Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/13/21 in all areas

  1. 16 points
    Djuk85

    Funny photos

  2. 12 points
    igor0511

    Funny photos

  3. 7 points
    debelizmaj

    Citroen C4 Cactus

    Decembra sam sasvim nenadano postao vlasnik Citroena C4 Cactus. Auto je 2016 god, automatik sa 6 brzina i poznatim hdi dizelom od 100 konja.
  4. 7 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  5. 6 points
    silenci

    Funny photos

  6. 6 points
    Grafit

    Funny photos

  7. 6 points
    Nebek

    Funny photos

  8. 5 points
    Ja se otprilike ovako vidim kroz bocni prozor
  9. 4 points
    dach@

    Funny photos

  10. 4 points
    Axic

    Funny photos

  11. 4 points
    Nebek

    Funny photos

  12. 4 points
    Milutinac

    Bravo za ovaj Bravo

  13. 4 points
    Mali OFF Pre 10 - 15 godina, možda i malo preko, dan pre Drinske regate u BB, predložim drugarima da odemo (to je tek nešto bilo u začetku, nije bilo baš tako masovno). Naravno, trebalo mi je dva gumena čamca, za nas četvoro i ja odem kod kineza u B70 i kupim. Piše lepo, "too man boat" slika nekog kineza sa klincima, spakovani, lepo u čamac Spakujemo se, stignemo u toku noći u ujutru pre spuštanja čamaca u vodu, rasklopimo čamac i naduvamo a ono, veličina, taman za jednog odraslog, možda je malo veći od šlaufa aka traktorska guma Hoću da kažem, ako kupuješ japanski auto, normalno da su ga pravili prema svojim proporcijama Uglavnom, ja sam nizak ali sam zato debeo prava kombinacija, ne mogu da dohvatim volan, ne znam kako prave te volane automobile, uvek mi nekako udara u stomak
  14. 4 points
    IDzO

    Funny photos

  15. 4 points
    Siciliano

    Funny photos

    Nije toliko funny koliko vredi imati na umu... Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока
  16. 3 points
    Ivan

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Kao sto je objasnjavao Frenk Stivenson, sef "198" projekta: "Osnovna ideja se uvek izvodi rucnim crtanjem. A to je posebno vazno za italijanske automobile, jer moraju izgledati upravo kao da su dizajnirani rucno. Nema ravnih linija, oni su kao skulptura." Ako nekoga od novopecenih vlasnika (a ima vas ) zanima da procita kako je Nuova Bravo nastajao - pisao sam ranije ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37713-fiat-nuova-bravo/&do=findComment&comment=1478618 Slicno sam postavljao i za jos par modela, kao i za naslednika u Compact klasi - projekat "356", tj. Aegea. Koji je u Evropu kasnije dosao i kao "357" i "358" (Tipo sedan, HB i MW).
  17. 3 points
    debelizmaj

