Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/08/21 in all areas

  1. 17 points
    moron

    ''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

    Nadam se da mi ljubitelji Fiata neće mnogo zameriti na naslovu teme koji sam izabrao i možda sam je mogao i nazvati "Zločin i kazna ...". Mada, ako je ovaj Fiat "kazna", onda mi je drago da sam prethodno počinio "zločin" kojim sam takvu "kaznu" zaslužio. Elem, da predstavim mog „prvog Fiata“, koji će uskoro na napuni šest godina, za koje vreme je prešao jedva 40.000 km (verovatno za to vreme nisam manje prešao ni bajsom po gradu). Nije bio plan da godišnje prelazi tako malo, ali, prosto, nekada se desi da naš plan bude jedno, a posle bude nešto sasvim drugo. U pitanju je tadašnji paket opreme Lounge. Na standardnu opremu sam dodao neke sitnice ( poput npr. elektropodesive lumbalne podrške za vozača i suvozača i/ili naslona za ruku napred (dok je taj naslon pozadi bio standard )). Nema tu nekog posebnog besnila ili eksluzive od opreme, ali, sve je tu što je meni trebalo i što sam u to vreme želeo (tada sam, naravno, bio manje proklet sa željama nego danas). Pogoni ga 1,6 MJ od 105 ks i 320 Nm. Mogao je i tada da se uzme i onaj sa 120 ks, ali, već tada je bilo najava da će za „mlade vozače“ da gornja granica dozvoljene snage bude 80 kw i zbog dece kao budućih vozača "jednoga dana" mi se nije uklapao onaj jači. A to se ograničenje kasnije i desilo. Kombinacija forme ( dug 417, visok 165 ), motora i opreme (pa i panorame), daje masu od 1.533 kg (po COC-u). Za gradske uslove, vozilo je relativno povoljnih dimenzija, a i veoma je pregledno. Poznavaoci Fiata znaju da je taj motor sa svojih 320 Nm relativno potentan, a u kombinaciji sa kratkim prvim stepenom prenosa, imam utisak da je pri kretanju nemoguće da se ugasi greškom vozača ( ono, ako vam spadne noga sa kvačila ). Van grada motor veoma lepo vuče, subjektivno - „brdo ne oseti“ i lepo poteže pri preticanjima, bez potrebe da se šalta prethodno na niže. Naravno, dizel je, pa mu je i radni opseg obrtaja relativno uzak u odnosu na bilo kog benzinca, pa kada pri preticanju dodje do oko 3.750 tu je „kraj balade“ (i daljeg ubrzanja), kao da ste „povukli ručnu“. A kod benzinca tu tek počinje "pesma" i uživancija Vozilo je odlično zvučno izolovano, ali, ako otvorite prozor dok motor radi (ili ne daj Bože podignete haubu), čovek bi pomislio da je u pitanju „drobilica za kamen“ i nije vam jasno kako se taj motor "ne razleti". Pri niskim obrtajima ( ako vas „uhvati“ ispod 1.500 rpm, a eventualno neoprezno potopite gas ) ima vibracija. Jbg, dizel. Znam da ima dosta povike na udobnost pr. sedišta kod 500L (pre redizajna) i „ne znam“. Meni je ok. Kome nije – „prihvatam“ da je tako. Od neke posebno sportske vožnje po krivanama nema ništa, ali, kako nisam sportista, ne smeta mi ni najmanje. Naravno, čim je iz salona prvi put ušao u garažu, dobio je svoje „sledovanje bitumena“. Cena redovnog održavanja je (meni) nekako razumna, jer sam tokom garancije prve tri godine redovne servise plaćao oko 100-110e, a četvrte godine 150e. Posle isteka garancije sam prešao u Fiat servis „Goran“, gde su