Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/23/21 in all areas
-
9 pointsI zavrseno, namontirano. Zadovoljan sam bas kako je odradjeno. Textura je fabricka 100% ,nijansa materijala mozda malo svetlija ali ono staro nije bilo za poredjenje jer je vremenom potamnelo sigurno. Zbog nijanse sam za svaki slucaj uradio i prednje stubove.
-
9 points
-
8 points
-
8 points
-
7 points
-
6 points
-
5 points
-
5 pointsPricao sam ti ja al dzaba, ne verujes. Slusas Totija sa njegovim plastikanerima i staklenim krovovima. Nema tu srece
-
4 points
-
3 points
Biciklizam
silenci and 2 others reacted to ISV_01 for a post in a topic
Da ne ostanem dužan..Juče Avala x 2 i danas Obrenovac pod nogu da samo provrtim i malo noge povratim Ofc, masaža posle svake vožnje i istezanje, magnezijum gel i po jedan direkt 375. Razmišljam o nekoj kineskoj kameri tipa GoPro sa daljincem i da je nataknem na kacigu..ipak će imati šta da se snima u vožnji -
3 points
F1: Monako 2021
neshaoct and 2 others reacted to dach@ for a post in a topic
Al je počelo,bolje da su zamenili menjač -
3 pointsPlanira li se pokretanje proizvodnje delova i za Stila, da otkupljujemo polako nazad nase stare ? @MS PK , vidis kako se mi ostali zaje*asmo, a ti ces da vozis najnoviji Stellantis model? I to sa JTD, kud ces bolje.
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
2 points
F1: Monako 2021
dach@ and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Monako je Ferstapenov, Luis 7, pehovi za Leklera i Botasa Maks Ferstapen pobednik je trke za Veliku nagradu Monaka. Vozač Ferarija Šarl Lekler našao se pred sam početak trke u velikom problemu sa bolidom i umesto da krene sa pol pozicije, nije startovao uopšte. Za Ferstapena pobeda u Monaku znači i preuzimanje vodećeg mesta u generalnom plasmanu od Hamiltona. Tako je sa prvog mesta u svom Red Bulu startovao Maks Ferstapen, a iza njega je u trku krenuo vozač Mercedesa Valteri Botas. Luis Hamilton startovao je kao šesti. Hamilton je ušao na zamenu guma u 30. krugu i izgubio dve pozicije, svetski šampion je bio veoma nezadovoljan obavljenim poslom. Marcedes je u nove probleme dopao u 31. krugu kada je za Valterija Botasa završena trka nakon drame u pit-lejnu. Nisu mehaničari uspeli Botasu da zamene prednju desnu gumu i za njega je tu bio kraj. Maks Ferstapen je, sa druge strane, posao u boksu obavio besprekorno, sigurno je vozio do kraja trke i uz razliku veću od osam sekundi ispred Karlosa Sainsa došao do trijumfa. Iza drugoplasiranog Sainsa u Ferariju, našao se vozač Meklarena Lando Noris, a sledili su Sebastijan Fetel, Pjer Gasli, Luis Hamilton, Lens Strol, Esteban Okon i Antonio Đovinaci na desetom mestu. Ferstapen: Neverovatna trka, ponosan sam Maks Ferstapen otkrio je da je u detinjstvu sanjao o pobedi na trci za Veliku nagradu Monaka. Ferstapen je u nedelju trijumfovao ispred Karlosa Sainsa i Landa Norisa. ''Ova pobeda je posebna. Prvi put sam na podijumu ovde. Sećam se, kad sam bio mali, sanjao sam o pobedi ovde. Neverovatna trka'', ocenio je Ferstapen. ''Mnogo je krugova, morate da bude koncentrisani. Nikada ne znate šta može da se dogodi, ali morate da vodite računa o gumama i u pravo vreme odete u boks. Ostali su otišli pre mene, što mi je malo olakšalo posao, ali smo uglavnom kontrolisali situaciju''. Holanđanin je preuzeo vodeću poziciju u konkurenciji vozača. Sada ima 105 bodova, dok je na drugom mestu Luis Hamilton sa 101. ''Ponosan sam, ali ne razmišljam previše unapred, duga je sezona'', rekao je Ferstapen. Trku u Monte Karlu obeležilo je odustajanja Šarla Leklera, koji je trbalo da startuje sa pol pozicije, kao i problemi Mercedesa. Šampionat Formule 1 