Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/12/21 in all areas

  1. 10 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 7 points
    Nebek

    Funny photos

  3. 6 points
    IDzO

    Funny photos

  4. 6 points
    Siciliano

    Funny photos

    Nije toliko funny koliko vredi imati na umu... Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока
  5. 5 points
    Za mene, 500L je (bio i ostao) kralj ponude prostora u svetlu cena novog vozila. A evo i jedan mali foto prikaz razlike komfora za moju glavu i trup na sedištu vozača (sa maksimalno spuštenim sedištem) u fiatu 500L, Toyoti Highlander, kao i sadašnjem Tucsonu (sva vozila u verziji sa panoramom). Uz napomenu da taj hibridni Highlander ima "sajamsku cenu" od samo 63.700, a Tucson kao hibrid može da prebaci i 45k . A, a Vas ne lažem, ne mogu pozadi da sednem ni u jedno od ta tri pomenuta vozila. Tucson (za moju glavu) ubedljivo najgori pozadi, a 500L i Highlander "mrtva trka" Naravno, nisu Tucson ili Highlander ispod proseka svojih klasa sa komforom, naprotiv, sve je to tu negde, već je stvar u tome da 500L debelo odskače ponudom prostora (za trup i glave ljudi) od proseka. Po svim tehničkim parametrima 500L je odavno "zastarelo vozilo", ali, koja korist od najsavremenijeg vozila ako vam je ono tesno. Ne mislim pod time na Highlander ili Tucsona, već govorim generalno, jer su nova vozila unutra uglavnom sve skučenija ( a spolja sve veća ). p.s. pošto je sve fotografisano prednjom kamerom, deluje kao da sam sedeo na mestu suvozača. Mislim, jesam i tamo sedeo (i fotografisao), ali, ove dole slike su sa mesta vozača.
  6. 4 points
    dach@

    Funny photos

  7. 4 points
    TheWickerMan

    Funny photos

    Ako misliš na izraz "lajna", svi znaju šta se pod tim misli Gesendet von OnePlus 8T mit TT
  8. 4 points
    Axic

    Funny photos

  9. 4 points
    moron

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Lepa vest, moram da odem da vidim Ali, fotografije na oglasu ... Kao da su radjene sa NOKIOM 3210
  10. 3 points
    8.000€ pre 15 godina i danas nema ni približnu vrednost [emoji846] Eto npr. i Kie Ceed su ne tako davno nove koštale po 9.990€, a gle sad... Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  11. 3 points
    moron

