Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/16/21 in all areas

  1. 8 points
    dekirs

    Mitro's on fire 1.4 t-jet 155

    Za vikend sredio skudeto jer je bio izlomljen i malo je branik ugrejan pa ispravljen. Usput stavio i nove znakove napred i pozadi. Pre toga kupljen i ugradjen volan od Djulijete kod Brane. Danas kupio kornjacu i namazao sedista, nema neke velike razlike, nije ni krpa bila nesto prljava, al ajd kao kad vec imam kozna sedista
  2. 7 points
    integralac

    Funny photos

    Krusevac tudej
  3. 5 points
    Posle Delte opet Alfa. Iako sam bio prezadovoljan Deltom, malo mi je dosadila posle 2.5 godine i skoro 85k km, reših da je zamenim. Usled velikih gužvi, hteo sam TCT. I još pored toga Navi i šiber. Uspešno sam "ub'o" 2 od 3, srećom to što fali je ugradljivo. Malo o njoj. 2012. godište, kupljena od prve vlasnice, 92k km na satu,Distintive nivo opreme. Poseduje adaptivni Bi Xenon sa prskalicama farova, tempomat, dupli šiber ( zadnji se ne otvara ), grejače sedišta i retrovizora, Blue and Me, Hrom retrovizore itd. Fale tri stvari : Navi, naslon za ruku i "šalterice" na volanu, sve tri stvari ugradljive. Menjač je TCT, duplo kvačilo. Lepo se vozi, bez cimanja prilikom šaltanja, u D modu baš je brz. U planu su 18", Eibach treba da poručim ovih dana, ostalo polako. i u "jakom" društvu
  4. 5 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulietta 2017

    Prodata Giulietta, ode za Pirot, nadamo se da ce je naslediti Giulia
  5. 5 points
    Nebek

    Funny photos

  6. 4 points
    totti

    Mitro's on fire 1.4 t-jet 155

    Da imam auto koji se Mići sviđa, gurnuo bih ga u Dunav. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  7. 4 points
    dach@

    Funny photos

  8. 4 points
    Loon123

    Vicevi 120%

  9. 3 points
    Pozdrav svim forumasima sa prelepog i dalekog Krita! Smesteni pored Retimna, hotel Maravel Land sa lepom plazom iza hotela, u sklopu je odlican bar. I naravno Mutos! U petak idemo na izlet u Heraklion, obilazak Knososa. Vise detalja pisem kad se vratim...
  10. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  11. 3 points
    shuxx

    Biciklizam

    Posle duže pauze, standardna vožnja. Vetar me lomio, smanjio prosečnu brzinu na 19kmh, ali u povratku je dao vetar u leđa pa sam se vratio sa oko 21kmh, što je moj prosek. Na žalost na lokalnoj pumpi / perionici, vidim tipa sa Cliom 3 karavan, stanem i zamajemo se skoro sat vremena, oko, 1.2TCE motora + TNG, što je nešto što mi se sviđa. Nisam pauzirao aplikaciju, pa vožnja od oko 2h, ode na 3h...
  12. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  13. 2 points
    Ivan

