Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/18/21 in all areas

  1. 9 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 9 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 8 points
    Grafit

    Funny photos

  4. 5 points
    Axic

    Funny photos

  5. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  6. 4 points
    totti

    Automobili iz detinjstva

    I ne bio ovaj tenk težak za guranje [emoji3] https://vm.tiktok.com/ZMeHwpHYr/ Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  7. 4 points
    djomla

    C4 Picasso - bela tehnika -

    Ubačene kamere na mape. I naravno ćuning smajling, štrokave felne i sjajni čepovi [emoji2]
  8. 4 points
    Zvezdo

    Sveta Krava B8 1.6 TDI

    Sveta krava na obali severnog mora. Otvaram sezonu kupanja sledeći vikend. Za sada sam samo oprao noge.
  9. 4 points
  10. 4 points
    Da ne otvaram nepotrebno novu temu pošto se radi o skoro identičnom vozilu koje je Djole predstavio, čak je i boja potpuno ista. Ako moderatori smatraju da treba nova tema o.k. Dakle verzija Street Forte tako ima svetla za maglu, grejanje retrovizora, naslon za ruku, parking senzore i elektropodizače stakala pozadi. Naime tokom februara meseca gledam šta bi moglo da uzme novo, bio sam zainteresovan za 500L u varijanti staro-za novo, lepe Kros i Spor4 verzije i bio je u ponudi Tipo po svemu sudeći rasprodaja lagera ali bez opcija staro za novo ili reciklaže. Elem odem u Stojanova reč-po-reč zagrejanost za 500L je u trenu nestala kada sam čuo za rok isporuke od dva meseca. Tipo se preuzimao odmah a moglo je i da se bira par boja ali je izbor pao na tamno sivu. Kake ovo zlatno doba morao sam da uđem u kredit, no kada je sve regulisano prvog dana marta odoh po registrovano vozilo. Pri preuzimanju ljbazno osoblje mi je od svega najviše skretalo pažnju na ulje tj. neophodnost redovne kontrole istog. Svestan sam da je kupovina kompromis mogućeg i da je moguć pri ovoj kupovini pogon jedino poznati agregat 1.4 95ps/94ks odmah sam i kupio kanticu ulja, rekoh ovo je izgleda deo obavezneopreme. U međuvremenu sam iskupao neku staru tabelu za razrađivanje motora i reko polako ćemo penzionerski. Tablicu neću postavljati jer njem smisao je da se obrtaji konvertuju u brzine po stepenima prenosa tako da ispada da prvih 500km obrtaji ne prelaze 2500 a od 500km do kraja perioda razrade ne prelaze 3000. Naime nekada niste mogli ni doplatiti obrtomer pa morate da vozite po kilometar satu. E ovo je dovelo do tragikomičnih situacija na semaforima jer da di se auto pokrenuo u 1. i 2. stepenu prenosa mora da se okrene na bar 3500 o/min Dalje ide sve kako treba ali u prvoj i drugoj oni iza pominju užu i širu familiju. Međutim vožnja sa oštrim ubrzanjima u opsegu od 2000-3000 o/min zna da bude veoma zanimljiva naravno ako je vozilu maksimalno suvozač. Menjanja u viši stepen prenosa na 4-4500 o/min u sada već razarađenom autu kada sam sam u vozilu je