Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/17/21 in all areas

  1. 11 points
    Nebek

    Funny photos

  2. 11 points
    Axic

    Funny photos

  3. 8 points
    Grafit

    Funny photos

  4. 8 points
    bane1321

    Funny photos

  5. 7 points
    Siciliano

    Funny photos

    Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока
  6. 6 points
    totti

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Mića ne daje 14.500 ni za letovanje [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  7. 6 points
    Axic

    Funny photos

  8. 6 points
    darkman14

    Funny photos

    @ISV_01 u našem slučaju u Multiplu
  9. 5 points
    Loon123

    Funny photos

  10. 5 points
    Loon123

    Funny photos

  11. 4 points
    Ivan BG

    Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp

    Urekoh je..... Primetio sam pre par dana u nekom od obilazaka oko auta, kad je upaljen, parkiran, potegnuta parkirna kočnica a puštena nožna da mi svetle sva tri STOP svetla. Znam da tu ima neki prekidač na pedali kočnice koji (laički rečeno) pušta struju ka stop svetlima na stisak pedale kočnice. Nikakvu posebnu gresku ili obavestenje mi nije izbacivao na bordu/tabli, doduše dešavalo u poslednje vreme da mi tu i tamo da izbaci da VDC i Hill holder ne rade, ali greška je sama od sebe nestajala kad se par puta za redom stisne pedala kocnice do kraja i svaki put rukom potegne u krajni gornji polozaj (koliko sam na netu video i za to problem leži u tom prekidaču na pedali kocniče). Probao sam da to rešim kod nekog od autoelektričara koji su u mojoj blizini, ali kako su svi koje sam zvao, zauzeti i tek prvi termin imaju od utorka ili srede sledeće nedelje, rešim ja da nabavim prekidač, pa cu kasnije da vidim ko će to da mi zameni. Uglavnom, odem ja da kupim prekidač, otvaram kutiju, vidim da je prosto kačenje i da mi deluje da je zamena jednostavna. Sama zamena je trajala čitava 3 minuta, skini napajanje, izvuci prekidač, ubaci nov a zatim vrati džek sa napajanjem....najveći problem je bio zavući se glavom nadole kod nožnih komadi, trebalo mi je skoro 10 minuta da se zavučem i namestim da bih mogao da ga zamenim, sam prekidač je na dohvat ruke ali je kao sto rekoh muka zavući se dole. Neku sliku tokom same zamene nemam, što zbog toga sto je zamena prosta, što zbog toga sto nisam mogao da se izvlačim napolje po telefon. Uglavnom, cena zamenskog prekidača je 1345 din, ruke majstoru 0 din. Za sada radi, videcemo dokle.... Eto slike prekidaca i kataloškog broja samog dela, ako nekome bude trebao.
  12. 4 points
    dach@

    Funny photos

  13. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  14. 4 points
    Axic

    Funny photos

  15. 4 points
    horvat

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Bravo Axicu, 14" za Alfu
  16. 4 points
    Axic

    Funny photos

  17. 3 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  18. 3 points
    bane1321

    Vazduhoplovstvo

  19. 3 points
    silenci

    Vazduhoplovstvo

    stigla dva MiG a iz Belorusije veceras,naravno sa Ruslanom
  20. 3 points
    italiano

