Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/15/21 in all areas
-
7 points
-
6 points
Funny photos
dach@ and 5 others reacted to Siciliano for a post in a topic
Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока -
5 points
-
5 points
-
5 points
-
5 pointsDa dodam još par stavri, možda će nekom od vas značiti. Prenosivi krevetac, bude povremeno na akciji u Aksi za 50ak €, bukvalno vredi svaku paru. Lako se pakuje, ne zauzima puno mesta (sem duseka, mada njega izmedju sedista komotno stavite, savija se na trećinu dužine) spas za putovanje. Što se kolica tiče, gledajte neka koja su lagana, da se lako sklapaju/rasklapaju, obratite pažnju na dužinu ručki, u sličaju da su niska/kratka, višljim ljudima će biti naporno za vožnju. Uzmite jendo pakovanje dohrane, kad beba i mama izadju iz porodilišta, nek' stoji u kući, jerbo ako se beba gladna probudi u gluvo doba noći, a mleka nema, ne ide, značiće. Jes' da ovo sve zvuči kao da je mesto na Ana forumu, ali mislim da može nekom da znači. [emoji2] Sent from my 3310 using Tapatalk
-
5 points
Automobili iz detinjstva
alfini0507 and 4 others reacted to totti for a post in a topic
Zet iz Austrije je imao kupea Ghia 2.8 V6 krajem '70-ih i početkom '80-ih. Ista ovakva, braon sa crnim vinil krovom. Sent from my SM-G770F using Tapatalk -
5 points
Sedišta za decu
Dale and 4 others reacted to rkoma1986 for a post in a topic
Svaka nova prinova je idealan izgovor za novi auto, bar je kod mene bilo tako -
5 points
-
4 points
Automobili iz detinjstva
PremieRacing and 3 others reacted to srdjos for a post in a topic
Ne znam da li ima ova tema ali ajd da probamo da vidimo koliko nas sećanje služi. Ideja je da postavimo slike automobila koje smo gledali i kojima smo se divili kao klinci od tipa "koliko može da ide" do to "sa kojih nismo skidali pogled" tj što se kaže u klinačkom žargonu, balavili. Evo ja cu početi, imam dva auta u glavi koja bih mogao prepoznati na kilometar: 1.Opel Senator - ćale je u firmi gde je radio imao par komada i svaki put kad je išao negde pa put, dolazili po njega sa tim autom a ja tada nisam mogao da odvojim oči od njega. A kad me šofer, kao klinca, jednom provozao u njemu, ceo svet je bio moj. Bio je opako, moćna limuzina. 2. Škoda 110 R - 1970 i neke je kupuje moj stric, novu. Bila je jedini primerak u našem malom gradu jedno 2-3 godine, narandžasta. Kad uđem u nju, nisam mogao da se odvojim od onih okruglih pokazivača iako nisam znao čemu služe. Motor nazad i gepek napred su mi tada delovali kao da sam u Poršeu. Nisam izlazio iz nje dok me stric nije isterao Koji su vaši automobili iz detinjstva? -
4 points
Automobili iz detinjstva
Woodoo and 3 others reacted to neshtry for a post in a topic
Mi imali žutog karavana,2,3 v6 trošio kao tenak Sent from my motorola one macro using Tapatalk Ćale je ovog kupio 1978. kupljen na sajmu,ali smo išli po njega u Sarajevo Audi 100LS,1600ccm... Sent from my motorola one macro using Tapatalk -
4 points
Sedišta za decu
Woodoo and 3 others reacted to Tulivoje for a post in a topic