stvarno retko potrebno osim ako je ne hvatate krivine na brdskom putu, u gradu se tako može lako uleteti u prekršaj. Potpuno opterećen auto se ponaša kako je to mnogo puta ranije opisano pa ne bih o tome. Na auto putu ako se vozi na maksimalnoj dozvoljenoj brzini +-10km nema primedbi na buku i upravljivost. Auto je inače stigao sa Goodyear gumama koje su po meni odličan izbor. E kada smo kod guma tu je i regularan rezervni točak. Pri ekscesivnom i naglom kočenju (izleteo pas, drugi put bicikista) hoće malo rep da zaigra ništa strašno ali se dodatno štrecnete. Što se tiče ulja ako je za 1500km potrošio oko 1 dl, nešto je malo niža crta no videćemo dalje. Potrošnja osciluje između 7,4 i 7,8 sa pretežno gradskom vožnjom a kada ste daleko od grada obara na 7,2 što povratkom u grad momentalno skače. Inače po svom ranijem iskustvu sa benzicima sipam samo stotku, meni se ranije razlika u ceni uvek isplatila manjom potrošnjom i za nijansu mirnijom radom. O crnoj unutrašnjosti i plastici s zna dosta pa da preskočimo. Oslonac za ruke deluje kao dobra stvar ali zna debelo da zasmeta kada hoćete brzo da manipulišete da kopčom pojasa ili ručnom kočnicom. Parking senzori su neophodni preglednost nazad je kao u rogu, vožnja u nazad ne ide ni sa retrovizorima, meni pun pogodak. Prekidači za prozore su postavljeni tako da po pravilu pogrešite i otvarate zadnji umesto svoj prozor a desilo mi se da sam zaboravio u jednom navratu da zatvorim pogrešno otvoren prozor, sreća nije bilo kiše. Indikator promene brzine je dosadan i nepotreban no kada se oštrije ubzava počinje da se gubi sve dok ne počnete ponovo da sporo ubrzavate i menjate brzine. Start-stop sistem je meni izuzetno iritantna stvar tako da je stalno isključen i prva sijalica koja će crći a neće biti zamenjena je žuta od S&S sistema. Lično misim da je S&S sistem smrt za motore sa turbinom. Jednostavno ne mogu da se naviknem na udar anlasera pri ponovnom statovanju. Inače S&S sistem kod mene se uključuje i na nezagrejanom motoru pri spoljnim temperaturama blizu nule. Što se tiče zagrevanja motora ovo je prvi auto koji mi se u hladnom periodu potpuno zagreje do posla. Naime posao mi je relativno blizu kuće i ni jedan auto koji sam imao do sada bio benzin ili dizel nije mogao ujutro na toj razdaljini i niskoj spoljnoj temperaturi da tako brzo postigne radnu temperaturu kao ovaj Tipo. Inače zagrejan motor u leru se u kabini uopšte ne čuje, par puta sam uhvatio sebe da proveravam obrtomer da se nije ona S&S nesreća uključila. Inače pokazivak kilometara (oba) iako je XXI vek lažu negde oko 5 km/h, provereno objektivnom metodom. Možda sam malo udavio ali su ovo neki prvi utisci. Odlčan izbor bio bi bio Tipo 1.4 sa turbinom i 120hp ali taj motor jednostavno nije bio u ponudi tako da je ovo za mene vrlo dobar auto naravno ako se naprave pravilne strategije vožnje pun/prazan, i kako neki kažu bitno je da "miriše na novo".
  11. 4 points
    McSteel