    F1: Francuska 2021

    Zvanično ime: Formula 1 Emirates Grand Prix De France 2021 Lokacija: Circuit Paul Ricard, Le Castellet, Marseille Datum: 18.-20. Jun 2021. Petak 18.06.2021. Prvi trening: 11:30h – 12.30h Drugi trening: 15:00h – 16.00h Subota 19.06.2021. Treći trening: 12:00h – 13.00h Kvalifikacije: 15:00h – 16.00h Nedelja 20.06.2021. Trka: 15:00h Broj krugova: 53 Dužina staze: 5.842 km Dužina trke: 309.69 km Prva trka: 1971. Staza u mestu Le Castellet blizu Marseja, bila je finansirana od strane magnata Paul Ricarda 1969. (po kome i nosi ime). Kao konsultanti pri projektovanju, ukljucili su se i tadasnji francuski vozaci Jean Pierre Beltoise i Henri Pescarolo. Staza je zavrsena i pocela da se koristi godinu dana kasnije, dok je prva F1 trka odrzana 1971. godine. Prvi pobednik bio je legendarni Jackie Stewart, sa svojim Tyrrell-om 003. Za trke F1, staza Paul Ricard je koriscena od te 1971. pa do 1990. Iza cega se VN Francuske seli na Magny Cours. Ponovo je vracena u kalendar 2018., a danas je prepoznatljiva po zonama za zaustavljanje ofarbanim u plavo i crveno. Plava zona je dizajnirana da uspori bolide bez upotrebe sljunka, a opet dovoljno da ih uspori prelaskom preko neravne podloge: Sama staza predstavlja kombinaciju dugackih pravaca, kao i srednje brzih i sporih krivina. Zbog svega toga, u kombinaciji sa velikim brojem suncanih dana - izuzetno je popularna i za testiranja u svim kategorijama. Vozi se desni krug, ima dve F1 DRS zone. Oficijelno najbolje F1 vreme u ovoj konfiguraciji staze (1C-V2) je 1:32.740, a postavio ga je Vettel u Ferrariju tokom VN Francuske 2019.
  14. 2 points
    dekirs

