Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/06/21 in all areas

  1. 9 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji23] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  2. 8 points
    Siciliano

    Funny photos

    Послато са Xiaomi помоћу Тапатока
  3. 8 points
    alfini0507

    Funny photos

    [emoji23] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  4. 7 points
    knezevic76

    Funny photos

    Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  5. 6 points
    vagenovac

    Funny photos

    Jedan bas dobar Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  6. 6 points
    knezevic76

    Funny photos

    Kao i ona: Sve što je okruglo ili ima dve sise, kad tad praviće ti problem! Nego [emoji3596][emoji41][emoji16] Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  7. 6 points
    Axic

    Funny photos

  8. 6 points
    To su dva razlicita profila 1. Upaljene maglenke napred uvek- zivotni stav, dao mi cale auto i mnogo sam opasan. Nema jaca kola od moja. Tinejdzeri i nesigurni likovi koji se loze da su mafijasi. 2. Upaljena maglenka nazad - zivotni stav, usao sam u ove gvozdene kocije i ispritiskao sve dugmice. Matorci koji su iz zastave presli u nesto novije posle sto godina, zene sto imaju vozacku ali su tek posle 15god krenule da voze. Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  9. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  10. 5 points
    dach@

    Funny photos

  11. 5 points
    Doci cemo u situaciju da ce odredjeni ljudi padati na tehnickom za najmanje gluposti, dok sa druge strane, po ulicama se vozaju motokultivatori i razne kanturine koje zagadjuju kao elektrane.
  12. 5 points
  13. 5 points
    dellas