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Već je rečeno, dimenzije sâmih pneumatika kao i felni na kojima su, masa auta, stil i oštrina vožnje, (ne)kvalitet i vrsta podloge/puta, temperatura, pritisak u gumama, istrošenost i starost... To sve utiče na konačan utisak i performanse guma. Zato preporuke treba posmatrati u kontekstu scenarija eksploatacije od strane onog ko daje preporuku.
  12. 4 points
    Axic

    Funny photos

  13. 4 points
    moron

    Automobili iz detinjstva

    Kada sam bio baš manji klinac (predškolac), otac je mene i braću uvek strašio sa Ford Caprijem, da je to nešto najopasnije što može da ti naidje iz kontra smera velikom brzinom. I da ti tada spasa nema. Osim ako paziš i voziš baš polako. Otprilike: "Ti ideš, ideš, a sa one strane ti brzo naidje Capriiii ... Predje na tvoju stranu I ti nemaš kud... Gotovo ... Kraj " Meni je "babaroga" bila ništa. Mala maca. Ali, Ford Capri ... Noćima sam ga sanjao. I zbog njega se budio. I jednom tako dok sam bio još mali naidjeno na neku saobraćajku. A ono pored puta slupana crvena kola... Kaže otac. "Eno ga. Ford Capri ..." Ja gledam, sve u strahu, a sav srećan što nije u nas ... A pre neku godinu bio neki opširan tekst o istorijatu Ford Caprija. Ja čitam, čitam, koji su to bili motori u mk1 verziji, 1969-1974 (kojom su me strašili )"Kante" od 1.300 i 1.400 kubika i sl.
  14. 4 points
    Ivan

    AR Giulietta - Moje novo sokoćalo

    Sta ti fali, za 2 dana si zaradio za 8 kvadrata stana .
  15. 3 points
    Daj neku sliku, prvi put cujem za to? To sto opisujes je dugme Trip racunara? Tempomat je posebna rucica na ablenderu, sa leve strane. On/Off prsten, +/- komande i Resume dugme, isto je kod svih Fiata/Lancia/Alfi tih godista:
  16. 3 points
    dach@

    F1: Italija 2021 - Imola

    Pa to kažem kad god izleti uvek mu se nešto poklopi i ko da nije ni izleteo
  17. 3 points
    silenci

    F1: Italija 2021 - Imola

    moze sigurno,a trebao je da ostane tamo gde se zaglavio i treba kaznu da popije,al je Rasel pokupio ocajnog Botasa,a tamo iza njih Mik hteo da firunguje Raikonena
  18. 3 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  19. 3 points
    debelizmaj

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Goodyear Vector 4 Seasons - prezadovoljan. Ono sto je meni bitno kod guma jeste da imaju jak zid, da kada puknu/ispuste mogu bezbesno da se odvezem do vulkanizera bez maltretiranja rezervnim tockom. Ove su takve, pokupio sam sraf u petak ujutru, pre puta za Leskovac, senzori mi javili da nesto ne valja. Izvozao par km do bajblizeg vulkanizera i zavrsio posao.
  20. 3 points
    totti

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Kako bre kod vas ok, a onaj kaže Flexu da ne može da se sastavi na putu sa njima i po suvom [emoji3]
  21. 3 points
    Ivan BG

    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp

    Urekoh je..... Primetio sam pre par dana u nekom od obilazaka oko auta, kad je upaljen, parkiran, potegnuta parkirna kočnica a puštena nožna da mi svetle sva tri STOP svetla. Znam da tu ima neki prekidač na pedali kočnice koji (laički rečeno) pušta struju ka stop svetlima na stisak pedale kočnice. Nikakvu posebnu gresku ili obavestenje mi nije izbacivao na bordu/tabli, doduše dešavalo u poslednje vreme da mi tu i tamo da izbaci da VDC i Hill holder ne rade, ali greška je sama od sebe nestajala kad se par puta za redom stisne pedala kocnice do kraja i svaki put rukom potegne u krajni gornji polozaj (koliko sam na netu video i za to problem leži u tom prekidaču na pedali kocniče). Probao sam da to rešim kod nekog od autoelektričara koji su u mojoj blizini, ali kako su svi koje sam zvao, zauzeti i tek prvi termin imaju od utorka ili srede sledeće nedelje, rešim ja da nabavim prekidač, pa cu kasnije da vidim ko će to da mi zameni. Uglavnom, odem ja da kupim prekidač, otvaram kutiju, vidim da je prosto kačenje i da mi deluje da je zamena jednostavna. Sama zamena je trajala čitava 3 minuta, skini napajanje, izvuci prekidač, ubaci nov a zatim vrati džek sa napajanjem....najveći problem je bio zavući se glavom nadole kod nožnih komadi, trebalo mi je skoro 10 minuta da se zavučem i namestim da bih mogao da ga zamenim, sam prekidač je na dohvat ruke ali je kao sto rekoh muka zavući se dole. Neku sliku tokom same zamene nemam, što zbog toga sto je zamena prosta, što zbog toga sto nisam mogao da se izvlačim napolje po telefon. Uglavnom, cena zamenskog prekidača je 1345 din, ruke majstoru 0 din. Za sada radi, videcemo dokle.... Eto slike prekidaca i kataloškog broja samog dela, ako nekome bude trebao.
  22. 3 points
    Sedla

