okolnost. Ako nadjes 16'' celicnu felnu, vodi racuna da nije sa manjim ET (tipa oko 31, ne secam se tacno). Proveravao sam jednom clanu koji je posle duge potrage konacno kupio 16'' za Tipo - ispostavilo se da sa tim ET idu samo 16'' felne za njihov teretni program . Scudo i braca Jumpy, Expert, Nemo... Za putnicki su sa vecim ET (uvucenije), koji si napisao. PS: Sugestija je cisto drugarska, ne zameri ako trazis iskljucivo 16'' i iskljucivo novu .
  13. 2 points
    Molim admina da uredi slike i post. Elem moja potrosnja Kv-Np-Ro-Pg-Bd . U povratku preko BP-ZL-ČA Klimatizacija je radila 30% puta. Auto dupke pun, gume 225/45/17 Conti EcoContact 5, gorivo obican benzin NIS. Prilikom vise kracih pauza auto je konstantno radio u mestu tako da se i to malo odrazilo na prosecnu brzinu. Za gabaritnu Deltu i 1.4 turbaka odlicna potrosnja. P.S. Vise puta testitan bord po metodi 'Licno sipanje do cepa' i definitivno smanjuje za 0.2.
  14. 2 points
    ISV_01

    E-Bike (DIY)

    Paaaa....sve zavisi. U principu možeš i sam da od delova sklopiš nešto da valja ali se postavlja pitanje koliko ćeš uštedeti, kakve su baterije (i imaju li garanciju ofc) i na sve to dodaš punjač. Da ti lepo prodaš Anakondu, motor i kupiš neki brutalni MTB e-Bike za oko iljadu eura i da si miran narednih par godina i što se tiče autonomije, trajanja baterije i eliminacije gužve Jerbo, nema svrhe samo kupiti e-bike za od-do ako ti nije to-to...tj ne možeš ništa specijalno sa njim. Ovi što dostavljaju klopu mahom su ili city-bajkovi ili mtb (što je meni i najlogičnije jer MTB guma trpi sve).
  15. 2 points
    knezevic76

    Funny photos

    Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  16. 1 point
    igor0511

    P: Peda XT Pro 125 2018.godiste

    Evo da okacim ovde za bagatelnu cenu ako se nekom voza. Ja sam presao skoro 1000km od septembra tako da nema ponete, a po svemu sudeci i manje cu na dalje. Drugi razlog prodaje je sto trazi malo ljubavi, a ja nemam vremena da se bavim sa njim trenutno. Registrovan je do kraja maja 2022. Vodi se na A1 kategoriju. Mali servis sam poslednji sam uradio pre 50km. Presao oko 7000km ukupno. Od nedostataka ima: * Ponekad se gasi kad se zagreje, najverovatnije stelovanje karburatora treba da se uradi * Grebucka nesto iz auspuha na oko 1500rpm, moguce da se otkacio * Far malo landara, moze da se ucvrsti * Poneka pukotinica na plastici od toga sto je Kinez Cena 900e forumaska sto je 200e manje od trenutno najjeftinijeg XT na oglasima. Racunam da ostavlja lufta da se ove sitnice srede, a i moze u sopstvenoj radinosti posto je sve na srafciger. Moze zamena za elektricni bicikl ili trotinet uz doplatu Predstavljen je ovde:
  17. 1 point
    neshaoct

    WRC: Kenija 2021.