    Brmba 320D 177hp

    Sto rece onaj u dizel astronautima, jednom prilikom dok mi je f10 bio opet kod majstora vozio sam rent a car octaviju i pomislio , ovo nije los auto dal da ga kupim da imam da vozim dok je bmw kod majstora
  14. 3 points
    Ukratko da predstavim i naslednika Grande Punta 1.9 Sporting. Treba mi tacno godinu dana da se nateram da nesto napisem o automobilu. Pre kupovine automobila sam cesto razmisljao sta bih kupio i sta moze da mi ispuni potrebe i zelje. U sustini volim potcenjene automobile koji ne vriste toliko i ne prikazuju svoju snagu, poput recimo Saab-a. Rekao bih da je Skoda Superb u tako nekom maniru, pogotovo sa ovom motorizacijom. Automobil pruza mnogo, za malo para, izgled poslovne limuzine i neupadljivost u isto vreme, nenadmasnu prostranost u klasi, a sa ovim motorom i ozbiljne performanse. Jedini nedostatak je povoznost, sto mi iskreno i nedostaje. Octavia se recimo mnogo bolje ponasa na putu. Postavio sam notifikacije za oglase i cekao kad nesto izleti u kubikazi od 2000 kubika i preko 250 konja. Bilo je tu opcija za Golf 6R, ali stari su i puno presli, poneki S3, sa ozbiljnim cenama, a Superba je bilo retko. Trazio sam vozilo do 100.000km, kupljeno ovde, da se ne cimam puno sa popravkama, da mogu da budem miran tokom lizinga, a da je vec preziveo veliki pad vrednosti u prvim godinama. Iskocio je jedan beli sa klot opremom, takav kod nas i ne moze da se kupi, sa halogenim farovima, za bagatelnu cenu, ali preskocen je. Nakon toga je iskocio ovaj moj sa relativno povoljnom cenom. Kupljen kod nas, proizvodnja 12.2016., registracija 01.2017., oko 2 i po god je vozen, mahom na dugim relacijama sto se videlo po kilometrazi od 130.000km. Oprema, bas kakvu sam hteo, koza (nazalost nije alkantara sportline), grejanje i hladjenje prednjih sedista, grejanje zadnjih sedista, 220v uticnica, trozonska klima, grejanje sofersajbne (ekstra doplata koju reko ko uzima, a kosta mizerno), adaptivni farovi, automatsko paljenje dugih svetala, adaptivni tempomat do 160km/h, DCC podesivo ogibljenje, pracenje trake (naknadno ubaceno da drzi u sredini trake, da cita znakove i da tempomat i pracenje trake radi i u gradu), velika navigacija Amundsen 8", virtuelna pedala za otvaranje gepeka, zavesice na zadnjim vratima i gepek staklu, ambijentalno osvetljenje, pracenje mrtvog ugla prilikom prestrojavanja i isparkiravanja,... Ovo je neka Style+ oprema recimo. Ono sto mu fali da bude bas full: Columbus navigacija, Smart Light Assist (maskiraju automobile od snopa dugog svetla), Canton muzika, kuka i siber. To je ono sto bih ja rekao da fali, a bez svega toga se moze, a moze se i nadograditi ako bas ima zelje. Auto je iskocio u petak u 16:30h, plac radio do 17h, ujutro u subotu sam otisao cim se otvorio plac, oterao auto u ovlasceni na pregled i kaparisao ga. Lizing je resen od nedelje u roku od 4 dana. Mogao je i za 2, ali ljudi sa autoplaca nisu ispostovali prvobitni dogovor oko cene na racun, gde je bilo u fazonu ili plati 25% cene u kesu ili dodji po kaparu. Veoma neprofesionalno, bolje reci bezobrazno, ali mi vec bilo muka potrage za autom. Na svakom oglasu su napisali ceo iznos na racun i na prvobitno moje nudjenje ove solucije da dam neki deo u kesu, uveravali su me uporno ponavljajuci da su oni ozbiljna firma i da rade samo na racun. Spustena je cena jos malcice automobilu, za dodatnih 300 eur, a posto je vec bio registrovan, ustede se svela na nekih 600 eur na kraju (za onih 25% u kesu su spustili 300 eur, registracija je bila, pa bila). Uz zimske gume koje su prilicno nove, na kraju je to sve nekako bio ok deal. Imao je neku stetu, zadnja desna vrata su farbana, pod kaskom, promasena boja, a i zadnji branik. Traljav posao nazalost, ali tako je to u ovlascenim servisima. Zao mi da farbam ceo auto zbog toga, iako ce biti farbanje prednjeg branika i haube, ima tragova od kamencica. U sustini auto je redovno servisiran, i diskovi i plocice su bili novi. Samo sam nastavio sa servisima, mali servis i servis haldex-a. Kupio sam set tockova Brock B36 19" sa gumama, ali od ove godine idu nove letnje. Zimski set je originalni 18". VCDS-om sam aktivirao neke dodatne funkcije, tako da tu nisam imao velikog troska. I to je to. Mali servis (Mann filteri, NGK svecice), zamena kocione tecnosti (Motul RBF 600), Haldex ulje SWAG, sveukupno 220 eur sa rukama. Zamenio sam jos katadiopter zadnjeg branika i prednju mrezicu pored maglenke, zajedno u originalu 35 eur. I naravno ugradnja obezbedjenja od kradje Ove godine PCV zamenio, malo je bio masan, pa za svaki slucaj, iako ne trosi ulje, rekao bih ni gram. Ostale su jos neke sitnice, zabica branika, unutra neki cvrcak kod suvozackih vrata i tako...zanimacije malo koje postoje cak i na novom autu, a tad mislim da bih bas izludeo. Za tu velicinu, tezinu i snagu, auto sasvim solidno ide, mnogi ce reci ozbiljno. Nije da nesto drzi krivine, cak hoce i da zanese pod gasom zbog inercije dugackog dupeta u trenutku prebacivanja snage i na zadnje tockove. Nedavno je uradjen Stage 1 motora i menjaca u Freaks Motorsportu kod Milana koji saradjuje sa GT Innovation iz Nemacke, tj. Grkom Thanos Farmakisom. Cekam sada da konacno montira valjke i da izmerimo snagu, ali performanse su svakako izmerene uredjajem za merenje ubrzanja koji sam poceo da uvozim u Srbiju. Najbolja vremena do sada, testirano oko pola 8 uvece pre neki dan, sa delimicno vlaznim i prljavim asfaltom: 0-100km/h 4.44s 0-200km/h 16.40s 1/4mile 12.55s Verujem da moze i bolje, ali moram potrefiti suv u hrapav asfalt i pravac. Sve ovo je neka blaga krivina, sto sigurno malcice oduzme na vremenu. Zasto napominjem ovo za asfalt, vlaznost i prasinu, jer to zaista utice u vidu 0.1-0.7s, zavisi koliko prokliza i to sa sva cetiri tocka. Potrosnja za prethodnih 15.000km je prosecna 11.8l., krece se od 8 do 20l, zavisi kako ga vozis. Jedino sto cu jos doraditi na automobilu je novo crevo od filtera vazduha do turbine i spoj creva na turbinu (Intake hose and elbow). Taj deo je usko grlo i za nekih 220 dodatnih evra se dobija jos 10-tak konja i bolji odziv. Sve ostale modificikacije kostaju znatno vise, a odnos ulozenog i dobijenog je losiji od Stage 1. Recimo usis, interkuler, downpipe sa katalizatorom, te tri stavke su u rangu 2.500-3.000 eur, pa Stage 2 remap i ides na nekih 400ks, plus to gorenavedeno crevo dodjes na 410ks. Znaci nekih 40ks vise. Sad bi trebalo da je na 350-370ks, sto je skok sa 280 od 80ks u proseku, a za 5 puta manju sumu od gore pomenute za Stage 2. Recimo da je vreme 100-200km/h skinuto za 3-3.5s. Da ga spustam novim oprugama takodje otezava svakodnevno kretanje po gradu. Ovako je svakako nizi za 1cm od standardne ne-DCC verzije, a 0.5cm visi od Sportline verzije. Poliuretanske delove nema smisla stavljati, skripace. Iovako ova MQB platforma ima problem sa skripanjem prednjeg oslasnjanja, konkretno zadnji sileni viljuski. Eventualno deblji rollbar, umetak nekog nosaca i to je to. Sto bi rekli dosadan auto, pogotovo sto nije vozacki, pa ga vozis mirnije. Bice pokoji snimak, za pocetak jedna slicica, nemam bas nekih wow i rezultati ubrzanja, precizni naravno po GPS-u. PS. Mogao sam i bolje napisati sve ovo, ali nemam nesto inspiraciju.
  15. 3 points
    MS PK