Onda je najbolje jaje - kopiram članak sa našeg savetovlišta, možda je tako najlakše: Kako odabrati i montirati sedište grupe 0 ili 0+ (takozvano jaje)? Prvo, uvek je bolje kupiti sedište grupe 0+ jer je ono do 13kg, za razliku od sedišta grupe 0 koje je do 10kg. Kada kupujete sedište, uvek obratite pažnju da ima narandžastu (ponekad bude crvena, ali retko) nalepnicu na kojoj piše ECE R44/04 ili R129, jer su to važeće regulative Ekonomske komisije UN za Evropu. R129 je novija regulativa (stupila na snagu 9.7.2013. godine) i po njoj se, za odabir sedišta, gleda i visina deteta, pa možete da vidite koje jaje će dete moći najduže da koristi. Ono što je veoma važno je da pre kupovine isprobate sedište u automobilu, jer se može desiti da nisu kompatibilni (da je pojas automobila prekratak, da je sedište previše glomazno...) i onda ste u problemu. Nagib jajeta treba da bude 45 stepeni u odnosu na tlo. Ukoliko je sedište polegnuto više od toga, beba u sudaru može da isklizne iz pojasa i da cimne glavu unazad i povredi vrat, a ukoliko je previše uspravno, može doći do ometanja disajnih puteva, jer novorođenče nije u stanju da samo podigne glavu i oslobodi ih. Za malo starije bebe, negde od 6 meseci, nagib može biti i 60 stepeni. Zbog podešavanja nagiba, bolje je da se jaje vezuje pojasem automobila, jer kod ISOFIX sistema nije moguće manipulisati sedištem, pa se može desiti da jaje bude neupotrebljivo za novorođenče i da ste bacili novac na sedište sa ISOFIX sistemom, a nećete moći odmah da ga koristite. Ako vam je teško da odredite nagib od 45 stepeni, to možete postići tako što ćete A4 papir saviti da dobijete pravougli trougao (kao na slici) i jednu katetu postaviti paralelno sa tlom, tj. podom automobila, pa prema hipotenuzi podesiti jaje. Ukoliko između jajeta i sedišta auta ostane rupa, nju možete popuniti urolanim peškirom ili onim trakama za plivanje - ako ih stavljate više, povežite ih lepljivom trakom. Detaljno pročitajte uputstva proizvođača i montirajte sedište prateći ih. Zatim uđite u auto, stanite iza sedišta i gurajte ga svom snagom u naslon sedišta automobila, istovremeno vraćajući pojas u kućište, tako da, kad ga zategnete, jaje ne može da mrda više od 2cm levo-desno kada ga prodrmate u sedalnom delu. I vodite računa kako će stajati ručka za nošenje sedišta, jer svaki proizvođač kaže drugačije, pratite njihova uputstva. Zadržite dete u jajetu što je duže moguće, jer je svaka sledeća grupa sedišta manje bezbedna od prethodne. Dete nije preraslo jaje kada noge dodirnu naslon zadnjeg sedišta automobila. Često se roditelji žale da su im savijene noge kad se voze unazad - i nama su, nikome u autu nisu ispružene noge. Dete je preraslo jaje kad dostigne maksimalnu propisanu kilažu za to sedište, kad vrh glave dođe do vrha naslona sedišta, ili kad pojasevi odu prenisko, do lopatica, a više ne mogu da se podignu. I ono najvažnije, ovde ukratko, a pisaćemo detaljnije o tome: minimalni, ali stvarno minimalni uslovi za okretanje u smer vožnje su (sva tri): 1. 15 meseci 2. 