Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/10/21 in all areas

  1. 12 points
    Otvaram temu konačno, da ne spamujemo više onu o kupovini, jer je kupen, je l' ? Trenutno čeka red za streju koju sagradih milome puntu koji me vijerno služaše deceniju i frtalj ... Možete početi s' hvalospjevima, molim lepo ... Malo kasnije, kad se dovatim tastature, otkucaću i kratak uvod, za one koji nisu ispratili sled događaja ...
  2. 9 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji16] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  3. 8 points
    Axic

    Funny photos

  4. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  5. 7 points
    Axic

    Funny photos

  6. 6 points
    neshtry

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Eto posle nekoliko godina (kasnije) da predstavim i ja moj auto... Kupljen u Nemačkoj,od žene kod koje je moja majka radila,a koja je pala u krevet, nažalost... Unuka je sa njim uletela u garažu kroz zatvorena vrata,pa je na brzinu sklapan da može da prođe nemački tehnički pregled. Na carini mi je stajao 10 dana i tamo je neko iz agencije vratio kilometražu za 20k km,do sada nisam shvatio zašto jer postoji kilometraža na nemačkim papirima... Mehanički je bio odličan od početka. Morao sam da radim PUS motora jer se nije video broj motora , odmah na startu... Urađeni servisi,i mali i veliki i potom registrovan... Vozim ga od oktobra 2017. Tada je imao 147k km sada ima 176k km... Do sada promenjeni: hauba,prednji branik stavljen u boji,alnaser, jedan far,sve kočnice, pozadi novi doboši,jedna zadnja lampa, senzor radilice motora, akumulator,sva četiri amortizera,prednje i zadnje opruge...dokupljani točkovi za letnje gume... Slike su polovnih automobila,kada sam skontao da treba PUS, uplašio sam se i hteo da ga prodam.... Na slikama se vidi da je branik crn i da je hauba matirala i da se guli lak Oprema je SX,ima klimu,svetlo u gepeku, ABS, lumbalno podešavanje sedišta,6 airbegova,tri naslona za glavu na zadnjim sedištima... Eto, to je to ukratko.... Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  7. 4 points
    dach@

    Funny photos

  8. 3 points
    djomla

    Više nije bitan motor, nego displej?

    Poyyy @Ivan
  9. 3 points
    MS PK

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Jedna od cari dizela, onaj sa 75ks i onaj sa 150ks maltene isto trose Srecan novi auto kolega !
  10. 3 points
    Mijailović P.

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Vi'š šta kritika učini. Mis'im, šta si ček'o do sad. Meni takođe nekako ovaj model više prija oku. Lep Punić, da ga što pre zameniš za mlađi i jači!
  11. 3 points
    Najpoznatiji M4 u Srbiji. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  12. 3 points
    vagenovac

    1999. Saab 9-3 2.0T Aero 205KS

    Ne samo sto nisi skroman uopste, nego bukvalno ne mozes ti da preteknes nijednog GTI osim 2/3/4 i to jedva, vec je 5ica malo brza, a 6 i 7 mnoooogooo brzi. Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  13. 3 points
    Branislav

    Bravo za ovaj Bravo

    Ja ne znam kako je moguce da sam u sve verovao samo u njih nisam, bukv teorije zavere, kocnice, trap, zadnji trap, sasija ma ne znam sta mi nije palo na pamet i sta nisam cackao i na kraju budem u krivu... Za te pare koje sam bacio usput mogao sam kupiti i prednje i zadnje amortizere, solje, opruge i otici na more 10 dana u grcku @ISV_01 Sada i moj auto cima bas kao tvoj ono vece na parkingu Nema da vrda vise i da ide u stranu i slicno
  14. 3 points
    Branislav

    Bravo za ovaj Bravo

    Promenili sve-rezultat jel sam ja ukrao tudjeg Brava? Auto se preporodio ljudi, kao da su dva razlicita sveta a zapravo nisu... Zadnji amorti sada pokazuju da su i oni za zamenu ali ne prave toliki problem kao prednji. Presrecan sam konacno je dosao kraj ovoj sagi koja je trajala predugacko i bila je preskupa
  15. 3 points
    dach@

    Funny photos

  16. 3 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji573] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  17. 2 points
    vagenovac