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Sinoć sam se bukvalno zaljubio u jedna kola iz davne 2003. godine. Drugar nedavno kupio Yaris Verso. Vozilo kome je veća visina od širine Vozilo u kome i na prednjim, a i na zadnjim sedištima, imam oko 10 cm slobodno iznad glave Neverovatno. Verujem da će mi u Tipo Crossu nedostajati pozadi malo za glavu i trup "psa jazavičara" Ali, treba probati. Nada umire poslednja.
  12. 3 points
    Moj 500L kupljen juna 2015. Do sada su bila 4 godišnja servisa po 100e i jedan od 150e. Jedan set istih polovnih alu felni je bio 300e i set zimskih guma GY je bio 400e. 5 registracija po u proseku oko 210e ________________________ ukupno 2.300 Ove godine dolazi veliki servis (oko 290e) i redovan mali servis (100), a sa sledećom, registracijom (oko 230e) to je ( do kraja juna) još 620e Gume (verovatno AS) kupujem iduće godine. A "likvidiram" onaj drugi alu set. Tek, 500L je (za moje razumevanje) vozilo sa veoma razumnim troškovima održavanja, eksploatacije i posedovanja.
  13. 3 points
    Moja racunica: 500L 1.4 16v kupljen jula 2016. Registracija 200 eura x 4= 800e Godisnji servis oko 100 eura x 4= 400e Hotel za gume plus montaza 2x godisnje: 40 eura x 4= 160e Komplet zimskih guma Tigar Wintera :185e Ukupno 1545 eura za nepunih pet godina!
  14. 3 points
    Mali jubilej... ... I zamena sajli ručne. Mislim da je ovo najgori dizajn ikad. Samo se pitam koji stručnjak je smislio da mora da se rasturi pola auta da bi zamenio jbnu sajlu za ručnu?!?
  15. 2 points
    Otvaram temu konačno, da ne spamujemo više onu o kupovini, jer je kupen, je l' ? Trenutno čeka red za streju koju sagradih milome puntu koji me vijerno služaše deceniju i frtalj ... Možete početi s' hvalospjevima, molim lepo ... Malo kasnije, kad se dovatim tastature, otkucaću i kratak uvod, za one koji nisu ispratili sled događaja ...
  16. 2 points
    Imam 4 drugara, svi smo 191-192 cm, naizgled slične visine, ali ... u istom vozilu neki od nas se uvek žale na nedostatak prostora za kolena (i da im je kratak sedalni deo, kao i da im vise butine), a neki se žale na nedostatak prostora za glavu. Nije bitna samo visina, već i proporcije tela - odnos dužine trupa i nogu Imaš normalne i nenormalne, a ovi drugi se dele na 1. dugotrupne-kratkonoge i 2. kratkotrupne-dugonoge Jednom smo nas pet, jedan po jedan, seli (ispred jednog zida) na istu trpezarijsku stolicu, svi na isti način ( dupe do kraja stolice-do naslona, ledja zalepljena za naslon i glava naslonjen na zid ). I na zidu smo obeležili visinu svakog od nas. I mada smo svi skoro iste visine, izmedju "najvišeg" i "najnižeg" na zidu je bila označena razlika visine od oko 7-8 cm. To je razlika dužine trupa (ali i nogu) izmedju dva najekstremnija "degenerika" od nas Tako je to. Kao što "sit gladnog ne razume" (a ni "zdrav bolesnoga"), tako ni čovek koji se visinom i proporcijama tela "uklapa u prosek", ne može razumeti probleme u kolima za čoveka "koji nije u granicama proseka", koji ima neke "posebne potrebe". Niti proizvodjače uglavnom uopšte briga za one izvan proseka, "sa posebnim potrebama".
  17. 2 points
    Ivan

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Mozda i pametnije, generalno. Prve verzije obicno budu sa sitnim bubicama, koje se kasnije kroz produkciju ispeglaju. A Tipo je dobio i nove motore (koji se, doduse, vec odavno ugradjuju) ali i dosta opcionala u opremi. I naravno novu cenu . Sa zadovoljstvom cu procitati detaljan izvestaj naseg oficijalnog FLCS testera mesta na zadnjoj klupi .
  18. 2 points
    Ovako, od prošle zime se cuje neko škripanje iz zadnjeg desnog točka a od skoro i iz levog. Diskovi se defnitivno ne greju,kad se pipnu posle vožnje,ali na baš blagoj nizbrdici auto stoji, što znači da treba razraditi zadnja disk klješta. Samo da napomenem da je moj 500L iz 2013 godine i da je prešao 39900km (što bi moji drugari rekli, za šta si ti bacio pare), e sad pošto više stoji nego što se vozi a i ja jako slabo koristim kočnicu, verovatno je to razlog. Uglavnom evo kako sam ja rešio problem pa možda nekom pomogne. Podrazumeva se da ste skinuli točak, i sledeća operacija je skidanje klješta: Sa zadnje strane uhvatite (ja sam gedorom) šraf 13 a viljuškastim ključem držite drugi šraf ključem 17, i odšrafite šraf 13 (imate 2 komada,gore i dole): I skinite klješta: Zatim treba proraditi klip, najbolje nekim špicanglama klještima, samo paziti da se ne ošteti gumica. Ja sam malo odšrafljivao, malo zašrafljivao da ga proradim,lako ide u suštini, samo dok sam šrafio malo sam kao gurao ka unutra (ne znam da li je potrebno, ali eto.): Posle toga sam skinuo pločice iz osigurača i očistio krajnje delove preko kojih pločica klizi kroz osigurač,kao i osigurac, a i delove pločice sa zadnje strane gde ih pritiska klip i klješta. Zatim sam sve to namazao bakarnom mašću, jer je otporna na temperature i ne najeda gumice kao tovatna litijumska mast. Obavezno malo razradite i klizače, to je ono gde ide ključ 17, samo napred nazad rukom,biće dovoljno. Rezultat je ekstra,točak se sada baš lepo okreće, imam i neke klipove pre i posle ali pojma nemam kako da ih ubacim.... U suštini prosta operacija, a taman sam morao da skidam točkove da stavljam letnje, tako da ako neko ima isti problem,jednostavno je. Posle samo treba par puta pritisnuti kočnicu i povući ručnu da sve legne kako treba.
  19. 2 points
    @italiano to je skroz ok ako ti ne smeta da se vezes na kola na, recimo, 10 godina. Ja bas nisam siguran za to Mnogo
  20. 2 points
    Ivan je dosta srece imao prilikom kupovine, danas kupiti auto star 3 godine bilo koje marke koji je kostao 19000 za 7200 je nemoguce, realnije je mozda 12-13000. Takodje auto kupljen u Srbiji , prvi vlasnik sa 100k vredi vise od 4000 evra. Suzuki sx4 koji je kostao oko 12000 hiljada ako se secam, od prvog vlasnika kosta od 5.5 do 7...
  21. 2 points
    IDzO