nastavlja se 6. juna, kada je na programu trka za Veliku nagradu Azerbejdžana. Hamilton: Podbacili smo kao tim Luis Hamilton nije bio zadovoljan posle trke za Veliku nagradu Monaka, na kojoj je zauzeo tek sedmo mesto. Hamilton je, posle odustajanja Šarla Leklera, startovao kao šesti. Ipak, u 30. krugu je išao na zamenu guma u boks, posle čega je izgubio dve pozicije. Aktuelni šampion bio je veoma nezadovoljan. Mercedes je nove probleme imao u narednom krugu, pošto mehaničari nisu uspeli da zamene gumu Valteriju Botasu, pa je za Finca trka bila završena. ''Nemam komentar. Razgovaraćemo, pokušaćemo da izađemo iz ovoga jači. Nismo bili dobri ovog vikenda, podbacili smo kao tim. Sada je vreme da fokus prebacimo na sledeću trku'', rekao je Hamilton. ''Izgubili smo mnogo bodova danas jer smo uradili loš posao kao tim. Postoje slabosti na bolidu, verujem da će i sledeća trka biti teška. U Bakuu će se ponovo voziti ulicama, mogli bismo da se mučimo kao i ovde''. Lidersku poziciju u generalnom plasmanu vozača preuzeo je Maks Ferstapen, koji je pobedio u nedelju. ''Čestitam Maksu i njegovom timu, uradili su sjajan posao''. Lekler: Teško je prihvatiti ovo, mehaničari su pokušali sve Šarl Lekler bio je razočaran što nije počeo trku za Veliku nagradu Monaka, a otkrio je da je imao problem sa sa levom pogonskom poluosovinom na bolidu. Monegašanin je trebalo da startuje sa pol pozicije, ali je Ferari neposredno pred početak trke saopštio da 23-godišnjak neće izaći na stazu zbog problema sa bolidom. ''Nije lako. Mehaničari su uradili apsolutno sve kako bih imao šansu da se borim za pobedu. Ovoga puta problem nije bio u menjaču, već sa sa levom pogonskom poluosovinom na bolidu'', objasnio je Lekler. ''Teško je bilo prihvatiti da neću početi trku. Još ne znamo šta se tačno dogodilo. U kvalifikacijama sam napravio grešku i siguran sam da postoji neka veza sa tim. Ali da su mi rekli da imam i 20% šansi da pobedim, rizikovao bih. Nikada nisam završio trku ovde, ove godine je nisam ni počeo. Teško je. Žao mi je i zbog tima''. preuzeto sa - Auto Blog -
2 pointsFalilo je samo da se na podijum jos nekako uglavi i Leclerc , pa da na okupu bude kompletna ekipa mladih lavova za koje navijam. Svaka cast momci, vrlo lep i fer medjusobni odnos i postovanje - buducnost F1 i piloti izmedju kojih ce se u narednim godinama deliti titule. Lepo ih je gledati kako se bore i sazrevaju u vrhunske asove i buduce sampione, nekako mi je to najjaci utisak posle ovogodisnjeg Monaka.
-
2 points
F1: Monako 2021
neshaoct and one other reacted to dach@ for a post in a topic
Trka rezultati. Fetel vozač dana -
2 points
O akumulatorima...
neshaoct and one other reacted to MS PK for a post in a topic
Bravo! Igrom slucaja kad sam kupio svog jtd-a imao je nov ( jos 1god. dana u garanciji) Toplin akumulator, 480a cini mi se udarna struja i mozda 72ah. Punih 9god je taj akumulator palio bez greske svakodnevno, 99% vozen auto surov grad, relacije po 1-2km. Kako, ne znam ni sam A zamena trenutno mu je ( isto igrom slucaja [emoji23]) mislim 60ah ne znam ni sam koje udarne struje, i evo leto, jesen,zima i evo ga skoro leto opet bez greske i ikakve razlike. Jedino sto ja znam da bi trebao da ima jaci udar pri startu, toliko. Nisam ovo pisao da bih te naveo da skines akumulator od starog juga 45 ( mada sam vidjao i takve i pale) nego da ne bi mnogo razmisljao i slusao filozofije raznih ljudi. Znaci sta je fabrika preporucila vidis na tabeli, a ti kupi najjeftiniji sa najduzom garancijom, do nekih 70-ak ah i ne razmisljaj. Gledaj i mere da li moze fizicki da stane, dok samja pazario svoj dosao je covek da ugradi Bosh od 88ah,ne znam dal je na kraju sekao krilo -