    18 brzinaca na 320 kilometara relija u Africi Ako ste možda pomislili da će predstojeći WRC biti održan pri paklenoj afričkoj temperaturi, na terenu bez puteva i među divljim životinjama - delimičnio ste u pravu. U okolino Najrobija, u Keniji, temperatura vazduha neće prelaziti 23. stepena, bar tako tvrde lokalni meteorolozi, dok naši prognostičari, ovde u Srbiji, beleže nadprosečne temperature vazduha i skok žive čak i do broja 40. Na svu sreću u Srbiji se za vikend najavljuje pad temperature za oko 10 stepeni. Reli Safari je prvi put održan još 1953. godine, a od 1973. do 2003. je bodovan za šampionat sveta. Poslednji je održan 2002. godine, a pobedio je nezaboravni Škotlandanin Kolin Mekre, sa svojim suvozačem Nikijem Gristom u jednom Fordu Focusu RS WRC 02. Nažalost, svima nam je poznato da je neustrašivi Kolin Mekre kasnije poginuo u helikopterskoj nesreći nadomak svoje kuće. Danas je u Keniji održan i tradicionalni uvodni ispit, takozvani ''shakedown'', koji je pokazao kakav je bio rad inžinjera i mehaničara po pitanju podešavanju najbržih reli naprava sveta. Na stazi od 4 kilometra najbolje su se snašli vozači odličnog tima Gazoo racing Toyota, Ožie, Evans i Katsuta, a svog Hyundai-ja je već na tom test ispitu ''polomio'' u prednjem donjem delu, mladi Norvežanin/Šveđanin, 19. godišnji Oliver Solberg. Reli Safari 2021. voziće se 4 dana. Prvog dana, u četvrtak, zakazan je super specijal, u petak se vozi 6 brzinaca na stazi od 129.79 km. sa najdužim ispitom od 32.68 km (dva puta) i to na području rezervata divljih životinja, pa će susreti sa lavovima, žirafama i antilopama biti sasvim izvesni. U subotu je predviđeno takođe 6 ispita ukupno 132.08 km, dok je poslednjeg dana, u nedelju, predviđeno još pet brzinaca, ali bez odlaska u servis, što znači da će se morati čuvati gume za poslednji ispit ''power stage'', koji donosi dodatne bodove. preuzeto sa - Auto Blog
  18. 1 point
    @majkicbane 7-10 radnih dana. Ono sto je smesno je sto ne mozes da dobijes probne tablice u npr BG ili NS ako je auto carinjen u Subotici. Kazu da odes u Suboticu pa izvadis probe sto je priznacete suludo al eto jos jednom nase glupe drzave i administracije na delu.
  19. 1 point
    Jug

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Kolega, ako si štucao neki dan kad sam testno vozio jednog Talismana, to sam bio ja Iskreno, pomislio sam na ove tvoje komentare jer Talismana nisam nesto drugacije promatrao sem kao verovatno najlepši u klasi, sa svim boljkama tog odnosa u auto industriji. Neki dan sam međutim imao priliku da provozam taj auto u karavan izvedbi sa onim 1.6 dci od 130 konja. Zanimljivo bio je manuelni menjač. Nisam vozio mazdu 6, vozio sam starijeg 508 i b8, b6. Pa evo, iako razumem sve što si napisao, moram priznati da auto nisam doživeo tako katastrofalno kao ti. U svim segmentima. Zarad poređenja passat b8 se bolje vozi u krivinama (vozio sam karavan), bio je dsg i ne mogu to poredim, dsg u 1.6 savrseno dozira snagu tog motora. Generalno passat b8 je bolje sklopljen auto ucelo. No, iskreno, 508 mi nije nesto daleko od Talismana, štaviše Talisman ako se razume za šta je napravljen ima neki svoj šarm i ruku na srce prebrutalno je nacrta auto. A nudi komfor onoga za sta je predvidjen: velika francuska udobna in direktna limuzina za kruziranje magistralnim i autoputem. Zanimljivo mi je da sam ga vozio na terenu sa par uzbrdica i da je taj motor ok išao. Nije trkač naravno ali nije baš ni premrtav. Snage mu manjka u međubrzinjima, istina, ali kažem nije on tome ni namenjen. Iznenadilo me je što se lako vozi, okreta je, iako je naročito karavanska verzija ogromna. Menjač je soliddan, mogo bi biti bolji ali može da prođe, ne bih ga ocenio kao totalni treš. Enterijer kao u celoj ekipi renoa, ali ipak zbog masivnosti u talismanu je to u nekim detaljima dosta dobro odrađeno iako ima i fejlova. Udobnost je dobra mada mozda malo pojedinim momentima imaš utisak kao da voziš na nekim balonima (bio je 17cama čini mi se). Velik je i pufnast i tako se i vozi. Passat je tu mnogo definisaniji uvožnji, standardno. Generalni utisak sa tim 1. 6 dci 130ks motorom nije loš. Ne znam koliko su ti motori pouzdani, verovatno znaš više. I to mu je def donja granica snage, ispod toga ne vredi uzimati. Dakle, 1.5 nikako. Generalni utisak o autu isto nije katastrofalan. Imaju francuzi to nešto i Talisman se ne vozi na način nekog bmw ili slično pa ni passata ali je solidan. Štaviše deluje mi zanimljivije nego mondeo i 508. Passat je, naravno, daleko bolje sklopljen auto. Molim te nemoj da shvatis ovo kao neku polemiku ili nedaj boze sta slicno, nego mi je tvoj komentar ostao upecatljiv i slazem se sa dosta toga a opet neke stvari mi toliko ne smetaju. Štaviše kada bih lično birao prvi bi pik bio b8 a odmah zatim Talisman, naravno nikako u 1.5 dci verziji, nego ovoj 1.6 pod uslovom da ta 1.6 nema nekih izrazenih mana. Nisam upućen pa ne znam. Mondeo je super i 508 ali bi mi bili manje upecatljivi. No to je samo moj licni utisak.
  20. 1 point
    Pa nekako se dosta toga i izmenilo. Nije ni safet više kao što je bio, makar se tako priča. Ja sam se odlučio za novaspeed samo da odvojim parice za to.
  21. 1 point
    ISV_01

