Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/19/21 in all areas

  1. 9 points
    vagenovac

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Apsolutno si u pravu za vw i hondase, samo je fascinantno koliko se generalno "mrze" iako su prakticno isti sklop Ali da, generalno svaki brend najlakse napaljeni fenovi mogu da ti zgade, vise nego sto sam auto moze biti los, pa tako znam da mnogi zaziru od raznoraznih brendova automobila. Sto se tice argumenta prodavanja, to je retko glup argument, treba da kazu glupom dosta U srbiji se mnogo bolje prodaje skoda, zasto im to nije argument da je skoda mnogo bolji auto od toyote, ah pa zato sto su ovde glupi balkanjerosi i srbende, ali eto u svetu gde su uzvisena gospoda se prodaje toyota. A kao zadnji slepci nece da vide da se mozda toyota u svetu najvise prodaje americkim, africkim, kineskim "balkanjerosima i srbendama". Pa ima i onaj vic, staju vozac dacije i ferrarija na semafor, pitaj ovaj iz dacije vozaca ferrarija: jel valja taj auto ista, nisam ga vidjao? Vozac ferrarija kaze: cuj valja li, vrhunski automobil, najbolje performanse, najstabilniji, ubrzava preko 300kmh, ukopava se kad koci, materijali unutra itd. A tek ce njemu vozac dacije: Ne verujem da je bas tako druze, nesto ga slabo narod kupuje
  2. 8 points
    moron

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Apsolutno svaki brend ima napaljene fanatike kojima je mesto u ludari, a ne na slobodi ... Nema tu razlike Toyota ili nešto drugo. Hajde probaj negde reći nešto iole ružno o Dačiji. Ima da te pojedu njihovi botovi. Ta vrsta i količina samokritike o matičnom brendu, da se na Fiat forumu kritikuju Fiat modeli, to može samo na FLCS
  3. 8 points
    horvat

    Funny photos

  4. 7 points
    Axic

    Funny photos

  5. 6 points
    bane1321

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Što bi reko Srećko Šojić - to sam i reko! Za ružno o Dačiji zadužen je naš drugar i moj idol, čika Aca "nađemtipolovanautojersitiglup" Todorović!
  6. 6 points
    Axic

    Funny photos

  7. 5 points
    igor0511

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Ja mnogo cenim sto su ovde ljudi pre svega ljubitelji vozila, a tek onda pripadnici odredjenom “taboru” automobila. Zato i FLCS dere sa brojem poseta sve forume. I treba biti objektivan jer pomazemo i sebi i drugima. Ja sam se 2012.godine bas pomamio da uzmem Stila 1.2 16g (jbg student, stipendija taman bila za kupovinu, a na papiru jeftin). I posle diskusije sa Ivanima uzeh jtd i navozao sam se 5 lepih godina sa njim
  8. 5 points
    Milutinac

    Sedišta za decu

    Nosimo peglu, sada vec tradicionalno... Kako bez pegle jbt...
  9. 4 points
    bane1321

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    @Ivan je idalje treba da popunis test da bi se uclanio na Citroforum? Recimo na Renault forumu postavio sam pitanje pre tri meseca i nisam dobio odgovor do dana danasnjeg... A ovde cim neko nesto pita odmah bar dvojica odgocore nesto pametno i jedan se javi da zeza ovu dvojicu, a tema ode u zabavu! Salim se, meni su kod kupovine auta pomogli judi koji su me videli prvi put (vozili po placevima, izvlacili servisne podatke, razgledali oglase, preporucivali servise...)! Nego sta mislite o C-Max 2017. godiste? 2.0 ili onaj slabiji? Manuelac ili auto?
  10. 4 points
    vagenovac