cene takodje ok (a i još niže). Sada mi po prvi put sledi „veliki servis“ i on je oko 270e. Potrošnja goriva je normalna za dizel te snage, zapremine i veličinu i masu vozila. Ništa posebno ( oko 5,5 do sada ). Do sada nije bilo kvarova. Tek, mada narod kaže „koliko para, toliko muzike“, mislim da sam sa ovim vozilom dobio više muzike nego li sam platio. A do kada ćemo da se „družimo“, pojma nemam. Da i kćerka ne treba da krene da se obučava za vozački (a što ona stalno odlaže), verovatno bih ga već odavno zamenio za nešto drugo. Ovako, „bojim se“ da bi „Fiat epozida“ u mom životu mogla baš da potraje ... i da se pretvori u dugometražni horor film, sa Fiatom u glavnoj ulozi Ja sam zaista prezadovoljan ovim vozilom, po svim osnovima, ali, znam da je 500L kod nas uglavnom obožavan koliko i lepra ili slična bolest, pa se trudim da suviše često ne iznosim pozitivne emocije o njemu. Inače, od strane moga "druga Škodraga" sam bio pod terorom kada sam mu saopštio da ću uzeti Fiata, jer je njegovo (iskreno) vidjenje da gore na ovome svetu od Fiata i ne postoji (a ni bolje od Škode), posebno od 500L "kao poluproizvoda" i kada god bih ga kasnije sreo, maltene bi zlurado upitao: "A, kako je Fiat, nešto se pokvarilo ?". A kao za maler (za njega), Fiat uvek dobro Jedan od razloga što sam uzeo 500L je i malo „kvaran“ (a možda i nije). Uzet je u akciji „reciklaža“, a u reciklažu je data Zastava 101 stara 32-33 godine. To reciklirano vozilo koje je pripadalo mom tastu, koji je tada imao oko 85 godina, a i dalje je aktivno vozio. Za moje razumevanje, onako gluv i slep, i sa refleksima mrtvog konja, bio je opšta opasnost na drumu - za sve ostale, ali i za one u „kecu“ (a to su nekada znali biti i moja deca i supruga ). I godinama sam smišljao kako da mu „oduzmem dovolu“, da ga sprečim da i dalje vozi (pri čemu je čak i u to doba vozio i do mora). Onda, lutajući (uobičajeno) po raznim auto salonima, sedoh i u 500L, oduševih se što iznad glave imam slobodnih 10 cm (pomislih: „Vauuu ... Zar ovo postoji? ), a saznah za tadašnju akciju „reciklaža“, da može da se dobije popust od 2.500 ako daš na reciklažu bilo kakav krš. I predstavih tastu plemenitu ideju, da „sameljemo“ njegovog keca i tako ostvarimo taj reciklažni popust, a sve to „zahvaljujući samo njemu“, a da se nova kola registruju na njegovu kćerku ... Njemu se jako dopala ta ideja, da učini nešto za nas, a i bio je ubedjen da tako "keca", koji nije vredeo više od 150-20 evra, prodaje za 2.500 ... I tako je „kec“ završio u centru za reciklažu ( i on je zauvek prestao da vozi) , a pojavio se ovaj Miki Maus od kola ... Bez dileme, postoje mnoga lepša i bolja vozila (jeftinija i skuplja), ali, meni je ovaj baš ok, za naše potrebe. Jednom smo sa njim čak putovali na kratko i na more i skroz je on ok i za te namene (duža putovanja). Ali, uglavnom se vozi samo po gradu i malo "oko grada". Ispod je i fotografija keca kada je stao u red za svoje poslednje putovanje ... U Železniku, u Centru za reciklažu. Može sve to da deluje nehumano, ali, za sve je bilo najbolje da on napokon prestane da vozi. A drugačije kao da nije moglo. Na žalost.
  2. 9 points
    Axic