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Trendovi su doneli mnogo toga dobrog, ali mora biti i nekih mana, samo dok je vise prednosti neka ide napred Recimo 400NM su nekad imali v8 4.0 benzinski motori, recimo 740i, pa m3 sa 414ks i 400nm, a vec godinama toliko vade iz 2.0 dizela i malo manje iz 2.0 benzinca. Nekad su 3.0 turbo dizeli i to komonrejl jedva razvijali 184ks i 390NM u najjacim verzijama, a vec godinama najjaci 3.0 dizeli idu i do 400ks i 760NM.
  18. 2 points
    Reacher Gilt

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    '96, drugareva Mitsubishi Cordia 1.8t. Do 3-3,5K kamerna atmosfera, razgledam enterijer "Boooo..." i odjednom eksplozija ludila, kao da je neko uključio prekidač. Sekund kasnije si u crvenom, šaltaj,šaltaj, izginumo Ivane, svaka ti je ka u Njegoša! Očigledno je da nam sledi letrika uskoro, možda i pre nego što smo mislili...
  19. 2 points
    djomla

    Marengo 1.9TD by Djuk

    Mica dijagnoza, pardon dijagnosticar [emoji2] Sent from my 3310 using Tapatalk
  20. 2 points
    Reacher Gilt

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Meni je taj pre fejslifta uvek bio lepši od potonje varijante. Noviji izgleda kao umanjena idea. Mislim, nije da idei nešto fali, ali nikad me nisu privlačile MPV varijante, koliko god praktične bile. Valjda to s godinama ide ...
  21. 2 points
    shuxx

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    6 Airbaga batooo luksuz [emoji16] u odnosu na moju klotaru Ma odlican je Puntic, ja sam se bas vratio sa Belog kamena, bio do opservatorije. Makadam blato klizaju kola u stranu, jes 3km. Ali tu prolazi Lada Niva obicno. Vratio se, crevo voda, i auto Ki Nov [emoji16] Sent from my POT-LX1 using Tapatalk
  22. 2 points
    Posle kazu Pancevci najgori vozaci Sreca nisu krenuli na more sa njim, razbili bi ga kod Ralje negde
  23. 2 points
    MS PK

    Fiat Panda - saveti/iskustva/mišljenja

    I dihtung glave je standardna boljka kod 1.2 motora, bese probije izmedju treceg i cetvrtog klipa i obicno oko 150hkm Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  24. 2 points
    @Ivan Nek si mi rekao!
  25. 2 points
    Ivan

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Jbt, pa kolike su vam prosecne brzine, kada navodite tolike potrosnje kao da je u pitanju 1.75 TBi ? 8-12 km/h ? Ja sam se u onoj temi o kupovini dopisao u kontekstu lepog zvuka na tim obrtajima. I dodao da cak i iz tog opsega u Sport modu vuce vrlo lepo za benzinca, maltene u rangu kao bivsi 1.9 dizelas. Po fabrici, MultiAir tada ima cca 260 Nm@1750 rpm (u Normal modu je na 230 Njutna). Ja stvarno ne znam sta je pojedinima problem da otvore predstavljanje .
  26. 2 points
    Mijailović P.

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Ae da se upišem i ja ovde. Ja stvarno ne razumem koji su razlozi da u otvaranju ovakve teme ljudi imaju problem da okače sliku više. Ae šta si se stisko! Drugo, šta kukate bre... kak'a potrošnja more! Neka je sa srećom!
  27. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  28. 1 point
    Trazi od speditera da raščlani sta tacno koliko kosta u ceni carinjenja, posto se ona sastoji od ulaznog carinjenja(10-20eur) , carine sa pdv-om, Amss potvrda i usluge speditera ( otprilike oko 100eur) Najverovatnije tih 200eur preko je jer su digli osnovicu , tj vrednost auta, pa spram toga i carinа,tj pdv ide gore.
  29. 1 point
    vagenovac

    Više nije bitan motor, nego displej?

    To je vw caddy novi?
  30. 1 point
    Pre neki dan operem auto u Mecatoru i posle pranja na cetkama slucajno primetim da fali zadnji brisac? Prijavim to i lik ode nazad i vraca se sa ''gomilom'' brisača i pita koji je moj? Auuu reko,ko zna koliko njih nije odma ni primetilo da im fali brisač niti znaju gde im je otpao. Inace izbegavam ova mašinska pranja,uvek sve ručno,ali su taj dan svi u blizini radili do 17h i nisam imao gde.
  31. 1 point
    MS PK

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Mnogo volim ovu šerpa boju. I ja sam imao jednog takvog, 8v Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  32. 1 point
    vagenovac

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Znaci prvo farbanje pa tek onda slikanje
  33. 1 point
    Reacher Gilt