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Stizalo se svuda i sa 25ks sa bubom, samo tada nije bilo bas mnogo toga da se pretice po putevima Ok je danas ocekivati i dobiti vise, e sad mozda je nekome 60ks danas formula 1, a nekome 120ks nedovoljno, to je individualno, ali imam razumevanja i za jedne i druge, samo ne treba osudjivati neistomisljenike. Meni je nekako motor srce auta i vrlo bitan, takodje kod performansi nije samo bitno koliko moze da razvije vec i kako prima gas, kakav je na normalnim putnim brzinama itd. Smatram da je 1.5dci pogotovo zadnje verzije bas fino optimizovan, naravno da nije brz ili jak sa svojih 110ks, ali skoro da nema turbo rupu niti turbo lag, sto subjektivno, a i objektivno daje lose performanse uglavnom do 2000-2500rpm gde se motor najcesce vozi. Tako da taj 1.5dci sasvim korektno nosi i talismana, ne osecas da se muci, samo nije brz cak i ni kada se zaleti.
  11. 4 points
    bane1321

    Sedišta za decu

    Ma druže, sa Bravom nema zime. Meni su velika kolica stajala (popreko) i u GP. A mala, "kišobran" kolica, Bravoov gepek proguta. Koliko se sećam, bez problema staje veliki kofer+srednji položeno i jedan srednji uspravno! @Milutinac sve su gospođe iste, na more nosimo kit za preživljavanje mini taktičkog nuklearnog udara!
  12. 4 points
    Milutinac

    Sedišta za decu

    Тue ima bravo bas dobar gepek, dubok, ovi koferi stanu dole prvo i tek tako visina dodje na 0 do ovog praga (da kazem) ovo je jedno nase pakovanje za more, ponese se, ocigledno, mnogo vise nego sto je potrebno, but zena, jbg...razumemo se napred nam bude samo onaj mali frizider za pica i to je to...vozimo se bas komotno...
  13. 4 points
    totti

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Nije to u pitanju, nego njih ne muče muke koje muče tebe pa pitaš na forumu - da l' može da se tera tako i da l' može nešto da se sredi za jednu crvenu [emoji3] Ne treba im forum, odvezu auto kod majstora kad imaju problem [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  14. 4 points
    ISV_01

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Pitaj ovde, ima nas svestranih, nije ovo samo FLSC forum Znamo mi i ponešto drugo...evo npr blendere, usisivače, razna bela tehnika i tako, mislim svašta se vozi
  15. 4 points
    Axic

    Funny photos

  16. 3 points
    Ivan

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Bas to htedoh da kazem - nasim kantama nije tesko naci mane . Generalno su ljudi ovde bez kompleksa (u suprotnom opet ne bi vozili Zabare ), ima nas sa raznoraznim interesovanjima, ljudi su voljni da podele znanje, pomognu i teoretski i prakticno... Ovde sam vise puta dobio kvalitetne informacije za druge brendove, koje slabije poznajem. Sve to cini bogatstvo ovog foruma. Apropo price o drugima - iznenadilo me je recimo koliko je "mrtav" Citroen forum. Par puta sam matorom trazio nesto sto mu je trebalo za njegovog Citrusa, nedavno kopao sebi neke informacije za DS - bas tanko. Zaje*ase te ćelče .
  17. 3 points
    srdjos

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Dobro, to je podrazumevano za Fiat[emoji23][emoji23][emoji23]
  18. 3 points
    Milutinac

    Punto Grandiozni 1.9 120ks

    Evo i ovde koja novina, i ovde smo odradili pragove, spojler je malo ranije odradjen, tako da je sada kompletirano... Fabrika...
  19. 3 points
    Siciliano

    Sedišta za decu

    Ja prve godine, kupili Cromu i pakujemo se za letovanje....a deca vec malo porasla pa se ne nose vise kolica, nosa, omiljeno cebe itd...spustim sve sto zena spakovala, ubacim u gepek i povucem onu zavesu/poklopac???? I ne mogu da verujem[emoji23][emoji23][emoji23]vratim se kod zene u stan i zacudjeno je pitam da nije nesto zaboravila, ili ja nisam poneo[emoji23][emoji23][emoji23]
  20. 3 points
    Abarthcadabra

    Abarth 595 Competizione

    Pre i posle sunčanja lično sam ja zatamnjivao.. dark grey oracle 8300
  21. 3 points
    Milutinac