    Mitro's on fire 1.4 t-jet 155

    Nakon sto je prodat DS3, bacio sam se u potragu za nekim "normalnim" automobilom. Gledao sam dizele, Golfa, Megana, Brava, Deltu.. Sve je to ulazilo u neki uzi krug. Na zalost budzet je bio bas ogranicen zbog kupovine stana. Mislim da sam pogledao jedno 15ak automobila i nista normalno nisam mogao naci za te pare koje sam imao, obicno je ili DPF bio na samrti, na 90% njih se zamajac cuo, dizna je neka cukala, itd.. Da ne pricam kako su svi izakani i u jako losem stanju, pritom birani su samo oni automobili koji su licili na nesto preko slika. Skontah da je jako tesko naci dizela starog 10ak godina u dobrom stanju i sa nekom okej opremom, a da ne mora da se pljune 500e za neki kvar. Jedno jutro mi je @horvat poslao Mitra, 1.4 t-jet 155, oglas sa nekih 30 slika, detaljno slikan i bas dobar u odnosu na ostale. Nisam bas nikakvo misljenje imao o Mitru, tjst vise je bilo negativno nego pozitivno. Otisao rano ujutru, pogledao ga i kupio ispred decka koji je dosao minut posle mene na plac. Upalio, probao, video da je tacan, ne deluje da je lupan, maksimalno ocuvan unutra sa minimalnim znacima habanja, perfektno radi, kvacilo mekano, nema zvukove nikakve na paljenju/gasenju - kupljeno. Oprema je Distinctive: - Brembo celjusti sa 4 klipa i napred diskovi 305mm ( ide samo u 155ks verziju i QV ) - Tamna stakla - Metalne papucice - Kozni volan i rucica menjaca - Kozna sedista - TomTom navigacija ( nije dosla sa autom :S ) - Parking senzori pozadi sa grafickim prikazom Nesto sam sigurno preskocio, al u principu to je najbitnije. Nakon kupovine kod Brane je uradjen veliki i mali servis, prednje plocice ATE i obradjeni diskovi, svecice NGK, termostat, reostat, ulje u menjacu, ispran je motor, sipan Liqui Moly 10w60 neki Race Tech po Braninoj preporuci, uglavnom sve sto je trebalo je zamenjeno. Brana ga je provozao i potvrdio da je odlican primerak, kilometraza je prava, neko je cak menjao b&m modul u Svici. Poslednji servis uradjen 2019te u knjizici, cak je i veliki bio radjen na 95kkm davne 2015te. Uglavnom primerak kakav se retko nalazi. Kupljene su nove Save UHP2 215/45/17, zimske gume koje su dosle na njemu su odlicne i mogu sigurno jos 2, 3 sezone, mislim da je Fulda u pitanju. E sad, o samom autu sam imao vise negativno misljenje nego pozitivno, delovao je jako jeftino, gore od GP, ali posle voznje i sedenja u ovom primerku mogu slobodno da kazem da je auto uradjen biiip, naravno mnogo znaci gde je vozen, koliko je presao, kako je cuvan itd. Za ovih par dana voznje nisam cuo nikakvo krckanje osim kada se prelaze sine npr, jbg, jednostavno tu sam primetio da i skuplji automobili imaju zvuk u kabini. Jako, jako udoban i to ne mislim na B segment samo nego generalno cak i u poredjenju i sa C segmentom. Da l' je to do amortizera ili utegnutog trapa, ali zaprepastio sam se koliko je to sve dobro uradjeno i kako trpi lezece, rupe i neravnine, kao da je u pitanju veci auto. Ne znam na koju foru ali auto je bas udoban i uopste ne zamara sa voznjom kao npr DS3 koji sam vozio. Naravno svoje mane pokaze kada je neki talasast put pa krene da skakuce, ali to je sve razumljivo. Dolazimo do najvaznije stvari - kako se vozi ovaj auto. Motor je sigurno najzabavniji i nesto najbolje sto sam vozio, dosta sam citao i slusao misljenja ljudi o t-jetu ali nisam verovao da je ovoliko dobro. Auto se lako vozi, u krivinama mi deluje kao karting, lagan je u nosu i skoro nikada ne bezi preko kao sto je Djulijeta radila npr, volan ima vestacki osecaj u odnosu na Djulijetu ali je i dalje jako precizan. Prosto ko hoce da se igra moze svasta sa ovim autom da uradi, posebno u D modu gde je bas ozbiljno agresivan. Mnogo je dobro uradjena osetljivost pedale nije kao u Djulijeti gde u D modu nisi mogao da vozis po gradu jer je auto cimao kao nenormalan. Kocnice su odlicne, iako je mali auto i nemam neku veliku kilometrazu sa njim, neverovatno sam siguran da ce stati uvek, ovaj Brembo treba da se ugradjuje u svaki auto Zvuk je super, nije naporan, na vecim brzinama ali na 160+ hoce malo da umara, sto zbog zvuka motora sto zbog vetra. Mada komotno bih otisao sa njim na put od 1000km u cugu, takav osecaj imam kada sednem u njega. Odmah da kazem ovo nije prehajpovan post, niti mi je deda ostavio AR kompaniju pa ja moram da hvalim. Vozio sam svasta nesto, mogu slobodno reci da mi je ovo najbolji auto koji sam imao kada pogledam sta sam dobio i koliko sam platio Davno sam citao postove na ARCS i stranim forumima gde se misljenje ljudi maltene poklopilo sa mojim sada, isto tako tada sam mislio da baronisu i da nisu objektivni kao sto ce neko verovatno misliti za ovaj post Uglavnom, sledece u planu je poliranje i dubinsko, ako ima neko predlog gde da odradim neka napise. Koliko vidim u Titanijumu je 200e, sto je generalno okej cifra, pa se razmisljam da l' oterati kod njih.
  15. 2 points
    vagenovac

    Mitro's on fire 1.4 t-jet 155

    Meni najsmesnije kada kazu da je neki tako malo jaci fabricki motor prejak za neki tako manji auto. Takodje auto sto je manji i laksi to je zabavniji za voznju pogotovo u kombinaciji sa snaznim motorom.
  16. 2 points
    MS PK

    Mitro's on fire 1.4 t-jet 155

    Ja najvise volim mala kola sa velikim motorima, tipa kao nekad sto je bio GSI, GTI..velika ne volim, najveca koja mi se svidjaju su velicine tipa Audi a4 Mito nije djetede al jbg sad, ne moze da bude savrsen Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  17. 2 points
    shuxx

    Biciklizam

    Odlično, nisam mogao copy paste tekst..nego printscreen [emoji3] Sent from my SM-A525F using Tapatalk
  18. 2 points
    MS PK

    Mitro's on fire 1.4 t-jet 155

    Gle, gle, gle, ja tek sad vidim ovu temu [emoji54] Pa neka je sa srecom zvrk brate! Meni se svidja od prvog dana kad se pojavio! Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  19. 2 points
    Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  20. 2 points
    ISV_01

    Bravo za ovaj Bravo

    Aaa dobar si, istrajao. Ovi na forumu digli ruke i od mene i felni posle pola sata od kada sam otvorio temu
  21. 2 points
    N.N.