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Lepo receno, sa dosta skupljim gumama. Ovde sve premium segment, maltene. Sa ocenom 92% na ukupnom testu, jos je i dobar nas Tigar/Orion/Riken/Kormoran AS Prva guma posle Tigra ovde, cenovno je Hankook sa cenom skoro 3 crvene vecom po gumi... Malo li je.
  22. 1 point
    Ista prica kao vise puta do sada. Za copavac koji mozda nikada neces koristiti mozes i jeftiniju i daleko cescu 15'' felnu, 5x98, nose ih Alfe. Moze i copa (10 EUR copa, 10 EUR alat u Indjiji) ili cak klasicna felna, u tom slucaju obimom 16'', pandan je 195/65/15 guma.
  23. 1 point
    Ivan

    F1: Azerbejdžan 2021

    Tost: Znam zašto su gume pucale u Bakuu i krivac nisu ni Pirelli ni timovi Šef ekipe AlphaTauri je pre par dana izneo svoju teoriju o incidentima na VN Azerbejdžana. Naime, u pitanju su grejači za gume, koje Tost ne voli, a sada podseća da je i ranije izražavao svoje nezadovoljstvo njima. „Pre tri godine sam se intenzivno borio za to da se grejači zabrane. Pre tri-četiri nedelje sam odobrio porudžbinu grejača za sledeću sezonu. To nas je koštalo 375000 funti. Čemu to?“, pita se Tost. „Kao prvo, trošimo mnogo novca za te grejače. Drugo, tehnički je sada veoma komplikovano i oko njih se razvila čitava nauka. Nije samo tu grejanje guma, već se greju i felne i sve to na precizno određeni način. U svakom timu četiri i li pet inženjera radi na ovom procesu. Potom se postavlja i pitanje održivosti. Potrebno nam je dosta energije za taj proces grejanja guma“, dodao je Tost. Grejači guma su se našli u centru pažnje nakon incidenata u Bakuu zbog činjenice da je Pirelli nakon svoje istrage ustanovio da je najverovatniji problem bilo to kako su timovi pripremali svoje gume i da su manipulisanjem temperaturom uspevali da snize pritisak u gumama. Tost smatra da je rešenje veoma jednostavno. „Bilo bi toliko lakše da nemamo grejače, a da FIA razvije senzor samo za merenje pritiska. Često se pitam zašto komplikujemo sve. Pirelli je samo dužan da nam dostavi gume koje rade u ovim uslovima. Ranije nismo imali grejače u Formuli 1. Davno je to bilo, ali nije neizvodivo. U drugim serijama isto nemamo grejače. Sve je nekako komplikovano, a sledeće godine imamo i potpuno nove gume“, izjavio je Tost. Preuzeto sa: pole-position.rs
  24. 1 point
    neshaoct

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    @TeaseR Na 159-ki su te gume...bile su i prošlih godina, nisam ništa posebno drugačije primetio po pitanju buke. Proveri pritisak u gumama...
  25. 1 point
    @bratsaja Ja sam radio remont menjaca u Sapcu pa sam ujedno trazio da mi zameni taj zupcanik mada mi je covek rekao da je na mojoj multipli koja je 2008 vec fabricki ide "duza" brzina u odnosu na starije Multiple. Svejedno sam dobio oko 500 obrtaja manje na autoputu. Naravno gubi se snaga na uzbrdici ali ionako je motor slabasan za ovu karoseriju tako da je neminovno saltanje u 4u u pre ili kasnije. Za voznju po ravnici i autoputu odlicna stvar.
  26. 1 point
    darkman14

    Cene goriva...