    Citroen C4 Cactus

    Unutrasnjost i oprema: Auto je pravljen po filozofiji sve ili nista. Izolacija je odlicna, sedista su odlicna, dizajn je fenomenalan. Konzola ispred suvozaca je jako zgodna, nekad se vozim sa cerkicom pa kad stanemo da jedemo koristimo suvozacev deo kao sto. Izmedju suvozaca i vozaca je naslon za ruke koji, kada se podigne, izgleda kao klupa iz jednog dela. Bas je dobro. Automobil sa druge strane daje samo osnovne podatke, brzinu kretanja, u kojoj je brzini, da li tempomat radi ili ne. Posto je automatik - ja sa obrtomerom potrebe nemam, mnogo je cudno kada uporedim sa 500L - jer sam starog sa 1.4 motorom vozio konstantno na obrtaje, znao sam mu krivu i koje brdo sa kojim obrtajima moram da prodje. Ovde o tome ne razmisljam - odlicna kombinacija motor, lagan auto i menjac. Da imam manuelni menjac i atmosferski benzin - poludeo bih. Od opreme imam tempomat, automatsku klimu, navigaciju (radi posao ali nisam fan), usb, kameru, parking senzore nazad i bluetooth. Voleo bih automatsko kocenje i android auto ali ajde. Infotainment je kriminalno spor. Ko vozi pezoa, ima isti i zna o cemu pricam. Nejasno mi je da su stavili komande za pojacavanje i smanjenje zvuka na volan i na tablet a da podesavanje temperature nigde nisu metuli. Jeste, imam precicu ali je spora i moram da skrenem pogled. Mislio sam da ce mi zadnji podizaci nedostajati ali to nije slucaj, cerki je auto super interesantan i ne trazi da se po toplom vremenu spuste njeni prozori. Kvalitet materijala je onako, tvrda plastika u kombinaciji sa mekanom - treba biti svestan gde sebe citroen pozicionira tako da mi to ne smeta. Motor i menjac: Motor je klasicni pezoov 1.6 hdi sa 100 konja i i valjda 270 nm. Posto auto ima 1070 kg - ovo je vise nego dovoljno. Povlaci super, bubanj potok izveze u 6toj sa 130 bez problema. To mi je glavni test. Menjac je cudna zverka, trazi privikavanje. Salta u odnosu na moj instinkt (zasnovan na brzini i buci - nema obrtaja) posle jedno 3-4 sekunde i treba mu vremena da presalta. Ako naglo stisnem gas, malo razmisli, presalta dve brzine dole i onda vuce iako sam siguran da bi imao dovoljno snage i u tom momentu da povuce. Znaci, malo je piglu i treba ga nauciti. Uzasno je veliki napredak u odnosu na manuelni, nervira ali manje u odnosu na manuelni, narocito po gradu. Menjac ima opcije manuelne promene - ima one pedalice iza volana. Kad bih mogao da im zahakujem softtver pa da mi podizu i spustaju temperaturu na klimi bilo bi top. To dosta govori o njihovoj funkcionalnosti rade ali su visak na kraju. Gepek: Gepek je nesto manji od 500L ali radi posao. Meni je zgodniji u citroenu, 500L ima kratak ali dubok gepek, kada stavim deciji bajs unutra nema mesta ni za sta vise. Ovde je gepek plici i duzi pa decija bicikla ne pojede sve. Na slici se tacno vidi kako sam sklonio dasku i naslonio je na zadnje sediste. Tu je posle stala decija bicikla + mali kofer. Idealan automobil: kaktus sa konzolom redizajniranog 500l... i neki dsg menjac
  18. 3 points
    Staviš ovakve točkove, sa malim distancerima kao na lici i ništa više.
  19. 3 points
    neshtry

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Živ je Peđa iz Inđije i radi Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  20. 3 points
    Imam 4 drugara, svi smo 191-192 cm, naizgled slične visine, ali ... u istom vozilu neki od nas se uvek žale na nedostatak prostora za kolena (i da im je kratak sedalni deo, kao i da im vise butine), a neki se žale na nedostatak prostora za glavu. Nije bitna samo visina, već i proporcije tela - odnos dužine trupa i nogu Imaš normalne i nenormalne, a ovi drugi se dele na 1. dugotrupne-kratkonoge i 2. kratkotrupne-dugonoge Jednom smo nas pet, jedan po jedan, seli (ispred jednog zida) na istu trpezarijsku stolicu, svi na isti način ( dupe do kraja stolice-do naslona, ledja zalepljena za naslon i glava naslonjen na zid ). I na zidu smo obeležili visinu svakog od nas. I mada smo svi skoro iste visine, izmedju "najvišeg" i "najnižeg" na zidu je bila označena razlika visine od oko 7-8 cm. To je razlika dužine trupa (ali i nogu) izmedju dva najekstremnija "degenerika" od nas Tako je to. Kao što "sit gladnog ne razume" (a ni "zdrav bolesnoga"), tako ni čovek koji se visinom i proporcijama tela "uklapa u prosek", ne može razumeti probleme u kolima za čoveka "koji nije u granicama proseka", koji ima neke "posebne potrebe". Niti proizvodjače uglavnom uopšte briga za one izvan proseka, "sa posebnim potrebama".
  21. 3 points
    silenci

    Lancia Musa 1.3 MJet

    konacno danas kupio i stavio led sijalice u pozicije,kupio u autotrafici 800 dinara,neke malo bolje,sad je sve belo
  22. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  23. 3 points
    Loon123