    Katalozi i brošure

    Nadjoh odlican sajt pa da podelim sa kolegama... Katalozi i brosure u PDF formatu prakticno svih modela na raznim jezicima. Evo linkovi za italijanske automobile: https://autocatalogarchive.com/fiat/ https://autocatalogarchive.com/lancia-2/ https://autocatalogarchive.com/alfa-romeo/?page_id=16825
  21. 3 points
    Jedno su ti nezavisni troskovi, a drugo redovno i vanredno odrzavanje. Kostanje auta da stoji na parkingu i da ti je na raspolaganju ukljucuje prva dva. E sad, granica redovnog i vanrednog je mnogima drugacija. Nekom su kocnice i gume vanredno, nekom redovno na 4 god (primer). Redovno bi trebalo biti ono sto je po servisnom planu, ali jbg, kad je auto star 10 god i amorti su redovni, tj podrazumevani. Ustvari na 200.000 je sve skoro redovno, sem fizickih ostecenja.
  22. 3 points
    Nepotrebno otovrenu temu spojicemo sa postojecom. Ne postoji mogucnost slusanja muzike, Blue&Me ne podrzava A2DP protokol. Tj. BT konekcija sluzi iskljucivo za handsfree telefoniranje. Potrebno je da u Blue&Me meniju, na instrument tabli (izmedju cajgera) udjes u Settings za Media Player. Motas kroz opcije i podesis Autoplay na ON. Tada se muzika pokrece automatski po ubadanju fleske. Ako neces automatiku, to ostavis na OFF. Opet u Blue&Me, pa Media Player (ne podesavanja) i odatle listas foldere, biras pesme, itd... Moras da uradis update Voice Recognition sistema na engleski jezik. Detaljno ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/61292-fiat-nuova-bravo-update-blueme-greška-no-english/&do=findComment&comment=1444844 Ne flesuje se softver, samo se radi update jezika. Nema potrebe za servisom, prosto je, masa nas je to radila i sve stoji objasnjeno na forumu .
  23. 3 points
    Gledao sam jednog "original Abarta". Od abart opreme ima nalepnicu sa aliexpressa i doboše pozadi.
  24. 3 points
    McSteel

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ja lično bih u toj klasi verovatno uzeo Kleber Quadraxer 2 u 155/80 R13, taman je tu negde novčano a koliko sam gledao po testovima bi trebalo da je nešto bolja.
  25. 3 points
    Ivan

    Automobili iz detinjstva

    Koliko sam citao (a interesantna je prica), problem u tim generacijama Zabara u osnovi jeste bio pomenuti los kvalitet recikliranih ruskih limova, u toj medjudrzavnoj saradnji. Na to je isao i nacin njihovog skladistenja. A npr. za Alfasud - na sve ovo iznad i pogresan nacin sklapanja, zastite i farbanja u postrojenjima u Pomiglianu, gde se model sklapao. Auto koji je bio odlican za svoje vreme, dizajnom, platformom, voznim karakteristikama - bukvalno je unisten zbog problema sa rdjom. Slicno je vazilo i za druge modele njihovih brandova, urnisuci im reputaciju na duze staze. Pa i kasniji modeli - gde danas mozes da vidis Fiat Ritmo, dok se u istoj klasi Golf 1 i dalje kotrlja? Ili recimo Regata, Argenta, bukvalno modeli koji su nestali, pojedeni . Kada pogledas sta su sve Zabari pravili iza drugog svetskog rata (i dizajnom i tehnikom), sta su izbacivali Alfa i Lancia, ucestvovali u F1 dok su drugi pravili Bubu i Isettu - bar meni deluje da se upravo od tog udara krajem 70-ih i polovine 80-ih nikada nisu oporavili. I da od tada polako krecu da kaskaju, dok su drugi rapidno napredovali. Imali su poneki bljesak tehnikom (Alfa 75 sa brojnim resenjima, pa moderni CommonRail,...), dizajnom, u sportu (Stratos, 037, Delta S4 i Delta Integrale u rally, Alfa 155 u DTM,...) - ali sve je to bilo kratkog daha i ni blizu onome sto su bili kroz istoriju.
  26. 2 points
    Sedla