    1999. Saab 9-3 2.0T Aero 205KS

    Cccc, šta ti dečko radiš...
  16. 3 points
    Meni prednje maglenke ne smetaju po suvom, ali čim padne kiša, u ulicama (pametno projektovanim) gde se voda zadržava na sredini, a pri tom nema uličnog osvetljenja, zna da pogodi pravo u oko. Posebno onima koji su u maglenke stavili Čajna led diJodice! Ni ja ne vidim poentu istih, kad pomislim o peripetijama u vezi zamene, još manje shvatam one koji ih stalno koriste! Ali činjenica je da je opšta k...obolja zahvatila narod, svih godišta, polova, imovinskog stanja i porekla! Mene je otac naučio da se bez ispravnih kočnica i svetala ne kreće na put. I dan danas auto može da bude blatnjav, ali stakla i farovi moraju da blistaju!
  17. 3 points
    Meni u zivotu nisu zasmetale tudje prednje maglenke, ali zato ni ne vidim njihovu poentu, jer po magli ne vidim prakticno nista bolje, a i ono sto radi kao corner light da osvetli bukvalno coskic uz branik, je vise gimmick sto bi rekli. Zadnja vec zna da zasmeta.
  18. 3 points
    Axic

    Funny photos

  19. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  20. 2 points
  21. 2 points
    Vozio danas za Sombor, kamioni, kamioni,kamioni i ovo puste na 202... Sent from my motorola one macro using Tapatalk Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  22. 2 points
    vagenovac