10 kg 3. samostalan hod. Nemojte da žurite da ih okrenete u smer vožnje, obrnuti smer je 5 puta sigurniji. Inače (opet kopiram sa grupe), ovo je spisak najvećih i-size (po R129 regulativi) jaja, koja će beba najduže koristiti: Ovo je spisak najvećih jaja na evropskom tržištu (po novoj R129 i-size regulativi): - Cybex Aton M i-size (do 87cm), - Cybex Aton B i-size (do 87cm), - Cybex Cloud Z i-size (do 87cm), - Joie i-Gemm (do 85cm), - Joie i-Level (do 85cm), - Hauck iPro (do 85cm), - Nuna Pipa Icon i-size (do 85cm), - Britax Römer Baby Safe i-size (do 83cm), - Peg Perego Primo Viaggio i-size (do 83cm), - Doona (do otp. 81cm), - Osann Coco i-size (do 80cm). U njima dete može dosta duže da se vozi nego u jajima prema staroj R44/04 regulativi koja idu do nekih 74-75cm. To često igra ulogu, da se ne bi moralo brzo tražiti i prelaziti na as više kategorije ako je beba krupna i/ili ima strmiji prirast. I da dodam - za prvo dete smo kupovali sve kao sumanuti. Do trećeg smo skontali da nam nisu potrebni ni krevetac ni kolica, jer nam je krevetac služio kao ostava za veš za peglanje, a kolica za povremeno spavanje u bašti kafića, pa smo kupili nosljku, a spavao je sa mnom, ali smo dali bubreg za sedište. Ni adaptirano nismo kupovali, jer smo s prvim skontali da smo upali u zamku imanja adaptiranog u stanu, sa drugim i trećim gurali samo dojenje bez problema (sve troje carski rez, sa trećim izgubila matericu, deo bešike i deo grlića i primila 15 jedinica krvnih produkata, plus provela 3 noći na intenzivnoj bez njega). Samo dojenje na zahtev i praćenje koliko puta piški i kaki. Postaćemo mameći forum ako ovako nastavimo. -
4 pointsJedan od automobila koji mi je od davnih dana i dalje među najlepšim je Mustang. Kada bih imao mogućnost to bi mi bio vikend auto, za laganu voznju, kruziranje, švalerka na točkovima [emoji2] Takođe, jedan od automobila iz detinjstva koji mi se sviđao je bio i Mercedes W201. A tu je naravo i 300 SL Ćale je radio u Borbi kao vozač, da ne kažem šofer, vozio je trula višnja Golfa dvicu, pa sam kao klinac "šoferirao" ispred zgrade. Dan danas se sećam kad sam prvi put zaključao volan, Sunce ti poljubim, ne mrda ni levo ni desno, u*ro sam se od straha, šta sam sad s*ebo, seo pozadi, ćale seda u kola, a ja samo čekam kad provali da sam nešto po*ebao [emoji2] kad ono međutim [emoji2] Vozio je povremeno i nekog PUG-a, ali se ne sećam modela, takođe i nezaobilazna Zastava kamion koja mi je doterala prvi BMX [emoji2] A moj "prvi" auto (kog se sećam) je bio kabrio Moskvič, baš ovakav. Sent from my 3310 using Tapatalk
-
4 points@moron pa ti si uživao kao klinac za razliku od mene koji se vozio u "kecu" iz 1974-e. Inače, moj stari je imao svega dva auta u životu, keca i yuga. Oba je kupio ganc nova i oba je arčio skoro 20 godina, "kec" je mislim odradio i više. Elem, postavite i auta o kojima ste maštali a ne samo u kojima ste se odrastali. Još jedan auto koji mi je izazivao divljenje je Ford Granada a koji sam viđao jednom ili dva puta godišnje i to kada su komšije iz ulice dolazile iz Švabije na odmor. Bio je veliki, impozantan sa haubom na kojoj možeš igrati stoni tenis
-
4 pointsOd drugara golf, bilo nekad. 16td
-
4 points
-
3 pointshttps://vm.tiktok.com/ZMeuTreXq/
-
3 points
Opel Astra J 2.0 165ks
horvat and 2 others reacted to skile86 for a post in a topic
Ode Opelo. Malo mi je zao na kraju, ali idemo dalje. :-) @vagenovac Da ne ostanem duzan, problem je bio u regulatoru pritiska goriva. -
3 points