    Funny photos

  3. 9 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 8 points
    Woodoo

    Funny photos

  5. 7 points
  6. 6 points
    darkman14

    Fiat servis ''Goran''

    Na dosta mesta je pisano o ozbiljnosti i predanosti Fiat servisa Goran što je nesporno, ali posebno želim da istaknem uviđavnost prema nama koji dolazimo van BG kao i prema našem novčaniku. Jedan od majstora je našao značajno jeftinije delove. Razlika u ceni je bila tolika da je pokrila troškove rada. Auto ostavljen oko pola 9, a završen oko pola 3. Zamenjen zamajac, set kvačila, druk ležaj, semering, obe zadnje glavčine, prekontrolisane dizne i auto u celosti
  7. 5 points
    dekirs

    Mitro's on fire 1.4 t-jet 155

    Nakon sto je prodat DS3, bacio sam se u potragu za nekim "normalnim" automobilom. Gledao sam dizele, Golfa, Megana, Brava, Deltu.. Sve je to ulazilo u neki uzi krug. Na zalost budzet je bio bas ogranicen zbog kupovine stana. Mislim da sam pogledao jedno 15ak automobila i nista normalno nisam mogao naci za te pare koje sam imao, obicno je ili DPF bio na samrti, na 90% njih se zamajac cuo, dizna je neka cukala, itd.. Da ne pricam kako su svi izakani i u jako losem stanju, pritom birani su samo oni automobili koji su licili na nesto preko slika. Skontah da je jako tesko naci dizela starog 10ak godina u dobrom stanju i sa nekom okej opremom, a da ne mora da se pljune 500e za neki kvar. Jedno jutro mi je @horvat poslao Mitra, 1.4 t-jet 155, oglas sa nekih 30 slika, detaljno slikan i bas dobar u odnosu na ostale. Nisam bas nikakvo misljenje imao o Mitru, tjst vise je bilo negativno nego pozitivno. Otisao rano ujutru, pogledao ga i kupio ispred decka koji je dosao minut posle mene na plac. Upalio, probao, video da je tacan, ne deluje da je lupan, maksimalno ocuvan unutra sa minimalnim znacima habanja, perfektno radi, kvacilo mekano, nema zvukove nikakve na paljenju/gasenju - kupljeno. Oprema je Distinctive: - Brembo celjusti sa 4 klipa i napred diskovi 305mm ( ide samo u 155ks verziju i QV ) - Tamna stakla - Metalne papucice - Kozni volan i rucica menjaca - Kozna sedista - TomTom navigacija ( nije dosla sa autom :S ) - Parking senzori pozadi sa grafickim prikazom Nesto sam sigurno preskocio, al u principu to je najbitnije. Nakon kupovine kod Brane je uradjen veliki i mali servis, prednje plocice ATE i obradjeni diskovi, svecice NGK, termostat, reostat, ulje u menjacu, ispran je motor, sipan Liqui Moly 10w60 neki Race Tech po Braninoj preporuci, uglavnom sve sto je trebalo je zamenjeno. Brana ga je provozao i potvrdio da je odlican primerak, kilometraza je prava, neko je cak menjao b&m modul u Svici. Poslednji servis uradjen 2019te u knjizici, cak je i veliki bio radjen na 95kkm davne 2015te. Uglavnom primerak kakav se retko nalazi. Kupljene su nove Save UHP2 215/45/17, zimske gume koje su dosle na njemu su odlicne i mogu sigurno jos 2, 3 sezone, mislim da je Fulda u pitanju. E sad, o samom autu sam imao vise negativno misljenje nego pozitivno, delovao je jako jeftino, gore od GP, ali posle voznje i sedenja u ovom primerku mogu slobodno da kazem da je auto uradjen biiip, naravno mnogo znaci gde je vozen, koliko je presao, kako je cuvan itd. Za ovih par dana voznje nisam cuo nikakvo krckanje osim kada se prelaze sine npr, jbg, jednostavno tu sam primetio da i skuplji automobili imaju zvuk u kabini. Jako, jako udoban i to ne mislim na B segment samo nego generalno cak i u poredjenju i sa C segmentom. Da l' je to do amortizera ili utegnutog trapa, ali zaprepastio sam se koliko je to sve dobro uradjeno i kako trpi lezece, rupe i neravnine, kao da je u pitanju veci auto. Ne znam na koju foru ali auto je bas udoban i uopste ne zamara sa voznjom kao npr DS3 koji sam vozio. Naravno svoje mane pokaze kada je neki talasast put pa krene da skakuce, ali to je sve razumljivo. Dolazimo do najvaznije stvari - kako se vozi ovaj auto. Motor je sigurno najzabavniji i nesto najbolje sto sam vozio, dosta sam citao i slusao misljenja ljudi o t-jetu ali nisam verovao da je ovoliko dobro. Auto se lako vozi, u krivinama mi deluje kao karting, lagan je u nosu i skoro nikada ne bezi preko kao sto je Djulijeta radila npr, volan ima vestacki osecaj u odnosu na Djulijetu ali je i dalje jako precizan. Prosto ko hoce da se igra moze svasta sa ovim autom da uradi, posebno u D modu gde je bas ozbiljno agresivan. Mnogo je dobro uradjena osetljivost pedale nije kao u Djulijeti gde u D modu nisi mogao da vozis po gradu jer je auto cimao kao nenormalan. Kocnice su odlicne, iako je mali auto i nemam neku veliku kilometrazu sa njim, neverovatno sam siguran da ce stati uvek, ovaj Brembo treba da se ugradjuje u svaki auto Zvuk je super, nije naporan, na vecim brzinama ali na 160+ hoce malo da umara, sto zbog zvuka motora sto zbog vetra. Mada komotno bih otisao sa njim na put od 1000km u cugu, takav osecaj imam kada sednem u njega. Odmah da kazem ovo nije prehajpovan post, niti mi je deda ostavio AR kompaniju pa ja moram da hvalim. Vozio sam svasta nesto, mogu slobodno reci da mi je ovo najbolji auto koji sam imao kada pogledam sta sam dobio i koliko sam platio Davno sam citao postove na ARCS i stranim forumima gde se misljenje ljudi maltene poklopilo sa mojim sada, isto tako tada sam mislio da baronisu i da nisu objektivni kao sto ce neko verovatno misliti za ovaj post Uglavnom, sledece u planu je poliranje i dubinsko, ako ima neko predlog gde da odradim neka napise. Koliko vidim u Titanijumu je 200e, sto je generalno okej cifra, pa se razmisljam da l' oterati kod njih.
  8. 5 points
    Nebek

