Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/26/20 in all areas

  1. 12 points
    Axic

    Funny photos

  2. 9 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 8 points
    Axic

    Funny photos

  4. 8 points
  5. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  6. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  7. 7 points
  8. 7 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  9. 6 points
    037

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    @andreja.micovic Nisi napisao dimenziju, ali ovako načelno »Kleber Krisalp HP3« od te tri, definitivno. Gume su se sa izvesnom pouzdanošću ponekad mogle ocenjivati po šari do možda kraja devedesetih, zanemari to sada. Na ovo što su @nidza i @Ivan napisali dodao bih kako su razlike primetne i na ledu (Ivan već prokomenatarisa suvo). Stvarno dobre gume se sada više razlikuju po osećaju u vožnji (odzivnost, udobnost, buka...) i nekim individualnim specifičnostima (recimo, »Kontinental TS 860« je slab na ledu ali, ko je lud da na njoj vozi leti, videće da je u takvim uslovima bolja od 95% svesezonskih). Još da pomenem kako su jedno vreme »Falken Eurovinter HS01« prodavali po ceni zimskih »Sava«, ostalo bih samo ponavljao... @YUgisa Po meni, neutralno mišljenje za »Savu Intenzu UHP2« i »Savu Eskimo HP2« je veliko priznanje. Kod guma se obično dobije najviše onoliko koliko se plati (a može se i pteplatiti), dok je obrnuto – izuzetak. Par »Falkena«, »Kleber Krisalp HP3«, možda većina serija »Hankuka Ventus Prajma 3 K125«, možda »Maksis Premitra HP5« i te dve »Save«. A njena cenovna klasa je "kupio zbog milicije" (eventualno +10%). Što se tiče »Vikinga For Tech«, to je još jedan Kontinentalov bedž-inženjering, prodaje se vizuelno identična i kao »Dženeral Altimaks AS« i pod nekom poznatijom markom. Nešto poput odnosa »Vredštajn Kvatrak 5« i »Apolo Olnak 4G Ol Sizon« (takođe vizuelno iste gume). Usput, »Vredštejn« je izbacio novi »Kvatrak« (bez broja, samo Kvatrak) dok »Apolo« i dalje proizvodi gorepomenutu staru generaciju i obe su se našle na testu novog švapskog »Auto bilda«. Malo mi je sumnjivo što za razliku od »Klebera« i »BFG-a« nisu zvali obe marke dok su isti modeli bili u proizvodnji, ali okej, možda je i ovako dovoljno dobro za poređenje napretka po generacijama (recimo, –4,7 m na suvom sa 100 km/č, –9,7 m na mokrom sa 80 km/č). Usput 2, nova generacija »Vintere« je bila nikad bliže nediskvalifikaciji u prvom krugu na testu »Auto bilda«, zafalilo joj je samo 10 cm na kočenju po mokrom.
  10. 6 points
    Axic

    Funny photos

  11. 4 points
    Evo da napisem i ja koju o automobilu koji sam pazario letos. Proslo je 3 meseca, presao sam oko 6 500 km. Za sada su utisci odlicni. Obzirom da sam vozio 500L pre njega, malo cu ih uporediti. Renegade je iako to nisam ocekivao udobniji, nekako deluje cvrsce i kvalitetnije izradjeno. Motor 1.6 Mjet je kao sto sam i ocekivao, cisto savrsenstvo. Povlaci od 1700 obrtaja bez problema npr Begaljicko brdo 5tom na 120 i kad mu dodam gas vuce bez problema.Potrosnja je oko 5l,malo preko. Sto je zanimljivo putni racunar mi pokazuje potrosnju tacnu u decimalu. Uglavnom magistrala, i nesto manje grad. Na AP na 120kmh krece se na 2000 obrtaja. Jedino se zbog oblika karoserije nesto vise cuje vetar. Nedostaju mi LED farovi koje sam bas zeleo, kao i senzor za kisu koji sam imao na 500L a koji znaci puno. Lumbalnu podrsku imam prvi put i tek sad sam svestan koliko vredi. Kad su u pitanju negativne strane za sada to je samo neki zvuk koji je poceo oko 4k km da se cuje iz vozacevog prozora. Neko lupkanje a pogotovo sa upaljeno klimom. Malo sam potrazio na netu, pa sam uzeo silikonski sprej podmazao kedere prozora i zvuk je nestao, nakon 2k km cuo se i sa suvozacevih vrata, tu sam se nesto vise namucio jer sam morao vise puta da stavljam sprej. Inace zanimljivo cim se i malo spuste prozori zvuk prestane. Nadam se da mi to vise nece praviti problem. To je to za sada, ubacicu i par slicica sa putovanja.
  12. 4 points
    Axic