2 points
Leto 2018 / 2019 / 2020 / 2021 / 2022 - Grčka
Dzimbo and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
EmisijaSAT: Patrola do Grčke 2021. -
2 points
Za Gavrilovu pobedu
alfini0507 and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Još 500.000 evra do ponedeljka, za srećno i bezbrižno detinjstvo malog Gavrila Za lečenje malog Gavrila Đurđevića, koji boluje od spinalne mišićne atrofije i dalje nedostaje novac. Uprkos brojnim akcijama koje su organizovane, ostalo je da se prikupi nešto više od pola miliona evra do ponedeljka, kako bi se lečenje obavilo u inostranstvu. ''Nama za sada nedostaje nešto više od pola miliona evra, dobili smo termin u bolnici 25. maj, to je datum kada Gavrilo treba da ode da uradi sve potrebne analize pre primanja terapije. U ponedeljak ćemo imati tačan izvod iz fondacije koliko nam novca nedostaje i da li ćemo imati dovoljno da nas bolnica primi'', kaže Gavrilova mama Nevena Đurđević. Kako možete pomoći? Ko je u mogućnosti, Gavrilu može pomoći: - Slanjem SMS poruke: Upišimo 973 i pošaljimo SMS na 3030 (cena poruke je 200 dinara, PDV se ne naplaćuje). - Slanjem SMS poruke iz Švajcarske: Upišimo human973 i pošaljimo SMS na 455 (20 CHF). - Humanitarne licitacije na Facebook-u: klik OVDE - Uplatom na dinarski račun: 160-6000000844014-95 - Uplatom na devizni račun: 160600000084402853 IBAN: RS35160600000084402853 SWIFT/BIC: DBDBRSBG - Uplatom platnim karticama putem linka: E-doniraj - Uplatom sa vašeg PayPal naloga putem linka: PayPal -
2 points
-
1 pointŠef Alfe želi da vrati na scenu GTV i Duetto Ova italijanska marka trenutno u prodaji ima samo dva modela, Giuliu i Stelvija, ali još dva nova krosovera treba da stupe na scenu relativno uskoro. Međutim, ispostavlja se da novi šef Alfe želi još neke nove modele. Mada možemo da pretpostavimo da će dva nova primerka sa povišenim klirensom značajno popraviti budžet Alfe, njen imidž može biti privlačniji samo sa novim sportskim automobilom. Na sreću, u poslednjem intervju, CEO Alfe Romeo, Žan-Filip Imparato, izjasnio se da ima veliku želju da na scenu vrati neka poznata imena iz prošlosti italijanskog proizvođača. ''Veoma sam zainteresovan za GTV'', rekao je on tokom lansiranje nove Giulie GTA i GTAm u Italiji. ''U ovom trenutku nema bilo kakve zvanične najave, ali čisto vam dajem uvid u moje lične afinitete i zainteresovanost za GTV. Takođe volim i Duetto. Dozvolite mi da dovedem Alfu do izvesnog nivoa ekonomskih performansi, a zatim ćemo pričati na tu temu.'' Očigledno da se ne radi o potvrdi bilo kakve vrste, mada je lepo videti pozitivne signale koji dolaze sa samog vrha. Ako Tonale i Brennero donesu svež novac na Alfin bankovni račun, čini se više nego verovatno da ćemo imati i neka prijatna iznenađenja u budućnosti. Jedino što to neće biti uskoro. ''Još jednom, naglašavam da ne postoji bilo kakve najave u ovoj fazi, ali GTV....Gran Turismo Veloce...veoma sam zainteresovan za ovaj koncept'', objasnio je Imparato. Alfa Romeo je ukinula GTV 2005. kada je zamenjen novom Brerom. Džeremi Klarkson je 1998. opisao GTV kao ''jedan od najboljih sportskih automobila svog vremena'', mada to nije bilo podržano sa 41.700 isporuka tokom proizvodnje koja je trajala više od 10 godina. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point
-
1 pointDosta truda i vremena ulozeno kako u motor tako i u šasiju koja nema trunke hrđe na sebi, full generalka motora urađena, ne troši ulje više Stavljena panorama od twinga, dosta drugih prerada urađeno
-
1 pointAl je bum zadnjih godina. Ja pratim tu pricu odavno,iskustva ljudi, razvoj letovalista itd.. Vidim samo pozitivne utiske,ocene.