    Strahote iz oglasa

    Kruzi mit da su cvrsce od celicnih felni meni bez cepova odlicno stoje na puntu mk2
  22. 3 points
    Djuk85

    Sedišta za decu

    Išli mi multiplom prošle godine i pita žena što ne izvadim bar jedno sedište da sve stane nisam spakovao samo veš mašinu iz kuće....mada je malo falilo..
  23. 3 points
    Nesto tu ne valja. Bravo ne moze da pokazuje preko 25L/100km Verovatno ti stoji km/L
  24. 3 points
    totti

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Razumem te ja, nego samo kažem (po meni) glavni razlog nepostojanja određenih automobilskih foruma. Sa tim 1.5 dci generalno nema greške. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  25. 3 points
    igor0511

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Bogami Qashqai 2014+ je bas cest automobil. Jeste dobra ponuda, ali je cak i neverovatno da ih toliko ima jer je C platformski SUV za ~20000e nesto sto sad vecina proizvodjaca automobila ima u ponudi
  26. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  27. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  28. 3 points
    Da ne otvaram nepotrebno novu temu pošto se radi o skoro identičnom vozilu koje je Djole predstavio, čak je i boja potpuno ista. Ako moderatori smatraju da treba nova tema o.k. Dakle verzija Street Forte tako ima svetla za maglu, grejanje retrovizora, naslon za ruku, parking senzore i elektropodizače stakala pozadi. Naime tokom februara meseca gledam šta bi moglo da uzme novo, bio sam zainteresovan za 500L u varijanti staro-za novo, lepe Kros i Spor4 verzije i bio je u ponudi Tipo po svemu sudeći rasprodaja lagera ali bez opcija staro za novo ili reciklaže. Elem odem u Stojanova reč-po-reč zagrejanost za 500L je u trenu nestala kada sam čuo za rok isporuke od dva meseca. Tipo se preuzimao odmah a moglo je i da se bira par boja ali je izbor pao na tamno sivu. Kake ovo zlatno doba morao sam da uđem u kredit, no kada je sve regulisano prvog dana marta odoh po registrovano vozilo. Pri preuzimanju ljbazno osoblje mi je od svega najviše skretalo pažnju na ulje tj. neophodnost redovne kontrole istog. Svestan sam da je kupovina kompromis mogućeg i da je moguć pri ovoj kupovini pogon jedino poznati agregat 1.4 95ps/94ks odmah sam i kupio kanticu ulja, rekoh ovo je izgleda deo obavezneopreme. U međuvremenu sam iskupao neku staru tabelu za razrađivanje motora i reko polako ćemo penzionerski. Tablicu neću postavljati jer njem smisao je da se obrtaji konvertuju u brzine po stepenima prenosa tako da ispada da prvih 500km obrtaji ne prelaze 2500 a od 500km do kraja perioda razrade ne prelaze 3000. Naime nekada niste mogli ni doplatiti obrtomer pa morate da vozite po kilometar satu. E ovo je dovelo do tragikomičnih situacija na semaforima jer da di se auto pokrenuo u 1. i 2. stepenu prenosa mora da se okrene na bar 3500 o/min Dalje ide sve kako treba ali u prvoj i drugoj oni iza pominju užu i širu familiju. Međutim vožnja sa oštrim ubrzanjima u opsegu od 2000-3000 o/min zna da bude veoma zanimljiva naravno ako je vozilu