    Funny photos

  13. 4 points
    IDzO

    Funny photos

    Istina je
  14. 4 points
    Camaro - Jurili smo se na AP nekoliko kilometara, sve dok on nije prebacio u 3. brzinu[emoji2960][emoji16] Inace, nikada do sada nisam uzivo cuo zvuk Camara...kod mene zatvoreni prozori, muzika, vetar pri 120km/h...i opet se jasno cuo kako "brunda" i sa 200 metara udaljenosti. Poslato sa JAT-L29 pomoću Tapatoka
  15. 4 points
    Axic

    Funny photos

  16. 4 points
    Axic

    Funny photos

  17. 3 points
    dach@

    Funny photos

  18. 3 points
    Javite se kad neko od vas proda Nissan Tiida-u... i to benzinca [emoji14] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  19. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  20. 2 points
    Majstor_Paja

    Fiat Coupe 20v Turbo

    Desila se klasična priča što je zaprvo moj propust jer nisam bio tu dok se sve otvaralo.Trebao sam da skinem karter i proverim ležajeve i da vidim ima li nekog lufta i da li su spaljeni ležajevi.Da sam to uočio na vreme možda bih spasio taj motor.Uglavnom, svakako sam planirao da idem na 2.4 konverziju sada oko zime ali eto mogao sam taj motor da sačuvam ili ga trampim za neke delove. I još jedna moja greška što nisam uspeo da ustanovim razlog prevelike temperature ulja u nekim trenucima koja je bila i direktan krivac za stradanje ležajeva.Kad ulje izgubi viskozitet, pritisak opadne na 0.5 bara, nema podmazivanja.Srećom, glava motora je ostala čitava ali to ćemo da vidimo tek.
  21. 2 points
    Da li to moj postovani kolega hoce da ih "izgazi", dok ne zameni za 17'' ? PS: Evo delimicnog odgovora zasto je TS860 toliko dobra u svim uslovima. Napravio sam poredjenje sa (takodje njihovim) AllSeasonContact pneumatikom, svaka slicnost je slucajna :
  22. 2 points
    dach@

    F1: Rusija 2020

    Treći trening
  23. 2 points
  24. 2 points
  25. 2 points
    Axic

    Funny photos

  26. 2 points
  27. 2 points
    dach@

    F1: Rusija 2020

    Drugi trening
  28. 2 points
    yoxa

    Skinut DPF i novi strožiji tehnički?

    Rešen problem. Skinut turbo i poslat na servis u Užice. Sredili mi obe turbine, na obe su bile potrošene osovine i na par mesta su progoreli dihtunzi koji su zamenjeni. Cena je bila 36.000 dinara po turbu + poštarina 2000 dinara u oba pravca. Znači 74.000 dinara. Mal' nisam pao u nesvest, jer su mi putem mejla rekli da je cena 200-300 evra za remont, ali mi nisu napomenuli da je cena dupla za twin turbo iako sam rekao da je u pitanju twin turbo. Ja spremio 300 evra, a bilo 600 evra, pa trči - zajmi pare... jbg. Znam da je logično da je dupla cena, ali ponavljam: napomenuo sam im da je twin turbo i rekli su mi 200-300 evra. Volim da verujem u bajke. Elem, moj majstor mi je uzeo za skidanje/vraćanje turba, skidanje i čišćenje kartera, zamenu ulja i filtera ulja i još zamenu poklopca EGR ventila (ovo mi je puklo nevezano za sve ostalo) 10.000 dinara. Častih čoveka 2000 dinara, jer je stvarno premalo tražio. Ugruvao sam dosta para do sada u auto (oko 1.300 evra + auto je koštao 5.000, pa me izašla Delta 6.300), ali sam sad miran. Bio danas u VBS-u da odradim proveru izduvnih gasova. - Pre servisa je prosek bio 1.25 i išao je do 1.7 - Posle remonta turbini je prosek 0.6, a maximalno je dosegao 1.1 i to posle prvog turiranja. Znači, dok nije isterao čađ napolje iz auspuha. - Prosek posle kojeg ne puštaju je 1.5 Bez DPF, bez katalizatora, sa ugašenim EGRom. Straight pipe... Subjektivno isto dimi dosta manje. Primetim kada noću neko iza mene vozi i "očepim" ga, ne vidi se više dim iza mene. Takođe, manji mi je turbo lag iz niskih obrtaja. Sve u svemu, zadovoljan rezultatom, ako ne cenom.
  29. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji23] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  30. 2 points
    gorank82