    Funny photos

  9. 5 points
    moron

    Peugeot 308 SW 1.6 HDI

    Ja sam najviše voleo da u treći red sedišta "bacim" moju taštu. Ta žena bukvalno "usta ne zatvara". A kada tamo sedi, ja u unutrašnjem retrovizoru jasno vidim da ona "otvara i zatvara usta", ali, ništa je ne čujem, jer obično tada još malo dodatno odvrnem radio ... Često me je supruga znala grditi zbog takvog akta nepoštovanja njene majke, ali, prosto, sa tom ženom se nije moglo drugačije i hvala pežou što mi je na deceniju podario jedno takvo dobro vozilo
  10. 5 points
    moron

    Biciklizam

    Ako Google ne laže, prošli mesec sam bajsom prešao 623 km. Bio sam do Avale dva puta (stotka ukupno), tako da na čistu gradsku vožnju u maju otpada preko 520 km.
  11. 5 points
    Siciliano

    Biciklizam

    Sa vikend voznje po juznom Banatu... Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока
  12. 5 points
    moron

    ''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

    Hvala svima za lepe želje, ali sa Fiatom valjda treba i dosta sreće? Tako barem kažu „upućeni“ Što se boje tiče vozila, birale su supruga i kćerka, a ta boja je verovatno nešto najbliže što ću u životu prići Jaguaru. Da, slažem se da to vozilo prelazi malo, ali, takva mu sudbina. Kada sam ga kupovao, prelazio sam prethodnih godina sa 308 SW oko 25-30 kkm godišnje i ideja je bila da 500L „preuzme“ oko 10-ak hiljada (da bi 308SW malo poštedjen potrajao bar deceniju u odličnoj kondiciji, jer mi je bio savršen za naša porodična putovanja). Ali, u mesec dana po kupovini 500L su mi umrli i otac i majka (a na posete njima smo ranije godišnje ubijali dosta kilometara), a i pukao mi je totalno film sa gradskim gužvama i počeo sam da idem pretežno bajsom na posao i svuda po gradu gde bih mogu, tako da sam posle kupovine 500L sa dva vozila u zbiru prelazio jedva oko 20 kkm. I čak sam ubrzo mislio i da ga prodam (jer nam uz takav preokret i nije trebao ), ali, suviše brzo nam je svima u porodici ušao pod kožu. Nama je ovo baš super autić, za sve potrebe, a poslednje godine ga verovatno više i vozi sin nego ja (kome, kada na sto staviš ključ od Honde i Fiata, bez imalo dileme bira Fiata). Doduše, ja mu ga nekada otmem. I to su za mene trenuci uživanja, kada se sa njim provozam do Fruške gore ili slično. Onaj motor tako slatko ide, da se maltene i ne čudim zašto sin radije bira baš Fiata. Ali, nije smo on takav. Sa nekim prijateljima povremeno idemo zajedno na Frušku goru (ili drugde vikendom) i od kada imam i Hondu, uvek idemo Hondom ( pre smo sa njima išli sa 308 SW). Pre dva vikenda odemo zajedno Fiatom. Prvi put. Ljudi su se toliko oduševili (on kako lepo vuče, a i načinom sedenja napred, a ona pozadi, jer valjda kako godine idu, mnogima sve više prija to visoko sednje, kao na klupi u parku ), toliko da mi je rekao da me moli da svaki sledeći put idemo baš Fiatom, pri čemu i ona panorama zaista stvara veoma prijatnu atmosferu u kolima. Inače, slažem se i da su ove OEM patosnice loše. Kvalitet materijala same gume je dobar, ali, malene su suviše i „preliva“ se lako sve iz njih. Jesam pogrešio što sam uzeo OEM, a ne neke tipske, veće, ali ... Što se tiče „starih vozača“ i kada je vreme da se prestane da vozi ( sa ... 75-80-85 ... godina ), bilo bi dobro kada bi svaki čovek sam mogao da proceni kada je to „pravo vreme“ i u najboljem interesu za njega i sve ostale. I moj otac je sam rekao ( 5-6 godina pre smrti ) „da je gotovo“ i prodao je kola (sa oko 75 godina). Tast je bio „druga priča“, voleo je tehniku ( radio je 43 godine kao vojni avio mehaničar u VOC-u) i voleo je da vozi. I stalno smo nešto prčakli oko tog keca. A i ja sam ga nekada malo vozio, tek da se prisetim normalnih vremena, kada mi je i tako malo bilo baš puno ... I danas osećam slično, kada iz Honde predjem u ovog Fiata i upitam se smejući se sam sebi: „Majku mu, pa, zar mi ovo nije bilo dosta?“ Ali, čovek je prokleta biljka. I uvek mu malo. Realno, da sam imao malo više mozga, kao drugo porodično vozilo umesto Honde je trebalo da kupim još jedan Fiat 500L. Da imamo dva komada. A možda i tri, da ima i kćerka kada ona položi Ma, da posle imamo i "za delove" Ništa tom vozilu ne nedostaje, a apsolutno zadovoljava sve (naše) potrebe za prevozom, u gradu i/ili van njega. Evo je još jedna fotka i meni dragoga keca, kada je "na svojim nogama" krenuo na "gubilište" ... Malo tužna sudbina.
  13. 5 points
    Axic