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Fala drugari, fala ! Može zdravlje, može, nije zgoreg ... a ni sreće nikad dovoljno, tako da i to prihvatam ! Glede slika, biće, obećavam, samo da majstor Mija sanira postojeće ogrebotine i nagnječenja. Otvorio se kolega Integralac za 100g farbe, pa greota da se baci. Onomad kad sam išo na ono gratis gledanje, pitam ga ja za greške, falinke, ulaganja, ovo-ono, a on opleo po limariji ... te ovde zagreban, te onde ulubljen, te tamo zakačen ... čovek esteta !
  34. 1 point
    ISV_01

    Bravo za ovaj Bravo

    @Ivan Pa kako, celicne felne. Svi imaju alu pa im neobicno kako se ne ugibaju, a retke su bas Covek se usinuo kako ratkapna drzi
  35. 1 point
    vagenovac

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Cestitam, neka je sa srecom
  36. 1 point
    Branislav

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    @Ivan Pa pazi meni skala pada poprilicno brzo i na otvorenom moguce da kazaljka nije dobra sto cu proveriti uskoro, bord pokazuje izmedju 8-9.2l u zavisnosti od voznje. Prosek brzine oko 30-40kmh
  37. 1 point
    Mijailović P.

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    @Branislav Ti si tu nešto pobrkao. Pa što ne turi plin u Bravca? Koji će ti u Grandiši... Ja prešao već 30k km na plin. S'd vožnja dođe zadovoljstvo.
  38. 1 point
    Branislav

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Da se nadovezem na piskaranje iz teme od koje je sve pocelo. @Ivan je napisao da od 1800rpm pocinje da uverljivo povlaci sto ja mogu da tvrdim za 120ks varijantu ali ne i za mog brava od 150ks koji se dosta kasnije budi i vise mora da se vrti da bi lepio za sediste.. Iz prostog razloga sto ima 206nm kao i 120ks verzija samo tih 206nm ima na visim obrtajima a i drugi je menjac na Puntu tako da mozda i tu lezi caka, ne znam kako se bravo sa 120ks ponasa sa m32 menjacom, voleo bih da probam Sto se potrosnje tice lambda sonda na dijagnostiku kod Gorana i nek prati parametre pa ako je riknula stavi novu ima da progledas, hoce tjet sa 120ks da ostane bez lambde i onda trosi kao djavo Ja sam se pomirio da moj trosi oko 10 ne ispod jedino bas na otvorenom ali po ovim cenama goriva to zna da boli (bas jako da boli).
  39. 1 point
    neshtry

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Joj kako je fantastičan i kako lepo sjaji na suncu... Jesam bio dobar? [emoji16]
  40. 1 point
    Nature