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Stigao Tipo Cross kod Koleta https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18018988/fiat-tipo-10-cross?ref=search-normal&position_ref=9
  22. 2 points
    Sa FB grupe... Bila mi je (nekad) ideja da zamenim glavcine ili stavim distance da budu 5x98 kako bih uzeo neke alfine felne jer je veci izbor lepsih felni. Pogotovo one elipse novije ili multispoke... Za distance sam se raspitivao, moze. Budu debljine 20mm, 2 rupe se gadjaju i na te 2 idu duzi srafovi
  23. 2 points
    bane1321

    C4 Picasso - bela tehnika -

    Će se ismeju slatko!
  24. 2 points
    Dale

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Da ga prestelujes na sahtove i sine u kompletu sa rupama okolo Srecom sutra sunce pa mozda i vidis vecinu rupa jer kada je kisa uglavnom se ne vide od bara.
  25. 2 points
    Reacher Gilt

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Ok. Sad, kad smo konačno apsolvirali nijanse, tehničke, kozmetičke, a bome i optičke, pravi je trenutak za obećani uvod. Kao što većina već zna, poslednjih skoro trinaest godina proveo sam za volanom zastave 10, tj. Punta, koji me je perfektno služio. Trpeo je junački razvaljene lokalne džade, bez ijednog problema s trapom za sve to vreme, i 90% da kažemo gradske vožnje, tj. nakanja po spomenutim ostacima lokalne saobraćajne mreže. Pritom su fabrički amortizeri najnižeg kvaliteta izdržali punih deset godina pre nego što su kolektivno procurili i ispustili svoju plemenitu dušu, i svojski doprinosili ukupnom doživljaju truckanja, poskakivanja i nekontrolisanog naginjanja u krivinama. To sam, kako je opštepoznato, rešio po savetu kvalifikovane forumske većine setom bilštajna, tako da naredni vlasnik, čika Zoki, makar neće patiti od morske bolesti. A ni od kamena u bubregu. Sa druge strane sagledavši, realno, i ja sam puntu bio dobar drug, nisam ga nikad silio, uredno obilazio rupe, tačno upamtio gde je svaka za*ebana preglabica, rov, krater, i sprovodio manevre obilaženja i izbegavanja sa najvećom predanošću i koncentracijom. Toliko o puntu, koji će zauvek ostati u našim srcima, na kome se žena naučila da vozi i u kom je ćera praktično odrasla. Sad malo o bravu koji je u početku trebao biti libra, nakon toga delta, pa na kraju i đulujeta, u slučaju da ne bude bilo odgovarajućeg na prodaju. Nakon što sam odustao od libre na nagovor ukućanki, iskreno, navijao sam za brava svo vreme, pogotovo u onoj Epic sivo-braonkastoj, ali kako je ponuda bila mršava, jer nisam želeo dizel, rešio sam da zanemarim boju i da gledam da pazarim neki primerak u pristojnom mehaničkom stanju. I tu negde se kolega Integralac pojavio sa ovim dajnemikom, prvim kog sam pogledao uživo, i to je bilo to. Auto je generalno u korektnom stanju, ima par falinki koje ćemo u hodu sanirati, i nadam se lepo družiti ubuduće. Inače svima koji budu nameravali da sa njim trguju toplo preporučujem da ne obelodanjuju krajnju cifru do koje bi išli, jer će u evro toliko i platiti! Kolega je surovi profesionalac, tvrd k'o kamen u pregovorima, kao da je mešavina Piroćanca i Škotlanđanina, da ne kažem Čarapan. Nije pomoglo ni što smo povukli nogu i dok smo gledali brava čovek prodade jednu Ideu, i na naše oči dade ljudima popust stojku ojra na cenu duplo manju od brava! Al' dobro, lepog je izabrao i doterao, oprostićemo mu nefleksibilnost u pregovorima, i što je skinuo jelkicu.
  26. 1 point
    italiano