Automobili iz detinjstva
Axic and 2 others reacted to The Punisher for a post in a topic
Neverovatno lep -
3 points
Sedišta za decu
neshaoct and 2 others reacted to Tulivoje for a post in a topic
Ovo sedište ne može u smeru vožnje na isofix (napisah roman i kliknuh nešto, pa moram ponovo). Pogledajte uputstvo, testirano je samo vezano pojasevima. Tek u grupi 2/3, kao buster sa naslonom, može da se koristi isofix opet, ali ne zbog bezbednosti, nego da ne poleti na putnike u vozilu kad je prazno, jer isofix ne može da drži više od 33 kg sedište plus dete. Ako ste ga vezali samo isofixom, to je problem jer svako sedište mora da ima i treću, antirotacijsku tačku, kao što pojas ima tri tačke (onaj deo gde izazi iz kućišta, deo gde izlazi bedreni deo pojasa i tamo gde se spajaju, gde ih ukopčamo). Isofix ima dve tačke i fali mu treća, da se sedište ne bi prevrnulo u sudaru. Ta treća tačka je ili potporna noga, ili top tether, ili pojas,u zavisnosti od uputstva. Bacite oba, istekao je rok. Ima fora i za prekratak pojas, ali nekad stvarno bude baš prekratak i nema šanse da se montira. -
3 points
Funny photos
Kosta Smosta and 2 others reacted to neshtry for a post in a topic
[emoji573] Sent from my motorola one macro using Tapatalk -
3 pointsProverite moze li pojas na vasem autu da se razuce dovoljno za svako sediste(situacije kada se sediste montira naopacke), moze li svako sediste da stane iza vas na zadnjoj klupi itd. Mi smo ustedeli na jajetu tako sto smo zajmili od rodjaka koji su prerasli, ali nismo stedelivi na sedistima posle. Kupili smo sklopivi krevetac jer smo cesto isli kod baka, zena i deca provodili vreme van BGa kada je god to moglo tako da je sklopivi krevetac fenomenalna stvar. Posle nas taj krevetac se seta kod prijatelja i rodjaka. Ko zeli samo kupi novi preklopivi sundjer dusek... Mislim da ima puno stvari koje mogu da posluze u vise porodica, nemojte da iskljucite to u samom startu. Nas drveni krevetac koriste prijatelji. Posle 2 deteta je i dalje kao nov. Samo se kupi drugi dusek...
-
3 points
-
3 points[emoji3595] Za to vreme moderan i čest oblik volana. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
-
3 points
-
3 points
Sedišta za decu
MS PK and 2 others reacted to igor0511 for a post in a topic
Naravno, daleko od toga da sam za to da se vozi dete na nebezbedan nacin. Samo nekako sticem utisak da ljudi previse novca trose na neka fensi sedista, 6u1 krevete i ostale stvari koje su ok, ali ne neophodne. Kada vidim sedista 5u1 sa sankama koja idu i po 2500e stvarno se zapitam o cemu se radi. -
3 points
Sedišta za decu
neshaoct and 2 others reacted to Tulivoje for a post in a topic
Eee, onda ste ugasili. Mi u jednom autu imamo Cybex Sironu na isofix, u drugom Joie Stages na pojas, kad se pravilno montiraju ni jedno ni drugo ne mrdaju ni milimetar, tako da nije obavezno da bude na isofix, niti je bezbednije. Ako neko ima problem sa montažom, ja sam u Zemunu, slobodno se javite i dođite da pomognem. A imam i ta dva sedišta naša za probu, ako nekog zanimaju, a u radnji ne daju da se proba. Besplatno, naravno, da ne bude zabune. -
3 pointsBas to mislim Prvo jaje 15ak meseci pa posle neko isofix sediste samo. A u medjuvremenu uzmes kolica koja mogu da nose jaje i vecu bebu da ne moras to da menjas