    Funny photos

  23. 3 points
    Axic

    Funny photos

  24. 2 points
    Axic

    Funny photos

  25. 2 points
    Ivan

    F1: Italija 2021 - Imola

    I ? Njegova greska, koju je platio. Ne potire cinjenicu da ima srece kroz celu karijeru - sa izborom timova, klupskih kolega (uglavnom), gomilom situacija gde ga je sreca pogledala... Nalik ovoj danas, gde se od maltene izgubljene situacije (i da se izvukao iz peska), sticajem okolnosti namestilo da bas u istom krugu bude drugi incident. I da se maltene bez posledica pod crvenom zastavom vrati na 9. mesto. Naravno da nam je svima bilo jasno da je to 90% podijum na kraju. Moja teorija zavere - zarad njega zrtvovan Bottas (koji se nekako bas tada, bas slucajno poturio pred kocenje)? Secas li se proslogodisnje upravo Imole, krajem sezone? Bas se nekako "namestilo" da zute zastave budu bas samo tih 30 sekundi kada je njemu odgovaralo da ode u boks, dok je bilo gusto. Na sve to mu je naravno potrcko stitio du*e... U prosloj trci ga suparnik stigne i pocisti za 1. mesto, a poziciju mu vrate zbog narusavanja limita staze pri preticanju. OK, s pravom, ali sta je bilo sa njegovih prebrojanih 29 limita i dobijanja vremena na istom mestu? Da ga nije sreca pogledala u obe trke, trenutno bi gubio sa 50:18, a ne vodio za 1 bod. Takvih situacija je bilo ne malo, pri tome uopste nisam ostrascen kao bilo ciji navijac, niti poricem njegove vozacke kvalitete i konstantnost. Zelim samo da dobijemo ovo sto upravo gledamo - interesantan i lep sampionat. Za razliku od dosadnih vrtenja krugova u nekim od prethodnih godina, neke sampionate sam pratio cisto informativno koliko su bili "interesantni". Nije ni cudo da im je popularnost bila na minimumu jedno vreme. Pa dve trke ove sezone su interesantnije od prosla dva sampionata zajedno . Favoriti su mi Max (upravo zbog sampionata) i ostale mlade snage - Leclerc, Lando, Russell... Drago mi je i da se jedini pravi F1 timovi (uz Ferrari) - McLaren i Williams polako vracaju i lepo ih je opet gledati u borbama.
  26. 2 points
    Ivan

