Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/16/21 in all areas

  1. 8 points
    Axic

    Funny photos

  2. 7 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji23] Sent from my motorola one macro using Tapatalk [emoji23] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  3. 5 points
    darkman14

    Funny photos

    @ISV_01 u našem slučaju u Multiplu
  4. 5 points
    Mijailović P.

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Posle višenedeljne sage u potrazi za desnim nosačem motora... Najtoplija preporuka za ljude iz... Veoma prijatan i profi čovek. Našao sam ih sasvim neočekivano preko oglasa "Polovni Automobili" . Bravo!
  5. 5 points
    Ivan

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Naravno da najvise zavisi od konkretnog primerka i njegove eksploatacije. I naravno da ce na autu iz uvoza 99% imati da se sredi nesto, kod nas entuzijasta tek da ne pricamo. Ali sta je razlog zasto toliko potenciram u temi za kupovinu Brava da se uzme primerak sa kraja produkcije ('12-'13) ili najmanje "pravi" restyle, u dobroj opremi ? Jer za nesrazmerno malu razliku u ceni, dobijas auto ispeglan od svih bubica, utegnut, bez cvrcaka, ususkaniji, relativno mlad (bar u vreme kada sam ja kupovao). A u dobroj opremi i motorizaciji, totalno drugaciji i daleko bolji osecaj modela. Pa predstavljanje Sporta sam sve odlagao od danas do sutra - i evo ulazimo u 4. godinu druzenja, a ja nemam sta pametno da pisem. Od inicijalnog pregleda i sredjivanja pri kupovini, kod naseg Goranceta je ulazio bukvalno samo za male servise. Meni je frapantno da do sada nisam zamenio ni jedan jedini stabilizator, a kamoli nesto krupnije na trapu. Sitnice oko sminke sam pisao u opstim temema (ugradnja 4300K ksenona, fabricke police za naocare iznad vrata, sredjivanje obloge oko rucne...). I onda neko dodje na temi za kupovinu ili me na PM pita za komentar za neki najjeftiniji Bravo sa oglasa. Imalo ih je svojevremeno i sa idejom da ga kupe za 2500 . Uglavnom to budu i sa slika evidentno izmorene dizelke sa pocetka produkcije, u polu-opremi, koje ovde najvise i nude. I sta da odgovoris... Isto vazi i za Stilo, lepo sacuvan primerak (pogotovo 1910 ccm) ce odlicno sluziti. Ja taj model gledam razlicito od velike vecine, jer sam ga kupio mlad i model koji se jos uvek pravio, ovde je jos uvek bio retkost i kretao se oko 8-9 soma, kao i danasnji polovnjaci te starosti. 3 Porte je za to vreme bio avion sa dizajnom i opremom (i u seriji i dodatnoj), odlicna dizelska motorizacija... A zao mi je sto danas nosi takvu reputaciju (kao u postu iznad), upravo zahvaljujuci neodrzavanju i gomili kanti. Koje se kupuju pocev od golobradih klinaca za gedora styling i izivljavanje (dovoljno je da cujes muziku koja tresti iz njih), do matoraca za prevoz svega i svacega, a teraju ih dok ne stanu. Dan danas mi neki utegnut Stilo 3 Porte, pogotovo sa Abarth optikom, od retkih preostalih pazljivih vlasnika - vise privuce paznju na ulici nego vecina novijih modela. U restyle je i Stilo bio odlican, ispeglan, apsolutno bez fantomskih gresaka, sa boljim enterijerima, znam par ljudi sa 2005. i 2006. MultiJet (i 8 i 16v) koji ih jos uvek slatko voze sa minimalnim troskovima. Imao sam oba modela i gomilu propustio kroz sake, tako da znam o cemu pricam. Izvinjavam se za off i duzi post, ali ne treba generalizovati. Dobar auto mora da kosta malo vise, a to se kod nas u 90% slucajeva ne ceni, a pri kupovini sortira "po ceni uzlazno". Samim tim i prodavci naravno nude najjeftinije sto pronadju, pa kada se dodje u posed nekog "povoljnog", onda krece kuku-lele po forumu, pricam generalno .
  6. 5 points
    bane1321

    Automobili iz detinjstva

    Ovakvim se vozio: O ovakvom maštao:
  7. 5 points
    bane1321

    Vazduhoplovstvo

    Još jedna sa priprema za vežbu
  8. 5 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji100] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  9. 5 points
    dach@

    Funny photos

  10. 5 points
    chikavili

    Vazduhoplovstvo

    I jos jedan gotov
  11. 4 points
    totti

    Ma OFF BRE!