    Funny photos

    @Woodoo sačekaj barem 40 dana da se ohladi
  14. 4 points
    ISV_01

    Biciklizam

    Usvinjiti kupatilo - Check Usvinjiti plocice - takodje Check Ribati kupatilo opet? - mega Check
  15. 4 points
  16. 4 points
    moron

    Biciklizam

    Ja po gradu "drndam" običan Capriolo Roadster. Leto, zima, sunce, kiša, sneg, bez razlike Nije on neki vrhunski kvalitet, ali, radi posao kako treba. Bolje za grad i nije nužno (a mogao bih i da vozim bar dva puta gori bajs, bez problema). Ali, poštujem i bilo čiju odluku da po gradu vozi i nešto drugo, pa i mnogo skuplje. Tek, moje živce niko ne može da plati, a ni u gradskoj vožnji da ih sačuva kao bajs
  17. 4 points
    shuxx

    ''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

    500L je obožavan u svakoj porodici, koja ga je jednom koristila / napakovala, i otišla na put. To što ima previše komentara, od onih "saudijaca" - koji su sa audijem , pravih 170 ,000 km za 10-20godina star dizelaš, sipaju gorivo za crvenu, i voze ćelestonke. To je opšti problem kulture. 500L je u svojoj klasi, odličan, porodičan auto, sa dobrim motorima. Kome je malo 1.4 95ks, ima jačih, pa izvolte.
  18. 4 points
    igor0511

    Biciklizam

    Evo i ja danas pomerih amaterski topseed. Makar sam usao u A1 kategoriju
  19. 4 points
    totti

    Partikularni filter (DPF / GPF)

    Može da ga higijeniše koliko hoće, ali kad ubije 400, 500000 km (što je ovde verovatno slučaj) - odsvirao je svoje.
  20. 4 points
    Nebek

    Funny photos

  21. 3 points
    debelizmaj

    Biciklizam

    Axel, prijatelj svakog bicikliste! Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  22. 3 points
    igor0511

    Biciklizam

    @ISV_01 ja vec merkam neko sediste za dete za bicikl doduse ne ide mi uz drumas, ali uz neki udoban MTB zasto da ne
  23. 3 points
    Axic

    Funny photos

  24. 3 points
    bane1321

    Funny photos

    Znači samo u grudi, oči jok!
  25. 3 points
    Vule

    Alfa MiTo Multijet

    Pre i posle
  26. 3 points
    igor0511

    ''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

    Lep auto i da ga vozis malo Nego zao mi Keca kad si tako napisao za poslednje putovanje
  27. 3 points
    dellas

    BMW e39 530d (No2)

    Konacno je sredjena hauba, i auto je odvezen na skidanje i zamenu sibera. 99% je spasen fabricki siber tako da odustajem od staklenog za sada. Takodje cekam M sport vesanje sa jednog kog sam pikirao cim ode u kobasice, mozda ce morati malo da se zrtvuje udobnosti da bi felne legle kako treba... Sve vise razmisljam i u pravcu tuninga , obzirom na ogroman potencijal ovog motora da ne kazem da se skoro duplira snaga. Otom potom, ove godine sigurno ne, prvo treba auto da se zavrsi , da dobije formu, a u nekoj narednoj fazi da bude jak sleeper sto da ne
  28. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  29. 2 points
    horvat