    Funny photos

  27. 2 points
    @ISV_01 Mislio sam na to da mi nije logicno kao trosak jer mi je glupo da racunam registraciju koja je jako visoka (31k treci premijski stepen) a ne racunam potrosnju koja je jako dobra i zbog koje mirno spavam posto prelazim solidnu kilometrazu a ne radim neki putujuci posao. Pa sto ga registrujes ako neces da ga vozis? @MS PK Pa bas tako, ne racunam ni ja jer se bez toga se ne moze, jedino se razlikujem sto racunam mali servis i tako neke stvari koje spadaju u potrosni materijal. Nazalost, nisam vodio evidenciju od kada sam uzeo auto, 15. jula ce biti 3 godine kako je Alfica kod mene pa cu pokusati tada da izvedem sve troskove (bez registracije i goriva naravno). @Bingodalton moja Alfica je punoletna, tako da mi je onda svaki trosak redni, 380k na satu, nekih 50k sam ja presao za malo jace od dve i po godine. Za fizicka ostecenja je zaduzena moja supruga
  28. 2 points
    E al kad nema veliki servis a ni DPF to je najvaznije. Lov u mutnom pa na koga naidje. S obzirom da je italijan tj uvezen iz Italije mize se po tablicama proveriti km.
  29. 2 points
    neshtry

    Automobili iz detinjstva

    Ja živim u malom mestu,u mojoj zgradi je bio samo jedan fića i dva 101,sve ostalo strani automobili... NSU 1200, Golf JGL, Citroën GS,Lada 1600, Fiat 132,TAS buba 1200j... Igrali se žmurke oko njih
  30. 2 points
    Mijailović P.

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Iiiiiii.... Sve je na svom mestu.... Evo stari propo...
  31. 2 points
    Ja registraciju i gorivo ne racunam. U stvari, ne racunam nista sto nije vanredno. Sta imam da racunam to sto mora da se odradi, tipa registracija i redovno odrzavanje. Mora pa mora
  32. 2 points
    MS PK

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Leeeleee lelee 14500din [emoji17][emoji3] Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  33. 2 points
    Siciliano

    Kvalitet piva - Kutak za pivopije

    @Axic bravo, nista lepse nego kada imam da dospem u casu 0.33 iz flase/limenke 0.5. To su ona sitna i neprimetna zadovoljstva [emoji16] Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока
  34. 2 points
    Axic

    Kvalitet piva - Kutak za pivopije

    To joj je prednost a ne mana. Kad naspem u 0.3 lepo je kad imaš još malo dodati iz staklene ili limenke 0.5L, dok kod one od 0.5l sve odjednom izručiš i to je to.
  35. 2 points
    Ivan

    F1: Italija 2021 - Imola

    Hamilton iščupao pol-poziciju u Imoli Kvalifikacije su bile neverovatno uzbudljive, a Hamilton je na kraju ipak uspeo da dođe do pol-pozicije koja je ključna u Imoli. Q1 je prekinut već nakon par minuta nakon što je Tsunoda napravio grešku na izlasku iz šikane Variante Alta. On se okrenuo na izlasku iz krivine, udario u zaštitni zid i potpuno uništio zadnji kraj bolida. Po nastavku sesije, Bottas je ostvario najbolje vreme od 1m14.672s, desetinku išao ispred Hamiltona i tri desetinke ispred odličnog Norrisa u McLarenu. Alfa Romeo je verovatno bio i najveće razočaranje u Q1 pošto su i Raikkonen i Giovinazzi ostali ispod crte, a njima su se pridružili još Schumacher i Mazepin. Tim koji je pozitivno iznenadio je bio Williams, pošto su oba vozača prošla u Q2 i to je nešto što se moglo naslutiti još juče nakon treninga. Q2 je bio neverovatno zanimljiv pošto su razlike bile minimalne. Perez je na kraju imao najbolje vreme na mekim gumama od 1.14.716s, svega dve hiljaditinke ispred Norrisa i manje od desetinke od Leclerca, a Mercedesovi vozači i Verstappen su bili jedini koji su prošli u Q3 na srednje-tvrdim gumama. Najveće iznenađenje je bilo ispadanje Sainza, koji je bio jedanaesti sa svega četiri desetinke zaostatka za prvoplasiranim. Bez Q2 su još ostali Russell, koje je bio pola sekunde iza Pereza, Vettel, Latifi i Alonso koji je bio skoro pola sekunde sporiji od timskog kolege, koji je bio deveti. Hamilton je u 3 zadao prvi udarac sa vremenom 1m14.411s, desetinku ispred Verstappena, koji je imao najbolji i drugi i treći sektor i dve desetinke ispred Pereza. Na kraju same kvalifikacione sesije smo videli pravo ludilo. Prvo je Bottas potpuno podbacio, a ni Hamilton nije uspeo da popravi vreme. Iza njih je stazom leteo Norris, koji je vio najbrži od svih u prva dva sektora, ali je krug završio minimalno iza Hamiltona. Međutim, njegov krug je odmah obrisan zbog nepoštovanja granica staze, a drugo i treće mesto sa zaostacima manjim od desetinke skaču Perez i Verstappen, koji odavno nije završio kvalifikacije iza timskog kolege. Leclerc je ponovo maestralno vozio u finišu i završio je kao četvrti ispred Gaslyja, Ricciarda i Nesrećnog Norrisa, čije je vreme iz prvog pokušaja bilo dovoljno tek za sedmo mesto. Bottas je potpuno razočarao osmim mestom, pola sekunde iza Hamiltona, a prvih deset su kompletirali Ocon i Stroll. Preuzeto sa: pole-position.rs
  36. 2 points
    horvat