    Meni samo nikad nije bila jasna stolarska logika kod određivanje cene rada (barem je tako bilo u vreme kad sam ja radio). Ruke su bile 50% od vrednosti materijala (meni je poznanik radio za 30%), što će reći da naebeš za isti posao ako kupiš skuplji i kvalitetniji materijal [emoji15] Sent from my SM-G770F using Tapatalk Ovo bre fotošop sa 300 filtera [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  12. 4 points
    moron

    Automobili iz detinjstva

    Eh, kad se setim kada pre skoro 40 godina na parkingu Hotela "Plitvice" video Maserati Biturbo ... Kakav crni obilazak jezera sa roditeljima, da sam mogao, radije bih celi dan ostao na parkingu da blejim u njega
  13. 4 points
    Axic

    Funny photos

  14. 4 points
    srdjos

    Automobili iz detinjstva

    pa ovi mlađi ne znaju da si u to vreme imao izbor od svega 6-7 modela svih proizvođača automobila koje je vozila obična raja i to uglavnom po CELOJ državi i svaki od njih je imao neku svoju priču . I kad se pojavi neki redak model ili dođe rođo/komša iz inostranstva sa nekim zapadnim autom, to se meni kao klincu beležilo kao važan momenat u životu. Danas je sve instant i hiper-produkcija. Još jedan auto zbog kojeg smo kao klinci išli da ga gledamo na drugi kraj grada, jeste Opel Manta B. Nas dvojica, trojica kad nismo znali šta ćemo od sebe, sedali smo na ponike i išli na drugi kraj grada da ga gledamo i virimo kroz stakla i to ako ga nađemo parkiranog pred kućom, a obično je bio u dvorištu ili u garaži ali to nije bilo bitno, bitno je bilo da ga vidiš, makar i kroz ogradu. Elem, 80-ih prošlog veka kupio ga neki direktorčić naše velike firme, i to još u komunističkom dobu, nije je dugo vozio, možda 2-3 godine. Slupao ju je tako što je sletio u neki kanal. Posle toga je više nismo videli, ni slupanu.
  15. 4 points
    Mijailović P.

    Automobili iz detinjstva

    Ne sviraj, da ti nisi titov unuk?
  16. 4 points
    Axic

    Funny photos

  17. 3 points
    totti

    Automobili iz detinjstva

    To je zbog švedskog detektora [emoji3]
  18. 3 points
    djomla

    Automobili iz detinjstva

    Setih se sad, komšija je imao neki Wartburg, kad god je nešto čačkao oko kola, obavezno je turirao do besvesti, svaki put bi se slika na TV-u kvarila [emoji2]
  19. 3 points
    totti

    Ma OFF BRE!

    Čudi me da vulkanizeri onda ne naplaćuju montažu i balans Tigra 400 din, a Michelinke 600 [emoji849] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  20. 3 points
    totti

    Ma OFF BRE!

    Pa kad se svi ugrade u cenu [emoji3]
  21. 3 points
    totti

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Samo čekam Miću da kaže "mene ne moraš nigde da vodiš, samo pošalji pare" [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  22. 3 points
    Mijailović P.