    Fiat Panda - saveti/iskustva/mišljenja

    @horvat @Zan Batist Nisam ranije video komentare, bio sam prezauzet prošle nedelje. Verujem da je tako, nisam baš dovoljno tehnički potkovan oko detalja Fiat je napravio sve varijacije na temu zadnje klupe, table sa brzinomerom i obrtomerom, retrovizorima, ... Teško je ukačiti kada se kupuju rezervni delovi. Ja sam odmah po kupovini, da ne kažem kupio pokvareno: - akumulator, - gasne amortizere gepeka, iako je otišao samo levi, oba sam promenio, da bih kasnije ukapirao da je samo jedan izgubio ulje/gas, ali oept zgodno je kada se takve stvari menjaju u paru, budući da je prethodni vlasnik menjao parcijalno očigledno; našao sam ih jedva, jer se prave u dve varijante dužine, ovaj moj je imao one ređe, ali nabavio mi ih je nove lik u autošopu preko puta mog posla u gradu, - dugme električnih retrovizora, o tome sam pisao ovde, dobio dobre i jako korisne savete i linkove na Forumu, kupio polovno i sam ga zamenio, - senzor volana, nije odmah otišao, ali za oko dva meseca; kažu na ntu da najčešće odu početkom zime; to mi je bio i prvi odlaak kod pravog majstora za Pandu. Ono što nemam i što nisam ni primetio tokom kupovine je daska između zadnjih sedišta i gepeka; nije nešto ružno, tražio sam da je kupim, ali nisam našao još uvek. Dobio sam dva seta guma na felnama, o tome sam isto pisao, što je jako korisno. DODATAK: Zamenio sam kvačilo prošle nedelje. Majstor kaže da se korpa rascvetala... ja osim što je dosta duboko hvatalo, nisam imao ideju da je aš toliko neophodna zamena. Sada je potpuno drugačije, gotovo me je zabrinulo to što sam sada tek primetio koliko ja nikada nisam vozio auto sa ispravnim kvačilom, uvek je bilo na neku foru ili hvata dole kao kod Pade ranije ili gore kod jednog Yuga što sa terao pre dvadeset leta, ili bez pravila kao nekada davno kod tatinog starog Fiat 125. A sada imam sve nijanse kvačila, hooray
  41. 1 point
    Nema potrebe za ironicnim postovima, na forumu na kome se ljudi pre svega medjusobno pomazu i druze (i privatno i ovako virtuelno). Poenta je koriscenje Search foruma - jer je se tako najbrze nalazi odgovor na nesto o cemu je ko zna koliko puta pisano za ovih 12 godina postojanja. Na stranu sto treba imati bar malo postovanja prema necijoj volji i odvojenom vremenu da non stop ponavlja isto. U konkretnom slucaju, znam da je Dule pisao ne nekoliko, nego mozda i na desetine puta. A i sam je covek to prokomentarisao: Vecina nas je pisala svoja iskustva pri kupoprodaji (hvala Bogu, ima ih gomila), kompletnu proceduru i potrebnu papirologiju... Na pitanje da li je potrebna saobracajna pri prenosu prava, imenjak je 2 posta ispod odgovorio da je (naravno) potrebna. I konstatacija na sve to je "niko da kaze", na temi u kojoj se aktivno pise od 2009. Isti taj Search foruma, opet nema potrebe da se ceka bilo ko, ne pravimo off, u istoj sekundi se dobija odgovor: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/72680-samouslužne-perionice-lokacijeiskustva/ On topic: uvek je savet da se vozilo prevede na svoje ime, zbog gomile razloga i potencijalnih problema. Ovlascenje ovlascenja na ovlascenje je mnogima debelo preselo. Visestruko vise nego tih par desetina EUR potrebnih za porez (za ove nase narodne sklopocije), takodje se pisalo u ovoj temi.
  42. 1 point
  43. 1 point
    Branislav

    Bravo za ovaj Bravo

    @Rasta Vidim da si pisao u temi za Bravca oko potrosnje 1.4 120ks tjet-a, da te utesim sipam ti ja 1200din i bilo je malo u njemu i odem 45km Pecinci- NBG na redovni skup i Nesa ga provoza, Irena po parkingu i ja i @ISV_01 i posle toga krenemo na autoput ali smo morali na pumpu pre toga agahahaagahahag
  44. 1 point
    Reacher Gilt

    Bravo za ovaj Bravo

    Konačno! Sumnjao sam na amortizere od prvog dana kad si se požalio. Sad ti ne preostaje ništa drugo nego da uživaš! Ponoviću, znam da nisu za poređenje, ali baš takav osećaj sam imao nakon zamene fabričkog seta amortizera na puntu.Drugi auto.
  45. 1 point
    Mijailović P.

    Zamena regulatora pritiska goriva

    To jeste regulator pritiska i nalazi se na rejlu ali kod usisne grane. Postoji osigurač koji se izvuče pa se odvoji regulator ili se skine cela šipka sa diznama. Međutim, ako se oseća miris goriva, biće da je tu neko crevo popustilo pa gubi pritisak.
  46. 1 point
    tox

    Zamena regulatora pritiska goriva

    Mozda je najbolje da ti slikas to sto si nasao da vidimo o cemu se radi, nekako sumnjam da je to regulator pritiska goriva. Ne bi trebalo nista vezano za benzin da bude bas blizu izduvne grane a morao bi da bude blizu raila sa diznama a i na 1.6 motoru bi trebao da se nalazi u kucistu pumpe.
  47. 1 point
    oufff,sory.....dok ne prodas svoje opruge,ja cu stopirati prodaju za Brava na forumu Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  48. 1 point
    darkman14

    Funny photos

  49. 1 point
    dach@

    Funny photos

  50. 1 point
    horvat

    Fiat Panda - saveti/iskustva/mišljenja

    Sjajan opis. Spomenuo si dihtung glave kod Puntica, da nisi mozda mislio na dihtung dekle/poklopca ventila? Posto je to zaista standardna boljka, a dihtung glave, ne kazem da nema slucajeva, al nisam bas cuo za tako puno slucajeva... Kod mene na 1.1 je curilo ulja malo na spoju motora i menjaca, pa je majstor to resio diht masom. A kad smo menjali ulje, primetio sam po karteru da iz njega isto malo viri neke crne diht mase, to je verovatno neko u Svici vec odradio
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...