    A šta je kod naših nepismenih NMK? Nortmakedonci?
  27. 1 point
    neshaoct

    Moto GP: Počinje nova sezona

    Zarko: Za mene je dobro što je Markes pobedio Francuski motociklista Žoan Zarko izjavio je da je za njegove šanse da osvoji titulu u Moto GP šampionatu dobro što je na trci za Veliku nagradu Nemačke najbolji bio Mark Markes iz Repsol Honde. Markes, osmostruki svetski prvak u motociklizmu, slavio je ubedljivo ispred Migela Oliveire i Fabija Kvartarara. ''U ovom šampionatu uvek postoji misao da će Mark pobediti. Sreća za mene je što je on propustio neke trke na startu sezone, pa njegova pobeda na stazi Zahsenring meni ne oduzima mnogo poena u šampionskoj trci. Nisam dopustio Fabiju da napravi veliku razliku, tako da je za taj proračun za mene dobro što je Mark pobedio'', izjavio je Žoan Zarko. ''Migel Oliveira je u odličnoj formi i ima 55 poena iz tri trke. Treba da budem oprezan i da mu ne dozvolim da osvoji previše poena'', rekao je 30-godišnjak iz Kana. Zarko je trenutno drugi u generalnom plasmanu sa 109 bodova, 22 manje od vodećeg zemljaka Fabija Kvartarara, a devet više od trećeplasiranog Džeka Milera. Markes, koji se vraća posle povrede ruke koja je zahtevala višestruke operacije, trenutno je deseti sa 41 bodom. Espargaro: Markes mi je otvorio oči Pol Espargaro nije bio zadovoljan svojim izdanjem na trci za Veliku nagradu Nemačke u Moto GP šampionatu. Osvojio je tek deseto mesto sa 14 sekundi zaostatka u odnosu na pobednika Marka Markesa, njegovog klupskog druga u Repsol Hondi. Do trijumfa Markesa, Honda je prolazila kroz težak period u 2021. godini. Nisu uspeli da se domognu nijednog podijuma, najbolji plasman ostvario je Japanac Nakagami u Herezu, kada je bio četvti. Espargaro smatra da bi od Velike nagrade Nemačke sve trebalo da krene bolje za japanskog proizvođača. ''Posle Markovog trijumfa jasno je da imamo motocikl koji može da pobeđuje. Markes mi je otvorio oči. Naravno njegovi vozački kvaliteti su neverovatni, ali ne bi uspeo da nema kompetitivnu mašinu. Moram da izvučem 100% mogućnosti iz motora, onako kako je on to uradio'', istakao je Espargaro. Španski vozač je istakao da u narednom periodu i on mora da se dokaže. ''Pokušaću da kopiram Markov način vožnje, da uhvatim njegove linije. Od ovog trenutka više nema izgovora. Moram da radim ono što on radi ili sam jednostavno suviše spor za ovaj motocikl'', rekao je Espargaro. U generalnom plasmanu Moto GP šampionata Espargaro zauzima 12. mesto sa 35 poena. Ubedljivo vodi Fabio Kvartararo sa 131. bodom. Naredna trka u Moto GP kalendaru je Velika nagrada Holandije 27. juna, a čitavu akciju sa staze Asen moći ćete da pratite u direktnim prenosima tokom celog vikenda samo na kanalima Sport kluba. preuzeto sa - Auto Blog
  28. 1 point
    Vule

    Fiat Nuova Tipo - podešavanje LED farova

    Potencijalno odbijanje svetla odavde... Mada bi mi bilo neverovatno da su takav propust napravili...
  29. 1 point
    ISV_01

    Punto mk.2 - osigurači

    Lici na neki kratak spoj pa sagori osigurac. Il elektricar ili kod majstora za klime, mozda i sama klima pravi problem jer ne radi.
  30. 1 point
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Sredjene slike i format .
  31. 1 point
    Milutinac

    Koje kočione pločice, diskove?