maksimalno suvozač. Menjanja u viši stepen prenosa na 4-4500 o/min u sada već razarađenom autu kada sam sam u vozilu je stvarno retko potrebno osim ako je ne hvatate krivine na brdskom putu, u gradu se tako može lako uleteti u prekršaj. Potpuno opterećen auto se ponaša kako je to mnogo puta ranije opisano pa ne bih o tome. Na auto putu ako se vozi na maksimalnoj dozvoljenoj brzini +-10km nema primedbi na buku i upravljivost. Auto je inače stigao sa Goodyear gumama koje su po meni odličan izbor. E kada smo kod guma tu je i regularan rezervni točak. Pri ekscesivnom i naglom kočenju (izleteo pas, drugi put bicikista) hoće malo rep da zaigra ništa strašno ali se dodatno štrecnete. Što se tiče ulja ako je za 1500km potrošio oko 1 dl, nešto je malo niža crta no videćemo dalje. Potrošnja osciluje između 7,4 i 7,8 sa pretežno gradskom vožnjom a kada ste daleko od grada obara na 7,2 što povratkom u grad momentalno skače. Inače po svom ranijem iskustvu sa benzicima sipam samo stotku, meni se ranije razlika u ceni uvek isplatila manjom potrošnjom i za nijansu mirnijom radom. O crnoj unutrašnjosti i plastici s zna dosta pa da preskočimo. Oslonac za ruke deluje kao dobra stvar ali zna debelo da zasmeta kada hoćete brzo da manipulišete da kopčom pojasa ili ručnom kočnicom. Parking senzori su neophodni preglednost nazad je kao u rogu, vožnja u nazad ne ide ni sa retrovizorima, meni pun pogodak. Prekidači za prozore su postavljeni tako da po pravilu pogrešite i otvarate zadnji umesto svoj prozor a desilo mi se da sam zaboravio u jednom navratu da zatvorim pogrešno otvoren prozor, sreća nije bilo kiše. Indikator promene brzine je dosadan i nepotreban no kada se oštrije ubzava počinje da se gubi sve dok ne počnete ponovo da sporo ubrzavate i menjate brzine. Start-stop sistem je meni izuzetno iritantna stvar tako da je stalno isključen i prva sijalica koja će crći a neće biti zamenjena je žuta od S&S sistema. Lično misim da je S&S sistem smrt za motore sa turbinom. Jednostavno ne mogu da se naviknem na udar anlasera pri ponovnom statovanju. Inače S&S sistem kod mene se uključuje i na nezagrejanom motoru pri spoljnim temperaturama blizu nule. Što se tiče zagrevanja motora ovo je prvi auto koji mi se u hladnom periodu potpuno zagreje do posla. Naime posao mi je relativno blizu kuće i ni jedan auto koji sam imao do sada bio benzin ili dizel nije mogao ujutro na toj razdaljini i niskoj spoljnoj temperaturi da tako brzo postigne radnu temperaturu kao ovaj Tipo. Inače zagrejan motor u leru se u kabini uopšte ne čuje, par puta sam uhvatio sebe da proveravam obrtomer da se nije ona S&S nesreća uključila. Inače pokazivak kilometara (oba) iako je XXI vek lažu negde oko 5 km/h, provereno objektivnom metodom. Možda sam malo udavio ali su ovo neki prvi utisci. Odlčan izbor bio bi bio Tipo 1.4 sa turbinom i 120hp ali taj motor jednostavno nije bio u ponudi tako da je ovo za mene vrlo dobar auto naravno ako se naprave pravilne strategije vožnje pun/prazan, i kako neki kažu bitno je da "miriše na novo".
  29. 2 points
    neshtry