-
3 points
Sedišta za decu
ISV_01 and 2 others reacted to Tulivoje for a post in a topic
Ja sam keva, meni je mameći. -
3 points
-
3 points
-
3 pointsDa, baš takav Ford je bio jedno od vozila mog ranijeg detinjstva o kome sam maštao I za njim sam "plakao", u nekoj kasnijoj fazi ... Bez obzira na motor ( 2,8 S, 3,0 S ili 3,0 E ) Slažem se... Za CX Baš tako
-
3 pointsKada sam kupio Z10, videlo se da je imao neko lakše čukanje sa desne strane, a kasnije videh da je i manžetna levog homokinetičkog vezivana onom plastičnom vezicom, e sad, šta je tu bilo... ja sam dodavao mast u homokinetički, ali ... vremenom je počeo da se čuje u dugim desnim krivinama, čuje se on već godinu dana, ali su mi rekli da ništa hitno, dok ne počne malo više da se čuje. Rekoh da prekinem razmišljanje dal menjati ili ne, pa kupih nov i sada čekam da majstor nađe termin. Uzgred budi rečeno, danas je 2 godine od kupovine Z10, na nekih 97500km, sa početnih 52670km, slično kao i prošle godine, nekih 23000km. Idemo daljeeee
-
3 points
-
3 points
-
3 points
Automobili iz detinjstva
PremieRacing and 2 others reacted to vagenovac for a post in a topic
Posto su nekad automobili bili manji, a vecina ih je bila B segment sto bi rekli danas, tj. 3.5-4m, pa je sve od 4.5m navise izgledalo impozantno, pogotovo sto su takvi automobili bili relativno retki. Bmw 5 e34 520i klotara je pre 30ak godina delovao nestvarno mocno, sa sve fabrickim ratkapnama, merc w124 takodje, a 250td turbo motor je takodje bio pojam. Secam se pre 30 godina kada se pojavio fiat tempra kako je delovao zajebano sa onim ostrim linijama, a ne bilo sta vece/bolje/skuplje/jace/redje itd. Alfa 155 i 164 su takodje bile impresivna pojava na ulicama. Imam utisak da su pre 30 godina automobili E segmenta u odnosu na vecinu automobila na nasim ulicama delovali kao rolls royce -
3 points
Automobili iz detinjstva
PremieRacing and 2 others reacted to totti for a post in a topic
Ja nema šanse da postavim slike svega čemu sam se divio kao dete... Sent from my SM-G770F using Tapatalk -
2 points
-
2 points
Slike automobila bez posebnog razloga...
Grafit and one other reacted to silenci for a post in a topic
i dalje tvrdim najlepsi BMW i musu bi dao za ovo -
2 points
Funny photos
Loon123 and one other reacted to neshtry for a post in a topic
[emoji23][emoji1787][emoji23][emoji1787] Sent from my motorola one macro using Tapatalk -
2 pointsNe znam zasto, ali nikada mi svi ti Opeli i Fordovi nisu privlacili paznju. Nemam nikakav konkretan razlog, ali su mi uvek kao brandovi bili u fazonu "nit' smrde, nit' mirisu". I tako je ostalo do dan danas, nemam bas ama bilo kakvu emociju prema tim markama. Kao klinac sam odrastao uz porodicni Peugeot 305. Matori je sredinom osamdesetih kupio tadasnju "top specifications" SR verziju - kao dan danas se secam, okruglo 1472 ccm i 75 KS (obicni su bili 1290 ccm). Na njemu sam i naucio da vozim, a iako se oko njega stalno nesto cackalo, ostao je u lepoj uspomeni. Apsolutno identicna boja kao ovaj ispod, bez desnog retrovizora, sa rezervnim tockom koji se kacio odozdo: Kao da sam malopre izasao iz