    Funny photos

  24. 2 points
    Ivan

    Bravo za ovaj Bravo

  25. 2 points
    Rile_bg

    Funny photos

    Ovo je tuzno
  26. 2 points
    Nije toliko bitno, svakako cu pre kupovine proveriti auto u servisu ,bez toga ne kupujem polivan automobil. Sve polovne koje sam kupio bili su krsevi, zato sam pre 12god kupio novi punto clasic ugradio plin i 10god vozio bez problema. Slab motor, ali dosta zivahan u gradu na otvorenom pazljiva voznja i to je to.
  27. 2 points
    bane1321

    C4 Picasso - bela tehnika -

    Još davno su Francuzi tako skupljali ureu za blue HDI motore:
  28. 2 points
    bane1321

    Vazduhoplovstvo

    Možda je zbog guma, da su bile Lassa ne bi skliznuo!
  29. 2 points
    djomla

    C4 Picasso - bela tehnika -

    Jupi, Jupi
  30. 2 points
    debelizmaj

    Citroen C4 Cactus

    Auto popet na Radan planinu
  31. 2 points
    Da, pošto su "jedan prst", "dva prsta" i slično, jako varljive/subjektivne mere za iskazivanja količine slobodnog prostora iznad glave, to standardno pakovanje maramica (dimenzija 10x5x2 cm ) sam počeo da koristim kao moj lični "šubler" Sa tim maramicama "nema laži, ni prevare".
  32. 2 points
    Reacher Gilt

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Upravo tako. *ebo sve to. Voziću na AP 120Km/h u 6. Na toliko se ne dere... Problem bučnog motora rešen na sledeći način I jedna samo za shuxx-a! A mož' biti i da me je pug razmazio za ovih mesec dana. Izgleda da meni sreće nema bez dve litre.
  33. 2 points
    @moron Treca fotka
  34. 2 points
    Milutinac

    Bravo za ovaj Bravo

    Takoe sachs - nema greske, bas dobra roba...
  35. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji16] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  36. 2 points
    Axic

    Funny photos

  37. 1 point
    djomla

    C4 Picasso - bela tehnika -

    Ajd' i ja da se zapljunem, uzet na Badnji dan, kum @bane1321 mu nadenuo ime "bela tehnika" neka tako i ostane. Potraga je trajala par meseci, Bane i @totti su najviše stradali u tome, ovom prilikom im se javno zahvaljujem. Kao što naslov kaže, C4 Picasso, 2015 1.6 BlueHDI 88kw EAT6. Večeras doteran sa vel'kog servisa, to se čekalo pa da se otvara tema. Provozao par km, još se upoznajemo. Oprema Intensive, par slika sa oglasa, dok ne uhvatim vremena i uslikam. Uzet kod "Miška" uvezen iz Švice. Opširnije nakon malo više pređenih km.
  38. 1 point
    Dale

    VW Tiguan TSI 4motion

    Stvarno sam korektan kada parkiram, potrudim se da ostavim i drugima mesto jer mrzim majmune koje boli tuki da naprave jos jedan-dva manevra, nego ostave kola kako im se hoce. Ono pakovanje sa slike je bilo sa desetak manevara @bane1321 ja sam jos na perfektnom mestu u Mirijevu, parkinga prilicno u toku dana, ali kako ostali popunjavaju ispred svojih zgrada, tako posle dodju kod nas pa zauzmu sve moguce i nemoguce pozicije. Cak dolaze da parkiraju i kombije od firme...
  39. 1 point
    bane1321

    Vazduhoplovstvo

    @debelizmaj Mislim da jeste! Evo malo fotki sa jedne od proba za predstojeću združenu vežbu vojske i policije!
  40. 1 point
    Dale

    VW Tiguan TSI 4motion

    Kada dodjes kasno pa jedva nadjes mesto za parking...
  41. 1 point
    totti

    Bravo za ovaj Bravo

    U moje vreme su bili Fichtel & Sachs [emoji846] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  42. 1 point
    moron

    Citroen C4 Cactus

    Čestitke !
  43. 1 point
    Spaghetti southern rock..
  44. 1 point
    PremieRacing