    F1: Italija 2021 - Imola

    Sto se mene tice, neka svaka trka bude ovakva . Naravno zanimljiva, bez ovoliko incidenata. Ovo je ono sto fali modernoj F1 u hibridnoj eri. I lepo se vidi kako svi drugacije funkcionisu pod pritiskom, potkradu se greske i najboljima... Svaka cast Landu, bukvalno je bio na 1-2 desete da zadrzi 2. mesto protiv nadmocnijeg protivnika. Bez obzira na kisu, Imola jos jednom pokazuje sta je prava F1 oldschool pista za uzivanje. Kada samo vidim sta je sve 14 godina bilo ubaceno umesto nje u kalendar . Verstappen slavio na ludoj trci u Imoli Teško je prepričati šta smo sve videli na današnjoj trci, ali pokušaćemo. Pre početka trke je pala kiša koja je navlažila stazu, pa su vozači morali da krenu na gumama za te vremenske prilike. Svi su se odlučili za intermedijum gume, a interesantno je bilo da su se Gasly i Ocon iz prvih deset odlučili za wet komponentu. Leclerc se bio izvrteo već u krugu za zagrevanje, ali se brzo vratio na stazu i mogao je da vrati svoju četvrtu poziciju. Hamilton je dobro krenuo, ali je druga faza njegovog starta bila loša i Verstappen ga je napao u krivini 1. Holanđanin je prošao na prvo mesto, ali je i stisnuo Hamiltona koji je grubo prešao preko jednog ivičnjaka i izgubio deo prednjeg krila. Perez je zadržao treće mesto, ali je njega u kasnije fazi kruga ipak obišao Leclerc. Iza njih, Gasly je loše krenuo. Ricciardo je prošao na peto mesto, ispred Strolla i Sainza, dok je Norris pao na devetu poziciju. Pre kraja prvog kruga je i viđen incident koji je izazvao izlazak vozila bezbednosti na stazu. Latifi je izgubio kontrolu na prilasku krivini Variante Alta nakon kontakta sa jednim od vozača Haasa i završio je u zidu. Tokom perioda vozila bezbednosti smo videli i okretanje Micka Schumachera, koji je izgubio kontrolu pokušavajući da zagreje gume na glavnom pravcu. Pit-lane je u tom trenutku zatvoren, pa je Schumacher morao da vozi sa oštećenim bolidom, pre nego što je mogao da uđe u boks na popravke. Vožnja iza vozila bezbednosti je potrajala do sedmog kruga. Hamilton je odmah pokušao da napadne, ali bezuspešno. Iza njih se vodila dobra borba od šestog so osmog mesta između Norrisa Sainza i Gaslyja u kojoj je Norris pretekao AlphaTauri i Ferrari i našao se iza timskog kolege. Verstappen je na vrhu stvorio veliku prednost ispred Hamiltona, Leclerc je pratio svetskog šampiona, dok je Perez gubio mnogo vremena. Sainz je u devetom krugu obišao Gaslyja za sedmo mesto, a Francuz je počeo da gubi tempo pošto wet gume na kojima je počeo trku nisu bile dobar izbor. Hamilton je do desetog kruga uspeo da stabilizuje svoj tempo, a veliki duel su iza vodili Ricciardo i Norris za peto mesto. Gaslyjev pad se nastavio i u narednim krugovima pošto su ga obišli redom Stroll, Bottas, Russell, Raikkonen, Giovinazzi i Tsunoda. Perezu je sa druge strane izrečena kazna od 10 sekundi, zato što je tokom vozila bezbednosti izleteo sa staze, izgubio par pozicija, a potom je preticao bolide kako bi se vratio na četvrto mesto. Sainz je odlično vozio u drugom Ferrariju, pravio prednost u odnosu na vozače iza sebe i sustizao McLarenove vozače, ali je u dva navrata izletao sa staze, gubio priključak, ali i zadržavao bez problema svoje sedmo mesto. Gasly je konačno morao da promeni gume u 16. krugu, nakon čega je prešao na intermedijum komponentu i izašao na stazu na 18. mesto. McLaren je u 17. krugu javio Ricciardu da,propusti Norrisa, što je on i učinio, a Britanac je odmah počeo da otvara prednost. Staza je polako počela da se suši, a vremena su brzo padala. Međutim, problem je bilo to što je i pored sušenja staze, i dalje padala veoma slaba kiša, zbog čega se niko nije usuđivao da pređe na slikove. U takvoj situaciji su vozači polako počeli da ulaze i u problem sa gumama koje su se pregrevale, a najbolje se u takvim uslovima snalazio Perez, koji je bio najbrži na stazi. Vettel je bio prvi vozač koji je prešao na gume za suvo, ali je on gubio mnogo vremena na početku kruga, koje nije mogao kasnije da nadoknadi. Vodeći su onda pravo niotkuda oko 25. kruga ponovo počeli da pronalaze brzinu. Hamilton je smanjivao prednost Verstappena, dok se Leclerc još više odlepio od Pereza i po malo sustizao Hamiltona i Verstappena. U 26. krugu Sainz je obišao Ricciarda za šesto mesto u DRS zoni na glavnom