    Mitro's on fire 1.4 t-jet 155

    Jos jedan drugar iz Subotice nedavno uzeo Mita 1.4 tjet 155ks, i sa njim sam bas isao da gledam 3 komada, i na svakom je motor radio isto, isao isto, zvucao isto, iako su 2 bila totalna lesa a 1 solidno ocuvan...
  30. 2 points
    Aj da zapišem da ostane... Slika nema, kod Gorana sve završeno. Konačno zamenjen zamajac i pripadajaući set kvačila, hidro druk i semering radilice. Koliko sam upoznat, zamajac je Valeo, set kvačila Luk. Imao sam i ranije iskustva sa ovom kombinacijom i bila je dobitna na Marei. Naravno, Lukova korpa je malo tvrđa od fabričke i to se oseti ali se navikne brzo. Pri promeni točkova pojavio se problem, pri većim brzinama počeo je da se čuje huk i neko mlevenje kao da vozim guseničar. Na prvu ruku sam optužio gume koje jesu bile starije, ali nisu bile plastične već mekane na dodir. Planirao sam zamenu guma sledeću sezonu ali ajd da rešim ove i da se rešim buke. Zamenom guma je na trenutke bilo tiše ali ne potpuno. Zamena oba zadnja ležaja, tj glavčine sa ležajima je doprinela rešenju problema. Sve u svemu, vožnja sa NBG do NS je protekla sa istim uživanjem kao i prvi put kad sam seo u Deltu. Dizne su proverene, sve ok, korekcije dobre. Sledeći korak koji planiram ovih dana je jedno merenje kod Safeta da vidimo gde smo a zatim aktivno razmišljanje o remapu. Da negde krajem leta/početkom jeseni realizujem i to tako da traktor bude spreman za oranje
  31. 2 points
    Siciliano

    Biciklizam

    Ja sam krenuo sa voznjom tek kada su klinci odrasli dovoljno da sam mogao priustiti poneki sat samo za sebe[emoji16][emoji16][emoji16] I kako neko gore napisao, vazno da se vozi, manje je bitna grupa, ram ili broj brzina... Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока
  32. 2 points
    pravi gradski ...
  33. 2 points
    ISV_01

    Biciklizam

    Joooj tuga Al ono i ja sad gledam... Klinac ce uskoro, obaveze.. Ima da mi skuplja prasinu u totalu
  34. 2 points
    debelizmaj

    Biciklizam

    Ja sam svojevremeno sklapao Storck Absolutist. Kupio ram i lagano. Grupa a sa njom i klesta su bila ultegra i radila su posao bez problema, tockovi novatec mislim. Deo grupe kupio na cikloberzi, deo u planetu. Lanac i kasea su 105. E da, kasetu uzmes 11-28 min, da mozes da drzis kadencu uzbrdo. Dobio kilu, dobio dete i poklonio bajs burazeru. Nisam 1000km prosao sa njim Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  35. 2 points
    ISV_01

    Biciklizam

    Uvek jeftinija varijanta od moje gore navedene, bar za nekih 300-500e (zavisno od opreme). Imas za 800-1200e da biras (cesto i nove sa 105/ultegra) na cikloberzi, mahom je cena veca zavisno na kom/cijem je ramu oprema i koji su tockovi. 105 5603 (tripla) sa kojom sam se takmicio je bila cudo, akana do iznemoglosti, menjan najveci zubcanik sa 50 na 53 (nisam mogao da drzim korak sa kompaktom), padana.. Ma nista. Cudo. I tvrdim da 105 je najzilavija shimano grupa isto kao i kolega. Sve preko je bonus ako naletis jeftinije. Moze se bez transporta naci ok ramovi, mahom je carina za iste bila oko 50-60e, za tockove su mi uzeli oko 30e a za menjacku grupu nista. Ono, 2-3 nedelje i tu je, cisto za info. Mozes menjati za pocetak pakne (najjeftiniji upgrade a ume da znaci dosta) nego cela kljesta. Doduse ako naletis na 105/ultegru/sram red i slicne uzmi pa kada budes prodavao bajk vrati stare a te prodaj posebno, tesko da mozes izgubiti na vrednosti tu. Ovo ti je 'intro' za skuplju varijantu. Prodaj, dodaj, kupi ceo bajk, kao ja sa Polarom sto sam radio. Ne bih ponovio istu gresku da sklapam bajk ali... Jbg tad mi je bio merak..sada vidin da ni 1/3 vrednosti ne izvlacim pa sam odlucio da ga vozim do krajnih granica. @moron Uh, citam i bas mi zao.. Nemati adekvatan prostor ili imati ali 'svima dostupan' je jako nezahvalno. I ja strepim ponekad da ce mi neko odneti bajseve iako mi je terasa maltene kod jastuka.
  36. 2 points
    Septembra uzeo od gorana senzor, 9 meseci posle ugradnje ponovo greška c1006. Definitivno se ne isplati uzimati polovan deo, naročito ne ovakav. Za sada ne kruti volan, a lampicu te pali te gasi. Ne menjam ga dok ne kruti volan, pitanje je samo kad će i to početi.... Uzimajte nov senzor zaobiđite polovan
  37. 2 points
    moron