    Fiat Coupe 20v Turbo

    Život je prekratak za ružne žene i automobile koji malo troše
  31. 1 point
    dach@

    Filmovi, serije...

    Krimi-drama. Francuski https://m.imdb.com/title/tt10409498/
  32. 1 point
  33. 1 point
    Branislav

    Fiat Coupe 20v Turbo

    Uf kakav peh, pa sta se desilo? Mislis na 2.4 iz Stila?
  34. 1 point
    dach@

    F1: Rusija 2020

    Kvalifikacije . Perez odličan
  35. 1 point
    Gde god punili električni automobil u Nemačkoj cena je veća od goriva za dizelaše Jedan od velikih argumenata zagovornika električnih automobila su niži operativni troškovi u odnosu na benzinske ili dizelske automobile. Servisi su jeftiniji, a činilo se da će to biti i struja, odnosno ukupna potrošnja. Međutim, iz Nemačkog autokluba (ADAC) su dokazale suprotno. Naime, posedovati električni automobil nije tako jeftino, barem iz perspektive punjenja i plaćanja odgovarajuće cene. Kažu u ADAC-u da je u junu prosečna cena goriva bila 108.6 centi, a po prosečnoj potrošnji Golfa TDI sa 150 KS (4.8 litara) cena goriva na 100 km bila bi oko 5.21 evro. Sa druge strane, eGolf u proseku u realnim uslovima troši 17.3 kWh na 100 km, a cena potrošene energije, ako se vozilo punilo na kućnoj utičnici je 5.36 evra. Dakle, ideja da će svakodnevnim troškovima električni automobil opravdati višu cenu kupovine, ne stoji. Situacija je još gora ako punite napolju, naprimer na mreži stanica za punjenje Ionity na autoputu. Cena 100 kilometara za električni Golf u tom slučaju raste na čak 13.32 evra što je i više nego duplo skuplje nego gorivo za 100 km dizel Golfa. preuzeto sa - Auto Blog
  36. 1 point
    bit

    O akumulatorima...

    Kad se već digla tema. Podsetimo. U narednom mesecu treba akumulator malo priključiti na punjač, čisto dopuniti na maksimalan kapacitet.
  37. 1 point
    srdjos