    P: Sei Sporting Abarth 6 Speed

    Slike od danas... Auto godinama nije moj, sve oko oglasa sa Zoranom koji je kupio od mene. Broj je naveden u prethodnoj poruci.
  45. 1 point
    vagenovac

    1999. Saab 9-3 2.0T Aero 205KS

    Pa posto nije ns preko sveta dodji Nisam se uvredio uopste, licno volim preciznost u svakom aspektu, pa i izrazavanju mada se trudim da ne cepidlacim. Takodje smo se i na forumu a i uzivo naslusali prica, da ne kazem bajki kako neciji auto ide bolje od svih drugih iako i fabricke specifikacije, a i iskustva iz prakse kazu drugacije. Razumem ja euforiju kada se sedne u brzi auto, takodje pogotovo sa manuelnim menjacem dosta zavisi od vozaca, pa tako i sporiji auto sa boljim vozacem moze biti brzi. Samo opet ne treba skrenuti u grube generalizacije Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  46. 1 point
    Ivan

    Bravo za ovaj Bravo

    Vrlo "korisno" za vise komponenti, pocev od pumpe, pa do srkija sa dna rezervoara, skupljanje vlage (citaj vode) u rezervoaru na promene temperature, itd... Mada, situacija bi bila daleko interesantnija da vozis dizela, pa recimo zimi . Zar ti nije lakse da natankujes pun i onda nastavis da dosipas kao do sada? Em pametnije za sve sklopove, em uvek imas 100% precizan podatak o potrosnji u kakvim god uslovima da si vozio, bez lazljivog boarda. PS: Sada ti je valjda jasno zasto sam se krstio na naslov teme koju si otvorio u tehnickom podforumu ? I na tvrdnju da je spusteni Sport daleko nestabilniji od Stila? Auto bukvalno lezi kao pegla, pravo uzivanje za neku vijugavu magistralu, krivine,... A za test se mani ludovanja na tim brzinama, sa autom starim skoro deceniju i po . Dovoljno je i jedno najobicnije ostrije spustanje toboganom na autoput, da vidis sta imas u rukama.
  47. 1 point
    Bingodalton

    1999. Saab 9-3 2.0T Aero 205KS

    Jedino ako si u NS, svi cemo rado doci da ga vidimo. Tako mene tu majstori prekoputa kuce pitaju jedno jutro: On: Trkao si se juce, izgubio? Ja: Kad? On: Pa sinoc? Ja: Sa kime? On: Sa Saab-om od sina kolege. Kocio si, zaneo ti, pa te pustio prvo, a posle stigao. Ja: Kakvim Saabom? On: Neki karavan, ne znam tacno. Ja: Recite malom od kolege da je pogresio Superb. Kad me sretne nece se hvaliti. Meni se svidja taj 9-3, Viggen je dobar. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  48. 1 point
    Ivan

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    8l OK, ali 9.2 je vec mLogo bre, bez zezanja, pogotovo s obzirom na prosecnu brzinu. Pa cistom magistralom hvatas prosek od 60 km/h normalnom voznjom. A ovo je prosek izmedju toga i prigraCke . Jedino ako konstantno imas neki zestok lokal + autoput, npr. Najgora varijanta za potrosnju, a prosecna brzina deluje kao idealna . T-Jet 150 je poznat da zna da srkne po gradu. Sto se otvorenog tice, iole normalnom voznjom to dodje na vrednosti koliko-toliko blizu fabrickim, na magistrali pogotovo. Moze i kazaljka da ti brze "pada" u nekim opsezima, proverio bih ja to iskljucivo po cepu u svakom slucaju (i board i kazaljku), na malo vecem uzorku.
  49. 1 point
    srdjos

    Funny photos

  50. 1 point
    chikavili

    Makete automobila

    @neshtry pa nasao sam ih tamo gde sam ih i izgubio Salim se, kako su otpadale, tako sam ih stavljao na "sigurnu lokaciju", pa sam onda 2 godine pokusavao da nadjem tu sigurnu lokaciju i na kraju pronasao Svetla su previse sitna pa nisam ni video kada su otpala, tako da su bespovratno nestala. Evo jos nesto sa mojih polica: I iz popularne “taxi” kolekcije: Sent from my iPhone using Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...