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Za te pare bolje uzeti 500x na akciji za 15990! 120ks umesto 100, ozbiljniji automobil, daleko kvalitetniji enterijer...
  27. 1 point
    Reacher Gilt

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Au al' se deree. Jes' udoban, jes' stabilan, ali je baš bučan motor. Lep mu je zvuk doduše, ali preglasan. Je l' to svaki tako, il' je i to neki sport feature? Onomad kad ga pogledah na kanalu videh da je skoro menjan auspuh. Čudan čunak. Cev mu skroz uvrnuta, je l' takav inače, il je neki zbudž? Da se ne dere ovoliko zbog toga? Inače, danas palo ~ 350Km autoputa,100Km magistrale i 2x20km kreni-stani na obilaznici i po Bgu. Prosek 8,1l, prosečna brzina 84km/h. Punto je u istim uslovima po bordu pokazivao 6,5l, ali za desetak km/h manje.
  28. 1 point
    Hvala. Služi me odlično, stvarno nemam na šta da se žalim. Mada prešao sam 40h, da kažem još miriše na novo unutra. Ako si gledao majstorsku radionicu pa onaj lik Stevo Žigon, e taj sam ja. Zadovoljan sam i sa potrošnjom i sa udobnošću i komforom, naravno sve spram para koje sam dao. Imamo u firmi tri novija, i primetio sam da ovaj moj ide žustrije, oni su mnogo kilavi nešto, ne znam što, ali sam primetio da imaju drugačije menjače od mog. Jedine probleme koje sam imao, radio jednom nije hteo da se upali, ali sam ga updejtovao i od tad radi ekstra, i preštelovao bravu na gepek vratima, lupkala vrata malo, eto to je to. Ni najmanje se nisam pokajao što sam ga kupio :)
  29. 1 point
    horvat

    Bravo za ovaj Bravo

    Dok sam se interesovao za Giuliettine amortizere, najveci broj ljudi mi je preporucivao Sachs, a oni su bili i fabricka ugradnja. @Milutinac je stavio Sachs na svoj Bravo, cini mi se Za Kayabu ne znam. Bilstein B4 mi je bila druga opcija (za koju sam se i odlucio na kraju) ... Meni su ok zadnji Bilstein-i, ali smo primetili da su Rumunski i deluje da nisu bas top kvalitet, ali svakako daleko daleko bolje od onog sto sa imao...
  30. 1 point
    horvat

    Previše ulja u motoru?