njega, secam se "Veglia" cajgera i analognog sata, 4 brzine, sauh skroz levo. Karakteristicno "suludo" za Francuze - desna poluga na ablenderu su bili migavci i ka sebi sirena. A na levoj svetla u cirilicno "P" i brisaci na rotaciju, pri cemu se cela sipka uvlacila ka volanu za svaki stepen. Bio je za trzista sa otezanim uslovima, pa je pored klasicnog vazdusnog, imao i veliki uljani filter za vazduh iza suvozackog fara. Pravio se do 1989., iza je dosla facelift varijanta - farovi su bili kontra ukoseni u odnosu na prvobitnu verziju, drugaciji enterijer... Prvog porodicnog cega se secam je bela, porodicna Buba. Kupljena nova, 1200J (J je bila oznaka za one sklapane kod nas u Jugoslaviji): Od starijih modela kojih se secam, a ne pominju se jos uvek u temi - caletov prijatelj iz Kraljeva je imao maslinastu Alfu Giuliu. Iako je krenuo Stojadin i kasnije 128-ica, u to vreme su se jos mogli videti Tristaci i Pezejci...: A od onoga sto se meni svidjalo u to vreme - sluzbenjaci koje je matori vozio. Prvo je to bio Renault 30, 2.6 TX verzija - tada arlaudza sa 2664 ccm i 143 KS: Performansama impresivan auto za svoje vreme, mislim da od tog modela vucem "ljubav" ka cajgerima u dubokim kucistima . Matori je tamo polovinom 80-ih vozio Renault 25. Cudo od tehnike, prelep enterijer, nakrcan elektronikom, secam se da mi kao klincu namerno ne zatvori vrata, a auto mi prica na francuskom : Kao sto se vidi iz prilozenog, generalno imam afinitet ka francuskim vozilima, uz njih sam i odrastao, matori i danas vozi Citroena. Ne znam ni sam kako u nekom trenutku predjoh na Zabare . Polovinom prosle decenije vec sam maltene kupio 307 2.0 HDi koji mi se bas svidjao. Auto godine 3-4 godine ranije (2002. cini mi se) . Ali se pojavio naostreni Stilo, napucan opremom za to doba, a kada sam probao JTD dileme vise nije bilo. I eto me jos uvek u italijanskom jatu. A posto su Zabari u autu sa novijim modelima, vrlo moguce da ce iduci auto opet biti Francuz. Iako prvenstveno gledam Compact klasu 2016+, malo je falilo da se nedavno igrom slucaja dogovorim za jedan bas lep DS5 i polako se penzionisem . @srdjos Alal vera za temu . Cudi me da nije postojala do sada, a vidim da se u njoj uglavnom pronalazimo mi iz kluba 40+ .
-
2 points
Sedišta za decu
djomla and one other reacted to Tulivoje for a post in a topic
Posle neko 0-36 kg, koje ide do 18 kg unazad, ako budeš želeo da se i dalje tako vozi. Ako posle budete želeli da se vozi u smeru vožnje (mada je bolje unazad), a u jajetu izgura do 15 meseci, 10 kg i samostalnog hoda, onda može i neko 9-36. Od ovih do 18 unazad ima preskupih, a ima stvarno i povoljnih, a pojaviće se još u međuvremenu. Zavisi kolika beba bude i kakav bude tempo rasta, moj najmlađi bi u i-size jajetu bio do 2.5 godine, samo ga nisam imala. -
2 points
Sedišta za decu
djomla and one other reacted to ISV_01 for a post in a topic
A to...pa ono što sam skontao je da "jaje" je do određene starosti/kilaže/dužine, što je oko (ugrubo) 15 meseci. Jedino da posle toga gledam auto sedište. Znači hold your horses, prvo jaje pa ostalo posle Super, ostaje mi love za Bravo Sport sedišta, ju-hu (mrtav sam zbog ovoga). -
2 points
Zašto u Srbiji puca asfalt?