    Automobili iz detinjstva

    Alfa Romeo GTV6 Legenda Od početka 1974. do jeseni 1980. kupei su bili u verzijama Alfetta GT (1974-1975), Alfetta GT 1.6 (1976-1980), Alfetta GT 1.8 (1975-1976) i najmoćnijoj verziji kao Alfetta GTV 2000 (1976-1980) izgrađena. Snaga 4-cilindričnih motora bila je između 79 i 96 kW (108 i 131 KS), ovisno o verziji. Dvolitarska turbo verzija sa 110 kW (150 ks) takođe je bila dostupna u vrlo malom broju. Od 1975. do 1978. godine takođe su sastavljeni modeli desnog pogona za zemlje s lijevim prometom. Alfa Romeo iz Južne Afrike takođe je proizveo 3-litreni GTV. Ovaj model, koji se izvana može prepoznati po velikoj haubi, razvijene 174 ks, bio je namijenjen moto-sportu, a od 1984. do 1985. proizvedeno je 212 primjeraka. U jesen 1980. GTV je dobio osnovni lifting lica (odbojnici, spojleri i bočne stranice od plastike, nova kontrolna ploča, nova sjedala itd.). Bila su dva modela: GTV 6 sa 2,5-litarskim V-6 motorom i 116 kW (158 ks) snage (1980–1986) i GTV 2.0 (1980–1985). GTV 6 se izvana može prepoznati po "grbici" na poklopcu motora. Prefiks "Alfetta" nestao je iz imena. GTV ima De-Dion zadnju osovinu. Motor je sprijeda, ali kvačilo i mjenjač su u zajedničkom kućištu (mjenjač-diferencijal) s diferencijalom na stražnjoj osovini. To vozilu daje relativno ravnomjernu raspodjelu težine. Različiti tipovi GTV posljednji su sportski kupei sa pogonom na stražnje kotače koje je masovno proizvodila Alfa Romeo. Zadnji pogon Alfette uvijek je bio najveća slaba točka ovih vozila. S jedne strane, stražnji mjenjač forsirao je dugačku sponu za promjenu stupnja prijenosa, što je zbog lošeg vođenja dovelo do nepreciznog upravljanja. S druge strane, sam mjenjač je bio podložan trošenju i nije bio visoko elastičan. To se pokazalo u sportskim aktivnostima i varijantama poboljšanih performansi, koje su uvijek otkrivale probleme s trajnošću mjenjača. To je bio i razlog zašto se kasnije nisu koristili veći motori od 2,5-litarskog V6 - mjenjač se jednostavno nije mogao nositi s većim obrtnim momentom, a novi bi mjenjač bio preskup. Prilikom razvoja pogonskog sklopa, Alfa Romeo prvo je imala velikih problema sa visokofrekventnim vibracijama kardanskog vratila koje su se prenosile na mjenjač. Tek u suradnji s Pirellijem mogle su se razviti posebne Giubo spojke koje su razdvojile osovinu i prijenos s gledišta vibracija. Ovi fleksibilni elementi spojke su tipični habajući dio Alfette i moraju se redovito mijenjati. Visoka osjetljivost na koroziju (do 1983.) osigurala je kratak radni vijek uprkos visokim cijenama rabljenih automobila. Kada je proizveden između početka 1974. i proljeća 1986. godine, GTV je bio poznat prizor u njegovoj matičnoj zemlji, Italiji, a dobro se prodavao i u drugim zemljama. Pored toga, gotovo su uvijek postojale američke verzije različitih vrsta. Sa 134.643 proizvedenih jedinica, Alfetta GT nije se u potpunosti podudarala s brojevima svog direktnog konkurenta, Porschea 924, koji je po konceptu vrlo sličan. Navodne prednosti Alfette u odnosu na 924 kroz sportski motor, petostepeni mjenjač i složenu šasiju umjesto modificiranog motora za dostavna vozila, četverobrzinski mjenjač i šasiju od VW dijelova hladnjaka odveli su stražnje sjedalo nedostaci u rukovanju i praktičnost po mišljenju kupca. Čak i unutrašnjost sa četiri sjedala i 'pozamašan' prtljažnik očito nisu bili kriterij prema kojem su kupci kupili sportski kupe. Nedostatak ažuriranja modela s lošom izradom, velikom podložnošću koroziji i lošim rukovanjem prijenosnikom, što je uvijek bilo žestoko kritizirano u tisku, trajno je spriječilo prodajni uspjeh ove serije modela.
  30. 2 points
    dach@

    Funny photos

  31. 2 points
    Macvanin

    Cene goriva...