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Naravno da nije tajna. 14500 + poštarina. Interesantno da sam već odustao od potrage, smorio se, kad izlete ... Već sam računao da ću smarati našeg kolegu Ivana, iako znam da je uvek raspoložen da pomogne čak i kad možda nije. Eto, sad samo da mu se zahvalim na podršci i ponudi da se angažuje oko svega.
  23. 3 points
  24. 3 points
    moron

    Automobili iz detinjstva

    Sećam se 132-ojke. Jednom nas je neki ćaletov prijatelj sa njom vraćao sa mora Fiat sa lisnatim oprugama pozadi ... Bio mi je taj Fiat lep u svakom izdanju, i sa hromiranim branicima, a i sa "plastičnim" (2000). Kao što mi se dopadao i Fiat 131 ili 127 ili ... Posle Argenta ... Ma, baš sam voleo sva vozila tog doba
  25. 3 points
    totti

    Automobili iz detinjstva

    Fuego je čini mi se bio prvi auto sa daljincem na ključu za centralno zaključavanje. Sent from my SM-G770F using Tapatalk Edit: tako je [emoji846] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  26. 3 points
    totti

    Automobili iz detinjstva

    Tako dođu komšiji rođaci iz Švedske sa belim Opel Rekordom E, ja klinac od nekih 9-10 godina gledam sa mostića kako se raspakuju dole u garažama, a sa kasete svira Abba - Gimme, gimme, gimme... i meni se ta pesma ureže za sva vremena kao jedna od omiljenih [emoji846] Narandžastu Mantu smo imali u zgradi, Senatora i Monzu u zgradi pored, ali najveća atrakcija je bio Srđanov ćale kad je dovezao beli Cadillac Fleetwood sa plavim enterijerom. https://notoriousluxury.com/2014/02/25/requiem-for-a-legend-1976-cadillac-fleetwood-brougham/amp/ Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  27. 3 points
    neshtry

    Automobili iz detinjstva

    Fiat 2300 Imao ga mesar kod mene u mestu Ovaj na slici je u pulman verziji Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  28. 3 points
  29. 3 points
    Grafit

    Automobili iz detinjstva

    Najlepši automobili iz detinjstva: BMW 635 CSi i Porsche 911 targa. A automobil sa kojim sam prešao prve kilometre za volanom: svetloplava Lada 1200 standard. Samo jedno leto, do odlaska u vojsku. Po povratku iz vojske uvezli smo Ford Taunus 1,6, zadnja serija pre Siere. Baš ovakva crvena, samo sa čeličnim felnama. To sam vozio 13 godina. Pa posle toga zaređao svašta nešto.
  30. 3 points
    neshtry

    Automobili iz detinjstva

    Puno je vozio i puno ih je lupao...par puta ležao u bolnici...nikad ništa kobni,fala Bogu... Bio je umetnik, vajar,uradio puno bisti raznih revolucionara i to...i ručno rađenih reklama za sajam... Keva,dete spomeničara 41., najbolji student generacije na tehnološkom fakultetu u Beogradu,stekla popriličan ugled kroz razvoj kontrole kvaliteta u bivšoj SFRJ... Ja sam odrastao kao da sam za zapadu,a ne u Jugoslaviji... Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  31. 2 points
    Kuku meni, ja imam 500L Cross već skoro godinu dana, nikad nisam otvorio pod prtljažnika da vidim kako izgleda taj set, ćopavac ... Tačnije, lažem, video sam da imam ćopavac kada sam pregledao da li su mi sve od opreme stavili što su i naplatili, prevaranti... Punto imam, evo 10 godina, nikad rezervni točak nije stavljen, mislim da je isto ćopavac Ovaj 500L je projektovan za američke domaćice, tako da je sve to OK, nema tu šta da se zna pet godina garancija, pet godina pomoć na putu i samo pun gas. A ćopavac da nikad ne zatreba, pu, pu, da ne čuje zlo
  32. 2 points
    ISV_01

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Ako mu je klapna gasa vezana za klapnu recirkulacije, kontam sto je vako u spidu
  33. 2 points
    totti

    Ma OFF BRE!