-
1 point
-
1 pointUvek moze vise, ali cisto da se podsetimo sta je fabrika svojevremeno "gurala" u JTD :
-
1 point
-
1 pointStellantis sada u ponudi ima nove ''stare'' delove za Deltu HF Integrale Stellantis će uskoro početi proizvodnju novih OEM zamenskih delova za paletu svojih klasičnih vozila, uključujući i legendarnu Deltu HF Integrale Evoluzione. Odeljenje ''Heritage'' će za Deltu proširiti ponudu za sedam delova. Osim Delte, proizvodiće se zamenski delovi za automobile poput Alfe Romeo GTV, Spider, GT, 147, 156, Fiata Coupe i Fiata Barchette. Konkretnije, u ponudi će biti 10 kontrolnih jedinica za ubrizgavanje i 21 delova tela, a za Deltu će se čelične ploče proizvoditi pomoću konstruisanog kalupa koji je optimizovan visoko preciznim skeniranjem automobila u istorijskoj kolekciji. Međutim, delovi neće biti isti kao nekada, već bolji. Prilikom izrade koristiće se niski udeo ugljenika i ista legura koja se koristi u izvornim komponentama, a koristiće se i bolja galvanizacija, zbog razloga koji bi mogao da bude poznat svima ko je barem jednom bio vlasnik Lancie. Nažalost, delovi će u ponudi biti samo neko vreme, a dostupni su za naručivanje u Mopar prodavnicama. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointTo sam ja uradio i zajbali su Sipali pogresno... Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 pointOtvaram pogrebno preduzeće.
-
1 pointFM transmiter kupiš najjeftiniji, po mogućnosti sa bluetoothom, jer će ti svakako trajati max 1-2 godine, posebno ako auto držiš na suncu! Kvalitet zvuka ti je isti i sa jeftinijim i sa skupljim modelima, jedino kod ovih skupljih dobiješ više opcija...
-
1 pointhttps://pole-position.rs uh dobro je,nemora da se menja menjac,jer bi u tom slucaju dobio kaznu od 5 pozicija nazad i svaka cast Alfi i Djovinarciju ,usli u q3 i odlicni Rasel,koji je usao u q2,izgleda da se wiliams popravlja,a Haas nazaduje
-
1 pointHamilton: Biće vozić u nedelju, Monako mora da se menja Luis Hamilton je pre početka trkačkog vikenda u Monte Karlu poručio da moraju da nastanu promene na ovoj stazi jer je obilaženje nemoguće na ovoj gradskoj stazi. Britanac je takođe priznao da je iznenađen brzinom koju Ferarijevi vozači imaju u Monaku. Monako je od uvek bio poznat kao staza koja nije dozvoljavala nikakva iznenađenja zbog toga što mesta za preticanje nema. Preticanja su još teža od 2017. godine kada su bolidi postali još širi. ''Mislim da je potrebna promena. Imamo isti format godinama, ovo je najbolje mesto, najdivnije mesto na svetu za trkanje. Ali znamo da nikada nije uzbudljivo za navijače. Stajemo jednom u boks i imamo dugačke i teške ostanke na stazi. Na listi teških mesta za preticanje, ovo je van svake konkukurencije. Veoma je teško da ćeš ikad dobiti priliku da pretekneš nekog. Ne mislim da navijači uživaju u tome. Ne znam šta je rešenje, ali nadam se da će biti uzbudljivija trka'', rekao je Hamilton pred Veliku nagradu Monaka. ''Sama vožnja po stazi, kroz tunel, uz Kazino, celo iskustvo je zadivljujuće i nikad se ne menja. Osećaj pobede je uvek sjajan. Sezona je uzbudljiva i vidiš da se vozači pretiču i da su svi sada bliži jedni drugima. Ovde ćete u nedelju videti vozić, a navijači već znaju da će se to desiti ovog vikenda''. Inače posle prvih treninga Hamilton je bio iznenađen odličnim vožnjama Karlosa Sainsa koji je u obe sesije bio drugi, dok je Šarl Lekler imao najbrže vreme na drugom slobodnom treningu. '' Mislim da je Ferari veoma jak, iznenađujuće je da toliko napreduju, ali je to sjajno. Znači da je takmičenje veće''. Hamiltona su pitali i da li veruje da je Ferarijev ritam stvaran, na šta je on odogovorio da vidi isto što i svi posmatrači i da deluje da je sve ''kako treba''. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointStavi joj alkicu pa kao privezak za kljuceve. Dodjes do auta, zasrafis antenu, sedas i vozis. Ugasis auto, zakljucas, skines antenu... Slicno kao zeder Meni ukrali na libri nekada iako je bila stara, pobelela, matora. Debilcici neki klinci verovatno.