    Vazduhoplovstvo

    Nije mogao bez potpisa pilota da poleti...sutra se očekuje da su pilotima našli 0.8 promila
  38. 1 point
  39. 1 point
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Moj pristup je uvek inzenjerski (profesionalna deformacija) i uvek mora da bude potkrepljen i debelim testovima/podacima iz prakse. Tj. konkretnim ciframa koliko je nesto metara, procenata, decibela bolje ili losije, a za koju razliku u novcu... Subjektivno utiske uvek volim da procitam cisto kao smernicu - ali "ima lepu saru", "izgleda dobro na oko", "meni je extra" mi nikada nije bilo merodavno u izboru. Sava vs Kleber - iako nesto nisam ljubitelj tog brenda, moj glas ide za Kleber. Jednostavno je godinama unazad ozbiljnija guma u pitanju, a u proslogodisnjim testovima se npr. Krisalp HP3 odlicno pokazala. Cak je u manjoj dimenziji (cini mi se 185/65/15) drzala odlicno drugo mesto. S druge strane, Sava je tu uvek kao budget varijanta koja zavrsava posao. Mozda ti pomogne u izboru (a to je i poenta posta) - pre neki dan je ADAC objavio najnovije rezultate testova za 2020., klasika 205/55/16 je u pitanju. Kao neki best-buy za mene, u toj dimenziji se izdvaja Hankook i*cept RS2 koje su generalnom ocenom (nekim cudom poprilicno) ispred cuvenih GY UG9+ i Conti TS860. Konkretno sto se Save Eskimo HP2 tice - po ocenama deluje da je popravljeno ono sto te najvise "zulja" - a to je trosenje, sasvim korektno. Ono gde je "najtanja" je upravo ono sto Nidza prica i sto je u sustini najbitnije za ove nase izmenjene zimske uslove - a to je losije ponasanje na suvom i mokrom asfaltu, kao i nesto veca buka (generalno je dobila ocenu "zadovoljavajuca"). Na snegu ce vecina svih ovih guma koje su usle u najuzi izbor zavrsavati posao. A nase zime su se za vecinu vozaca pretvorile uglavnom u relativno visoke temperature, suv asfalt, eventualno mokro i mozda par dana snega koji odmah postaje lapavica. Na kraju, evo i tog svezeg ADAC testa zimskih guma za 2020., objavljenog 22.9., dimenzija 205/55/16 je u pitanju. Izvukao sam samo sustinu, detaljan opis i rezultate "u sitna crevca" imate na ovom linku: https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/reifen/winterreifen/205-55-r16/
  40. 1 point
    dach@

    F1: Rusija 2020

    Prvi trening
  41. 1 point
  42. 1 point
    darkman14

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Nope. Cena im je tu kao i kleber, sara slicna tako da bih pre kleber uzeo u toj situaciji. Najblizi sam Savi, zbog licno pozitivnog iskustva, kao i vise pozitivnih iskustava drugih. Stvarno mi se cini da je dobar odnos ulozeno/dobijeno, pogotovo spram mojih potreba. Za kleber znam da je bolja guma al ono, sve se pitam da li ce mi toliko biti potrebna takva sara za sneg kojeg opet nece biti po Vojvodini duze od 7 dana, verovatno.
  43. 1 point
    Axic

    Funny photos

  44. 1 point
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Kleber je puno bolja guma koja nije puno skuplja od Save. Nema tu nikakve dileme zapravo. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
  45. 1 point
    Audi 100 coupe [emoji3531] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  46. 1 point
    mudri

    Moto GP: Počinje nova sezona

    DOVI - 84 FABIO - 83 VINJALES - 83 MIR - 80 Odavno nije bilo ovako uzbudljivo.
  47. 1 point
    dach@

    Filmovi, serije...

    Akcija-horor i Dve akcije-krimi . Ovaj prvi film je nastavak filma Voz za Busan pucačina sa zombijima https://m.imdb.com/title/tt8850222/ https://m.imdb.com/title/tt8461224/ https://m.imdb.com/title/tt8784956/
  48. 1 point
    Milutinac

    Fiat Coupe 20v Turbo

    Video a i ja na FB pre jedno 15-ak dana. POjavio se samo od jednom, tako je to sa takvim kolima...ko zna koliko i kakvih im ima po nekim prasnjavim garazama... Srecno Pajo, obavestavaj nas
  49. 1 point
    ISV_01

    Skinut DPF i novi strožiji tehnički?

    Brt, najbolje ištampati iz e-Pera svu opremu koju auto poseduje i poneti na tehnički. Doduše, to bi kod mene stalo na 1/2 A4 papira u fontu 14
  50. 1 point
    zunto

    w 204 200 cdi Radivoje

    Jebo ih premium,evo slike i zasto... inace, Nis-NS, NS-KCS-Batajnica-Deesinje-NS, svo vreme pod klimom, pola rezervoara otislo. Ono sto sam primetio, mozda je do sedista jer nemaju bocnu potporu, osecaj da se auto bas naginje kada se ostrije udje u krivinu. Npr tamo gde sam 5-com ulazio sa 60/70 sa ovom C klasom moram 50/60. Ono sto me je prijatno 8znenadilo kesu fabricka bocna stakla koja se ne greju na suncu a druga stvar je klima koja je daleko najefikasnija od do sada vidjenih u automobilima koje sam posedovao. Videcu da li ambijentalno osvetljenie oko nogu koje imaju visi paketi da li moze i kako da se ubudzi. I dalje sam fasciniran fabrickim zvukom...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...