    Na Neskovic pumpi dizel 1.78KM, na ostalim 1.75KM. Ovo se odnosi na pumpe koje se nalaze kod granicnog prelaza Pavlovica most.
  32. 2 points
    MS PK

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    99% strada prvo desni. Takav nam je nagib puta generalno, ujedno je na toj strani losiji put, ako gazis rupu opet nekako vise desnim.. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  33. 2 points
    Ivan

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Srecom po tebe, pa nisi . Ja sam napravio matorom davno nalog tamo, pa smo koristili obojica. Koliko se secam, tada nije bilo nikakvog testiranja . Ili sam toliko Totti da sam zaboravio. E, kad ne uzesmo onu crnu munju u Dobanovcima... Imao je cak i fabricki plasticni poklopac, na "+" polu akumulatora . Samo da izjavim za televiziju - ziv sam svedok da su pojedini razgledali i Renault Fluence atmosferac .
  34. 2 points
    bane1321

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Za to ne brinem, imam @djomla on je iskusan za te dopune ureje!
  35. 2 points
    Znači bilštajn
  36. 2 points
    Dzimbo

    Funny photos

  37. 2 points
    shuxx

    Z10 by Shuxx

    Mitutoyo brisaci, postavljeni marta 2020, i dalje lepo brisu, metlica nije pohabana, ni otvrdela. Jedino sto su malo bucniji, u krajnjim tackama kretanja. Na manjem brisacu mi je otpao kraj, plasticni zavrsetak. Pa mi tokom rada brisaca izlazi sama metlica. Primetih danas po kisi. Lek za sve je parcence plastike koji sam ugurao i fiksirao metlicu. Pa dok drzi drzi. Ako izdrze preko leta, na jesen zamena. Sasvim OK za 250 din/kom. Sent from my POT-LX1 using Tapatalk
  38. 2 points
    bane1321

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    @moron Ja veće sektaše video nisam u životu! A da sam lajao, jesam!
  39. 2 points
    srdjos

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Mitsubishi forum je aktivan, počinju da se kvare ti japanci stari 30 i više godina
  40. 2 points
    Pozdrav druže, Tačno je problem bio jer je podešavanje bilo na km/L. U podešavanjima u delu "Consumption" prebačeno na L/ 100km i sve fercera kako treba sad (pokazuje da je prosek potrošnje 6.0 L/ 100km i normalne vrednosti Instant consumption). Hvala puno na pomoci i ne zameri, svez sam vlasnik Fiat Bravo modela pa ga tek upoznajem Hvala i svima ostalima na detaljnim opservacijama, prava ste ekipa ;)
  41. 2 points
    N.N.

    Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV

    Kao prvo već odavno proizvodnja nije planirana za 10. mjesec 2020. To nije točna informacija. Proizvodnja je trebala početi 28.12.2021. za ICE verziju. Za PHEV je to 21.2.2022, a za MHEV verziju sa novim 1.5 turbo benzincem i mokrim Getrag 7HDT300 DCT-om sa ugrađenim električnim motorom 23.3.2022. Tu je članak, a AutoNews Europe je originalan izvor, u startu krivo postavljen. Da ne govorim da PHEV verzija nije ta koja treba prva u proizvodnju. Nije takav plan osim ako Francuz nešto ne želi promijeniti. Samo kašnjenje je iz razloga što je Portugalcu Tonale preskup u proizvodnji. Bila je potraga da se negdje uštedi 3000 eura po primjerku što je u automobilskom svijetu bolesno puno. Tako da su tu poduzeli neke radnje. Ja ne znam što sve no svakako bi Tonale trebao dobiti brata blizanca pod Dodge značkom, Dodge Hornet. Proizvodnja također u Pomiglianu. On kreće negdje sredinom 2022. Znam da je bio planiran 5. mjesec. Što se tiče odgode za Tonale ona iznosi 37 dana koliko imam u glavi. 37 dana od datuma koji sam ja dao gore što će reći početak 2. mjeseca 2022. Inače u PSA svijetu su performanse jednake novcu, ne performance u smislu kako dobro auto ide. Recimo znam da je Jeep Compass PHEV u proizvodnji nekih 3000 eura skuplji od Peugeota 3008 PHEV. Jeep ima 240 KS, Peugeot 225 KS, a Jeep ide skoro 2 sekunde brže do 100 km/h. Portugalac je tražio da Stelvio i Giulia u proizvodnji uštede 1000 eura po primjerku, Tonale 3000, a trio 500X, Compass i Renegade kombinirano 300 eura. Ima i tko negdje u vijestima. Kao talijanske tvornice su skupe. No to nije istina. Istina je da je on snižavanje troškova stavio pred skoro sve bivše FCA tvornice. Tako npr. iznimno profitabilne FCA tvornice u Sjevernoj Americi moraju prosjeku smanjit troškove za 700 dolara po proizvedenom primjerku.
  42. 2 points
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18006256/fiat-grande-punto Ako trazis auto u dobrom stanju bez plivajuceg i dfp filtera mozda ti bude zanimljiv moj GP. Auto nema nikavih ulaganja. U zadnjih par meseci kupljen nov akumulator, zamenjena desna polu osovina. Gume sve 4 odlicne... Cena moze da ide jos dole ako ti ne trebaju Alu felne.
  43. 2 points
    Sta to znaci, jel manje od nekoliko ili vise od nekoliko? Budi malo precizniji.
  44. 2 points
    ISV_01