    Biciklizam

    Ma, neka se samo „vrte pedale“, pa kakav god da je bajs i bez razlike da li vredi 100 ili 10.000 evra. Ja sam inače imao „par malera“ oko kradje ( „otišlo“ 7 komada poslednjih 20 godina, poslednji put 2015 ( Polare Mirage Pro vel. XL), pri čemu sam 2013. „olakšan“ za ukupno 3 komada (jednom dva komada Polar Mirage Pro-a, vel. XL i L, drugi put jedan stariji Capriolo Trekking vel 21“ ). Ta 2013. (prolećna kradja) mi je i bila prekretnica u mojoj glavi, da odustanem od ideje nekog kvalitetnijeg i skupljeg bajsa (a baš sam već bio nameračio lep karbon i pare za to namenio ). Jer, dok god mi kradu bajseve od par stotina evra, sve je to lakše mentalno podnošljivo. Da mi neko odnese baš vredan bajs, mislim da mi ne bi bilo dobro. Danas u kući imamo pet bajseva (matematički, jedan je viška u odnosu na broj nas u kući), ništa posebno i besno (dva Polar Mirage Pro-a, dva Capriolo Trekkinga i jedan lep Genesis MTB (koji maltene i ne vozim poslednjih godina)), ali, pojedinačna vrednost svakog od njih je takva da ako ih i ukradu, samo ću da zastanem, duboko uzdahnem i zajašem neki od onih preostalih ...
  38. 2 points
    ISV_01

    Biciklizam

    Potpuno se slažem. Ranije sam dolazio MTB-om, retko kad drumašem (jbg, karbonca po ovim "putevima" mi žao) na posao (ranac sa odećom na leđa i teraj), 12 x 2 km sa visinskom razlikom oko 60-80m (Nbg-Savski most-Slavija-Dušanovac i obratno nazad) ali....ono, malo je zez kada se oznojiš. Mislim, vlažne maramice sve trpe pa se "okupaš" na poslu za 2 minuta, ali dres se treba negde sušiti a nisi sam u kancu. Prvo što si nekako raspoložen odmah od početka dana, nezavistan od prevoza (briga te jel bus pun, tramvaji jesu crkli itd) i maltene sam bio kući za 25 min. Toliko mi kolima treba do posla, dok bajsem do posla oko 35-40 min (Nemanjina najviše vremena uzme). Gorivo, akanje i slično ne bih sabirao..... Eh sad....gužve su u špicu takve da...pa ono....koliko je više "zdravo" voziti po centru, u smislu voziti ne mislim na ove Wolt i slične sa elektro-sistemima, oni skoro ni ne zamaraju pluća, već mislim na nas aktivnije. Ipak verujem da su nam svakako čistija pluća. Ako ti nije odbojno, naruči ram sa Alija. Prave sve, kvalitet je odličan (iz mnogo izvora) samo gledaj koju ćeš geometriju (zavisno od realnog proizvođača). Disk kočnice na drumašu...probao...gledao testove...nema neke razlike, retko i 1m. Uzmi dobru klasu kaliperki (klasične, ne moraš direct mount skuplje su) tipa 105/Ultegra i dobre paknove (tipa R55C4 / Jagwire) i kočiće odlično. Imam neke pakne za karbonke sa Alija, koče, ubijaju, ne oštećuju....tako da ni njih ne bih otpisao. Shimano grupa je vrlo pouzdana a cenovno pristupačna. Ne skupo a trajno - 105, odličan all-arounder, Ultegra je odlična isto. Durace nepotreban i preskup. I novu Tiagru dosta hvale, ali bi onda gledao bar bolje kočnice, oseti se razlika između klasa. Campy....skup al neuništiv i nekompatibilan ali to je "old school" . Chorus i Record....Može i Veloce.
  39. 2 points
  40. 2 points
    Nema veze sa godištem, nego sa paketom opreme. Daj kontakt i gledaj koje se lampice popale. Ako se među svim tim lampicama upali i ova: ...onda imaš ESP. Ako se ne upali - nemaš ESP. Sve to (i mnogo drugih korisnih stvari), možeš videti u vlasničkoj knjižici za Nuova Bravo, klikom na Uputstva Fiat Nuova Bravo @ FLCS Forum Ne. Kad kupuješ nov auto možeš tako da birkaš. Pošto kupuješ polovan, najvažnije pravilo je - uzimaš onaj u boljem stanju. Dakle, ako je u boljem stanju onaj koji nema ESP, onda uzimaš njega bez obzira na to što nema ESP.
  41. 2 points
    igor0511