    To moras da znas da je Brembo klasa 3 otprilike. Evo pitaj momke iz Slajera sta misle o ovom domacem Brembu, pa vidi sta ce ti reci... Da, naravno. Kod mene su galfer std. diskovi i galfer sport plocice i to koci ludo burazere. Car disk ne bi trebao i smeo da kaska nista za onim u Galfer kutiji...
  32. 1 point
    ISV_01

    E-Bike (DIY)

    Neka od reklama za konvertovanje u e-bike Da se razumemo, dajem primer. Dakle, najjači set sa baterijom ispod 1kW je oko 667e. Na to ide ugradnja (70e), pletenje točka (35E). Radijus 50km bez okretaja pedala pri brzini 25km/h, max brzina oko 60km/h. Dakle radijus (po meni) je solidno mali za cifru od približno 770e. I onda uzmeš da obrćeš oglase...i naletiš na isti cenovni rang za polovan/nova bajk sa ozbiljnijom elektronikom (Bosh) i većom ili u najmanju ruku istom autonomijom. XWave e-bike nov Vtt MTB 27,5 I maaalo iznad cenovnog ranga obziljnija mašina. Crosswave MTB ebike Ako pogledamo cene konverzijskih delova...maltene se nađe nov bajk sa svim time. Jedino što mi je malo čudno je trajanje i eksploatacija baterije iz kompleta za konverziju i npr Bosh-ovih. Moguće da je sam sistem kod Bosh-a "ekonomičniji" sa aspekta potrošnje energije.
  33. 1 point
    Ivan

    Patrola do Turske 2019. / 2021. / 2022.

    Buraz, predomislio sam se ipak... Ostajem da brckam noge na Adi - sto je sigurno, sigurno je. Samo da mi ne polupaju stakla sa makiske strane.
  34. 1 point
    Čelične felne za Ford vozila sa 5x108 rasponom rupa. Bukvalno sve od Forda od 2005 pa na ovamo. (Osim Galaxyja koji je 5x112) Felne u vrlo dobrom stanju. Stigle Is CH. Ratkapne su ok i iz originala su. Gume su...za reciklažu Cena za sve 100eur. Igor 0603199699
  35. 1 point
    Grafit

    E-Bike (DIY)

    @igor0511 Imaš na kupujemprodajem neke iz Inđije (čini mi se) koji rade konverziju tvog bicikla na ebike. Imaju više nivoa snage, radijusa itd. Izguglaj... Ja uzeo ovaj polovnjak za 380 evra pre par meseci. Lepo se vozi. Lako postigneš na ravnom 20 km/h, a otpor na pedalama je prosto ”neprijatan”, kao da si nizbrdici, pa se bicikl brže kreće nego što ti možeš da vrtiš pedale. Radijus 50-ak km.
  36. 1 point
    Po meni je Atlas zadnjih par godina ubedljivo najbolji, makar na papiru
  37. 1 point
    Ako neces da provlacis novu antenu skroz do krova i menjas fabricku FM antenu, u Veltehu imaju antenu sa Fakra konektorom, ja sam konkretno u Giulietti uspeo da je spakujem ispod plastike gornjih luftera, odmah pored displeja i radi solidno. Ne vidi se nigde nista i radi kao fabrika. Mislim da je antena bila 1500 din. Nisam pratio dokle si stigao sa ugradnjom, ali smo mi ugradili, povezali i Blue&me pa je dobijen ceo ugodjaj, bluetooth handsfree, usb & aux gde se pored citanja muzike sa usb drajva za sitne pare na aliju kupi bluetooth prijemnik koji ide u aux a napaja se sa usb porta, pa samim tim imam i bluetooth muziku, to jest A2DP konekciju preko AUX moda.
  38. 1 point
    Mijailović P.