    Peugeot i Fiat? / Stellantis

    Alfe odobrene od strane Francuza se interno zovu Alfetta, Duetto i Giulia X. Alfetta je nova generacija Giulietta, a Giulia X nekakav crosswagon D segmenta i to je model koji je nadopuna Giuliji i Stelviu.
  22. 2 points
    Ja bih rekao da ti je firma uplacivala privatno penziono a ne zivotno, a poklapa se i sa uslovom od 56 godina. Zivotno moras da nastavis da uplacujes da bi na kraju podigao iznos, a penziono funkcionise kao neki fond, imaju navodno i neki rast na godisnjem nivou. Izvinjavam se za off.
  23. 2 points
    Axic

    Funny photos

  24. 2 points
    Ma sta vam je s ove čavke? [emoji3]
  25. 2 points
  26. 2 points
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Malo o potrošnji goriva, namerno pišem u ovoj temi jer se tiče ovog modela. Dakle pređeno 555km, mereno čep metodom i aplikacije Fuelio I Drivvo se poklapaju, potrošnja je 7.23l na 100km benzin 100. U tom rezervoaru je bio pomešan benzin 95 i 100. Sad sam sipao samo Nisov Gdrive 100 pa ću videti. Od ovih 555km je 80% gradska vožnja I 30% sa klimom, tada isključujem StartStop sistem. Sa malo lakšom nogom na gasu moglo bi to još malo niže, al ja sam zadovoljan, pogotovo što sam prešao tek 2500km. PS ovakva potrošnja mi je bila i na BMWu dizelu, jer se voze skoro iste relacije, pola litra gore dole. PPS Bord mi pokazuje veću potrošnju nego čep metoda za skoro 0.5l. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  27. 2 points
    vicent

    Funny photos

    . Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  28. 2 points
    E, pa, završena je i ta epizoda. Montiran istorijski nosač napokon. Rezultat je očekivan, tj. sad auto radi kako bi i trebao. Nema više vibracija, tj. svedene su na prihvatljivu meru, a takođe je i buka u kabini značajno smanjena. Čuje se i dalje motor, ali nije to više ni tako glasno, ni naporno. Videću kakva će situacija biti pri većim brzinama, ali ovo do sad malo što sam provozao, obećava.
  29. 1 point
    Branislav

    Bravo za ovaj Bravo

    Promenjeni amorti auto je kao nov, druga pesma sto bi narod rekao. Nema vise ljuljanja, stabilniji je, pri kocenju mnogo tacniji i praviji ostaje samo da vidim sta cu sa diskom napred koji je otisao i to je to mogu da se pozabavim malo izduvom i slicnim stvarima radi svog uzitka
  30. 1 point
    Zvezdo

    Alfa Romeo 75

    Alfa 75... Poslednja prava Alfa!
  31. 1 point
    shuxx

    Z10 by Shuxx

    Malo DIY pregleda Z10, Manzetna cela i suva, nema curenja masti. Diskovi OK, malo potroseni, nisu izrisovani. Lepe ravne povrsine. Zadnje kocnice, od prvog vlasnika paknovi. Mada su tad bili bas novi. Ne znam koliko "mesa" imaju novi paknovi, cenim oko 5mm. Sadasnje stanje, oko 3mm. Mada nisu bas ravnomerno potroseni. Ali za skoro 50K km....dobro stanje Malo sam ih isprao sa Bremse klinerom, sprej odmascivac...
  32. 1 point
    Reacher Gilt

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    I gori. Nisam vozio novije turbo dizele, al' recimo da u sijeri 2.3d nisu bile toliko izražene vibracije motora ...
  33. 1 point
    Reacher Gilt