    Funny photos

    Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  23. 2 points
    Nuova Delta

    1999. Saab 9-3 2.0T Aero 205KS

    @MS PK Nemam specijalno sta, dao sam Lanciju Deltu 1.9 TT za ovaj redak primerak, odma je otisao na full generalnu jer su mu popucali klipovi, radilica itd itd..sve u svemu bio je raspad.. Sve je ili novo ili polovno ili remontovano, mesec dana je bio u servisu i evo pre par dana ga dovezao kuci.. Ima po jos neka sitnica da se odradi, pa komotno moze i kilometraza da se vrati na 0km :D Na satu mu je inace 238.000km Sve u svemu redak stari model, pravi Saab benzinac, oznaka motora Saab B205r, pokusacu da ga sacuvam od vremena, pa ga mozda i unovcim..videcu, svakako model koji vredi i koji ce tek da vredi
  24. 2 points
  25. 2 points
    Dale

    Funny photos

  26. 1 point
    VreleGume: Dacia Sandero Stepway Treća sreća ili...? Nova Dacia Sandero Stapway ECO-G 100 je pred nama. U narednih desetak minuta naš urednik je u stilu psihoterapeuta ''rasklapa'' do najsitnijih detalja. Podvojena ''ličnost'' (benzin/TNG) je osnovna dijagnoza. I nije to sve...
  27. 1 point
    skile86

    Punto 1.3 Multijet Dynamic

    Mislim da je Baki iz Kragujevca uveoznik Vredestain guma, pa mozes tamo da se raspitas.
  28. 1 point
    Nuova Delta

    1999. Saab 9-3 2.0T Aero 205KS

    Sala mala, naravno... Volim ja sve automobile, samo uglavnom starije..
  29. 1 point
    Martin

    1999. Saab 9-3 2.0T Aero 205KS

    Uve likes this!!!
  30. 1 point
    MS PK

    1999. Saab 9-3 2.0T Aero 205KS

    Za sta si bre dao Deltu TT!? [emoji3]
  31. 1 point
    neshtry

    1999. Saab 9-3 2.0T Aero 205KS

    Nemoj ga prodavati! Čuvaj ga za budućnost Atmosferski motor?
  32. 1 point
    Ozbiljan auto, po meni pojava na drumu/ulici. Jeste da podseca na sluzbeni/kompanijski auto ali mi se svidja. Neka sluzi kako treba.
  33. 1 point
    neshaoct