pravcu, a Hamilton je u tim trenucima spustio prednost Verstappena sa 4 na dve sekunde. Tsunoda je sledeći prešao na srednje-tvrde gume, a i Verstappen je odreagovao u sledećem krugu. Mercedes je ostavio Hamiltona na stazi još jedan krug i sve je delovalo dobro, ali su u sledećem krugu njegovi mehaničari zakazali sa prednjim levim točkom i koštali ga ključnog vremena pri povratku na stazu. Tako je poredak ostao isti, a Verstappen je dobio prednost od pet sekundi. Gume je promenili i ostali u narednim krugovima, a jedina promena je bila to što je Perez pao iza Norrisa na pero mesto nakon kazne koju je morao da odradi. Verstappen i Hamilton su se u 31. Krugu našli u gužvi na stazi kada su obilazili vozače za ceo krug. Holanđanin se nekako snašao, ali je Hamilton izleteo u Tosa krivini nakon čega se vratio na stazu tek na sedmom mestu sa polomljenim prednjim krilom. Odmah nakon toga, viđen je novi incident kada su se sudarili Russell i Bottas na prilasku prvoj krivini. Russel je izleteo na travu pri pokušaju obilaženja Bottasa, koji je kasno zatvorio prolaz, nakon čega je izgubio kontrolu i zabio se u desnu bočnu stranu Mercedesa. Na stazi je ostalo mnogo krhotina i dva uništena bolida zbog čega je na stazu ponovo moralo vozilo bezbednosti, a Hamilton je nakon svog pit-stopa pao na deveto mesto. Direkcija trke je u 34. krugu odlučila da istakne crvenu zastavu dok se staza ne očisti, a posla za redare je bilo mnogo. Ono što je postalo kasnije očigledno nagon gledanja usporenog snimka je da je HALO zaštita spasila Bottasu život, jer da ga nije bilo, Russelov levi prednji točak bi ga udario u glavu. Prekid je potrajao pola sata, a trka je nastavljena letećim startom u 35. krugu. U pretposlednjoj krivini Verstappen gubi kontrolu, ali nekako uspeva da se vrati ispred Leclerca i povede trku. To kao da je dekoncentrisalo Monačanina, koji je izgubio mesto od Norrisa, koji je pored Ricciarda i Pereza jedini na restartu montirao meke gume. Srednje-tvrdim guma a na kojima su bili Verstappen, Leclerc i Sainz je trebalo malo vremena da se zagreju, a Ricciardo iza njih je počeo da gubi priključak već nakon prvog kruga. U 38. krugu je Perez izleteo sa staze u Villeneuve šikani nakon čega je pao na 14. Mesto i potpuno upropastio sebi trku. Hamilton je u 39. krugu prošao ispred Strolla, u 42. ispred Ricciarda i našao se na petom mestu iza dva Ferrarija. Verstappen je na čelu stvorio prednost odo oko četiri sekunde ispred Norrisa i konstantno je vrteo najbolje krugove. Nakon toga se situacija na stazi malo primirila. Hamilton je polako sustizao Sainza i čuvao gume, dok je Norris sve više gubio priključak za Verstappenom. Mercedesov vozač je u 50. krugu uspeo da obiđe Sainza za četvrto mesto na glavnom pravcu, a ispred njega su u borbi bili Norris i Leclerc, između kojih je razlika bila manja od sekunde. Tu se ubrzo formirao DRS vozić između njih trojice, dok je Sainz držao odstojanje na oko 1.5 sekundi. Hamilton je konačno u 55. krugu uspeo da obiđe Leclerca, nakon što je Monačanin napravio malu grešku na vrhu brda na izlasku iz Variante Alta šikane, što je izbacilo Leclerca iz DRS-a i omogućilo svetskom šampionu da obavi lako preticanje na glavnom pravcu. Hamilton je veoma brzo sustigao i Norrisa, ali nikako nije mogao da izvrši kvalitetan napad pošto je McLarenov vozač imao odličan prolaz kroz poslednje dve krivine pred izlazak na pravac. Ipak, otpor je potrajao do tri kruga pre kraja kada je Hamilton dovoljno prišao i uspeo da prođe na drugo mesto. Nakon tog su Verstappen i Hamilton počeli da vode borbu za najbrži krug i dodatni bod, koji bi jednom ili drugom doneo vođstvo u šampionatu vozača. Na kraju, Berstappen je pobedio sa 20 sekundi prednosti ispred Hamiltona, koji je odneo pobedu u borbi za najbrži krug i tako zadržao prednost u šampionatu za svega jedan bod. Norris je zahvaljujući sjajnom restartu trke došao do zasluženog podijuma za McLaren, ispred Leclerca, Sainza i Ricciarda. Stroll je izvukao maksimum iz Aston Martina na sedmom mestu, Gasly je nakon svih problema uspeo da se domogne osmog mesta u novoj očajnoj trci za AplhaTauri. Raikkonen je done Alfi prve bodove osvajanjem devetog mesta, dok je Ocon pokupio poslednji bod ispred timskog kolege Alonsa. Preuzeto sa: pole-position.rs
  27. 2 points
    dach@