    Yugo 1.1 EFI

    Inace moram da se pohvalim na forumu da sam bio provozan Yugom i utisci su jako strava, osim preglasnog zvuka. Tako da, moram ovo da cekiram
  37. 2 points
    Another spectacular document that collects four great drivers of his time. In this photo, taken in Croatia, through these men can be counted a good number of victories in Rallies, Hill Climb and other races. On the left is Mladen Novak with Autodelta's Alfa Romeo 1300 GTA Junior, which is a chassis that belonged to Gianluigi Picchi. These cars came into use when the 2.0 liter class was phased out in the 1976 championship. In the middle are Velimir Nekic and Drago Macukic on the Abarth 1000 that bears the Stolli Racing name. This was a well-known driver who also managed a racing parts store in the capital of Trieste, in Italy. In the 70s, this car had taken center stage in Yugoslavian races, where at the end of the decade it came to compete in Group 2 with a 1.1 liter engine. On the right is Nikola Rudelic with another 1300 with whom he participated in the Yugoslavian Championship in Class 5 and was recognized as another of the great drivers of that time. There were two especially well-known 1300 chassis, the #AR776089 "Yellow Nose", destroyed by Spartaco Dini in the 1972 Monza 4 Hours and the #AR775813 "Orange Nose" chassis which is still in Italy.
  38. 2 points
    Oba potenciometra (prednji i zadnji) su fiksirani za karoseriju. A posebnim polugicama vezani za elemente vesanja, cijim oscilacijama dobijaju informaciju o polozaju, tj. za koliko treba korigovati snop: Konkretno je prednji potenciometar konektovan sipkicom za DESNU viljusku. Zato sam napisao da se one razlikuju za verzije sa i bez ksenona. Evo konkretno za Deltu: Trebalo bi da desno imas sipkicu oznacenu sa 3 - mozda je neko menjao viljusku, nije imao tu specificnu za ksenon, pa je skinuo kompletan sistem? Evo kako ta desna izgleda, kacili smo na forum. Senzor ti je nakacen odmah iznad viljuske i sipkicom povezan za ovaj dodatak: Imam i ove fotke za Brava. K001 je prednji potenciometar, a K002 zadnji. Vide se razlicite viljuske (za verzije sa i bez ksenona), na drugoj slici:
  39. 2 points
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Hoces da ti smanjim lajkove sa 3560 na 3559?
  40. 2 points
    dach@