    Renault 4 - Istorija

    Renault obeležava 60. godišnjicu modela 4L 2021. obeležavamo 60. godišnjicu vozila Renault 4L, neverovatne priče o uspehu, sa više od osam miliona prodatih primeraka u više od stotinu zemalja tokom perioda od 30 godina. Model 4L nije samo automobil, već je prava istinska ikona. Uprkos neizvesnoj zdravstvenoj situaciji, proslave godišnjica će se održavati redovno tokom godine, pri čemu će se u najvećoj meri koristiti društvene mreže. Povodom obeležavanja 60. godišnjice je osmišljen službeni program sa brojnim događajima koji će se održati 4. i 14. dana svakog meseca na društvenim mrežama, a uključivaće ekskluzivni sadržaj koji su kreirali fanovi za fanove, između ostalog biće tu i intervjua sa kolekcionarima i slavnim osobama. Cilj svih tih događaja je da se prisetimo cele istorije automobila koji je obeležio svoju eru. Zahvaljujući statusu simbola pop kulture, ovaj automobil je iz prošlosti istovremeno i automobil današnjice, a zašto ne bi postao i automobil budućnosti? Službeni program će se možda menjati u zavisnosti od razvoja epidemiološke situacije, a na lokalnom nivou bi mogao da bude popraćen i dodatnim aktivnostima. Februar - Renault je za ovu godišnjicu angažovao grafičkog dizajnera i ilustratora Grega, vodećeg umetnika u području sportskih ilustracija. Greg je kreirao više od 12 ekskluzivnih modela 4L, a kao inspiraciju su mu poslužili dizajn i okolnosti različitih era u kojima je ovaj maleni Renault bio popularan. Ilustracije će se objavljivati tokom cele godine. Godišnjica će biti i prilika da pokažete svoju privrženost i strast prema popularnoj četvorki, ali i da otkrijete brojne predivne priče ispričane za upravljačem tog kultnog automobila. (od 8. februara na društvenim mrežama). U izlogu izložbenog prostora marke na aveniji Champs-Elysées, L'Atelier Renault, od 14. februara će biti izložena verzija ''Parisienne'' modela 4L. Ova verzija je svima dobro poznata, a na karoseriji je istaknut jedinstveni uzorak isprepletenog pruća. - Mart - Renault Classic, odeljenje zaduženo za očuvanje nasleđa marke Renault, će predstaviti 30 primeraka modela Renault 4 počevši od marta. Za tu prigodu je osmišljena posebna scenografija na kojoj će se istaknuti 12 kultnih verzija. - April - Budući da je model 4L zaista bezvremensko vozilo, oduvek je bilo omiljen dodatak za igru najmlađih, pa tako i danas... Nekoliko influensera će prikazati svoj doživljaj o tom automobilu kroz zabavne kratke filmove izrađene u tehnici stop animacije. Za filmove će upotrebiti kolekciju minijatura Renault. - Maj - Cela kolekcija predmeta povezanih sa modelom 4L, pomno odabranih i osmišljenih posebno za njegov 60. rođendan, će biti dostupna u prodavnici L'Atelier Renault na adresi n°53 Avenue des Champs-Elysées a moćiće da se kupi i u on-line kupovini. Renault će u maju objaviti niz videozapisa u kojima će otkrivati tajne modela 4L kroz njegove različite verzije. To će biti i prilika da se prikupe priče ljudi koji su odrasli uz model 4L, kolekcionara, ali i svih onih koji su ispisivali istoriju ovog automobila u Renaultu. - Jul - Model 4L, istinska legenda filmskih ekrana, proslavljena brojnim ulogama na velikom platnu, prostrt će crveni tepih na 74. izdanju međunarodnog filmskog festivala u Kanu. Izložba ''4L - ikona pop kulture'' će započeti svoju letnju priču u Atelieu Renault, na najlepšoj svetskoj aveniji. Biće to prilika za upoznavanje novog modela 4L, ali i za brojna druga iznenađenja. - Septembar - Usluga deljenja vozila Zity će pružiti dobrodošlicu modelu 4L na novom sastanku električnih vozila. - Novembar - 4L kombi koji je odolevao kiši i suncu krije još jedno iznenađenje za vas. Ostale informacije će se objavljivati tokom cele godine. PR Saopštenje
  34. 1 point
    Nemam pojma za druge, ali meni su maglenke baš imale korisnu primenu pri jakoj magli, bočno osvetljavajući krajeve kolovzne trake i bankinu. Ima i do toga koje su sijalice tj boje maglenke. Nigde ne vidim poentu da u maglenkama budu sijalice koje emituju...belu svetlost (npr kao u glavnom faru) ?! Žute da (3600K) ili boje kao ulična svetla ranije (i dalje prisutna negde) koja vuku na nekako narandžasto. Poseban osvrt na "fensi" LED sijalice koje šljašte a realne primene u magli nigde, šta više zaslepljuju i njih i druge. Meni su, od kada imam Brava, na tehničkom i njih proveravali, kao i ostalu svetlosnu grupu. Izduvne, kočnice i bogami se zavuku u kanal na solidno vreme...e sad šta dole rade pojma nemam, verovaću da rade svoj posao. O "upucanosti" farova neću da pričam, jer se i po danu zadesi da neko zaslepi, mogu misliti uveče. Poseban krug pakla i za one sa xendžama u farovima sa rebrima.
  35. 1 point
    Ozbiljan prevoz i jos bolje performanse, srecno
  36. 1 point
    I poseban za one sto drze upaljenu onu pozadi.
  37. 1 point
    vagenovac