    Ja ne kukam, nego ti otvaram oči [emoji3]
  34. 2 points
    Ok, ali i taj koji si pominjao gore sa užom gumom je takođe onda ćopavac - samo malo manje ćopav. U tom smislu kažem da ako se već ide na užu gumu, onda je logičnije staviti ''full size'' ćopavac koji će manje mesta zauzeti i manje nepotrebne mase biti, nego stavljati nešto što nije ni pun profil točka, a nije ni klasični ćopavac...i to sve pod uslovom da drugačija felna uopšte može zbog kočionih klješta (da ne kače o nju)...
  35. 2 points
    bane1321

    Sedišta za decu

    Deder, vidi da ti @Dule 021probere neki bolji primerak sa šlepera, da nemaš muku posle!
  36. 2 points
    siki

    Automobili iz detinjstva

    na žalost to je stvarno istina evo ovakav jedan se i dan danas krije u jednoj garaži u Kruševcu(Pežo 504 coupe),ma kad sam ga gledao uživo nekako nije ovako elegantan,malo mi je kraći a višlji-deblji,ali je super.Vlasnik nije tada hteo da čuje da ga proda-danas nemam pojma bili ga prodao.
  37. 2 points
    italiano

    Automobili iz detinjstva

    Audi cinkuje modele od modela 100 iz 1982.
  38. 2 points
    djomla

    Automobili iz detinjstva

    Sav je naopak [emoji2]
  39. 2 points
    totti

    Automobili iz detinjstva

    Baš si hteo sa desnim volanom? [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  40. 2 points
    bane1321

    Sedišta za decu

    Ja sam moje postavio u buster, a i izvadio iz njega u skladu sa njihovim visinom. Nisam, iskreno obraćao pažnju na zakonske norme. Jednostavno postavio dete na buster, proverio pojas. Sve dok pojas nije išao lepo preko ramena nisam vadio buster, pa je tako starija sa sedam ipo bila dovoljno visoka, dok smo mlađu "čekali" da prođe par meseci posle osmog rođendana.
  41. 2 points
    totti

    Automobili iz detinjstva

    Ja zato i kažem da ne mogu sve da ih nabrojim - mnogo ih je bilo za kojima sam uzdisao [emoji846] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  42. 2 points
    Branislav

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    @Rasta Imam osecaj da svi koji kupimo Bravca polovnog moramo da prodjemo odredjeni test i odredjeni period mucenja sa njim i kvarovima (I to na Tjet koji je toliko jednostavan motor). Pa ko prezivi nastavlja da vozi a ko ne zna se 2 vinjaka 1 bromazepam i PolovniAutomobili ahhahahaha (To sto ti izbacuje greske i luduje me uvek podseti da je radjen na platformi Stila pa ostalo malo da podseti samo sa tim greskama kad ode ECU ahhahaha)
  43. 2 points
    Tulivoje

    Sedišta za decu

    Jaooo, promenila sam telefon i forum me je mrcvario nekim slikama da dokažem da nisam robot. Na kraju sam morala sve da resetujem, a sto puta sam isto napisala. Elem, gledaš montažu za grupu 1, grupa 2/3 tek od minimum 15 kg i 4 godine i da je dete dovoljno zrelo da ne mrda i ne izvlači ruke. Na ovom sedištu pojasevi moraju da se skinu sa 18 kg, pa se nadamo da neće doći do tih 18 kg pre nego što napuni 4 godine jer će onda biti problem. Ne znam kako ga tačno određuju, kojim testovima, ali znam da nam se dešavalo da sedište sa isteklim rokom pri montaži pukne. Plastika propada vremenom, posebno izložena velikim toplotama i hladnoćama, pa se stvaraju mikropukotine koje mogu da naprave haos u sudaru.
  44. 2 points
    Reacher Gilt

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Toeto. Ima ih al' ne rade. A pozadi ih uopšte nema. Ovo ne krcka već šumi kao da neki vent radi, a ne radi. Krene da šumi čim dam kontakt i više ne staje. Klima je manuelna. Eo jedna nostalgična od danas, sreli se bivši i sadašnji
  45. 2 points
    i dalje tvrdim najlepsi BMW i musu bi dao za ovo
  46. 2 points
    Ivan