    Bilo bi dobro da izvadis visak, na leru i malom gasu nece nista verovatno, al kad ga zalaufas u obrtaje, mozda progura na semerinzima il ne znam?
  31. 1 point
    Potpuno se slažem i taj sistem i sam primenjujem. Nemam zaista ništa protiv toga da neko menja vozila i na godišnjem nivou, ali, meni je skroz ok i ovako.
  32. 1 point
    Moj zakljucak je da cu uvek kupovati nov auto, s tim da cu ovaj dugo voziti.
  33. 1 point
    Nikola 1.6

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Video sam da je bila diskusija o njima ali to su samo pretpostavke da je dobra. Nisam uspeo da nadjem nigde direktna iskustva ljudi sa njima. Pa reko sam
  34. 1 point
    @Mijailović P. E, uopšte nije bilo strašno. Trebalo mi je oko sat vremena da rastavim sve ovo. Najveća muka bila "istaviti" zadnje sedište. Zbog onih famoznih kopči/žabica koje pucaju.
  35. 1 point
    Valja to razmontirati, malo podmazati ocititi. Imas na yutube, DIno Diy. Ima Kia Ceed, ali sve sam servisira, naravno sto moze. Bas ima klip za kocnics. Mozes i ti postaviti video na yutube, pa ovde ostavis link. Dobar je to auto, kako te sluzi za sve ove godine? Sent from my POT-LX1 using Tapatalk
  36. 1 point
    Napokon ugradih xenon set H7 35w,4300k,vrlo primetna razlika,belji i duzi snop!Bas sam zadovoljan,malo je bilo muke oko zakljucavanja sijalica jer smetaju kablici pa sam morao da skidam onaj zicani osigurac da provucem kablice pa onda sve nazad a prostora taman toliko da se izgule ruke.Nisam hteo da busim fabricku gumenu zastitu fara vec sam probusio rupe 22mm za kablove na poklopce od velike nes kafe,pasuju knap. Tako to bude prvi put,rezultat je vredan truda. Ne pali gresku na tabli.Ovih dana cu ga proterati kroz neku mrakacu pa kacim slike.
  37. 1 point
    Jezive cifre.... Hladan tush.
  38. 1 point
    PremieRacing

    P: Sei Sporting Abarth 6 Speed

    Slike od danas... Auto godinama nije moj, sve oko oglasa sa Zoranom koji je kupio od mene. Broj je naveden u prethodnoj poruci.
  39. 1 point
    Nebek

    Funny photos

  40. 1 point
    Evo, posle 100.000km: - Održavanje (registracija, servisi i ostalo) 0,078 Eur/km - Gorivo 0,099 Eur/km - Pranje i kozmetika 0,009 Eur/km Ukupno: 0,186 Eur/km Ovde nema ništa novog...Ono što sam obećao jeste odgovor na pitanje: Posle koliko godina nov Bravo 2011.godište ima veće troškove nego polovan 2007? Evo rešenja zagonetke: Dakle, posle 3 godine, linija troskova novog presеče liniju troškova polovnog, da se nikad ne sastave...
  41. 1 point
    DraganUS

    Fiat Croma MJet 2.4 200PS Ponija

    Za 5 godina cepanja nije lose. Pre neki dan x5 ambasadorske table auto put, prijatno se na 230 iznenadio. Hladan start korekcije. 80% goriva koje je proslo kroz Cromu je bosansko.
  42. 1 point
    Ivan

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Ako pricas o Stilu, a proturio sam ih gomilu kroz ruke - ima ona jedna plava, koja je na tom modelu mozda i ubedljivo najgore stajala. Visili su na oglasima do sudnjeg dana. Da ne pricam o mis sivim, crnim, bordo ili nekim novim bojama koje su krenule od MY2004 - kao da gledas drugi auto. Dobro se secam kada sam kupovao Stildzu tamo 2006., kao jos uvek aktuelan model koji se pravio, oko 8-9 soma su se kretali... Negde u to vreme, B92 izbaci test JTD 3 Porte upravo u toj boji. Jeste bio poprilicno redak, ali prva pomisao mi je bila - pa kako ubodose bas taj . PS: Nadjoh iz prve te B92 slike (pazario sam nedugo iz toga, tablice su mi pocinjale sa 854 , secam se i da su nase stare table bile preuske za EU standard i metalne ramove koji su bili na autu) :
  43. 1 point
    MS PK