    Bravo za ovaj Bravo

    +1 Jeste da je MS poznati "Kir" ali se ovoga puta slažem u potpunosti. Sa druge strane, merak nema cenu. O isplativosti je izlišno bilo šta komentarisati.
  39. 1 point
    ISV_01

    E-Bike (DIY)

    Meni je nekako eBike i dalje bolji od tog skutera, posebno 29" mtb. Prvo, nezavistan si gde, kuda i kako ces voziti. Drugo, bajs je, mozes sa njim off road i iskljuciti elektromotor ako hoces da uzivas u biciklizmu na bilo koji nacin. Tezina jeste problem, ali zato noviji MTB imaju najcesce 1x12 brzina od cega pozadi cesto bude 50T zubcanik kao najveci (ili cak i veci tipa 52T) pozadi 11T kao najmanji, a napred bude tipa 30-32T.... To ide uz masnu banderu u najlaksem rezimu a u najtezem sasvim solidno 30 km/h pici. Trece je izbor guma (slik, off road ili neke polu kombinovane kao Conti Race King). Cetvrto, opet moze na nosac ako skines bateriju i tocak/tockove. Mane: da, servis na iole dobrom mtb sa delovima klase Deore kosta vise nego servis na tim elektro skuteru jer... On ga ni nema.
  40. 1 point
    MS PK

    Bravo za ovaj Bravo

    Kako se to isplati? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  41. 1 point
    Multijet za pocetak. Jtd je ostao sa Stilom i to ne poslednjom verzijom njega, koja je isla sa multijetom Twin turbo na koji treba obratiti paznju kako se ponasa (zvukovi, pistanja i slicno) jer je remont turbine x2 u ceni (zbog dva turba, bar su pojedinci imali takvo iskustvo, da im naplate duplo jerbo ima 2 turba). Po slikama, ove felne su lepe i retke na Delti. Sto se trapa tice, jesu amorti menjani jeftinijom varijantom (klasican amortizer) umesto tih posebnih elektro-podesavajucih koji kostaju dosta. Ostatak vesanja bi trebao biti slican Bravu, pa ni delovi nisu nedostupni toliko...e sad, da li vama i u Sloveniji naplate zbog znacke na autu iako isti deo ide i na gomilu drugih autimobila, to ne znam ali ovde ume biti tako. Klimu proveri da li duva svuda, obzirom da je automatska, jer zamena klapnica i motorica ume da bude ili preskupa (ako radi servis) ili mukotrpna ali ne i neizvodljiva (ako radis sam), posto je proces pristupa motoricima kao i kod Brava (raskupusas pola auta iznutra). Manifestuje se da negde duva toplo a negde hladno (sa klimom) ili obratno (ako je zima pa sa grejanjem). Ostalo - uplati kasko, Delti je 'skoljka' tj eksterijer najskuplja stavka. Ima ovde vlasnika, recice utiske... Al da ide, ide.
  42. 1 point
    neshaoct

    Mille Miglia 2021.