    Automobili iz detinjstva

    Ne znam zasto, ali nikada mi svi ti Opeli i Fordovi nisu privlacili paznju. Nemam nikakav konkretan razlog, ali su mi uvek kao brandovi bili u fazonu "nit' smrde, nit' mirisu". I tako je ostalo do dan danas, nemam bas ama bilo kakvu emociju prema tim markama. Kao klinac sam odrastao uz porodicni Peugeot 305. Matori je sredinom osamdesetih kupio tadasnju "top specifications" SR verziju - kao dan danas se secam, okruglo 1472 ccm i 75 KS (obicni su bili 1290 ccm). Na njemu sam i naucio da vozim, a iako se oko njega stalno nesto cackalo, ostao je u lepoj uspomeni. Apsolutno identicna boja kao ovaj ispod, bez desnog retrovizora, sa rezervnim tockom koji se kacio odozdo: Kao da sam malopre izasao iz njega, secam se "Veglia" cajgera i analognog sata, 4 brzine, sauh skroz levo. Karakteristicno "suludo" za Francuze - desna poluga na ablenderu su bili migavci i ka sebi sirena. A na levoj svetla u cirilicno "P" i brisaci na rotaciju, pri cemu se cela sipka uvlacila ka volanu za svaki stepen. Bio je za trzista sa otezanim uslovima, pa je pored klasicnog vazdusnog, imao i veliki uljani filter za vazduh iza suvozackog fara. Pravio se do 1989., iza je dosla facelift varijanta - farovi su bili kontra ukoseni u odnosu na prvobitnu verziju, drugaciji enterijer... Prvog porodicnog cega se secam je bela, porodicna Buba. Kupljena nova, 1200J (J je bila oznaka za one sklapane kod nas u Jugoslaviji): Od starijih modela kojih se secam, a ne pominju se jos uvek u temi - caletov prijatelj iz Kraljeva je imao maslinastu Alfu Giuliu. Iako je krenuo Stojadin i kasnije 128-ica, u to vreme su se jos mogli videti Tristaci i Pezejci...: A od onoga sto se meni svidjalo u to vreme - sluzbenjaci koje je matori vozio. Prvo je to bio Renault 30, 2.6 TX verzija - tada arlaudza sa 2664 ccm i 143 KS: Performansama impresivan auto za svoje vreme, mislim da od tog modela vucem "ljubav" ka cajgerima u dubokim kucistima . Matori je tamo polovinom 80-ih vozio Renault 25. Cudo od tehnike, prelep enterijer, nakrcan elektronikom, secam se da mi kao klincu namerno ne zatvori vrata, a auto mi prica na francuskom : Kao sto se vidi iz prilozenog, generalno imam afinitet ka francuskim vozilima, uz njih sam i odrastao, matori i danas vozi Citroena. Ne znam ni sam kako u nekom trenutku predjoh na Zabare . Polovinom prosle decenije vec sam maltene kupio 307 2.0 HDi koji mi se bas svidjao. Auto godine 3-4 godine ranije (2002. cini mi se) . Ali se pojavio naostreni Stilo, napucan opremom za to doba, a kada sam probao JTD dileme vise nije bilo. I eto me jos uvek u italijanskom jatu. A posto su Zabari u autu sa novijim modelima, vrlo moguce da ce iduci auto opet biti Francuz. Iako prvenstveno gledam Compact klasu 2016+, malo je falilo da se nedavno igrom slucaja dogovorim za jedan bas lep DS5 i polako se penzionisem . @srdjos Alal vera za temu . Cudi me da nije postojala do sada, a vidim da se u njoj uglavnom pronalazimo mi iz kluba 40+ .
  47. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  48. 2 points
    Dale

    Funny photos

  49. 2 points
    darkman14

    Automobili iz detinjstva

    Ako krene redom, pocece od Kremenkomobila...
  50. 2 points
    bane1321

    Vazduhoplovstvo

    Malo istorije... 6.april '41. Uništeni Brege-19, 7. Vazduhoplovne izviđačke grupe, Armijskog vazduhoplovstva, 6. Armije, Kraljevine Jugoslavije. Aerodrom "Rudine" u Smederevskoj Palanci, u daljini se vidi crkva Svetog Preobraženja gospodnjeg, koja i danas postoji (i gde sam rekao sudbonosno da)!
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...