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    0. Zero. Mi imamo varijantu 1.5 dci u Stepway MK1 sa...270K koji se aka kao ultimativno terensko vozilo. Motor greske bez. Čak i 1,5 110/115 ks je dobar, ima malo jaču turbinu i to je to, žilav agregat, pandam 1,3mjet i novijem 1,6 mjet. Varijanta sa 75 ks je samo slabija (mapa / turbo)...on se npr može porediti sa 1,9 jtd u puntu I koji je nesahranjiv...nit neki turbo, nit opterećen motor. Jedino ako ga baš pržiš, neodržavaš, neservisiraš....mislim zapuštanje bilo kog motora, zanemarivanje istog itd se nikad nije dobro pokazalo u praksi. Samo neki motori te stvari bolje trpe, neki ne. Obzirom da govorimo o polovnim automobilima, ovako nešto bi zaista trebalo da bude poslednje na pameti nekog vlasnika auta (ne samo motora, generalno gledano). NPR 1,6 DCI se kratko zadržao i nije bio baš nahvaljen i zamenjen sa 1,7 dizelom, boljim i modernijim. Koliko boljim - videćemo, još je rano. Taj 1,5 dci nosi i Talismana (WS i sedan) ali mislim da više vrši posao kao taj 1,5/1,6 TDCI u Mondeu...teški su to auti. Ispod 120 ks za D segment je, po meni, nedovoljno. 120ks je bare minimum da bude iole rasterećen.
  45. 2 points
    djomla

    Sedišta za decu

    Nije mali gepek, no se slabo igrao Tetris [emoji2]
  46. 2 points
    miase

    Sedišta za decu

    hold my beer
  47. 2 points
    igor0511

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Meni se samo ne dopada sto je ponuda motora pretrpela ozbiljan downsizing. Bas slusam pre neki dan drugara koji prica kako mu je drago ato je uzeo veliki motor koji ide jednako uzbrdo i nizbrdo. Meni u glavi minimum 2.0 turbo benzinjara, kad ono QQ 1.7 dizel Nekako mi svaki taj SUV koji ide do 1600-1700 kubika deluje neozbiljno, iako ljudi kazu da tak 1.7 lagano nosi i X-Trail
  48. 2 points
    MS PK

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Sto je nemoguce? Koliko ljudi znas da vozi tu marku, koliko sreces te automobile po putevima? Ja npr.ne znam nikoga a bas retko vidjam po putevima tako da mi to uopste nije cudno. Logicnije bi mi bilo da imaju neku Fb grupu nekih ljubitelja Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  49. 2 points
    Daj neku sliku, prvi put cujem za to? To sto opisujes je dugme Trip racunara? Tempomat je posebna rucica na ablenderu, sa leve strane. On/Off prsten, +/- komande i Resume dugme, isto je kod svih Fiata/Lancia/Alfi tih godista:
  50. 2 points
    djomla

    C4 Picasso - bela tehnika -

    Ubačene kamere na mape. I naravno ćuning smajling, štrokave felne i sjajni čepovi [emoji2]
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...