    Funny photos

    @neshtry stari dobri hogar, kakav flesbek u prosli milenijum
  38. 1 point
    neshaoct

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Deo postova je sada ovde: - Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - povećana potrošnja ulja?
  39. 1 point
    Kada te docekaju u servisu sa "to je normalno", a ti u kreditu I lizingu...sa ganc novim autom u problemu, cekas da prodje garancija...da odlepis samo, mada svi novi troskaju, evo jedan ds4 hibrid srce solidno, ali ipak manje od tipa, ovo je zabrinjavajuce jako.
  40. 1 point
    neshaoct

    F1: Kalendar trka

    Formula 1 bi mogla da krene sa dve vezane trke u Bahreinu Sezona 2021. u Formuli 1 mogla bi da započne sa dve uzastopne trke na stazi Sahir u Bahreinu, 28. marta i 4. aprila. Kako prenosi Sport Klub, razlog za ovu eventualnu promenu je veliki skok broja zaraženih koronavirusom u Portugalu i veliko je pitanje da li trke uopšte mogu da se održe na stazi Portimao, što je bila jedna od ideja čelnika F1. Ova staza je debitovala u Formuli 1 prošle sezone, pa se tako Formula 1 posle 1996. vratila u Portugaliju. Iz tog razloga, Portimao je bio kandidat za organizaciju trećeg vikend Svetskog šampionata, 2. maja, ali kako sada stvari stoje, od toga neće biti ništa. Istovremeno, u planu je da sezona započne sa dve uzastopne trke u Bahreinu, od kojih će druga, najverovatnije, ponovo koristiti perifernu konfiguraciju staze Sahir. Ako se ovo dogodi, onda će trke u Imoli, planirane za 18. april, biti pomerene za nedelju dana i održaće se 25. aprila. Pored eventualnog održavanja prve dve trke u Bahreinu, Formula 1 će takođe odraditi ceo predsezonski trening na Sahiru. Trodnevni test pre početka sezone održaće se između 12. i 14. marta. preuzeto sa - Auto Blog
  41. 1 point
    Da je ja doteram, pa ti sam gledaj?
  42. 1 point
    Hteo da probam da uradim nešto oko farova, da probam malo da ih očistim. Sočiva su bila prljava i zamagljena ubi Bože. Izvadio sam ih, očistio lepo, i uspeo da nabijem krpu u far da ga bar malo očistim iznutra. Postoji neki boljitak, uspeo sam da dobijem onu cutoff liniju,malo sam progledao, ali svakako će sočiva morati da se menjaju. Počela su senila da matiraju. Ovde se najbolje vidi razlika izmedju uradjenog i neuradjenog fara. To je otprilike neka budućnost ovih mojih farova. Samo, kad...? Videću. Ujedno očistio i ispolirao ovaj hrom oko farova. Kad je već pri ruci... I ovako nešto sam dobio na kraju: Ne setih se da slikam kako je bilo pre, ali je svakako dosta bolje nego što je bilo. Svakako daleko od idealnog, ali biće i to...
  43. 1 point
    Zaludan pop i jariće krsti.
  44. 1 point
    integralac

    Peugeot i Fiat? / Stellantis

    Ekonomski tigar, tigrojeb...
  45. 1 point
    neshtry

    Peugeot i Fiat? / Stellantis

    Mi smo verovatno, tigrojebina u tom slučaju
  46. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    [emoji2] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  47. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  48. 1 point
    Moj brat, drastično su bolji rezultati
  49. 1 point
    @Rasta jesu, imas u temi Bravo za ovaj bravo
  50. 1 point
    Što uopšte nije teško...[emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...