    F1: Italija 2021 - Imola

    Treći trening
  41. 2 points
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Poslednja dva meseca nismo puno radili na autu... Isli za BP, usput posetili Meksiko, napokon posle 10 godina smo povecali max brzinu sa 151 na 154km/h. Nije zvanican rezultat jer nije potvrdjeno u oba pravca, takodje kratak je bio Meksiko pa mozda moze i nesto vise Ne cini se mnogo ali na ovaj odnos brzine i snage auta, to bi trebalo da bude dobitak od 3ks u obrtajima od 6150 do 6300 nakon prepravke usisa, izduva i blagog povecanja dotoka goriva. Takodje kakav je to race car koji ne moze da se natovari u gepek, zadnje i suvozacevo sediste Od sitnica koje se moraju cackati je popravka naslona za glavu jer se odlepio materijal, saniranje srafcica za stelovanje usmerenosti fara i instalacije od nivelacije fara, dodato parce materijala u pepeljaru da ne zvece sitnice koje drzim tamo i malo sredjeni bocni zmigavci, prepravljeni da stoje cvrsce i poboljsano malo dihtovanje: Tehnicki pregled - starter pack: Posle 2 tehnicka pregleda, odlucila sajla brzinomera da se pokvari, pa uzeta druga, dodata zadnja maglenka za tehnicki, napravljen novi prigusivac za auspuh i produzeno za jos godinu dana, skromnih 15532din, 3600din je tehnicki samo: PS: Nisu na serveru
  42. 2 points
    Ivan

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Apropo prethodne price - tako su ti na Stilu jedan po jedan vlasnik ostavljali kvarove, ali za stalno. "Moze da tera", pogotovo JTD do sudnjeg dana . Pa neki kvar moze da povuce drugi, lajt sou na tabli i onda krece pljuvacina po modelu. Skoro je kolega kacio na temi o kupovini - maltene su napravili sprdnju: Savet pri kupovini Fiat Stilo U smislu, kad se sedne u Stilo, ne da li ce se - nego koje ce se lampice popaliti i za sta ce pistati. A ja bih iste te, svojevremeno lepo odveo na neki nas skup, do juce ga je prilicno nas vozilo... I dao mu 100 evrica da tada nadje Stilo u kome ce nesto zapistati. Vidim po BG da slicna prica krece i sa Bravom, polako se mnoze neodrzavane kante po ulicama. Pa kako si drugacije mislio da kliknes na dugme i da pomeris mehanicku klapnu koja zatvara dotok vazduha u kabinu ? A pitao sam te je li digitalna, jer u tom slucaju, pored tog motorica recirkulacije, imas jos nekoliko okacenih sa strane kucista klime. I zuje oni koji iz polozaja OFF, dovode podesavanja u zadnji zapamceni polozaj. To traje nekoliko sekundi i u autu je onda potpuna tisina. Mislim, i to zujanje se cuje jedva, ako ti je upaljena muzika neces ni primetiti. Upravo se maltene nikada ne dogadja da zaglavi sama klapna . Obicno bude problem sa potenciometrima u motoricu (koji ih imaju), tako da motor nema informaciju u kom se polozaju nalazi klapna. Sto, kada je klapna u krajnjem polozaju, moze da dovede i do lomljenja (belih) plastika. Koje su veza osovine motora i klapne i tu je kraj. Vec sam za par ljudi uzimao te komplete za reparaciju kod ovlascenih i slao im, cena je oko 2000 din. Mnogo veci problem je prici, pogotovo tom motoricu recirkulacije koji je zaguljen. Nema potrebe da se gugla, problemcici su poznati ovde vec deceniju i po, jos od Stila. Tu su detaljne teme: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/70084-fiat-nuova-bravo-problem-sa-klapnommotorom-recirkulacije/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/67175-novi-bravostilo-uspešno-rešavanje-problema-sa-motorićima-klimeventilacije/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44274-stilo-nuova-bravo-ne-radi-klapna-za-regulaciju-vazduha/ Nadam se da ti nece trebati, ali kome pritreba - skoro je i Pedja sredjivao na Bravu i ostavio sjajan tutorial : https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81025-fiat-nuova-bravo-popravka-motoricaklapni-digitalne-klime/ Digitalna klima se vrlo lako proveri prilikom kupovine i samim pregledom i dijagnostikom, a na konto svega (ako se uopste nadje problem), naravno obara cena. Desava se, ali daleko od toga da je pravilo. Ima i tu par caka kako se sa njom rukuje (smanjiti duvanje ako se menjaju smerovi i sl.), redovno koriscenje (kao i sve na autu), lepo to onda sluzi...
  43. 2 points
    @VladislavJovan Resenje je ovde: Uputstvo za koriscenje Blue & Me multimedije (generalno) Na USB moze da se poveze, na telefon radi muzike, ne. Sa Nemackog na Engleski mozete prebaciti u servisu mislim. Samo flesuju softver. Flesovanje softvera Blue&Me za jezike ili noviju verziju
  44. 2 points
    djomla