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Dobar je auspuh, nije progoreo. Rano je još za sumiranje utisaka, tek je zamenjen nosač, ali buka nije više problem, kao ni vibracije. Osećaju se one i dalje pomalo, ali su zbog novog nosača ublažene na prihvatljivu meru. Iskreno, nisam ni očekivao od 1.4 tb neki preterano sofisticiran rad, ali do zamene ovog nosača je baš bio razočaravajuć. Otkad sam prvi put seo u njega znao sam da nešto ne valja, ali kako je ovo jedini t-jet u koji sam uopšte seo, nisam mogao tačno da procenim šta... Nakon zamene prvo klapne gasa, a sad konačno i nosača, rad motora, pogotovo u leru, neuporedivo je mirniji i tiši. Drugi auto, da ne kažem baš k'o nov.
  34. 1 point
    djomla

    Gedora stajling

    Budak [emoji2357] Sent from my 3310 using Tapatalk
  35. 1 point
    Podrazumevam naravno odstojanje i da opet moze da se pokupi nesto od onih njihovih guma sirine 300 .
  36. 1 point
    neshaoct

    Peugeot i Fiat? / Stellantis

    @N.N. Zna li se šta je ''Duetto''? Ne znam zašto ne naprave klasičnu Giuliu karavan ako već tako nešto žele...već odmah idu sa fancy karavanom...mada, i Volkswagen je sa restajlingom Arteona ponudio njegovu Shooting Brake varijantu, možda se i tu dešava promena kod kupaca da su spremni da kupuju te ''našminkanije'' karavane, pa fabrike zato tako reaguju...
  37. 1 point
    Vule

    Mitro's on fire 1.4 t-jet 155

    Lepo! Gde si uzeo znakove, koja cifra? I jesi morao da rasklapaš prekidač nazad da bi ga montirao?
  38. 1 point
    Branislav

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    @Rasta Kao sto sam rekao bucan je tjet zbog dizni koje su bucne a i sam motor je malo bucniji ali to je cena sto je napucan u 1368 kubika... Proveri auspuh meni je recimo auto bucan zbog aupsuha koji je progoreo mada ja sam navikao na Tjet vec skoro 3 godine ga vozim...
  39. 1 point
    darkman14

    Fiat Nuova Bravo - promena jezika

    @Ivan Zar nismo pisali tamo na temi sa ugradnjom multimedije u Deltu da je moguce preko dijagnostike raspariti multimediju? I tada se dobije prosireni meni na displeju na tabli. Znam da sam to nesto procitao tamo gde je valjda @cika_kole ugradjivao multimediju u Deltu.
  40. 1 point
    N.N.

    Peugeot i Fiat? / Stellantis

    5. i 6. model bi se mogli pridružiti. Peugeot 408 i Lancia D-SUV. Ovaj Peugeot je long wheelbase Coupe-CUV verzija novog 308. Da ne bi tko pomislio što drugo.
  41. 1 point
    Naravno da je to deranje epskih razmera. Na žalost. Srpska posla. Inače, ako se pogleda detaljno račun, vidi se da za cenu od tih „tričavih“ 210 evra nije promenjen i filter vazduha za motor ( po cenovniku sa linka on bi trebalo da je još oko 47,5e ). Ali, nije ... Jer, poredjenjem sa cenama iz zvaničnog cenovnika se vidi da su za svaku poziciju faktički fakturisane veće cene od onih iz cenovnika ( pa i za ulje, za „ruke“ ... ). Jedino onaj aditiv za čišćenje dizni su fakturisali koliko piše u cenovniku ( oko 18 evra )
  42. 1 point
    @moron E zaintrigirao si me sa ovim računom, šta je toliko skupo. E ono što mi je odmah upalo u oči je cena ulja. Laganih 12219, 48 dinara. Ovo nije drumska pokjačka ovo je deranje mladih majmuna. Ovlašćeni servis, jeli ,bi trebalo da nabavlja ulje u buradima a ne kanticama. Informativno evo samo jedne cene bureta od 176l bez pdv-a https://woxparts.com/en/car-parts/toyota/0888083590 Cena je u funtama kada se sve prebaci u evre doda pdv cena za 1 l je oko 10 evra. Razumem da se moea zaradiditi ali 3x skuplje?!!! Pa da uzimaju u maloprodaji iz ćoška ne sme biti više od 60 do 70 evra ukupno za to ulje.
  43. 1 point
    Ja sam išao s druge strane jer mi je bliže. Leskovac-Medveđa-Mutivode-Priština... Dalje je sve isto. Čim izađeš na autoput zalepiš se za rep nekom lokalcu koji ga gazi i teraš za njim. Oni znaju gde se mogu očekivati patrole. Ja se zalepio nekom Kajenu ako se dobro sećam i na momente smo išli preko 200. Isto ti važi i za albanski autoput.
  44. 1 point
    silenci