    Biciklizam

    Covece koja je to zarada na zivcima, amortizaciji vozila i gorivu. Ja sam prosli mesec presao oko 400km, ali je uglavnom bilo do kanca i nazad, tako da gradska voznja. Posto vozim najjeftinijeg dostupnog drumasa racunam da je svoju kupovinu vec odavno otplatio i sada zaradjuje Kada visestruko otplati svoju vrednost planiram da se castim nekim karbonskim ramom, disk kocnicama i boljom klasom menjaca.
  42. 2 points
    Vule

    Alfa MiTo Multijet

    Autofashion BG, mada sam viđao da ih drže razne "prodavnice" po KP, ima svuda, po par modela... Bila je osnovna varijanta za 130e samo sa touch dugmićima što svakako nisam hteo, bila je i neka između za 220 koja je imala fizičke dugmiće i malo lepšu masku, i bila je ova za 300, koja bukvalno izgleda kao fabrika i jedina dolazi sa celom instalacijom i Canbus modulom, tako da zadržava komande na volanu, registruje otvorena vrata, gepek, čita razne podatke sa vozila koje inače auto pokazuje na centralnom displeju, pritom ima i 2GB ram, tako da jeste malko skuplja ali nema greške
  43. 2 points
    Zakeralo

    ''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

    Odlična priča, nadovezao bih se na nju sa dve pričice iz mog okruženje. Prvaje vezana za seniore za volano. Naime negde sredniom dvehiljaditih jednog dana kod mog kuma dolazi njegov otac koji je tada imao oko 76/77 godina sa zahtevom da mu mu proda keca i obrazloženjem "to više nije za mene". Deda je bio potpuno zdrav, razboleo se tek pred smrt nekih desetak godina kasnije, Mrlje u vozačkoj karijeti nije nikada imao a bio je nadprosečno dobar vozač. I taj kec tada je bio u odličnom stanju vremešan ali bez greške. Kum prodade auto, koliko je para dobio za vozilo još toliko je dodao iz svog džepa da se nađe tati. Naime dosta toga je individualno, nekog ne možeš puškom isterati iz auta a drugi jednostavno sami procene situaciju. Druga prčica je vezana za drugara i mlade vozače. On je negde 2013 kopio novog Miki Mausa, motor baznjak sa gasom. Auto je vožen po gradu, na dužim i kraćim relacijama po državi, do ove virusne pošasti svake godine je okrenuo turu do Grčke. Jedini ozbiljan kvar je imao pre par godina kada se drugar kako kaže pošteno iznervirao. Osnov za nerviranje je bio to što je eto morao sve vreme da vozi na benzin dok nije kvar otklonjen. Naime otišao je gasni uređaj i to je bilo sređeno negde iz trećeg puta. E zimus je auto preuzela pod svoje delom i ćerka nakon polaganja vozačkog ispita pa je auto dobio i prve rane, ogrebotine po ćoškovima branika što napred što nazad, razbijen katadiopter na zadnjem braniku . Zamimljvo ove sitnice ga za sada uopše ne nerviraju, svestan je da ima početnika u kući i da nekada mora i tako.
  44. 2 points
    totti

    ''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

    Jeste, baš lep, totalno drugačija pojava od "običnih". Juče na aerodromu vidim i nadrk*ni 500X, sa mnogo lepim felnama, led farovima... baš je nekako pojava [emoji846] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  45. 2 points
    knezevic76

    ''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

    Dobar je 500L, još sa ovom panoramom I motorom pun pogodak. Što je najbitnije, služi bez greške. Ono što bih ja zamenio su te patosnice, stavio bih gumene tipske kadice. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  46. 2 points
    neshtry

    ''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

    extra priča
  47. 2 points
    horvat

    ''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

    Na Alfi ima sad ona visconti verde ili tako nesto. Lici malo cak To uz smedja sedista -
  48. 2 points
    totti

    ''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

    British racing green [emoji3] Jeste lepa, stvarno [emoji106] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  49. 2 points
    dach@

    Funny photos

  50. 1 point
    Ono u šta verujem, od kad se pojavilo gorivo sa višom oktanskom vrednosti, tj ovi Gdrive, Maxx motion I ostali je da je ustvari to "normalno" gorivo kakvo I treba da bude. To je neka moja teorija a ostale varijante, tipa 95ica itd, je osiromašeno, tj pravljeno po nekim praistorijskim standardima. Sećam se da sam u BMWa sipao običan dizel , međutim, kad sam sipao Gdrive dizel, ja i žena smo isto primetili, motor je tiši i proizvodi manje vibracija.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...