    Automobili iz detinjstva

    Setih se sad, komšija je imao neki Wartburg, kad god je nešto čačkao oko kola, obavezno je turirao do besvesti, svaki put bi se slika na TV-u kvarila [emoji2]
  45. 2 points
    Niko da coveku odgovori na pitanje . Da, sa 6 brzina ide problematicni Opelas, popularni "chocolate bearings". Doduse nije M32, nego M20, isto s*anje drugo pakovanje: Sto se opisa oglasa tice, vecinu stvari ne treba ni gledati, sem onoga sto sam vidis. Kao i price preprodavaca, koji cesto ne znaju ni sta prodaju. Uzdas se u svoje znanje (ili onoga koga vodis) i pregled, obracajuci paznju na sve moguce detalje. Sto se mene tice, sufliranje vecine prodavaca tokom gledanja obicno idu na "Mute". Ton registrujem tek ako me auto dovoljno zainteresuje da se dobacim do papira. Uvek kazem - cast retkim izuzecima, sa kojima se uvek rado ispricam. Pre par godina gledam jedan Bravo za sebe, vidim cuknuto napred, menjan far... Nista strasno, ali kad je video da zagledam, covek se ubi da mi dokaze da su na autu original farovi sa kojima je izasao iz fabrike i pokazuje na njima SN dela (iz ePer). Evo, vidis ovaj broj, razlikuje se za jedan - to ti znaci da su napravljeni i montirani jedan za drugim u fabrici, bla, bla... Kad me je dovoljno smorio da izazove reakciju, reko' druze to sto mi pokazujes je serijski broj dela, a razlikuju se za +1 jer je jedan levi, a drugi desni far. I pokazem mu u plastiku ugraviran datum proizvodnje (u onim kruzicima, sa zadnje strane fara iznad otvora oborenog svetla). I sta cemo sto je jedan stariji od datuma proizvodnje auta, a drugi mladji ?
  46. 2 points
    darkman14

    Kvalitet piva - Kutak za pivopije

    Posle godinu i više dana, polako pokušavam da se vratim na pravi kolosek... Pošto smem da pijem jedno po jedno počeh od tamnog... Ukus je taman, gorči, nedostaje malo onog sladunjavog ukusa karamele koji volim kod tamnih bavarskih i kod Kozela. Od mene preporuka. Trenutno ima u Lidlu da se kupi, bio sam skeptičan spram kvaliteta Lidl piva koje je u rangu step soka -> kad nema šta drugo može da posluži, al se uvek streseš posle gutljaja i pitaš što sam kupio ovo g*vno... Al popiješ sve, da se ne baci... @Milutinac corn free
  47. 2 points
    moron

    Automobili iz detinjstva

    Eh, kad se setim kada pre skoro 40 godina na parkingu Hotela "Plitvice" video Maserati Biturbo ... Kakav crni obilazak jezera sa roditeljima, da sam mogao, radije bih celi dan ostao na parkingu da blejim u njega
  48. 2 points
    Mijailović P.

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Naravno da nije tajna. 14500 + poštarina. Interesantno da sam već odustao od potrage, smorio se, kad izlete ... Već sam računao da ću smarati našeg kolegu Ivana, iako znam da je uvek raspoložen da pomogne čak i kad možda nije. Eto, sad samo da mu se zahvalim na podršci i ponudi da se angažuje oko svega.
  49. 2 points
    dach@

    Funny photos

  50. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...