    Najbolje od trke 1000 Milja 2021. Izvanredna trka 1000 Milja 2021 (Mille Miglia 2021) se završila, sa vijorećom zastavom brenda Alfa Romeo: pored sveukupne pobede, emocija neizbrisiva sećanja ostaju dok čekamo sledeće izdanje, od klasičnih modela Alfa Romeo obezbeđenih od strane odeljenja Heritage - od kojih su svi stigli do finiš linije, do ovacija koje su modeli Giulia GTA i GTAm osvojili na putevima Crvene strele (Freccia Rossa). Od Breše to Rima i natrag: krug je kompletiran i dani su proleteli. Kao i sa svim što je za pamćenje, vreme je proletelo. Sada kompletiran krug predstavlja savršenstvo i postignuće, amblem kontinuiteta. Isti kontinuitet traje tokom skoro 100-godišnje veze između brenda Alfa Romeo i trke 1000 Milja: brend drži rekord u pobedama na ovom takmičenju, od kojih je 11 osvojeno od 1927. do 1957. Tokom ovogodišnjeg izdanja, Alfa Romeo je još jednom bio najzastupljeniji proizvođač automobila, sa 50 automobila. Pre svega, pobedio je sa modelom 1929 Alfa Romeo 6C 1750 Super Sport tima Villa Trasqua, kojeg su vozili Vesko (Vesco) i Salvineli (Salvinelli). Izuzetne ekipe za automobile iz odeljenja Heritage Svi klasični Alfa Romeo modeli iz odeljenja Heritage su dobili pohvale, od kojih su svi završili trku. Izvanredne ekipe su vozile četiri dragulja iz kolekcije klasičnih automobila u muzeju Museo Storico Alfa Romeo, uključujući predsednika grupe Stellantis Džona Elkana (John Elkann) i njegovu suprugu Laviniju Boromeo (Lavinia Borromeo), za volanom modela 1900 Super Sprint. Ne dozvoljavajući da ih omete par tehničkih problema, višestruki osvajači titula Đovani Močeri (Giovanni Moceri) i Danijel Boneti (Daniele Bonetti) su vozili model Alfa Roemo 6C 1500 Super Sport, dok su entuzijasti Alberto Vazalo (Alberto Vassallo) i Đovani Branko (Giovanni Branco), sa portala Car & Vintage), bili u raritetu 2000 Sportiva. Na kraju, ali ne i najmanje bitno, za volanom modela 1900 Sport Spider su bili Roberto Đolito (Roberto Giolito), šef odeljenja Heritage, i TV voditeljka Kamila Raznovič (Camila Raznovich). Alfa Romeo Giulia GTA i GTAm Događaji na ovogodišnjoj trci 1000 Milja bili su povezani sa Alfa Romeovim najboljim trenutnim modelima: Giulia GTA i Giulia GTAm. U svojim Trophy White i Montreal Green livrejama, ova dva automobila dočekana su sa oduševljenjem duž cele rute. Oni su 100% odani svojoj prirodi trkačkih automobila koji su i za redovnu vožnju: u razvoju projekta korišćene su veštine kompanije Sauber Engineering, kao i vozača iz Alfa Romeo Racing ORLEN Formula 1 tima, Antonia Đovinacija and Kimi Rejkonena. I što je najbolje: njihov jedinstveni, funkcionalni i bezvremenski dizajn, načinio ih je klasicima od momenta lansiranja, što znači da se savršeno uklapaju među automobile najvećeg putujućeg muzeja na svetu. Specifičnosti koje su oduvek izdvajale stvaralaštvo Alfa Romea definitivno uključuju stil jedinstven u svetu, zahvaljujući veštoj kombinaciji forme i funkcije. U brojkama 385 vozila na startu, 341 na kraju, 1.719,81 km, 4 dana vožnje, više od 200 opština, 7 delova zemlje. Ovo su cifre za 1000 Miglia 2021, koja i dalje vijori zastavu lepote i elegancije. Prava reklama za predstavljanje draži Italije, kroz kreativnost koja se najviše naplaćuje: poštovanje je odato muzici Verdija; promovisana je umetnost, kultura i zanatstvo; gostima je bilo ugađano dobrom hranom i darovima života u skladu sa prirodom. Izjave ''Bilo je neverovatno dobiti priliku da otkrijem mesta i sela u ovoj zemlji, od kojih mnoga ostaju netaknuta. Zahvaljujem se celoj organizaciji i Robertu Đolitu, mom saputniku na putu. Učestvovanje u trci 1000 Milja trebalo bi svima da bude obavezna stavka na listi životnih želja'', izjavila je Camila Raznovich. Po rečima predsednika Stellantisa Johna Elkanna i njegove supruge Lavinije Borromeo: ''Pored publike, pejzaža i zapanjujućih automobila, takmičarski element je od suštinske važnosti i veoma smo ponosni što je Alfa Romeo pobednik ovog izdanja. Sada što sada ostaje je da samo sačekamo godinu dana da ponovo ožive emocije i strast vozila Alfa Romeo na najlepšoj trci na svetu.''
  43. 1 point
    totti

    ''Crne kutije'' i u automobilima?

    Ne to sa slike... kutija koju voziš [emoji3]
  44. 1 point
    Dzimbo

    Funny photos

  45. 1 point
    Dzimbo

    Funny photos

  46. 1 point
    Axic

    Funny photos

  47. 1 point
    darkman14

    Neko negde nešto prodaje...

    @ISV_01 kad bi kupio gume da si uzeo 18"? Stajale bi felne sezonama u podrumu. U nekom trenutku bi pocele da vrse ulogu kamena u kaci za kupus.
  48. 1 point
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Milutin sutra :
  49. 1 point
    neshtry

    Makete automobila

    Evo da pokažem novosti. Juče stigle Alfe iz Nemačke. Modeli su kupljeni u salonu Alfa Romea. Uz modele ide i prigodna knjižica sa pričom o nastanku modela 156 GTA Sent from my moto e(6) plus using Tapatalk
  50. 1 point
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...