    F1: Italija 2021 - Imola

    Trka rezultati
  28. 2 points
    dach@

    Moto GP: Počinje nova sezona

    Moto GP super trka. Markez se nije još oporavio. Šteta za Zarka
  29. 2 points
    bane1321

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ja iskreno prenosim ... Recimo sa Lassa Snoways sam imao pozitivno iskustvo na Toyoti, sa Winterama relativno ok na Bravu i ok na GP. Sa Driveways sam prošle godine baš proklizao dok sam obilazio neki bus i evo juče prvo u Bigu, pa u Višnjičkoj... Baš sam rekao @djomla nisam se osećao nimalo bezbedno. Ne vozim oštro, realno sa motorizacijom i namenom Scenica i ne mogu, zato me je baš začudilo. U pitanju je 205/60/16 dimenzija, ovo im je treća sezona, šara deluje ok! Moguće da na nižim i lakšim autima bolje prijanja, mada ni @Sicilianose ne žali, verovatno je do mene!
  30. 2 points
    djomla

    Strahote iz oglasa

    Mozda je to "prvi vlasnik"[emoji2] Sent from my 3310 using Tapatalk
  31. 2 points
    MS PK

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ima velike razlike i kod razlicitih dimenzija a iste gume su u pitanju. Drugo, veci , tezi auto obicno ne trpi losije gume
  32. 2 points
    Koncept auti pripremani za tržište SFRJ,ali se odustalo Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  33. 2 points
    Mijailović P.

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Ogromna razlika i baš primetna. Sa starim nosačem je, možda i subjektivno, nekako prednji desni točak više "osećao" rupe i neravnine iako je sve zamenjeno i utegnuto. Sada tog osećaja nema na upravljaču i oba podjednako upijaju i podnose podlogu. Jednostavno bolje je. Stari noač je prilično oslabljen i raskliman mada sam viđao i mnogo lošije u upotrebi. Start i gašenje motora je prvo što mi je skrenulo pažnju. Nije on ni pre toga ljuljao već sad ima onaj "tup" prigušen zvuk u oba slučaja. Moglo je to još siguran sam a, kod mnogih nebi ni bio u opciji za zamenu. Ja to jednostavno ne podnosim. Jbg, polovan auto je polovan auto. Sad čekam da se prolepša vreme pa da montiram kameru za "rikverc" i neke trake DRL da probam na šta će to ličiti. Malo se igramo.
  34. 2 points
    ISV_01