-
1 point
Fiat Tipo HB CROSS
nobutado reacted to knezevic76 for a post in a topic
@Ivan BG vala nema. Danas kupljeni i namontirani sigurnosni šrafovi na felne. Vidim da su gume Bridgestone Turanza, deluju dobro na putu, prvi put vozam taj brend i model. Da ne bude da samo hvalim, moram malo i da kudim, mada ništa strašno. Ceo kokpit I enterijer uopšte je crn! Lepo izgleda al se svako zrno prašine vidi. Ona pijano plastika ispod multimedije je lepak za otiske kao i plastika oko prekidača na vratima. Tamne je boje međutim kad opali sunce otisci vrište. Pretinac ispred suvozača nema osvetljenje, ima rupu iznad za rasvetu al je prazno, nisam video ni instalaciju, cigani [emoji16]. I stoji nekako nisko, da bi se otvorio do kraja moram malo da razmaknem noge jer se nisko spušta. Kad sedim na mestu suvozača smeta mi što se leva noga naslanja na centralnu konzolu, tj onaj deo gde su komade za klimu, sam deo je malo širi, taman toliko da smeta. Kad se povuče sedište skoro do kraja u nazad onda nema problema, jer je noga malo dalje. Mojoj ženi i deci ne udara noga. Sa druge strane kad se namestim (zavalim) na mestu vozača, onako baš komotno, a imam 180cm, mogu sesti iza na zadnju klupu i od kolena do sedišta imam jedno 2-3 cm. Dakle, definitivno ima mesta pozadi. Ispred menjača postoje dva mesta za limenke a ispred njih rupetina za sitnice mada je u doplati na tom mestu bežični punjač za mobilni, između menjača i naslona za ruku dva mesta za flašice i u vratima sa obe strane ima profil za flašicu. Sam naslon za ruku je baš masivan i kad se otvori ima ogroman prostor za odlaganje, baš je dubok. Bilo bi dobro da ima foru da se otvara u dva položaja, jedna plića ostava i jedna duboka. Sve navedeno ima gumirano dno sem ostave ispod naslona za ruku, ono je tapacirano. Inače, pušači paket se doplaćuje 35€, verovatno piksla I upaljač. Da vas još malo smorim sa asistencijama. Kad se pusti volan I auto krene da dodirne belu liniju, sam ga ispravi, a pošto sam hteo da vidim šta će da uradi ako ne diram volan uopšte, posle drugog ispravljanja izbaci obaveštenje preko celog ekrana da vratim ruke na volan uz odgovarajuće psovke. Isto mi se desilo da je lik ispred mene krenuo a ja ga malo pustio da odmakne i onda sam malo brže startovao, lik ispred mene je usporio i sistem je prepoznao opasnost prebrzog približavanja i naravno uz razne psovke izbacio preko celog dipleja BRAKE crvenim slovima. U slučaju da ne stisnem kočnicu na vreme, sam bi počeo sa kočenje. Većina ovih opcija može ili skroz da se ugasi ili da se podešava osetljivost itd. Sutra idemo do Džonija da vidimo za neku zaštitu farbe i laka tipa neka keramika i slično, koliko para itd. Sad dok je nov da ga saluvamo koliko toliko, mada je gospođa odbila moj predlog da tapacirano vrata kao na renou Kaktus ili barem one bove za čamce da držimo sa strane, al jbg, žene je teško razumeti. -
1 pointAl' što Mića zapeo da se sve menja, a on godinama vozio bez zadnje metlice [emoji3] Lako je tuđim qrcem koprive mlatiti [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
-
1 point
-
1 pointSta reci za ovo Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
-
1 pointDok ne prodas stila ne vidis koji si premium vozio za male pare
-
1 pointSamo felne u gum metal i bice top
-
1 pointDanas skinuli nebo i stubove, ostavljeni kod majstora da promeni platno. Videcemo rezultate za vikend, u glavnom, sada je horor kad se sedne u kola. Nema svetla, svuda okolo zice , zavese i lim.. Sreca pa je danas padala kisa malo pa sam video da je malo vlazna antena odozdo i resili to odmah inace ne bi trajalo novo nebo dugo uopste [emoji2]
-
1 pointPre će biti da je neka fora sa GY... ja sam se ovog krunjenja nagledao i nagledao na UG7 i UG8. Eto slike Tigra sa 42000 km, pa ništa [emoji846]
-
1 pointJedna (tj. dve) svemoguce-transformers-all season-4 season-bolje zimi od zimske-bolje leti od letnje, GY gume sa Fiat Tipa 2018. godiste sa predjenih malo vise od 30.000km. Niti je vise za zimu, niti je za leto. Vise je za prikolicu, a i to pitanje...
-
1 pointOdradjena ne znam koja registracija po redu. Tehnicki bez problema kao i do sada. Zaboravio da odem po nalepnicu Cena ove godine 28400din. Idemo dalje, sipamo gorivo i vozimo, bukvalno
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".