dach@ and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Betonski putevi protiv asfaltnih: Koji su bolji i bezbedniji? Nedavno se pojavila vest da će Britanci sve svoje betonske autoputeve zameniti asfaltnim. Proces će biti izuzetno skup jer skidanje betonske podloge i postavljanje asfaltne nije jednostavan posao. Jedan od glavnih motiva za promenu je povećana buka za koju su zaslužni betonski autoputevi. Materijal je mnogo čvršći i ne apsorbuje zvuk kao asfalt. Koje su još razlike između ova dva tipa? Betonski autoputevi su izdržljiviji nego asfaltni. Oni zahtevaju mnogo manje popravki tokom godina korišćenja i bolje podnose ekstremne vremenske uslove. Održavanje asfaltnih puteva je međutim mnogo jednostavnije, odnosno krpljenje rupa i svih anomalija je moguće. Curenje ulja ne oštećuje betonske puteve - asfaltne oštećuje. Betonski putevi su skuplji, a i potrebno je više vremena za njihovu izgradnju. Sneg i led se brže otapaju na asfaltnim putevima. Na kraju, asfaltni putevi su bezbedniji jer omogućavaju bolje prianjanje, dok su betonski putevi klizaviji. preuzeto sa - Auto Blog -
2 points
Funny photos
Kosta Smosta and one other reacted to bit for a post in a topic
Ovi gore su snobovi, a ovi dole korumpirani, možda čak i nisu korumpirani što je još gore, nego im to normalno da svaki dan dolazi na posao (direktor ustanove) i apsolutno ne vidi gde ulazi. Jer znamo i sami za takve spoljašnje radove nije potrebno bog zna koliko sredstava. Bitno je spoznanje, volja i rešenost da se novac za to obezbedi. -
2 pointsSenzor osunčanosti kabine. Vezan za klimu.
-
2 points
Sedišta za decu
igor0511 and one other reacted to debelizmaj for a post in a topic
Meni varijanda 3u1 nije bas radila posao. Nemam mesta a jaje prerastu bas brzo. Vidim da ih drugi koriste intezivno. Nema tu greske, videces sa decom je takva filozofija, neki rade ovako neki onako i svi se kunu da je njihov nacin jedini ispravan Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk -
2 points
Sedišta za decu
ISV_01 and one other reacted to darkman14 for a post in a topic
kako stvari stoje @ISV_01 nece ni do felni stici... I ja sam prvih godinu dana dete u jajetu vozio. Zgodno je. Izvadis iz kolica, stavis na zadnje sediste, kostur kolica u gepek koji ne zauzima toliko mesta. Pritom, jaje stavis gde hoces, napred, pozadi, na krov... -
2 pointsDacia ne da ubada sa pozicioniranjem i low-budget pristupom, nego mnogi mogu da uce od njih. Od predmeta spr*nje, do modela koji su medju najprodavanijim u svojim klasama, konstantno povecavajuci svoju prodaju. Ostao sam u soku kada sam vidjao da su upravo Sandero i Duster u vise navrata bili u top 3-4 najprodavanija modela u Evropi generalno. Sandero sa poslednjom generacijom na platformi novog Clia ide korak dalje i u vise izbora osvaja titule za auto godine, "best buy" titule, itd... Nisam nikada verovao da cu to reci za jednu Daciu, ali npr. u Stepway verziji (sem enterijera) poprilicno dopadljiv auto. Ako gledamo cifre prodaje, konstantno rastu, u godini pred Coronu i Duster i Sandero su prodati u preko 220.000 primeraka svaki. Ako uporedimo sa "nasima", 200.000 komada je odavno misaona imenica za Fiat, o kojoj koliko-toliko mogu jedino da mastaju sa malim 500 i Pandom. Prosle godine, Tipo je jedva prebacio 50.000 komada, 500X oko 58.000, 500L 22.000... Da stvar bude najsmesnija - i u toj prosloj "Corona" godini, sa modelom koji zavrsava zivotni vek, Sandero ima skoro 170.000 prodatih jedinica. Ili sa jednim jedinim Subcompact modelom - cca 40.000 komada vise nego Fiat sa svojom Compact klasom (Tipo), SUV (500X) i MPV (500L) zajedno . Ili sa tim istim zastarelim Sanderom na kraju veka - preko 3 puta vise prodatih vozila u Evropi nego Tipo (takodje low budget, ali u prodavanijoj klasi iznad). Iako licno ne volim ni jedne ni druge - svaka cast i Daciji i Skodi, kako su se izborili za svoje mesto pod kapom mnogo poznatijih brendova. I da prodajom cak "ugrozavaju" perjanice svojih grupacija.
-
2 points
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".