    F1: Kalendar trka

    ma daj da im ponudimo Navak. Pa ovo je neverovatno,neki odustaju,neke trke ce da se dupliraju,pa barem po evropi ima dosta staza,a skoro sve ekipe su iz evrope. Koja se sad vozi u nedelju ,gde
  45. 1 point
    ISV_01

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Pa kad imaš kosilicu na steroidima Eeee pa da čujemo uskoro utiske, nemamo često mogućnost da vidimo da neko menja nosač/dva/pola auta
  46. 1 point
    Benzinski i dizel automobili dobili još malo vremena Grupa sedam industrijski moćnih država (Amerika, Kanada, Japan, Nemačka, Italija, Francuska i Ujedinjeno Kraljevstvo) napustila je planove da postavi jasan cilj o prodaji automobila sa nultom smisijom štetnih gasova. U najnovijem saopštenju blok se obvezao da će učiniti više na elektrifikovanju saobraćajnog sektora, ali nije odredio čvrste ciljne datume. Zaključak je prividni kompromis među državama, od kojih je nekoliko velikih proizvođača automobila. Raniji nacrti saopštenja su sugerisali da G-7 radi na tome da se osigura da do 2030. većina prodaje novih putničkih automobila ne budu dizelaši i benzinci. U saopštenju je ponovljeno obećanje bogatih zemalja da će godišnje izdvajati 100 milijardi dolara kao podršku naporima zemalja u razvoju za suočavanje sa tranzicijom klimatskih promena. preuzeto sa - Auto Blog
  47. 1 point
  48. 1 point
  49. 1 point
    Ivan

    Mitro's on fire 1.4 t-jet 155

    Dobrovoljno se nudim da me odmenis .
  50. 1 point
    Da ne trujem temu, svako ima neko svoje mišljenje, ali, odlaziti negde na odmor, a pritom sve vreme biti u fazonu, da ne kažem nešto što se neće svideti domaćinu, da li je domaćinu neki M70 osakatio nekoga u familiji pa čeka samo da zaspim, hvala, ali ne hvala.. Neko je već pisao, nije poželjno da se prvih 60 ak km ne zaustavlja kada se uđe na teritoriju Al !? Super, crkne ti auto a ti prvo skidaš tablice sa auta, ženi i deci uvaljuiješ dizalicu, palicu i praviš se englez dok ne stigne pomoć a i tada, boga moliš da nije neki kamenjar kome su strica, majku, oca, brata... razdužili neki tvoji sunarodnici. Ja sam imao prilično neprijatne situacije i u Sarajevu i Makrskoj, nisam ničim izazivao, ni pravio buku, niti nosio majcu "Kosovo je Srbija", čak nisam ni glasno pričao, jednostavno, BG tablice i dovoljno za loše iskustvo. U Sarajevu su mi slomili brisače, pretili, zaletali se da me biju, srećno sam se izvukao, a kod braće Kroata, bilo je neko prvenstvo u fudbalu, pa je bilo baš dosta "navijača" i vrlo loše iskustvo. Tako da, verovatno je tamo lepo, verovatno neće biti problema, ali, za mene, tamo mesta nema...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...