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Secam se pre skoro toliko godina kada sam prvi put seo u Tb, mislim da je bio neki Ford Probe, nagazim papucicu gasa skroz, u patos ,a on kad je cimnuo, poceo da se baca levo desno. Rekoh sta je bre ovo u pm..
  44. 1 point
    Reacher Gilt

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Fala drugari, fala ! Može zdravlje, može, nije zgoreg ... a ni sreće nikad dovoljno, tako da i to prihvatam ! Glede slika, biće, obećavam, samo da majstor Mija sanira postojeće ogrebotine i nagnječenja. Otvorio se kolega Integralac za 100g farbe, pa greota da se baci. Onomad kad sam išo na ono gratis gledanje, pitam ga ja za greške, falinke, ulaganja, ovo-ono, a on opleo po limariji ... te ovde zagreban, te onde ulubljen, te tamo zakačen ... čovek esteta !
  45. 1 point
    Mijailović P.

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    @Branislav Ti si tu nešto pobrkao. Pa što ne turi plin u Bravca? Koji će ti u Grandiši... Ja prešao već 30k km na plin. S'd vožnja dođe zadovoljstvo.
  46. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    [emoji16] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  47. 1 point
    Axic

    Funny photos

  48. 1 point
  49. 1 point
    johnnyb

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Koliko sam shvatio, ovde svi imaju nekog ko je platio u salonu auto daleko manje nego sto je u cenovniku, a niko da kaze kako i koliko, s naglaskom na kako. Eto, mene bi zaista zanimalo kako da platim ovaj Cross model recimo bar po ceni starog 1.4 Lounge (13490).
  50. 1 point
    moron

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Nije problem u "dužini" poslednjeg stepena prenosa ( ima slučajeva da se neki savremeni turbaš sa 5MT, u petom stepenu na 120 ili 130 km/h vrti na manje obrtaja od nekog turbaša sa 6MT, a u šestom stepenu prenosa ). Problem je u "veličini koraka" ( veličini razlike prenosnig odnosa ) izmedju dva susedna stepena prenosa. Često vozim "fobiju" TSI 95 sa 5MT. Da sada imam ( po prvi put) "18 godina", pa da stalno "potapam gas", verovatno bi mi bilo "Vauuuuuuuuu brate" što taj motor "u zelenim obrtajima" može u drugom stepenu prenosa da ide do oko 95 km/h ili u trećoj do oko 145 km/h. Ovako, kao mator konj, reći ću: ".ebo ih onaj ko je spario taj menjač sa tim motorom", jer ćete se zbog tog "velikog koraka" češće naći u situaciji da su pri nekoj brzini kretanja: - u nižem stepenu prenosa obrtaji već dovoljno visoki da je motor ne samo malo bučniji, već je veoma nervozan (pa maltane "poskakuje" i na najmanje dalje dodavanje gasa), a - u višem stepenu prenosa (za tu istu brzinu kretanja) su obrtaji odjednom suviše niski i motor se maltene guši. Da je korak manji, te situacije bi bile redje. A kada prvi put sednete u TSI 110 ( sa 6MT), pa vidite šta znači "mali korak" izmedju susednih prenosnih odnosa, dodatno shvatite koliko je onaj 5MT "promašen" i koliko je TSI 95, kao zaista odličan motor sam po sebi, "unazadjen" time što je sparen sa 5MT ( i blago onome ko kupi škodu sa značkom audija, tj. audi A1 sa TFSI 95, jer tada taj isti motor može da dobije i sa DSG 7, gde su "koraci" minorni). I zato mislim da je i za Tipo "veliki greh" što je T3 sparen sa 5MT. Jer, nije sva vožnja samo auto put, pa da je jedino bitan finalni prenos u petom stepenu prenosa.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...