    AR Giulietta - Moje novo sokoćalo

    Iiiii sto si duze bez auta to si bogatiji
  35. 2 points
    dach@

    Funny photos

  36. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  37. 2 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  38. 2 points
    skile86

    AR Giulietta - Moje novo sokoćalo

    ... Dobio sam ponudu koju nisam mogao da odbijem, tako da je Alfa otisla u druge ruke. Spletom okolnosti sam ostao bez 2 auta u 2 dana, ali naci ce se nesto interesantno.
  39. 2 points
    totti

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Mića ne daje 14.500 ni za letovanje [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  40. 2 points
    Another spectacular document that collects four great drivers of his time. In this photo, taken in Croatia, through these men can be counted a good number of victories in Rallies, Hill Climb and other races. On the left is Mladen Novak with Autodelta's Alfa Romeo 1300 GTA Junior, which is a chassis that belonged to Gianluigi Picchi. These cars came into use when the 2.0 liter class was phased out in the 1976 championship. In the middle are Velimir Nekic and Drago Macukic on the Abarth 1000 that bears the Stolli Racing name. This was a well-known driver who also managed a racing parts store in the capital of Trieste, in Italy. In the 70s, this car had taken center stage in Yugoslavian races, where at the end of the decade it came to compete in Group 2 with a 1.1 liter engine. On the right is Nikola Rudelic with another 1300 with whom he participated in the Yugoslavian Championship in Class 5 and was recognized as another of the great drivers of that time. There were two especially well-known 1300 chassis, the #AR776089 "Yellow Nose", destroyed by Spartaco Dini in the 1972 Monza 4 Hours and the #AR775813 "Orange Nose" chassis which is still in Italy.
  41. 1 point
    @Zakeralo Post je, na osnovu ranijeg dogovora, prebacen u odgovarajucu temu o iskustvima sa Tipom.
  42. 1 point
    Ivan

    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp

    Nek' ti svaki kvar (ako vec mora da se desi) bude takav ... Jes' da je cena bagatela, ali trosak je mogao da ti bude mozda i 0 din ... Prekidaci na kvacilu i noznoj su dole na udaru prasine i vlage od obuce. Pogotovo vlage u ovom periodu. Isto mi se davno desilo na Stilu, a posto je (naravno) bila nedelja za radove, skinem i reko' samo da ocistim sa Contact Cleanerom dok ne kupim novi automat. Lepo razradio osovinicu, ocistio kontakte i vozi... Radilo odlicno i nikad ni ne kupih novi, vozio sam taj auto jos par godina. A i cesto je generalno zamenska roba koju ovde vecina nudi, losijeg kvaliteta od OEM, uglavnom su to bili "TRW". Naravno, sve pod uslovom da ne postoji neki mehanicki kvar u samom automatu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/68977-fiat-stilo-popravkazamena-automata-nožne-kočnice/
  43. 1 point
    Axic

    Strahote iz oglasa

  44. 1 point
    Rile_bg

    Kamere & presretači

    tih kameta ima svugde po gradu, na svakoj raskrsnici.
  45. 1 point
    totti

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ma ja sam malo sarkastičan...[emoji846]
  46. 1 point
    MS PK

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Ako, podetinjio si pod stare dane
  47. 1 point
    Ivan

    F1: Italija 2021 - Imola

    Zao mi je samo zbog Landa. Lepo je odvozao kvalifikacije, zamisli da je uzeo pol ovoj dvojici "vec vidjenih" ispred nosa .
  48. 1 point
    SalacUE

    F1: Ferrari

    Ali MONEGAŠANIN - najjače izmišljena reč [emoji1787]
  49. 1 point
    The Punisher

    Automobili iz detinjstva

    Neverovatno lep
  50. 1 point
    Evo ja Ima čak i crvenu petokraku
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...